قیمت خرید موتور سیکلت کبیر مدل 150 ADV سال ۱۴۰۳
این موتور دارای پورت USB با ولتناژ ۱۲ ولت میباشد که مناسب شارژ تلفن همراه است. رقبای اصلی این موتور هوندا PCX 160، یاماها N Max و یاماها آیروکس هستن که با چند فاکتور مختلف اونها رو مقایسه میکنیم. مکمل انجین هوندا اِیدیوی 150 برای انتقال قدرت یه گیربکس و کلاچ اتوماتیک هست که این موتور از یه گیربکس از نوع V Belt (تسمهای) و سیستم کلاچ خشک بهره میبره. اطلاعاتی که میتونید از طریق این کیلومتر ببینید شامل سرعت، دور موتور، کیلومتر طی شده (ODO)، آمپر بنزین، ولتاژ باتری، متوسط مصرف سوخت، ساعت، تاریخ و … میشه.
ولی درستش این هست که اطلاع رسانی درست انجام بشه و شمایی که قصد خرید این موتورها رو داری بدونی که داری چی میخری و چه انتظارایی باید از اون موتور داشته باشی. این موتورسیکلت اسکوتری اتومات دارای پورت USB برای شارژ تلفن همراه است. در زمان نگارش این مقاله طرح هوندا ADV توسط تکتاز موتور بنام ADV150 و کویر موتور AGV 150 در بازار به فروش میرسد. این قدرت برای موتورسیکلتی که وزن خالص آن 158 کیلوگرم بدون درنظر گرفتن بنزین درون باک و راکب (وزن این اسکوتر با یک راکب 75 کیلویی معادل 233 کیلوگرم خواهد شد) بیش از اندازه ضعیف است. کویر موتور با تنها انجینی که در اختیار دارد، دقیقا همانکاری را که ایرانخودرو با موتور TU5 و نصب آن روی محصولاتش میکند، انجام میدهد.
در قسمت زیر زین فضای بزرگ 27 لیتری در اختیار شما هست که یه کلاه فول فیس رو میتونید در اون جا بدید. چنتا آچار و پیچ گوشتی هم به صورت فابریک در این قسمت قرار داره که در مواقع اضطراری به کار میاد. چراغهای عقب هوندا ADV 150 هم بیشباهت به دو اسکوتر دیگه هوندا یعنی واریو 160 و PCX 160 نیست! البته چون این دوتا موتور بعد از ADV 150 طراحی شدن میشه گفت که هوندا در طراحی چراغ خطر اونها از چراغ ADV 150 الگوبرداری کرده.
باید بدانید که اسکوترهای طرح اصلی در بازار کشور ما هر چند نامهای مختلفی دارند، اما همگی از یک قوم و خویش و حتی از یک کارخانه چینی هستند! موتورسیکلتسازان برای ارزان تمام شدن این اسکوترها اقدام به خرید دسته جمعی از یک شرکت میکنند و سپس هر شرکتی با برند خودش آن را میفروشد. این اسکوتر سنگین وزن ۱۳۵ کیلوگرمی، از یک پیشرانه نحیف ۱۵۰ سی سی استفاده میکند که قدرتی ۹.۵ اسب بخار (۱۶ اسب بخار در نمونه اصلی) دارد و از پس وزن خود نیز به سختی بر میآید. شاید تنها حسن این اسکوتر نسبت به سایر اسکوترهای طرح اصلی بازار، آب خنک بودن و ترمزهای دیسکی در هر دو چرخ آن باشد. در مجموع، موتور کبیر مدل ADV ۱۵۰ یک موتور اسکوتر شهری با طراحی شیک و امکانات مناسب است.
شاید طرحهای فروش اقساطی متنوع باعث افزایش تعداد این اسکوترها شدهباشد، اما باید بدانید حتی با قسطی خریدن هم شما پس از گذشت حدود یک سال، نیمی از قیمت موتورسیکلت خود را از دست میدهید. قیمت مدل ۱۴۰۲ اسکوتر گلکسی CL150 حدود ۹۹ میلیون تومان است در حالیکه نمونههای صفر مدل ۱۴۰۱ آن تنها ۷۵ میلیون تومان قیمت دارند. قیمت این اسکوتر پس از گذشت تنها سه هزار کیلومتر کارکرد به ۵۵ میلیون تومان میرسد. هر چند اسکوترهای طرح اصلی هم با یکدیگر اندک تفاوتهایی دارند، اما اوضاع کیفی آنها آنقدر خراب است که این اندک تفاوتها، کاری از پیش نخواهند برد.
باک این موتور در قسمت جلو و بین پاهای راکب طراحی شده و این نوع طراحی باعث میشه تا هم دسترسی راننده به مخزن سوخت راحتتر باشه و هم فضای زیر زین بیش از حد اِشغال نشه. سمت راست این کنسول سیستم کیلِس موتور قرار گرفته و سمت چپ اون، درب داشبورد به شکل متفاوتی طراحی شده که قابل تحسینه! داخل این قسمت هم یک پورت USB وجود داره که میتونید به کمک اون گوشیتون رو شارژ کنید.
یه تکنولوژی در انجین اسکوترهای شرکت هوندا وجود داره به اسم +ESP. این تکنولوژی انحصاراً به دست شرکت هوندا تولید شده و یکی از آپشنهای این تکنولوژی، ۴ سوپاپ بودن انجینشون هست. زمانی که سوئیچ در موقعیت LOCK باشد، فرمان را به سمت چپ بچرخانید، سپس سوئیچ را به سمت پایین بچرخانید و آن را در موقعیت SHUT یا بسته قرار دهید… در این موقعیت موتورسیکلت قفل میشود. هنگامیکه سوئیچ در موقعیت زین باز SEAT قرار گیرد، کلید قفل زین را که در سمت راست قرار دارد فشار دهید، زین باز میشود. همچنین با توجه به سبک اسکوتر ماجراجویی، خریداران آن میتوانند از قابلیت نصب باکس در عقب موتور و بغل آن استفاده ببرند.
خب خب خب، حالا میخوایم بدون هیچ گونه جهت گیری، کاملاً منطقی و تخصصی یه سری به اصل و نَسَب این موتورا بزنیم.
دلیل این اتفاق هم وجود احتمال خرابی در کارکردهای بالاتره و هر کسی ریسک خرید این موتورها رو در کارکردهای بالا یا حتی معمولی نمیکنه. تک و توک توی این سالها موتورهای طرح دیگهای هم وارد شد که فروششون به هر دلیلی متوقف شده یا استقبالی ازشون نشد. پیشنهاد میکنم مقالهای که در مورد طرح زد ۱۰۰۰ نوشتیم رو بخونید. این موتور هم تا امروز توسط شرکتهای هانی، ثاقب خودرو، همتاز وارد ایران شده. سیستم ترمز دیسکی این موتور سیکلت باعث افزایش ایمنی راننده میشود و امکان توقف سریع را فراهم میکند. همچنین، گیربکس ۵ دنده دستی این موتور به راننده این امکان را میدهد تا با توجه به شرایط جاده، بهترین دنده را انتخاب کند و از حداکثر توان موتور بهرهبرداری کند.
علاوه بر این، با توجه به ظرفیت باک ۱۲ لیتری، مسافرتهای طولانی نیز با این موتور سیکلت امکانپذیر است. قیمت ۲۱۰ میلیون تومانی AGV150 به محض خروج از نمایندگی به ۱۶۰ میلیون تومان میرسد و در واقع در همان اولین استارت ۵۰ میلیون تومان از قیمت خود را از دست میدهد. قیمت AGV150 تنها پس از پنج هزار کیلومتر کارکرد، به ۱۴۰ میلیون تومان میرسد و احتمالا پس از گذشت یک سال باید آن را زیر ۱۰۰ میلیون تومان بفروشید.
کویر موتور در نسخه فیس لیفت طرح کلیک بنام S2 ADV 150 از کلمه ADV استفاده کرده که مخفف adventure معنی نسخه ماجراجویی است. در نتیجه بنظر میآید برای عدم تداخل نامگذاری طرح هوندا ADV خودرا به نام Kavir AGV 150 نامگذاری کرده است. متاسفانه همانطور که در تصویر بالا میبینیم کویر به تصاویر نیم رخ موتور بسنده کرده و نه از ظرفیت باک بنزین گفته و نه از قدرت انجین به اسب بخار، نه از نوع سیستم ترمز و دیسک …. بهتر است به جای خرید اسکوترهای طرح، سراغ خرید اسکوترهای کارکردهی برند یا حتی نسخههای صفر کیلومتر برند SYM بروید. موتور و گیربکس ناهماهنگ، ترمز بسیار ضعیف کاسهای چرخ عقب و افت شدید راندمان در گرما نیز از معایب دیگر این اسکوتر است.
در طراحی این موتور یک فضای دو لیتری در جلوی آن و یک فضای ۲۷ لیتری زیر صندلی آن ساخته شده است. این رو هم بگم که در بعضی مدلهای قدیمی این موتور در قسمت ترمز عقب از سیستم ترمز درام (یا کاسهای) استفاده شده بود. هوندا ADV در دو مدل ABS و CBS به بازار ایران عرضه شده و که در هر دو از مدل ترمزهای موتور دیسکی استفاده شده. قطر دیسک جلو 240 میلیمتر و قطر دیسک عقب هم 210 میلیمتر هست. این موتور در قسمت جلو از دو کمک فنر 31 میلیمتری تلسکوپی معمولی و در قسمت عقب از دو کمک فنر گازی بهره میبره که هر دو اونها هم از برند Showa ژاپن هستن. شتاب 0 تا 100 اهمیت چندانی برای افرادی که موتورهای اسکوتری رو برای خرید انتخاب میکنن نداره اما خب باید بگم که هوندا ADV 150 میتونه در مدت زمان 16 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسه.
خانواده ADV هوندا سه تا عضو داره که کم حجمترینشون همین اِی دی وی 150 هست که البته مدل 160 این موتور به تازگی معرفی شده ولی هنوز به بازار ایران وارد نشده. دو عضو دیگه این خانواده ADV 350 و X ADV 750 هستن که به دلیل محدودیت حجم موتورسیکلت و پلاک گذاری وارد ایران نشدن. در جلوی این موتور یک فضای دو لیتری برای قرار دادن وسایل کوچک وجود دارد. همچنین زیر صندلی این موتور یک فضای ۲۷ لیتری برای قرار دادن وسایل بزرگتر وجود دارد. هیچ نهاد نظارتی یا شورایی نیز روی قیمتگذاری موتورسیکلتها نظارت ندارند و شرکتهای تولید کننده موتورسیکلت در کشور، میتوانند موتورسیکلتها را با هر قیمتی دوست دارند به مردم بفروشند.
قبل از اینکه نظر نهاییم رو راجع به ADV 150 بگم بهتره که یه مقایسهای بین این موتور و رقبای هم قیمتش داشته باشیم تا شما بتونید انتخاب دقیقتر و بهتری داشته باشید. حداکثر سرعتی که میتونید با این موتور تجربه کنید بین 120 تا 130 کیلومتر بر ساعته. حجم کُل روغنی که باید در انجین اِیدیوی 150 بریزید 950 سیسی هست در زمان تعویض روغن فقط لازمه ۸۵۰ سیسی داخش بریزید. چراغهای هشدار مثل چراغ ABS، راهنماها و … هم در قسمتی جداگانه، زیر کیلومتر تعبیه شدن. وقتی سوار این اسکوتر میشوید، ناهماهنگی موتور و گیربکس و همچنین ترمزهای ضعیف و گاز هرز خوردن این اسکوتر، توی ذوقتان میزند. راستی همونطور که در عکسها هم دیدید تمام چراغهای استفاده شده در این موتور از نوع LED هستن.
در نهایت، اگر به دنبال یک موتور سیکلت با کیفیت و مناسب برای استفادههای شهری و بینشهری هستید، موتور سیکلت ثاقب مدل طرح ۱۵۰ ADV میتواند گزینهای ایدهآل باشد. با توجه به این مزایا و معایب، موتور سیکلت ثاقب مدل طرح ۱۵۰ ADV میتواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که به دنبال یک وسیله نقلیه کارآمد و اقتصادی هستند. خرید موتور سیکلت ثاقبگروه صنعتی ثاقب خودرو، همواره سعی بر تولید محصولات با کیفیت و مجهز به فناوری روز دنیا نموده است. قطعات مورد استفاده در محصولات ثاقب از کیفیت مطلوبی برخوردار میباشند. این شرکت در رقابت با رقبای خود توانسته به غیر از کیفیت، محصولات خود را با قیمت مناسب و مقرون بهصرفه به بازار ایران عرضه کند. برای خرید محصولات ثاقب میتوانید به سایت مراجعه و به صورت آنلاین اقدام به خرید نمایید.
در دوره راه اندازی ، موتور نمی تواند بار زیادی را تحمل کند، به طور کلی هیچ کالا یا مسافر دیگری به جز راننده اضافه نمی شود، به خصوص در نیمه اول. باید از بالا رفتن از شیب های طولانی و رانندگی در جاده های ناهموار برای مدت طولانی خودداری کرد. راستی ما کلی اطلاعات و محتواهای جذاب تو حوزه موتورسیکلت رو در شبکه های اجتماعی زوموتور مثل یوتوب بارگذاری میکنیم که میتونه خیلی براتون مفید باشه پس حتما مارو در فضای مجازی دنبال کنید. این موتورسیکلت از تکنولوژیهایی نظیر سیستم استارت القایی، سیستم استارت بدون کلید (در قسمتهای قبل بهش اشاره کردم)، سیستم Idling Stop و تکنولوژی ESP بهره میبره که در ادامه توضیح کوتاهی در موردش میدم. یکی از نقاط قوت هوندا ADV 150 زین اون به حساب میاد که نسبتاً بزرگ و نرم طراحی شده. سواری اون برای 1 نفر کاملاً ایده آله اما در سواریهای طولانی مدت دو نفره ممکنه برای تَرکنشین شما خسته کننده باشه.
با نیم نگاهی به مشخصات فنی مخصوصا انجین AGV کویر متوجه خواهیم شد که تقریبا با اسکوتر طرح کلیک S2 یکی است و تنها فرق آن اضافه شدن سیستم کاهش دمای انجین (آب خنک) به آن اضافه شده است. بحث خدمات پس از فروش و قطعات که در این قسمت دو مدل هوندا PCX و ADV عملکرد خیلی بهتری به نسبت موتورهای یاماها دارن و شما راحت تر میتونید لوازم و قطعاتشون رو در بازار پیدا کنید. ما اسکوترهای زیادی رو ایران بررسی کردیم و از اونها تست سواری گرفتیم ولی من به جرأت میتونم بگم که هوندا ADV قُرصترین سواری رو در بین اسکوترهای مختلف تا قیمت 200 میلیون تومان داره.
نکتهی دیگر تصاویر مورد استفاده در وبسایت شرکت کویر موتور این است که با ورق زدن آنها و مقایسه با هم متوجه خواهید شد برخی از تصاویر مربوط به هوندا ADV اصلی بوده و برخی مربوط به موتور AGV است. قیمت روز انواع موتورسیکلت در بازار و کارخانه را اینجا بخوانید. فاکتور سوم به بحث کیفیت و استهلاک این 4 موتور مربوط میشه و چون با موتورهای با کیفیت هوندا و یاماها طرف هستیم از این بابت فرق زیادی نمیشه بینشون قائل شد و همه عملکرد واقعاً خوبی دارن.
موتور AGV کویر در کلاس اسکوتر قرار گرفته و به عنوان یک موتور شهری یا خیابانی شناخته میشود. انجین آن توانایی تولید حداکثر توان ۷,۰۱ كيلووات در ۷۵۰۲ دور بر دقيقه که حدودا معادل 10 اسب بخار است را دارد. ثاقب با هدف تولید و مونتاژ خودرو، موتور سیکلت و قطعات آن شروع به فعالیت نمود. افت قیمت این اسکوتر چینی ۱۲۰ میلیون تومانی تنها پس از یک سال به ۳۰ میلیون تومان، آن هم در حالت صفر کیلومتر میرسد.
برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که تمام محصولات ثاقب خودرو دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند. قیمت هوندا کلیک ۱۵۰ صفر کیلومتر مدل ۲۰۲۴ در فیلیپین حدود ۱۱۰ هزار پزو معادل ۱۱۵ میلیون تومان است.
برای خرید انواع موتورسیکلت ها میتوانید به فروشگاه بازار موتور ایران مراجعه فرمایید. موتور کبیر مدل ADV 150 یک انجین تک سیلندر ۱۴۹ سی سی با قدرت ۱۴ اسب بخار و گشتاور ۱۱ نیوتون متر است. همانطور که احتمالا متوجه شدید، اسکوترهای طرح اصلی به جز بخش ظاهری، هیچ شباهتی به اسکوترهای اصلی ندارند. کیفیت پایین فلاپها، شتاب و توان کم، ناهماهنگی موتور و گیربکس، ترمزهای ضعیف و نبود خدمات و قطعات از جمله معایب اصلی این موتورسیکلتها است.
گشتاور ایجادی این انجین هم معادل 13.9 نیوتون متر در 6500 دور در دقیقه هست. شرکتهای بزرگ همیشه سعی میکنن اصالت خودشون رو در طراحی موتوراشون نشون بِدن؛ جوری که اگه موتورشون رو از دور دیدید بتونید تشخیص بدید کی اون رو ساخته! به همین دلیل هم هست که طراحی جلوی ADV شبیه به بقیه اسکوترای هونداست. اسکوترها سبکهای متفاوتی دارن و همین موضوع باعث میشه تا افراد بیشتری با علاقههای متفاوت به سمت این سبک از موتورها برن. یکی از این سبکها که یجورایی اولین بار توسط هوندا معرفی شد همین اسکوترهای ادونچر هستن. طرح کلیک، آیروکس، ای دی وی، باکسر، زد هزار و … معروف ترین موتورسیکلت های طرح موجود در بازار ایران هستند.
شاید وقت آن رسیده باشد که توجه افکار عمومی، رسانهها و نهادهای ناظر، کمی هم معطوف این بخش از صنعت حمل نقل کشور شود. با بررسی قیمتهای انواع موتورسیکلت در کشور، متوجه میشویم که موتورسیکلتسازان در بحث گرانفروشی، یک سور به مونتاژ کاران چینی زدهاند. چرا که موتورسیکلتها با قیمتی بیش از سه برابر قیمت جهانی در کشور فروخته میشوند. دنیای موتورسیکلت سازان یک دنیای کاملا بسته و به شدت رانتی است که سالهاست به رسانهها اجازه ورود نداده است.
ارتفاع زین هم از سطح زمین 79.5 سانتیمتر هست و این نشون میده اکثر افرادی که قد بالای 170 دارن میتونن به راحتی از سواری این موتور لذت ببرن. فرمون هوندا ADV 150 یه فرمون لولهای هست که طراحیش کاملاً شبیه به فرمونهای موتوکراس و موتورهای ادونچری انجام شده. عرض و ارتفاع این فرمون نسبت به بقیه اسکوترها بیشتره و با زاویه کمی به سمت راکب کشیده شده. راحت بهتون بگم، همشـــون تقریباً یه چیزن و بیشتر ویتریناشون متفاوته!
این اسکوتر به ترمزهای دیسکی در هر دو چرخ به همراه سیستم ترمز CBS مجهز است. کیلس استارتر و آیدیلینگ استارت نیز از دیگر امکانات این اسکوتر هستند. تنها مزیتی که میشه برای این موتورا در نظر گرفت قیمت مناسبشونه که تقریباً نصف قیمت برند اصلی رو بهتون ارائه میدن.
برای خرید اقساطی موتور سیکلت ثاقب مدل طرح 150 ADV میتوانید به فروشگاه مراجعه فرمایید و از طرح فروش قسطی آن بهرهمند شوید. موتور سیکلت ثاقب طرح هوندا ADV میباشد، که توسط شرکت ثاقب خودرو در بازار ایران عرضه میشود. چند سالیه که تو بازار ایران اصطلاحِ طرح یا موتورسیکلتهای طرح زیاد شنیده میشه. همشونم قیمت نسبتاً مناسبی دارن و کماکان فروش خوبی هم تجربه میکنن.
مشکلات عجیب سیستم EMS (برق و الکترونیک) مانند خاموش شدن ناگهانی یا روشن نشدن و… هم از معایب ذاتی اسکوترهای طرح هستند. با این توضیحات میتوان این موتور سیکلت را هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت، مناسب خرید و سواری دانست. در نهایت اگه قصد خرید یه اسکوتر با کیفیت رو دارید و از طرفی دوست دارید با موتورتون مسافتها نسبتاً طولانی رو طی کنید و به مسافرت برید، هوندا ADV 150 یه گزینه خوبی برای شما به حساب میاد. این رو هم بگم که اخیراً نسخه ADV 160 هم به بازار ایران راه پیدا کرده که اون هم موتور خیلی خوبیه و میتونه کاملاً راضیتون کنه. حجم دقیق این انجین 149.3 سی سیه و قدرتی که میتونه تولید کنه به 14.7 اسب بخار در 8500 دور در دقیقه میرسه.
در مقابل این انجین ضعیف نسخه اصلی هوندا ADV میتواند به لطف تکنولوژی هوندا و ضریب تراکم ۱۰.۶ به یک، ۱۴.۵ اسب بخار قدرت و ۱۳.۸ نیوتون متر گشتاور تولید کند. افت قیمت ۱۰۰ درصدی اسکوترهای طرح اصلی در طی یک سال در حالی اتفاق میافتد که این افت برای اسکوترهای اصلی، به ۲۰ درصد در هر سال هم نمیرسد. پس شما با خرید اسکوترهای طرح اصلی، نه تنها از لحاظ فنی دچار مشکل میشوید، بلکه پول خود را نیز دور ریختهاید. باید بدانید که ارزش خرید اسکوترهای طرح بسیار پایین است و صاحب اول و آخر آن، خود شما هستید. این موتور با حجم ۱۴۹ سی سی و به لطف ضریب تراکم ۱۰.۶ به یک، قادر است تا ۱۴.۵ اسب بخار قدرت و ۱۳.۸ نیوتون متر گشتاور تولید کند. در مقابل این انجین ضعیف نسخه اصلی هوندا ADV میتواند به لطف تکنولوژی هوندا و ضریب تراکم ۱۰.۶ به یک، ۱۴.۵ اسب بخار قدرت و ۱۳.۸ نیوتون متر گشتاور تولید کند.
حالا حواستونم باشه سعی کنید نرید ارزونترین و بینام و نشونترین شرکت واردکننده رو پیدا کنید و از اون بخریداااااا. حالا شاید براتون این سوال پیش بیاد که ما از کجا میتونیم اطلاعات درستی در مورد این موتورا پیدا کنیم یا از کدوم مرجع مطلع بشیم. باید بگم که تقریبا مرجع اصلی و اصطلاحاً مبدأ خاصی برای این موتورا وجود نداره. از قصد این مثال رو زدم تا تقریباً یه دیدی به انجین این موتورا هم داشته باشید. چیزی که ۹۹ درصد اصلاً توجهی بهش ندارن و فقط از روی ظاهر و مشخصات اعلام شده، خرید میکنن.
چراغهای LED در جلو و عقب، به علاوه طراحی اسپرت بدنه، باعث شده است که این مدل از موتور سیکلت علاوه بر عملکرد، از لحاظ زیبایی نیز مورد توجه قرار گیرد. موتور سیکلت کبیر مدل ADV ۱۵۰، یک موتور اسکوتر شهری با طراحی شیک و امکانات مناسب است. این موتور با سیستم خنک کننده آبی، عملکرد مناسبی در شرایط آب و هوایی گرم دارد. موتور سیکلت طرح ای دی وی ۱۵۰ سی سی کبیرموتور برای استفادههای شهری و خیابانی مناسب است. عملکرد موتور سیکلت ثاقب مدل طرح ۱۵۰ ADV در شرایط مختلف جادهای، یکی از نکات قوت این وسیله نقلیه محسوب میشود. این موتور سیکلت با سیستم تعلیق مناسب و لاستیکهای با کیفیت، میتواند در مسیرهای ناهموار و شهری به خوبی عمل کند.
از اون سمت اصلا معروف بودن یا بزرگ بودن هیچ کدوم از شرکتا رو هم مد نظر نگیرید. دوباره میگم، در وهله اول فقط و فقط آمار دقیق قطعه و خدمات رو در بیارید. چون ممکنه مثلا وارد کننده یه موتور طرح، شرکت معروف بـــــــوق باشه، ولی وضعیت ارائه خدمات و تامین لوازمش افتضاح باشه. موضوع لوازم و خدمات نه توی موتورای طرح بلکه تو همه موتورای بازار صدق میکنه. این موتور با چراغهای LED جلو و عقب، ظاهری جذاب و امروزی دارد.
ولی این مزیت کوتاه مدته و در بلند مدت یا حتی میان مدت تبدیل به یه عیب بزرگ میشه! از یه سمتم شرکتهای وارد کننده معمولا شرایط اقساط خوبی رو برای فروش این موتورا میذارن که گاهاً میتونید به صورت اقساط بلند مدت این موتورها رو خریداری کنید. یاماها آیروکس هم از اون اسکوترهای موفق چند سال اخیر بود که به خاطر ظاهر اسپرت و البته اسم و رسم برند یاماها، خیلی زود مورد توجه چینیهای عزیز قرار گرفت. طرح آیروکس رو با نام های NVX، گلکسی، زیگما، بهرو و … میتونید در بازار پیدا کنید. همه اون داستانایی که در مورد طرح هوندا کلیک بهتون گفتم در این مورد هم صدق میکنه. کویر AGV دارای انجین ۱۴۹ سی سی است و یک موتور تک سیلندر، دو سوپاپ است.
یه جورایی میشه گفت که هوندا ADV 150 متفاوتترین اسکوتر بازار به حساب میاد و مهمترین دلیل این متفاوت بودن، به سبک خاص این اسکوتر برمیگرده. همچنین پس از پایان دوران گارانتی کلیه خدمات تعمیرات در محل نمایندگان مجاز ثاقب خودرو با تعیین وقت و هماهنگی قبلی صورت میگیرد. مشاوره رایگان فروش محصولات متناسب با سلیقه و نیاز شما تخصص ماست. دیجی موتور همواره در مسیر توسعه و نوآوری در زمینه تخصصی ارائه خدمات و فروش موتور سکیلت به صورت گسترده و متنوع.
دیدگاهتان را بنویسید