ترمز دستی و نحوه ریگلاژ ترمزها مجله خودرو کارستان
فشردن این دکمه باعث میشود تا سیم ترمزها توسط موتور برقی کوچک کشیده شده و باعث درگیر شدن ترمزها شود. در صورت مشاهده هر یک از این علائم، توصیه میشود که کابل چپ ترمز دستی را بررسی و اصلاح کنید. اگر به دنبال یک تعمیرگاه خودروهای چینی قابل اعتماد یا خدمات مکانیکی هستید، اتو کلینیک 24 با سالها تجربه و تیمی متخصص آماده ارائه بهترین خدمات به شماست.
اگر فنر های ماشین MVM315 شما فرسوده شود، برخورد با هر دستانداز یا چالهای در جاده میتواند باعث آسیب به اکسل ماشین شما شود. از آنجایی که اکسل به طور مداوم در حال چرخش و خم شدن است تا شرایط جاده های مختلف را در خود جای دهد، ممکن است فرسوده گردد و از کار بیفتد و در نتیجه شکسته شود. در کابین 315 پلاس نیز اولین و مهمترین نکتهای که جلب توجه میکند، داشبورد و فرمان جدید خودرو است. دومین نکته در نمای داخلی 315 پلاس، رنگبندی جدید کابین است که به رنگهای نارنجی و مشکی درآمده است؛ این نوع رنگبندی هم روی صندلیهای جلو و عقب دیده میشود و هم در بخشهایی از داشبورد، کنسول وسط و حتی رودریها. تیپ «اسپرت» این خودرو از طریق تزئینات کرومی بدنه و کیت بدنه مشکی قابل تشخیص است.
تعویض کابل ترمز دستی راست یک کار نسبتاً ساده است که میتوانید خودتان انجام دهید. با این حال، اگر از چگونگی انجام این کار اطمینان ندارید، بهتر است از یک مکانیک حرفهای کمک بگیرید. در این مواقع تحت هر شرایطی، چه ماشین در سطح صاف و چه شیبدار قرار گرفته باشد، باید ترمز دستی را بکشیم. وقتی ترمز اصلی از کار افتاد، برای توقف خودرو باید ترمز دستی را خیلی آرام بکشید تا با کاهش سرعت، این ترمز کمکم باعث توقف خودرو شود. لازم به ذکر است که نخواباندن ترمز دستی در طولانیمدت باعث خرابی و زنگزدگی این قطعه میشود و در شرایط ضروری نیز بهخوبی کار نخواهد کرد. در ترمز دستی برقی، روی هر چرخ یک سیستم الکترونیکی قرار داده شده است که به محض فشردن دکمه به دیسک ها فشار وارد میکنند.
ما با بهرهگیری از تجهیزات پیشرفته و تکنسینهای ماهر، تمامی نیازهای خودروی شما را پوشش میدهیم. نگهداری و سرویس منظم موتور ام وی ام 315S نه تنها عمر مفید آن را افزایش میدهد بلکه از بروز مشکلات جدی و هزینهبر در آینده جلوگیری میکند. به عنوان مثال، تعویض منظم روغن موتور و فیلتر هوا میتواند از سایش قطعات داخلی موتور جلوگیری کند و کارکرد بهینهای را برای خودرو فراهم آورد.
دفترچه راهنمای استفاده و نگهداری ام وی ام 315H اولین و مهم ترین منبع اطلاعاتی در مورد مشخصات، چگونگی استفاده و شیوه های لازم برای نگهداری درست از این خودرو است. در مرحله دوم، پای خود را روی پدال قرار داده و عمل تعویض دنده را انجام دهید و همزمان پدال را به پایین هدایت کنید. چند بار این کار را انجام دهید تا به صورت خودکار کلاچ فضای مورد نیاز خود را ایجاد کند. اما اگر اصرار دارید که خودتان این کار را انجام دهید، باید جعبه ابزارتان را آماده کنید.برای این کار به تعدادی پیچ گوشتی، آچار و انبردست نیاز دارید. با توجه به حساسیت بالای قطعه ترمز دستی، بهتر است تعمیر آن را به یک تعمیرکار بسپارید تا از بروز حوادث خطرساز جلوگیری شود. در اتو کلینیک ۲۴، هدف ما ارائه بهترین خدمات تعمیر و نگهداری خودرو با استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته و در تمام ساعات شبانه روز است.
پس از انجام تعمیرات، رعایت نکات نگهداری میتواند به افزایش عمر موتور و جلوگیری از خرابیهای مجدد کمک کند. موتور ام وی ام 315S با طراحی مدرن و تکنولوژیهای پیشرفته، توانسته است تعادل مناسبی بین قدرت و مصرف سوخت برقرار کند. این موتور به دلیل بهرهمندی از سیستم انژکتوری چند نقطهای، مصرف سوخت بهینهای دارد و عملکرد قابل قبولی را در شرایط مختلف رانندگی ارائه میدهد. خرابی اکسل ماشین همیشه به دلیل خمیده شدن نیست، گاهی اوقات اتصالات این بخش در اثر زنگ زدگی فرسوده می شود یا می شکند که باعث صدا در ماشین می شود. زمانی که مشاهده کردید که در قرار دادن ماشین در دنده و همچنین در چرخاندن ماشین با مشکل روبرو می شوید؛ در حین چرخاندن MVM315 خود صدای کلیک بلندی دارید ، اکسل ماشین شما دچار مشکل شده است. چربی اضافی که از کنار چرخ یا داخل لاستیک تراوش می کند، نشان دهنده نشتی در اکسل است.
حال با چرخاندن این دو مهره، به راحتی قادر هستید ارتفاع کلاچ را تنظیم کنید. به این صورت که با کشیدن دستگیره در، میلههایی که به آن متصل هستند به حرکت درآمده و ضامن از دور قلابی که به چارچوب گیر کرده آزاد میشود. حال اگر این میلههای داخلی تغییر شکل دهند، با کشیدن دستگیره، نیروی کششی که برای باز شدن در نیاز است ایجاد نشده و در باز نمیشود. ترمز دستی برای ساکن کردن خودروی پارک شده خاموش یا روشن به کار می رود. ترمز دستی توانایی دارد خودرو را در شیب ۳۰ درصد ساکن نگه دارد البته در موقعی که ترمز پایی عمل نکند می توان از ترمز دستی تا حدودی برای متوقف کردن خودرو کمک گرفت.
سپس کمی پیچ رگلاژ را در جهت عکس پیچانده در لحظه تماس مختصر لنت با کاسه، عمل رگلاژ خاتمه می پذیرد. در صورت رگلاژ اتوماتیک، با دنده عقب حرکت کرده به طور ناگهانی اهرم ترمز دستی را بالا می کشیم. این ابزار در سراشیبیها خیالتان را از این بابت راحت میکند که ماشین به هیچ عنوان دیگر حرکت نمیکند. در واقع ترمز دستی وظیفه ساکن نگه داشتن خودروی خاموش یا روشنی که پارک شده است را برعهده دارد.
اگر مهرهها را سفت کنید کلاچ بالاتر قرار میگیرد و اگر مهرهها را شل کنید، پدال کلاچ پایینتر رفته و درنتیجه دنده سریعتر درگیر میشود. زمانی که برای باز کردن در، دستگیره را بکشید، متوجه کشیده شدن سیم فلزی و فنر داخلی خواهید شد. به محض رها کردن دستیگره، فنرها و قلاب به حالت قبل خود بازمیگردند.
به صورت تئوری، خود کلاچ باید بتواند فضای اطرافش را برای حرکت آزادانه تنظیم کند اما گاهی این روند بهصورت خودکار دچار اختلال شده و نیازمند تسهیلگر خارجی است. رگلاژ خودرو مربوط به تنظیم کردن قسمتهایی میشود که با استفاده مداوم، تنظیمات اولیهشان بهم ریخته و دچار مشکل شده است و بهدرستی عمل نمیکنند. اگر اکسل خم شده MVM315 شما در نهایت بشکند چه اتفاقی می افتد؟ اگر خوش شانس باشید، ماشین شما به سادگی از خیابان خارج نمی شود. اگر بدشانس باشید، یاتاقانهای چرخ در حالی که در جاده هستید مسدود میشوند و لاستیک و کل چرخ ها میافتند و شما را با یک وسیله نقلیه غیرقابل کنترل رها میکنند. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
اما اگر این سیم فلزی و فنر فرسوده و خراب باشند، بازوبسته کردن در، با مشکل روبرو خواهد شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. ذخیره نام و ایمیل در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
تعمیرگاه جلوبندی MVM315 به شما در عیب یابی و حل مشکل و یا حتی تعویض اکسل این خودرو کمک می کند. مرکز خدمات جلوبندی ام وی ام ما از بهترین متخصصین و با کیفیت ترین ابزار و قطعات بهره می برد؛ همین امر می تواند به شما اطمینان دهد که تجربه رضایت بخشی از تعمیرات جلوبندی را داشته باشید. عملکرد چرخ و سیستم تعلیق خودرو MVM315 شما اساساً به وضعیت اکسل بستگی دارد. اکسل در فرمان، رانندگی و ترمز خودرو نقش اساسی دارد و نیروی موتور را به لاستیکها منتقل میکند و کل وزن خودرو و اجزای آن را حمل می نماید. بعد از انجام این مراحل رگلاژ کلاچ خودرو شما به اتمام میرسد و پدال هم در وضعیتی مناسب قرار میگیرد. اگر در حین انجام این مراحل به مشکل برخوردید میتوانید از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید اما حتما این شانس را به خودتان بدهید که این مراحل را امتحان کنید.
به صورت کلی شما میتوانید برای تنظیم و رگلاژ ترمز دستی خودرو، روشهای زیر را امتحان کنید. البته اگر طی کردن این روند جواب نداد، باید به فکر یافتن یک متخصص کاربلد باشید. عمل رگلاژ ترمز گاهی به صورت دستی و گاهی هم به صورت اتوماتیک طراحی می شود. در صورت دستی بودن، رگلاژ ابتدا به زیر محور چرخ جک زده شده پس از بلند شدن چرخ از زمین، پیچ رگلاژ را می چرخانند تا کاسه چرخ با لنت ها تماس بگیرد. دفترچه راهنمای خودرو ام وی ام 315 به خریداران و علاقمندان این خودروی مدیران خودرو کمک میکند که با تمام جزئیات این خوردو آشنا شوند و بهینهتر از این خودرو استفاده کنند.
در ضمن گاهی ترمز دستی روی میل گاردان خودرو (مانند لندروورها) نصب می شود؛ در این صورت با کشیدن اهرم ترمز دستی میل گاردان قفل شده در نتیجه چرخ های محرک خودرو هم قفل می شوند. برای بالا بردن راندمان ترمز های کفشکی لازم است لقی کمی بین لنت و کاسه وجود داشته باشد. به علت سایش لنت ها مقدار لقی تنظیم شده ثابت و پایدار نیست بنابراین هر چند وقت یک بار سیستم ترمز نیاز به رگلاژ مجدد دارد. ترمز دستی معمولا روی چرخ های عقب نصب می شود و به وسیله کابل یا سیمی با اهرم دستی داخل اتاق به کار می افتد.
در دفترچه راهنمای خودرو ام وی ام 315 به نکات مهم دربارهی موتور، حجم باد لاستیک مناسب و موارد مهم در نگهداری این خودرو اشاره شده است. دفترچه راهنمای خودرو ام وی ام 315 plus به خریداران و علاقمندان این خودروی مدیران خودرو کمک میکند که با تمام جزئیات این خوردو آشنا شوند و بهینهتر از این خودرو استفاده کنند. در دفترچه راهنمای خودرو ام وی ام 315 plus به نکات مهم دربارهی موتور، حجم باد لاستیک مناسب و موارد مهم در نگهداری این خودرو اشاره شده است. دفترچه راهنمای خودرو ام وی ام 315H به خریداران و علاقمندان این خودروی مدیران خودرو کمک میکند که با تمام جزئیات این خوردو آشنا شوند و بهینهتر از این خودرو استفاده کنند. در دفترچه راهنمای خودرو ام وی ام 315H به نکات مهم دربارهی موتور، حجم باد لاستیک مناسب و موارد مهم در نگهداری این خودرو اشاره شده است.
در این مقاله، به بررسی جامع و کاملی از تعمیر موتور ام وی ام 315S خواهیم پرداخت و تمام جنبههای مرتبط با این موضوع را مورد بحث قرار خواهیم داد. پس از تعویض کابل چپ ترمز دستی، حتماً عملکرد آن را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که ترمز دستی به درستی کار میکند. در صورت خرابی کابل چپ ترمز دستی، ترمز دستی عملکرد صحیح خود را اجرا نخواهد کرد. بنابراین، توصیه میشود که این کابل به صورت دورهای بررسی و از خرابی آن جلوگیری گردد.
با گذشت زمان، این لاستیک هم فرسوده شده و دیگر کارایی قبل را ندارد. اینجاست که آب به داخل کابین نشت میکند و در حین حرکت، باد و صدای بلند، موجب آزار سرنشینان خواهد شد. این اصطلاح برای تنظیم کردن قسمتهایی از یک دستگاه، وسیله، لوازم و حتی ماشین به کار میرود. در این بخش، به توضیح مراحل مختلف تعمیر موتور ام وی ام 315S پرداختهایم. اگر با هر گونه مشکلی در اکسل MVM315 خود مواجه شده اید، از یک مرکز خدمات جلوبندی کمک بگیرید تا گرفتار مشکلات پرهزینه و خطرناک نشوید. بعد از پیدا کردن نقطه درگیری چنگال کلاچ، کابل را در همان وضعیت ثابت کنید یعنی مهرهها را کاملا ببندید و محکم کنید و چند بار پدال را امتحان کنید تا از وضعیت مطلوب اطمینان حاصل کنید.
درهای خودرو که شامل درهای جلو و عقب و درب کاپوت میشوند از بخشهای بسیار محکم اتومبیل هستند که شاید کمتر از قسمتهای دیگر دچار مشکل و خرابی شوند. اما در اثر استفاده و بازوبسته شدنهای متوالی، تنظیمات درها بهم خورده و ممکن است دچار مشکل شوند. مشکلاتی از قبیل بد بازوبسته شدن، با صدای بلند بازوبسته شدن و یا کامل چفت نشدن درها.
ترمز دستی یکی از وسایل مهم خودرو محسوب میشود که عملکرد صحیح آن باید هرچند وقت یکبار بررسی شود. البته بهتر است برای حفظ جان سرنشینان ماشین، عملکرد تمام قطعات خودرو بهطور منظم مورد بررسی قرار بگیرد. با مطالعه نحوه تنظیم و رگلاژ ترمز دستی خودرو، شما میتوانید این روند را به صورت دستی هم انجام دهید اما در برخی موارد نیاز است که آن را به دست یک تعمیرکار حرفهای بسپاریم. فراموش نکنید که کارشناسان مجرب آچاره به این منظور در کنار شما خواهند بود.
برای این که دقیق متوجه بشوید که نقطه مناسب پدال از نظر نرمی و سفتی کجاست، پیشنهاد میکنیم چند دور مهرهها را باز و بسته کنید و بعد از هر بار بستن یا باز کردن پدال را حرکت بدهید تا میزان دلخواه سفتی یا نرمی را پیدا کنید. لا حَولَ و لا قُوّةَ إلّاباللَّه العلىّ العظیم | اللهم صلّ علی محمّد و آل محمّد | طراحی و پشتیبانی سایتاستفاده از سایت مکانیک خودرو با پذیرش قوانین و مقررات اعلام شده امکان پذیر می باشد.
درصورتی که روشهای بالا را امتحان کردید و هیچ نتیجه موفقیتآمیزی نگرفتید، باید به تعمیرکار مراجعه کنید. علتهایی که نام میبریم به احتمال قوی، باعث ایجاد نقص در ترمز دستی شده یا زمان خرید کابل ترمز دستی جدید فرا رسیده است. اما نحوه کارکرد در ترمز دستی اهرمی چطور است؟ ابتدا برای کار کردن و فعالسازی این ترمز دستی باید اهرم آن را به سمت بالا بکشید و در آخرین درجه رهایش کنید. برای رها کردن آن کافی است تا راننده دکمه رها کردن ترمز را که در بالای اهرم قرار دارد، فشار دهد و آن را به سمت پایین رها کند.
این کابلکه در دسته بندی لوازم یدکی ام وی ام 315 قرار دارد، از یک طرف به اهرم ترمز دستی و از طرف دیگر به یک اهرم در سیستم ترمز دستی متصل میشود. حرکت کابل هنگامی که راننده اهرم ترمز دستی را میکشد، باعث چرخش اهرم در سیستم ترمز دستی میشود. این حرکت فشار لنتهای ترمز چپ به دیسک ترمز چپ را ایجاد کرده و خودرو را از حرکت باز ایستاده نگاه میدارد.
برای رگلاژ کلاچ خودرو در این روش ابتدا باید موتور ماشین را خاموشکنید و ترمزدستی را هم برای اطمینان بیشتر در حالت فعال قرار دهید. جایگاه صندلی راننده را تا جای ممکن به سمت عقب هدایت کنید تا فضای بیشتر برای مشاهده پدال داشته باشید. گاهی اوقات کلاچ بهقدری سفت است که راننده در هنگام تعویض دنده احساس ناراحتی میکند. برای نرم کردن کلاچ پراید یا هر خودروی دیگر، ابتدا لازم است فضای موردنیاز پدال برای حرکت را فراهم آورید. تفاوت کابل چپ ترمز دستی ام وی ام 315 نیو با سایر خودروهای چینی ممکن است در طول آن باشد، لذا در هنگام تعویض، این موضوع را در نظر بگیرید. اگر کابل ترمز دستی راست شما فرسوده شده است، باید آن را با یک کابل جدید جایگزین کنید.
اولین فیسلیفت 315 در اواسط سال 1393 با نام 315New یا همان 315 جدید به بازار عرضه شد. در نمای عقب 315H جدید، تغییرات زیادی دیده نمیشود و تنها میتوان به LEDدار شدن چراغهای عقب، تغییر محل مهشکنها و طراحی مجدد سپر اشاره کرد. اما در قسمت جلویی خودرو، تغییرات چشمگیری مشاهده میشود؛ 315H جدید با سپر، جلوپنجره و چراغهای جدید، ظاهری مدرنتر پیدا کرده است. در کابین نیز تمامی اجزا تغییر کردهاند؛ از داشبورد و کنسول مرکزی گرفته تا صفحه کیلومتر، فرمان و حتی اهرم دنده.
در ترمز های دیسکی از اهرمی استفاده شده که با کشیدن آن پایه کشیده شده و دیسک در وسط دو لنت به طور مکانیکی فشرده می شود. تعمیر موتور ام وی ام 315S یک فرآیند حساس و پیچیده است که نیاز به تخصص و تجربه دارد. با رعایت نکات نگهداری و سرویس منظم، میتوان عمر مفید موتور را افزایش داد و از بروز مشکلات جدی جلوگیری کرد. تعمیرگاه اتو کلینیک 24 با ارائه خدمات با کیفیت و قیمتهای مناسب، میتواند یکی از بهترین انتخابها برای تعمیرات موتور ام وی ام 315S باشد. ام وی ام 315S یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار ایران است که به دلیل عملکرد خوب و مصرف سوخت مناسب، محبوبیت زیادی در میان مالکان خودروهای شهری پیدا کرده است. اما مانند هر خودروی دیگری، این خودرو نیز ممکن است با مشکلاتی در موتور خود مواجه شود که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
از سال 1395 عرضه تیپ ساده متوقف شد و تیپ جدیدی به نام «اسپرت لاکچری» به مجموعه اضافه شد که مجهز به مانیتور لمسی و دوربین، دکمههای کنترلی روی فرمان، بلوتوث و روکش چرم صندلیها بود. در سال 1396 نیز تیپ «اسپرت اکسلنت» به بازار آمد که تفاوت اصلی آن با تیپ اسپرت لاکچری در داشتن سیستم پخش VIFA و باربند است. همچنین می توانید به راهنمای تعمیرات محصولات مدیران خودرو مراجعه کنید. دورتادور قاب درب خودرو با یک نوار لاستیکی پوشانده شده که این نوار لاستیکی، فاصله بین درب و بدنه را پر میکند.
گریس نشت کرده می تواند کثیفی و زباله را در اکسل جمع کند که عملکرد آنذ را کاهش می دهد. علاوه بر این، اگر نشتی به لاستیک برسد، می تواند بر کارایی دیسک ترمز دیسکی تأثیر منفی بگذارد. اگر اکسل خراب باشد، فشار مضاعفی به فنر خودرو وارد خواهد شد و باعث فرسودگی زودهنگام آنها میشود و در نتیجه صورتحسابهای تعمیرات پرهزینه را به همراه دارد. اکسل های نامناسب همچنین می تواند منجر به فرسودگی بیش از حد لاستیک های شما شود و هزینه های بیشتری را برای تعویض لاستیک هایتان به همراه داشته باشد. اگر سیستم کلاچ و گیربکس را بررسی کنید، خواهید دید که اگر فضای اطراف پدال کم باشد، چنگال کلاچ بهخوبی عمل نمیکند؛ درنتیجه پدال سفت شده و دنده بهراحتی تعویض نمیشود. با شل و یا سفت کردن این دو مهره، میتوان ارتفاع کلاچ را کم و یا زیاد کرد.
ترمز دستی یا روی چرخها قرار گرفته و مانع از چرخیدن آنها میشود یا روی میل گاردن قرار گرفته و از گردش آن جلوگیری میکند. استفاده این ترمزها در مقایسه با ترمز معمولی خیلی کمتر است و از آن صرفا برای توقف خودرو در سطوح شیبدار، پارک خودرو، کم کردن سرعت خودرو یا انجام حرکات نمایشی در مواقع اضطراری استفاده میشود. با توجه به اهمیت عملکرد این بخش، رگلاژ ترمز دستی یکی از موارد مهمی است که راننده باید خیلی به آن توجه کند. اگر ترمز دستی را به صورت دورهای و منظم رگلاژ نکنید، باعث اختلال در عملکرد آن خواهید شد. با ما همراه باشید تا در مورد نحوه تنظیم و رگلاژ ترمز دستی خودرو مطالب بیشتری یاد بگیریم. برای افزایش راندمان ترمز های کفشکی لازم است لقی کمی بین لنت و کاسه وجود داشته باشد به علت سایش لنت ها مقدار لقی تنظیم شده ثابت و پایدار نیست بنابراین هر چند وقت یک بار سیستم ترمز نیاز به رگلاژ مجدد دارد.
برای رگلاژ کردن ترمز دستی باید ابتدا ترمز را خوابانده و درب کنار ترمز دستی را باز کنید. آن را تا جایی که بالا آمدن ترمز دستی تا مرحله ۵ تیک آسان باشد سفت کنید. مراقب باشید که این پیچ زیاد سفت نشود، زیرا موجب آسیب به لنتها میشود. مجموعه فروشگاه های لوازم یدکی طهران کمپانی، دو شعبه فعال در تهران و رشت دارد و شما می توانید از ساعت 9 صبح تا 9 شب در تمامی ایام سال، قادر به خرید لوازم یدکی از آن هستید. لوازم یدکی ام وی ام، لوازم یدکی جک، لوازم یدکی لیفان، لوازم یدکی برلیانس، لوازم یدکی فونیکس، لوازم یدکی چری، لوازم یدکی هایما، لوازم یدکی جیلی، لوازم یدکی چانگان و لوازم یدکی دانگ فنگ در طهران کمپانی به فروش میرسند.
این خودرو به شتابگیری نسبتاً ضعیفش شهرت دارد و واکنش پدال گاز آن نیز در مقایسه با 206، کمی تأخیر دارد. البته جعبهدنده این خودرو ضرایب دنده سبکتری دارد و شاید مقایسه آن با 206 چندان درست نباشد. تعلیق نسبتاً نرم ام وی ام 315 هرچند ممکن است برای برخی خوشایند نباشد، اما منجر به ناپایداری خودرو در پیچها نمیشود. مجموعه خدمات خودرویی “وستینال” با سالها تجربه در ارائه خدمات حرفهای تعمیر و نگهداری خودرو توانسته است به یکی از مراکز تخصصی و حرفه ای خدمات خودرویی در شرق تهران تبدیل شود. ارتعاشات و لرزش های غیرمعمول یا بیش از حد نیز می تواند به دلیل خم شدن اکسل MVM315 ایجاد شود. این ارتعاشات را می توان به ویژه هنگامی که وسیله نقلیه از یک سرعت گیر یا چاله های غیرمنتظره عبور می کند، تجربه کرد.
برخی از مشکلات رایج موتور ام وی ام 315S شامل روشن نشدن موتور، صدای غیرعادی، افزایش مصرف سوخت و کاهش قدرت موتور میباشد. تشخیص به موقع این مشکلات میتواند از بروز خرابیهای بزرگتر جلوگیری کند. دفترچه راهنمای استفاده و نگهداری ام وی ام 315 اولین و مهم ترین منبع اطلاعاتی در مورد مشخصات، چگونگی استفاده و شیوه های لازم برای نگهداری درست از این خودرو است. دفترچه راهنمای استفاده و نگهداری ام وی ام 315 plus اولین و مهم ترین منبع اطلاعاتی در مورد مشخصات، چگونگی استفاده و شیوه های لازم برای نگهداری درست از این خودرو است.
ما متعهدیم که خودروی شما را در بهترین شرایط فنی نگهداری کرده و تجربهای امن و راحت از رانندگی برای شما فراهم کنیم. تعمیرگاه اتو کلینیک 24 با داشتن تیمی مجرب و استفاده از تجهیزات مدرن، یکی از بهترین گزینهها برای تعمیر موتور ام وی ام 315S در منطقه است. این تعمیرگاه با ارائه خدمات با کیفیت و قیمتهای منصفانه، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. ام وی ام 315 که همان چری A13 یا Fulwin 2 است، در سال 1391 به بازار کشور عرضه شد.
کابل راست ترمز دستی ام وی ام 315 نیو، یک جزء مهم در سیستم ترمز دستی خودرو است که وظیفه قفل کردن چرخهای سمت راست را به واسطه ترمز دستی بر عهده دارد. این کابل که درسته لوازم یدکی ام وی ام 315 قرار دارد، از یک طرف به اهرم ترمز دستی در داخل کابین خودرو و از طرف دیگر به مکانیزم ترمز در چرخهای سمت راست متصل میشود. کابل ترمز دستی محصول چپ ام وی ام 315 یک قطعه مکانیکی حیاتی است که وظیفه اتصال اهرم ترمز دستی به سیستم ترمز دستی را بر عهده دارد.
لازم به ذکر است که ترمزهای دستی دکمهای در انواع تکسیمی و دوسیمی طراحی میشوند. ترمز دستیهای دکمهای نوع جدید ترمز دستیها هستند که روی خودروهای جدید مدرن تعبیه شدهاند. برای استفاده از این ترمز دستیها، راننده کافی است که دکمه قرمز ترمز دستی که با حرف P نشان داده شده است را فشار دهد.
از طرفی اگر فضای اطراف پدال زیاد باشد، عملکرد کلاچ پایین آمده و پس از تعویض دنده ماشین به سمت جلو پرتاب میشود. پس برای رگلاژ کلاچ خودرو اولازهمه باید از وجود یک فضای مناسب در اطراف پدال اطمینان حاصل شود. اگر این روش مؤثر واقع نشد، از روش تنظیم بهصورت دستی استفاده کنید. لامپ اخطار دهنده ترمزدستی به جهت جلوگیری از حرکت خودرو با ترمز دستی در جلو داشبورت کنار دیگر نشان دهنده ها قرار گرفته شده است. این چراغ هنگام استفاده از ترمز دستی روشن شده و راننده را از فعال بودن سیستم ترمز دستی آگاه می سازد. قسمتهایی از خودرو که نیاز به رگلاژ دارند، شامل رگلاژ درب های خودرو، رگلاژ ترمز دستی، رگلاژ ترمز و رگلاژ کلاچ میشود.
از آنجایی که نحوه تنظیم و رگلاژ ترمز دستی خودرو یک روند تخصصی است، بهتر است درصورت نیاز به رگلاژ، به یک تعمیرکار حرفهای و کاربلد مراجعه کنید. البته تنظیم آن استثنا هم دارد و در برخی موارد میتوان آن را با تنظیم پیچ رگلاژ درست کرد. اما این امکان هم وجود دارد که با این کار هم عیب ترمز دستی خودروی شما برطرف نشود. بنابراین بهترین کار این است که وقتی عملکرد این قطعه دچار مشکل شد یا نیاز به تنظیم داشت، به تعمیرکار مراجعه کنید.
این لرزش ها با صدای غرش، لرزش لاستیک و حتی تکان خوردن فرمان در هنگام چرخش و شتاب گیری یا کاهش سرعت همراه است. در این شرایط میتوانید آهسته رانندگی کنید، اما برای تعمیر اکسل MVM315 در اسرع وقت به به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید. ام وی ام 315 پلاس در واقع سومین فیسلیفت این هاچبک چینی است که مدیران خودرو عرضه آن را در تابستان ۱۳۹۹ آغاز کرد. در ام وی ام 315 پلاس، نمای جلویی خودرو بیشترین تغییرات را تجربه کرده است، اما طراحی بخش عقبی خودرو تغییرات چندانی نداشته و تنها سپر آن تغییر کرده و محل نصب مهشکنها جابهجا شده است.
دیدگاهتان را بنویسید