خرید و فروش خودرو امویام 110 در تهران با بهترین قیمت دیوار
در نمای جانبی خودرو تایر و رینگ ها اندازه کوچکی دارند و آینه های جانبی نیز بر روی درب ها منتقل شده است. در این نما از یک طراحی ساده بدون هیچگونه خط و خطوط اضافه استفاده شده و شیشه های جانبی نیز اندازه بزرگی دارند. در سایر پارامترها نظیر ترمز و میزان ورود صدای پیشرانه به داخل کابین هم شرایط در سطح متوسط و تقریباً مشابه با رقبای قیمتی ارزیابی میشود. اما روزانه هزاران آگهی خرید ماشین اقساطی در شیپور ثبت میشود که میتوانید با بررسی آنها بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید.
فروشنده باید برگه استعلام تخلفات رانندگی تسویهشده و بهروز خودرو را به همراه داشته باشد.
همچنین این خودرو برای رانندگان تازه کار بسیار مناسب است، چرا که شعاع گردش اندکی دارد و به راحتی میتوان آن را پارک کرد. مصرف سوخت اندک ام وی ام 110 چهارسیلندر نیز دیگر مزیت این خودرو است، هرچند نباید از قیمت قطعات یدکی و محدودیت خدمات پس از فروش آن صرف نظر کرد. همان طور که گفتیم این هاچبک جمع و جور چینی در واقع همان خودروی QQ چری است که از روی دوو ماتیز کپی برداری شده است.
این خودروی هاچ بک جمع و جور چینی در اصل همان خودروی QQ چری است که یک کپی تمام قد از دوو ماتیز بود. البته MVM 110 از نظر کیفیت ساخت و قطعات بکار رفته در خودرو به هیچ وجه در سطح ماتیز نبود و فاصله بسیاری با همتای با کیفیت کرهای خود داشت. ام وی ام 110 چهار سیلندر اتوماتیک به یک پیشرانه 4 سیلندر 1.1 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که می تواند تنها 68 اسب بخار قدرت و 90 نیوتن متر گشتاور تولید کند. سپس نیروی تولید شده به وسیله ی یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک از نوع AMT به چرخ های جلوی خودرو منتقل می شود.
همچنین 110S بدلیل شتاب ثانویه ضعیف و پایداری نه چندان مناسب در پیچهای تند و فضای حمل بار ناکافی، قادر نیست برای مسافرت در حد سایر هاچبکهای این رده قیمتی کاربردی باشد. ام وی ام 110 چهار سیلندر اتوماتیک مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر 1.1 لیتری تنفس طبیعی بوده که این پیشرانه توانایی تولید تنها 68 اسب بخار قدرت و 90 نیوتن متر گشتاور را داراست. این قدرت کم توسط یک جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک از نوع AMT است که به چرخ های جلوی خودرو منتقل می شود. جعبه دنده AMT در واقع همان جعبه دنده دستی است که توسط یک ربات عمل کلاچ گیری صورت میگیرد و همچنین در این نوع از جعبه دنده از دیسک و صفحه کلاچ استفاده می شود. حداکثر سرعت این هاچ بک کوچک حدود 140 کیلومتر و مصرف سوخت ترکیبی آن حدود 8 لیتر اعلام شده است. ام وی ام ۱۱۰ ۴ سیلندر اتوماتیک آخرین تیپ از 3 تیپ نسل اول ام وی ام ۱۱۰ است که توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه شد.
بال عقب MVM110 طبق اصول اولیه آیرودینامیک، باعث بهبود پایداری خودرو در سرعت های بالا می شود. 110 کم مصرف ترین و اقتصادی ترین خودروی موجود در کشور است، که امکانات رفاهی و ایمنی مناسب، مصرف سوخت پایین، استهلاک کم باعث محبوبیت این کوچولوی دوست داشتنی شده است و آن را به مناسب ترین خودرو برای کاربردهای شهری بدل نموده است . این خودرو با داشتن موتورهای 800 و 1100 سی سی که دارای قدرت 51 و 68 اسب بخار می باشند که با توجه به مصرف پائین سوخت و قدرت مناسب مزیت مهم و بزرگی برای این خودرو می باشد. وجود یک کلاف تقویتی دور تا دور اطاق خودرو و همچنین سپرهای ضربه گیر، ضریب ایمنی داخل اطاق را به طرز محسوسی افزایش می دهد. وجود دو عدد ایربگ و سیستم ترمز ABS ضریب ایمنی این خودرو را به طرز محسوسی افزایش داده. ضای داخلی خودرو بسیار راحت و جادار بوده و برای خودرویی در این کلاس کاملا ایده ال است.
اما چون ام وی ام 110 یک خودروی کوچک شهری است این موضوع طبیعی می باشد. مشتریان ایرانی هاچبکهای کوچک یا میکروکارها را با دوو ماتیز شناختند، خودرویی کوچک و کارآمد که به خوبی ثابت کرد نباید از روی ابعاد و اندازه خودرویی را قضاوت کنیم! پس از توقف تولید خودروهای دوو در ایران، مدیران خودرو تصمیم گرفت تا با استفاده از شهرت ماتیز، نمونه چینی آن یعنی چری QQ را با نام ام وی ام 110 به بازار ایران عرضه کند. نسل نخست این خودرو طی سالهای 1384 تا 1395 و در قالب نسخههای سه سیلندر و چهار سیلندر به بازار ایران عرضه شد. خودروی شهری کوچک و ایده ال، کاملا مناسب برای کلان شهرها، که دارای طراحی مدرن و پویا و جذاب با خطوط نرم و ملایم می باشد.
مدلهای قبلی امویام 110 علیرغم تشابه ظاهری با دوو ماتیز از سطح ایمنی بسیار پایینتری برخوردار بودند و در تستهای تصادف عملکرد ناامیدکنندهای از خود نشان دادند. اما امویام مدعی شده که در مدل S با تقویت بدنه و دربها، ایمنی محصولش را ارتقاء بخشیده که افزایش وزن حدوداً 46 کیلوگرمی این نسخه نسبت به مدل قبلی میتواند شاهدی بر این ادعا باشد. هرچند تا زمانی که نتایج تست تصادف معتبری از این محصول مشاهده نشود نمیتوانیم در این مورد با اطمینان صحبت نماییم. صندلی های جلو در برگیرندگی خوبی دارند و برای سرنشینان جلو آزاردهنده نیست.
فضای صندوق عقب نیز اصلا جادار نبوده که با توجه به اینکه این خودرو یک هاچ بک کوچک شهری است اتفاقی طبیعی است. از نظر طراحی ظاهری همانطور که اشاره شد ام وی ام 110 یک کپی چینی از ماتیز است. همچنین یک جلوپنجره بسیار کوچک و منحنی شکل میان چراغ های اصلی قرار گرفته که شبیه به لبخند به نظر می رسد و چهره خودرو را خندان کرده است. بر روی سپر خودرو نیز چراغ های راهنما و مه شکن به صورت بیضی شکل و عمودی به همراه یک ورودی هوای دیگر تعبیه شده است. با ورود به داخل کابین امویام 110S با فضایی فانتزی و جالب روبرو شدیم که هرچند فرم عامه پسندی ندارد اما در قیاس با امثال تیبا حس مدرنتری به سرنشینان منتقل میکند. طراحی داشبورد و تودریها بر مبنای خطوط منحنی و دایرهای شکل ترسیم شده و مثل قسمت بیرونی سلیقه خانمها و جوانان را هدف قرار داده است.
همچنین یک جلو پنجره بسیار کوچک و منحنی بین چراغ های اصلی قرار گرفته که گویی خودرو به شما لبخند می زند. روی سپر هم چراغ های راهنما و مه شکن بیضی شکل و عمودی همراه یک ورودی هوای به چشم می خورد. از نمای جانبی اندازه کوچک تایر و رینگ ها را می بینید و آینه های جانبی که روی درب ها قرار گرفته اند.
علاوه بر موارد گفته شده، تقریبا تمامی قسمتهای کابین ام وی ام 110 چهارسیلندر از پلاستیک خشک ساخته شدهاند که در گذر زمان دچار پوسیدگی و شکستگی میشود. بنابراین اگر مالک یک ام وی ام 110 چهارسیلندر هستید، با خرید لوازمی همچون روکش صندلی و روکش داشبورد، عمر قطعات کابین اتومبیل را افزایش دهید. چراغ های اصلی با گرافیکی کاملا ساده طراحی شده و تنها بخش تزئینی این نما به خط کرومی بالای جای پلاک بازمی گردد. به طور کلی ام وی ام 110 اتوماتیک 4 سیلندر تنها برای مسافت های کم و درون شهری تدارک دیده شده و برای مسافت های طولانی مناسب نیست. به دلیل معایبی که این خودرو دارد، به آن ارزش خرید پایینی نسبت داده می شود.
بازنشر محتوا بدون اشاره به منبع، غیرمجاز و حق car.ir برای پیگیری از طریق DMCA محفوظ است. تست رانندگی ضمن اینکه نوع سواری خودرو را مشخص میکند، بسیاری از ایرادات خودرو را که حتی با استفاده از دستگاه دیاگ قابل تشخیص نیستند را نیز نمایان میسازد. پس از بازدید و بررسی خودرو نیاز به عقد قولنامه میان طرفین معامله است. مراجعه به مراکز تعویض پلاک نیروی انتظامی و تعویض پلاک و برگه سبز خودرو از مراحل بعدی است که باید انجام داده شود. در نهایت پس از مراجعه به دفتر اسناد رسمی و ثبت سند قطعی خودرو، میتوانید بیمه را به نام خریدار انتقال دهید.
شیشه ها ابعاد نسبتا بزرگی دارند و شما با یک طراحی ساده ی بدون هیچ خط و خطوطی مواجه هستید. چراغ های اصلی گرافیک کاملا ساده ای دارند و تنها خط کرومی بالای جای پلاک به زیبایی تزیین شده است. با ورود به کابین خودرو هم با یک فضایی با طراحی دایره ای و بیضی شکل مواجه می شوید. متاسفانه متریال به کار رفته در داشبورد و کابین از جنس پلاستیک خشک است، کیفیت پایینی دارند و با دوام نیستند. اولین چیزی که در بخش میانی داشبورد قرار گرفته دریچه های تهویه مطبوع بیضی شکل اند، که بعد آن تنظیمات کاملا دستی سیستم تهویه مطبوع خودرو تعبیه شده و در نهایت یک ضبط ساده قرار دارد.
جعبه دنده AMT در حقیقت همان جعبه دنده دستی است که با وجود یک ربات عمل کلاچ گیری انجام می شود. ام وی ام 110 چهارسیلندر در زمان عرضه به بازار با محصولات خانواده پراید رقابت میکرد و این رقابت اکنون در بازار خودروهای کارکرده نیز وجود دارد. قیمت بالاتر ام وی ام 110 نسبت به پراید، سبب شد تا استقبال از این خودرو کمرنگ باشد و تنها گروههای خاصی از مشتریان این خودرو را برای خرید انتخاب کنند. با گذر زمان شرایط برای ام وی ام 110 چهارسیلندر سختتر شد، چرا که خودروهای اقتصادی سایپا همچون تیبا و تیبا 2 نیز این هاچ بک چینی را به چالش کشیدند. در شرایط فعلی بازار، تنها مشتریانی که به دنبال یک خودرو شهری بسیار کوچک هستند اقدام به خرید ام وی ام 110 چهارسیلندر میکنند.
جدای از بحث طراحی که بیشتر سلیقهای است باید گفت تیبا2 به طور کلی برای استفادههای چند منظوره (شهر و جاده) گزینه کارآمدتری است چراکه با موتور قویتر و فرمانپذیری بهتر و صندوق عقب جاداتر میتواند در مسافرتها همراه بهتری باشد. این در حالی است که 110S بیشتر تمرکز خود را روی خصلتهای شهری مثل شعاع گردش فرمان بسیار خوب، مصرف سوخت پایین و نرمی فرمان و ادوات قرار داده و در نتیجه برای استفادههای صرفاً شهری میتواند انتخاب بهتری باشد. البته ناگفته نماند که نماینده سایپا از نظر گستردگی نمایندگیهای خدماتی، قیمت قطعات یدکی و بازار دست دوم هم شرایط نسبتاً بهتری در قیاس با محصول مدیران خودرو دارد. این خودرو در دو مدل 3 سیلندر با قدرت 52 اسب بخار و جعبه دنده دستی و مدل 4 سیلندر با قدرت 68 اسب بخار و با دو جعبه دنده ی دستی و اتوماتیک تولید شده است. درست است که پارک راحت و مصرف سوخت مناسب از مزایای ام وی ام 110 است اما معایب آن بیشتر از محاسن آن است که می توان به طراحی کپی شده، نامناسب برای جاده، کابین کوچک و صفحه کلاچ و موتور ضعیف و کم قدرت آن اشاره کرد. ام وی ام 110 از حداقل امکانات نظیر چراغهای مه شکن جلو و عقب، آینه با تنظیم برقی، پخش MP3، تهویه مطبوع دستی، ترمز ABS و EBD، ایربگ های راننده و سرنشین جلو، شیشه بالابرهای برقی و فرمان هیدرولیک مجهز شده بود.
110S از یک پیشرانه 3 سیلندر 12 سوپاپ با حجم حدود 1 لیتر بهره میبرد که قادر است در بهترین حالت 68 اسب بخار قدرت را در دور 6000 و 93 نیوتنمتر گشتاور را از دور 3500 الی 4500 تولید و به کمک یک جعبه دنده 5 سرعته دستی روانه چرخهای جلوئی نماید. مدل اولیه امویام 110 با کپی برداری از روی دوو ماتیز ساخته شده بود و به همین دلیل گاه با عنوان ماتیز چینی در بازار شناخته میشد. در واقع تیم ایتالیایی تورینو که وظیفه طراحی این نسل را بر عهده داشته موفق شده ضمن حفظ تم کلی خانواده 110، ظاهر ماشین را به محصولات مدرن و امروزی نزدیک نماید. البته به طور کلی خودروهای مینی، محصولات عامه پسندی نیستند و حتی در مدلهای معروفتر و گرانتر نظیر کیا پیکانتو نیز به سختی میتوانند تمامی سلایق را راضی نگاه دارند. همانطور که از نام ام وی ام 110 چهارسیلندر مشخص است، پیشرانه این خودرو چهار سیلندر دارد و حجم آن نیز به 1.1 لیتر بالغ میشود.
فضای داخلی ام وی ام 110 چهارسیلندر به راحتی شما را به یک یا دو دهه قبل میبرد و حتی میتوان کابین ام وی ام 110 چهارسیلندر را به پرایدهای قدیمی تشبیه کرد. فضای داخلی این هاچبک از دو رنگ مشکی و کرم تشکیل شده است که البته این دو رنگ به صورت متناسب مورد استفاده قرار نگرفتهاند. تقریبا تمامی کابین ام وی ام 110 چهارسیلندر کرم رنگ است اما قسمت میانی داشبورد که شامل کنترلرهای سیستم صوتی و سیستم تهویه میشود، مشکی رنگ است. وباپلیکیشن یا PWA دیوار سرویسی است که نصب آن، استفاده از دیوار را بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن و بهروزرسانی و تنها با کلیک روی آیکون آن فراهم میکند. در نسخهٔ وباپلیکیشن نیازی به دانلود و بهروزرسانی نیست و کاربران iOS و اندروید با دسترسی به آیکون اپلیکیشن در کنار سایر اپهای موبایل خود میتوانند از آن استفاده کنند. ام وی ام 110 در دورانی خلق شد که خودروسازان چینی به کپی برداری واضح از محصولات خارجی مشهور بودند؛ از این رو به راحتی میتوان تشخیص داد که ام وی ام 110 یک کپی کامل از دوو ماتیز کرهای است.
درون کابین و داشبورد ام وی ام 110 مانند طراحی بیرونی آن از طراحی دایرهای و بیضی شکل زیادی استفاده شده است. متریال بکار رفته در داشبورد و کابین این خودرو کیفیت پایینی داشته و دوام مطلوبی ندارند. همچنین از پلاستیک خشک در داشبورد زیاد استفاده شده که در بلند مدت کاملا از فرم افتاده و به صدا می افتند. در بخش میانی داشبورد ابتدا دریچه های تهویه مطبوع با ظاهری بیضی شکل قرار دارند. پس از آن قسمت تنظیمات سیستم تهویه مطبوع خودرو که به صورت کاملا دستی است تعبیه شده و سپس یک ضبط ساده قرار دارد.
حداکثر راندمان این پیشرانه کوچک تنفس طبیعی 68 اسببخار قدرت و 90 نیوتنمتر گشتاور است. گیربکسهای پنج سرعته دستی یا پنج سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخهای جلو را در ام وی ام 110 چهارسیلندر برعهده دارند. ابعاد کوچک، دربهای بزرگ، چراغهای گرد و سقف بلند از جمله مشخصههای ظاهری این خودرو هستند. البته طراحان چری ظاهر ام وی ام 110 چهارسیلندر را به طور کامل کپی نکردهاند و با بزرگ کردن ابعاد چراغها و تغییر گرافیک آنها، سعی کردهاند تا محصول خود را متمایز جلوه دهند. ام وی ام 110 چهارسیلندر در مقایسه با نسخه سه سیلندر یک روف رک اضافه دارد که موجب تمایز این خودرو از تیپ ضعیفتر شده است.
از نظر ایمنی با وجود دارا بودن ایربگ و ترمز های ABS این خودرو، نمی توان روی آن حساب چندانی باز کرد. دوو ماتیز خودرویی کوچک و شهری بود که چندی پس از ورود به ایران به یکباره طرفداران بیشماری پیدا کرد. اما پس از رفتن دوو از بازار ایران فرصت به چری رسید تا خودرویی در این کلاس به بازار خودروی کشور معرفی کند. چری QQ که از سال 2003 بر روی خط تولید چری قرار گرفت در سال 1384 توسط مدیران خودرو رونمایی شد. با توجه به تمرکز اصلی جمعیت ایران در شهرهای شلوغ و پرتراکم، خودروهای کوچک و جمع و جور نظیر امویام 110S میتوانند گزینههای بسیار کارآمدی باشند چراکه این قبیل محصولات به نوعی برای زندگی شهری تکامل یافتهاند و رانندگی با آنها در معابر تنگ و شلوغ آسانتر است. اما اگر استفاده شما صرفاً شهری است و برای مسافرت روی وسیله دیگری (مثل خودرو دوم یا وسایل نقلیه عمومی) حساب باز میکنید میتوانید با خرید یک محصول کامپکت مثل امویام 110S از مزایای داشتن خودرویی راحت و کم مصرف و خوش دست بهرهمند شوید.
این هاچبک جمع و جور چینی در واقع همان خودروی QQ چری است که از روی دوو ماتیز کپی برداری شده است. البته MVM 110 به هیچ وجه از لحاظ کیفیت ساخت و قطعات بکار برده شده در سطح ماتیز نبود و فاصله زیادی با رقیب با کیفیت کرهای خود داشت. دوو ماتیز هم خودرویی کوچک و شهری بود که با ورود خود به ایران به یکباره طرفداران زیادی پیدا کرد. اما بعد از مدتی دوو از بازار ایران رفت و این فرصت در اختیار چری قرار گرفت تا خودروی در این کلاس در بازار کشور به همگان معرفی شود. از سال 2003 چری QQ روی خط تولید چری قرار گرفت و در سال 1384 توسط مدیران خودرو رونمایی شد.
محصول دیگر سایپا یعنی کوئیک هم دقیقاً همین شرایط را دارد با این تفاوت که از نظر طراحی خودرو بهروزتر و اسپرتتری است و در نسخههای آپشنال از امکانات جانبی بیشتری بهره میبرد. بخصوص که این محصول از نظر کیفیت سواری هم به نسبت قیمت شرایط قابل قبولی دارد و از لحاظ جای پا و سر فضای کافی را برای 4 سرنشین به شما هدیه خواهد کرد. جدا از اینها مصرف سوخت مناسب و استهلاک نسبتاً پایین موتور، نگرانیها بابت هزینه نگهدرای ماشین را کاهش دادهاند، هرچند که از لحاظ قیمت لوازم یدکی شرایط رقبای 110 نظیر تیبا2 مقداری بهتر است. راستی امویام مدعی شده با تقویت بدنه و دربها ایمنی محصولش را هم نسبت به گذشته ارتقاء بخشیده هرچند همچنان گزارشی از یک نهاد معتبر در این خصوص ارائه نشده است.
ام وی ام ۱۱۰ ۴ سیلندر اتوماتیک یک خودروی هاچ بک جمع و جور شهری است که همانطور که اشاره شد جایگزینی بی کیفیت برای دوو ماتیز بود. این خودرو تنها برای مسافت های کم و درون شهری ساخته شده و اصلا مناسب مسافت های طولانی و مسافرت نیست. امکانات رفاهی کم، ایمنی پایین، مشخصات فنی ضعیف و فضای کابین کم از جمله معایب این خودرو بوده و سبب شده تا ارزش خرید این خودرو به شدت پایین بیاید. این خودروی هاچ بک چینی از نظر بازار دست دوم نیز چندان حال و روز خوشایندی ندارد. همچنین از نظر قیمت نیز نمونه های کارکرده ام وی ام ۱۱۰ ۴ سیلندر اتوماتیک مابین 115 تا 140 میلیون تومان معامله می شود که با توجه به شرایط فعلی قیمت هایی مناسب نسبت به رقبایش دارد. آخرین تیپ ارائه شده از 3 تیپ نسل اول ام وی ام 110، خودروی ام وی ام سیلندر اتوماتیک است که شرکت مدیران خودرو آن را به بازار ایران عرضه کرد.
لازم به ذکر است که ام وی ام 110 چهار سیلندر و سه سیلندر از نظر ظاهری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تنها از روی نوشتههای درج شده روی درب عقب خودرو و روف رک سقف میتوان تفاوت آنها را تشخیص داد. همانطور که از طراحی این خودرو مشخص ، کپی ای از دوو ماتیز میباشد و تجهیزات بیشتری نسبت به آن دارد که می توان به شیشه بالابر های برقی جلو و عقب ،آینه های جانبی برقی و سیستم پخش mp3 با پورت USB اشاره کرد. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم.
فضای داخل دلباز بوده که این خود نشان دهنده طراحی دقیق و مناسب این خودرو است. صندلی های این خودرو راحت و با فیزیک راننده همخوانی دارد، که به راحتی قابلیت کاهش فشار مستقیم را با توزیع فشار صندلی به پاها به منظور کاهش خستگی در مسافرت های طولانی به راننده می دهد. امکانات رفاهی داخل خودرو، مناسب و ایده ال بوده و آن را بدل به خودروئی مجهز و راحت نموده است. در گذشته شاهد حضور مدلهای قدیمی 110 با پیشرانههای سه سیلندر 0.8 لیتری و 4 سیلندر 1.1 لیتری در کشورمان بودهایم. اما 110S از یک پیشرانه 3 سیلندر 12 سوپاپ با حجم حدود 1 لیتر بهره میبرد که قادر است در بهترین حالت 68 اسب بخار قدرت و 93 نیوتنمتر گشتاور را تولید و به کمک یک جعبه دنده 5 سرعته دستی روانه چرخهای جلوئی نماید. همچنین عرض کم اتومبیل در کنار فرمان سبک و تعلیق نسبتاً نرم ماشین، به کم فرمانی و ناپایداری در پیچهای تند منتهی شده است.
در واقع طراحی این مدل ماشینها، قشر خاصی از جامعه را هدف قرار داده که اکثر آنها را خانمها و جوانان تشکیل میدهند. این سلیقه خاص، بیش از آنکه به خشونت علاقه داشته باشد، چهرههای بامزه و فانتزی را میپسندد و 110S هم با این چراغهای بانمک، سپرهای خندان و شیشههای بزرگ و استفاده از رنگبندی متنوع قادر است نظر این قشر را به خود جلب نماید. بخصوص که 110S بدلیل عرضه بسیار محدودتر از امثال تیبا2 میتواند گزینه خاص و متفاوتی در این رنج قیمتی به چشم بیاید. از نظر کیفیت هم باید گفت کابین امویام از پلاستیک خشک ساخته شده است اما با توجه به رده قیمتی نمیشود از این مورد به عنوان نکتهای منفی یاد کرد چراکه تمامی رقبای 110S در این پارامتر اگر بدتر عمل نکرده باشند، بهتر هم نبودهاند.
از میان گزینههای محدود موجود در بازار داخل میتوان به خودروهایی نظیر تیبا2 و کوئیک به عنوان رقبای اصلی امویام 110S اشاره نمود. البته تیبا2 و کوئیک به نوعی دو برادر با مشخصات فنی یکسان هستند و تفاوتهایشان در خصوصیات ظاهری، برخی آپشنها و قیمت خلاصه میشود. امویام 110S در مقایسه با نماینده سایپا ظاهر و کابین مدرنتری دارد، از مصرف سوخت پایینتری بهره میبرد و با فرمان و ادوات نرمتر و شعاغ گردش فرمان بهتر، رانندگی سادهتری در داخل شهر به شما هدیه میدهد. اما در عوض نماینده سایپا در بیرون از شهر رفتار چالاکتری دارد و با شتاب و فرمانپذیری بهتر و صندوق عقب بزرگتر در سفرها کارآمدتر ظاهر میشود. ضمن اینکه تیبا2 از نظر گستردگی مراکز خدماتی و قیمت قطعات یدکی و بازار دست دوم نیز دست برتر را نسبت به نماینده کشور چین خواهد داشت.
شتاب صفر تا صد رسمی ام وی ام 110 چهارسیلندر دندهای 13 ثانیه اعلام شده است اما به نظر نمیرسد این خودرو بتواند در دنیای واقعی چنین رکوردی را به ثبت برساند. مهمترین مزیت ام وی ام 110 چهارسیلندر نیز پابرجا است؛ این هاچبک کوچک تنها 3.7 لیتر در صد کیلومتر بنزین میسوزاند که رقم مطلوبی محسوب میشود. چری QQ3 یا همان ام وی ام 110 ( MVM 110 ) یک خودروی جمع و جور شهری است که از سال 2003 تولید شد که به دلیل همین طراحی و ابعاد کوچکش بیشتر مورد توجه خانم ها قرار میگیرد.
دیدگاهتان را بنویسید