بررسی خودرو ولکس c30

مشخصات فنی و تصاویر گریت وال ولیکس C30 + معایب، قیمت روز و نظرات خریداران فایندز

کلاچ خودرو تقریباً سفت است و دنده ‌ها حتی با رعایت هماهنگی با دور موتور، به سختی جا می‌ رود. با رعایت اینکه خودرو مورد آزمون هنوز یک کیلومتر هم از مرکز تحویل کرمان‌خودرو دور نشده است، سعی می ‌کنم شتاب‌گیری کنم. گریت ‌وال تنها ده ماه پس از تولید C30 صدهزار دستگاه از آن تولید کرد.

پس از تجربه کامیون‌سازی و حضور در بازار وانت، ساخت یک سدان کامپکت برای این کمپانی چالش بزرگی محسوب می ‌شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. بازنشر محتوا بدون اشاره به منبع، غیرمجاز و حق car.ir برای پیگیری از طریق DMCA محفوظ است. این رضایت همان چیزی است که با خداحافظی هیوندای و جایگزینی ولیکس C30 می تواند، ادامه پیدا کند. این سومین شوک آشنایی با ولیکس بود و می ‌توان گفت که چندان هم خوشایند نبود. در زمان استفاده از کلیدها، احساس خوبی همراه با کیفیت قابل قبول خواهید داشت.

در ابتدای تولید هر دو مدل خودرو گریت‌ وال ولیکس C30 در محدوده قیمتی ۲۵ تا ۳۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد. ترجمه‌ای تحت‌اللفظی از گریت‌وال، هفتمین خودروساز بزرگ سرزمین اژدها! خودروسازی که گرچه نتوانسته در کشورمان جایگاه خوبی نسبت به هم‌وطنانش پیدا کند اما الحق والانصاف کیفیتی درخور توجه دارد. این خودروساز فعالیت خود را در سال ۱۹۸۴ آغاز کرد و اکنون از صادرکنندگان بزرگ خودروسازی چین محسوب می‌شود. مالک اینطور پاسخ داد که آنقدر از سواری نرم، کیفیت خوب و مصرف سوخت اقتصادی موتور ۲لیتری ‌اش رضایت دارد که به هیچ وجه آن را با اتومبیل دیگری عوض نمی ‌کند. در بحث امکانات رفاهی ولیکس هم ایربگ سرنشینان جلو، ترمز ضدقفل، رینگ‌های آلومینیومی، ایموبلایزر، سیستم صوتی با قابلیت پخش فایل‌های MP3 و… دیده می شود.

بنابراین باید گفت که وضعیت فروش گریت وال ولکس C30 در ایران چندان مطلوب نبوده و در سطوح پایین قرار می‌گیرد. طراحی غربیلک فرمان نیز به صورت سه شاخه و ساده انجام شده که به همراه پنل کیلومتر شمار منظره‌ای تقریبا ساده را مقابل چشمان راننده پدید آورده‌اند. داشبورد و رودری‌ها از جنس پلاستیک خشک هست با این حال کیفیت روکش صندلی‌ها و غربیلک فرمان تا حدودی رضایت‌بخش خواهد بود. همچنین کابین ولکس سی 30 برای حضور چهار سرنشین بزرگسال با قد متوسط، فضای کافی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. حجم صندوق عقب حجم معادل ۵۱۰ لیتر فضا را در دسترس اسباب و وسایل سرنشینان قرار خواهد داد. گریت وال ولکس c30 یک سدان ساب‌کامپکت و جمع و جور است که توسط کمپانی چینی گریت وال طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ تولید می‌شد.

مدل استاندارد مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی است، اما با پرداخت هزینه­ای، تولید کننده می­تواند یک گیربکس stepless را به شما پیشنهاد دهد. قیمت گریت وال مدل C30 استاندارد در بازار جهانی معادل 11 هزار دلار است. در صورتی که قصد خرید لوازم یدکی وولکس C30 را دارید، از بخش فروشگاهی ما دیدن کنید. طراحی جدید “سدان گریت وال C30” در سال 2016 انجام شد که یک بروزرسانی برای طراحی بیرونی و اصلاح برای طراحی داخلی به همراه داشت و پیشوند جامانده­ای بنام Voleex را هم در اسمش دریافت کرد.

نمای جانبی ولکس C30 وجهه خوشایندتری داشته و طراحان هنرمندانه با استفاده از برخی حجم پردازی‌های منطقی و مناسب توانسته‌اند حالتی خوش‌فرم و نسبتا عضلانی را برای پروفیل جانبی گریت وال ولکس C30 رقم بزنند. در نمای عقب ولکس C30 جلوه جذاب‌تر و مدرن‌تر از بخش جلو را می‌توان مشاهده کرد که به واسطه حضور چراغ‌های دو تکه نسبتا بزرگ و طراحی مناسب سپر و درب صندوق رقم خورده است. شایان ذکر است، تا پیش از سال 1978 میلادی، تنها یک کمپانی خودروسازی در این کشور پر جمعیت وجود داشت که میزان تولید سالانه آن هم، کمتر از 3,000 دستگاه بود (کمپانی چان چون چین تولید کننده خودروی دونگ فنگ). این سدان اقتصادی کم‌استهلاک با دو نوع جعبه‌دنده‌ دستی و CVT فروخته می‌شد. نسخه CVT آن به تعداد محدودی در سال 1391 تولید شد و سپس در مدل 1395 جعبه‌دنده CVT آن به 6 سرعته نیمه‌اتومات (AMT) تغییر یافت. طراحی مجدد صفحه کیلومتر و اضافه‌شدن چراغ‌های دی‌لایت، دی‌وی‌دی پلیر، دوربین عقب و هندزفری مهم‌ترین ویژگی‌های C30 اتومات نسبت به نسخه‌های سابق CVT است.

همچنین C30 در مدل‌های 91 و 92 داشبورد دو رنگ (کرم و مشکی) داشت اما از 93 به بعد، رنگ داشبوردش به تمام مشکی تغییر کرد. داشبوردهای جدید C30 نیز، که در آن جای مانیتور به زیر دریچه‌های تهویه منتقل شده بود، مختص برخی مدل‌های 94 و همه مدل‌های 95 است. در ادامه مطلب قصد داریم تا گریت وال ولکس C30 را از جنبه‌های مختلف همچون طراحی ظاهری، مشخصات فنی، کابین، امکانات، وضعیت فروش و غیره مورد بررسی قرار دهیم. به طور کلی طراحی داخلی گریت وال سی سی گرچه چندان مدرن نبوده و از لحاظ کیفی نیز چنگی به دل نمی‌زند اما در قیاس با محصولات مشابه داخلی همچون پارس و تندر ۹۰ می‌تواند تا حدودی برتر ظاهر شود. به هرحال سبک طراحی داخلی و به ویژه داشبورد این سدان کوچک چندان مدرن نبوده و خیلی اسپرت و جسورانه به نظر نمی‌رسد.

البته چند ماه بعد از تولید ولیکس دستی مدل اتومات آن نیز در ایران از سوی کرمان خودرو عرضه شد. دید پیرامون اتومبیل مناسب است، اما در زمان دنده عقب ‌رفتن با وجود در صندوق ‌عقب بلندش، تنها باید به سنسورهای روی سپر عقب اعتماد کرد. وقتی متوجه چینی‌بودن اتومبیلی می‌شوید، ناخودآگاه در ذهن این فکر بوجود می آید که با خودرویی بی‌کیفیت و ناهماهنگ در طراحی ظاهری رو به رو هستید. صحبتی کوتاه با مالک خودرو زمینه‌ای شد برای آزمونی یک ساعته با اولین سدان کامپکت کمپانی گریت‌ وال که نام ولیکس C30 برایش انتخاب شده است. این خودرو قرار بود جایگاه از دست رفته هیوندای ورنا و آوانته را برای کرمان‌خودرو در بازار داخلی کشور بدست آورد. ولیکس C30 اتوماتیک یک سدان خانواده محصول مشترک ایران و چین می باشد.

در جلوی ماشین گریل مشبک، سپر پیچیده با ترکیب ال ای دی و لامپ­های مه­شکن و چراغ­های جلو زیبا ، خوب به نظر می­رسند. اتومبیل مورد آزمون از نوع الیت با گیربکس دستی بود که عمده ‌ترین تفاوتش با نمونه لاکچری نبود مانیتور در میانه داشبورد و کنترل‌های روی فرمان است. به لطف تجربه ساخت هاچ‌ بک ‌های شهری، گریت‌ وال از همان ابتدا می ‌دانست که برای فروش بیشتر نیازمند طراحی قوی و تأثیرگذار است. طراحی متفاوت و به روز آن باعث شد سرعت خودروی خود را بیشتر کنم و از نزدیک‌ نام و نشان این خودرو را ببینم.

تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم. طراحی زیبا دارد وبا توجه به قیمت آن امکانات کافی دارد و راحتی آن مناسب است. محفظه چمدان حجمی برابر با 510 لیتر دارد و صندلی­های عقب تاشو امکان حمل بارهای بلند را به شما می دهد.

لازم به ذکر است، تکنولوژی موتور،گیربکس و سیستم ترمز این خودرو متعلق به کشور ژاپن می باشد. از جمله مهم‌ترین مزیت‌های ولکس گریت وال C30 باید به مواردی همچون طراحی ظاهری دلنشین، صندوق عقب وسیع و جادار و طراحی تقریبا قابل قبول کابین اشاره کرد. از سوی دیگر عرضه بسیار محدود و خدمات پس از فروش نه چندان گسترده این محصول در سطح کشور به همراه برخی مشکلات جعبه دنده نیمه اتوماتیک را می‌توان به عنوان نقاط ضعف ولکس سی 30 دانست. طراحی بدنه ولکس سی 30 حالتی جمع و جور و خانوادگی داشته که جلوه نسبتا خوشایند و آرامش بخشی را از این سدان جمع و جور چینی به نمایش گذاشته است. چراغ‌های جلو با حالتی ساده و فرمی شبیه به برخی محصولات قدیمی‌تر مرسدس بنز همچون C200 مدل 2008، در دو طرف یک جلو پنجره ذوزنقه‌ای قرار گرفته‌ و نمایی نسبتا ساده را برای چهره گریت وال سی 30 پدید آورده‌اند.

گریت وال نام هفتمین خودرو ساز چینی است که محصولاتش در چین بازار خوبی دارند و با وجود اینکه کیفیت محصولاتش مناسب است اما هنوز در ایران نتوانسته جایگاه خودش را پیدا کند. یکی از سدان های این کمپانی گریت وال ولکس ( ولیکس ) است که توسط خودروسازان راین در ایران عرضه میشود. بعد از شروع تحریم ها و چرخش اجباری از برندهای خوشنامی مثل دوو و هیوندای و فولکس واگن به سمت چینی های گمنام، نوبت آزمایش خودرو های جدید مثل ولکس c30 بود. این خودرو از محصولات خودروسازان راین (یکی از شرکت های تابعه گروه خودروسازی کرمان) بود. شاید بتوان گفت این اتومبیل کوچک و اقتصادی احتمالا قرار بوده جای خالی ورنای زشت اما خوش ساخت و محبوب را پر کند. با این حال C30 به‌دلیل قرار گرفتن در محدوده قیمتی لیفان 620 و 206 صندوقدار، تیراژ تولید پایین و عدم تقاضای بازار حتی برای نسخه‌های اتوماتش سرانجام در سال 1395 از خط تولید راین، کنار گذاشته شد.

دریچه‌های تهویه مستطیل شکل به همراه دکمه‌ها و کلیدهای مختلف روی کنسول میانی حالتی ساده و نسبتا قدیمی دارند که البته در قیاس با محصولات مشابه داخلی، تا حدودی زیباتر به نظر می‌رسند. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. خدمات پس از فروش به گفته عاملان فروش در سطح نمایندگی‌های خودروسازان راین و آسان موتور (هیوندای) انجام می‌پذیرد که در این صورت با توجه به شعب متعدد این شرکت‌ها می‌توان روی خدمات مناسب آن حساب کرد. به طور کل ظاهر ولکس سی 30 جلوه تقریبا مناسبی داشته و در رنج قیمت خود به ویژه در قیاس با محصولاتی همچون تندر ۹۰ اتوماتیک، پژو پارس اتوماتیک و … کاملا مدرن‌تر و چشم‌نوازتر به نظر می‌رسد.

این خودرو از ظاهری نسبتا زیبا و متناسب برخوردار بود و طبق ادعای شرکت سازنده حدود ۱۰۰ هزار دستگاه از آن تا مارس سال ۲۰۱۱ به فروش رسید. ولکس سی 30 موفق به کسب پنج ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP چین شده و گواهی فروش درون مرزهای اتحادیه اروپا را نیز به دست آورده است. از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 26 اسفند 403 . امکانات این خودرو در سطح قابل قبولی است و مصرف سوخت مناسب آن هم یکی از مزایای این خودرو است همچنین ولیکس C30 دارای 5 ستاره ایمنی از C-NCAP میباشد.

بیت ران یک رسانه مستقل درباره صنعت حمل و نقل است که سعی می کند با اصول حرفه ای روزنامه نگاری مانند انصاف و دقت به پوشش وقایع مختلف این صنعت بپردازد. این رسانه سعی دارد تا با دید تحلیلی وقایع را کنکاش کرده و با یک بررسی دقیق و فنی محصولات را معرفی کند. به گفته مالک در زمان خرید این خودرو تنها گزینه قابل سفارش مدل الیت با گیربکس دستی بوده است.

بلکه از جهت کیفیتی تنها می تواند با کره‌ای ‌های بیست سال پیش رقابت کند. اینکه با وجود شباهت ‌های ظاهری با یاریس و کابین قابل ‌قبولش، نباید به هیچ عنوان انتظار کیفیت یاریس را از آن داشت. در نگاه اول اگر بخواهیم ولیکس را از جهت طراحی با هم وطنانش مقایسه کنیم، باید گفت که کاملاً از آنها سرتر است. به جز بازار روسیه که از آن استقبال بسیاری کرد، برای بازار اروپا هم برنامه ریزی کرد. اولین ساخته آنها یعنی Deer در بازار وانت‌ های باری کشورمان به راحتی توانسته با وانت پیکان‌، نیسان و مزدا رقابت کند.

گفتنی است، هر سه تیپ از موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری مجهز به تکنولوژی VVT (زمان بندی هوشمند سوپاپ) بهره می‌برند که قدرتی معادل 104 اسب بخار و گشتاوری در حدود 138 نیوتن متر در اختیار خودرو قرار می‌دهد. خریدار می‌تواند یکی از دو گیربکس 5 سرعته دستی یا شش سرعته متغیر پیوسته (CVT) را برای انتقال نیرو به چرخ ها انتخاب کند. این سدان ریزنقش چینی به همراه یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی ۱۶ سوپاپ روانه بازار کشورمان شده است. حداکثر توان خروجی و گشتاور این پیشرانه برابر با ۱۰۴ اسب بخار و ۱۳۸ نیوتن متر است که توسط یک جعبه دنده پنج سرعته دستی یا اتوماتیک سی وی تی یا نیمه اتومات شش سرعته به ‌سوی چرخ‌های جلو روانه می‌شود. شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۱۴۵ کیلوگرمی معادل حدود ۱۲ تا ۱۳ ثانیه بوده و بیشینه سرعت آن به رقم ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

طراحی سپر نیز به ساده‌ترین شکل ممکن صورت پذیرفته و مجرای تهویه به همراه قاب‌های مه شکن در یک راستا قرار گرفته و بخش تحتانی سپر را به قلمرو خود تبدیل کرده‌اند و ویژگی خلاقانه‌ای در طراحی آنها به چشم نمی‌خورد. لازم به ذکر است، ولیکس C30 می‌تواند در مدت 11.3 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند؛ حداکثر سرعت این سدان چینی نیز، 183 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است. این خودرو با مصرف سوخت حدود 6 لیتر در هر صد کیلومتر، از استانداردهای آلایندگی یورو 4 پیروی می‌کند. ولیکس C30 در سال 2011 موفق شد از موسسه NCAP چین، پنج ستاره ایمنی کسب کند. همان‌طور که اشاره شد گریت وال C30 به صورت نسبتا محدود به بازار ایران راه پیدا کرده و همین عرضه محدود و همچنین تیراژ تولید پایین آن سبب شد تا مشتریان با شک و تردید بیشتری به سوی این خودرو گام بردارند. همچنین قیمت ولکس سی 30 که با محصولاتی همچون لیفان ۶۲۰ و پژو ۲۰۶ صندوقدار در یک بازه قرار می‌گرفت نیز سبب شد تا تردید مشتریان افزایش یابد.

طراحی غربیلک فرمان نیز به صورت سه شاخه و ساده انجام شده که به همراه پنل کیلومتر شمار منظره‌ای تقریبا ساده را مقابل چشمان راننده پدید آورده‌اند. پلاستیک خشک بسیاری از بخش‌های داشبورد و رودری‌ها را به خود اختصاص داده که چندان مرغوب نبوده و از سطح کیفی بالایی بهره نمی‌برد. با این حال کیفیت روکش صندلی‌ها و غربیلک فرمان تا حدودی رضایت‌بخش خواهد بود.

کابین جادار، استفاده از مواد با کیفیت، و تجهیزات مناسب سبب شد این سدان جمع و جور در سال 2010، عنوان “خودروی سال چین” را از آن خود کند. در پایان شما را به تماشای ویدئویی از این خودرو (دانلود) دعوت می‌کنیم. در این میان، کمپانی گریت وال (Great Wall) با تولید محصولات مختلف سعی داشته، نقش خود را در کسب این موفقیت، به نحو احسن ایفا کند.

تریم دو رنگ داخلی و طرح آلومینیوم ‌نمای کنسول، جایگاه آن را بالاتر از خودروهای هم وطنش قرار داده است. پس از بررسی وضعیت خارجی خودرو با بازکردن در، نمای متفاوت داخلی جلب توجه می‌ کند؛ این همان شوک دوم است. اما با وجود ظاهر ساده و محافظه‌ کارش توانست به عنوان خودروی کامپکت سال ۲۰۱۰ در چین، دست پیدا کند. این تعاریف شاید برای بسیاری از اتومبیل‌های چینی قابل ذکر باشد، اما در مورد ولیکس نمی‌توان آنها را به کار برد. جای شما در این لیست خالی است، فروشگاه خود را در معرض دید بیش از یک میلیون کاربر روزانه زومیت قرار دهید.

وزن ۱۰۷۰ کیلویی این خودرو قابلیت افزایش شتاب آن را فراهم نموده است.این خودرو با گیربکس ۵ دنده دستی و فرمان برقی، نسل جدیدی از خودروهای پیشرفته در این کلاس را معرفی می نماید. باتوجه به مصرف سوخت تنها ۶.۱ لیتر، راین در رده اقتصادی ترین خودروی بازار کنونی قرار می گیرد.روکش چرمی صندلی، راحتی و زیبایی فضای داخلی آن را دوچندان نموده است. این خودرو با ترمز EBD+ABS و سیستم تعلیق مک فرسون، امنیت سرنشینان را تامین می نماید.

لاکچری (دولوکس در بازارهای دیگر) و الیت که هر کدام از آنها با دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک قابل خرید است. با وجود اینکه با طرحی قدیمی و از مدافتاده رو به رو هستید، اما در مقایسه با سایر خودرو‌های چینی، ولیکس آنقدر باکیفیت هست که بتواند نظر خریدارانش را جلب کند. مصرف سوخت به ازاء هر صد کیلومتر بین 6.9 تا 7.1 لیتر است و حداکثر سرعت برابر 170km می­باشد. با یک سپر سنگین و نورهای اضافی، ماشین به نورهای قابل توجهی مجهز شده است. این خودرو در ترافیک کاربردی­تر و قابل تشخیص­تر خواهد بود اگرچه به یک تنظیم OX نیاز دارد.

گریت وال ولیکس سی30 _ Greatwall voleex C30 –  یک سدان طراحی شرکت گریت وال موتور چین می باشد. این خودرو با موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری مجهز به تکنولوژی VVT که زمانبندی هوشمند سوپاپ است، توان 104 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر را تولید می کند. ترمزها در هر چهار چرخ دیسکی و مجهز به سیستم ضد قفل و ضد لغزش می باشد. این خودرو با طول 4452 و عرض 1705 و ارتفاع 1480 و فاصله بین دو محور 2610 میلیمتر می تواند بعنوان یک سدان خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد. خودروسازان راین این خودرو را در دو تیپ دنده ای و اتوماتیک عرضه می‌کند که بجز نوع جعبه دنده،  تنها در آنتن کوسه ای و دی لایت می‌باشد.

مصرف سوخت ترکیبی این محصول نیز برابر با ۷.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده که اندکی زیاد به نظر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این خودرو معادل حدود ۱۲ تا ۱۳ ثانیه بوده و بیشینه سرعت آن به رقم ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی این محصول نیز برابر با ۷.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. علاوه بر بازار چین، کشورهایی همچون بلغارستان، اکوادور، کلمبیا اوکراین و آفریقای جنوبی نیز پذیرای این محصول بوده‌اند. شرکت خودروسازی راین از زیرمجموعه‌های کرمان موتور به منظور جایگزینی دوو سیلو به سراغ گریت وال فولکس سی رفت تا این سدان جمع و جور را راهی بازار کشورمان کند. تولید ولکس C30 از سال ۹۱ در ایران کلید خورد و با دو نوع جعبه دنده دستی و اتوماتیک سی وی تی به دست مشتریان رسید.

عرضه ولیکس C30 که در ایران از سوی گروه خودروسازی راین عرضه و به اشتباه ولکس نامیده می‌شود، از سال 2010 نیز، تاثیر به سزایی در موفقیت این کمپانی داشته است. شایان ذکر است، از اواخر سال 2013، کمپانی Litex Motors بلغارستان به بازاریابی این سدان جمع و جور می‌پردازد. کمپانی سازنده، ولیکس C30 را در سه تیپ پایه، لوکس، و Elite به بازار عرضه می‌کند.

همچنین کابینه ولکس سی 30 برای حضور چهار سرنشین بزرگسال با قد متوسط فضای نسبتا کافی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. حجم صندوق عقب حجم معادل ۵۱۰ لیتر فضا را در دسترس اسباب و وسایل سرنشینان قرار خواهد داد؛ بنابراین از این حیث مشکل چندانی برای مالک و سایر کاربران این خودرو در مسافرت‌های طولانی وجود نخواهد داشت. در ولکس خودنمایی میکنند که برای این رده ی قیمتی مثل اکثر هموطنانش قابل قبول است. ضمناً ولکس C30 توانسته 5 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP بدست بیاورد که البته نمیتوان دقیقاً گفت معادل چند ستاره از موسسه معتبرتر EuroNCAP خواهد شد اما می توان اطمینان داشت که عملکرد آن قابل قبول خواهد بود. این خودرو با حجم موتور ۱۴۹۷cc و موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ،گشتاور ۱۳۵ نیوتن بر متر تولید می کند.

علاوه بر این، شایان ذکر است که ردیف عقب صندلی­ها می­تواند به راحتی سه مسافر بزرگسال را در خود جای دهد. موتور به آرامی کار می ‌کند و در دورهای پایین صدایی مناسب در داخل کابین به گوش می رسد. خبری هم از چراغ‌ های جلوی بزرگ و شکل دوار گرافیک چراغ‌ های عقب اتومبیل ‌های چینی نیست. سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است. پس زین پس بجای واژه غریب و نامأنوس ایموبلایزر در ولکس از قفل مرکزی با برد بلند استفاده می‌کنیم! البته این آشپن ها دیگر این روزها چیز جدیدی در دنیای خودروسازی نیست.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *