ام وی ام X33 کراس ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی آخرین خودرو
جهت مشاهده آخرین طرح ها و شرایط فروش نقدی و پیش فروش و فروش اقساطی محصولات شرکت مدیران خودرو MVM و اطلاع از جدیدترین شرایط فروش ام وی ام ایکس ۳۳ کراس به صفحه شرایط فروش مدیران خودرو مراجعه نمایید. ام وی ام X33 کراس نسبت به مدل ایکس ۲۲ پرو تغییر چهره داده و نمایی مدرنتر را به نمایش میگذارد. طراحی چراغها جلوپنجره و سپر جلو عوض شده اما اساس زبان طراحی قبلی را تا حدودی حفظ کرده است. بنابراین یک چهره نسبتاً جدید و تا حدودی جذابتر از قبل را در این خودرو شاهد خواهید بود.
نمای جانبی نسبت به گذشته تغییر خاصی نکرده و همان استایل ایکس ۲۲ را در مدل X33 کراس هم میبینید با این تقاوت که رکاب خودرو حذف شده است و نوار نارجی رنگی در بالا و پایین خودرو به چشم میخورد. مدیران خودرو که روز های شلوغی را در سه بخش فونیکس ، e پلاس و ام وی ام پشت سر می گذارد، امشب طی مراسمی به طور رسمی از ام وی ام X33 کراس رونمایی کرد. در بدو ورود به این مراسم لباس های برنده شده در مسابقه طراحی لباس MVM که در حوزه Cross Life و با نگاه به آینده به انجام رسیده بودند، در استند هایی جداگانه به نمایش درآمدند و هدف، تقدیر از برندگان این رویداد بود.
البته بخش درخشان کارنامه من، همکاری تماموقت با دیجیاتو از سال 1402 است. در این مقاله از دیجیاتو، تست و بررسی ام وی ام X33 کراس را خواهید خواند. تجهیزات ایمنی در هر خودرویی نقش اساسی و حیاتی در حفظ جان و سلامت سرنشینان و راننده ایفا می کند. هنگام خرید لوازم یدکی برای ام وی ام X33 کراس، حتماً کد قطعه را به دقت یادداشت کنید.
البته این دو پیشرانه قدرت خروجی نزدیک به یکدیگر دارند که در ادامه به طور کامل با آنها آشنا خواهیم شد. در نمای بیرونی خودرو در نسخه ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک سقف و ستون خودرو به رنگ مشکی هستند اما در ایکس ۳۳ کراس دندهای سقف و ستون هم رنگ بدنه خواهد بود. شباهت بین ام وی ام X33 کراس و X22 پرو در نمای عقب به اوج خود میرسند. الگوی چراغهای ام وی ام X22 را در این بخش میتوان مشاهده کرد که البته با اندکی تغییرات همراه بوده است. برخلاف قسمت جلو در بخش عقب، خبری از لوگو نیست و عبارت MVM روی درب صندوق درج شده است. در مجموع میتوان گفت که طراحی ایکس 33 کراس ترکیبی از ظاهر ام وی ام X22 پرو و فونیکس FX به حساب میآید.
جدیدترین نسخه x33 برای بازار ایران، پلت فرم متفاوتی نسبت به نسخههای قبلی این خودرو دارد و با نام x33 کراس شناخته میشود. به همین دلیل امروز به سراغ بررسی مشخصات x33 کراس رفتهایم تا بیشتر با این کراساوور کوچک و جذاب آشنا شویم. درحالحاضر قیمت ام وی ام X22 پرو دندهای از سوی مدیران خودرو 706 میلیون تومان اعلام شده است. با توجه به اینکه ام وی ام X33 کراس یک رده بالاتر از ایکس 22 قرار میگیرد، بایستی انتظار نرخی بیشتر را برای این خودرو داشته باشیم.
البته اگر اختلاف قیمت ممکن است برای برخی مصرفکنندگان به اندازه ۱۷۰ میلیون تومان اهمیت نداشته باشد، حذف این آپشن ها ممکن است تاثیر زیادی بر انتخاب نهایی آنان نداشته باشد. با عرضه نسخه X22 pro به بازار، طراحی این خودرو، چه در بخش ظاهری و چه در بخش کابین، دستخوش پیشرفت چشمگیر و قابل توجهی شد و به این ترتیب، همچنان از جمله کراس اوورهای به نسبت خوش فروش در بازار ایران به حساب می آید. نسخه آزمایشی که توسط مجموعه مدیران خودرو مورد بررسی قرار گرفته بود، دارای تریم داخلی مشکی بود.
خودرویی که در چین با نام چری تیگو 3 عرضه شده بود، با نام ام وی ام ایکس 33 به دست مشتریان ایرانی رسید. ظاهر این خودرو که شباهت قابلتوجهی به کراساوور محبوب آن دوران یعنی سوزوکی ویتارا داشت، باعث شد تا ایکس 33 طی زمانی کوتاه به خودرویی محبوب تبدیل شود. حجم موتور این خودرو 100 سی سی است و می تواند 102 اسب بخار قدرت و 150 نیوتون متر گشتاور تولید کند. همچنین دارای 3 عدد سیلندر به صورت خطی مستقیم با 12 عدد سوپاپ می باشد و نوع موتور بنزینی دارای توربو است. سیستم ترمز آن ضد قفل یعنی ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD می باشد.
بهخصوص اگر تعداد سرنشینان خودرو زیاد باشد و در صندوق هم بار زیادی قرار دهید. همانطور که گفتیم ایکس ۳۳ کراس در دو نسخه دندهای و اتوماتیک عرضه شده است. قیمت نسخه دندهای حدود ۸۰۵ میلیون تومان و قیمت نسخه اتوماتیک حدود ۸۹۷ میلیون تومان است.
این خودرو با توجه به سطح قیمت از آپشنهای نسبتا خوبی برخوردار است و میتوان گفت در میان رقبا جزو بهترینها است و در برطرف کردن نیازهای مصرف کنندگان کاملا موفق خواهد بود. برخی از آپشن ها برای اولین بار است در سگمنت کراساوورهای کوچک مدیران خودرو مورد استفاده قرار میگیرید که در ادامه با این آپشنها آشنا خواهیم شد. در عین حال قبل از تصمیمگیری برای خرید MVM X33 کراس، بد نیست که این محصول را با رقیب سر سختاش یعنی جک S3 نیز مقایسه کنید.
این کد میتواند به شناسایی صحیح و سریع تر قطعه مورد نیاز شما کمک کند. انتخاب فروشگاهها و وب سایت های معتبر با اصالت تضمین شده، از خرید لوازم یدکی با کیفیت و قطعات اصلی اطمینان حاصل کنید. به طور کلی در میان این دو خودرو تفاوت چندانی در کابین و بدنه خودرو دیده نمیشود و صرفا به چند مورد محدود ختم میشود و تمایز این دو محصول از هم کار سادهای نخواهد بود. این خودرو دارای ابعادی معادل 4200 میلیمتر طول،۱76۰میلیمتر عرض و 1570 میلیمتر ارتفاع است. با سلام صفر تا صدراید ۱۵ ثانیه استبعد x33 کراس ۱۷ ثانیه است واقعا حرفی برای گفتن می ماند شک هم داریم در گوگل سرچ کنید..
نسلهای قبلی X33 معمولا مصرف سوخت بین 6 تا 7 لیتر در 100 کیلومتر را دارند. این خودروها از موتورهای 2 لیتری بهره میبرند که برخی از آنها تنفس طبیعی و بعضی دیگر نیز توربوشارژ هستند. بههمین دلیل طبیعی است که مصرف سوخت این خودرو در مقایسه با قبل حداقل 20 درصد کاهش پیدا کند. با توجه به باک 48 لیتری این ماشین، نیاز نخواهید داشت تا در کوتاه مدت به پمپ بنزین مراجعه کنید.
ضمن اینکه طراحی داشبورد با دکمههای پیانویی در کنار فرمان دی کات جذابیت بالایی را برای آن به ارمغان آورده است. ام وی ام X33 کراس شاسی بلند کامپکت مدیران خودرو است که در سبد محصولات این خودروساز بالاتر از ام وی ام X22 پرو قرار می گیرد. تاریخچه این محصول به هاچبکی برمیگردد که تجربه حضور ناموفق در ایران را نیز داشته است. در آخرین مطلب از اخبار خودرو گجت نیوز و در اولین خبر از سری مطالب تست و بررسی، به سراغ MVM X33 Cross خواهیم رفت. ۱_ در دستی چراغ ها اصلی هالوژنی هستند ولی در اتوماتیک چراغ های اصلی نیز دارای فناوری LEDهستند.۲_ در مدل اتوماتیک نورپردازی اتاق واقعا زیبا و مدرن دیده میشه که در دستی اصلا وجود نداره.
از ویژگی های کابین این خودرو می توان به طراحی فرمان D کات، صفحه کیلومتر دیجیتالی در جلوی راننده، صفحه نمایش مولتی مدیا و فضای دو طبقه برای جا به جایی وسایل و موبایل اشاره کرد. امروزه در بازار خودرو تنوع زیادی وجود دارد که انتخاب را سخت کرده است. در این میان ما می خواهیم به مقایسه خودرو X33 CROSS با جک S3 بپردازیم و این دو خودرو را از نظر مشخصات فنی، طراحی، امکانات و آپشن ها و … بررسی کنیم.
اگر قصد خرید خودرو دارید با در نظر گرفتن این اطلاعات می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. طراحی افقی داشبورد و کابین دورنگ آبی – کرمی در نمونه اتوماتیک ایکس33 کراس از تغییراتی است که در نگاه اول توجهها را به خود جلب میکند. همچنین طراحی به هم پیوسته نمایشگر اطلاعات سرگرمی با صفحه کیلومتری با یک نمایشگر جدید، ایکس 33 کراس را به خودرویی امروزیتر تبدیل کرده است. چیدمان پیانویی کلیدهای فیزیکی، شارژر وایرلس، نورپردازی مخفی و طراحی خاص توییترهای خودرو، ویژگیهایی است که در کابین امویام X33 کراس جلب توجه میکند. اما ایکس33 کراس یک نقطه ضعف نیز دارد و آن تعبیه نکردن تنظیم برقی برای صندلی راننده است.
در نمای جانبی ام وی ام x33 کراس تفاوت چندانی نسبت به ایکس 22 نمیبینیم و فقط طراحان سعی کردهاند با طرح متفاوت رینگها و یکسری جزئیات نارنجی رنگ، حس اسپرتتری را به بیننده القا کنند. نظرات و تجربیات دیگران را در مورد خرید لوازم یدکی ام وی ام X33 کراس مورد بررسی قرار دهید. این اطلاعات از تجربه واقعی مشتریان به شما کمک میکند تا انتخاب بهتری داشته باشید. مدیران خودرو که روز های شلوغی را پشت سر می گذارد، امشب طی مراسمی به طور رسمی از ام وی ام X33 کراس رونمایی کرد. رانندگانی که از این خودرو استفاده کردهاند، از صدای کم موتور و لرزشهای ناچیز در حین حرکت رضایت دارند.
با این حال نسل چهارم ام وی ام X33 که با پسوند کراس به بازار ایران آمده است، نسبت به سه نسل قبلی متفاوت است. این خودرو براساس پلتفرم جدیدی توسعه یافته است و پیشرانه متفاوتی نسبت به سه نسخه پیشین دارد. حتی نام اصلی ماشین X33 کراس نیز متفاوت بوده و در سرزمین اصلی یا سایر بازارهای صادراتی چری با نام اومودا C3 شناخته میشود که عضوی از خانواده جوان و مدرن اومودا به حساب میآید.
رفتار سواری نیز همانطور که از یک هاچ بک بلند قامت انتظار میرود، معتدل و خوب ارزیابی میشود. نکته منفی ممکن است کورس بالای دنده ها باشد که باعث کاهش اندک شتاب خودرو نسبت به انتظارات راننده می شود. اما اگر این مسئله به صورت نرمافزاری قابل حل باشد، نسخه های بعدی ام وی ام X33 کراس ممکن است شتاب و کشش بهتری را ارائه دهند. اسب بخار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ با محور تست و بررسی ویدیویی خودروها آغاز کرد. این رسانه در همان سال پایگاه خبری خودرو را در فضای وب تاسیس کرد و با انتشار اخبار مختلف صنعت خودرو، شاخه های فعالیت خود را گسترش داد.
این پیشرانه تاکنون عملکرد موفقی را از خود به اجرا گذاشته است و مشتریان قادرند به آن اعتماد کنند. نسخه دندهای ام وی ام ایکس 33 کراس که در اختیار دیجیاتو قرار داشت، فاقد بسیاری از آپشنهای نسخه اتوماتیک بود. برای مثال دوربین 360 درجه یا سیستم ورود و استارت بدون کلید از این نسخه حذف شدهاند.
مدیران خودرو ام ویام ایکس33 کراس را در دو تیپ در بازار ایران به فروش میرساند. تیپ پایه این خودرو مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی و جعبه دنده دستی 5 سرعته است. این موتور توان تولید 116 اسب بخار قدرت و 143 نیوتن متر گشتاور را دارد. نمونه اتوماتیک ایکس33 کراس نیز به یک موتور 3 سیلندر 1 لیتری توربوشارژ مجهز شده که توان تولید 102 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور را دارد و به یک جعبه دنده CVT با شبیهسازی 9 سرعته مجهز شده است.
امواجی که در ایران با نام ایکس ۳۳ کراس خواهیم دید، در واقع نسخه جدید چری تیگو ۲ پرو است که از امسال وارد چین و سایر بازارهای صادراتی شده است. مدیران خودرو تاکید دارد که ام وی ام X33 کراس از اختلافات مشهودی نسبت به ام وی ام X22 پرو برخوردار است، اما بهراحتی میتوان تشابه چشمگیر بین این دو خودرو را مشاهده کرد. در اوسط سال ۱۴۰۲ محصول جدیدی از مدیران خودرو در برند ام وی ام و با نام ایکس ۳۳ کراس و در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک معرفی شد.
البته اگر اختلاف قیمت 170 میلیون تومانی احتمالی بین نسخه دندهای و اتوماتیک را در نظر بگیریم، ممکن است حذف این آپشنها چندان برای مصرفکننده نهایی مهم نباشد. در سال ۱۴۰۰، مدیران خودرو نسخه کاملا جدیدی از ایکس ۲۲ به نام ایکس ۲۲ پرو را معرفی کرد. این نسخه از نظر طراحی داخلی و خارجی کاملا متفاوت از نسخه قبلی خوب بود و در ابتدا صرفا در نسخه اتوماتیک عرضه میشد. همچنین میتوان از کراساوور بک X3 پرو خودروسازان بم به عنوان دیگر رقیب این خودرو نیز نام برد.
چیدمان کنترلرها و دگمه استارت موتور هم در میانه داشبورد به جذابیت ام وی ام X33 کراس افزودهاند و صندلیها هم برای رانندگی چند ساعته مناسب و راحت به نظر میرسند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. ما خودمون تارا داریم واقعا یه تومن هم نمی ازره همه چی انگار اسباب بازی هست آما این ماشین مثبت به قیمتش نمیگم ارزون هست اما نسبت خودروهای داخلی خیلی خیلی عالی هست.
در نمای عقب نیز چراغ های تیز و شیشه های کوتاه وجود دارد که باز هم طراحی نامتوازنی را به ذهن منتقل می کند. نکته مهم دیگری که در زمان خرید خودرو باید مد نظر داشته باشید فضای داخلی و کابین آن است. مدل صندلی ها، نوع اتاق، امکانات راحتی و لوکس بودن و … از جمله موارد مهمی است که باید مد نظر داشت. زمانی که قصد خرید هر خودرویی دارید باید ابتدا به مشخصات فنی آن توجه کنید یعنی یکی از مهم ترین کارهایی که در این زمان باید انجام دهید توجه به همین مسئله است.
معین.سلام من میخوام ایکس ۳۳ کراس اتومات بخرم آیا خوبه؟البته رفتم نمایندگی مديران. از دوستان بنده است ایشون خیلی اصرار داره که دنده ایشو بخرم بخاطر قدرت بیشتر موتورش چون ۱۵۰۰ هستش ولی خودم اتومات دوست دارمدوستانی که اتوماتشو دارن آیا پیشنهاد میکنن بخرم؟ ممنونم اگه جواب بدید. در سال 1400 مدیران خودرو تصمیم گرفت که بهسراغ جایگزین کردن موتور توربوشارژ در ام وی ام X33S برود.
هر چند در بدنه میانی خودرو تغییرات چندانی را شاهد نیستیم؛ اما نمای جلویی و پشتی این خودرو تا حد زیادی شبیه به X22 پرو و فونیکس FX طراحی شده است. زیبایی جلو پنجره این خودرو مثالزدنی است و از این یث نمره قبولی میگیرد. کابین و اتاق ام وی ام X33 کراس نه حس ارزان بودن میدهد و نه لاکچری سواری را به شما القا میکند. در داخل اتاق ام وی ام ایکس 33 کراس شاهد صندلیهای دستی با گرمکن، سانروف و سیستم نور پردازی 64 رنگ هستیم و تریم داخلی طرح چرم هم زیبایی این بخش را بیشتر میکند. روی داشبورد ام وی ام X33 Cross هم موارد جذابی مانند مولتی مدیا و کلاستر دیجیتال، فرمان دی کات و طراحی دو رنگ دیده میشود و همان طرح دراگون اسکین هم دوباره تکرار شده است. نسخه آزمایشی که در اختیار دیجیاتو قرار داشت، تریم داخلی مشکی رنگ را روی خود میدید.
ضمن اینکه توجه داشته باشید قیمت قطعات یدکی این خودرو نیز نسبتا بالاست. اندازه و ابعاد ام وی ام ایکس 33 کراس شامل 4200 میلی متر طول، 1760 میلی متر عرض و 1570 میلی متر ارتفاع میشود و فاصله محوری هم به 2555 میلی متر میرسد. استفاده از فناوری چراغهای ال ای دی در کنار رینگهای 17 اینچی، کالیپر ترمز دو رنگ، دی لایتهای منحصر به فرد و رنگ بندی جذاب، از مهمترین المانهای ظاهری در این کراس اور مدیران خودرو هستند. در اولین ویدیو تست و بررسی اختصاصی گجت نیوز به سراغ خودرو کراس اور ام وی ام ایکس 33 کراس – MVM X33 Cross رفتیم تا زیر و بم آن را بالا و پایین کنیم. این خودرو دارای چهار کیسه هوا، سیستمهای کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه دیجیتال و شارژر بیسیم تلفن همراه، سنسور پارک و دوربین عقب، پاور ویندوز و دیگر امکانات است. نمایشگر مرکزی 10.5 اینچی در امتداد صفحه کیلومتر قرار گرفته تا ظاهر یکپارچه و بهروز پیدا کند.
با توجه به آنچه درباره مزایا و معایب ام وی ام X33 برشمردیم، تصمیمگیری نهایی درباره خرید این خودرو بر عهده شماست. طراحی داخلی و خارجی زیبا، مصرف سوخت بهینه و امکانات رفاهی ایدهآل سه نقطه قوت این ماشین هستند. در مقابل پیشرانه فنی معمولی و کابین نسبتا کوچک نیز این خودرو را به یک ماشین شهری تبدیل کردهاند. همانگونه که در مقدمه مطلب اشاره کردیم، ام وی ام X33 کراس در واقع نسخه جدیدی از چری تیگو 2 پرو یا همان ام وی ام X22 پرو به حساب میآید. این خودرو تغییرات ظاهری قابلتوجهی را در مقایسه با نسخه اصلی تجربه کرده است.
دیدگاهتان را بنویسید