امویام 315: بررسی مشخصات، مزایا و معایب مجله پدال
در طول سالهای دهه 90 شمسی مدلهای مختلفی از این خودرو توسط ام وی ام روانه بازار شد؛ اما مدل فیس لیفت MVM 315 بیشترین توجه را به خود جلب کرد. چری این روزها در بحث طراحی خودرو بسیار پیشرفت کرده و شاید بدون اغراق بتوان گفت مدلهای این کمپانی در مقایسه با دیگر خودروسازها، از نظر طراحی یک سر و گردن بالاتر هستند. شاید استفاده این شرکت از یک زبان طراحی واحد در تمامی محصولها باعث این اتفاق شده باشد.
مدل هاچبک ۳۱۵ جدید در نمای عقب خود تغییرات زیادی نداشته اما مدل لیفتبک آن علاوه بر نمای جلو در نمای عقب نیز دگرگون شده است. در نمای جلوی ۳۱۵ جدید، از چراغهای جدیدی استفاده شده که به دلیل مشکی بودنِ بخشهای داخلی، ظاهری جذاب به ۳۱۵ داده است. یک جلو پنجره باریک و کشیده بین این دو چراغ تعبیه شده که بر روی آن لوگوی بیضیشکل MVM نقش بسته است.
فرمان پذیری مدلهای ایرانیزه نیز در مقایسه با مدل های فرانسوی، نرم تر از گذشته شده است. البته که این خشکی به مذاق جوانان خوش میآید و چندان هم آزار دهنده احساس نمی گردد. ترمز های ۲۰۷ به واسطه دیسکی بودن درهر ۴ چرخ، عملکردی مطمئن را از خود به نمایش می گذارند.
ظاهر و قیمت ام وی ام ۳۱۵ آن را در مقابل رقبایی همچون پژو ۲۰۶ قرار میدهد. تفاوتهای عمدهای در ابعاد طراحی، امکانات رفاهی و عملکرد فنی مشاهده میشود. پژو ۲۰۶، به عنوان خودرویی کلاسیک و محبوب، همواره به واسطه طراحی جذاب و چابکی در جادههای شهری مورد توجه بوده است. این مدل با موتورها و سیستمهای مکانیکی که در زمان عرضه به کار رفته بودند، حس سبکی را در رانندگی به همراه داشته و همچنان از طرف علاقمندان خودروهای کوچک و مقرونبهصرفه خریداری میشود. ام وی ام ۳۱۵، یکی از خودروهای هاچبک اقتصادی موجود در بازار ایران است که توسط شرکت مدیران خودرو عرضه میشود.
یکی از مشکلات مشترک ام وی ام 315 با خودروهای داخلی، مواد اولیه بیکیفیت مورد استفاده در طراحی بدنه داخلی و داشبورد است. البته این مشکل در رقبای دیگر ام وی ام 315 یعنی پژو 206 و لیفان ایکس 50 نیز وجود دارد. یکی از بهترین موضوعات در تجربه رانندگی با ام وی ام 315 بدون تردید، سیستم تعلیق نرم آن است.
ایرانی سازی ۲۰۶ دراولویت قرار گرفت و ۲۰۷ به طور موقت از برنامه تولید کنار گذاشته شد. از سال ۱۳۹۶،ایران خودرو با تجربه به دست آمده از ۲۰۶ ایرانیزه، بار دیگر ۲۰۷ را با تغییراتظاهری جدید به بازار فرستاد. خودرو ام وی ام 315 به موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ مجهز است که قدرتی معادل 107 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتنمتر تولید میکند. قدرت تولید شده از موتور این خودرو به کمک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخها منتقل میشود. شاید در ظاهر، قدرت این موتور در سطح خوبی قرار داشته باشد، اما در واقعیت چندان عملکرد خوبی را ارائه نمیدهد و این خودرو شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را ظرف مدت 15 ثانیه طی میکند و کشش آن ضعیف است.
گفتنی است مدل اسپورت این خودرو به یک نمایشگر لمسی 7 اینچی مجهز است که به عنوان جزو مزایای کابین محسوب میشود. همانطور که گفته شد، ۳۱۵ یکی از محصولات قدیمی چری است و بنابراین نباید انتظار طراحیهای مدرن این شرکت را از آن داشت. بااینحال پس از فیسلیفت سال ۲۰۱۲ طراحی این هاچبک چینی مدرنتر از قبل شده است. طی این فیسلیفت عمدهٔ تغییرات در نمای جلویی خودرو انجام گرفته که شامل تغییر کامل چراغهای جلو، جلوپنجره و سپر میشود. در عقب اما تنها به تغییر گرافیک داخلی چراغها و تغییراتی جزئی در سپر بسنده شده است. همچنین از سال گذشته مدیرانخودرو اقدام به عرضهٔ مدل جدیدی از این خودرو با نام ۳۱۵ اسپرت کرده است که خود در دو نسخهٔ لاکچری و اکسلنت به بازار آمد.
همانند جلو، در زیر سپر عقب سایپا کوئیک هم محافظ نقرهای بکار رفته درحالیکه روی سپر نیز پوشش پلاستیکی قرار گرفته و پروژکتور تکی عقب تیبا ۲ هم جای خود را به دو نمونه در طرفین سپر داده است. همچنین در اینجا هم مثل ساینا نام خودرو بهصورت فارسی روی درِ صندوق چسبنده شده است. بااینحال نمای عقبی کوییک بهتر از تیبا ۲ از آب درآمده و به نظر میرسد تا حدودی از نمای عقبی بامو X1 نسل قبل الهام گرفته باشد. در کل هرچند در طراحی سایپا کوئیک هنوز هم ناهماهنگی به چشم میخورد اما برای شرکتی چون سایپا قابلقبول بوده و پیشرفت مناسبی نسبت به ساینا و همینطور تیبا ۲ داشته است.
نبود سیستم کنترل پایداری (ESP) هم مزید بر علت شده تا ۳۱۵ در بحث چسبندگی از هر نظر موفق به کسب نمره قبولی نشود. در واقع، در رانندگی عادی با ۳۱۵ احساس کمبود پایداری به شما دست نمی دهد، اما در شرایط اضطراری به احتمال زیاد با انحراف بخش عقب خودرو مواجه خواهید شد. چراغهای مه شکن ام وی ام ۳۱۵ جدید بهصورت دایرهای هستند و در داخل قاب پلاستیکی مشکیرنگ آرامگرفته و هماهنگی زیبایی با بخشهای مختلف دارد. خطوط برجسته جانبی که یکی از چراغ عقب و دیگری از گلگیر عقب شروع و به گلگیر جلو ختم میشوند، بارزترین المانهای نمای جانبی هستند. در نمای عقب نیز با تغییراتی در سپر و چراغها ایجادشده و همین بر جذابیت خودرو افزوده است. اصلی ترین دلایلی که می تواند متقاضیان را از خرید اتومبیلهای چینی منع نماید، هزینه استهلاک آنها میباشد.
به همین دلیل برای جابجایی بین دندهها شاید خیلی احساس راحتی نداشته باشید. یکی از بهترین موضوعات در تجربه رانندگی با ام وی ام ۳۱۵ بدون تردید، سیستم تعلیق نرم آن است. این موضوع در احساس راحتی برای راننده در طول نشستن پشت فرمان خودرو اهمیت زیادی دارد.
بنابراین با نبود سیستم کنترل پایداری، باید در پیچ های تند و مانور های ناگهانی، بیشتر حواستان را فرمان و چرخ ها بدهید. رانندگان جاده در بررسی مزایا و معایب ام وی ام ۳۱۵ روی موضوع شتابگیری خیلی حساس هستند. با توجه به مشخصات فنی پیشرانه ام وی ام ۳۱۵، نمیتوان انتظار شتابگیری خیلی زیادی از این خودرو داشت. در آزمایشهای شتابگیری که از این خودرو به عمل آمده، بازه زمانی بین ۱۵ تا ۱۶ ثانیه برای پر کردن سرعت ۰ تا ۱۰۰ به دست آمده است. البته بهعنوان یک خودرو شهری میتوان نمره قابل قبولی به MVM 315 داد.
فارغ از مثل و کنایه، امروز در بازار هاچ بک های داغ می توانپژو ۲۰۷ را پیش آهنگ دانست. محصولی که در واقع فیس لیفت برزیلی پژو ۲۰۶ است و تنهابه علت شباهت ظاهری با پژو ۲۰۷ فرانسوی، در بازار ایران با این نام جعلی عرضه میشود. اما در کنار ۲۰۷، چینی ها نیز بارها تلاش کردند تا سهمی از بازار این کلاس رابه خود اختصاص دهند. ام وی ام ۳۱۵ یکی از این چشم بادامی های ماجراجو است که امروزاز لحاظ قیمت و مشخصات، در مقابل ۲۰۷ چند ملیتی قرار می گیرد. بررسی مزایا و معایب ام وی ام ۳۱۵ برای خانوادهها بدون نگاه به موضوع جادار بودن خودرو کامل نمیشود. علیرغم اینکه با یک خودرو هاچبک سروکار داریم، ام وی ام ۳۱۵ در مقایسه با پژو ۲۰۶ کابین و صندوق عقب بهمراتب بزرگتری دارد.
حال که مختصری با کلیات خودرو آشنا شدید، بیایید با هم به بررسی دلایلی بپردازیم که چرا از نظر ما، اگر به دنبال خرید یک هاچ بک هستید، این خودرو گزینه خوبی میتواند باشد. البته این نکته را باید متذکر شویم که این مطلب کاملاً بی طرف نوشته شده و در آیندهای نزدیک، مطلبی دیگر با قلم همین نگارنده در مورد معایب آن به رشته تحریر درخواهد آمد. خانمها، آقایان، لطفاً در ادامه این مطلب با زوم فور کار همراه شوید. برای اطلاع یافتن از قیمت محصولات MVM به سایت اصلی آسیا خودرو که نماینده فروش این محصولات میباشند مراجعه کنید و از طریق کارشناسان این شرکت در مورد خرید این خودرو به صورت نقد و اقساط اطلاعاتی بدست آورید. در شرایطی که نمیتوانید آن را نقدی بخرید خودرو مورد نظر خود را میتوانید خیلی راحت به صورت اقساط خریداری نمایید. شرکت بزرگ چری، با ایجاد تغییرات در جلو پنجره و سپرهای جلو و همچنین عقب و همینطور کاپوت، ظاهر این اتومبیل را کاملا جذاب و زیبا طراحی نموده است.
کمپانی چینی چری این خودرو را نخستین بار در سال ۲۰۰۹ رونمایی کرد و با نام چری فالوین ۲ در بازار چین و سایر کشورها بهفروش رساند. مدیران خودرو در سال ۱۳۹۱ نخستین مدل ام وی ام ۳۱۵ را در ایران مونتاژ و روانه بازار کرد. در طول سالهای دهه ۹۰ شمسی مدلهای مختلفی از این خودرو توسط ام وی ام روانه بازار شد؛ اما مدل فیس لیفت MVM 315 بیشترین توجه را به خود جلب کرد.
در بررسی مزایا و معایب ام وی ام ۳۱۵ باید نگاهی به استهلاک خودرو نیز بیندازیم. تجربه نشان داده است که دیسک و صفحه ام وی ام ۳۱۵ خیلی زودتر از سایر خودروها تمام میشوند. بهخصوص اگر از بازار دست دوم اقدام به خرید این خودرو میکنید، پیشنهاد ما این است که در همان ابتدا برای تعویض دیسک و صفحه اقدام کنید تا با مشکل خاصی روبهرو نشوید. به همین دلیل، محصولات ام وی ام با افت سنگینی در بازار مواجه می شوند. چراکه اگر از برند دیگری خرید می کردند، کم تر شاهد اتلاف سرمایه خود بودند. در کنار افت زیاد، خودروهای ام وی ام همچون ۳۱۵ بسیار دیر و سخت به فروش می روند، چراکه بازار به خرید خودروی چینی دست دوم تمایلی ندارد.
هر ۶۰ هزار کیلومتر بایستی تسمه تایم این خودرو تعویض شود که هزینه حدودی تسمه تایم اتومبیل ام وی ام ۳۱۵، را میتوان از سایت مربوط به آن پیدا کنید. به تشخیص کارشناسان خودرو بایستی در هر ۵۰ هزار کیلومتر اقدام به تعویض شمع های این خودرو کنید. لازم به ذکر است که نسبت به آپشن هایی که دارد، این خودرو بسیار مقرون به صرفه میباشد.
در بین موتورهای داخلی، TU5 که روی پژو ۲۰۶ و پرشیا نصب میشوند تقریبا مشخصات یکسانی با موتور MVM 315 دارند. برخی از رانندگان این خودرو از مشکل صدای زیاد موتور در کابین نیز گلایهمند هستند. در فهرست مزایا و معایب MVM 315 نمیتوان از کنار مصرف سوخت این خودرو بهسادگی عبور کرد.
در ساخت کابین این خودرو از پلاستیک استفاده شده که با طرح آلومینیوم تزیین شده است. پشت آمپر این خودرو از دو چند ضلعی تشکیل شده که وظیفه نمایش دور موتور و سرعت لحظهای خودرو را به صورت آنالوگ دارند. بر روی سقف و جلوی آینه وسط یک مجموعه چراغ سهتایی قرار داشته که نور مناسبی را در تاریکی در اختیار سرنشینان قرار میدهد. برخلاف ظاهر کوچک این ۳۱۵ درون کابین آن فضای کافی برای همه سرنشینان وجود دارد. در ردیف عقب نیز برای افراد با قد متوسط مشکل و کمبود فضا وجود ندارد.
در میان محصولات چری، این موضوع به خوبی در خودرویی همچون «ام وی ام ۵۳۰» قابل لمس است. اما در ۳۱۵ هم که هاچ بکی تقریباً جوان پسند محسوب می شود، این نرمی سواری را به وضوح می توان تجربه کرد. از همین نکته به عنوان یک نقطه قوت برای ۳۱۵ نسبت به خانواده پژو ۲۰۶ یاد می شود، چراکه در آن خودروها می توان کوبش و خشکی تعلیق را گاهی احساس کرد، اما چنین اتفاقی در سواری ۳۱۵ به ندرت رخ می دهد. یکی از بلایای امروزی در صنعت خودرو، تکراری شدن طراحی ها و شبیه شدن خودروها به یکدیگر است. به گونه ای که بسیاری از اتومبیل های جدید، عملاً در سبک و سیاق طراحی نزدیک به هم هستند و فقط برندهای سازنده آن ها با هم تفاوت دارد!
خب وقتی از اعداد و ارقام تئوری فاصله می گیریم و به میدان عمل می رسیم، به جز قدرت و گشتاور عوامل مهم دیگری هم بر توانایی های حرکتی یک خودرو تأثیر می گذارند. فاکتوری که هنوز هم بسیاری از خودروسازان چینی در انجام آن ناتوان اند. خودرویی که موتور TU5 معروف بر روی آن نصب شده است و گیربکس آن نیز در مدل های ایرانیزه، نسخه بهبود یافته گیربکس پژو ۴۰۵ است. ۲۰۷ دنده ای با توجه به قدرت موتور، وزن و جعبه دنده دستی، همان طور که انتظار می رود، شتاب اولیه قابل قبولی از خود به جا می گذارد. کشش این خودرو نیز به مانند ۲۰۶ تیپ ۵، در سربالایی ها می تواند راننده را رو سفید نگه دارد. اما نقطه ضعف ۲۰۷ همچون تمام اعضای خانواده ۲۰۶، وزن کم در بخش عقب است که تعادل آن را ضعیف می کند.
دزدگیر و قفل مرکزی نیز با سنسورهای حرکتی و ضربه، هرگونه تلاش برای ورود غیرمجاز را شناسایی کرده و هشدار میدهند. طراحی ام وی ام ۳۱۵ جدید برگرفته از شیوه و نگرش جدید و مفهومی شرکت چری است. در این مقاله قصد داریم یکی از هاچبک های پرطرفدار چینی بازار کشورمان یعنی ام وی ام ۳۱۵ را بهصورت کوتاه معرفی کنیم.
ام وی ام ۳۱۵ جزو قدیمی ترین محصولات شرکت مدیران خودرو است که بیش از یک دهه در نسخه های متعدد روی خط تولید این خودروساز بوده است. MVM 315 پس از MVM 110 دومین تلاش مدیران خودرو برای بدست گرفتن سهم بیشتری از بازار خودروهای هاچ بک است که برای اولین بار در سال 1391 معرفی و عرضه شد. 315 در اصل چری فالوین 2 نام دارد که در ایران با برند تجاری مدیران خودرو یعنی ام وی ام به فروش می رسد. لازم به ذکر است نسل اول این خودرو یک نسخه سدان هم داشت که مانند پژو 206 صندوقدار تنها یک صندوق به عقب آن اضافه کرده بودند. این نسخه در ایران چندان مورد استقبال قرار نگرفت و خیلی زود از دور کنار رفت. مدیران خودرو از سال 1396 ام وی ام 315 را در مدل اسپورت و با دو تیپ لاکچری و اکسلنت به بازار عرضه میکند، اما اخیرا فقط نسخه اکسلنت این خودرو در بازار به فروش میرسد.
بر روی آن دو رفلکتور وجود دارد و یک زه پلاستیکی بی رنگ نیز به قرینه زه روی سپر جلو، درون آن گنجانده اند. در مجموع اگرچه شاید طراحی ۲۰۷ چندان مدرن نباشد، اما می توان آن را هاچ بکی خوش استایل نامید که باب میل جوانان واقع شده است. MVM 530 از نظر ظاهری خودرویی بسیارساده و مکعبی شکل است که طراحی آن اکنون دیگر قدیمی به نظر می رسد. بدنه این خودرو بدون هیچگونه خط و خطوط اضافه طراحی شده و از نظر کلاس نیز در دسته سدان های خانوادگی هم رده با خودروهای داخلی مانند سمند و پژو پارس قرار دارد. نمای جلوی خودرو ظاهری ناهماهنگ دارد و چراغ های اصلی طراحی بزرگ و پهنی دارند.
البته پس از مدتی نشستن پشت فرمان ام وی ام ۳۱۵ به این شرایط عادت خواهید کرد. یکی از مشکلات مشترک ام وی ام ۳۱۵ با خودروهای داخلی، مواد اولیه بیکیفیت مورد استفاده در طراحی بدنه داخلی و داشبورد است. البته این مشکل در رقبای دیگر ام وی ام ۳۱۵ یعنی پژو ۲۰۶ و لیفان ایکس ۵۰ نیز وجود دارد. در نمای جانبی سایپا کوئیک هم باز مشابه کراس هاچبکها و طبق رویه و مُد جهانی، پوششهای پلاستیکی به اطراف گلگیرها اضافه شده (بچه گلگیر)، رکابها به رنگ مشکی درآمدهاند و ریلهایی هم روی سقف قرار گرفته است.
در بین خودروهای داخلی پژو ۲۰۶ و در میان خودروهای خارجی نیز لیفان ایکس ۵۰ بهعنوان رقبای آن شناخته میشوند. با در نظر گرفتن این نکته مهم توجه شما را به مزایای ام وی ام ۳۱۵ جلب میکنیم. در کل طراحی ظاهری نمونه فیسلیفت شده این هاچ بک شهری، نمره خوبی به خود اختصاص میدهد. جلوپنجره کوچک، چراغهای جلو کشیده و آرایش هماهنگ ورودی دریچه هوا با سایر بخشهای سیاهرنگ سپر از نمونه تغییرات در نمای روبهرو MVM 315 است.
در واقع به غیر جدیدترین تیپ این خودرو، آپشنهای رفاهی مدلهای قدیمیتر آن چندان چنگی به دل نمیزنند. همچنین MVM 315 اسپرت نیز در دو مدل لاکچری و اکسلنت مونتاژ میشود. این خودرو که از گیربکس اتوماتیک برخوردار بود، آپشنهای بیشتری را نیز در خود جای داد. در واقع MVM 315 پلاس را میتوان فیس لیفت شایستهای از این خودرو چینی محبوب دانست.
در واقع حضور امویام ۳۱۵ در کشورمان خبر تازهای نیست و این خودروی چینی مدتهاست که در کشورمان مونتاژ میشود. در سال جاری (۱۳۹۳) کمپانی مدیرانخودرو (MVM) فیسلیفت جدید این هاچبک را وارد بازار کشورمان کرده است. ویرایش جدید این خودرو با ظاهری جدید و تغییراتی فراوان همراه بوده و برای رقابت در بازار هاچبکهای زیر ۵۰ میلیون تومان بازار، تازه نفس به نظر میرسد. بنابراین در این نوشتار به تمام امکانات و قابلیتهای این خودروی جدید خواهیم پرداخت.
کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسورهای دنده عقب، صندلیها با روکش چرمی، شیشهها و آینههای برقی و…. این خودروها به لحاظ حفظ و رعایت نکات ایمنی هم مناسب به نظر میرسند. در این اتومبیل از چراغها، سپر و جلو پنجره جالب توجهی استفاده شده و بخشهایی مانند ال ای دی در چراغهای عقب و سپر عقب باز طراحی شدهاند.
همچنین خطوط حجمی در بخش جانبی خودرو، نمای کناری ام وی ام ۳۱۵ را تا از سادگی خارج کرده و ظاهر عضلانیتری به آن بخشیده است. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی با شما ارتباط برقرار کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام فرم را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. اگر این موارد را در نظر بگیرید لازمه مراقبت از همه خودروهاست و نمی تواند یک نکته منفی برای این خودرو باشد.
این مدل در سالهای اخیر با تغییرات ظاهری و ارتقاء فنی همراه بوده تا بتواند همچنان بهعنوان گزینهای جذاب در بین خودروهای شهری مطرح باشد. قیمت ام وی ام ۳۱۵ آن را در ردهی خودروهای اقتصادی بازار قرار میدهد و برای سالیان متوالی، یکی از گزینههای پرفروش بازار ایران است. در آغاز که فیس لیفت ۳۱۵ به بازار آمد، مدیران خودرو بسیاری از امکانات استاندارد این خودرو را حذف کرده بود. به تدریج با ورود «پژو ۲۰۷»های جدید و سایر رقبا به بازار احساس کمبود امکانات در ۳۱۵ تشدید شد و مدیران خودرو به ناچار برخی آپشن های رفاهی خودرو را به آن بازگرداند. نمایشگر لمسی ۷.۰ اینچی و دوربین عقب مهم ترین آپشن های اضافه شده به ۳۱۵ هستند، چراکه اصلاً جای خالی یک سیستم مولتی مدیای کامل در این خودرو به شدت احساس می شد. همزمان با تکمیل این سیستم چندرسانه ای، کلیدهای کنترل سیستم صوتی یا همان اینترفیس هم به روی فرمان رفته اند.
در واقع جادار بودن کابین و یا داخل این خودروها را میتوان یکی از مهمترین مزایای آنها به شمار آورد. با وجود اینکه خودروی مورد نظر یک اتومبیل هاچ بک کوچک محسوب میشود، اما در قیاس با خودروهایی مانند پژو ۲۰۶ کابین بزرگتری دارد و صندوق عقب آن جادارتر است. در قسمت موتور، MVM 530 مجهز به یک موتور ۲ لیتری ۱۶ سوپاپ است که ۱۳۹ اسب بخار قدرت و ۱۷۶ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این قدرت و گشتاور با یک گیربکس پنج سرعته دستی به چرخ های جلو می رسند. از لحاظ اعداد و ارقام به نظر می رسد با یک خودروی پرشتاب، با کشش بالا و مصرف بالا طرف باشیم اما باید گفت که خیلی هم اینطور نیست و در قسمت تست رانندگی بیشتر به آن می پردازیم. در ۲۰۷ های جدید، گرافیک چراغ های جلو و عقب متحول شد و جلوه ای مدرن به خود گرفت.
ام وی ام ۳۱۵ یک خودروی بسیار مناسب شهری است که با ابعاد جمع و جور، مصرف سوخت کم و تجهیزات و آپشن هایی که در اختیار شما قرار میدهد، توانسته نظر خیلیها را در بازار امروز خودروی ایران به خود جلب کند. بدون شک این خودرو بدون ایراد هم نیست و برای آشنا شدن با آنها، طی هفتههای آینده به ما سر بزنید و مطلب دلایل نخریدن ام وی ام ۳۱۵ را مطالعه کنید. اگر در بازار امروز ایران، به دنبال خرید یک هاچ یک با قیمت حول و حوش ۵۰ میلیون تومان هستید، و اگر این هفت مورد جزو اولویتهای شما برای خرید خودرو است، حتماً ام وی ام ۳۱۵ را در گزینههای اصلی خود داشته باشید.
تجربه نشان داده است که دیسک و صفحه ام وی ام 315 خیلی زودتر از سایر خودروها تمام میشوند. خرید ام وی ام ۳۱۵ با توجه به طراحی هاچبک و ابعاد جمعوجور آن، یکی از انتخابهای مناسب برای فضای شهری خواهد بود. فاصله محوری ۲۵۲۷ میلیمتری این خودرو نیز باعث ایجاد فضای کابین نسبتاً جادار برای سرنشینان شده است. حجم صندوق بار آن نیز حدود ۳۱۵ لیتر است که با خواباندن صندلیهای عقب، این فضا تا حدود ۴۲۰ لیتر افزایش مییابد. کابین ام وی ام ۳۱۵ (MVM 315) با فضای مناسب و طراحی شیک، فضای راحتی برای سرنشینان فراهم کرده است. تجهیزات و تکنولوژیهای موجود در کابین به راحتی با کمترین زحمت در دسترس سرنشینان است.
دیدگاهتان را بنویسید