مقایسه خودرو چانگان با x33

مقایسه خودرو ام وی ام X33 Cross با چانگان CS35 اتوماتیک

در مجموع باید بگوییم که انتخاب یکی از دو خودرو حاضر در این مقایسه از نظر شکل ظاهری به سلیقه شما بازمی‌گردد اما ام وی ام X33 S کمی جدیدتر و اسپرت‌تر به نظر می‌رسد. با مقایسه لیفان X60 با چانگان CS35 متوجه می‌شویم که از نظر قیمت نزدیک به هم هستند، البته قیمت چانگان پایین‌تر است. هر دو خودرو به‌واسطه چینی بودن‌شان در بازار دست‌دوم‌ها افت قیمت بالایی پیدا می‌کنند.

تاریخ تاسیس چری به سال ۱۹۹۷ می‌رسد و حالا در کنار جیلی و بی‌وای‌دی و هاوال و چانگان، در گروه خودروسازان برتر چین ازنظر کیفیت فنی و ایمنی است. کنسول مرکزی ام وی ام ایکس 33 کراس نیز با طراحی جدید خود، فضایی ارگونومیک و کاربردی را برای سرنشینان فراهم می‌کند. متریال پیانویی سیستم تهویه مطبوع که در زیر نمایشگر لمسی قرار گرفته‌اند، حس لوکس بودن را القا می‌کند. غربیلک فرمان X33 کراس نیز با طراحی اسپرت و خوش‌دست، رانندگی لذت‌بخشی را برای راننده به ارمغان می‌آورد. طراحی داخلی این خودرو برای کسانی که به دنبال ظاهری به‌روز و امروزی هستند، انتخاب مناسب‌تری است.

هماهنگی رینگ‌ها و جلوپنجره و چراغ‌ها و مه‌شکن و طراحی بدنه و کناره‌های چانگان CS35 باعث شده تا تبدیل به خودرویی محترم‌تر از نظر طراحی بدنه شود. با مقایسه ام‌وی‌ام X33s با جک S3 اتوماتیک متوجه می‌شویم که ام‌وی‌ام ایکس ۳۳ اس با پیشرانه دو لیتری خودش، می‌تواند ۱۳۹ اسب بخار قدرت ایجاد کند؛ یعنی ۳۲ اسب بخار بیشتر از جک S3 اتومات. اما این باعث نشده تا در تند و تیز بودن و شتاب‌گیری، این خودرو موفق‌تر عمل کند؛ بلکه سه، چهار ثانیه‌ای عقب افتاده است. ضمن اینکه مصرف جک S3 یک لیتری اقتصادی‌تر بوده و ۱۰ کیلومتر هم نهایت سرعت این خودرو بر ساعت، بیشتر است. یکی از معایب اصلی مدل‌های اولیه گیربکس‌های CVT هم لغزش بین تسمه و غلتک‌ها بود، زیرا فاقد دندانه بوده و نمی‌توانستند یک اتصال مکانیکی صلب ایجاد کنند. هم‌اکنون برای پیش‌فروش MVM X55 مونتاژ مدیران خودرو، قیمت یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان وجود دارد.

چرم مصنوعی و مواد نرم باکیفیت، در بخش بالا و میانی دیده می‌شوند؛ ضمن اینکه فرمان استفاده شده برای X5 تفاوت جالبی با X55 فراهم می‌کند. اولین مقایسه، یک مقایسه درون‌خانوادگی است، میان دو خودرویی که کرمان خودرو تولید کرده است؛ X50 و X60. روی هم رفته می گردد گفت که از نظر فنی، شرایط ام وی ام X33s بهتر است، اما برای کسانی که دنبال خودرویی خاص تر هستند، جک S3 می تواند گزینه مناسبی باشد. این خودرو در سال 2016 در چین ساخته شده و در سال 1395 هم فروش خود را در بازارهای ایران آغاز کرد.

اگر نمی‌دانید کدام‌یک را باید بخرید و مدام از خود می‌پرسید که ام وی ام x33s بخرم یا چانگان cs35؟ حتما این مقاله کاربردی و مهم از همراه مکانیک را مطالعه کنید. ام وی ام x33s بخرم یا چانگان cs35؟ موضوع این مقاله از سری مقالات مجله خودرو همراه مکانیک است که قصد داریم به بررسی و مقایسه ام وی ام x33s با چانگان cs35 از نظر فنی، طراحی و امکانات رفاهی بپردازیم. در شرایط امروز بازار خودرو می‌توانید MVM X33 را در بازه قیمتی 180 تا 270 میلیون تومان تهیه کنید، در حالی که قیمت چانگان از 150 میلیون تومان شروع شده و تا 250 میلیون ادامه دارد. البته نباید فراموش کرد که قیمت خودرو در ایران از ثبات چندانی برخوردار نیست و قیمت‌ها تغییرات سریعی را تجربه می‌کنند. مقایسه MVM X33 و چانگان CS35 از نظر طراحی خارجی نشان می‌دهد که در طراحی چانگان دست‌کم از خطوط و حجم‌دهی‌های بیشتری استفاده شده است.

قیافه‌اش را کمی عوض کرده بودند و البته به بقیه آپشن‌ها و مشخصات فنی‌اش چندان دست نزده بودند با این توضیح که به جای گیربکس CVT که چند سالی از آن استفاده کرده بودند، از گیربکس اتوماتیک سود برده بودند. طراحی چانگان CS35 کاملا متوسط است و خودرو چندان زیبایی را در مقابل نداریم. البته چانگان یک بار این خودرو را فیس لیفت کرده که در مقایسه با مدل اولیه تغییراتی را در چراغ‌ها و سپرها تجربه کرده ولی سایپا همچنان با تاکید فراوان همان مدل اولیه را به تولید می‌رساند.

ام وی ام X33 نخستین بار در سال 1390 وارد بازار کشورمان شد اما رفته رفته ظاهر آن تغییر کرد و اکنون در مدل X33 S یا اسپرت به فروش می‌رسد. باید به این واقعیت اشاره کرد که MVM X33 یک خودرو با شتاب‌گیری کند است و چانگان CS35 کندتر از آن است. در واقع این خودروها بیشتر برای خانواده‌های پرجمعیت که به یک خودرو کراس اور کمپکت اقتصادی نیاز دارند، مناسب است. خانواده‌های ایرانی می‌توانند برای مسافرت‌های طولانی، که معمولاً نیازمند فضای بار زیاد است، از این خودروها لذت ببرند.

هر دو خودروی دیفرانسیل جلوی چهار سیلندر، قدرت تقریباً یکسانی فراوری می نمایند؛ هرچند که حجم پیشرانه ام وی ام X33s از مدل جک بیشتر است. شتاب ها و حداکثر سرعت گرفته شده از خودرو هم شرایط چندان متفاوتی نسبت به هم ندارد، با این تفاوت که ام وی ام X33s کمی پرمصرف تر از رقیب خودش ظاهر می گردد. از دیگر خودروهایی که معمولاً خیلی در مقایسه با ام‌وی‌ام X33 S قرار می‌گیرد، باید به همین مدل از چانگان اشاره کنیم.

و نهایتاً در نمای پشت خودرو وجود چراغ‌های عمودی و مه‌شکن‌ها توانسته است نمایی جوان‌پسند به این خودرو ببخشد. تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم.

از سوی دیگر هرچند در قیمت‌های اعلام شده بالا اختلاف چندانی در بین این خودروها نیست، ولی با توجه به انتخابی که انجام خواهید داد، می‌توانید هزینه‌ای را که بابت خرید هر کدام از خودروها پرداخت خواهید کرد تا اندازه زیادی تغییر دهید. برای اطلاع از قیمت چانگان CS35 اتوماتیک و خرید اقساطی چانگان کلیک کنید. هرچند که در طراحی مه‌شکن‌ها از همان طرح قدیمی دایره‌ای استفاده شده است. اما در نمای پشت خودرو وجود چراغ‌های بزرگ و طرح روی درب عقب از سادگی این نما کاسته است. در مجموع می‌توان طراحی چانگان را نسبت به ام وی ام کمتر اقتصادی دانست، اما در ام وی ام از ترفندهایی استفاده شده است که شاید قابلیت آن در جلب نظر جوانان را افزایش دهد. نمایشگرهای پیوسته روی داشبورد، هر کدام ۱۲/۳ اینچ هستند و خصوصا برای اطلاعات پشت فرمان (کلاستر) تفاوت چشمگیر با مدل قدیمی ایجاد می‌کنند.

اخیراً بازار خودروهای کراس اور در ایران رونق یافته و مخصوصاً در بازه قیمتی پایین تر از 100 میلیون تومان گزینه های زیادی در پیش روی مشتریان است. برندهای چینی در حال رقابتی تنگاتنگ هستند و مطمئناً ملاک انتخاب مشتریان در این رقابت، کیفیت ساخت، نحوه قیمت گذاری شرکت های عرضه کننده خودروها، شرایط فروش، خدمات پس از فروش و بازار دست دوم است. چانگان CS35 خودرویی است که چند ماهی است در شرکت سایپا کاشان تولید می گردد و این شرکت عرضه آن در بازار را به عهده دارد. همچنین مدتی است که مدل گیربکس اتوماتیک خودروی ام وی ام X33 توسط شرکت مدیران خودرو تولید شده و قصد رقابت با کراس اورهای اتوماتیک بازار را دارد. حال شرکت های سایپا و مدیران خودرو با دو کراس اور چانگان CS35 اتوماتیک و ام وی ام X33 S با هم به رقابت پرداخته و در این رقابت، قیمت خودروها و آپشن های ارائه شده در آنها برنده را مشخص خواهد نمود.

این را هم بگوییم که سایپا دست روی دست نگذاشت و به واردات صِرف اکتفا نکرد. در حدود سال ۱۳۹۵ بود که خط مونتاژ این خودرو در سایپا راه‌اندازی شد. چرا؟ چون قیمت فروش و قطعات با حضور سایپا و تولید در داخل بسیار کمتر از قبل شد. البته چانگان در حال حاضر محصولات شاسی بلند زیادی در سبد محصولات خود دارد که مدل‌های به مراتب جذاب‌تر و مدرن‌تری از CS35 هستند. متاسفانه خودروسازان ایرانی حتی از میان محصولات خودروسازان چینی هم ارزان‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین نمونه‌ها را برای بازار کشورمان انتخاب می‌کنند در حالی که چینی‌ها در مسیر رشد در صنعت خودرو قرار دارند.

برای مثال، ایکس 33 از نظر شتاب‌گیری صفر تا 100 رکورد بهتری را ثبت کرده است (13 ثانیه)، در حالی که چانگان توانسته است از نظر حدأکثر سرعت (180 کیلومتر در ساعت) و مصرف سوخت (6/6 لیتر در هر 100 کیلومتر) عملکرد رضایت‌بخش‌تری داشته باشد. صندلی‌های ردیف دوم برای افراد بلند قد، چندان ایده‌ال نیست اما برای سرنشینان جلو، ایراد خاصی دیده نمی‌شود. صندوق ۳۴۰ لیتری این خودرو نیز برای یک کراس‌اور، جادار و راضی‌کننده نیست.

به همین دلیل نسبت به سایر رقبای خود از امکانات رفاهی چندان بالایی برخوردار نیستند و توان رقابت با محصولات شرکت‌های معتبر بین المللی را ندارند. می‌توانید برای مقایسه MVM X33 و چانگان CS35 از نظر امکانات رفاهی به جدول زیر مراجعه کنید، چون هر کدام از خودروها از جنبه‌هایی بر دیگری برتری دارد. چری یکی از قدیمی‌ترین صادرکنندگان خودروهای چینی محسوب می‌شود که موفق به فروش در بازار جهانی شد. هرچند که محصولات اولیه، طراحی ناخوشایند و کیفیت فنی بسیار پایین داشتند؛ اما به مرور زمان، خودروهای چری سهم بیشتری از بازار کشورهای شرق آسیا و امریکای جنوبی گرفتند.

دیگر نکته‌ی جالب اینکه، چری 5x علاوه‌بر ایران و چین، در برزیل، مصر، اندونزی و پاکستان نیز مونتاژ می‌شود. همچنین نسخه‌ی تمام برقی از این خودرو نیز به تعداد محدود در چین تولید شد که در زمان ۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسید. MVM X22 Pro و MVM X33 CROSS در نسخه اتوماتیک از پیشرانه 1 لیتری سه سیلندر توربو بهره می‌برند که در X33 کراس به طور جزئی ارتقا یافته و قدرتی معادل ۱۱۲ اسب بخار تولید می‌کند. گیربکس نیز در نسخه اتوماتیک هر دو خودرو از نوع CVT با ۹ دنده مصنوعی است. ظاهر ام وی ام X33s به واسطه کلاسیک بودن و ظرافت در چراغ ها و ورودی های هوا و بعلاوه طراحی بهتر مه شکن ها و …، عمومی تر و کاربرپسندتر از آب در آمده است.

پس اجازه بدهید که به طور اجمالی، به مقایسه ام وی ام X33s با چانگان CS35 بپردازیم تا ببینیم که کفه مقایسه به طرف کدام یک سنگینی می نماید. به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خودروهای چینی، حضور پررنگی در بازارهای ایرانی داشته و دارند. یکی از همین حضورها هم مربوط به همین خودروهای ام وی ام است که در مدل های مختلف راهی خیابان های ایران شده اند. همچنین، مدل چانگان در این مقایسه، در برخی آپشن‌ها وضعیت بهتری دارد؛ مثل تعداد ایربگ‌ها و ترمز کمکی و کمربند ایمنی پیش‌کشنده و تعداد بیشتر اسپیکرها و … . روی هم رفته می‌شود گفت که از نظر فنی، وضعیت ام‌وی‌ام X33s بهتر است، اما برای کسانی که دنبال خودرویی خاص‌تر هستند، جک S3 می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این خودرو در سال ۲۰۱۶ در چین ساخته شده و در سال ۱۳۹۵ هم فروش خود را در بازارهای ایران شروع کرد.

این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک 4 سرعته به چرخ‌های جلو انتقال پیدا نمی‌کند. این قدرت به هیچ وجه زیاد نیست و باتوجه به عملکرد ضعیف جعبه دنده، در عمل با یک خودرو کاملا کند طرف هستیم. باید چانگان CS35 را کاملا یک خودرو شهری دانست و استفاده از آن در مسیرهای آفرودی به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. ام وی ام X33 S تجهیزات رفاهی چون استارت دکمه‌ای، نمایشگر 8 اینچی، تنظیم صندلی راننده در 6 و سرنشین در 4 جهت، تنظیم برقی آینه‌های جانبی، چراغ دیلایت، کروز کنترل، سانروف، دوربین و سنسور دنده عقب را در اختیار شما قرار می‌دهد. ام وی ام X33 S یک کراس اوور سایز کوچک چینی است که توسط مدیران خودرو تولید و عرضه می‌شود.

البته محصول سایپا فاقد تهویه اتوماتیک و گرمکن آینه‌های جانبی است که در ام وی ام ایکس ۳۳ اس یافت می‌شوند. در ادامه مقاله ” ام وی ام x33s بخرم یا چانگان cs35؟ ” به بررسی چانگان cs35 می‌رویم. البته باید خاطرنشان ساخت که  MVM در واقع زیرمجموعه شرکت چری است و در تاریخ این شرکت تنها خودرو QQ3، که در ایران به نام MVM110 شناخته می‌شود، تحت عنوان ام وی ام به بازار عرضه شده است. وگرنه تمام خودروهایی که در ایران به نام ام وی ام شناخته می‌شوند، در خود چین به نام چری شناخته شده‌اند. به هر حال، mvm x33 یکی از کراس اورهای محبوب بازار ایران است که شرکت مدیران خودرو آن را به کشور وارد می‌کند.

افزایش محبوبیت کراس اورهای کامگکت در کشور موجب شده تا شرکت سایپا نیز اجازه ندهد از قافله عقب بماند و تعدادی کراس اور چینی را به بازار عرضه کرده، که چانگان CS35 نیز یکی از آنهاست. لازم به یادآوری است که چانگان پس از برلیانس V5 دومین خودرو کراس اور چینی به شمار می‌آید که از جانب شرکت سایپا به بازار ایران عرضه شده است. این خودرو توانسته با پشتیبانی سایپا فروش نسبتاً مطلوبی را نیز در کشور به دست آورد. اخیراً بازار خودروهای کراس اور در ایران رونق یافته و مخصوصاً در بازه قیمتی پایین تر از ۱۰۰ میلیون تومان گزینه های زیادی در پیش روی مشتریان است. موتور MVM X33 حجم بیش‌تری نسبت به لیفان X60 دارد و می‌تواند توان بیش‌تری را تولید کند. به‌لحاظ آپشنال بودن نیز وضعیت مدل ام‌وی‌ام را باید بهتر بدانیم، زیرا گزینه‌های بهتری مانند سیستم تهویه اتوماتیک و کروز کنترل دارد.

در سبد محصولات این شرکت، تیگو ۷ پرو با قیمت ۲ میلیارد تومان دیده می‌شود و فونیکس FX تقریبا ۲/۲ میلیارد تومان است. از مجموع این موارد می‌توان نتیجه گرفت، MVM X5 حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون‌ تومان گران‌تر از X55 قیمت‌گذاری شود. این محصول از نظر اندازه‌ی بدنه، اندکی بزرگ‌تر از ام‌وی‌ام ایکس ۳۳ (تیگو ۳) و البته کوچک‌تر از چری تیگو ۵ است. مدل جدید که مردم ایران به نام X55 می‌شناسند، سال ۲۰۱۴ معرفی شد و پس از فیس لیفت سال ۲۰۱۹ جای‌گزین X33 شد.

ام‌وی‌ام X5 فاقد تزئینات قرمزموجود در کابین X55 است اما برای تودری‌ها و طرح صندلی، تغییری دیده نمی‌شود. در نمای اصلی، چراغ‌های باریک برای بهبود حس اسپرت به کراس‌اور کوچک چری اضافه شده‌اند. مدل جدید، عملا فضای خالی برای هدایت هوا به سمت رادیاتورها ندارد و محل نصب پلاک است. چری برای این بخش، از تزئینات نگینی نقره‌ای رنگ استفاده کرده و مواد پلاستیکی با طرح سیاه براق دارد. از دیگر خودروهایی که معمولاً خیلی در مقایسه با ام وی ام X33 S قرار می گیرد، باید به همین مدل از چانگان اشاره کنیم.

از نظر کابین و طراحی و متریال و امکانات، دو خودرو نمره یکسانی می‌گیرند، با این تفاوت که وضعیت جک S3 اتوماتیک کمی بهتر است. با مقایسه ام‌وی‌ام X33s با جک S3 اتوماتیک در نگاه اول، باید هندلینگ و وضعیت تعلیق و لذت رانندگی را در خودرو یکسان بدانیم، با این تفاوت که وضعیت ام‌وی‌ام X33s کمی بهتر است. اما در طراحی ظاهری، همان‌طور که اشاره شد طراحی کراس جک کمی خاص‌تر و غیرمرسوم‌تر است و شاید خیلی‌ها دوست نداشته باشند خودرویی با چنین ظاهری داشته باشند؛ هرچند که ظاهرش تهاجمی به نظر می‌رسد. اجازه بدهید که ابتدا با مقایسه ام‌وی‌ام X33s با جک S3 اتوماتیک شروع کنیم؛ مقایسه‌ای بین دو شاسی‌بلند جمع و جور چینی.

در نمای روبروی چانگان قبل از هر چیزی چراغ‌های بزرگ خودنمایی می‌کنند، که البته از نظر زیبایی شاید دارای طرح چندان جذابی نیستند. اما وجود خطوط روی کاپوت و حجم‌دهی نسبی سپر شباهت آن به خودروهای مدرن امروزی را افزایش می‌دهد. در پشت، طرح پیوسته به چراغ‌ها اضافه شده و حالا ام وی ام ایکس ۵ بسیار شبیه جک KMC X5 است. طراحان چری برای فیس لیفت اساسی روی این کراس‌اور، حجم‌دهی بدنه، خصوصا طرفین سپر را به کلی تغییر داده‌اند تا نمای عقب X5 تفاوت زیادی با X55 داشته باشد. در مدل جدید، محل نصب پلاک، بالا آمده و حفره‌های عمودی مشابه نمای روبرو، اضافه شده‌اند. با مقایسه لیفان X60 با چانگان CS35 از نظر فنی و ظاهری، باید گفت که وضعیت چانگان است، هرچند قیمتش پایین‌تر است.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب مقایسه جک S3 با ساندرو استپ وی و چانگان CS35 و ام وی ام X22 را هم مطالعه کنید. ناگفته نماند که قیمت ام وی ام x33s صفر کیلومتر در حال حاضر در حدود 500 میلیون تومان برآورد شده‌است. با شهر شنزن در چین بیشتر آشنا شویمشهر شنزن عنوان ثروتمندترین شهر در کشور پهناور چین را به خود اختصاص داده است. به همین علت از امکانات رفاهی زیادی برخوردار می باشد و گردشگرانی که سالانه به این شهر سفر می نمایند همیشه رضایت زیادی از سفر خود دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، چانگان CS35‎ با خصوصیات عملکردی مناسب، ظاهری شیک و اتاقی راحت تجربه ی رانندگی با خودروی شاسی بلند را به خوبی برای علاقمندانش فراهم می کند. در ابتدای مقاله ” ام وی ام x33s بخرم یا چانگان cs35؟ ” به سراغ بررسی ام وی ام ایکس 33 اس می‌رویم. شرکت مدیران خودرو از سال 1395 تصمیم گرفت تا نسخه فیس‌لیفت ایکس ۳۳ نیو را وارد بازار کند و آن را با نام x33s در اختیار مشتریان قرار دهد. این خودرو در دو تیپ معمولی و اسپرت به بازار کشور راه پیدا کرد که در این میان مدل اسپرت از سقف و ستون مشکی به اضافه رینگ‌های اسپرت پره دوبل بهره می‌برد. سال 1397 تولید مدل معمولی متوقف شد و از آن زمان تاکنون ایکس 33 اس اسپرت روی خط تولید مدیران خودرو قرار دارد. ام وی ام X33 S از یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که قادر است 136 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

مدل قبلی این خودرو به عنوان اولین خودروی ساخت داخل با تکنولوژی CVT وارد بازار شد و به‌ این‌ ترتیب از همین دانش فنی به صورت بهینه سازی شده برای گیربکس مورد استفاده در MVM X33 S نیز بهره برده است. محرک‌های اصطکاکی هم معمولا در معرض لغزش، بخصوص در گشتاورهای بزرگ قرار دارند. این سبک خودرو با  قیمت مشابه سدان، راحتی بیشتر برای رانندگی و البته حس نزدیک به شاسی‌بلندها را فراهم می‌کند. احتمالا به همین دلیل، ام‌وی‌ام X33 مدیران خودرو برای مدتی نسبتا طولانی، پرفروش‌ترین خودروی چینی بازار ایران بود و حالا جانشین آن نیز در کشور ما مورد استقبال قرار گرفته است. البته همزمان با ناتوانی سایپا و ایران خودرو در تولید انواع شاسی بلند و کراس‌اور، مردم ایران چاره‌ای جز خرید مدل‌های چینی ندارند. به گزارش ایران‌جیب به نقل از خبرماشین، چانگان CS35 خودرویی است که چند ماهی است در شرکت سایپا کاشان تولید می گردد و این شرکت عرضه آن در بازار را به عهده دارد.

آخرین نسل این خودرو همچنان از قوای فنی شبیه به نسل های گذشته خود در ایران بهره می‌برد و تنها تفاوت های آن با مدل های قبلی، طراحی ظاهری و داخلی خودرو و اضافه شدن برخی امکانات و ریزه کاری ها است. چانگان CS35 از نظر طراحی داخلی وضعیت مطلوب‌تری دارد و طراحی آن به‌روزتر است. در مرکز داشبورد یک نمایشگر وجود دارد و در دو طرف آن ورودی‌های سیستم تهویه جای گرفته‌اند. کلیدهای کنترلی در زیر نمایشگر، کنسول وسط و نیز بر روی فرمان نصب شده‌اند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *