ام وی ام پلاس

قیمت و مشخصات ام وی ام 315 هاچ بک پلاس

در نمای عقبی شاهد همان طراحی و چراغ‌های قبلی هستیم و به‌جز یک دیفیوزر در زیر سپر تغییری احساس نمی‌شود. ام‌وی‌ام 315h پلاس همانند نسخه‌های قبلی، ساختار و پلتفرمی مشترک با ام‌وی‌ام X22 دارد و با ابعاد ۴۲۱۳ میلی‌متر طول، ۱۶۹۳ میلی‌متر عرض و ارتفاع ۱۴۹۷ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۵۲۷ میلی‌متر، خودرویی جمع‌وجور محسوب می‌شود. برند ویکی برای سهولت خرید و فروش خودرو و ارائه انواع خدمات خودرویی پا به عرصه گذاشته است. لیزینگ خودرو مرکزیت فعالیت برند ویکی را شامل می‌شود و میلیون‌ها متقاضی خرید و فروش خودرو از این پس با ویکی سروکار خواهند داشت. خریداران، فروشندگان، خودروسازان و در ادامه تعمیرکاران خودرویی، نمایندگی‌های فروش قطعات خودرویی و هرآنچه به خودرو و خودروسوار مرتبط است را می‌توان در ویکی به انجام رساند. همچنین، با توجه به اینکه موتور ام وی ام 315 پلاس توسط شرکت چری طراحی و تولید شده است، می‌توان به کیفیت و دوام آن اطمینان داشت.

هرچند رقبای این خودرو نیز از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار ندارد، اما مدیران خودرو طی سال‌های اخیر با شرایط فروش مناسب و اقساط بلندمدت توانسته نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. این هاچ بک چینی می‌تواند ظرف مدت 12.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. ام وی ام 315 پلاس به ازای هر 100 کیلومتر نیز حدود 7.3 لیتر بنزین را به شکل ترکیبی مصرف می‌کند.

تا کنون سه مدل از این هاچبک عرضه شده و مدیران خودرو تلاش کرده تا با ارائه هر مدل جدید، اشکالات نسخه‌های قبلی را رفع کند. از بین خودروهای موجود در بازار پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ رقبای اصلی ام وی ام ۳۱۵ پلاس محسوب می‌شوند. یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از خریداران خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس را قیمت این محصول شکل داده است. لازم است بدانید که مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس در قیمت تمام شده ی این اتومبیل نیز تاثیرگذار می باشد و شما می توانید با توجه به بودجه ی در اختیار خود، به راحتی اقدام به خرید و استفاده از خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس را داشته باشید.

ام وی ام 315 در سال 1391 وارد بازار ایران شد که به شدت مورد استقبال واقع شد، فیس لیفت دوم این محصول در سال 1393 و مدل اسپرت آن در سال 1394 وارد بازار ایران شده است. محصول 315، هاچ بک زیبا و مدرن همواره از فروش خوب و جایگاه مناسب در بازار ایران برخوردار بوده و حال شرکت مدیران خودرو آماده می شود تا سومین فیس لیفت این محصول را وارد بازار کند. پس از گذشت حدود 8 سال از عرضه انواع تیپ های 315، ام وی ام 315 پلاس برای اولین بار در تابستان 99 با جعبه دنده اتوماتیک عرضه شد؛ امکانی در رقبای این خودرو از ابتدا وجود داشت. 315 پلاس متوجه تغییرات جزیی (فیس لیفت) در نمای بیرونی خود است در حالی که طراحی داخلی آن کاملا به روز شده. همچنین فرمان برقی و سیستم کنترل پایداری ESP بر روی این خودرو قرار گرفته است. مدیران خودرو همرمان با عرضه ی MVM 315 پلاس شرایط خرید قسطی آن را نیز برای مشتریان فراهم نمود.

همچنین خطوط حجمی در بخش جانبی خودرو، نمای کناری ام وی ام ۳۱۵ را تا از سادگی خارج کرده و ظاهر عضلانی‌تری به آن بخشیده است. ام وی ام ۳۱۵ که در بازارهای جهانی با نام‌های چری A13 و چری فولوین ۲ شناخته می‌شود، اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۰۸ به نمایش درآمد و نسخه فیس‌لیفت آن نیز در نمایشگاه گوانگژو ۲۰۱۲ در معرض دید عموم قرار گرفت. ام وی ام ۳۱۵ پلاس در بازه قیمتی رقبایی چون پژو ۲۰۷ و ۲۰۶، تندر ۹۰، ساندرو و برلیانس قرار دارد.

خودروهای چینی با امکانات متنوع خود در بازار ایران توانستند به فروش خوبی دست پیدا کنند و ام وی ام 315 پلاس نیز از امکانات متنوعی بهره می‌برد. در واقع ام وی ام 315 پلاس برای مشتریانی که خواهان آپشن‌های ایمنی و رفاهی متعددی هستند نسبت به رقبا گزینه بهتری محسوب می‌شود. لازم است یادآور شویم که شما نیز حتما قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید، در خصوص هر یک از مهمترین و ضروری ترین مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس اطلاعات مد نظر خود را به دست آورده و از این طریق حس رانندگی اسپرت و بی نظیر را برای خود به ارمغان آورید. این اتومبیل از تمام ویژگی های خوبی که بایستی یک اتومبیل برخوردار باشد، بهره مند بوده و شما می توانید با توجه به نیاز خود، آن را تهیه و خریداری کنید.

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام فرم را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. موتور ام وی ام 315 در هر سه نسل، دارای 16 سوپاپ است (4 سوپاپ برای هر سیلندر).

این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 107 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن‌متر را به تولید برساند که نسبت به سایر رقبا در سطح مناسبی قرار دارد. توصیه می شود که در انتخاب رنگ این اتومبیل نیز با خانواده ی خود مشورت های لازم را داشته باشید تا مناسب ترین آن را انتخاب کنید. همچنین خیال تان از بابت خدمات پس از فروش این اتومبیل نیز راحت باشد چرا که شرکت مدیران خودرو، نمایندگی های پس از فروش خود را در سراسر کشور قرار داده است تا بتواند بی نظیرترین خدمات پس از فروش را برای هر یک از محصولات خود ارائه دهد. در نظر داشته باشید که خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس یکی از اتومبیل های اسپرت و جوان پسندانه بوده با این حال بسیاری از افراد در هر گروه سنی علاقه مندی زیادی را برای خرید آن از خود نشان می دهند.

فرمان این خودرو از نوع برقی بوده و نسبت به فرمان هیدرولیک عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد و روی پیشرانه فشار کمتری را وارد خواهد کرد. مدیران خودرو برای ظاهر ام وی ام 315 پلاس تغییرات زیادی را نسبت به قبل در نظر نگرفت، اما کابین آن نسبت به قبل با تغییرات زیادی همراه شده است. طراحان بروزرسانی‌های زیادی را برای بخش داخل این هاچ بک چینی در نظر گرفتند و توانستند آن را نسبت به قبل متفاوت سازند.

315 پلاس با داشتن ابعاد بزرگ‌تر نسبت به رقبا فضای صندوقی برابر با 420 لیتر دارد که با خوابیدن صندلی‌های ردیف دوم به صورت 60/40، این فضا تا رقم قابل توجه 1400 لیتر قابل افزایش است. به این ترتیب 315 پلاس نه تنها یک هاچ‌بک اقتصادی درون‌ شهری است بلکه از نظر فضای نشیمن و حمل بار داخلی از رقبای امروزی خود سرتر است. در بخش عقب خودرو نیز یک دیفیوزر با دو جای خروجی اگزوز غیر واقعی در سپر به چشم می‌خورد که توانسته ظاهر خودرو را نسبت به قبل اندکی تغییر دهد. به طور کلی تغییرات ظاهری ام وی ام 315 پلاس نسبت به مدل قبلی جزئی است، اما چنین تغییراتی باز هم توانسته بین نسخه قبلی و جدید تفاوت ایجاد کند.

اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس را دارید، بهتر است در گام اول راجع به برخی از مهمترین و بارزترین مشخصات این اتومبیل اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. شما برای کسب بروزترین و دقیق ترین اطلاعات از جزئیات و مشخصات خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس این فرصت را از دست ندهید و از همین وب سایت اینترنتی ما اقدام کرده و از نزدیک با این اتومبیل آشنا شوید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بارزترین و مهمترین مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. در بخش عقب نیز همان طراحی و چراغ‌های عقب به چشم می‌خورد و به جز یک دیفیوزر در پایین سپر تغییری نسبت به قبل مشاهده نمی‌شود. ام وی ام 315 پلاس همانند نسخه‌های قبلی خود از پلتفرم مشترک ام وی ام ایکس 22 بهره می‌برد.

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز ام‌وی‌ام 315 پلاس به امکاناتی چون سانروف برقی دو حالته، سیستم کنترل پایداری، نمایشگر لمسی، سنسور و دوربین دید عقب، چراغ روشنایی در روز، سنسور نور، سنسور باد تایرها، فرمان کمکی برقی و کروز کنترل مجهز شده است. این امکانات سبب شده که 315 پلاس در بخش تجهیزات بسیار نزدیک به X22 قرار بگیرد. خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس همانطور که اشاره شد، از بهترین و پرفروش ترین اتومبیل های سدان موجود در بازار می‌باشد که در روزهای اخیر توجه بسیاری از خریداران را به سوی خود جلب کرده است. مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی می باشد که سبب شده تا شما نیز خرید این محصول را در اولویت های خرید خود قرار دهید. خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس با داشتن طراحی شبیه به دیگر مدل های ۳۱۵، حس اسپرت و جوانی را برای خریداران خود به ارمغان آورده است و شما می تونید با یادماندنی ترین رانندگی را با این اتومبیل برای خود به ارمغان آورید. همچنین می توانید برای آگاهی از کامل ترین مشخصات ام وی ام ۳۱۵ پلاس نیز با همکاران ما از همین وب سایت پیش روی خود در تماس باشید و راهنمایی های مورد نیاز خود را کسب کنید.

به طور کلی فرم نمای کناری با تغییراتی همراه نبوده و فقط رینگ‌های آلومینیومی و آینه‌های جانبی از لحاظ طراحی تغییر پیدا کرده‌اند. رقبای این خودرو در بازار شامل خودرو های پژو ۲۰۷، جک j4، دنا پلاس اتومات، جک j5 و … میباشد.ارزش خریداین خودرو در بازار کمی قیمت بالایی دارد که در صورت ارزانتر بودن، ارزش خرید بالاتری را خواهد داشت. حالت اسپرت کنسول میانی ام وی ام ۳۱۵ که با اشکال هندسی و خطوط شکسته ترسیم شده، حالتی مهیج و جوان‌پسند به این هاچبک خانوادگی می‌دهد. طراحان چینی کمتر به طراحی عقب خودرو دست زده‌اند و فقط سپر جدید را اضافه کرده‌اند که باعث شده دیفیوزر جدیدی استفاده شود و همین طور محل نصب مه‌شکن‌ها نیز عوض شود. استفاده از فلاپ‌های مشکی- کرومی رنگ دور تا دور بدنه سبب شده تا در قیاس با تیپ ساده جذاب‌تر باشد.

چری یکی از بزرگترین خودروسازان چین است و در سال‌های اخیر سرمایه‌گذاری زیادی در زمینه تحقیق و توسعه موتور انجام داده است. 315 قدیمی (با گیربکس دستی) 6.3 لیتر در 100 کیلومتر، 315 جدید (با گیربکس دستی) 6.5 لیتر در 100 کیلومتر و 315 پلاس (با گیربکس اتوماتیک) 7.3 لیتر در 100 کیلومتر مصرف سوخت دارند. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایت تهران خودرو، از انواع خودروها، قیمت روزخودرو ها و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند. در صورت لزوم در تماس با کارشناسان مجموعه ما راهنمایی های لازم را در رابطه با فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو کسب نمایند.

داشبرد و فرمان خودرو در ام وی ام ۳۱۵ پلاس تغییر کرده و رنگ‌بندی کابین هم نارنجی و مشکی است که علاوه بر صندلی‌ها، در داشبرد، کنسول میانی و رودری‌ها دیده می‌شود. به طور کل طراحی ظاهری ام وی ام ۳۱۵ اسپرت اکسلنت، گرچه چندان مهیج و چشم‌نواز به نظر نمی‌رسد اما توانسته گوی سبقت را از بسیاری محصولات مشابه و هم‌‌قیمت داخلی برباید. دنا ام وی ام ۳۱۵ موجود در بازار به اسپرت اکسلنت و پلاس خلاصه می‌شوند و هر دو از همان پیشرانه‌ای ۱.۵ لیتری استفاده می‌کنند که در همه تیپ‌های این هاچبک از سال ۹۱ تا کنون نصب شده است.

در نتیجه این خودرو در نمای داخل با استفاده از طراحی کاملا جدید داشبرد به طور کلی متحول شده است. این سبک طراحی پیش‌تر در ام‌وی‌ام X22 به کار گرفته شده بود و حالا در شباهت ظاهری بیشتر به برادر کراس اوور خود یعنی X22، در 315 پلاس نیز به کار رفته است. در نتیجه داشبرد و فرمان سه شاخه اسپرت کاملا جدید مجهز به کلید‌های کنترلی سیستم کروز کنترل و سیستم مولتی مدیا، طراحی بسیار مدرن‌تر و زیباتری دارد که مخصوصا با تریم دو رنگ داخلی جلوه‌ای بسیار دلپذیرتر یافته است. نشانگرهای پشت فرمان از یک نمایشگر LCD به عنوان کامپیوتر سفری و دو نشانگر آنالوگ دوزنقه‌ای برای سرعت لحظه‌ای و دور موتور تشکیل شده است که در جهت خلاف یکدیگر حرکت می‌کنند.

افزودن جلوپنجره و چراغ‌های روشنایی در روز به همراه سپر جدید، سهم به سزایی در تغییر چهره جلو داشته‌اند. موتور 315 پلاس با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک، شتاب 0 تا 100 کیلومتر را در 12.5 ثانیه پر می‌کند و به حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت می‌رسد. در اینجا داشبورد قدیمی به‌کلی کنار گذاشته شده و کابینی مشابه ام‌وی‌ام X22 را شاهد خواهید بود.

اگرچه پلتفرم ام وی ام 315 از سئات تولدئو (Seat Toledo) الهام گرفته شده است، اما موتور آن به طور مستقل توسط چری طراحی و تولید می‌شود. تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم. سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی با شما ارتباط برقرار کنند.

در کابین خودرو نیز برای 4 سرنشین بزرگسال فضای مناسبی وجود دارد و در مقایسه با پژو 207 باید بگوییم این هاچ بک چینی جادارتر و راحت‌تر به نظر می‌رسد. به همین دلیل ام وی ام 315 پلاس برای استفاده خانواده‌های کوچک بر خلاف پژو 207 یک خودرو نسبتا مناسب محسوب می‌شود و سرنشینان در مسافرت‌های طولانی خسته نخواهند شد. هاچ بک‌های اقتصادی در بازار ایران از محبوبیت خاصی بهره می‌برند و و اکثر خودروسازان بخش دولتی و بخش خصوصی طی سال‌های گذشته با عرضه یک یا چند هاج بک توانستند به فروش خوبی دست پیدا کنند. ام وی ام 315 نیز یکی از هاچ بک‌های پرفروش بازار ایران محسوب می‌شود که مدیران خودرو آن را به بازار عرضه کرد؛ این خودرو تا به امروز در دو نسل به بازار ایران عرضه شده و اخیرا نیز شاهد عرضه نسخه ارتقا پیدا کرده آن با نام ام وی ام 315 پلاس به بازار بوده‌ایم. مدیران خودرو در سال ۹۹ فیس لیفت سوم این خودرو را با نام ام وی ام ۳۱۵ پلاس و با تغییراتی در ظاهر و آپشن‌ها و همین طور اضافه کردن گیربکس اتومات راهی بازار کرد.

ام‌وی‌ام ۳۱۵ پلاس نسخه ارتقا یافته ۳15 هاچ‌بک بوده که به پیشرانه ۱٫۵ لیتری با توانایی تولید 105 اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور مجهز است. مدیران خودرو برای این محصول جدید خود جعبه‌دنده ۴ سرعته اتوماتیک در نظر گرفته است که از ویژگی‌های قابل توجه 315 پلاس به شمار می‌رود و ضعف بزرگ این اتومبیل را در نسخه قبلی مرتفع کرده است. مدل‌های هاچبک و سدان ام وی ام ۳۱۵ توسط شرکت مدیران خودرو در سال ۹۱ روانه بازار کشورمان شد، اما خودرو ۳۱۵ سدان موفقیت چندانی نداشت و خیلی زود با بازار ایران خداحافظی کرد.

سپر عقب 315 نیز در هماهنگی با نمای جلو خودرو دستخوش تغییرات ظاهری مشابه شده است و حالا با دربر گرفتن خط جانبی گلگیرهای عقب و استفاده از تزئینات کرومی و دفیوزر، در تناسب و هماهنگی کامل با نمای جلو خودرو است. 315 که در نسخه سدان هم به تولید رسیده بود، امروز سومین نسل خود را بر خط تولید شرکت مدیران خودرو و بازار کشور تجربه می‌کند و بیش از هر زمان دیگری در بازار ایران جا افتاده است. در واقع تریم داخلی ام وی ام 315 پلاس از تریم داخلی ام وی ام ایکس 22 گرفته شده و اکنون با رنگ‌بندی مشکی و نارنجی جذاب‌تر از قبل به نظر می‌رسد. همچنین طراحان با استفاده از سبک طراحی جدید به همراه رنگ‌بندی جذاب توانستند این خودرو را به یک هاچ بک اسپرت تبدیل کنند. ام وی ام 315 پلاس دومین فیس‌لیفت انجام شده روی این هاچ‌بک اقتصادی است و طراحان در مراحل توسعه آن تمامی تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا ظاهر خودرو با کمترین هزینه ممکن اصلاح شود.

ام وی ام 315 پلاس در حقیقت نسخه ارتقاء یافته ام وی ام 315 است که چند سالی است در بازار خودرو ایران توسط مدیران خودرو عرضه می شود. ام وی ام 315 پلاس از نظر ظاهری، کابین و آپشن تفاوت هایی با نسخه معمولی کرده و باعث شده تا به عنوان یک رقیب جدی برای هاچ بک های مطرح جاده مخصوص خودنمایی کند. در این صفحه می توانید مشخصات فنی و همچنین بررسی کامل ام وی ام 315 پلاس را مطالعه کنید. ام وی ام 315 پلاس، یکی از خودروهای محبوب هاچ‌بک در بازار ایران است که با طراحی جذاب، امکانات رفاهی مناسب و قیمت رقابتی، توانسته توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. اما آیا موتور این خودرو نیز به اندازه ظاهر و امکانات آن، جذاب و کارآمد است؟ در این مقاله به بررسی کامل مشخصات فنی موتور ام وی ام 315 پلاس می‌پردازیم.

نسل نخست ام وی ام 315 در زمانی به بازار عرضه شد که پژو 206 حاکم بی چون و چرا در بخش هاچ‌بک‌های اقتصادی بود. در همین زمان نسل اول ام وی ام 315 موفق شد به واسطه طراحی متفاوت و برخی امکانات رفاهی، مورد توجه برخی مشتریان قرار بگیرد. نسخه فیس‌لیفت این خودرو در سال 1394 به بازار عرضه شد و رقابت شدیدتری را با پژو 206 تیپ 5 آغاز کرد، رقابتی که پس از تغییرات قیمت‌ها به نبرد ام وی ام 315 نیو با پژو 207 منجر شد.

در نهایت و از سال 1399 شاهد عرضه دومین فیس‌لیفت ام وی ام 315 به بازار بودیم، خودرویی که با پسوند پلاس متمایز شده است و هدف آن به چالش کشیدن پژو 207 اتوماتیک و سایر هاچ‌بک‌های اتوماتیک و اقتصادی بازار است؛ چرا که این خودرو اکنون به گیربکس اتوماتیک مجهز است. ام وی ام 315 پلاس با توجه به قیمت و امکاناتش، یک گزینه مناسب برای خرید در بازار خودروهای اقتصادی است. این خودرو با داشتن امکاناتی مانند سیستم کنترل پایداری، سانروف، کروز کنترل و گیربکس اتوماتیک می‌تواند نیازهای روزمره شما را برآورده کند. البته اگر به دنبال خودرویی با طراحی مدرن‌تر، فضای داخلی بزرگتر و امکانات بیشتر هستید، باید به سراغ گزینه‌های دیگری در بازار بروید. ایجاد تنوع و ارائه نسخه‌های فیس لیفت شده و نوین محصولات چری در بازار ایران از همان ابتدا از مهم‌ترین وجه تمایز‌های شرکت مدیران خودرو در مقایسه با سایر خودروسازان داخلی بوده است.

ترکیب رنگ مشکی با تم نارنجی حال و هوایی اسپرت و مدرن به داخل خودرو داده و البته دو نمایشگر دیجیتالی یکی در پشت آمپر و یکی هم به عنوان سیستم سرگرمی به این حال و هوا کمک می‌کنند. ام وی ام 315 پلاس به سانروف نیز مجهز شده است که یک آپشن تاثیرگذار و دوست‌داشتنی برای مشتریان ایرانی است. کابین خودرو نیز فضای کافی برای چهار بزرگسال را ارائه می‌دهد و در مقایسه با نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی پژو 207، جادارتر و راحت‌تر است.

در مجموع می‌توان گفت که تغییرات ظاهر خارجی ام وی ام 315 پلاس نسبت به ام وی ام 315 نیو اندک بوده است، با این حال این دو خودرو از یکدیگر قابل تمایز هستند. در نمای جلو این هاچبک، شاهد چراغ‌هایی با سایز متوسط هستیم که از طرح خوشایندی برخوردار بوده. جلوپنجره کشیده و باریک فضای بین چراغ‌ها را پر کرده و در کنار طراحی مناسب سپر جلو، به ویژه در بخش پایینی و امتداد یکپارچه مجرای ورودی هوا با قاب‌های سیاه رنگ مه‌شکن، چهره خوبی را به ام وی ام ۳۱۵ داده است. همکاران ما نیز سعی بر آن دارند تا اطلاعات و مشاوره ی بسیار خوبی را از بابت این اتومبیل در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار دهد. رانندگی اتومات و بهره مندی از خدمات بسیار بی نظیر را با ام وی ام ۳۱۵ پلاس تجربه کنید.

طراحی ظاهری ام وی ام ۳۱۵ چندان مهیج و مدرن نیست، اما در مقایسه با پژو ۲۰۶ شکل و شمایل به‌روزتری دارد. از رقبای MVM 315 plus از لحاظ قیمتی می‌توان به پژو 206، تندر 90، پژو 207، برلیانس و رنو ساندرو اشاره کرد. این موتور با نام ACTECO شناخته می‌شود و در مدل‌های مختلف چری و برند فرعی آن یعنی ام وی ام (MVM) استفاده می‌شود.

کفپوش سه بعدی ماشین، کفپایی ماشین، روکش صندلی خودرو و خرید چادر خودرو از جمله محصولاتی هست که می‌توانید در این فروشگاه تهیه کنید. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.همچنین برای خرید ممبر و آپدیت جدید تلگرام کلیک کنید. در بخش کناری نیز طراحان خطوط روی بدنه را نسبت به قبل هما‌هنگ‌تر کرده‌اند و اکنون طرح یکدستی دارد.

طول این هاچ بک 4213 میلی‌متر، عرض آن 1693 میلی‌متر، ارتفاع آن 1497 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز 2527 میلی‌متر اعلام شده که با چنین ابعادی یک خودرو جمع‌وجور به شمار می‌رود. ام وی ام ۳۱۵ پلاس با اینکه پیشرفت خوبی به نسبت قبل داشته و با گیربکس اتوماتیک نیز عرضه شده، ولی همچنان قیمت بالایی دارد و البته اگر این خودرو مورد پسند شماست، میتواند گزینه خوبی از نظر کیفیت و امکانات به شمار برود. تغییرات در نمای جانبی در ریم‌های آلومینیومی آلیاژی 15 اینچی با طراحی جدید و آینه‌های جانبی مجهز به چراغ‌ راهنما مستقل دیده می‌شود.

از این رو می‌توان گفت که ام وی ام 315 پلاس تا حدودی مناسب استفاده خانواده‌های کوچک است و برخلاف رقیب خود از برند پژو، سرنشینان را در سفرهای طولانی خسته و آزرده نخواهد کرد. در نظر داشته باشید که هر یک از رقبای این اتومیبل نتوانسته اند تمام آپشن های موجود در ام وی ام ۳۱۵ پلاس را در خود جای دهند به همین دلیل این اتومبیل توانسته است در میان رقبای خود از فروش بسیار خوبی برخوردار باشد. شما نیز می توانید قبل از خرید نهایی خود، مشخصات هر یک از این اتومبیل های رقبا را نیز مورد بررسی قرار دهید تا به برتر بودن اتومبیل ام وی ام ۳۱۵ پلاس پی ببرید. از نقاط ضعف این هاچ بک چینی هم باید به تفاوت قیمت زیاد آن نسبت به نسخه‌های معمولی، شتاب پایین، پلتفرم قدیمی، کیفیت ساخت پایین و بازار دست دوم نامناسب اشاره کرد. راهنما روی گلگیرها به آینه منتقل شده است و رینگ‌های خودرو نیز از طرح جدیدی برخوردار هستند. در قسمت عقب خودرو نیز یک دیفیوزر با دو جای خروجی اگزوز غیرواقعی به سپر افزوده شده‌اند که چهره خودرو را اندکی متفاوت‌تر از نسخه قبلی جلوه می‌دهند.

برای بخش جانبی تغییرات بسیار جزئی در نظر گرفته شده است؛ در واقع طراحان راهنمای روی گلگیرها را به روی آینه منتقل کردند و رینگ‌های خودرو نیز اکنون از طرح جدیدی بهره می‌برند. حال شما نیز می توانید با توجه به علاقه مندی که دارید، با خیال راحت اقدامات مربوط به خرید این اتومبیل را داشته باشید تا بتوانید فراموش نشدنی ترین سفرها را برای خود به ارمغان آورده و لذت واقعی رانندگی را احساس کنید. کابین این خودرو گنجایش سرنشین بزرگسال را دارد، اما افراد قدبلند در ردیف عقب با محدودیت‌هایی از ناحیه سر یا زانوها مواجه خواهند شد که با توجه به ابعاد بدنه چندان دور از انتظار نیست.

بیشترین تغییرات ام وی ام 315 پلاس جدید به نمای جلو مربوط می‌شود که طراحان برای آن جلوپنجره مشبک دو بخشی را در نظر گرفته‌اند که بخش بزرگ‌تر آن همانند مد روز روی سپر جای دارد. از سایر تغییرات جلو این خودرو می‌توان به چراغ‌های LED روزتاب عمودی، سپر و چراغ با گرافیک نسبتا جدید و با طراحی اسپرت اشاره کرد. جلوپنجره مشبک دو قسمتی که قسمت بزرگتر آن به شکل مد روز روی سپر قرار گرفته، سپر و چراغ با گرافیک نسبتاً جدید و با طراحی اسپرت و  چراغ‌های LED روزتاب عمودی، تغییرات جلوی نسخه پلاس‌اند. طراحی نامتقارن داشبرد در مرکز با دو دریچه خروجی سیستم تهویه مطبوع و مانیتور لمسی هشت اینچی سیستم مولتی مدیا تکمیل شده و کنسول میانی به زیبایی به وسط داشبرد متصل می‌شود تا پنل کنترلی سیستم تهویه مطبوع را در دل خود جای دهد. استفاده از تریم تزئیناتی دو رنگ نارنجی مشکلی و متریال متمایز بخش میانی و افقی داشبرد کمک شایانی به افزایش جلوه و زیبای نمای داخلی 315 پلاس کرده است که حالا و در این نسل از همیشه بیشتر است. روکش چرمی صندلی‌‌ها و رودری‌های خودرو با دوخت اسپرت و تریم دو رنگ نارنجی/مشکی نیز در ارائه جلوه بسیار جذاب‌تر نمای داخلی 315 پلاس نقش اساسی ایفا می‌کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *