بررسی خودرو لاماری ایما

لاماری ایما بررسی مشخصات فنی لاماری ایما

طراحی لاماری ایما کاملاً مطابق با مد روز طراحی خودرو در دنیا انجام شده است که این موضوع با نگاه کردن به المان‌هایی مثل چراغ‌های جلو دوقسمتی (چراغ‌های اصلی مخفی در سپر) و چراغ‌های عقب به‌هم پیوسته مشخص است. در ضمن طراحان لاماری با دقت به جزئیاتی مثل شیب ملایم سقف به سمت عقب، اگزوز چهارگانه، رینگ‌های دورنگ، آینه‌های جانبی قرارگرفته روی درب‌ها، جلوپنجره بزرگ و چراغ ترمز سوم متفاوت، موفق شده‌اند چهره‌ای خشن و جوان‌پسند را برای این خودرو خلق کنند. اسب بخار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ با محور تست و بررسی ویدیویی خودروها آغاز کرد.

این خودرو از نظر امکانات و تجهیزات در برابر رقبای خود چیزی کم ندارد اما اگر انتخاب مصرف‌کننده خودرویی لوکس با آپشن‌های فراوان است، لاماری ایما انتخاب نخست او نخواهد بود. لاماری ایما به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز است که می‌تواند حداکثر 197 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور را تولید کند و با گیربکس هفت سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل کند. شرکت سازنده ادعا می‌کند شتاب لاماری ایما از سرعت صفر تا 100 کیلومتر برابر با 9.7 ثانیه است و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز به 6.6 لیتر در 100 کیلومتر می‌رسد. برای سیستم تعلیق ماشین لاماری ایما نیز در بخش جلو از مک فرسون و در عقب مولتی‌لینک استفاده شده است که باعث می‌شود این کراس‌اوور جزو کراس‌اوورهای نرم بازار محسوب شود. لاماری ایما که نسخه ایرانیزه دانگ فنگ T5 ایوو است، از نظر طراحی سبک به روزی را دنبال می کند و با طراحی معروف به «پوزه کوسه» توانسته تا جذابیت خوبی را در بخش جلوی خودرو داشته باشد.

بنابراین، برای بهره‌مندی از یک خودروی با عملکرد بهینه و بدون مشکل، همیشه بهتر است از لوازم یدکی اصلی و با کیفیت استفاده کنید. استفاده خلاقانه از ترکیب رنگ قرمز و مشکی در فضای داخلی خودرو (لاماری ایما جزو معدود خودروهایی است که کابین خود را دورنگ طراحی کرده) هم از جمله دیگر امتیازهای این شاسی بلند چینی است. رقبای عمده لاماری ایما در ایران را می توان دیگنیتی مخصوصا مدل پرایم، فونیکس FX و کرمان موتور K7 دانست. به این دلیل که مشتریان در این کلاس، طراحی چشمگیر خارجی را در اولویت قرار می دهند و بنابراین نگاه آنها طبیعتا به محصولات با طراحی خاص تر و جدیدتر خواهد بود.

زیرا ابعاد و اندازه و سبک فضای کابین در بخش عقب، کاملاً نشان می دهد که بیشتر خطوط بدنه حس کوپه بودن ایما را القا می کنند و در اصل این خودرو یک کراس اوور ۵ نفره و متوسط است. البته در مجموع بدلیل قدرت و گشتاور مناسب، هندلینگ قابل قبول و ترمزهای مطمئن ماشین، خاطره خوشی از سواری با ایما برایمان باقی ماند. بخصوص که نماینده آرین پارس موتور کیفیت سواری و عایق‌بندی نسبتاً خوبی داشت و خلاصه مطلب اینکه خصلت‌های اسپرتش روی راحتی سرنشینان تاثیر منفی نگذاشته بود. البته جذابیت این خودرو فقط ظاهری نبوده و اگر نگاهی به مشخصات فنی این خودرو داشته باشید متوجه می شوید که با یکی از قدرتمندترین کراس اوورهای چینی در ایران سر و کار داریم. به گزارش خودرونویس، لاماری ایما در واقع همان فورتینگ T5 Evo بوده که توسط آرین پارس موتور با برند لاماری عرضه می شود. این خودرو نخستین عضو از این خانواده محصول بوده و قرار است که در آینده محصولات دیگری از این برند را همچنین در کنار مدل فول این خودرو در ایران شاهد باشیم.

در قسمت‌های مختلف داخل ماشین لاماری ایما بخش‌هایی برای قرار دادن وسایلی مثل موبایل، بطری آب، حوله و موارد دیگر قرار داده‌اند و حتی کارخانه تولیدکننده لاماری ایما ادعا کرده که 37 قسمت مختلف برای قرار دادن وسایل در ماشین تعبیه شده است. در خودرو لاماری ایما یک سیستم امنیتی جالبی نیز به کار رفته است که اگر به هر دلیلی ترمزها در این ماشین کار نکند، با نگه داشتن کلید ترمز برقی به سمت بالا برای چند ثانیه، حالت توقف اورژانسی فعال شده و هر چهار چرخ را قفل می‌کند. این پیشرانه در کارخانه شنیانگ میتسوبیشی در چین تولید شده و جز قوی ترین پیشرانه های ۱.۵ لیتری توربو در بازار چین به حساب می آید. لاماری ایما می تواند ۱۹۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید کند و جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته تَر (Wet) نیز، توان پیشرانه را به چرخ های جلوی این کراس اوور آرین موتور می رساند. حداکثر گشتاور این پیشرانه از ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه در دسترس راننده است و بیشتری اسب بخار هم در 5200rpm تولید می شود.

صدای جذاب موتور و هماهنگی خوب و موتور و گیربکس از جمله دیگر ویژگی های ایماست که با کاراکتر جوان پسند و اسپرت این خودرو سازگاری زیادی دارد. لاماری و دیگنیتی پرستیژ ۵ نفره از نظر حجم موتور و توان تولیدی با هم متفاوتند؛ البته هر دو شتاب ثبت‌شده‌ تقریبا یکسانی دارند و این موضوع از اهمیت تفاوت حجم موتور (توان تولیدی و گشتاور) می‌کاهد. اکثر شهرها نمایندگی آرین‌موتور و لاماری ندارند به همین خاطر دسترسی به نزدیک‌ترین نمایندگی برای ثبت‌نام و دریافت لاماری ایما آسان نیست. همچنین اگر جزو علاقه‌مند به خودروهای برقی هستید؛ بهتر است به مقاله “ سریع ترین خودروهای برقی جهان را بشناسید ” در وبلاگ ما مراجعه کنید. تیگو ۷ و جک S5 از جمله رقیب‌های این محصول هست که مشخصات خاص خود را دارند اما می‌توان گفت کفه ترازو به سمت لاماری بیشتر سنگینی می‌کند. همچنین فیدلیتی پرایم و دیگنیتی قوی‌ترین رقیبان لاماری به حساب می‌آیند و ما در مقاله‌ای کامل به بررسی دیگنیتی پرداخته‌ایم که حتما توصیه می‌کنیم آن را بخوانید.

متاسفانه لاماری ایما علیرغم بهره‌مندی از قدرت و گشتاور بسیار خوب، همچنان از سیستم انتقال قدرت تک دیفرانسیل استفاده می‌کند. این مساله باعث شده است تا نماینده آرین پارس موتور توانایی چندانی در آفرود نداشته باشد. گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر یا WDCT نیز وظیفه انتقال قدرت در ایما را بر عهده دارد.

طراحی غربیلک فرمان با الهام از مرسدس AMG GT با دو پره پایینی و دکمه های فلزی جذابیت دوچندانی یافته است. کنسول نسبتا پهن بوده و قسمت عمده ای از آن با پوشش مشکی پیانویی با کیفیتی پوشیده شده است. باوجود غلبه تیرگی در رنگ های داخل کابین، تزئینات فلزی مختصر به خوبی جلب توجه می کنند. بعلاوه در مجموع ۳۷ جایگاه برای قراردادن اشیا، بطری و لیوان و موبایل و گیره هایی برای آویزان کردن درنظر گرفته شده تا کاربردی بودن کابین در این زمینه بی نقص باشد. این نکته را نیز باید بدانیم که باتری های لاماری ایما هیبرید در محور عقب نصب شده و این خودرو دارای سیستم خنک کننده مجزا به جهت کنترل دما باتری ها است.

این گیربکس عملکرد مناسبی دارد اما در کمال تعجب امکان تعویض دستی دنده‌ها یا تیپ ترونیک برای آن فراهم نشده که با توجه به خصلت‌های اسپرت ماشین واقعا ناراحت‌کننده است. علاوه بر نبود قابلیت تیپ ترونیک، پدال گاز لاماری ایما نیز اندکی تاخیر دارد که در آغاز حرکت مقداری توی ذوق میزند. هرچند علیرغم این لگ اولیه، ایما همچنان یکی از کراس‌اوورهای چالاک این رده محسوب می‌شود و با شتاب صفر تا صد رسمی 9.5 ثانیه‌ (که البته در شرایط تست در تهران مقداری بیش از 10 ثانیه شد) میتواند اکثر رقبایش را به چالشی سخت دعوت نماید.

یکی از این شاسی بلندهای کامپکت چینی، لاماری ایما است که توسط آرین پارس موتور به بازارمان عرضه شده و اینجا با محصولاتی نظیر فونیکس تیگو 7 پرو از مدیران خودرو، دیگنیتی بهمن موتور و کی ام سی K7 کرمان‌موتور رقابتی نزدیک و نفس‌گیر دارد. خودروساز دولتی چین یعنی دانگ فنگ (DFM) طی چند سال گذشته و همگام با سخت‌ شدن تحریم‌ها، نقش پررنگی را در بازار خودرو ایران ایفا کرده است. لاماری ایما نیز یکی از همین خودروها است که توسط آرین پارس موتور به بازار عرضه شده است. البته در همین زمینه باید به حساسیت بالای لاماری ایما نسبت به کیفیت بنزین نیز اشاره کرد که می تواند در بلند مدت مشکل ساز شود. بهمن ماه 1400 شرکت آرین‌ پارس موتور اولین کراس‌اوور مونتاژی این شرکت با نام لاماری ایما را رونمایی کرد. این کراس اوور در اردیبهشت ماه 1401 با قیمت 989 میلیون تومان راهی بازار شد و در زمره کراس اوورهای تک دیفرانسیل بازار جای می‌گیرد.

این خودرو با طراحی ظاهری فوق‌العاده زیبا، عملکرد فنی بسیار عالی و بهره‌مندی از پیشرانه‌های قدرتمند، در مقایسه با سایر رقبا هم‌رده در بازار، جایگاه بسیار بالاتری دارد. به همین علت می‌توان گفت که خودرو شاسی بلند لاماری با این میزان قیمت و این امکانات، در کنار طراحی بسیار زیبا و خدمات پس از فروش شرکت آرین پارس موتور، ارزش خرید را دارد. لاماری ایما مانند بیشتر خودروهای چینی بازار ایران از پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بهره می برد.

باید در نظر داشت که استفاده از لوازم یدکی غیراصل می‌تواند به عملکرد ضعیف‌تر، کاهش طول عمر خودرو و حتی آسیب به سایر بخش‌ها منجر شود. بیشتر گیربکس‌های خودکار امروزی، دارای حالت تیپ ترونیک هستند اما، ماشین لاماری آرین موتور به علت استفاده از گیربکس دو کلاچه، از تیپ ترونیک برخوردار نیست! تیپ تیرونیک می‌تواند قابلیت الکترومکانیکی بیشتری به گیربکس‌های خودکار بدهد و به‌ این‌ ترتیب که می‌توان تنظیم کرد تا گیربکس تنها در زمان دستور راننده تغییر وضعیت دهد. زمانی که شما سوار این خودرو جوان‌پسند می‌شوید؛ با یک تریم از چرم مصنوعی مواجه خواهید شد. کیفیت بالا نمای داخلی این خودرو، شباهت بسیار زیادی به خودروهای بنز و البته برخی از خودروهای آمریکایی دارد. می‌خواهیم چند آپشن قابل توجه در خودروی لاماری ایما را مرور کنیم تا اطلاعاتی مفید را بخوانید.

در ایران آرین موتور این خودرو را با برند لاماری و نشان گوزن معرفی کرد که با توجه به بازخوردهای کاربران در رسانه‌های مختلف، به نظر می‌رسد نام و نشان لاماری تأثیر مناسبی بر مشتریان ایرانی داشته است. استخراج 195 اسب بخار قدرت از موتوری به حجم 1.5 لیتر به لطف سیستم تزریق مستقیم سوخت و توربوچارجر باعث شده بود که لاماری از حیث قدرت موتور در رده خودرو بزرگتر و گران قیمت تری نظیر فونیکس تیگو 8 ظاهر شود. در بازار ایران ظاهر خودرو اهمیت بسیاری دارد و این خودرو با توجه به ظاهر زیبا و جوان‌پسندی که دارد و با عملکرد فنی عالی و پیشرانه قدرتمندش مورد توجه افراد بسیاری قرار دارد.

لاماری ایما یکی از جدیدترین خودروهای بازار است که به دلیل چهره جذابش، در همین مدت کوتاهی که از معرفی آن می‌گذرد خیلی مورد توجه قرار گرفته است. به همین بهانه، این مقاله از مجله خودرو همراه مکانیک را به بررسی لاماری ایما اختصاص داده‌ایم و می‌خواهیم باهم مشخصات، مزایا و معایب این کراس‌اوور جدید بازار را بررسی کنیم. اگر شما هم قصد خرید یک کراس‌اوور جوان‌پسند را دارید، در ادامه با ما همراه باشید. اما این احتمال وجود دارد که در فروردین ۱۴۰۱، این کراس اوور جدید با قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان به بازار بیاید. لاماری ایما جز کراس اوورهایی به حساب می آید که حرکت های عرضی کمی دارد و همین مسئله سبب می شود تا پایداری مناسبی را از خود نشان بدهد.

لازم بوده که بدانید این خودرو می‌‌تواند شتاب صفر تا صد را در ۹.۵ ثانیه طی نماید. این خودرو در ایران توسط شرکت خودروسازی آرین پارس موتور مونتاژ و به بازار عرضه می‌شود. نمای جلو خودرو با جلو پنجره بزرگ دارای تیغه‌های عمودی و محفظه سیستم روشنایی اصلی در قاب تیره رنگ عمودی، به همراه سیستم روشنایی در روز خطی از نوع LED، ظاهری خشن دارد چرا که در دو گوشه سپر همانند یک دهان باز با دو دندان تیز در حالت حمله جلوه می‌کند. نمای جانبی با خط شانه قوس‌دار بر روی گلگیر عقب و ساختاری کوپه مانند دنبال می‌شود در حالی که این خودرو از طراحی کوپه بهره‌مند نیست. البته در نمای جانبی نباید از ابعاد قابل توجه ریم‌های آلیاژی ۱۹ اینچی آن گذر کرد که در میان بزرگ‌ترین ریم‌های عرضه شده بر خودروهای بازار کشور قرار می‌گیرد. ارائه یک ترکیب دو رنگ کامل برای نمای داخلی این خودرو از سوی آرین پارس موتور، می‌تواند زیبایی بصری این خودرو را یک سر و گردن ارتقا دهد و همچنین در برابر رقبایی چون محصولات فونیکس که همگی با تریم دو رنگ ارائه می‌شوند، لاماری ایما را در رقابت مستقیم نگهدارد.

این مجموعه با تجریه‌ی هزاران همراهی در خرید و با ارائه‌ی خدمات همه جانبه‌ی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربه‌ی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. سلام به همه من تحویلی سال 1401 دارم و الان با کار هیچ مشکلی تا حالا باهاش نداشتم و فقط چراغ عقبش ترک که اونم به نمایندگی ایرانمال رفتم طی 10 روز برام عوضش کردن و تحویل دادن. بعد از بررسی نقاط قوت، بهتر است به معایب لاماری ایما و نقاط ضعف آن هم بپردازیم. لاماری ترکیبی از دو مجموعه واژه Leading Automaker و بخشی از کلمه آرین است که واژه لاماری (Lamari) را تشکیل داده است.

فونیکس FX و فونیکس تیگو 7 پرو دو رقیب لاماری ایما از برند لوکس مدیران خودرو هستند. عملکرد فنی لاماری ایما به وضوح از تیگو 7 پرو برتر است و در مقایسه با تیپ 1.5 لیتری فونیکس FX نیز تجربه رانندگی جذاب‌تری را نصیب راننده می‌کند. با این حال همچنان محصولات مدیران خودرو آپشن‌های بیشتری را در اختیار راننده قرار می‌دهند. با این حال فرداموتور شاسی بلند خود را به امکانات ایمنی و رفاهی بیشتری مجهز کرده است.

البته مدیرعامل شرکت آرین موتور اعلام کرده است که از پاییز سال 1401، سه آپشن هشداردهنده نقاط کور، دوربین 360 درجه و گرم‌کن صندلی‌های جلو به لاماری ایما اضافه خواهند شد. مصرف سوخت لاماری ایما در ترددهای شهری حدود ۹ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است و باید گفت که عملکرد سیستم تهویه این خودرو هم خوب و مناسب است. چراغ‌های جلو با طراحی دوگانه و جلوپنجره بزرگ، به همراه خطوط بدنه که به سمت عقب کشیده شده‌اند، به بهبود جریان هوا و کاهش مقاومت آن کمک می‌کنند. این ویژگی‌ها نه‌تنها به زیبایی خودرو افزوده‌اند، بلکه در بهبود کارایی سوخت و پایداری در سرعت‌های بالا نیز مؤثر هستند. خودروهای لاماری سرویس با همان مشخصات فنی لاماری ایما در اختیار شعب و کارشناسان قرار می‌گیرد. رنگ بدنه لاماری سرویس سفید بوده و طرح لوگوی لاماری به رنگ سبز روی آن نقش بسته است.

شتاب مطلوب و تجربه رانندگی هیجان‌انگیز با آن باعث شده افراد زیادی از بین لاماری ایما و فیدلیتی، لاماری را انتخاب کنند. لاماری برخلاف سایر خودروهای چینی اصلا قیافه‌ای چینی ندارد و از نظر ظاهری در کلاس بالایی قرار دارد. این خودرو دارای یک موتور میتسوبیشی ۱.۵ لیتری توربو است و از نظر کیفیت موتور نسبت به خودروهای کره‌ای امتیاز بهتری می‌گیرد. اگرچه با وجود پیشرانه ۱۹۵ اسب بخاری و گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه از لاماری انتظار بیشتری‌ می‌رود، ولی به‌طور کلی لاماری از نظر فنی بسیار خوب عمل کرده است و در مقایسه با بیشتر رقبا شتاب بهتری دارد. قیمت ماشین لاماری ایما برای اولین بار در اواخر آبان 1401 حدود یک میلیارد و 590 میلیون تومان اعلام شد و پس از صعود اولیه قیمت در بازار آزاد تقریباً از مرداد 1402 قیمت آن به ثبات رسید. قیمت کارخانه لاماری ایما در تاریخ 5 بهمن 1403 حدود یک میلیارد و 701 میلیون تومان و در بازار آزاد حدود دو میلیارد تومان اعلام می‌شود.

سیستم اطلاعات و سرگرمی (Infotainment System) با نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، امکان دسترسی به ناوبری، موسیقی و ارتباطات را فراهم می‌کند. همچنین، پشتیبانی از اتصال بلوتوث و ورودی‌های USB، گزینه‌های متعددی برای سرگرمی سرنشینان ارائه می‌دهد. سیستم صوتی با کیفیت بالا و بلندگوهای متعدد، تجربه شنیداری لذت‌بخشی را به ارمغان می‌آورد. این شرکت در سه مرحله نسبت به فروش خودرو لاماری اقدام کرده و به مشتریانش وعده تحویل ۹۰ روزه خودرو را داده بود و حالا در اولین سری تحویل خودروها توانست به موعد اعلام شده متعهد شود.

در محور جلو سیستم تعلیق از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع مولتی لینک است که سواری نرم و خوبی را می توان با آن تجربه کرد. ظرفیت مخزن سوخت لاماری ایما اچ ای وی ۵۵ لیتر و مصرف سوخت میانگین این خودرو به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۵.۳ لیتر است. همچنین شایان ذکر است که لاماری هیبرید توانسته ۵ ستاره ایمنی را از C_NCAP ( سیستم ارزیابی خودرو در چین ) کسب کند که امتیاز مثبتی برای این  خودرو به حساب می آید. تنها دکمه‌های فیزیکی خودرو را می‌توان کنار اهرم تعویض دنده مشاهده کرد که شامل دکمه‌هایی نظیر اتوهلد،ترمز پارک برقی و سیستم کنترل حرکت در سرازیری می‌شود. جایگاه نشستن راننده در این خودرو راحت ارزیابی می‌شود و برخلاف بسیاری از کراس‌اوورها، حس سواری خودرو بیشتر شبیه به یک خودروی سدان است. دریچه‌های خروجی سیستم تهویه در این کراس‌اوور نیز شبیه به محصولات مرسدس بنز هستند.

این سبک شامل حذف دکمه‌های فیزیکی است و به جای آن بر دکمه‌های لمسی تأکید می‌شود. در کابین لاماری ایما نیز خبری از دکمه‌های فیزیکی نیست و به جای آن از یک نمایشگر عریض و سرتاسری برای نمایش هم‌زمان اطلاعات خودرو و سیستم سرگرمی استفاده شده است. این گیربکس‌ها در مقایسه با گیربکس‌های اتوماتیک معمولی شتابگیری اولیه و یکنواختی دارند، وزن کمتری هم دارند و تعویض دنده در آنها بسیار سریع‌تر انجام می‌شود. خوشبختانه با وجود این آپشن‌ها لاماری توانسته است پنج ستاره کامل تست تصادف مؤسسه چینی CNCAP را کسب کند. با وجود اینکه طراحی بدنه آن تهاجمی است و خطوط خشن و خاصی روی بدنه بیرونی دارد، اما داخل کابین فضا و جای پای مناسبی برای رفاه سرنشینان جلو و عقب دارد.

این خودرو، بسیار ظریف و ماهرانه طراحی شده است و به‌خوبی روی جزئیاتی مانند شیب ملایم سقف به‌سمت عقب، رینگ‌‌های دورنگ، اگزوز چهارگانه، آینه‌‌های جانبی روی درب‌ها، جلوپنجره بزرگ و چراغ ترمز سوم کار شده است. درنهایت، خودرویی خلق شده است که چهره‌ای خشن، شیک و جوان‌پسند دارد و از سایر خودروهای چینی هم‌رده‌اش متمایز است. لاماری ایما در واقع محصول یکی از زیرمجموعه‌‌های شرکت چینی دانگ‌فنگ به نام فورتینگ است که به فورتینگ T5 EVO مشهور است. پلتفرم این خودرو با FMCT5 فردا موتور دقیقا یکسان است و به نوعی نسخه اسپرت فردا T5 به حساب می‌آید.

فاصله بین دو محور لاماری ایما نیز برابر با 2715 میلی‌متر عنوان شده که خبر از فضای داخلی جادار و راحت برای این کراس‌اوور اسپرت و مجلل می‌دهد. لاماری ایما از یک سقف پانوراما دو تکه بهره می‌برد و با وجود اینکه قسمت جلویی آن بزرگ تر است، می‌توان این قسمت را به صورت کامل باز کرد. در بحث پیشرانه و جعبه دنده باید گفت که هماهنگی خوبی میان دو این قطعه مکانیکی وجود دارد و تعویض دنده ها، انتقال گشتاور و ثبات حرکت در ایما دیده می شود. اما با توجه به تست های انجام شده در پیست آزادی، باید به این نکته اشاره کرد که شتاب لاماری ایما آرین موتور آنچنان عجیب نیست. با توجه به توان ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر، توقع می رود که این کراس اوور جدید شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت کمتر از ۱۰ ثانیه را در شرایط جوی تهران ثبت کند. اما بررسی های مختلف نشان داد که ایما شتاب مورد نظر را در محدوده ۱۰.۱۷ تا ۱۰.۵۸ ثانیه ثبت می کند.

طراحان و مهندسان آرین پارس موتور برای جانمایی کابینت ابزار و ادوات، ابتدا از کابین اسکن سه‌بعدی انجام داده و سپس بر اساس آن، کابینت را طراحی و تولید کرده‌اند که کل ردیف عقب و صندوق را شامل می‌شود. برای خودرویی که به کم بودن آپشن‌ها مشهور شده است، ایما نمای داخلی با جلوه‌ای بسیار مدرن دارد. فرمان سه شاخه اسپرت D-Cut خودرو با تریم دو رنگ مشکی و آلومینیومی مات، با تریم کلی نمای داخلی کابین و بخش میانی داشبرد کاملا هماهنگ است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *