مقایسه خودرو کی ام سی j7

مقایسه خودرو جک کی ام سی J7 با بهمن موتور ریسپکت

کرمان موتور، یکی از شرکت‌های خودروسازی محبوب در ایران، با مونتاژ و عرضه خودروهای برند JAC چین و برند اختصاصی خود KMC، توانسته سهم قابل توجهی از بازار را به دست آورد. این شرکت با تولید و عرضه مدل‌هایی مانند سدان اقتصادی جک J۴، کراس‌اوورهای پرطرفدار جک S۳ و S۵، شاسی‌بلند لوکس KMC K۷ و وانت دو دیفرانسیل KMC T۸، گزینه‌های متنوعی را برای خریداران ایرانی فراهم کرده است. طراحی مدرن، امکانات به‌روز و قیمت رقابتی از دلایل استقبال مصرف‌کنندگان از محصولات کرمان موتور به شمار می‌رود.این شرکت با توسعه شبکه خدمات پس از فروش و تمرکز بر ارتقای کیفیت محصولات، جایگاه خود را در بازار ایران تقویت کرده است. در شرایطی که محدودیت‌های بین‌المللی بر صنعت خودروی کشور تأثیر گذاشته، کرمان موتور با ادامه همکاری با برندهای چینی و معرفی مدل‌های جدید، نقش مهمی در تأمین نیاز بازار ایفا می‌کند. افزایش تنوع محصولات و ارائه شرایط فروش متنوع، از دیگر عواملی است که موجب شده این شرکت همچنان به عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت خودروی ایران شناخته شود.

در مقابل، نمای داخلی کی ام سی J7 حالتی مینیمالیستی دارد و طراحی داشبرد آن بیشتر از اینکه اسپرت به نظر برسد، سعی دارد تا طرحی لوکس و مجلل را به نمایش بگذارد. نمایشگر بزرگ عمودی در میانه داشبرد J7، ما را به یاد محصولات تسلا می‌اندازد و احتمالا طراحان این خودرو نیز قصد داشته‌اند تا با این کار محصول خود را به عنوان یک ماشین مدرن و همگام با تکنولوژی روز در ذهن مشتری جا بدهند. به طوری که هم کی ام سی J7 و هم بهمن ریسپکت می‌توانند اعتماد به نفس کافی در راننده ایجاد کنند تا با خیال راحت در سرعت‌های مختلف و در شرایط گوناگون به رانندگی بپردازد و هر زمان که نیاز داشته باشد، سرعت خودرو را تا حد دلخواه کاهش دهد.

در سوی دیگر کی ام سی EJ7 نیز یک باتری به ظرفیت تقریبی ۵۰ کیلووات ساعت دارد و تحت شرایط استاندارد می‌تواند حدود ۴۰۲ کیلومتر با یک مرتبه شارژ به مسیر خود ادامه دهد. طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور J7 به ترتیب ۴۷۸۰، ۱۸۲۰، ۱۴۹۲ و ۲۷۷۰ میلی‌متر و وزن خالص آن هم ۱۴۸۵ کیلوگرم اعلام شده است. ابعاد ماشین بزرگ‌تر از سدان‌های کامپکت دیده می‌شود و مخصوصاً فاصله بین دو محور کشیده آن باعث می‌شود تا فضای پای زیادی برای سرنشینان مهیا باشد. اگر قصد خرید خودروی KMC J7 را دارید، می‌توانید این خودرو را با شرایط ویژه از هلدینگ خسروانی خریداری کنید.

طراحی مینیمالیستی، استفاده از تریم چرم و ویژگی‌های فناوری پیشرفته، فضای داخلی آن را جذاب و متناسب با ذائقه کسانی که به دنبال خودروهای اسپرت و با امکانات جدید هستند، کرده است. مانیتور ۲۰ اینچی به‌هم پیوسته، اسپیکرهای سونی، صندلی‌ها جلو برقی به همراه گرم‌کن و سردکن، پنل تهویه لمسی، سانروف، اتوهُلد و ترمز پارک برقی، دوربین ثبت وقایع، شیفتر پشت فرمان، کروز کنترل تطبیقی از آپشن‌های آریزو ۶ جی‌تی هستند. پیشرانه جی ۷ با بسیاری از محصولات کراس‌اوور کرمان موتور نظیر جک اس ۵ و کی ام سی X5 یکسان است و برای مشتریانی که از شرکت کرمان موتور خودرو خریداری کرده‌اند بسیار نام‌آشناست. بعد از مقایسه توانایی‌های فنی بهتر است مقایسه kmc j7 با آریزو پرو را از جنبه استفاده‌های معمول و خانوادگی ادامه بدهیم. در ضمن نحوه طراحی صندلی‌های جلو آریزو 6 پرو به گونه‌ای است که سرنشینان عقب این خودرو فضای دلبازتری را نسبت به kmc j7 تجربه می‌کنند.

با در نظر گرفتن آپشن‌ها و تجهیزاتی که علاوه بر افزایش راحتی و آسایش راننده و سرنشین این خودرو را به یک محصول مدرن تبدیل کرده اند، بدون شک کی‌ام‌سی J7  برای مشتریانی که به دنبال یک سدان لوکس و متمرکز بر راننده هستند، گزینه‌ای جذاب‌تر است. بارها الگوی ساده و تکراری داشبورد آریزو ۶ را در خودروهای گوناگون مشاهده کرده‌ایم. نمایشگر مرکزی بزرگ به‌صورت عمودی و مشابه کابین جدید محصولات مرسدس بنز جانمایی شده و غربیلک فرمان ۴ شاخه عیناً شبیه محصولات جدید هیوندایی است. کی ام سی J7 با ارائه امکانات پیشرفته و لوکس بیشتر در بخش رفاهی و ایمنی به نظر می‌رسد یک انتخاب جذاب‌تر برای کسانی باشد که به دنبال تجربه‌ای مدرن‌تر و راحت‌تر هستند. از نظر شتاب گیری، کی ام سی J7 با ثبت شتاب صفر تا صد در حدود ۸.۵ ثانیه از ریسپکت که به شتابی حدود ۱۰ ثانیه دست می یابد، پیشی می گیرد.

خودروهای جک اکنون با برند کرمان موتور به بازار ایران عرضه می‌شوند که  رویه‌ای مرسوم در نام‌گذاری خودروها پس از تحریم‌های اقتصادی است. پس از توقف تولید جک J5 به‌عنوان محصول محبوب و پرفروش در کرمان موتور، این شرکت تصمیم گرفت تا برادر بزرگ‌تر آن را به خط تولید خود بیاورد. تولید کی ام سی J7 از 1401 در کرمان موتور آغاز شده است و تا به امروز ادامه دارد. اگر دچار همه‌گیری کراس‌اوور سواری نشده باشید و البته در حساب بانکی شما به‌اندازه کافی وجه نقد موجود باشد، کی ام سی J7 یکی از گزینه‌های پیش روی شما برای خرید خواهد بود.

استفاده از روکش‌های چرمی و متریال باکیفیت در ساخت داشبرد و رودری‌ها نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت نمای داخلی بهمن ریسپکت به حساب می‌آید. خودروسازان چینی هم این نکته را به خوبی می‌دانند و قصد ندارند تا از بازار سدان‌ها به طور کامل خارج شوند. در این بین دو خودروی جک J7 که در ایران با نام کی ام سی J7 به فروش می‌رسد، به همراه بهمن ریسپکت، جزو جدیدترین خودروهای مونتاژی هستند که به عنوان سدان‌های جذاب در بازار کشور حضور پیدا کرده‌اند. انتخاب میان کی‌ام‌سی J7 و کی‌ام‌سی X5 به ترجیحات شخصی، سبک رانندگی و نیازهای شما بستگی دارد.

این خودرو با موتور توربوشارژ 1.5 لیتری، شتاب سریع، سقف پانورامای برقی، دوربین 360 درجه و سیستم‌های ایمنی نظیر شش کیسه هوای 10 نقطه‌ای و کنترل پایداری ESP، تجربه‌ای راحت و ایمن را برای شما فراهم می‌کند. مقایسه امکانات و آپشن های کی ام سی J7 و بهمن ریسپکت نشان می دهد که هر دو خودرو از امکانات رفاهی و ایمنی مشابهی برخوردارند، اما کی ام سی J7 به دلیل داشتن برخی ویژگی های اضافی، در این بخش برتری دارد. این خودرو به تجهیزاتی مانند سقف پانوراما، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و پدل شیفتر پشت فرمان مجهز است که در بهمن ریسپکت وجود ندارد.

کی ام سی جی ۷، محصول شرکت کرمان موتور و لوکس‌ترین سدان حال حاضر این خودروساز خصوصی است. کی ام سی جی ۷ اولین سدان شرکت کرمان موتور است که با لوگوی اختصاصی این شرکت به تولید و عرضه رسید. کی ام سی جی ۷ در دسته سدان های لیفت بک ( شیشه عقب به صندوق متصل است و زمان باز شدن درب صندوق به همراه آن باز می‌شود) قرار می‌گیرد. با توجه به تجربه‌ای که پیش از این با قوای محرکه ریسپکت در سایر محصولات چری داشته‌ایم باید گفت این خودرو شتاب گیری نسبتاً کندی دارد و تأخیر توربو و پدال گاز کاملاً محسوس خواهد بود.

این در حالی است که موتور ریسپکت 150 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور دارد. این تفاوت 22 اسب بخاری در قدرت و 70 نیوتن متری در گشتاور، تأثیر قابل توجه خود را در عملکرد دو خودرو نشان می‌دهد. درب صندوق و شیشه عقب به‌صورت یکپارچه بوده و هنگام باز کردن آن با فضای ورودی بار بزرگی مواجه می‌شویم.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مقایسه ریسپکت با J7 همین بخش قوای محرکه است که تفاوت‌های مهمی را به نمایش می‌گذارد. درحالی‌که ریسپکت از پیشرانه آشنای ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو استفاده می‌کند، کی ام سی J7 به پیشرانه قوی‌تر ۱.۵ لیتری توربو با تکنولوژی TGDi مجهز است. قدرت و گشتاور ریسپکت به ترتیب ۱۵۴ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتون متر است درحالی‌که J7 قدرت ۱۷۲ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتون متر را به چرخ‌ها تحویل می‌دهد و بنابراین از این نظر کاملاً برتر از ریسپکت ظاهر می‌شود. ضمن اینکه ریسپکت به گیربکس CVT نه دنده مجهز است درحالی‌که J7 از گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه سود می‌برد.

استفاده از حجم‌پردازی پخته‌تر و یکدست‌تر، رینگ‌های کرومی، جلوپنجره براق کرومی‌رنگ یا سیاه (بسته به مدل اکسلنت یا پرو) و چراغ‌های LED از ویژگی‌های این خودرو به شمار می‌روند. جا دارد به تفاوت طراحی بخش عقب آریزو ۶ پرو اشاره کنیم که نمایی به‌روزتر را برای خریداران به ارمغان آورده است و می‌تواند رقیب خوبی برای طراحی کی‌ام‌سی J7 باشد. این خودرو با ابعاد ۴,۷۱۰ در ۱,۸۲۵ در ۱,۴۹۰ میلی‌متر و فاصله‌محوری ۲,۶۷۰ میلی‌متری طراحی شده است که آن را از نظر ابعاد، بزرگ‌تر از دو رقیب دیگر می‌کند. این سدان سایز متوسط با تکیه‌بر ارائه امکانات بهتر امید داشت بتواند به فروشی خوب دست پیدا کند و در بخش‌های بالارده‌تر بازار، جایی برای کرمان‌موتور باز کند. این سدان که در دو نسخه اکسلنت و پرو به بازار عرضه شده است، از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر استفاده می‌کند. نمونه اکسلنت و پرو به‌جز تفاوت‌های ظاهری و آپشن‌های گوناگون (که در پرو بیشتر هستند) تفاوت خاص دیگری با یکدیگر ندارند.

اما آریزو 6 پرو حد متعادلی از اسپرت بودن و لوکس گرایی را در ظاهر خود رعایت کرده است و می‌تواند برای همه رده‌های سنی جذابیت خاص خود را داشته باشد. با توجه به قیمت، آپشن ها، مشخصات فنی و ظاهر ماشین KMC J7 قطعا ارزش خرید دارد. وظیفه انتقال قدرت کی ام سی J7 به چرخ‌های جلو بر عهده گیربکس 6 سرعته دو کلاچه قرار گرفته که از نوع خشک است. مهمترین جنبه مقایسه کی‌ ام‌ سی J7 با کی ام سی EJ7 همین بحث مشخصات فنی است که راه این دو خودرو را به‌طور کامل از هم سوا می‌کند. فیدلیتی با قیمت 1,533,000,000 تومان و کی ام سی J7 با قیمت 1,560,000,000 تومان، تفاوت قیمتی این دو خودرو 27 میلیون تومان است. قدرت تولیدی این پیشرانه از طریق یک گیریکس ۶ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

از طرف دیگر گیربکس CVT نیز عمده تمرکز خود را روی رانندگی اقتصادی معطوف می‌کند و به همین خاطر نباید انتظار سواری اسپرتی را داشت. عایق‌بندی کابین ریسپکت خوب است و صدای زیادی وارد کابین نمی‌شود اما در زمان عبور از دست‌اندازهای بزرگ کاملاً آن‌ها را احساس خواهید کرد. پایداری و هندلینگ نیز به لطف سیستم‌های ایمنی و تعلیق چند اتصالی عقب رضایت‌بخش است و سواری خودرو به عنوان سدانی با اندازه متوسط پذیرفتنی و نسبتاً نرم خواهد بود. در مجموع ریسپکت کاملاً انتظارات یک مصرف‌کننده معمولی را برآورده می‌سازد و برای ترددهای روزمره خودرویی بی حاشیه و خوب خواهد بود. با ورود به کابین ریسپکت شاهد طراحی‌ای خواهید بود که حس هیجان بیشتری را نسبت به بدنه منتقل می‌کند.

بازار خودروی ایران در سال‌های اخیر شاهد حضور خودروهای جدید و متنوعی از تولیدکنندگان داخلی و چینی بوده است. در این میان، دو سدان جدید کی‌ام‌سی J7 و بهمن ریسپکت از جمله محصولاتی هستند که توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده‌اند. این دو خودرو از نظر قیمت، امکانات و مشخصات فنی در یک بازه قرار می‌گیرند و بنابراین، مقایسه آن‌ها می‌تواند برای خریداران این دسته از خودروها مفید باشد. گیربکس شش سرعته دوکلاچه در کی ام سی J7 نیز نسبت به گیربکس CVT با ۹ دنده مصنوعی ریسپکت عملکرد سریع تر و چالاک تری را فراهم می کند. در مقایسه KMC J7 کرمان موتور با شاین مکس ایران خودرو، می‌توان مشاهده کرد که قوای فنی هر دو خودرو از لحاظ حجم موتور، نزدیک به یک‌دیگر هستند، اما حداکثر قدرت و گشتاور تولیدی شاین مکس اندکی بیشتر از کی ام سی J7 است. از طرف دیگر در بخش آپشن‌ها و امکانات رفاهی نیز شاین مکس ایران خودرو به آپشن‌هایی همچون کروز کنترل تطبیقی، رادارهای خطی، تغییر لاین و رادار نقطه کور، ماساژور صندلی راننده و کول باکس مجهز شده است که در J7 مشاهده نمی‌شود.

بنابراین جک J7 برخلاف آریزو 6 پرو یا بهمن ریسکپت پرایم، یک سدان کوچک نیست و سدانی متوسط محسوب می‌شود. KMC J7 یکی از معدود سدان‌های لیفت‌بک در بازار ما است که بی‌اختیار بیننده را به یاد سیتروئن زانتیا معروف می‌اندازد. سقف این خودرو با شیب ملایم به در صندوق‌عقب خودرو ختم شده است و این دو قسمت در یکدیگر ادغام شده‌اند. طراحی بخش جلویی خودرو نیز تهاجمی است و اسپرت‌بودن خودرو را به شما یادآور می‌شود.

زاویه این نور قابل تنظیم بوده و نور چراغ‌های KMC J7 به‌قدری خوب و قوی است که نیاز به مه شکن در این ماشین احساس نمی‌شود. ماشین KMC J7 یک سدان لیفت‌بک اسپرت به شمار می‌رود که توسط کرمان موتور به بازار ایران معرفی شد. کی ام سی J7 در واقع نسخه ارتقاء یافته جک J7 است و توسط زیر شاخه لوکس شرکت خودروسازی جک یعنی Sehol و با نام کامل A5 Plus در بازارهای جهانی شناخته می‌شود. با اینکه در سال‌ها اخیر بسیاری از مردم به سمت کراس‌اوورهای شهری متمایل شده‌اند، اما همچنان طرفداران پر و پا قرص سدان‌های‌ خانوادگی (و مشتقات آن) نیز کم نیستند.

البته برای افراد بلندقد، حضور در این قسمت شاید محدودیت‌هایی از ناحیه سر به وجود آورد. طبق ارزیابی‌های غیررسمی، شتاب صفر تا صد کی ام سی J7 کرمان موتور ۸.۵ تا ۹ ثانیه به طول می‌انجامد. بنابراین اگر شتاب و همچنین چالاکی و هیجان سواری برای شما مهم‌تر است، احتمالا سدان کرمان موتور گزینه بهتری از حریف خواهد بود.

کرمان موتور یکی از بزرگترین شرکت‌های خصوصی در زمینه تولید و مونتاژ خودرو محسوب می‌شود که می‌توان گفت عمده اعتبار و شهرت خود را مدیون محصولات کمپانی چینی جک است. شرکت کرمان موتور ابتدا محصولات جک را با نشان اصلی به بازار ایران می‌آورد، اما اخیرا لوگو کی ام سی را روی نمونه‌های مونتاژی این خودروها نصب می‌کند و آنها را با نشان داخلی به مشتریان ایرانی تحویل می‌دهد. در حال حاضر، آریزو ۵ اسپرت قیمت کارخانه‌ای یک میلیارد و ۲۹۱ میلیون تومانی دارد درحالی‌که این رقم در بازار به نزدیک ۱.۵ میلیارد تومان رسیده است. اگر به دنبال یک خودروی پیشرفته، اسپرت و پرقدرت هستید، بدون شک کی ام سی J7 یک خودروی فوق‌العاده است.

از سوی دیگر، ریسپکت هم با ارائه امکاناتی چون دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک عقب، و کیسه هوای شش گانه به خوبی نیازهای ایمنی و رفاهی سرنشینان خود را پوشش می دهد. کیفیت مواد و متریال به کار رفته در ساخت داشبورد و رودری‌های کی ام سی J7 و فونیکس آریزو ۶ پرو، در نوع خود مرغوب و مناسب به نظر می‌رسد. اما اگر بیشتر دقت کنیم، می‌توان گفت کی ام سی J7 از این نظر بهتر ظاهر شده و مرغوبیت بیشتری درون کابین آن احساس می‌شود.

این نوع از سیستم تعلیق  باعث می‌شود خودرو در عبور پرسرعت از مسیرهای منحنی شکل و پیچ‌ها، به‌خصوص پیچ‌هایی که دارای شیب به سمت چپ یا راست مسیر هستند، ناپایداری بیشتری از خود بروز دهد و با بیش فرمانی و عدم تعادل مواجه شود. البته در این مواقع معمولا سیستم کنترل پایداری به داد راننده می‌رسد و از بروز ناپایداری جدی در آریزو ۶ پرو جلوگیری می‌کند. کی ام سی J7 و فونیکس آریزو ۶ پرو دو سدان جمع‌وجور جدید و جذاب چینی هستند که در بازار ایران حضور دارند. این خودروهای مونتاژی توانسته‌اند بخش اعظم بازار سدان‌های مدرن در ایران را به خود اختصاص دهند و به عنوان محصولات اصلی و مهم در این سگمنت خودنمایی کنند. بعد از تجربه نسبتا موفق عرضه سدان جک J5، نوبت به یک محصول کاملا مدرن و جذاب به نام جک J7 یا همان کی‌ ام‌ سی J7 رسید.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنیداز شما سپاسگزاریم. در بحث طراحی، نتیجه‌گیری کاملا سلیقه‌ای است و این انتخاب در این موضوع را به شما واگذار خواهیم کرد. در نمای جانبی هم رینگ‌های ۱۷ اینچی با رنگ مشکی پیانویی را می‌بینیم که اگر رنگ خودرو سفید باشد خودنمایی بیشتری دارد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این در حالی است که آریزو ۶ پرو با چهره‌ای هماهنگ‌تر و درعین‌حال ساده‌تر یک سدان معمولی است. این دو خودرو با طراحی‌های متفاوت و ویژگی‌های فنی خاص خود، انتخاب‌های مناسبی برای کسانی هستند که به دنبال خودرویی با عملکرد عالی و تجهیزات رفاهی پیشرفته‌اند. کی ام سی J7 به عنوان یک سدان لوکس و جک S5 به عنوان یک کراس‌اوور جمع‌وجور، هرکدام در دسته‌بندی خاص خود گزینه‌های جذابی به شمار می‌روند.

سدان‌های شهری خانوادگی باید دارای صندوق عقب بزرگی باشند تا بتوانند کلیه نیازهای مسافرتی و غیرمسافرتی کاربران خود را برآورده کنند. کی ام سی J7 ظرفیتی در حد ۵۴۰ لیتر برای لوازم کاربران تدارک دیده که به راحتی می‌تواند نیازهای یک خانواده پنج نفره را در مسافرت مرتفع کند و چمدان‌های متعدد را داخل خود جا دهد. ظرفیت صندوق عقب ریسپکت هم ۴۴۵ لیتر است که کمی کوچک‌تر از صندوق پژو پارس بوده و اگرچه برای رفع نیازهای یک خانواده ۴ نفره کافی به نظر می‌رسد، اما نسبت به صندوق عقب جک جی ۷ کوچکتر است و از این نظر محدودیت بیشتری برای سرنشینان خواهد داشت.

سانی به یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی مجهز است که تنها ۱۰۸ اسب بخار قدرت و ۱۳۴ نیوتن متر گشتاور دارد و طبیعتاً بسیار از موتورهای توربوشارژ رقبای چینی ضعیف‌تر است. انتقال نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس چهار سرعتهٔ اتوماتیک قدیمی صورت می‌گیرد که سال‌ها است در صنعت خودروسازی منسوخ شده است. بااین‌وجود، مزیت اصلی این قوای محرکه، استهلاک پایین و برخورداری از کیفیت ثابت‌شدهٔ نیسان است. علاوه بر این، پیشرانهٔ تنفس طبیعی سادهٔ سانی نسبت به ریسپکت هزینه‌ها و دردسرهای نگهداری کمتری هم خواهد داشت. این خودرو همچنین بسیار کم‌مصرف است و در هر صد کیلومتر ۶.۴ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

عملکرد ترمزها قابل‌قبول است اما می‌توانستیم ترمزهای قدرتمندتری را در این خودرو شاهد باشیم. در بحث امکانات، آریزو ۶ جی‌تی را می‌توانیم کامل‌ترین سدان مونتاژی با قیمت کمتر از دومیلیارد تومن بدانیم. یک مانیتور نسبتا بزرگ عمودی در میانه داشبورد به کار گرفته شده که در امتداد آن کنسول میانی قرار دارد.

موتور J7 به استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز است؛ همچنین وزن خودرو ۱۴۸۵ کیلوگرم و حجم باک آن ۵۵ لیتر است. در ابتدا نمایشگر عمودی مرکزی ۱۰.۴ اینچی که تقریباً مشابه مرسدس S کلاس جدید طراحی شده جلب توجه می‌کند. البته حاشیه این نمایشگر زیاد بوده و انتظار ویژگی‌های آن‌چنانی هم از آن نباید داشت.

یک جعبه دنده سی وی تی نه سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت را به چرخ‌های جلو بر عهده دارد. کی‌ام‌سی J7 به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در حدود ۸ ثانیه است که برای یک سدان چینی در این کلاس مناسب به نظر می‌رسد.

ویژگی‌های هر خودرو را با نیازهای خود مقایسه کرده و بر اساس انتظاراتتان، بهترین انتخاب را داشته باشید. در نمایندگی 1780 خسروانی امکان تست درایو این خودروها برای راحتی شما در انتخاب و خرید یمطمئن فراهم شده است. هر دو این خودروها از سطح آپشنی نسبتا خوبی برخوردار هستند، اما آریزو ۶ جی تی یک این بخش از مقایسه را با برتری کاملا محسوسی به پایان خواهد رساند. فضای صندوق بار آریزو 6 پرو هم بیش‌تر از kmc j7 است اما کی ام سی j7 به دلیل ساختار لیفت‌ بک، ورودی صندوق بار بزرگ‌تری دارد که می‌تواند برای حمل بارهای حجیم کاربردی‌تر باشد.

این محصول توسط زیر شاخه لوکس جک یعنی Sehol و با نام کامل A5 Plus در بازارهای جهانی شناخته می‌شود. همان‌طور که در خصوص نمای بیرونی بررسی کردیم، درون کابین خودروها نیز دو اتمسفر کاملاً متفاوت حس می‌شود. KMC J7 مصرف سوخت ترکیبی کمتری دارد (6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر) در حالی که مصرف سوخت JAC S5 در نسخه استاندارد 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است. در مقایسه ابعاد بدنه،  کی ام سی J7 یک سدان با ابعاد 4780 میلی‌متر طول، 1820 میلی‌متر عرض و 1492 میلی‌متر ارتفاع است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *