بررسی پژو 508 ؛ مشخصات فنی، امکانات رفاهی و قیمت در بازار ایران گجت نیوز

در نمای کناری این خودرو به جز دو خط در بالا و پایین در، تقریباً هیچ المان خاص دیگری مشاهده نمی شود. در نمای عقب هم سعی شده تا سبک به کار رفته در طراحی جلو تکرار شود و این یعنی چراغ های اصلی طراحی نسبتا کشیده و بزرگی دارند اما سایر قسمت ها همچنان ساده و بی آلایش هستند. پژو ۵۰۸ در سال ۲۰۱۱ توسط مؤسسه یورو ان‌سی‌ای‌پی مورد تست تصادف قرار گرفت و توانست ۵ ستاره از ۵ ستاره ایمنی در تصادفات را کسب کند که شامل ۹۰٪ ایمنی برای سرنشینان، ۸۷٪ ایمنی کودکان، ۴۱٪ عابرین پیاده و ۹۷٪ در بخش ایمنی خودرو قبل از تصادف می‌شود. پژو ۵۰۸ جدید، همه‌چیز را تغییر داده است؛ ساختار آن فشرده‌تر و ارتفاعش، کمتر شده و طراحی ظاهر بیرونی، آن را قدرتمندتر نشان می‌دهد. پژو در سال‌های اخیر نشان داده است که در زمینه‌ی تولید پیشرانه‌های کم‌حجم توربوشارژر مهارت زیادی دارد. در چین، قیمت این خودرو از ۲۵ تا ۴۰ هزار دلار متفاوت است و با این شرایط، می‌تواند برای مشتری ایرانی ۲/۵ تا ۳/۵ میلیارد تومان هزینه خرید داشته باشد.

با به کارگیری پیشرانه‌های پلاگین هیبریدی، پژو خود را آماده می‌کند تا سال ۲۰۳۰ فقط به تولید خودروهای تمام‌برقی بپردازد. این خودرو از نظر پیشرانه مشابه به پژو ۲۰۰۸ و سیتروئن C3 است و با موتور ۱٫۶ لیتری توربو، ۱۶۳ تا ۱۶۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۴۰ تا ۲۴۵ نیوتن متر تولید می کند. پس از آن بخش مربوط که کنترل سیستم مالتی مدیا و در نهایت بخش تنظیمات سیستم تهویه مطبوع دو کاناله خودرو قرار گرفته است. فرمان پژو508 ظاهر بزرگی داشته و غربیلک آن به صورت 3 شاخه به همراه کلیدهای کنترلی سیستم مالتی مدیا و کروز کنترل طراحی شده است.

از زمره خودروهایی که بزرگ‌ترین سازنده کشورمان قصد ورودش را به بازار دارد، خودروی فرانسوی پژو ۵۰۸ است. این خودرو یک سدان نسبتاً بزرگ و از لحاظ ابعادی، در حد مدل‌هایی همچون هیوندای سوناتا و تویوتا کمری و… است. بنابراین نه‌تنها عملکرد فنی این خودرو نسبت به توان پیشرانه کاملا مطلوب است، بلکه می‌تواند نسبت به بسیاری خودروهای حاضر در ایران سریع‌تر عمل کند.

البته نباید خود این خودروها را مقصر اصلی دانست چرا که دلایلی مانند قیمت گذاری نادرست و البته شرایط تحریم همگی سبب شدند تا این نمایندگان پژو در ایران موفقیت چندانی سب نکنند. پژو ۵۰۸ از نظر ظاهری و طراحی بیرونی خودرویی ساده اما در عین حال زیبا و جذاب است که سبک کلی طراحی آن را به نوعی در محصولات آن زمان پژو نظیر ۲۰۰۸ و حتی ۳۰۱ می بینیم. در نمای جلوی این سدان فرانسوی چراغ های کشیده ال ای دی را در دو طرف داریم که در میانشان جلوپنجره‌ای کرومی قرار گرفته است. چراغ های روشنایی روز با الگوی L و در گوشه های سپر قرار تعبیه شده و خطوط روی کاپوت و گلگیرها باعث شده است بدنه خودرو عضلانی تر جلوه دهد. از زمان معرفی این خودرو تاکنون، چیزی در حدود ۳۷۰ هزار دستگاه از آن به فروش رفته است که در حال حاضر چین با سهم ۳۶ درصدی از فروش ۵۰۸، بزرگترین بازار جهانی این خودرو محسوب می شود. ۵۰۸ در بازارهای جهانی رقبایی همچون فورد موندئو، اشکودا سوپربی، فولکس واگن پاسات، اوپل اینسیگنیا، مزدا ۶ و آئودی A4 دارد.

در صورت عرضه پژو ۵۰۸ L در بازار ایران، باید شاهد رقابت این خودروی فرانسوی مونتاژ چین با محصولاتی مانند کیا K ۵ توربو، هیوندای سوناتا توربو، اشکودا سوپرب و… باشیم. موتور پیشرفته ۱۶۵ THP بر پایه پلتفرم EP6 باعث شده با وجود مصرف سوخت بھینه، توان ۱۶۳ اسب بخار ایجاد شود که در کنار گیربکس ۶ سرعته AT6 ، عملکردی بھینه و قدرتمند را برای خودرو به ارمغان آورده است. این خودروی مستحکم و مطمئن که از کیفیت قطعات، ساخت و مونتاژ بالایی برخوردار است، جوایز بین- المللی متعددی را در پرونده خود دارد که “خودروی سال”، “برترین خودروی خانوادگی” از آن جمله آنها است. در بازار ایران برند فرانسوی پژو با خودروهای اقتصادی پژو 206 و پژو 405 شناخته می‌شود و به همین دلیل عرضه سدان‌های نسبتا لوکس از این برند در بازار کمی دشوار بود. اگر پژو 2008 را در نظر نگیریم، سایر محصولات پژو به غیر از محصولات اقتصادی در بازار ایران موفق ظاهر نشدند. به نمای عقب پژو 508 میرسیم جایی که سبک جدید طراحی های پژو از این نسل آغاز شده و تاکنون تکمیل شده است.

علاوه بر این موارد، سیستم کنترل پایداری دینامیک CBC، سیستم کمکی سربالایی HAS و ترمز دستی برقی نیز از دیگر آپشن‌های این خودرو در این بخش است. از جمله جوایز داده شده به این خودرو مربوط به سال ۲۰۱۱ است که به عنوان خودروی سال در اسپانیا انتخاب شد. ۵۰۸ نسبت به خودروهای دیگری که در سال ۲۰۱۱ توسط این موسسه تست شده اند، کمی بهتر از سیتروئن DS5 و کمی هم ضعیف تر از هیوندای i40 عمل کرده است.

از معایب این خودرو می‌توان به قطعات کمیاب و گران قیمت بدنه، طراحی نه چندان مدرن، عرضه محدود و بازار فروش ضعیف اشاره کرد. طراحان برای بخش عقب نیز سبک طراحی مشابه با بخش جلو را در نظر گرفتند و در این بخش شاهد چراغ‌های کشیده و برجستگی روی گلگیرها در عقب هستیم. به طور کلی هرچند بخش عقب همانند بخش کناری ساده نیست، اما مانند بخش جلو جذاب به نظر نمی‌رسد. داشتن بیمه بدنه هم برای خودرو امر مهمی است که با پرداخت حق بیمه آن، می‌توانید خودروی خود را در برابر حوادث و آسیب‌های احتمالی بیمه کنید. در صورت بروز خسارت، شرکت بیمه‌گر بر اساس شرایط مندرج در قرارداد بیمه بدنه، خسارت وارده را جبران می‌نماید.

در مجموع هماهنگی خوبی میان موتور و گیربکس این خودرو وجود داشته و سواری قابل قبولی را از خود نشان می دهد. با وجود این که ۵۰۸ همانند تلیسمان از گیربکس ۷ دنده دوکلاچه بهره نمی برد، اما هماهنگی فوق العاده بین موتور و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک که با همکاری شرکت ژاپنی آیسین ساخته شده، رضایت راننده را کاملاً جلب خواهد کرد. سبک و سنگین کردن دنده ها در هر سرعتی به نرمی انجام شده و عملکرد گیربکس بسیار سنجیده و هوشمندانه ارزیابی می شود.

چراغ ها با خطوط شکسته زیادی طراحی شده و ظاهری خشمگین و جدی را به خود گرفته‌اند. جلوپنجره خودرو به صورت نسبتا باریک و کشیده طراحی شده که هم لوگوی پژو و هم عبارت PEUGEOT میان آن قرار گرفته است. استفاده از خطوط کروم در این نما سبب شده تا این محصول کمی لوکس نیز به نظر برسد.

پژو ۴۰۸ پلاگین هیبرید از ترکیب موتور ۱/۶ لیتر و محرک برقی، ۲۲۵ اسب بخار و ۳۶۰ نیوتن‌متر می‌گیرد. مدل پلاگین هیبرید پس از شارژ باتری‌ها، هر صد کیلومتر ۱/۵ تا ۲ لیتر بنزین مصرف می‌کند. همچنین این خودرو در سگمنت D قرار دارد و با توجه به سطح امکانات و مشخصات فنی باید گفت این خودرو از چهره جذاب و مدرنی بهره نمی‌برد و به همین دلیل پژو تصمیم گرفت در سال 2018 نسل جدید این خودرو را با زبان طراحی جدید تولید کند. پژو برای تیپ پایه ۵۰۸ جدید همان پیشرانه ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر مدل‌های قبلی را در نظر گرفته که ۱۳۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن.متر گشتاور دارند. شتاب پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳ با این پیشرانه، ۱۰ ثانیه و حداکثر سرعت به ۲۱۱ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. پژو ۵۰۸ در بخش امکانات به مواردی همچون کروز کنترل، محدودکننده سرعت، ۶ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، شیفتر دنده پشت فرمان، فرمان الکترو هیدرولیک، سیستم تهویه چهارگانه در عقب و جلو، سنسور نور، نور بالای هوشمند، سانروف و … مجهز شده است.

اگر می‌خواهید بدانید این بیمه چه خسارت‌هایی را جبران می‌کند، خواندن مقاله‌ی بیمه بدنه چیست، می‌تواند به شما کمک کند. پژو با قرار دادن سنسور پارک عقب و جلو و دوربین عقب رنگی این کار را برای شما راحت کرده‌است. در بخش مربوط به سیستم ترمز، این خودرو دارای ترمز ضد قفل ABS، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری و سیستم کنترل لغزش ASR است.

پژو ۵۰۸ در بخش فنی هم با برادر دیگرش یعنی ۲۰۰۸ مشخصات مشترکی داشته و نسبتا شرایط خوبی دارد. این سدان به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ مجهز شده که توانایی تولید ۱۶۳ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور را داراست. جعبه دنده پژو ۵۰۸ نیز از نوع ۶ سرعته اتوماتیک است که قدرت پیشرانه را به چرخ های جلو منتقل می کند. دو مدل تمام بنزینی و یک پلاگین هیبرید برای ۴۰۸ سدان و کراس‌اور ارایه شده است. نسخه‌ی پایه از موتور ۱/۲ لیتر سه سیلندر توربو، ۱۳۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. مدل ۱/۶ لیتر توربو با ۲۱۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌شود.

508 از نظر ظاهری خودرویی با ابهت و جسور به نظر می رسد که با حالت تهاجمی که به خود گرفته قصد داشته تا مانند یک شیر غران دیگر رقبایش را تکه و پاره کند اما از بد روزگار حداقل در بازار ایران با خودروهای زیبایی مانند رنو تلیسمان و یا کیا اپتیما مواجه شد. قلب تپنده‌ای که این شیر فرانسوی را به حرکت در می آورد در اصل یک پیشرانه مشترک میان پژو 2008 و برخی از محصولات شرکت DS بوده که یک پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ است. این پیشرانه توانایی تولید 163 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور را داراست. پژو ۵۰۸ از زمانی که به بازارهای جهانی عرضه شد توانست جوایز متعددی را از آن خود کند. از کسب عنوان خودروی سال اسپانیا در سال 2011 تا کسب عنوان بهترین خودروی سدان وارداتی به آلمان در همان سال که توسط یک مجله خودرویی معتبر به آن داده شد. اما 508 برخلاف مدل هایی نظیر 206 و 405 از آن دسته از شیرهای فرانسوی بود که برای بازار ایران خوش یمن نبود و مانند برادر دیگرش یعنی پژو 407 خیلی زود ایران را ترک کرد.

یــک محفظــه در کنســول مرکــزی دارای تهویــه خنــک، دو جافنجانــی در جلــو و دو جافنجانــی در عقــب، نگهدارنــده بطــری در پنــل هــر یــک از دربهــا، محفظــه در دســته صندلــی و یــک زیرســیگاری بازشــو. تهویه هوا پــژو ۵۰۸ جدیــد جــی تــی لایــن مجهــز بــه تهویــه ۴ کانالــه اســت تــا راننــده و سرنشــینان بتواننـد کنتـرل تهویـه هـوای قسـمت خودشـان را در اختیـار داشـته باشـند. بنابرایـن هـر فـرد میتوانـد حالـت تهویـه هـوای متناسـب بـا نیـاز خـود را انتخـاب کنـد. پـژو ۵۰۸ جدیـد جـی تـی لایـن، پـس از مطالعاتـی ویـژه بـا هـدف ارائـه آسـایش بیشـتر بـرای سرنشـینان طراحـی شـده اسـت. شـما در جایـگاه بسـیار زیبـای سرنشـین، از فضـا و امکاناتـی کـه بـرای افزایـش شـادابی سـفر شـما طراحـی شـده، لـذت خواهیـد بـرد.

اگرچه ۵۰۸ همانند خواهرش یعنی سیتروئن C5 از سیستم تعلیق هیدرونیوماتیکی بهره مند نیست، اما اغراق نیست اگر بگوییم کیفیت سواری و قابلیت جذب ناهمواری های مسیر توسط سیستم تعلیق ۵۰۸ بی نظیر و فوق العاده است. علاوه بر اینکه ناهمواری های مسیر به راحتی توسط سیستم تعلیق جذب و خنثی می شوند، شاهد تکان های بیش از حد و آزاردهنده کابین هم نیستیم. اما اگر با ۵۰۸ در مسیری پر پیچ و خم رانندگی کنید، خواهید دید که این خودرو با وجود سواری نرمی که دارد، به راحتی از پس پیچ های تند برمی آید و هندلینگ فوق العاده ای دارد.

در ایران هم این دسته همیشه در راس توجهات و این محبوبیت هم به دلیل فضای جادار کابین و البته امکانات قابل قبول است. این خودرو بر اساس کانسپت پژو SR1 که در سال ۲۰۱۰ در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد طراحی و توسعه یافته‌است. این خودرو رقیب مستقیم برای خودروهایی نظیر آئودی ای۴، ولوو ایکس‌سی۷۰، فولکس‌واگن پاسات و ب‌ام‌و سری ۳ در بازار اروپا محسوب می‌شود.

پیشرانه پلاگین هیبریدی این مدل، دارای دو موتور الکتریکی به قدرت‌های ۱۱۰ و ۱۱۳ اسب بخار است که امکان استفاده از سیستم چهار چرخ متحرک را فراهم می‌کند. در کنار این موتورهای برقی، یک موتور بنزینی ۱.۶ لیتری به قدرت ۲۰۰ اسب بخار به کار رفته تا خروجی پیشرانه در مجموع ۳۶۰ اسب بخار و ۵۲۰ نیوتن.متر باشد. شتاب ۵.۲ ثانیه، سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ۱.۸ لیتر در صد کیلومتر از مشخصات فنی قوی‌ترین تیپ پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۲۳ است. پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ با کوچکترین پیشرانه ارایه‌شده برای این خودرو در بازارهای جهانی، به ایران آمده و جالب است بدانید که این موتور همان پیشرانه حاضر در محصولاتی مثل پژو ۲۰۰۸ ، سیتروئن سی 3 و محصولات برند دی اس است که حدود ۱.۶ لیتر حجم دارد. موتور پژو ۲۰۰۸ به سامانه مکش توربوشارژ مجهز است و قدرتی برابر با ۱۶۳ اسب بخار به علاوه نهایت گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته EAT6 ساخت آیسین به چرخ‌های جلو انتقال می‌دهد. پژو ۵۰۸ با موتور پژو 2008 سیتروئن C3 به بازار ایران آمد و از یک موتور 1.6 لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 163 تا 165 اسب بخار و گشتاور 240 تا 245 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

نمای جانبی تقریبا ثابت مانده و با اضافه شدن رینگ‌های جدید، شکل و شمایل شیک‌تر از نسخه‌های قبلی به نمایش می‌گذارد.

پژو 508 در کلاس خود دارای اقتصادی‌ترین قیمت است و برای استفاده بسیار منطقی خواهد بود، اما این خودرو دارای بازار پر رونقی نیست و به همین دلیل فروش آن مشکل‌ساز خواهد بود. از رقبای این خودرو در بازار ایران می‌توان به تویوتا کمری، رنو تلیسمان، فولکس واگن پاسات، کیا اپتیما و هیوندای سوناتا اشاره کرد. طراحی پژو  ۵۰۸ جی تی لاین (نسخه فیس‌لیفت ۲۰۱۴ به بعد) بسیار زیبا و جذاب است. خطوط روی کاپوت هماهنگ با سایر المان‌های روی سپر است و ظاهری مقتدر و جسورانه به این خودرو بخشیده. چراغ‌های کشیده‌ی جلو خودرو دارای یک تو رفتگی کم‌عمق در بخش میانی است و جلو پنجره بزرگی دارد.

در سال 2018 نیز شاهد معرفی نسل جدیدی از پژو 508 بودیم که به واسطه زبان طراحی جدید پژو از ظاهری کاملا متفاوت از قبل بهره می‌برد، اما به طور کلی این سدان فرانسوی نتوانستند آنچنان که تصور می‌شد برای گروه PSA در قالب یک محصول درخشان ظاهر شود. گفتنی است پژو 508 فقط در مدل 2016 وارد بازار ایران شد که در ادامه مشخصات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پژو ۵۰۸ یک خودروی سدان نسبتا بزرگ خانوادگی است که علی رغم شایستگی های متعدد به دلایلی از جمله قیمت غیر رقابتی و تحریم های یکجانبه علیه ایران نتوانست موفقیت چشمگیری در ایران پیدا کند. همچنین زمانی که این خودرو در ایران عرضه شد رقبای سرسختی مانند رنو تلیسمان و کیا اپتیما که اتفاقا سابقه بسیار خوبی در بازار ایران داشتند دارد. این خودرو اکنون به درد کسانی می خورد که جزو طرفداران پروپاقرص پژو هستند و به دنبال یک ماشین خاص و کمیاب که از طراحی مناسب و امکانات رفاهی و ایمنی قابل قبول بهره مند باشد می خورد.

روکش چرم روی رودری‌ها و صندلی‌ها نیز باعث جذابیت کابین شده و صندلی‌ها نیز به گونه‌‌ای طراحی شدند تا برای راننده و سرنشینان در راحتی بیشتری را ارائه دهند. البته سرنشینان عقب از فضای پای زیادی بهره نمی‌برند و مشتریان از ارگونومی کلی در طراحی داخلی نیز انتقاد کردند، اما به طور کلی باید طراحی داخلی این خودرو را راضی‌کننده دانست. پژو 508 که به عنوان سدان نسبتا لوکس پژو محسوب می‌شود به شکل محدود در زمان برجام وارد ایران شد، اما حضور موفقی را تجربه نکرد.

نمایشگر وسط هم کنترل بخش‌های مختلف داخل خودرو مانند رادیو، تهویه، سیستم هدایت و تنظیمات خودرو، تلفن، اپلیکیشن‌های موبایل و بلندگوی مخصوص آی‌کاکپیت را به سرنشینان خودرو می‌دهد. به‌این‌ترتیب، هر بار سوارشدن به این خودرو، به‌راحتی می‌تواند به تجربه‌ای دل‌پذیر تبدیل شود. تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم. در بازار چین، برای قوی‌ترین مدل پژو ۴۰۰۸ قیمت ۳۵ هزار دلاری وجود دارد که طبیعتا برای مشتری ایرانی، حتی با احتساب تخفیف گمرک و مالیات، بیش از ۳/۵ میلیارد تومان هزینه خرید خواهد داشت.

پژوی ۵۰۸ جدید در نگاه نخست، تماشاگران را با حضور پرانرژی خود، شگفت‌زده می‌کند. کم شدن ارتفاع این خودرو و رسیدن آن به ۱٫۴متر و خطوط آئرودینامیک روی بدنه‌اش، انسان را به یاد خودروهای کوپه می‌اندازد. غالب خودروهایی که در اسم مدل خود از کد L استفاده می‌کنند، بزرگ‌تر از نسخه‌ی استاندارد و مخصوص بازار چین هستند. طول ۴,۸۷۰ و عرض ۱,۸۵۵ و ارتفاع ۱,۴۵۵ و فاصله محوری ۲,۸۴۸ میلی‌متر برای 508L وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از میزان، پژو 508 یک خودوری جدید در بازار‌های ایران و اروپا است که در سال 2015 طراحی و نخستین بار در بازار‌ها معرفی شد. طراحی با شکوه پـژو ۵۰۸ جدیـد جـی‌تـی لاین، خطوط پویایی دارد که همزمـان حس قدرت و حرکت را منتقل میکند.

فروش جهانی «پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹» که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ رونمایی می‌شود، از سپتامبر ۲۰۱۸ (شهریور ۱۳۹۷) آغاز خواهد شد. در این طرح، بهای کارخانه پژو ۵۰۸ برابر ۱٬۵۸۷٬۳۰۷٬۳۴۱ ریال اعلام شده است که ۲۰۲٬۶۹۲٬۶۵۹ ریال پرداخت‌های الزامی و قانونی اعم از هزینه‌ی شماره‌گذاری، عوارض شهرداری، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه‌ی شخص ثالث، پست و خدمات کارت هوشمند خودرو به آن افزوده خواهد شد. بدین ترتیب قیمت نهایی فروش نقدی پژو ۵۰۸ برابر با ۱۷۹ میلیون تومان خواهد بود. این خودرو اگر با پیشرانه پلاگین هیبرید وارد شود و تخفیف گمرکی مخصوص مدل‌های کم‌مصرف را استفاده کند، برای مصرف‌کننده‌ی ایرانی ۳/۵ تا ۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری خواهد شد.

در این میان یک نسخه فیس‌لیفت از پژو ۵۰۸ نیز روانه بازارهای جهانی شد که به صورت محدود با مدل‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به بازار کشورمان نیز راه پیدا کرد. پژو ۵۰۸ در نسخه فیس لیفت نسل اول که در سال ۲۰۱۶ تولید می‌شد، توسط شرکت ایکاپ وارد ایران شد و از طریق ایران خودرو به بازار عرضه شد. فرمان بیضی‌شکل، پنل رنگی پشت فرمان و نمایشگر لمسی ۱۰ اینچ در تمام مدل‌های پژو 508L استفاده شده است.

علاوه بر این، پژو 508 به دلیل تقاضای مشتریان در نسخه استیشن نیز فقط به بازار اروپا عرضه شد. شتاب پژو ۵۰۸ حدود ۸.۹ ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت بوده که نشان دهنده تند و تیز بودن آن است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *