راهنمای سیستم های الکتریکی MVM X33
پس از یک دقیقه که هوای داخل سیستم از طریق پیچ های هواگیری خارج شد، پیچ های هواگیری را محکم کنید. حالا باید موتور را روشن کنید و سطح آب رادیاتور را ارزیابی کرده و میزان آب درون مخزن را در صورت نیاز اضافه کنید. هواگیری خودروهایی چون سمند و پارس نیز به همین شکل صورت می گیرد. هوا در داخل سیستم خنک کننده موجب اختلال در عملکرد خودرو میگردد و گرمای ناشی از موتور را نمیتواند به خوبی جذب کند و دمای موتور بالا میرود. این افزایش دما منجر به بروز یک سری اشکالات همانند سوختگی در قسمت های مختلف سیستم خنک کننده و اختلال در عملکرد موتور می گردد.
در هر کیلومتر یا 4 سال ، توصیه ما تعویض کمتر از کیلومتر درج شده می باشد. روغن موتور SAE 5W-30 برای همه مناطق کشور ، روغن موتور SQRE3T10 توربوشارژ می باشد و روغن موتورهای معمولی توصیه نمی شود.
آب رادیاتور با فناوری اسید معدنی نوعی ضدیخ معمولی است که در خودروها استفاده می شد. ابتدا بلافاصله رانندگی با ماشین را متوقف کنید، زیرا رانندگی با رادیاتور خالی می تواند باعث آسیب جدی به موتور شود. مجموعه چراغهای کریستالی بزرگ جلو با طراحی خاص زوایای جلو پنجره کرومی و خطوط موازی با یکدیگر همخوانی چشم نوازی دارد. این خودرو نرمی و سواری یک خودرو سدان را دارد و ارائه دهنده ظاهری مدرن می باشد .
در مدل X33 S اسپرت که نسخهای ویژه در بازار ایران محسوب میشود، ادوات سرخرنگ در بعضی قسمتهای داشبورد و پوشش داخلی درها دیده میشوند. برای رفع تخلیه ناگهانی آب در رادیاتور، مهم است که ابتدا علت اصلی مشکل را تشخیص دهید. سپس دوباره سطح مایع را بررسی کنید و در صورت لزوم مایع را اضافه کنید تا به سطح مناسب برسد. افرادی که با نسخههای گذشتهی X33 آشنایی دارند، بهسختی باور میکنند تمامی این مدلها از سیزده سال قبل تاکنون، با پلتفرمی واحد تولید شدهاند. نمونهی اولیه طراحی ناهماهنگی با چراغهای بزرگ و ناخوشایند داشت؛ اما با فیسلیفت سال ۲۰۱۰ جذابیت بیشتری پیدا کرد. این محصول بهلطف بازطراحی سال ۲۰۱۴ متحول شد و شبیه به خودروهای تغییر نسل یافته، جلوهای تازه پیدا کرد.
درواقع، بسیاری از خودروهای چینی ساخت برندهای مختلف بهدلیل استخدام طراحان خارجی در صنعت خودروسازی چین، تغییر ظاهری چشمگیری بین سالهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ تجربه کردند و تیگو ۳ (امویام ایکس ۳۳) هم با این خوشاقبالی روبهرو شد. جدیدترین مدل X33 در ایران، با دو تیپ S و S اسپرت عرضه میشود که صرفا در جزئیات سپر جلو متفاوت هستند. آب سرد بهدلیل وزن بیشتری که دارد، در این محفظه جمع شده و در نهایت به لوله انتقال آب به موتور هدایت میشود. واشر سر بین بلوک موتور و سرسیلندر قرار دارد و وظیفه آب بندی در محفظه های احتراق را بر عهده دارد. حالا دومین فیسلیفت رسمی X22 قرار است با نام ام وی ام X33 کراس به دست مشتریان ایرانی برسد. تحول چشمگیر طراحی داخلی و تغییرات دلچسب طراحی ظاهری، از مهمترین بهروزرسانیهای این مدل نسبت به ایکس ۲۲ پرو به حساب میآید.
آب گرمی که تمام حرارت موتور و سیلندرها را به خود گرفته باید به رادیاتور بازگردد. پس، این آب گرم، از طریق لوله انتقال آب از موتور به رادیاتور، به محفظه رادیاتور منتقل میشود. در قسمت پشت و جلوی شبکه رادیاتور، دو فن قرار دارد که هوا را از میان شبکهها عبور داده و موجب خنک شدن آب رادیاتور میشوند. آب رادیاتور هیبرید اسید آلی ترکیبی از آب رادیاتورها است. ضد یخ هیبرید اسید آلی یک مایع خنک کننده محبوب است که در اکثر خودروهای جدید استفاده می شود. با گذشت زمان، مایع خنککننده میتواند از بین برود و در خنککردن موتور کمتر کارآیی داشته باشد، که میتواند منجر به گرم شدن بیش از حد و مشکلات دیگر شود.
شلنگ رادیاتور به دلیل ماهیت لاستیکی آن نرم است و باید بتوانید آن را با دست فشار دهید. اگر میبینید که شلنگ رادیاتور سفت یا به صورت اسفنجی است باید آن را تعویض کنید زیرا در در خطر پارگی قرار میگیرد. آب رادیاتور را تا رسیدن به نشانک پر داخل محفظه رادیاتور بریزید شود. این کار را میتوانید آچار مخصوص هواگیری خودرو برای باز کردن پیچ های هواگیری اچار الن نام دارد و به کمک آن می توانید اقدام به بازکردن پیچ ها نمایید. آب معمولی دارای املاح است و موجب رسوبات در رادیاتور میشود.ابتدا درب رادیاتور را باز کنید تا مایع تحت فشار نباشد.
اگر پمپ آب معیوب باشد، می تواند باعث از بین رفتن مایع خنک کننده و گرم شدن بیش از حد موتور شود. اگر واشر سر آسیب ببیند یا منفجر شود، می تواند اجازه دهد تا مایع خنک کننده به داخل محفظه های احتراق نشت کند و در نتیجه رادیاتور خالی شود. مایع خنک کننده که ترکیبی از آب و ضدیخ است را به داخل رادیاتور بریزید. اگر اب حباب داشت این کار را تا موقعی ادامه دهید که دیگر حبابی وجود نداشته باشد.
اولین فیس لیفت رسمی این خودرو با نام ام وی ام X22 پرو به بازار کشور آمد و طراحی متفاوت آن مورد توجه کارشناسان و علاقمندان قرار گرفت. مشابه نمای روبهرو، فضای داخلی X33 در مدل جدید کاملا متحول شده است. فرمان مدرن با فریم فلزی و نمایشگر بزرگتر همراه جایگاه ویژه در داشبورد و طراحی خلاقانه برای مجرای خروجی هوا، جلوهای تازه برای سرنشین فراهم میکند.
بنابراین هواگیری رادیاتور خودرو یک روش مهم برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور خودرو است. بالا رفتن بیش از حد دمای موتور در خودروها مانند بدن انسانها می تواند به عملکرد کلی آنها آسیب برساند. بخشی از هر موتور خودرویی نیز مانند محیط های دیگر برای خنک نگه داشتن خود به یک سیستم خنک کننده اختصاص داده می شود. رادیاتور خودرو که در واقع مخزن آب است وظیفه دارد تا موتور و سایر قطعات آن را خنک کند.
امیدواریم با ثبت نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود هرچه بیشتر ما را در نیل به این مهم یاری فرمایید. لوله انتقال آب از رادیاتور به موتور، در پایینترین قسمت رادیاتور قرار دارد. آب بهوسیله واتر ماشین به درون موتور کشیده و بعد از دفع حرارت وارد رادیاتور میشود رادیاتور ماشین نیز در معرض هوای خنک قرار دارد و میتواند. اگر مخزن سرریز نیز خالی باشد، به احتمال زیاد در سیستم خنک کننده نشتی دارید. این خودرو نسخه کراس اوور از هاچبک ام وی ام ۳۱۵ محسوب میشود و چند سال اخیر فروش قابل قبولی در بازار ایران داشته است.
با توجه به اهمیت ضد یخ در خودروها، لازم است که در صورت نیاز ضد یخ مناسب را برای ماشینتان خریداری کنید. رادیات ماشین در جلوی نصب میشود، سپس بهوسیله یک سری شلنگ و لوله با موتور ارتباط پیدا میکند. رادیاتور آب خودرو یکی از مهمترین و اساسیترین ارکان خنکسازی موتور بهحساب میآید. دفترچه راهنمای استفاده و نگهداری ام وی ام X33 کراس اولین و مهم ترین منبع اطلاعاتی در مورد مشخصات، چگونگی استفاده و شیوه های لازم برای نگهداری درست از این خودرو است.
با کمک آداپتورهای یونیورسال یا مخصوص خودرو، پمپ را می توان از طریق یک کوپلینگ سریع به تقریباً تمام وسایل نقلیه معمولی متصل کرد. آب گرمی که از موتور وارد رادیاتور میشود، به واسطه پروانه رادیاتور یا همین دو فن، خنک شده، به محفظه پایین رادیاتور منتقل و دوباره در جریان سیستم خنک کننده قرار میگیرد. مخزن هواگیری میتواند بخش زیادی از هوای داخل مجموعه را به بیرون انتقال دهد. اما برای اطمینان و سریعتر شدن این کار، پیچهای هواگیری نیز در میانه مسیر قرار داده شده است تا افراد بتوانند سریعتر عملیات هواگیری رادیاتور را انجام دهند. بهنظر میرسد نام و لوگوی MVM صرفا به درخواست نمایندهی فروش این شرکت در ایران، روی بعضی خودروهای چری گذاشته شد.
پس از عرضه قدرتمند نسل های قبلی خودروی MVM X33 توسط شرکت مدیران خودرو، نسل سوم این خودرو کاملاً برای قدرت نمایی برند MVM در بازار خودروهای شاسی بلند ایران طراحی شده است. قیمت مناسب این خودروی زیبا، با توجه به مشتریان هدف آن، به راحتی تبدیل به یکی از گزینه های اصلی پیش روی مشتریان شده است. آپشن های خاص و همینطور شاسی بلند بودن این خودرو نیز می تواند حتی مشتریان خودروهای سواری را برای رانندگی با یک خودروی شاسی بلند همه چی تمام ترقیب کند. در واقع همهی ما می دانیم هماطور که ما بدون هوای پاک و تهویه شده در در یک محیط زنده نمی مانیم خودرو نیز همینطور است. این نوع مایع خنک کننده باید به دفعات بیشتری تعویض شود زیرا سریعاً کیفیت خود را از دست می دهد.
رادیاتور قسمتی از سیستم خنک کننده خودرو است که شامل مایع خنک کننده، لوله هایی برای گردش این مایع، یک فن و یک ترموستات است. رادیاتور دمای موتور را تنظیم میکند و از گرم شدن اضافی آن جلوگیری میکند. این مایع گرما را از موتور جذب کرده و به رادیاتور منتقل میکند تا سرد شود و سپس به موتور باز میگردد. بدون رادیاتور کارایی موتور خودرو به شدت کم میشود و منجر به آسیب جدی به موتور خودرو خواهد شد. یک سیستم خنک کننده خودرو شامل رادیاتور، فن، پمپ آب، مخزن خنک کننده، ترموستات و لوله کشی آن می باشد.
بعداتمام مراحل موتور را استارت می زنیم اگر فن دور ارام کار کرد و قطع شد یعنی هواگیری درست انجام شده است. گاهی سطح مایع خنک کننده در مخزن انبساط به دلیل آلودگی (روغن، زنگ زدگی) قابل بررسی نیست، در این حالت مخزن نیز باید تعویض شود. اگر از پاک کننده های مخصوص سیستم خنک کننده استفاده می شود، باید مراقب بود که به مواد آب بندی صدمه نزند. پس از شستشو، سیستم باید طبق دستورالعمل با مایع خنک کننده پر شود و عملکرد و سفتی آن بررسی شود. قبل از هواگیری رادیاتور خودرو به این نکته مهم توجه داشته باشید که هرگز تا وقتی که موتور خودرو گرم است هواگیری را انجام ندهید زیرا با این کار ممکن است مایع خنک کننده به سمت شما پاشیده شود و منجر به سوختگی خواهد شد.
بعد از این که سطح مایع رادیاتور ثابت ماند و دیگر حبابی مشاهده نکردید درپوش رادیاتور را ببندید. علاوه بر موارد فنی مذکور، فضای جا دار داخلی و مجهز بودن خودرو به آپشنهای رفاهی کارا این خودرو را به یک انتخاب منطقی برای خانواده ها تبدیل کرده است. استفاده از تکنولوژی کمپانی های بزرگ و معتبری همچون بوش آلمان و والئو و غیره علاوه بر ارتقاع کیفی محصول سبب اعتبار برند کمپانی تولید کننده گردیده و رضایت مصرف کننده نهایی را موجب می شود. دفترچه راهنمای استفاده و نگهداری ام وی ام X33 اولین و مهم ترین منبع اطلاعاتی در مورد مشخصات، چگونگی استفاده و شیوه های لازم برای نگهداری درست از این خودرو است.
X33 به طور استاندارد با طیف وسیعی از ویژگیها، از جمله سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی، سانروف پانوراما و صندلیهای جلوی قابل تنظیم برقی عرضه میشود. ویژگیهای موجود شامل نمایشگر سربالایی، فرمان گرم شونده و صندلیهای جلوی تهویهشده است. ام وی ام X33 یک SUV کامپکت لوکس است که در مدلهای دیفرانسیل عقب و تمام چرخ متحرک عرضه میشود. این خودرو توسط یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژر با قدرت 255 اسب بخار و 295 پوند فوت گشتاور نیرو میگیرد. X33 همچنین با یک سیستم انتقال قدرت هیبریدی پلاگین که موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ را با یک موتور الکتریکی برای مجموع 302 اسب بخار و 332 پوند فوت گشتاور ترکیب میکند، ارائه میشود.
شلنگ یا جنت رادیاتور یک بخش اساسی از سیستم خنک کننده است و به دو بخش شلنگ بالایی و پایینی تقسیم میشود.. مایع داغ از طریق لوله بالا و مایع خنک از طریق لوله پایین منتقل می شوند. عمدتا سوختن واشر سر سیلندر است و برای تعویض آن باید به تعمیرگاه مراجعه فرمایید. در این صورت، سیستم باید با آب داغ (بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد) شسته شود و علاوه بر رادیاتور، تمام قطعات در تماس با مایع خنک کننده (مبدل حرارتی، سرسیلندر و غیره) باید تعویض شوند.
بنابراین سیستم رادیاتور اجازه نمیدهد که دمای موتور از حد معمول بالاتر رود؛ اما ممکن است زمان وارد کردن آب به داخل رادیاتور، هوا وارد مخزن شود و عملکرد رادیاتور را مختل کند و به همین سبب خنک کردن و تهویه خودرو با مشکل مواجه شود. بنابراین باید دوره های مشخصی برای هواگیری رادیاتور اعمال شود. هوا در سیستم های خنک کننده وسایل نقلیه موتوری یک مشکل دردسر زا است. حباب های هوا در اثر قرار گرفتن رادیاتور یا مخزن انبساط در سطح موتور یا حتی زیر آن ایجاد می شوند. بنابراین، تهویه سیستم خنک کننده پس از تعمیر یا تعویض مایع خنک کننده ممکن است یک مشکل جدی باشد. هوا در سیستم خنک کننده به طور قابل توجهی گردش مایع خنک کننده را کاهش می دهد و ممکن است منجر به گرم شدن بیش از حد موتور و در نتیجه آسیب شدید شود.
در هواگیری مدل های مختلف خودرو این نکته را در نظر داشته باشید که پیچ های هواگیری در جاهای متفاوتی قرار دارند. دفترچه راهنمای خودرو ام وی ام X33 به خریداران و علاقمندان این خودروی مدیران خودرو کمک میکند که با تمام جزئیات این خوردو آشنا شوند و بهینهتر از این خودرو استفاده کنند. در دفترچه راهنمای خودرو ام وی ام X33 به نکات مهم دربارهی موتور، حجم باد لاستیک مناسب و موارد مهم در نگهداری این خودرو اشاره شده است. برای بررسی نشتی سیستم خنک کننده، استفاده از فشار سنج توصیه می شود. هنگام مشاهده مانومتر، افت فشار می تواند نشان دهنده نشتی در سیستم خنک کننده باشد.
ابتدا درپوش رادیاتور را باز کنید و یک قیف درون آن بگزارید. لا حَولَ و لا قُوّةَ إلّاباللَّه العلىّ العظیم | اللهم صلّ علی محمّد و آل محمّد | طراحی و پشتیبانی سایتاستفاده از سایت مکانیک خودرو با پذیرش قوانین و مقررات اعلام شده امکان پذیر می باشد. هرگونه ایده گرفتن و/یا کپی برداری و/یا استفاده علمی و آموزشی از کارگیک و محتوی آن، آزاد است.
هنگامی که مایع خنک کننده وارد رادیاتور میشود، فن به طور خودکار روشن می شود. با چرخش فن، مایع خنک کننده ای که در لوله های رادیاتور جریان دارد، گرما را در هوای بیرونی پخش می کند. وقتی مایع خنک کننده به خروجی رادیاتور می رسد دمای آن تا حد زیادی کاهش یافته است. رادیاتورها نیاز به تمیز کردن منظم در فواصل زمانی دارند تا از جذب گرد و غبار و کثیفی پره ها و لوله های رادیاتور جلوگیری شود. در غیر این صورت، رادیاتورها خفه می شوند و از خنک شدن خود مایع خنک کننده جلوگیری می کنند. همچنین سطح مایع خنک کننده باید در فواصل زمانی معین بررسی شود تا از گرم شدن بیش از حد موتور خودرو جلوگیری شود.
بنابراین میزان آلودگی و دستورالعمل سازنده خودرو، روش و عامل شستشوی مورد استفاده را مشخص می کند. در ادامه این مطلب درباره اهمیت آموزش هواگیری رادیاتور خودروهای داخلی چون پژو و پیکان و … دفترچه راهنمای خودرو ام وی ام X33 کراس به خریداران و علاقمندان این خودروی مدیران خودرو کمک میکند که با تمام جزئیات این خوردو آشنا شوند و بهینهتر از این خودرو استفاده کنند. در دفترچه راهنمای خودرو ام وی ام X33 کراس به نکات مهم دربارهی موتور، حجم باد لاستیک مناسب و موارد مهم در نگهداری این خودرو اشاره شده است. بنابراین معمولا رادیاتور خودرو در قسمت جلوی ماشین قرار میگیرد تا مستقیما با هوای محیط ارتباط داشته باشد و بتواند حرارت اضافه موتور را به هوای اطراف انتقال دهد.
تبادل حرارت در داخل موتور انجام می شود تا گرما را از موتور دفع کند. لوله های حاوی مایع از مخزن خنک کننده شروع می شود که مایعات خنک کننده در آن ذخیره می شود. مایع خنک کننده در کل مدار موتور از طریق پمپ آب به جریان می افتد. مایع خنک کننده گرمای تولید شده از موتور را جذب می کند و با توجه به مکانیسم انتقال حرارت، گرما از سطوح گرم به سرد جریان می یابد. در مورد نحوه هواگیری رادیاتور پژو 206، ام وی ام 315 برای پیدا کردن پیچ ها کمی به زحمت خواهید افتاد چون مستقیما آن را نمیتوانید ببینید. برای باز کردن هواکش نیاز به یک آچار 10 و پیچ گوشتی دو سو هست.
چنان چه دچار مشکل شدید و دنبال قطعات مناسب میگردید سایت سورس یدک آماده خدمت رسانی به شماست. در هنگام هواگیری مهمترین کار این است که ابتدا پیچ هواگیری رادیاتور خودرو را پیدا کنیم. این پیچ در مسیر انتقال آب رادیاتور به موتور قرار گرفته اما در خودروهای مختلف، ممکن است وضعیت قرارگیری آن کمی متفاوت باشد. برای هواگیری ابتدا باید اتومبیل را در یک محل صاف و بدون شیب در حالت خاموش قرار دهید. سپس تمامی پیچ های هواگیری و درب رادیاتور یا مخزن آب را باز کنید. مایع مخصوص خنک کننده را داخل مخزن بریزید و تا زمانی که آب به صورت یک دست بدون حباب از پیچ هواگیری خارج شد، به ریختن آب ادامه دهید.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. در هر صورت، مهم است که خودرو رابه مکانیک برای تعمیر بسپارید. نوع گیربکس ام وی ام X33 کراس از نوع CVT و 9 دنده مجازی کد گیربکس 018CHA میباشد ،گیربکس X33 CROSS با X22 PRO یکی است. البته در نسخه عرضه شده در ایران، جزئیات نارنجی رنگ به مشکی براق تغییر خواهد کرد. علاوه بر این، در برخی قسمتها مانند آینههای جانبی، از تریم طرحدار با اجزای مثلثی نارنجی رنگ با عنوان “Dragon Skin” یا پوست اژدها استفاده شده که به نوعی به اساطیر و فرهنگ چینی ادای احترام میکند.
نحوه هواگیری رادیاتور ماشین ها معمولا یکسان است و در ادامه در مورد آنها توضیح داده خواهد شد. برای یادگیری بهتر نحوه هواگیری رادیاتور ماشین های مختلف باید بدانیم اگر سیستم خنک کننده آلوده باشد، ابتدا باید مایع خنک کننده را تخلیه و سیستم خنک کننده را شستشو داد. این آلودگی ممکن است از روغن (واشر سرسیلندر معیوب)، زنگ زدگی (خوردگی داخلی موتور)، آلومینیوم (خوردگی داخلی رادیاتور)، ذرات خارجی (مواد افزودنی/درزگیر)، ذرات خارجی (پمپ آب معیوب) باشد. رادیاتور خودرو یکی از قسمت های مهم خودرو به حساب میآید و خرابی آن منجر به بروز مشکلات جدی خواهد شد. با درست کار نکردن رادیاتور موتور بیش از حد داغ میگردد و این منجر به آسیب به قسمت های مختلف خودرو مانند سوختن واشر سر سیلندر یا سیستم خنک کننده ماشین و … میشود. پس لازم است به صورت دوره ای رادیاتور خودرو خود را چک کنید و اقدامات لازم برای هواگیری رادیاتور خودرو را انجام دهید.
این لوله آب سرد را در جریان خنک کردن موتور و سیلندر هدایت خواهد کرد. رادیاتور آبMVM-X33 اتومات باید در جایی قرار بگیرد که بیشترین تماس را با هوای محیط داشته باشد. ام وی ام X33 کراس چهرهای جدید از یک آشنای قدیمی ام وی ام X33 کراس که بر پایه پلتفرم X22 Pro توسعه یافته، با الهام از زبان طراحی برند اومودا، چهرهای جدید و مدرن به خود گرفته است. این تغییر در المانهایی مانند جلوپنجره با جزئیات کرومی، چراغهای دیلایت با طرحی مشابه اجزای جلوپنجره، رینگهای 5 پره و استفاده از رنگ نارنجی در برخی نقاط نمود پیدا میکند. نحوه هواگیری دیگر خودرو ها مانند لیفان620، چانگان، روا، گل و … نیز به مانند روش های توضیح داده شده است و میتوانید هواگیری این خودرو هارا انجام دهید.
این ممکن است به یک مکانیک نیاز داشته باشد تا رادیاتور، شیلنگ ها، پمپ آب، ترموستات و سایر اجزای سیستم خنک کننده را بازرسی بصری انجام دهد. در مرحله بعد، سطح مایع خنک کننده در مخزن سرریز را بررسی کنید. بسته به درجه کثیفی، سیستم خنک کننده با آب داغ یا با مایع شستشوی مخصوص تمیز می شود. بسته به سازنده خودرو و علائم، روش های مختلفی برای شستشو وجود دارد. برای فرآیند شستشوی چندگانه، ترموستات باید جدا شود و قدرت گرمایش باید قبل و بعد از شستشو اندازه گیری شود. فروشگاه رادیاتور و کولر اتومبیل رستمیانفروشگاه آنلاین رستمیان کار خود را در سال 1399 در حوزه “فروش آنلاین رادیاتور و کولر اتومبیل” شروع کرده و امید است با تلاش بی وقفه محیطی امن و تخصصی برای خرید قطعات برای هموطنان عزیز فراهم آورد .
در تاریخ شرکت چری، MVM صرفا لقبی برای خودروی QQ3 است که در ایران با نام MVM110 میشناسیم. ترموستات سنسوری است که به طور مداوم دمای مایع خنک کننده را کنترل می کند. به طور معمول، هنگامی که دمای مایع خنک کننده بالاتر از دمای کارکرد موتور (۲۰۰-۲۵۰ درجه سانتیگراد) است، ترموستات به مایع خنک کننده اجازه می دهد تا به ورودی رادیاتور منتقل شود و اساساً مانند یک دریچه تنظیم کننده عمل می کند. ترموستات ها شامل یک محفظه پر از موم و میله ای است که روی آن فشرده می شود. به دلیل افزایش دما، موم شروع به ذوب شدن می کند و باعث انبساط حرارتی موم می شود که میله را فشار می دهد و اجازه می دهد مایع خنک کننده به رادیاتور منتقل شود. اگر ترموستات خراب شود، می تواند باعث مسدود شدن مایع خنک کننده به داخل موتور شود که منجر به گرم شدن بیش از حد و از دست دادن مایع خنک کننده می شود.
همچنین می توانید به راهنمای تعمیرات محصولات مدیران خودرو مراجعه کنید. این وسیله مجموعهای از لولهها و پرههای دفع حرارت است که در کنار هم میتوانند آب داغ موتور را خنک کنند. این می تواند ناشی از خوردگی، شلنگ رادیاتور آسیب دیده، یا ترک خوردگی رادیاتور باشد. اگر متوجه شدید که رادیاتور ماشینتان به طور ناگهانی خالی می شود، باید چند کار انجام دهید.
در این مطب آموزش هواگیری رادیاتور خودرو به شکل جامع و کامل روی خودروهای تولید و مونتاژ داخل توضیح داده شده است. سپس، شیلنگ مکش محصور شده را وصل کرده و مخلوط آب تازه/ضد یخ را از طریق مخزن خنک کننده تمیز به سیستم خنک کننده اضافه کرد. حتی با کمک یک مانومتر که فشار منفی را اندازه گیری می کند، می توان سفتی کل سیستم را به طور همزمان بررسی کرد. پس به طور کلی اگر به تازگی خودروی شما بیش از حد معمول داغ می شود و خیلی سریع تر از گذشته درجه آمپر آن زیاد می شود و جوش می آورد باید رادیاتور هواگیری شود.
دیدگاهتان را بنویسید