بررسی وضعیت خودرو کرمان موتور

راهنمای کامل خدمات و سرویس های مرکز امداد خودرو کرمان موتور

برای انجام این عملیات، مشتریان باید به نمایندگی کرمان خودرویی که در آن ثبت نام کرده اند، مراجعه کنند و با حضور در این مرکز و همراهی مدارک شناسایی و سند خرید خودرو، نسبت به پیگیری وضعیت فعلی خودروی خریداری شده اقدام کنند. با مراجعه به شرکت خودروسازی کرمان خودرو، کسانی که خودروی خود را از این شرکت خریداری کرده‌اند می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را درباره زمان تحویل خودرو دریافت کنند. گاهی‌اوقات، به هرچه هم که زمان تحویل مشخص باشد، شرکت ممکن است به هراسانی مشتریان درباره وضعیت تحویل خودرو و دلیل تاخیر وعده دهد.

اپلیکیشن خودرویی کرمان موتور به منظور ارائه سرویس های متنوع جهت دسترسی مشتریان به خدمات پس از فروش طراحی گردیده است. صفحه‌ای باز می‌شود که از شما می‌خواهد کد ملی و شماره همراه خود را وارد کنید. درصورتی‌که مراحل پیشین را درست انجام داده باشید، وارد صفحه خرید خودرو خواهید شد.

در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم که مراحل تحویل خودرو از کرمان موتور چیست و چطور می‌توانید وضعیت خودروهای ثبت‌نام‌شده یا قرعه‌کشی‌شده را بررسی کنید. هریک از این روش‌ها دارای مزایا و معایب مختلفی هستند؛ بنابراین، نمی‌توان گفت که بهترین گزینه کدام است. اما با توجه به گسترش استفاده از اینترنت، راحت‌ترین راه، استفاده از سایت کرمان موتور است. آیا شما تابه‌حال، تجربه استفاده از سایت کرمان موتور برای تحویل خودرو را داشته‌اید؟ اگر راه دیگری می‌شناسید یا تجربه‌ای داشته‌اید، با ما در میان بگذارید.

پیگیری تحویل خودرو کرمان موتور با روش های مختلفی امکان پذیر است تا کسانی که نسبت به خرید محصولات این شرکت اقدام کرده اند، به راحتی بتوانند از آخرین وضعیت خودروشان مطلع شوند. کرمان موتور یکی از شرکت های خودروسازی مشهور کشورمان است که مرکز اصلی آن در منطقه اقتصادی جدید ارگ بم واقع شده است. منتهی نمایندگی های زیادی در سراسر کشور ایجاد کرده تا همه مردم امکان استفاده از خودروهای آن را داشته باشند. اما موضوع مهم بعد از خرید خودرو، انجام پیگیری ها برای اطلاع از وضعیت تحویل آن است. در واقع، بعد از این که مشتریان نسبت به خرید خودرو اقدام کرده و وجه آن را هم می پردازند، باید راهی مناسب برای آگاهی از زمان و چگونگی دریافت خودرو داشته باشند.

بنابراین پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم نمایش داده شده در تصویر بالا، کاربر باید بر روی گزینه جستجو کلیک کند تا به صفحه پیگیری تحویل ماشین منتقل شود. نحوه پیگیری تحویل خودرو کرمان موتور به صورت تلفنی بدین ترتیب است که مشتری شماره ۰۲۱۴۲۷۲۴ گرفته و در مورد وضعیت خود از بخش پشتیبانی جویا می شود. علاوه بر این، مشتریان می توانند از طریق شماره ذکر شده، نمابر ارسال کرده و درخواست خود را مطرح نمایند.

شماره پذیرش مشتری ازطریق پیامك برای شماره همراه ثبت شده مشتریان در فرم اطلاعاتی پیامک می شود. اگر از نمایندگی شکایتی دارید، با مراجعه به واحد CRM شرکت کرمان موتور از طریق مراجعه به صفحه صدای مشتری، مراجعه حضوری یا تماس با شماره تلفن ۴۲۷۲۴ امکان ثبت شکایت دارید. لازم به ذکر است که ایران خودرو معمولا نتایج پیگیری را به‌صورت پیامک به شماره همراه شما ارسال می‌کند.

تمام شدن شارژ باتری یا تمام شدن طول عمر مفید باتری برای هر خودرویی رخ می دهد. در صورتی که عمر مفید باتری به پایان رسیده باشد، باتری‌های اصلی بر روی خودروی امداد خواه نصب می گردد و گارانتی باتری در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا از این بابت نیز اطمینان کامل حاصل شود. در جریان تصادفات و یا خرابی خودرو، ممکن است به برخی از قطعات خودرو آسیب وارد گردد. در مرکز امداد شرکت کرمان موتور خدمات امداد، سرویس و تعمیر خودروهای مشتریان به صورت ۲۴ ساعته تحت نظر افراد متخصص و با گارانتی ارائه می شود. همچنین می‌توانید از طریق سامانه kermanmotor1708.com هم شکایت خود را ثبت و پیگیری کنید. سپس اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی مالک، نوع خودرو، شماره شاسی و شماره همراه را وارد کرده و پیشنهاد، انتقاد یا شکایت خود را ثبت کنید تا به آن رسیدگی شود.

شرکت کرمان خودرو مانند همه شرکت های دیگر موظف است رضایت مشتریان خود را به دست آورد و اگر مشکلاتی همچون موارد ذکر شده در بالا یا مسائلی از این دست سبب نارضایتی مشتریان شود، آن ها می توانند از شرکت مربوطه شکایت کنند. کرمان موتور نیز باید در اسرع وقت به شکایات رسیدگی کرده و مشکل را حل و فصل نماید. افزایش قیمت خودرو در بازار ایران به ویژه خودروهای تولیدی شرکت کرمان موتور دلایل مختلفی دارد. از جمله این دلایل می‌توان به تغییرات نرخ ارز، نوسانات اقتصادی و همچنین مشکلات موجود در زنجیره تأمین قطعات اشاره کرد.

در این رابطه باید بگوییم که امکان پیگیری وضعیت خودرو کرمان موتور با استفاده از چندین روش مختلف فراهم شده است. در نتیجه، مشتریان پس از لحظه پرداخت وجه امکان بررسی آخرین وضعیت خودرو ثبت نامی شان را خواهند داشت. اکنون که روش های موجود برای پیگیری وضعیت خودرو کرمان موتور را فرا گرفته اید، به راحتی می توانید با استفاده از هر کدام از این روش ها نسبت به انجام اقدامات لازم برای اطلاع از وضعیت خودرو ثبت نامی تان اقدام کنید.

از جمله این رقبا می‌توان به؛ ایران خودرو ریرا، ام‌وی‌ام X33 کراس وX35 تیگارد، بک X3 PRO، ام وی ام X22 پرو، اشاره کرد. کی ام سی SR3 نسبت جک S3 عرضه شده در ایران در بخش دماغه بیش‌ترین تغییرات ظاهری را به خود دیده است. در فیس لیفت SR3، تغییرات در جلوپنجره، چراغ‌های جلو و عقب، و طراحی سپرهای خودرو قابل مشاهده است. جلوپنجره جدید با خطوط مشکی و کرومی، ظاهری اسپرت‌تری به خودرو بخشیده و طراحی چراغ‌های LED در قسمت جلو و عقب باعث بهبود نوردهی و زیبایی آن شده است. همچنین، رینگ‌های آلومینیومی جدید و طراحی اسپرت‌تر بدنه، این خودرو را به یک انتخاب مناسب برای کسانی که به دنبال خودرویی با طراحی روز هستند، تبدیل کرده است.

بدون تحویل گرفتن خودرو در زمان مقرر، مشتری می‌تواند شکایت خود را در مورد کرمان موتور با استناد به آیین‌نامه حمایت از مصرف‌کننده، به وزارت صنایع و معادن ارائه دهد. به طور کلی باید گفت که این آیین‌نامه بنا‌به‌اصول حقوقی مقام مکانیکی ماشین مشتری را در مقابل نقض شرایط تعهدات تولیدکننده نگاه می‌دارد. برای تضمین حقوق مشتریان، مراجع مختلف نیز موظف هستند تا شکایت‌های دریافتی را در مدت 30 روز مورد بررسی قرار داده و نتیجه آن را به مشتریان اعلام نمایند. یک قابلیت در سایت کرمان موتور وجود دارد که به مشتریان اجازه می دهد تا سوالات، انتقادها، پیشنهادها و هرگونه ابهام خود را به کارکنان شرکت ارسال کنند.

خیر برای اطلاع از نتایج، باید از کد ملی و رمز عبوری که در زمان ثبت‌نام در سامانه یکپارچه انتخاب کرده‌اید، استفاده کنید. نکته قابل ذکر این است که تماس با بخش ارتباط با مشتری کرمان خودرو تنها در ساعات خاصی از روز امکانپذیر بوده و پس از آن ممکن است پاسخی دریافت نشود. بنابراین توصیه می شود که حدالامکان در طی ساعات اداری با بخش مربوطه تماس گرفته شود. نکته قابل ذکر آن است که هر کدام از روش های فوق دارای معایب و مزایای خاص خود است. بنابراین اگر مشتری با استفاده از یکی از آن ها موفق به دریافت اطلاعات نشد یا در انجام این کار خللی ایجاد شد، می تواند از طریق سایر شیوه های فوق الذکر اقدام نماید.

در این روش، مشتریانی که به هر دلیلی به اینترنت دسترسی ندارند یا نمی خواهند به صورت حضوری مراجعه کنند، می توانند با برقراری تماس تلفنی،اطلاعات آخرین وضعیت خودروی خود را دریافت کنند. فرآیند پیگیری تحویل ماشین پس از اتمام مرحله ثبت نام خودرو از نمایندگی هایی مانند ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروسازان از طریق ثبت نام آنلاین و یا شرکت در قرعه کشی انجام می شود. برای انجام پیگیری تحویل ماشین از طریق ورود به سایت های اصلی نمایندگی های خودرو، مشتری باید فرم های اطلاعاتی تحت عنوان فرم بررسی وضعیت مشتری خودرو تکمیل کند. فرم های پیگیری و بررسی وضعیت مشتری خودرو شامل اطلاعات هویتی مهمی مانند شماره شناسنامه و کد ملی می باشند.

درصورتی‌که می‌خواهید با مراجعه حضوری، خودروی خود را از کرمان موتور تحویل بگیرید، باید مدارک شناسایی و اسناد مربوط به خرید خودرو را به همراه داشته باشید. با در دست داشتن این مدارک و اسناد، به نمایندگی کرمان موتور می‌روید که در زمان ثبت‌نام خودرو انتخاب کرده‌اید. این روش پیگیری تحویل خودرو از کرمان موتور، تنها در صورتی برای شما مناسب است که زمان آزاد زیادی داشته باشید یا در نزدیکی نمایندگی زندگی کنید. روش‌های پیگیری وضعیت خودرو مشتری کرمان موتور در سه دسته اینترنتی، تلفنی و حضوری تقسیم می‌شوند و مشتریان می‌توانند به هر یک از این روش‌ها مراجعه کنند. روش اینترنتی شامل مراجعه به سایت شرکت کرمان موتور و استفاده از سامانه آنلاین است.

این کد به شما کمک خواهد کرد تا پیگیری وضعیت خودرو خود را راحت‌تر انجام دهید. لازم به ذکر است که در برخی موارد این احتمال وجود دارد که به دلیل شرایط بازار و تولید، تحویل خودرو با تاخیر همراه باشد. کرمان موتور نامی آشنا در صنعت خودروسازی ایران همواره در تلاش است تا بهترین تجربه را برای مشتریان خود رقم بزند. در این راستا خدمات مرکز تماس امداد کرمان موتور پُلی میان شما و دنیای تخصصی خودرو است.

مراجعه حضوری به نمایندگی، زمان‌برترین راه برای پیگیری وضعیت خودرو است؛ اما بسیاری از افراد، برای دریافت جواب به صورت مستقیم، این راه را انتخاب می‌کنند. اگر فرصت مراجعه به نمایندگی را ندارید نیز می‌توانید از طریق تماس تلفنی با مرکز یا نمایندگی، وضعیت خودروی خود را استعلام بگیرید. اما ساده‌ترین راه، مراجعه به سایت کرمان موتور است که محدودیت مکانی و زمانی ندارد و تنها با استفاده از کد ملی، امکان استعلام گرفتن را برای شما فراهم می‌کند. همچنین به توضیح علت تاخیر در تحویل خودروهای کرمان موتور و راهکارهای حل مشکل پرداخته شده است. در کل، مقاله به شرح دقیق و کاملی از روش های پیگیری وضعیت خودرو مشتریان شرکت کرمان خودرو پرداخته و توضیحات لازم را درباره تمامی روش ها ارائه کرده است.

پس حتی در صورت در دست داشتن سوییچ، به طور خودسرانه دست به خودرو نزنید؛ زیرا اگر خسارتی به آن وارد شود، شما باید هزینه‌های مربوطه را پرداخت کنید. وقتی زمان تحویل خودروی شما فرارسید، یک پیامک از سوی کرمان موتور دریافت می‌کنید یا اینکه از طرف نمایندگی با شما تماس گرفته می‌شود. شما باید با در دست داشتن مدارک شناسایی و قرارداد خرید خودرو، در روز و ساعت تعیین‌شده، به نمایندگی مراجعه کنید. دقت داشته باشید که در این مرحله، حضور مالک الزامی است و خودرو به فرد دیگری تحویل داده نمی‌شود؛ مگر اینکه وکالت تام‌الاختیار و کاملاً قانونی از سوی مالک داشته باشد.

این جریمه معمولاً به صورت روزانه و بر اساس درصدی از مبلغ قرارداد محاسبه می‌شود. زمان و نحوه پرداخت جریمه نیز در قرارداد ذکر شده و به حساب مشتری واریز می‌گردد. برای دانلود فایل پی دی اف مقاله مشاهده وضعیت خودرو مشتری کرمان موتور بر لینک رنگی کلیک کنید. برای اطلاع از آخرین قیمت خودروهای کرمان موتور می‌توانید به بخش “خودرو” از صفحه اقتصاد مراجعه کنید. خدمات سرویس در محل امداد خودرو کرمان موتور از سال ۱۳۹۵ در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، رشت و کرمان راه‌اندازی شد.

اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص پیگیری تحویل خودرو کرمان موتور داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید. حقیقت این است که متولیان امر و مدیران این شرکت پاسخ روشنی در این باره نداده اند و مشخص نیست که علت دقیق تاخیر در تحویل خودروهای کرمان موتور چیست. اما یکی از مواردی که بدان اشاره شده است، عدم ترخیص بموقع خودرو از کمرگ و یا مشکلات قانونی می باشد.

از طریق این تماس، مشتریان می‌توانند وضعیت خود را استعلام کرده و درخواست خود را مطرح نمایند. همچنین، مشتریان می‌توانند از طریق شماره تلفن مذکور، نمابری ارسال و درخواست خود را به اطلاع بخش پشتیبانی برسانند. کرمان موتور یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کننده‌های خودرو در طرح فروش یکپارچه اخیر بود که محصولاتش متقاضیان زیادی داشت. البته افزایش قیمت‌ها و گاه تأخیرهای زیاد در تحویل خودرو باعث شد درصد بالایی از متقاضیان از خرید خودرو انصراف بدهند؛ اما بقیه متقاضیان می‌خواهند بدانند خودروی ثبت‌نامی آن‌ها در چه وضعیتی است. اگر شما جزو دسته دوم هستید، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید؛ می‌خواهیم نحوه پیگیری وضعیت خودروی ثبت نامی کرمان موتور و روش‌های مختلف آن را بررسی کنیم. ساده‌ترین راه برای پیگیری خودرو با کد ملی کرمان موتور، روش اینترنتی است که 24 ساعت و در همه روزهای هفته، دسترسی خوبی دارد و هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌کند.

شما می‌توانید شماره‌گیری ۰۲۱۴۲۷۲۴ و ارائه اطلاعاتی که اپراتور از شما می‌خواهد، در ساعات اداری و روزهای غیرتعطیل وضعیت خودروی ثبت‌نامی خود را پیگیری کنید. کرمان موتور برای پیگیری وضعیت خودروی ثبت‌نامی یک وب‌سایت اختصاصی فراهم کرده است. متقاضیان می‌توانند هم به‌صورت اینترنتی و هم به‌صورت حضوری از وضعیت خودروی ثبت‌نامی خود مطلع شوند. در ادامه تمام راه‌های پیگیری خودروی ثبت‌نامی کرمان‌موتور را بررسی کرده‌ایم. گفتنی است که اگر خودروی خریداری شده در موعد مقرر تحویل داده نشود و به عبارتی شرکت بدقولی کند، می توان به روش های مختلفی از این مورد شکایت نمایند. برای آشنایی بیشتر، در ادامه علاوه بر توضیح تمامی روش های پیگیری از سایت، تلفنی و حضوری، به نحوه شکایت و همچنین مراحل تحویل خودرو از کرمان موتور پرداخته می شود.

عواملی مانند میزان تقاضا برای مدل‌های خاص، وضعیت تأمین قطعات، و تغییرات احتمالی در خط تولید نیز می‌توانند بر این زمان تأثیر بگذارند. بنابراین، پیشنهاد می‌شود مشتریان برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر، به‌طور منظم وضعیت سفارش خود را از طریق روش‌های رسمی پیگیری کنند. در این مقاله از خسروانی، شما را با روش‌های پیگیری کرمان موتور، نحوه شکایت و  دریافت جریمه در صورت تاخیر و … آشنا می‌کنیم. نحوه پیگیری تحویل ماشین از نمایندگی های خودروساز مختلف متناسب با نوع ثبت نام مشتریان، متفاوت می باشد.

این سرویس مناسب زمانی است که در جاده یا خیابان‌های درون‌شهری خودرویتان دچار مشکلی شده است و مایلید که در سریع‌ترین زمان ممکن، آن را رفع کنید. در زمان تحویل خودرو از کرمان موتور یا هر نمایندگی شرکت خودرو سازی دیگر، یک نکته مهم وجود دارد که خریدار باید به آن توجه کند. این مسئله، بررسی دقیق ظاهر و مسائل فنی ماشین قبل از تحویل کامل آن و امضای برگه مربوطه است. به علاوه، پیشنهاد می‌شود که از سرویس اولیه و دوره‌ای ماشین پرس و جو شود تا در صورت بروز مشکل، گارانتی باطل نشود.

در ادامه، با استفاده از سبک توضیحی، اطلاعات مرتبط با “وضعیت خودرو” کاربر به صورتی قابل مشاهده خواهد بود. بعد از ورود به این بخش می‌توانید موضوع و بخش موردنظر را انتخاب کنید و در قسمت مشخصات پیام بعد از وارد کردن اطلاعات موردنیاز، پیام خود را به واحد مربوطه بفرستید. بعد از تکمیل ثبت‌نام، دوباره از صفحه اصلی بخش «فروش اینترنتی» را انتخاب کنید و در مرحله بعد به‌جای «ثبت‌نام جدید» روی «ثبت‌نام کرده‌ام» کلیک کنید. در صفحه جدید، اطلاعات شخصی، شغل، محل سکونت، تحصیلات و دیگر اطلاعات موردنیاز را وارد کنید.

مگر اینکه شرایط اقتصادی تغییر کند یا تولید خودروها با روند بهتری همراه شود. آخرین خبر از جزئیات قیمت محصولات کرمان موتور امروز سه‌ شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۳ به همراه جدول قیمت خودرو و پیش بینی قیمت را در ادامه این گزارش بخوانید. به هنگام خرابی خودرو و عدم حرکت آن از پارکینگ یا هر محل دیگری با استفاده از خدمات امداد در محل می توان در سریع ترین زمان ممکن، خدمات مورد نیاز را دریافت کرد. اقتصاد 100- کرمان موتور به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان خودرو در طرح فروش یکپارچه اخیر نقش داشت. پس از انتخاب گزینه تماس با ما در سایت رسمی آرین پارس موتور، پل های ارتباطی میان مشتریان و نمایندگان آرین پارس موتور به شرح تصویر زیر برای کاربر نمایش داده می شود. راحت‌ترین روش پیگیری، استفاده از وبسایت رسمی کرمان موتور است که در این مقاله به آن پرداختیم، این روش در هر زمان و مکانی قابل استفاده است.

از طرف دیگر، در صورتی که شرکت در ارائه خودروهای خریداری شده تاخیر داشته باشد، مشتریان می توانند نسبت به شکایت تاخیر تحویل خودرو کرمان موتور اقدام نمایند. با توجه به این که افراد زیاد در سراسر کشور محصولات شرکت کرمان خودرو را خریداری می کنند، در این مطلب به روش های انجام پیگری و چگونگی ثبت شکایت تاخیر می پردازیم. از این رو، اگر شما هم نسبت به خرید خودروهای این شرکت اقدام کرده باشید، به سادگی می توانید پیگیری تحویل خودرو کرمان موتور را با روش دخواه انجام دهید. شرکت کرمان موتور در بیش تر موارد خودروهای با کیفیت و مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد؛ اما گاهی اوقات هم شرایطی پیش می آید که مشتری از معامله خود با این شرکت احساس نارضایتی می کند. یکی از مهم ترین دلایل این نارضایتی ها هم دیرکرد یا تاخیر در تحویل خودرو خریداری شده است. همان گونه که اشاره کردیم، راه های گوناگونی برای پیگیری وضعیت خودرو کرمان موتور وجود دارد.

مشتریان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، از آخرین وضعیت پرداخت خود مطلع شوند. علت تاخیر تحویل خودرو در نمایندگی های خودروساز مختلف به عوامل زیادی بستگی دارد. در صورت تاخیر در تحویل ماشین به خریدار، نمایندگی ها باید درصدی از مبلغ پرداخت شده قیمت نهایی خودرو را به عنوان جریمه به خریداران پرداخت کنند. در واقع شاید در ظاهر پیگیری تحویل ماشین از نمایندگی‌ ها کار ساده و آسانی به نظر برسد، اما در واقعیت چنین نیست و متقاضی باید مراحل مختلفی را طی کند.

لازم به ذکر است که برای اطلاعات بیشتر یا در صورت بروز مشکل با شماره ۰۲۱۴۷۶۵۱ داخلی ۴ تماس بگیرید. شما می‌توانید در صفحه ثبت‌نام، اطلاعات مختلفی مثل تاریخ ثبت‌نام، مدل و رنگ خودرو، مرحله فعلی فرایند تحویل، تاریخ تقریبی تحویل و … را مشاهده کنید. برای اطمینان از دقیق بودن اطلاعات و مراحل، همیشه آخرین اطلاعیه‌های منتشرشده توسط ایران خودرو را بخوانید تا اطلاعات لازم را به‌دست آورید. در حال حاضر شرکت‌های امدادی خوب و باکیفیتی در ایران وجود دارند که امداد خودرو کرمان موتور یکی از آن‌هاست.

توجه داشته باشید که با امضای این برگه، تایید می‌کنید که خودرو را در وضعیت مطلوب تحویل گرفته‌اید و پس از آن، مسئولیت هرگونه نقص احتمالی بر عهده شما خواهد بود. تفاوتی ندارد که شما قصد خرید هیوندا کرتا را دارید یا خودرویی با قیمت بیشتر یا کمتر، به هر حال شما باید برای هر ماشینی که خریداری کرده‌اید، این مدارک را ارائه دهید. بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت خودروسازی کرمان موتور، این شرکت در سوم تیرماه سال ۱۴۰۳ با تولید هر روز ۲۴۷ دستگاه از محصولات خود، رکورد تولید روزانه اش را شکست. افزون بر این، در سایت کرمان موتور از طریق قسمت صدای مشتری می توان سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح نمایید. با توجه به وضعیت فعلی بازار و قیمت‌های موجود در روز سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۳، پیش‌بینی می‌شود که بازار خودرو در روزهای آینده با نوسانات بیشتری روبرو شود.

شما می‌توانید به سایت کرمان موتور به آدرس kermanmotor.com مراجعه کنید و گزینه پیگیری وضعیت خود را در سایت انتخاب نمایید. پس‌ازآن، باید شماره درخواست یا قرارداد، شماره دعوت‌نامه و شماره ملی خود را در کادرهای داده‌شده وارد کرده و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید. روش‌های اقدام شامل پیگیری اینترنتی، تلفنی و مراجعه حضوری به نمایندگی می‌شوند.

شرکت کرمان موتور به منظور ارائه خدمات آنلاین به کاربران و مشتریان خود اقدام به ایجاد سامانه ای مناسب کرده است. یکی از مهم ترین خدمات این سامانه هم مربوطه به پیگری وضعیت خودروی مشتریان است. متقاضیان پیگیری تحویل خودرو کرمان موتور در صورت تمایل می توانند به این سامانه وارد شده و با استفاده از اطلاعات مورد نیاز، از آخرین وضعیت خودروشان مطلع شوند. نکته مهم در استفاده از سایت کرمان موتور برای پیگیری خودرو این است که به امکان دسترسی به آن به صورت شبانه روزی وجود دارد.

بر اساس آیین‌نامه حمایت از حقوق مصرف‌کننده، در صورت تأخیر در تحویل خودرو، مشتریان می‌توانند شکایت خود را به وزارت صنایع و معادن ارسال کنند. مراجع مربوطه موظف هستند شکایت را ظرف حداکثر ۳۰ روز بررسی کرده و نتیجه را به اطلاع مشتری برسانند. برای اطلاع از مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با شماره درخواست بر لینک رنگی کلیک کنید. بنابر اعلام شرکت کرمان موتور، همت و تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت ادامه خواهد یافت تا سفارش مشتریان در زمان اعلام شده به دست آن ها برسد. تکنسین‌های کرمان موتور با ارائه نکات کلیدی مانند رانندگی اصولی، نحوه بررسی منظم فشار باد لاستیک‌ها و نگهداری صحیح از خودرو به مشتریان کمک می‌کنند تا عمر مفید خودروهای خود را افزایش دهند و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.

مشاوران فنی کرمان موتور نکات کلیدی مانند رانندگی به شیوه‌ای که از فشار بیش از حد بر موتور و گیربکس جلوگیری کند، بررسی و تنظیم منظم فشار باد لاستیک‌ها و تعویض به‌موقع قطعات مصرفی را به مشتریان آموزش می‌دهند. تحویل یک خودروی صفر نکته‌ای است که بسیاری از افراد فکر می‌کنند به سادگی قابل انجام است. تحویل خودرو از کرمان موتور نیز به عنوان یک نمایندگی همراه با مراحل خاص خودش بایستی توسط مشتریان رعایت شود. سامانه kermanmotor.com به طور کامل به کاربران عرضه می‌شود و شامل بخش‌های مختلفی مانند فروش آنلاین، برنامه‌های فروش، لیست نمایندگی‌ها، پیگیری وضعیت پرداخت، رزرو آنلاین، سوابق تعمیرات، بررسی وضعیت خودرو وغیره است. از این رو كلیه مشتریان كه محصولات گروه را از چه از طریق ثبت نام اینترنتی و یا مراجعه به نمایندگی های اصلی سایپا خریداری کرده اند، می توانند با مراجعه به سایت saipacorp.com وضعیت خرید خودرو را به صورت آنلاین مشاهده کنند. در روش حضوری نیاز است با در دست داشتن مدارک شناسایی و مدارک خرید خودرو، به نمایندگی کرمان موتور (همان نمایندگی‌ای که هنگام خرید خودرو انتخاب کرده بودید)، مراجعه کنید.

برای دریافت راهنمای پیگیری تحویل ماشین فردا موتورز کاربران باید به سایت اصلی این نمایندگی به نشانی مراجعه کنند. پیگیری تحویل خودرو مشتریان کرمان موتور از طریق برقراری تماس تلفنی با بخش پشتیبانی این شرکت و همچنین مراجعه به نمایندگی های مجاز آن امکانپذیر است. خدمات مشاوره فنی کرمان موتور به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با طرح سوالات فنی خود، پاسخ‌های دقیق و کارشناسی شده‌ای دریافت کنند. این خدمات از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فنی کرمان موتور ارائه می‌شود و شامل پاسخگویی به انواع سوالات مرتبط با عملکرد خودرو، مشکلات فنی و نحوه کارکرد عملگرهای خودرو است.

توجه داشته باشید که شرکت کرمان موتور یک شرکت خصوصی محسوب می شود و همین موضوع شاید کار پیگیری شکایت ها را راحت تر کند. به هر حال، برای انجام این کار باید با مدارک لازم به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایید. در این دفاتر ثبت شکایت تاخیر تحویل خودرو کرمان موتور را انجام دهید تا پرونده شما در جریان قرار بگیرد.

به طور مثال خودروهایی مانند کی‌ام‌سی T۹ با قیمت ۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان در بازار موجود هستند، که نسبت به قیمت کارخانه‌ای آن (۲,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان) تفاوت زیادی دارد. در صورت بروز مشکلات فنی، مشتریان می‌توانند با کارشناسان فنی تماس بگیرند و راهنمایی‌های لازم برای رفع موقت یا دائمی مشکل را دریافت کنند. این خدمات به‌ویژه در مواقع ضروری مانند استارت نخوردن خودرو یا خطاهای سیستم‌های الکترونیکی خودرو بسیار مفید است.

یکی از مهم ‌ترین بخش ‌های تحویل خودرو از نمایندگی ‌ها، تحویل گرفتن مدارک خودرو و صحت‌ سنجی آن ‌ها می باشد. در مرحله بعدی پس از ورود به سایت کرمان موتور از قسمت پایین صفحه باید وارد بخش پیگیری وضعیت خودرو شوید. علاوه بر این برای پیگیری وضعیت خودرو، مشتریان می‌ توانند به صورت تلفنی و یا حضوری نیز اقدام کنند.

قیمت‌ها همچنان تحت تأثیر مشکلات واردات، نرخ ارز و شرایط اقتصادی کشور قرار دارند. اگر در مقابل شماره پیگیری شما عدد ۱ نمایش داده شد، به این معنی است که شما در قرعه‌کشی برنده شده‌اید و می‌توانید منتظر تحویل خودرو خود باشید. در صورتی که عدد ۰ نمایش داده شد، متاسفانه در این دوره از قرعه‌کشی برنده نشده‌اید. همچنین توصیه‌هایی در مورد کاهش مصرف سوخت، نگهداری صحیح از باتری و استفاده بهینه از سیستم‌های تهویه‌مطبوع و گرمایش نیز ارائه می‌شود. این راهنمایی‌ها به مشتریان کمک می‌کند تا نه‌تنها از خودروهای خود به بهترین شکل استفاده کنند، بلکه از ایجاد مشکلات فنی جلوگیری کرده و ایمنی رانندگی را افزایش دهند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *