بررسی وضعیت خودرو در سایپا

پیگیری اینترنتی وضعیت خودروهای سایپا در شبکه نمایندگی ها سیتنا

اگر به هر دلیلی مشتری کد رهگیری خرید شرکت سایپا را گم کرده باشد می تواند با مراجعه به صفحه فروش اینترنتی محصولات و وارد شدن به پروفایل خود، شماره کد رهگیری خود را بازیابی کند. پس از اینکه از شماره درخواست خود مطلع شدید باید در سامانه این شرکت مراحلی را طی کنید تا بتوانید در مورد وضعیت خودروی خود اطلاعاتی بدست آورید.مراحل لازم برای مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با شماره درخواست شامل موارد زیر هستند. شماره درخواست یک کد 8 رقمی است که برای هر فاکتور، در سامانه های اطلاعاتی شرکت سایپا قید می شود. می توانید با وارد شدن به صفحه وضعیت خودرو و ثبت اطلاعات، از زمان تحویل خودروی خود مطلع شوید.

پس از خرید خودرو از شرکت سایپا، مشتری یک کد پیگیری دریافت می کند که این کد به عنوان تاییدیه ثبت نام مشتری عمل می کند. اطلاعات مربوط به وضعیت خودرو، شامل شماره پذیرش، شماره درخواست، کد ملی و شماره شناسنامه، برای مشتریان شرکت سایپا ضروری است. با وارد کردن این اطلاعات، مشتریان قادر خواهند بود به اطلاعات خودروی خود دسترسی پیدا کنند. همانگونه که در تصاویر بخش بالا مشاهده نمودید، استعلام و مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا از طریق کد ملی نیز امکان پذیر است. علاوه‌بر، صفحه رهگیری وضعیت خودرو سایپا، صفحه فروش محصولات این شرکت هم در دسترس است. خریداران با واردکردن اطلاعات خود از جمله کد ملی می‌توانند از نتیجه تحویل باخبر شوند.

از آن جایی که تاخیر در ارائه خودروهای شکرت سایپا همیشه زیاد است، تعداد منتقدان و افراد پیگیر محصولات آن هم بسیاری بالا است. از این رو جهت آگاهی از وضعیت خودرو مشتری سایپا در روش تلفنی باید زمانی بین ۷ تا ۲۰ دقیقه منتظر بمانید که این کاملا با ترافیک شبکه ارتباط دارد. اما روش دیگری هم جهت بررسی وضعیت خودروهای ثبت نامی این شرکت وجود دارد که مراجعه به سامانه اینترنتی است. چرا که شرکت سایپا امکان پیگیری محصولات فروخته شده خود را به صورت آنلاین هم فراهم می کند.

مشتریان این شرکت که ثبت نام خود را تکمیل کرده اند می توانند پس از مراجعه به سامانه وضعیت خودرو مشتری سایپا و وارد کردن اطلاعات لازم، از زمان تحویل خودرو و دیگر موارد مربوط به آن مطلع شوند. برخلاف روند گذشته که شرکت سایپا به صورت حضوری و با مراجعه به نمایندگی‌ها، خودرو را از کارخانه به مردم می‌رساند، الان برای خرید خودرو باید به سامانه‌های فروش و طرح‌های ثبت نامی‌مراجعه کرد. این فرایند باعث شده تا از زمان ثبت نام در طرح تا آماده شدن خودرو، کمی‌ فاصله ایجاد شود. پس شرکت سایپا با فراهم کردن روش‌های مختلف این امکان را به متقاضیان محترم، برای پیگیری سفارش خودرو داده است. در این مطلب از جابیک، تلاش کردیم تا تمامی‌ راه‌های کاربردی پیگیری وضعیت خودرو مشتری سایپا را به شما معرفی کنیم. در واقع نحوه پیگیری تحویل ماشین از نمایندگی های مختلف خودروسازی با یکدیگر تفاوت هایی دارد که در ادامه مقاله به طور جداگانه فرآیند پیگیری تحویل هر یک بررسی شده است.

شرکت سایپا به منظور ایجاد امکانات برای مشتریان خود، امکان پیگیریوضعیت خودرو مشتری را به وجود آورده است. همچنین به بررسی سایر سوالات پر کاربردی چون «چرا وضعیت خودرو مشتری سایپا بالا نمیاد؟» و «برای تحویل خودرو سایپا چه مدارکی را باید ارائه کنیم؟» پرداختیم. پس از مطالعه دقیق مقاله فوق چنانچه موفق به مشاهده وضعیت سفارش خود نشدید و یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه مشورت به شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل کنید. متخصصان ما همه روزه (حتی در ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

در این مورد، یک توضیح کوتاه این است که وکالتنامه باید به تایید معتبری دست یابد و همراه با اسناد شناسایی هویت وکیل مشتری باشد. از دیگر خدمات ارائه شده در این طرح، امکان شناسایی ظرفیت پذیرش نمایندگی ها جهت جلوگیری از اتلاف وقت و سرگردانی مشتریان در نمایندگی ها است. با ورود به صفحه جدید می بایست همانند تصویر زیر بر روی گزینه Add to Home Screen کلیک نمود.

روش بعدی که مشتریان می توانند با در اختیار داشتن شماره درخواست جهت بررسی وضعیت خودروشان استفاده کنند، مراجعه به سامانه اینترنتی در نظر گرفته شده توسط سایپا است. انجام این کار به میزان قابل توجهی مشابه با بررسی وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی از طریق این سامانه است. به هر حال، کسانی که تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انجام این کار اعم از شماره پذیرش، شماره درخواست، کد ملی و شماره شناسنامه را در اختیار داشته باشند، می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات مربوط به تحویل خودروشان را به دست آورند. البته باز هم دقت داشته باشید که دقیق ترین روش پیگیری اتوموبیل های ثبت نام، همان تماس با شماره ۰۹۶۵۵۰ و ارتباط با کارشناسان این شرکت است.

در واقع عدم هماهنگی ‌های لازم با زنجیره های تامین و قطعه ‌سازان یکی از چالش های اساسی برای اکثر خودروسازان به حساب می آید. چرا که این هماهنگی موجب کمبود مواد و قطعات اولیه شده و خسارت های جبران ناپذیری را در انجام برخی فرآیند های وابسته به یکدیگر در مرحله تولید می کند. از این رو کار تامین کننده بر عملیات قطعه ساز تاثیر گذاشته و به صورت زنجیر وار کار قطعه ساز بر روی عملیات خودروساز اثر می گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ورود به سایت سایپا یدک می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید. پس از انتخاب گزینه تماس با ما در سایت رسمی آرین پارس موتور، پل های ارتباطی میان مشتریان و نمایندگان آرین پارس موتور به شرح تصویر زیر برای کاربر نمایش داده می شود.

گروه خودرسازی سایپا نیز از وقوع این تغییرات استقبال کرده و با راه اندازی سامانه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipacorp.com، شروع به ارائه انواع خدمات غیرحضوری به مشتریان خود کرد. امکان ثبت نام اینترنتی خودرو، یکی از بزرگ ترین و مهم ترین خدمات آنلاین ارائه شده از طریق این وبسایت است. همچنین امکان مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی نیز برای خریداران خودرو سایپا فراهم شد. بدین منظور نیز در مقاله فوق چگونگی مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی را به همراه راهنمای تصویری ارائه کردیم. از این رو مشتری پس از تکمیل فرم پیگیری وضعیت خودرو برند کرمان موتور، امکان دستیابی به جدول زمان بندی پیگیری تحویل ماشین خود را دارا می باشد.

پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی انجام می‌شود و اولویت شما برای تحویل خودرو مشخص خواهد شد. حدود 90 روز پیش از زمان تحویل، سایپا اطلاعیه‌ای منتشر می‌کند و از شما دعوت می‌کند تا مبلغ علی‌الحساب را پرداخت کنید. با استفاده از سامانه های آنلاین سایپا، مشتریان می توانند به راحتی وضعیت خودروی ثبت نامی و نتایج قرعه کشی را پیگیری کنند و در صورت نیاز، از خدمات مربوط به خسارت دیرکرد نیز بهره مند شوند. به همین منظور پس از مراجعه به سایت مشتری باید مطابق تصویر زیر بر روی گزینه تماس با ما که در کادر قرمز رنگ قرار دارد، کلیک کرده و سپس با انتخاب یکی از راه های ارتباطی مورد نظر، فرآیند بررسی وضعیت مشتری خودرو را تکمیل کند. پس از ورود به میز خدمت مشتری، فرد باید مطابق اطلاعات ثبت شده در زمان ثبت نام خودرو، همانند تصویر زیر نام کاربری خود که همان کد ملی فرد می باشد و رمز عبور دریافتی از زمان ثبت نام را وارد کرده تا نسبت به روند تحویل خودرو خود آگاه شود.

دانلود اپلیکیشن سایپا با لینک مستقیم امکان استفاده سریع و راحت از این امکانات را برای مشتریان فراهم می‌ کند. در این بخش از مقاله به بررسی نحوه دانلود اپلیکیشن مشتریان گروه سایپا با لینک مستقیم پرداخته شده است. در گام بعدی پس از نمایش فرم بررسی وضعیت مشتری خودرو زامیاد، کاربر باید اطلاعاتی مانند شماره پذیرش، شماره درخواست و کد ملی و شماره شناسنامه خود را برای مشاهده فرآیند پیگیری تحویل ماشین ثبت نام شده وارد کند. از این رو خریداران با مراجعه به سایت customer.ikco.ir امکان مشاهده خدمات در زمینه پیگیری تحویل ماشین و تكمیل مراحل ثبت نام تا مرحله تحویل ماشین خود را دارا می باشند. مطابق تصویر زیر در میز خدمت مشتری در نظر گرفته شده ایران خودرو برای بررسی وضعیت مشتری خودرو، اطلاعات شفافی در بخش های متنوع آن نظیر سوالات متداول و راهنمای خریداران وجود دارد. برای ادامه روند پیگیری تحویل ماشین، خریدار باید بر روی گزینه ورود به پنل میز خدمت مشتری در کادر آبی رنگ کلیک کند.

اما اگر زمان کافی برای انجام این کار ندارید، مشاهده وضعیت خودرو سایپا با شماره درخواست از طریق سامانه هم گزینه مناسبی است. در این قسمت، نحوه بررسی وضعیت اتوموبیل با استفاده از شماره درخواست را هم برای تان آورده ایم. طی سال های گذشته با ایجاد سامانه شماره های ملی، امکان استفاده از این کد در تمامی بخش های مختلف جامعه فراهم شد و همواره از شماره ملی افراد به عنوان یک رمز مطمئن استفاده می شود. شرکت سایپا نیز شماره ملی افراد را به عنوان یکی از گزینه های دسترسی به اطلاعات این افراد در نظر گرفته است و مشتریان این شرکت می توانند پیگیری تحویل خودرو سایپا با کد ملی نمایند. افرادی که قصد پیگیری وضعیت خودروی مشتری سایپا​ خود را از طریق شماره ملی می بایست به صفحه مربوط به وضعیت خودرو مشتری در صفحه سایپا مراجعه کرده و به صفحه اصلی این سامانه اینترنتی وارد شوند. دقت داشته باشید که پس از تماس با تلفن گویای ۰۹۶۵۵۰، گزینه دوم هم مربوط به آگاهی از آخرین وضعیت خودرو است.

با توجه به اینکه شرایط خرید به صورت اینترنتی برای مشتریان شرکت نگین خودرو دستخوش تغییراتی بوده است، بنابراین بیشترین آمار خرید از سوی نمایندگی های رسمی این شرکت انجام شده است. از این رو انجام مراحل پیگیری تحویل ماشین نگین خودرو با دیگر نمایندگی های خودروساز که بیشترین آمار خرید را از طریق ثبت نام های اینترنتی به ثبت می رسانند، متفاوت می باشد. در واقع منظور از شماره پذیرش موجود در فرم بررسی وضعیت مشتری خودرو سایپا همان شماره تخصیص یافته به مشتری در هنگام پذیرش پرونده او در سیستم فروش سایپا می باشد. شماره پذیرش مشتری ازطریق پیامك برای شماره همراه ثبت شده مشتریان در فرم اطلاعاتی پیامک می شود.

در صورت تاخیر در تحویل ماشین به خریدار، نمایندگی ها باید درصدی از مبلغ پرداخت شده قیمت نهایی خودرو را به عنوان جریمه به خریداران پرداخت کنند. در واقع شاید در ظاهر پیگیری تحویل ماشین از نمایندگی‌ ها کار ساده و آسانی به نظر برسد، اما در واقعیت چنین نیست و متقاضی باید مراحل مختلفی را طی کند. یکی از مهم ‌ترین بخش ‌های تحویل خودرو از نمایندگی ‌ها، تحویل گرفتن مدارک خودرو و صحت‌ سنجی آن ‌ها می باشد. این روش نیز مانند روش قبلی می‌ باشد و یکی از موارد خواسته شده برای مشاهده وضعیت خودرو، شماره ردیف قرارداد است. در قسمت‌ های بعدی به بررسی نحوه مشاهده و پیگیری وضعیت خودروهای سایپا در این سامانه خواهیم پرداخت.

اگر کد رهگیری خرید را گم کرده باشید، امکان بازیابی آن در پروفایلتان در صفحه کاربری‌تان در سایت فروش محصولات سایپا وجود دارد. با توجه به اینکه ایران خودرو، محصولات خود را به دو روش فروش نقدی و پیش فروش بر اساس قرعه كشی به فروش می رساند، نحوه پیگیری تحویل ماشین ایران خودرو برای هر دو شیوه خرید یکسان می باشد. تنها کافی است کاربر با توجه به اطلاعات ایجاد شده در زمان ثبت نام مانند نام كاربری و رمز عبور دریافتی خود به میز خدمت مشتری ایران خودرو به نشانی customer.ikco.ir مراجعه کند. کد پیگیری ثبت نام خودرو سایپا، در پایان مراحل ثبت نام با رنگ مجزایی در صفحه مشتری قید می شود و این افراد به منظور پیگیری وضعیت خودرو سایپا​ خود در آینده می بایست این کد را نگه داری کنند. در صورتی که به هر دلیلی این کد در دسترس مشتری نباشد می تواند با وارد شدن به کارتابل خود، این کد را مجددا به دست آورده و از آن به منظور گزینه پیگیری وضعیت خودرو سایپا​ خود استفاده نمایند.

برای پیگیری وضعیت خودرو مشتری سایپا به صورت تلفنی، می‌توانید از طریق شماره‌های تماس پشتیبانی سایپا با کارشناسان این شرکت تماس گرفت. این روش یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای دریافت اطلاعات در مورد وضعیت خودرو ثبت‌نام شده است. شرکت سایپا، برای راحتی و رضایت مشتریان خود، امکانات متعددی را فراهم کرده است. این امکانات شامل خدمات اینترنتی، خرید و پیگیری وضعیت خودرو از طریق سامانه های آنلاین می باشد.

باید توجه داشته باشید که راه های ارائه شده در بخش های قبل برای پیگیری وضعیت تمامی محصولات سایپا از جمله شاهین قابل استفاده می باشند. به این ترتیب، اگر نسبت به ثبت نام خودرو شاهین سایپا اقدام و مراحل مربوطه همچون پرداخت وجه را طی کرده اید، می توانید با استفاده از کد ملی یا شماره درخواست و از طریق هر کدام از روش های ارائه شده، پیگیری تحویل خودرو سایپا را انجام دهید. شرکت خودروسازی سایپا امکان پیگیری وضعیت خودرو مشتری سایپا را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

روند دریافت و پیگیری تحویل حضوری خودرو سایپا نیز مشابه با تحویل خودرو در نمایندگی است؛ اما شما باید منتظر پیامک سایپا باشید و در زمان و مکانی که اعلام می‌شود برای تحویل خودرو مراجعه کنید. از این رو پس از ورود به سایت arian-pars.com، کاربر باید مطابق تصویر زیر بر روی گزینه تماس با ما کلیک کرده و یکی از شیوه های برقرای ارتباط با کارشناسان آرین موتور را انتخاب کند. در واقع نمایندگان وکارشناس پشتیبانان آرین پارس موتور در زمان اداری در روز های غیر تعطیل پاسخگوی مشتریان برای بررسی وضعیت تحویل خودروی ثبت نامی خود از نمایندگی مربوطه خواهند بود. شرکت سایپا در زمان تحویل خودرو به مشتریان مدارک و اسنادی را از افراد دریافت می کند. در صورتی که فرد مدارک معتبری همراه نداشته باشد امکان تحویل خودرو به وی وجود نخواهد داشت. اولین مدرک مهم در زمان تحویل خودرو از شرکت سایپا، برگه خرید اینترنتی یا همان فرم قراردادی می باشد که پس از واریز وجه در اختیار مشتری قرار گرفته است.

اگر از طریق سامانه یکپارچه در قرعه‌کشی ساپا ثبت‌نام کرده‌اید، نتایج قرعه‌کشی را هم می‌توانید در همان سامانه ببینید. با ورود به حساب کاربری‌تان در این سامانه متوجه می‌شوید چه خودرویی و برای چه تاریخی برنده شده‌اید. در نوبت دوم طرح فروش سامانه یکپارچه، موعد تحویل برخی خودروها پاییز و زمستان ۱۴۰۲ و برخی ۱۴۰۳ اعلام شد. هروقت پیامک واریز وجه دریافت کردید، معمولا ۷۲ ساعت وقت دارید وجه پیش‌فروش را واریز کنید. واریز نکردن وجه موردنظر در بازه زمانی مشخص، به‌منزله انصراف شما از خرید تلقی می‌شود. مشتری در زمان تحویل خودرو می بایست تمامی مدارک لازم برای تحویل را که توسط شرکت سایپا اعلام شده است را در دست داشته باشد در غیر این صورت خودرو به فرد تحویل داده نمی شود.

چرا که نمایندگی ‌ها بعد از امضای این برگه هیچ گونه تعهد و مسئولیتی نسبت به مدارک تحویل داده‌ شده نمی پذیرند. گفتنی است لینک این سامانه در پایگاه خبری سایپانیوز به نشانی و همچنین پورتال گروه خودروسازی سایپا به نشانی نیز در دسترس است. برای ثبت نام در سامانه سایپا، کاربران باید به سایت saipa.iranecar.com مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را طی کنند. درصورت ثبت نام و برنده شدن در قرعه کشی محصولات سایپا چنانچه وجه علی الحساب در موعد مقرر واریز نشود ؛ تا ۲ دوره نمی توان در طرح های فروش بعدی شرکت کرد.

سورن پلاس یکی از سدان‌های ایران‌خودرو است که به عنوان نسخه‌ای به‌روز از سمند سورن شناخته می‌شود. شرکت سبدگردان هدف در ۱۳۹۱/۱۱/۲۴ تحت شماره ۴۳۵۰۱۵ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۵۰۹۷۳ با مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار، درتهران و همزمان با شماره ۱۱۱۴۰ نزد سازمان بورس اوراق بهادار تاسیس گردید. سدان تیبا حدود ۱۰۰۰ کیلوگرم وزن دارد و شتاب صفر تا صد آن برابر با ۱۳ ثانیه برآورد شده است. این در حالی بوده که کوییک با وزن هزار و شصت و پنج کیلوگرم شتابی در همین حدود را ارائه می‌دهد. مصرف سوخت تیبا و کوییک نیز اختلاف چندانی با یکدیگر ندارد و حدود ۶.۹ تا ۷ برآورد شده است. حداکثر سرعت تیبا ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و کوییک نیز می‌تواند تا حوالی ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

🔗 برای اطلاع از نحوه استعلام قرعه کشی سایپا با کد ملی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 🔗 برای اطلاع از مراحل پیگیری ثبت نام سایپا با کد رهگیری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. زمان تحویل خودرو سایپا بعد از دعوتنامه به عوامل مختلفی مانند نوع، مدل، رنگ انتخابی و طرحی که هنگام ثبت‌نام تعیین کرده‌اید بستگی دارد. برای مثال، متقاضیانی که در طرح‌های مربوط به جوانی جمعیت یا تعویض خودرو سایپا صفر با خودروهای فرسوده ثبت‌نام کرده‌اند، ممکن است زودتر خودرو خود را تحویل بگیرند. به گزارش سبدگردان هدف تا پیش از راه‌ اندازی سامانه شرکت خودروسازی سایپا، افراد متقاضی دریافت خودرو می‌ بایست به نمایندگی‌ های مجاز سایپا در شهر و استان خود مراجعه می‌ کردند.

نصب این اپلیکیشن همانند اپلیکیشن های دیگر بوده و به آسانی قابل انجام می باشد. بدین منظور کافیست افراد وارد سایت رسمی سایپا شده و همانند تصویر زیر عمل کنند. برای اطلاع از وضعیت خودروی ثبت نامی شما مشتری محترم می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید. اطلاعات مربوط به قرعه‌کشی محصولات سایپا هم در سامانه saipa.iranecar.com درج شده است.

پس از وارد شدن به صفحه اصلی یگیری وضعیت خودروی مشتری سایپا​، مشتری می تواند با وارد کردن شماره ملی خود به اطلاعات زمان تحویل خودرو دسترسی پیدا کند. شرکت سایپا، در هنگام تحویل خودرو به مشتریان، تمامی مدارک و اسناد مورد نیاز را از آنها دریافت می‌کند. اگر مشتری مدارک لازم را همراه نداشته باشد، امکان تحویل خودرو به او وجود نخواهد داشت.

در واقع کارشناسان پشتیبانان پارس خودر در ساعات اداری روز های غیر تعطیل پاسخگوی مشتریان در حوزه های مختلف مانند پیگیری از حوزه تحویل خودرو، پیگیری از حوزه فروش خودرو، پیگیری اسناد و مدارک خودرو و رسیدگی به شکایت های مشتریان می باشند. از این رو مشتریان می توانند با در دست داشتن قرارداد و اطلاعات ثبت نامی مربوط به خودرو خود نسبت به پیگیری تحویل ماشین در زمان مقرر اقدام کنند. پس از مراجعه به سایت مدیران خودرو به نشانی toptec.mvmco.ir، فرم پیگیری وضعیت مشتری مانند تصویر زیر برای کاربر نماش داده می شود. در این فرم پس از وارد کردن برند خودرو که روند انتخاب آن را در بالا شرح دادیم، کاربر باید شماره قرارداد را که هنگام ثبت نام خودرو دریافت کرده است به همراه شماره ملی خود وارد کرده و بر روی گزینه جستجو کلیک کند.

این شماره پس از ثبت‌نام به شما داده خواهد شد و امکان دسترسی به وضعیت و مراحل تحویل خودرو را به نمایش می‌گذارد. امروزه، متقاضیانی که علاقه‌مند به خرید خودرویی از شرکت سایپا هستند، دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارند. آن‌ها می‌توانند به راحتی از طریق اینترنت، با مطالعه تمام اطلاعات مربوط به خودروی مورد نظر خود، آن را خریداری کنند. پس از ثبت سفارش، با استفاده از کد رهگیری، قادر خواهند بود خرید خود را پیگیری کنند.

یکی دیگر از روش های تعیین شده توسط گروه سایپا برای بررسی آخرین وضعیت خودرو مشتریان، استفاده از تلفن گویای این شرکت می باشد. این شیوه یکی از کاربردی ترین و در عین حال دقیق ترین راه هایی است که می توانید به کمک آن از آخرین وضعیت تولید، فاکتور شدن، انتقال یا تحویل خودروتان مطلع شوید. شماره تلفن گویای در نظر گرفته شده برای وضعیت خودرو مشتری سایپا ، ۰۹۶۵۵۰ می باشد. شما می توانید با تمامی اپراتورهای تلفن همراه و هم چنین تلفن های ثابت با این شماره تماس گرفته و مراحل تحویل اتوموبیل ثبت نامی خود را پیگیری کنید.

برای راهنمایی هر چه بیشتر شما خریداران خودرو، قصد داریم تا در ادامه مقاله نحوه مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی را به همراه راهنمای تصویری ارائه کنیم. نحوه پیگیری تحویل ماشین از نمایندگی های خودروساز مختلف متناسب با نوع ثبت نام مشتریان، متفاوت می باشد. در صورتی که افرادی که با مراجعه به نمایندگی های اصلی نسبت به خرید خودرو اقدام کرده باشند، برای پیگیری از وضعیت تحویل ماشین خود باید به همان نمایندگی ها مراجعه کنند.

از جمله امکانات این مجموعه می توان به ارائه خدمات اینترنتی، خرید و پیگیری وضعیت خودرو سایپا​ از طریق سامانه های اینترنتی اشاره کرد. در پایان مراحل خرید خودرو از شرکت سایپا، کد پیگیری در اختیار مشتری قرار می گیرد که این کد به عنوان تاییدیه ثبت نام فرد نیز تلقی می شود. مشتریان شرکت سایپا برای به دست آوردن اطلاعات از وضعیت خودرو خود می بایست اطلاعات مربوط به شماره پذیرش، شماره درخواست، کد ملی و شماره شناسنامه خود را وارد کرده و پس از آن به اطلاعات خودرو خود دسترسی پیدا کنند. در زیر لینک مربوط به سامانه اینترنتی پیگیری وضعیت مشتری در شرکت سایپا ارائه شده است. برای اطلاع از نحوه پیگیری ثبت نام سایپا با کد رهگیری، مشتریان این شرکت می توانند به سایت وضعیت خودرو مراجعه کرده و گزینه مربوط به پیگیری را انتخاب کنند.

پیگیری وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی از دو طریق امکان پذیر است که این موارد شامل مراجعه به سامانه مربوطه یا شماره تماس پشتیبانی این شرکت می باشد. علاوه بر این، متقاضیان با مراجعه حضوری به نمایندگی ها هم می توانند اطلاعات لازم را به دست آورند که البته این روش کم تر مورد استقبال قرار می گیرد. با توجه به تعداد زیادی مشتریانی که از شرکت سایپا اتوموبیل خریداری کرده و قصد پیگیری آن را دارند، در این مقاله نحوه مشاهده وضعیت خودرو سایپا را از طریق روش های مختلف برای تان توضیح می دهیم. پس با ما همراه باشید تا نحوه پیگیری خودرو خریداری شده از شرکت سایپا را فرا گرفته و جهت این امر با مشکلی رو به رو نشوید. در بخش قبل، نحوه بررسی آخرین وضعیت خودرو ثبت نامی از شرکت سایپا را با استفاده از کد ملی توضیح دادیم.

پیگیری تحویل خودرو سایپا با کد ملی یکی از روش های شایع است که تقریبا تمامی افراد ترجیح می دهند تا برای اطلاع از زمان تحویل خودرو از این امکان بهره ببرند. با ثبت این اطلاعات، امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به خودرو و اطلاع از زمان تحویل آن امکان پذیر می شود. وضعیت خودرو مشتری سایپا با شماره درخواست در شرکت سایپا بر روی برگه فرم درخواست خرید (فرم قرارداد) قید شده است و افراد می توانند این شماره را از روی این برگه به دست بیاورند. در امروزه، سامانه های اینترنتی مربوط به پیگیری خریداری شده، یکی از کارآ ترین نظام ها هستند. این سامانه ها به ما امکان می دهند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات و سازمان ها، به آسانی به اطلاعات دسترسی پیدا کنیم.

برای کسانی که علاقه‌مند به پیگیری وضعیت ثبت‌نام سایپا هستند، یک راه آسان وجود دارد. آنها می‌توانند به وبسایت “وضعیت خودرو” سایپا مراجعه کنند و گزینه پیگیری را انتخاب کنند. او می‌تواند به صفحه فروش اینترنتی محصولات سایپا مراجعه کند و با ورود به پروفایل خود شماره کد رهگیری خود را بازیابی کند.

همچنین، شرکت سایپا نتایج قرعه‌کشی‌های خود را با استفاده از همین کدهای پیگیری منتشر می‌کند. این نتایج در یک لیست بلند قرار دارند و تنها راه بررسی قبولی در قرعه‌کشی، وارد کردن کد پیگیری در صفحه مربوطه است. Com قابل دسترسی است، به مشتریان امکان می‌دهد تا با وارد کردن اطلاعاتی مانند شماره درخواست، کد ملی، و کد رهگیری، وضعیت خودروی خریداری‌شده خود را مشاهده کنند. این امکانات برای فراهم آوردن راحتی و دسترسی سریع مشتریان به اطلاعات خودروی خود در نظر گرفته شده است. شرکت سایپایدک به منظور رفاه حال مشتریان و فراهم کردن زمینه استفاده از خدمات الکترونیکی، اقدام به راه اندازی سامانه پیگیری وضعیت خودرو مشتریان در تعمیرگاه ها و نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا کرده است. متاسفانه تا الان بستری برای پیگیری وضعیت خودرو از طریق کد ملی به تنهایی، ایجاد نشده و انجام این کار نیازمند مدارک دیگری نیز هست.

از جمله روش های ساده ای که امکان دریافت اطلاعات خودرو ثبت نامی را با استفاده از شماره درخواست برای متقاضیان فراهم می کند، می توان به استفاده از شماره تماس گروه خودروسازی سایپا یعنی ۰۹۶۵۵۰ اشاره نمود. شما می توانید جهت پیگیری وضعیت خودرو مشتری سایپا با شماره درخواست، در هر ساعتی از شبانه روز با شماره مذکور تماس گرفته و اقدامات لازم را انجام دهید. پس از تماس با این شماره، دومین گزینه مربوط به پیگیری آخرین وضعیت خودروی ثبت نام است. با انتخاب این گزینه، ابتدا از شما می خواهد کد ملی و سپس شماره درخواست تان را وارد کنید. بعد از این که اطلاعات خواسته شده را وارد کردید، آخرین وضعیت خودرو ثبت نامی شما به صورت گویا ارائه می شود.

این اپلیکیشن گامی مهم در جهت ارتقای خدمات دیجیتالی سایپا و افزایش رضایت مشتریان است. اگر قبلا در سایت ثبت‌نام کرده‌اید، با وارد کردن کد ملی، کلمه عبور و تصویر امنیتی، می‌توانید وارد حسابتان شوید. اگر قبلا ثبت‌نام نکرده‌اید، روی «ثبت‌نام» کلیک کنید تا فرم زیر برایتان نمایش داده شود. در واقع پس از ورود به سایت neginkhodro.com، صفحه زیر برای کاربر نمایش داده خواهد شد. مشتری می تواند بر روی گزینه ارتباط با مشتریان کلیک کند و اطلاعات مربوط به خودرو خود را به همراه آدرس نمایندگی که خودرو را از آن خریداری کرده است از طریق ایمیل برای کارشناسان ارسال کند.

هرسال، برخی از محصولات سایپا تحت فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک‌ساله ارائه می‌شوند. این فرصت محدود است و برای همین، جهت استفاده از آن، میان متقاضیان قرعه‌کشی می‌شود. در اینجا می‌توانید داشبورد، سوابق خرید، پرداخت‌ها، درخواست‌ها را ببینید و برای تکمیل ثبت‌نام وکالتی یا واریز وجه قرعه‌کشی اقدام کنید. تصویر امنیتی را هم در قسمت مربوطه بنویسید و دکمه «صحت‌سنجی کد تأیید» را بزنید تا ثبت‌نام‌تان نهایی شود.

در صفحه کارتابل تمامی جزئیات مورد نیاز مشتری از جمله کد رهگیری، لیست خرید ها و پرداخت ها و دیگر موارد قرار گرفته است. از طرف دیگر در صورتی که مشتری موفق به پیگیری از طریق کد رهگیری نشود می تواند با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و اطلاعات را از این افراد دریافت کنند. در این روش مشتریان پس از واریز وجه خودرو خود، فرم قرارداد اینترنتی دریافت می‌ نمایند که در آن شماره ردیف قرارداد وجود دارد و بر اساس این شماره می‌ توانند وضعیت خودرو خود را مورد پیگیری قرار دهند. گاهی اوقات ممکن است با اشتباه وارد کردن اطلاعات شناسایی و هویتی مثل کد ملی یا شماره قرارداد و… از ورود شما به سایت جلوگیری شود و امکان وارد شدن به حساب کاربری خود را نداشته باشید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *