اکستریم RX مشخصات و قیمت شاسی بلند هیبرید مدیران خودرو مجله پدال
اکستریم TXL یا همان اکسید TXL یکی از کراس اوور های لوکس چری است که قرار است توسط مدیران خودرو و با نشان اکستریم عرضه شود. هرچند طراحی کابین اکستریم TXL با مدل VX تفاوتهای قابل توجهی دارد، اما از نظر امکانات و آپشنها، شباهتهای زیادی بین این دو خودرو مشاهده میشود. تقریباً هر آنچه که در خودروی سوپر لوکس VX وجود دارد، در برادر کوچکتر آن، TXL، نیز دیده میشود. مهمترین تفاوتها به عدم وجود ردیف سوم صندلی، مانیتور سوم و سردکن صندلیهای عقب در TXL مربوط میشود که این ویژگیها در VX موجود هستند.
این مدل، سال ۲۰۱۹ با دو مدل TXL و TX معرفی شد که طبیعتا طول بدنههای متفاوت ارایه میکرد. در ابتدا هدف از تولید اکسید، ورود به بازار اروپا و امریکا عنوان شد اما این آرزو هرگز برای چری به ثمر نرسید. در عوض، بازار روسیه، خاورمیانه و کشورهای امریکای جنوبی، خریدار خودروهای اکسید شدند. امروزه ۷ محصول شامل سدان و شاسی بلند و چند مدل برقی با برند اکسید تولید میشوند.
محصولات جدید چری علاوهبر امکانات رفاهی متنوع و نزدیک به استاندارد جهانی، ظاهر جذاب و عامهپسند دارند که فراتر از انتظار عامهی مردم است. بازار ایران در سالهای گذشته، میزبان انواع محصولات چری شامل کراساورهای X22 X33، تیگو ۵ و X55 و تیگو ۷ در کنار سدان آریزو ۵ و آریزو ۶ بود. با این اوصاف، میتوان چری را مهمترین برند خودروسازی چین در بازار کشورمان دانست. اکسید TXL به عنوان یک کراساوور لوکس دارای امکانات متنوعی را در خود جای داده است و احتمالا اکستریم TXL نیز از تجهیزات مشابه با خودروی چینی بهرهمند شود. پایداری این ماشین با سیستمهای کنترل پایداری (ESP)، کنترل کشش (TCS)، شروع حرکت در سربالایی (HSA)، کنترل سرعت در سراشیبی (DAC) تضمین میشود. اکستریم TXL همچنین به ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، سیستم ترمز ضد قفل به همراه EBD و سیستم کمکی ترمز مجهز است.
چری با تاسیس برند اکسید (Exeed) به دنبال فتح قلههای جدید در دنیای کراس اوورهای لوکس است. این خودرو روی پلتفرم m3x ساخته شده و از سال ۲۰۲۱ با چهره بهروزشده در میدان حضور دارد. همانطور که مدیران خودرو پیش از این محصولات چری را با برند اختصاصی ام وی ام و فونیکس به بازار ایران آورده بود، مدلهای مختلف اکسید نیز با نشان خاص اکستریم (Xtrim) تحویل مشتریان ایرانی میشود. اکستریم TXL برای اولین بار همراه با اکستریم VX و اکستریم LX در نمایشگاه خودرو اصفهان معرفی شد. اکسید TXL نخستین بار در سال ۲۰۱۷ و به عنوان یک نسخه پیش تولیدی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی شد.
من مرتضی قانع هستم، متولد 1373 در اراک، دانش آموخته مهندسی کامپیوتر و مدیریت بازرگانی. سال 1396 کار خودم را در حوزه تولید محتوا در زمینههای خودرو، فناوری و نظامی آغاز کردم. از آن زمان تاکنون، من هزاران مطلب مختلف در حوزه های متفاوت نوشتم و با رسانههای مختلفی همکاری کردم.
علاوهبرآن اکستریم TXL خودرویی مونتاژی محسوب میشود؛ بنابراین حداقل مدتی روند عرضه و تولید آن ادامه خواهد داشت. در کنار این مورد، در قسمت بالایی دماغه، چراغ های اصلی از طریق یک پنل مشکی براق که لوگو تایپ «XTRIM» بر روی آن قرار گرفته است به یک دیگر متصل شده اند تا بر ویژگی های بصری مدرن این مدل افزوده شود. در مجموع، میتوان طراحی اکسید TX و TXL را بسیار خوب و راضی کننده توصیف کرد.
مدل پلاگین هیبرید با امکانات پایه و سیستم محرک جلو، در چین به قیمت ۲۲ هزار دلار فروخته میشود. نسخهی دو دیفرانسیل با تجهیزات کامل، ۳۰ تا ۳۲ هزار دلار هزینه خرید دارد. دیگر موضوع جالب، کنسول دو طبقه با ستونهای مورب در طرفین است که همراه سه کلیدگردان کوچک و شارژر وایرلس ۵۰ وات، ترکیبی زیبا و کاربردی دارد. روی داشبورد، مجموعا ۲۴/۶ اینچ مانیتور نصب شده که تنها ۱۵میلیمتر قطر دارند. فرمان D شکل است و دو نوع چرم بیرونی و داخلی ارایه میکند که در مدلهای ویژه، با رنگ متفاوت ارایه میشوند.
خودرو اکستریم TXL دومین محصول پس از خودروی VX که در شاخه محصولات لوکس مدیران خودرو معرفی و عرضه شده است. تی ایکس ال با توجه به مشخصات فنی و چهار چرخ محرک بودن بسیار چابک است، یک خودروی خانوادگی که اگر نیاز به هیجان داشته باشید، شما را همراهی خواهد کرد. اکستریم TXL به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مدرن مجهز بوده، که برای ارائه عملکرد بهینه در مصرف سوخت و حفظ پایداری خودرو طراحی شده است.
در خودروی اکستریم TXL از یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ استفاده شده است، که با استفاده از سیستم تزریق مستقیم سوخت، قدرت و کارایی فوقالعادهای را از خود به نمایش میگذارد. این موتور که از سری موتورهای معروف ACTECO است، یکی از مهمترین ویژگیهای این خودرو محسوب میشود. این موتور با خروجی ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتنمتر گشتاور، توانایی لازم برای حرکت روان و سریع یک کراساوور پنج نفره را فراهم میکند. موتور این خودرو بهقدری قدرتمند است که حتی توانسته جایزه بهترین موتور بازار چین در سال 2021 را از آن خود کند و همچنان هم بین ده موتور برتر این کشور قرار دارد. اکستریم TXL اولین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و در سال ۱۴۰۳ توسط مدیران خودرو به ایران آمد.
در طراحی داخلی این خودرو از چرم، کروم و رنگ مشکی پیانویی استفاده شده است. فرمان دو شاخه دیکات با کلیدهای لمسی و صفحهنمایشهای متصل ۱۲.۳ اینچی با طراحی خمیده، به کابین خودرو جلوهای دیجیتالی و پیشرفته دادهاند. اکستریم TXL با طراحی زیبا و جزئیات خاص خود، ترکیبی از طراحی لوکس و البته کاربردی را به نمایش میگذارد. در نمای جلوی این خودرو، چراغهای تمام LED با طراحی باریک و کشیده به چشم میخورند که در کنار نوار کرومی و جلوپنجره با خطوط افقی قرار دارند.
البته بخش درخشان کارنامه من، همکاری تماموقت با دیجیاتو از سال 1402 است. ۶ ایربگ، کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد جلو، سیستم تشخیص نقاط کور، هشدار خروج از خط، سیستم تشخیص علائم رانندگی و دوربین ۵۶۰ درجه ازجمله ویژگیهای ایمنی اکستریم LX هستند. سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است. همچنین در صورت عدم واکنش راننده به هشدارها و بحرانی شدن وضعیت، خودرو بهصورت خودکار ترمز گرفته و سرعت را کاهش میدهد.
رودری های خودرو طراحی به روزی دارند و بر روی آن ها سطح خوبی از جزئیات را می بینیم. از متریال های مختلفی اعم از چرمی، کرومی، و مشکی پیانویی در این قسمت استفاده شده است. در مقایسه با دیگر خودروهایی که از گروه چری دیده بودیم، در داخل TXL متریال به مراتب با کیفیت تر است و ارگونومی بهتری را در تمام المان های کابین می بینیم. فرمان این خودرو نیز با سایر محصولات اکسید مشترک است، که طراحی دو شاخه و دی کات دارد، و کلید های روی آن به صورت لمسی هستند.
این سیستم همواره بر ترافیک جانبی و عقب خودرو نظارت میکند تا با پیشبینی زودهنگام خطر برخورد به هنگام تغییر لاین، به راننده هشدار دهد. اکستریم TXL به 6 ایربگ مجهز است (سرنشینان جلو، جانبی، پرده ای) همچنین این خودرو با شرکت در تست های تصادف موسسه چاینا انکپ موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شده تا خیال سرنشینان خود را از بابت حوادث رانندگی تا حدودی راحت کند. برای مقایسه جالب است بدانید اکستریم TX ابعادی بسیار نزدیک به هیوندای سانتافه نسل سوم (۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷) موجود در ایران دارد.
در جلوی این خودرو، چراغهای کشیده و نسبتاً باریکی را میبینیم که توسط یک نوار LED باریک به هم متصل شدهاند. کمی پایینتر در طرفین سپر ورودیهای هوای عمودی دیده میشود که بین آنها جلوپنجرهای بدون قاب با الگوی زیبای لوزی شکل خودنمایی میکند. موتور اکستریم تی ایکس ال در نسخه 2.0 T GDI، یک پیشرانه چهار سیلندر توربو شارژ با حجم 2 لیتر است که قبلا افتخار آشنایی آن را در فونیکس تیگو 8 پرو مکس دیده بودیم. توان این موتور در بهترین روز خود به 257 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور میرسد. به گزارش تجارت نیوز، مدیران خودرو در سالهای اخیر با وارد کردن خودروهای مختلف چینی توانسته توجه بسیاری از خریداران را در بازار خودرو به خود جلب کند. اکستریم نیز یکی از محصولات لوکس چری است که توسط شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه میشود.
وزن خالص اکستریم تی ایکس ال مدیران خودرو از 1600 کیلوگرم تجاوز نمیکند و ظرفیت باک آن هم 55 لیتر است. حجم صندوق عقب اکستریم TXL به تنهایی، به 470 لیتر میرسد که این عدد با تا کردن صندلیهای ردیف دوم، تا 1100 لیتر هم افزایش مییابد. کابین اکسید TXL تا حدودی به فضای داخلی تیگو ۸ شبیه است اما حس و حال نشستن در یک خودروی لوکس و مجلل را به سرنشینان القا میکند. به محض نشستن در کابین، نمایشگر بزرگ و یکپارچهای به چشم میخورد که از مقابل راننده تا میانه داشبورد کشیده شده است.
محصولات برند اکسید زیرمجموعه چری، توسط مدیران خودرو با نام اکستریم در ایران عرضه میشود. ظاهرا شاسی بلند اکستریم TXL نخستین مدل از این سری خواهد بود.در این صفحه با بررسی جامع مشخصات این خودرو همراه ما باشید. از نظر طراحی خارجی اکستریم TXL، این خودرو جزء خودروهای لوکس و زیبا است. یک پنجره بزرگ با نوارهای افقی کرومی در جلوی این خودرو به کار رفته که از طرفین به چراغهای عمودی دی لایت، متصل است.
اکستریم TXL با موتور 2.0 لیتری و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو در فول ترین حالت خود قیمتی برابر با 25 هزار دلار دارد. این خودرو با ورود به بازار ایران نسخه لوکس تر فونیکس تیگو 8 پرو قلمداد می شود و باید با رقبای حاضر در این سگمنت و وارداتی های جدید رقابت کند. میزان واردات، تنوع رقبا، خدمات پس از فروش و… عواملی هستند که می توانند تعیین کننده میزان موفقیت اکستریم TXL در بازار باشند. مدیران خودرو به صورت رسمی این محصول را در نمایشگاه خودروی اصفهان 1402 رونمایی کرد و در آذر ماه 1402 نیز یک برنامه تست درایو در پیست اتومبیلرانی آیلند برای این خودرو تدارک دید.
تولید اکسید TX از سال 2018 آغاز شده است؛ زمانی که نسل نخست چری تیگو 8 معرفی شد. این خودرو شباهتهای بسیاری با نسل اول چری تیگو 8 دارد که بهدلیل حضورنداشتن این خودرو در ایران، نمیتوان آنها را بهراحتی بازگو کرد. کراساوور TXL در سال 2021 مورد فیسلیفت قرار گرفت و مشخصههای زبان طراحی جدید اکسید به آن افزوده شد. این خودرو در قالب دو نسخه پنجنفره (اکسید TX) و هفتنفره (اکسید TXL) به بازار عرضه شده است که نسخههای عرضهشده در بازار ایران، هفتنفره یا TXL هستند. برای آگاهی از شرایط خرید اکستریم LX به شرایط فروش مدیران خودرو مراجعه کنید. اکستریم TXL یکی از فولآپشنترین خودروهایی است که در دسترس مشتریان ایرانی قرار میگیرد و هر آپشنی که فکرش را بکنید در این کراس اوور لوکس در دسترس شما است.
موضوعی که تجربه رانندگی اکستریم TXL خودنمایی میکند، رفتار متفاوت گیربکس این خودرو نسبت به دیگر محصولات مدیرانخودرو نظیر اکستریم VX و تیگو 8 پرومکس است. در شاسیبلندهای بزرگ و متوسط مدیرانخودرو، تا پیش از اکستریم TXL، از گیربکس دوکلاچه استفاده میشد. گیربکسهای دوکلاچه در شتابگیری و تعویض دنده بسیار سریعتر عمل میکنند. نوار LED برای روشنایی روز از خط عمودی زیر روشنایی اصلی تا رشتهی افقی سراسر لبهی کاپوت را شامل میشود.
جزو امکانات اکستریم TXL هستند که سواری با خودرو را به تجربه لذتبخش تبدیل میکنند. اکسید TXL به عنوان نسخه بزرگتر و مجهزتر اکسید TX، دو سال پس از نسخه اصلی و در سال 2019 وارد بازار شد. این خودرو پس از مدتی در روسیه نیز به فروش رسید و پس از آن در کشورهای خاورمیانه نیز عرضه شد. اکنون نیز مدیران خودرو تصمیم دارد تا این خودرو را تحت برند اکستریم به بازار کشورمان عرضه کند.
با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. پیشرانه اکستریم TXL شبیه تیگو 8 پرومکس است اما بهدلیل برنامهریزی متفاوت، راندمان بیشتری ارائه میدهد. پیشرانه این خودرو با اکستریم VX مشترک است اما این دو خودرو در گیربکس تفاوت دارند. در سرعتهای بالا هم این جعبه دنده با هماهنگی با سیستم چهارچرخ محرک، میتواند قدرت موتور را بهصورت متوازن بین چرخها توزیع کند. نتیجه این هماهنگی، تجربه رانندگی ایمن، پایداری بیشتر در پیچها و حرکت نرم و بدون وقفه در انواع شرایط جادهای و آبوهوایی است.
البته دیگر زیرمجموعههای چری، مثل اومودا، جیکو و جتور (فیدلیتی) هم وجود دارند. هرچند که این خودرو در کشور چین با دو پیشرانه 1.6 و 2 لیتری توربو شارژ قابل سفارش است، اما گفته میشد که ایرانیها از داشتن مدل 2 لیتری محروم هستند. غرفه برند اکستریم در نمایشگاه تحول صنعت خودرو این فرصت را فراهم کرده بود تا برای اولین بار با اکستریم TXL در نسخه 2 لیتری AWD همراه شویم. با این حال برخلاف اکسید VX که ظاهر آن کاملا شکیل و سنگین است، TXL طراحی اسپرت و حجیم تری دارد. در نمای جلو چراغ ها کاملا باریک طراحی شده و توسط یک نوار مزین به نوشته XTRIM به یکدیگر متصل اند. جلوپنجره نیز از نوع شبکه خطی است و توسط سپر به طور کامل از چراغ ها جدا شده است.
بهدلیل تفاوت گیربکس اکستریم TXL و اکستریم VX، این خودرو در شتاب عملکرد متفاوتی دارد. شتاب خودرو در شرایط پیست آزادی با هوای گرم و بنزین معمولی حدود 11.5 ثانیه ثبت شد. نکته جالب اینکه همین خودرو چند ماه پیش و در پیست آیلند با هوایی خنکتر، شتاب بسیار بهتری ثبت کرده بود؛ بنابراین گرمای هوا و سوخت مصرفی، تأثیر قابلتوجهی بر راندمان پیشرانه در شرایط واقعی خواهد داشت. با قیمتی کمتر میتوان سراغ فونیکس FX یا تیگو ۷ پرومکس رفت که قوای محرکهٔ یکسانی با اکستریم LX دارند و چهارچرخ محرک هستند.
شرکت چری ادعا میکند با یک سوختگیری و شارژ باتری ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلومتر، توان پیمایش فرای اکستریم RX وجود دارد. این خودرو با دو نوع باتری ۱۹/۴۳ و ۳۴/۴۶ کیلووات ساعت ساخت CATL در چین تولید شده که امکان رانندگی تمام برقی ۱۰۰ یا ۱۸۰ کیلومتر فراهم میکنند. اکستریم یا اکسید TXL، در واقع نسخه بزرگتر مدل TX است که نخستین بار در سال ۲۰۱۷ و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت و با نام چری اکسید TX به نمایش درآمد. اما پیشینه این مدل به نسل اول تیگو ۸ باز می گردد که البته هیچگاه وارد بازار ایران نشد. درواقع اوج این زبان طراحی را می توان در جزئیات و عناصر بدنه نسل اول چری تیگو۷ که در بازار ایران موفق ظاهر شد نیز به وضوح مشاهده کرد.
طبیعتا اکستریم RX به عنوان یک خودروی سطح بالا در سبد محصولات چری، مجموعهای کامل از امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی دارد که مهمترین آنها فناوری خودران Level 2 است. خریدار اکستریم RX میتواند علاوهبر کروز کنترل هوشمند با کاهش و افزایش سرعت بدون دخالت راننده در ترافیک، هدایت خودرو بین خطوط را به هوش مصنوعی واگذار کند. اصلیترین رقبای اکستریم در بازار ایران از خود مدیران خودرو یعنی فونیکس FX و تیگو ۷ پرو مکس هستند. از مدیران خودرو که فاصله بگیریم، فیدلیتی پرستیژ گروه بهمن هم میتواند رقیبی برای اکستریم LX باشد. این خودرو هم از همان پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری استفاده میکند ولی تنها دیفرانسیل جلو است درحالیکه از سوی دیگر، کابین بزرگتری با سه ردیف صندلی دارد. از دیگنیتی پرستیژ و لوکانو L7 هم میتوان از دیگر رقبای اکستریم LX یاد کرد.
اکستریم TXL از یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربو با سیستم سوخت رسانی GDi بهره می برد که توانایی تولید 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور را دارد. توان تولیدی این موتور نیز از طریق یک گیربکس 8 دنده اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل می شوند. در واقع باید گفت موتور این خودرو دقیقا مشابه تیگو 8 پرومکس پریمیوم است، با این تفاوت که اکستریم TXL از گیربکس 8 دنده AT از برند فیوژن انتقال قدرت را به 4 چرخ انجام میدهد.
این سیستم شامل ویژگیهایی مثل کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو، حفظ حرکت بین خطوط و هشدار تعویض خط است. با فعالسازی آپشنهای یاد شده، میتوانید در بزرگراهها تنها با قرار دادن دستان خود روی فرمان و بدون نیاز به شتابگیری یا کاهش سرعت رانندگی کنید. این خودرو دارای امکانات رفاهی فراوانی است که در یک لیست بالابلند قرار میگیرند.
در مدل ۵ نفره علاوه بر اینکه فضای بیشتری از مدل ۷ نفره در اختیار سرنشینان ردیف دوم قرار میگیرد، فضای صندوق عقب نیز به ۹۷۰ لیتر میرسد. این میزان حجم صندوق عقب هیچ گونه جای انتقاد، بهویژه هنگام مسافرتها باقی نمیگذارد و کاملا جادار است. شرکت چری ابتدا مدل TX از برند اکسید را معرفی کرد و سپس نسخه لانگ این خودرو را با نام اکسید TXL به بازار آورد. درنتیجه ظاهر پرابهتتری را به نمایش میگذارد و مشابه شاسیبلندهای واقعی به نظر میرسد. در سال ۲۰۲۱ چری اکسید TXL فیس لیفت شد و طرح بهروزتر و جذابتری پیدا کرد. مدلهای جدید اکسید شامل اکستریم TXL و TX، از سبک طراحی داخلی مشابه فونیکس تیگو ۸ استفاده میکنند.
اول از همه اگر درب کاپوت خودرو را باز کنید، متوجه طراحی بسیار خاص موتور و اجزای داخلی میشوید که به صورت منظم در یک محفظه قرار گرفتهاند. یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت در این خودرو به کار رفته که قدرت 261 اسب بخار و 400 نیوتن بر متر گشتاور دارد. گیربکس این خودرو، 8 سرعته اتوماتیک است که امکان عملکرد مناسب را فراهم میکند. این خودرو فقط به 8 ثانیه نیاز دارد تا از حالت سکوت به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. سیستم تعلیق این خودرو بسیار باکیفیت است و راحتی زیادی را برای سرنشینان و رانندگان خودرو تامین میکند. اکستریم LX به همان پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربو GDI آشنای چری مجهز است که در خودروهای مختلف این شرکت مثل فونیکس FX، آریزو ۶ جیتی و تیگو ۷ پرو مکس دیدهایم.
اکستریم TXL با یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (TGDI) به بازار ایران عرضه می شود. این موتور که از سری موتور های ACTECO چری است توانایی تولید ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور قدرت را دارد. لازم به ذکر است که سیستم انتقال قدرت در اکستریم تی ایکس ال بصورت AWD عمل می کند و این یعنی با یک کراس اوور دو دیفرانسیل طرف هستیم. اکستریم TXL با یک موتور ۲ لیتری توربوشارژر با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (TGDI) به بازار ایران عرضه می شود.
درعینحال رانندگی روزمره با اکستریم TXL از دیگر رقبا که به گیربکس دوکلاچه یا CVT مجهز شدهاند، دلچسبتر خواهد بود. در بررسی بازار و رقبای این خودرو، اکستریم TXL با توجه به طراحی لوکس و امکانات پیشرفتهاش، در جایگاه خودروهای نیمهلوکس مونتاژی در ایران قرار دارد و رقبای کمی در بازار داخلی برای آن یافت میشود. در میان خودروهای مونتاژی، میتوان به هونگچی HS5 از بهمن موتور و KMC KX7 کرمان موتور اشاره کرد که از نظر امکانات و ابعاد به این مدل نزدیک هستند. کابین اکستریم TXL با طراحی مدرن و استفاده از متریالهای باکیفیت، احساس راحتی و در عین حال لوکسبودن را برای سرنشینان فراهم میکند.
این کراساوور پنجنفره با فاصله محوری ۲۸۰۰ میلیمتری، علاوهبر مهیاکردن فضای کافی و راحت برای همه سرنشینان، عملکرد سریعی را هم به نمایش میگذارد. همین موضوع یعنی راحتی و چابکی بهصورت همزمان، این خودرو را برای خانوادهها به انتخابی ایدهآل تبدیل کرده است. در داخل اکستریم شاهد طراحی چشمگیری هستیم که حال و هوای لوکس خودرو را منعکس میکند. البته دو نمایشگر پیوستهٔ ۱۲.۳ اینچی برای صفحه آمپر دیجیتالی و نمایشگر مرکزی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، نمایی تکراری را ایجاد کرده است زیرا این سبک طراحی را در خودروهای چینی زیادی دیدهایم.
در صورت نیاز به خرید خودرو اکستریم TXL، مطمئن شوید که از ظاهر و قدرت این خودرو لذت میبرید. وجود امکانات صوتی و تصویری بسیار خوب و روکشهای چرمی در این خودرو باعث شده تا اکثر بازدیدکنندگان علاقه زیادی به این خودرو داشته باشند. برای خرید خودرو به صورت نقدی باید با توجه به قیمت اعلام شده از سوی مدیران خودرو این محصول را خریداری کنید. با توجه به قیمت ارز و شرایط کنونی بازار، ممکن است قیمت نیز نوسان داشته باشد.
به همین منظور، برای استفاده از بعضی آپشنها دکمههای لمسی روی دو سمت نمایشگرها نصب شده است. استفاده از رینگ 20 اینچی در کنار خطوط شکسته بدنه و شیب تند ستونهای خودرو، حس شتاب و قدرت را به وضوح منتقل میکند. در بخش عقب نیز، چراغهای به هم پیوسته و خطوط تیز و برجسته بدنه، یک طراحی کاملاً جوانپسند و مدرن را به نمایش میگذارند که قطعاً نگاهها را به خود جلب خواهد کرد. با کنترل مداوم فرمان الکترونیکی خودرو از راننده پشتیبانی میکند و به نگه داشتن وسیله نقلیه بین خطوط کمک میکند. مزیت اصلی برای راننده کاهش کنترل فرمان و در نتیجه راحتی بیشتر رانندگی است. اگرچه LKA قادر است خودرو را در مرکز خط در شرایط خاصی نگه دارد، اما این عملکرد برای رانندگی خودکار در نظر گرفته نشده.
از مشخصات فنی اکستریم TXL هم که بگذریم، باید امکانات این خودروی لوکس وارداتی را بررسی کنیم. این ایربگها میتوانند در هنگام تصادف باز شوند و از آسیب دیدگی جدی جلوگیری نمایند. پایداری اکستریم TXL با سیستم کنترل پایداری، کنترل کشش، شروع حرکت در سربالایی، کنترل سرعت در سراشیبی و … تضمین میشود و میتوانید سواری خوبی را از این خودرو بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید