مقایسه جک s3 با x22 پرو؛ مشخصات فنی و ظاهری + جدول مقایسه- سپند خودرو
این خودرو طراحی جذابی دارد و چه در طراحی خارجی، و چه در طراحی داخلی، پیشرفت محسوسی را در مقایسه با سایر محصولات این کمپانی نشان میدهد. در نمای جلو ام وی ام X22، چراغهای زیبا در کنار ورودیهای هوای نسبتا بزرگ، جلب توجه میکنند. جک S3، برای افرادی که به دنبال یک کراس اوور خانوادگی با سواری نرم هستند، انتخاب بهتری به حساب می آید. سواری نرم این خودرو از جمله مزایای اصلی آن است که باعث شده تا در میان مشتریان ایرانی محبوبیت داشته باشد. همچنین، داشتن موتور تنفس طبیعی نیز یک نکته مثبت برای S3 محسوب میشود، زیرا موتورهای تنفس طبیعی استهلاک کمتری دارند و حساسیت پایین تری به کیفیت بنزین دارند. فضای موجود در صندلیهای ردیف دوم هر دو خودرو کمی جادار نیست، اما به نظر میرسد که وضعیت جک S3 نسبت به ام وی ام X22 پرو کمی بهتر است.
صندلیهای جک S3 با روکشهای باکیفیت و نرم، آسایش خوبی را برای سرنشینان فراهم میکنند. سیستم تهویهمطبوع اتوماتیک و سیستم صوتی مدرن از دیگر امکانات رفاهی این خودرو هستند. مدیران خودرو، با تجربههای موفقیتآمیز در همکاری با شرکت چینی MVM و با داشتن قدرتی قابل توجه در بازار شاسیبلند، تصمیم به معرفی مدل X22 گرفتند.
فضای موجود در صندلیهای ردیف دوم هر دو خودرو خیلی جادار نیست، اما وضعیت جک S3 نسبت به ام وی ام X22 پرو کمی بهتر به نظر میرسد. زیرا گنجایش محفظه بار این خودرو ۶۰۰ لیتر است که برای ماشینی در این سگمنت کافی خواهد بود. این در حالی است که صندوق عقب ۴۲۰ لیتری ام وی ام X22 پرو نیز اگرچه جادار است، ولی نسبت به جک اس۳ محدودیت بیشتری را برای سرنشینان ایجاد میکند. با وجود قدیمیتر بودن طراحی داخلی جک S3، نمای جذابتر و چشمنوازتری نسبت به طرح نامتقارن داشبرد ام وی ام X22 پرو ارائه میدهد. متاسفانه طراحان چینی چری فقط خواستهاند تا قوه خلاقیت خود را علاوه بر نمای جلو، روی داشبرد ام وی ام X22 پرو هم پیاده کنند و طرح متفاوتتری نسبت به مدل قبلی و سایر داشبوردهای موجود در بازار، به نمایش بگذارند.
دو خودروی جک S3 و MVM X22 هرکدام ویژگیها و مشخصات خود را دارند که در بازار خودروی ایران به توجه مشتریان میانجامند. این خودرو همانند رقیب خود از صفحه نمایش لمسی بزرگی در میانه داشبود استفاده کرده تا اثبات نماید این کراس اور ازران قیمت به مدرن بودن هم فکر می کند. اما جک اس ۳ برخلاف ام وی ام x22 بوده از پنل پشت فرمان کلاسیک عقربه ای استفاده کرده که با برخوداری از قاب چند ضلعی از زیبایی خاصی بهره می برد. فروشگاه ما به عنوان ارائهدهنده جامع لوازم یدکی ام وی ام و چری به خصوص لوازم یدکی ام وی ام x22، به دنبال افزودن ارزش به تجربه مشتریان خود میباشد. تیم مدیریت ما با افتخار ارائه دهنده محصولات اصلی و اورجینال میباشد که با ارتقاء عملکرد و قدرت خودروهای ام وی ام و چری، شما را به یک تجربه رانندگی بینظیر و ایمن هدایت میکند. از طریق توجه به معیارها و اولویت های خود، میتوانید تصمیم بهتری برای انتخاب بین این دو کراس اوور کوچک چینی داشته باشید.
این خودرو با پلتفرم مشابه هاچبک 315 وارد بازار شد اما با بهبودهایی در ظاهر، گیربکس و فنربندی خود، توانست توجه مشتریان را به سوی خود جلب کند. نمایشگر لمسی بزرگتر، داشبوردی با طراحی جذابتر و متریال باکیفیتتر باعث شده است که حس لوکستری در این کراساوور به چشم بیاید. علاوه بر این، فضای داخلی آن کمی جادارتر از J4 است و برای سفرهای طولانیتر، راحتی بیشتری را به همراه دارد. اگر به دنبال خودرویی با امکانات بیشتر در کابین هستید، S3 گزینهای جذاب محسوب میشود. اما مدیران خودرویی ها به تازگی قیمت محصولات خود را گران کرده اند و برای ایکس ۲۲ در ۴ تیپ ساده و اسپرت در دو نوع اتوماتیک و دنده ایی بازه قیمتی ۱۸۰ تا ۲۱۲ میلیون تومان را در نظر گرفته اند. مدیران خودرو نیز برای ام وی ایکس 22 پرو پیشرانه جدید 3 سیلندر توربوشارژ یک لیتری را در نظر گرفته است که میتواند قدرتی برابر با ۱۰۱ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ نیوتنمتر را به تولید برساند.
بنابراین احتمال خرابی و به خرج افتادن آنها نسبت به موتورهای مشابه توربوشارژ کمتر است و دردسر کمتری برای مالک خودرو ایجاد خواهند کرد. کیفیت سواری و نرمی سیستم تعلیق جک S3 باعث خواهد شد تا رانندگی لذتبخشتر و سواری دلنشینتری را تجربه کنید. در نهایت، انتخاب بین این دو خودرو بستگی به سلیقه، نیازها و اولویتهای هر خریدار دارد. بهتر است قبل از تصمیمگیری، یک آزمایش رانندگی انجام داده و مزایا و معایب هر خودرو را به دقت بررسی کنید. همچنین طرحان این خود قطعات نقره ای رنگ بسیاری در جلو داشبورد این خودرو بکار برده اند که کیفیت چندان بالایی ندارد، اما در هر صورت به جذابیت های بصری کابین این خودرو افزوده است.
در صندلیهای جلو هر دو خودرو فضای کافی برای راحتی کامل راننده و سرنشین جلو وجود دارد. پشت فرمان جک s3 دید کمتری به محیط نسبت به ام وی ام x22 وجود دارد اما این مسئله چندان آزاردهنده نیست. در ادامه مقایسه ام وی ام x22 و جک s3 نوبت به مقایسه امکانات رفاهی دو خودرو میرسد.
ضمن اینکه صندوق عقب جک S3 حدود 600 لیتر و صندوق عقب ام وی ام ایکس 22 پرو (تیگو 2 پرو) نیز حدود 420 لیتر فضا را در اختیار مالکان قرار میدهد. در ام وی ام X22 پرو، از موتور ۳ سیلندر ۱ لیتری توربو و گیربکس CVT با ۹ دنده استفاده شده است. از سوی دیگر، جک S3 از موتور ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۱.۶ لیتری و گیربکس اتوماتیک سی وی تی بهره میبرد که قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر را به چرخ های جلو منتقل میکند.
با درنظر داشتن طراحی ظاهری و بیرونی و همچنین امکانات این خودرو، امکان خرید اقساطی چری ، ام وی ام و جک S3 یک پیشنهاد خوب برای دستیابی به خودرو مدنظرتان بدون نیاز به پرداخت کل مبلغ بهصورت یکجا است. فضای داخلی هر دو خودرو برای سرنشینان جلو جادار است؛ اما فضای پای سرنشینان عقب در ام وی ام X22 محدودتر است و صندلیها نیز کمی سفتتر هستند. استفاده از خطوط منحنی و رنگهای تیره و صندلیهای چرمی، فضایی اسپرت و جذاب را ایجاد میکند؛ اما طراحی داخلی ام وی ام X22 به دلیل استفاده از خطوط صاف و رنگهای روشن و صندلیهای پارچهای، سادهتر و سنتیتر است. – مقایسه تجربه رانندگی هر دو خودرو از جنبههایی مانند قدرت موتور، راحتی رانندگی، و عملکرد در شرایط مختلف میتواند به تصمیمگیری شما کمک کند.
در حال حاضر پایگاه خبری اسب بخار یکی از پرمخاطب ترین رسانه های صنعت خودرو در ایران است و به صورت روزانه به اخبار و حواشی آن می پردازد. در زمان نگارش مقاله، جک S3 در بازار و در مدل 98 حدود 193 الی 200 میلیون تومان قیمت دارد و ام وی ام X22 در مدل 98 و صفر کیلومتر، حدود 183 الی 195 میلیون تومان قیمت دارد. خطوط روی کاپوت و سپر نیز بر حس اسپرتبودن میافزایند؛ درحالیکه طراحی ام وی ام X22 در نمای جلو کمی سادهتر و سنتیتر است. چراغهای جلو کوچکتر، جلوپنجرهای باریکتر و خطوط روی کاپوت و سپر نیز ظریفتر هستند. در این بخش، به بررسی طراحی و ویژگیهای داخلی کابین خودروهای ام وی ام X22 پرو و جک S3 میپردازیم. این جنبه از خودروها از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا تاثیر مستقیمی بر راحتی و لذت سفر راننده و سرنشینان دارد.
درمجموع میشود گفت که مقایسه جک S3 و ام وی ام X22 پرو از نظر طراحی ظاهری به نفع کراساوور کوچک MVM به پایان میرسد که نمای بیرونی جذابتری دارد. ام وی ام X22 پرو به موتور ۳ سیلندر ۱ لیتری توربو و گیربکس CVT با ۹ دنده مصنوعی مجهز شده است. بدین ترتیب توانی معادل ۱۰۲ اسب بخار بهعلاوه ۱۵۰ نیوتنمتر گشتاور به چرخهای جلوی X22 PRO منتقل میشود. جلوپنجره بزرگ و چراغهای LED، ظرافت خاصی به نمای جلویی میبخشند؛ رینگهای آلیاژی و خطوط برجسته روی کاپوت و درها نیز به این زیبایی افزودهاند. خطوط دینامیک و برآمدگیهای مشخص در بخش جانبی و عقب خودرو به آن حس حرکت بیشتری میدهند.
همهچیز تا حد زیادی ساده است، اما ترکیب آنها در کنار هم قابلقبول و زیبا به نظر میرسد. ام وی ام x22، خریداران جوان و خانوادههای کوچک را هدف گرفته است؛ به همین دلیل نکات جالبی مانند تریم دو رنگ اسپرت، طرح فیبر کربن روی داشبورد، نامتقارن بودن طراحی داشبورد و پشتآمپر مدرنتر نسبت به جک در این خودرو دیده میشود. بهطورکلی حسی که از کابین ام وی ام x22 دریافت میکنید کاملاً با طراحی خارجی آن هماهنگی دارد. بااینحال، این امکانات در این خودرو نیز، همچون جک S5، کیفیت متوسطی دارند و درمجموع نباید انتظار طراحی داخلی در حد خودروهای سطح بالای بازار را داشته باشید. در این راه شرایط ویژه خرید اقساطی از نمایندگی سپند خودرو با کمترین پیشپرداخت و اقساط بلندمدت مسیر شما را هموارتر و سادهتر میکند.
در این قسمت از مقایسه های خودروها در وب سایت خبری «پیشرانه» پیشرانه قصد داریم ، به مقایسه X22 و جک S3 بپردازیم که در ادامه ویژگی های هرکدام را به طور مختصر شرح میدهیم. ام وی ام ایکس 22 پرو برخلاف ظاهر بیرونی خود از کابین جذابی بهره نمیبرد با وجود اینکه طراحان این خودروساز چینی سعی داشتند داشبوردی مدرن بر اساس زبانهای طراحی روز دنیا را به وجود آورند، اما طراحی آنها ناهماهنگ بوده و نتوانسته انتظارات را برآورده سازد. در طرف مقابل جک S3 با کابین کلاسیک و هماهنگ خود در این بخش نمره قبولی را دریافت میکند. فروشگاه ما تنها جایی نیست که شما میتوانید به دنبال لوازم یدکی با کیفیت برای خودروی ام وی ام و چری خود بگردید، بلکه تضمین میشود که مشتریان عزیز ما همیشه با محصولات اصلی و با قیمت مناسب خدمت ببرند. از قطعات موتوری گرفته تا لوازم جانبی، ما یک آرایش کامل از لوازم یدکی ام وی ام و چری را در اختیار داریم. به طور کلی، از نظر طراحی ظاهری، مقایسه میان جک S3 و ام وی ام X22 پرو به نفع کراس اوور کوچک MVM به اتمام میرسد که طراحی جذاب تری را به خود اختصاص داده است.
البته اگر بخواهیم خیلی دقیق شویم باید بگوییم که میزان تسلط به محیط پیرامونی پشت فرمان ام وی ام X22 اندکی بهتر از جک S3 ارزیابی شد. اما این اختلاف هم پس از مدتی رانندگی و عادت کردن به ابعاد اتومبیلها تقریباً از بین میرود. داخل هر دو ماشین به علت ارتفاع نسبتاً زیاد و موقعیت مناسب قرارگیری راننده بیش از امثال رنو ساندرو استپ وی یا برلیانس C3 حس قرار گرفتن داخلی یک کراساوور واقعی به انسان دست میدهد. فرمان هر دو خودرو هم نرم است و تا اینجای کار همه چیز برای یک رانندگی آرام و بیدغدغه شهری مناسب به نظر میرسد. اما پس از مدت کوتاهی با اولین مورد منفی یعنی سواری نسبتاً خشک ام وی ام X22 مواجه میشویم.
در سمت دیگر X22 پرو با موتور جدید سه سیلندر توربوشارژ به حجم یک لیتر مقابل ما ایستاده است. این پیشرانه قدرتی معادل ۱۰۱ اسب بخار تولید میکند و حداکثر گشتاور آن نیز ۱۵۰ نیوتن متر اعلام شده است. این محصول مدیران خودرو نیز دارای گیربکس سی وی تی بوده که ۹ دنده مصنوعی داشته و به محور چرخهای جلو متصل است. در زمستان سال 1395 و تنها چند ماه قبل از معرفی جک s3، پای ام وی ام x22 به بازار ایران باز شد. ام وی ام x22 با پلتفرم مشابه هاچبک 315 وارد بازار شده بود اما بهبودهایی در ظاهر، گیربکس و فنربندی آن دیده میشد. کمی بعد از ورود موفقیتآمیز جک S5، که به یک شاسیبلند محبوب در بازار ایران تبدیل شد، کرمان موتور برای تکمیل سبد محصولات خود از جک s3 در بازار ایران رونمایی کرد.
نهایتا بسته به اینکه کدام یک از معیارهای ذکر شده بیشتر موردتوجه مشتری قرار دارد، هر یک از این دو خودرو تقریبا میتوانند انتخابی متقاعدکننده در رنج قیمت حدود ۶۰۰ میلیون تومان به بالا تلقی شوند. همچنین صندوق عقب جک اس 3 برابر 600 لیتر ظرفیت دارد و ام وی ام ایکس ۲۲ پرو هم 420 لیتر را در پشت صندلیهای ردیف دوم خود به اسباب و وسایل کاربران اختصاص داده است. جک S3 از همان ابتدا که وارد بازار کشور شد با یک انتقاد اصلی مواجه بود و آن ظاهر نهچندان جذاب و تا حدودی ناهماهنگ این خودرو است که همچنان نیز نقطهضعف اصلی این کراس اوور کمحاشیه بهحساب میآید. اما برعکس، ام وی ام X22 در مدل اولیه خود نیز از لحاظ ظاهری مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفته و در حال حاضر X22 Pro نیز با توجه به تغییر چهره مدرن خود، جذابیت بیشتری از لحاظ طراحی بیرونی نسبت به جک S3 خواهد داشت.
با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهرهمند شوید. – بله، جک S3 از قابلیت اتصال به بلوتوث برای اتصال به دستگاههای موبایل و دیگر دستگاههای الکترونیکی پشتیبانی میکند. در پایان جا دارد از مالکین محترم اتومبیلهای مورد تست که ما را در انجام این بررسی یاری نمودند تشکر و قدردانی نماییم. در یک جمعبندی کلی باید گفت که جک S3 در ویژگیهای فنی و تواناییهای حرکتی حرفهای بیشتری از رقیب امروزش برای گفتن داشت.
در نهایت، جک J۴ گزینه بهتری برای کسانی است که به دنبال خودرویی اقتصادی و ساده هستند، در حالی که جک S۳ انتخاب مناسبی برای افرادی است که مشکلی با هزینه بیشتر ندارند و امکانات بیشتر مدنظر آنهاست. اگرچه سطح آپشن و امکانات رفاهی S3 کمتر است، اما دارای سیستم تهویه اتوماتیک است که در فهرست تجهیزات X22 پرو چشم نمیخورد. با ارتقای گیربکس CVT و به روزرسانی های نرم افزاری، ام وی ام X22 پرو از لحاظ شتاب و شتابگیری کمی پیشتاز به نظر میرسد. این خودرو به صورت قابل توجه ای بهتر از جک S3 در انجام شتاب زنی از صفر تا صد عمل میکند. خصوصا طرح نوین چراغهای دیلایت باریک نمای جلو، ظاهر این کراس اوور چینی را به سمت محصولات مدرن کمپانی هیوندای سوق داده که احتمالا مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار خواهد گرفت.
در مورد عایقبندی کابین هم باید گفت با اینکه در دورهای پایین صدای ورودی چندان آزاردهنده نیست اما با افزایش سرعت میزان نفوذ صدا به کابین افزایش پیدا میکند. البته صدای پیشرانه S3 به خودی خود کمتر از X22 است اما خصلت جعبه دنده CVT باعث شده که در شتابگیریها با محصول جک هم سکوت کابین بر هم بخورد. پس در یک جمعبندی کلی میتوان گفت که هر دو ماشین امروز ما طراحی خوبی دارند اما اگر مثل من روی بحث تناسب اندام حساس باشید نسبتاً X22 در نظرتان زیباتر جلوه خواهد کرد. در صورتی که تجربه یا نظری در مورد خودرو جک s3 و x22 pro دارید، خوشحال میشویم اگر آن را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.
– هر دو خودرو دارای امکانات ایمنی مهمی هستند اما جزئیات آن باید بررسی شود تا تصمیم گیری صحیح انجام شود. – بله، هر یک از این خودروها دارای ویژگیها، امکانات و طراحیهای متفاوتی هستند که میتواند تصمیم را برای خریداران تحت تأثیر قرار دهد. تجربه رانندگی از جانب کاربران مهمترین عاملی است که در انتخاب خودروها تأثیرگذار است. در بررسی تجربه رانندگی خودروهای جک S3 و ام وی ام X22، مشاهده میشود که هر دو خودرو مزایا و معایب خود را دارند. با وجود تمامی خصوصیات مثبت و ویژگیهای کارامد هریک از این دو خودروی جذاب، طبیعتا هریک دارای ضعفهایی هستند که شناخت آنها میتوانید تصمیم آگاهانهتری داشته باشید. در جدول زیر میتوانید نقاط مثبت و منفی جک اس 3 و جی 4 را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید.
تجهیزاتی همچون گرمکن صندلی جلو، سامانه کنترل کشش، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ورود بدون کلید و… جزء مهمترین ویژگی های X22 پرو هستند. X22 Pro مصرف سوخت کمتری از جک S3 دارد، اما از نظر فنی کفه ترازو تاحدودی به سمت جک S3 سنگینی میکند. موتور ۱.۶ لیتری جک S3 میتواند حداکثر ۱۵۵ نیوتنمتر گشتاور خروجی و ۱۰۷ اسببخار نیرو تولید کند درحالی که این دو عدد برای X22 Pro بهترتیب ۱۵۰ نیوتنمتر و ۱۰۲ اسب بخار است.
بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. با توجه به مقایسهای که انجام شد بین خودروهای جک S3 و ام وی ام X22، نمیتوان به طور قطعی اظهار نظر کرد که کدام یک بهتر است. هر یک از این خودروها ویژگیها و امکانات خاص خود را دارند که ممکن است با ترجیحات و نیازهای مختلف مشتریان همخوانی داشته باشد. – این بستگی به سلیقه و نیازهای خریداران دارد، اما ام ویام X22 با طراحی مدرن و امکانات رفاهی ممکن است برای خریداران جوان جذابتر باشد.
در ابتدا امکانات جک s3 کمی بیشتر از ام وی ام x22 بود اما از تابستان 1397 به بعد با اضافه شدن 5 آپشن جدید ترمز کمکی، کنترل کشش، کنترل پایداری، کمکی در سربالایی و حسگر فشار باد تایر به تریمهای مختلف امی ویام x22، تقریباً امکانات دو خودرو در یک سطح قرار گرفت. همهچیز، از طراحی پشت آمپرها، غربیلک فرمان، خطوط شکسته روی داشبورد و درها به همراه نحوه طراحی دریچه کولر، نشاندهنده تلاش جک برای القای این حس است. اما کوچک بودن فضا، ساده بودن امکانات، طراحی نهچندان خوب محل قرارگیری کلیدها در کنسول وسط و کیفیت نسبتاً پایین متریال استفادهشده باعث میشود تا کابین جک s3 فاصله زیادی با کابین یک شاسیبلند سطح بالا حتی در بین خودروهای چینی داشته باشد. بااینحال بسیاری از افراد ارتباط خوبی با این نوع از طراحی برقرار میکنند و کابین جک s3 توانسته است تأثیر خوبی روی مشتریان این خودرو داشته باشد. ام وی ام x22 و جک s3 دقیقاً در زمانی که علاقه بازار ایران به کراساوورهای کوچک شهری افزایش پیدا کرده بود، وارد بازار رقابتی این دسته شدند و از آن زمان تابهحال نبرد سخت این دو خودرو چینی در این قسمت از بازار ادامه دارد.
اما بر اساس مقایسهای دقیق، خودروی X22 پرو با امکانات بیشتر و عملکرد بهتری در برخی از جنبهها به نظر میرسد. از این رو، اگرچه هر دو خودرو قابلیتهای خوبی را ارائه میدهند، انتخاب X22 پرو میتواند به عنوان یک گزینه مطلوبتر برای برخی از مشتریان باشد که به دنبال خودرویی با امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر هستند. از سوی دیگر، جک S3، که از سال 1395 وارد بازار ایران شده، نیز یک کراس اوور کامپکت شهری است. این خودرو از لحاظ ظاهری و فنی شباهتهای زیادی به ام وی ام X22 دارد و با ویژگیهای متنوع و کارایی مناسب، مورد توجه بسیاری از مشتریان ایرانی قرار گرفته است.
این مجموعه با تجریهی هزاران همراهی در خرید و با ارائهی خدمات همه جانبهی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربهی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. در بخش طراحی خارجی، درمجموع ام وی ام x22 عملکرد بهتری نسبت به جک s3 از خود نشان میدهد. جک s3 در نگاه اول دارای طراحی عجیبی است که ممکن است همه افراد با آن ارتباط خوبی برقرار نکنند.
در نمای عقب خودرو حجم تغییرات اگرچه بسیار کم تر است، اما اندک تفاوت های ایجادشده در این نما (تغییر در بخش سپر و دیفیوزر عقب) نسبت به قبل، چهره به روزتری را به X22 بخشیده اند اما کافی نیستند. – مشخص کردن کدام خودرو برای شما مناسب است، نیاز به بررسی نیازها، بودجه، و ترجیحات شما دارد. – ام ویام X22 لاکچری از امکاناتی نظیر تهویه الکتریکی، صندلیهای چرمی و سانروف برقی بهره میبرد. در مقابل جک S3 هم استفاده از طراحی کاملا قرینه را در دستور کار قرار داه است از همین رو شاهد هستیم تمامی المان های سمت چپ و راست از قبیل ورودی های هوا شبیه به یکدیگر طراحی شده اند. در نمای روبرو، چراغهای درشت X22 هماهنگی بسیار خوبی با سایز بدنه دارند و این محصول نسبتا کوچک را بزرگتر از آنچه هست، نشان میدهند.
به زبان سادهتر، اگر بیگدار به آب نزنید، به این راحتیها کنترل اتومبیل را از دست نخواهید داد. در واقع این دو کراساوور کوچک شهری به هیچ عنوان برای سرعت رفتن و لایی کشیدن و اینجور چیزها ساخته نشدهاند. راستی حالا که حرف ترمز پیش آمد این را هم بگوییم که ترمز هر دو اتومبیل در زمینهای لغزنده عملکرد متوسطی دارد و بهتر است که در این شرایط جانب احتیاط را رعایت نمایید. اما محصول ام وی ام هم پس از عرضه ماشینهایی با آپشنهای محدودتر تصمیم گرفت که نمونههای مجهزتری را تحت عنوان نسخه لاکچری و اکسلنت به بازار عرضه کند تا با داشتن امکانات تکمیلی کمبودی از این حیث احساس نشود. قلب تپنده جک S3، یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری تنفس طبیعی است که 107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتنمتر گشتاور را برای شما به ارمغان میآورد.
جک S۳ نیز با امکانات ایمنی مشابهای چون ABS و EBD در سیستم ترمزها و سیستمهای کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، عملکرد عالی در جلوگیری از لغزش و حفظ پایداری خودرو در شرایط پیچیده دارد. همچنین، این خودرو به سیستمهای ایمنی پیشرفتهای چون کیسه هوای جلو و جانبی، سیستم هشدار دهنده تصادف و سیستم کمکی شروع حرکت در شیب مجهز است. بهطور کلی، هر دو خودرو در بخش ایمنی بسیار قدرتمند بوده و انتخابی مطمئن برای خانوادهها و رانندگان به شمار میآیند. جلوپنجره بزرگتر، چراغهای باریک و کشیده، خطوط برجسته روی بدنه و طراحی جسورانه آن باعث شده تا ظاهری اسپرت و پویا داشته باشد. علاوه بر این، ارتفاع بلندتر بدنه نسبت به جک J4، حس قدرت و تسلط بیشتری را به راننده میدهد.
مدیران خودرو ام وی ام X22 را در دو مدل sport و ساده به بازار عرضه میکند که تفاوت این دو نسخه، تنها در کیت اسپرت بدنه خودرو است. هماکنون ام وی ام ایکس 22 پرو (تیگو 2 پرو) به دلیل طراحی مدرن خود نسبت به جک S3 در سطح بسیار بهتری قرار دارد. همچنین این شاسی بلند چینی در نمای جلو از چراغهای دیلایت باریک بهره میبرد که باعث شده ظاهر این خودرو به محصولات جدید شرکت هیوندای شبیه شود و بتواند بهتر از قبل نگاه مشتریان ایرانی را به خود جلب کند. در بازار خودروی ایران، برند جک یکی از گزینههای پرطرفدار محسوب میشود که توسط کرمان موتور مونتاژ میشود. در این میان، جک J4 و جک S3 دو محصول پرفروش و محبوب این برند هستند که با توجه به نوع بدنه، امکانات و مشخصات فنی، مخاطبان خاص خود را دارند.
جک S3 با تجهیز به سیستم کنترل پایداری ESC و ترمز کمکی هیدرولیکی HBA به بهبود پاسخگویی ترمزها در موقعیتهای اضطراری کمک میکند؛ درحالیکه امویام X22 پرو علاوهبر داشتن سیستم کنترل پایداری ESP، به سیستم کنترل حرکت در سراشیبی مجهز است. چراغهای عقب و جلو که با زوایای تیز و شکلگیری اسپرت طراحی شدهاند، جلوهای مدرن به خودرو میبخشند. اگر به دنبال ظاهری ساده و خوشساخت هستید، جک S3 را انتخاب کنید؛ اما اگر طراحی اسپرت و مدرنتر را ترجیح میدهید، امویام X22 پرو با ظاهری مدرن، گزینهای بهتر است. امویام X22 پرو اتوماتیک هم که پارسال در نمایندگیهای مدیرانخودرو ۸۴۲ میلیون تومان فروخته میشد، نزدیک ۳۰ میلیون گران شده است.
دیدگاهتان را بنویسید