قدرت ۱۷۵ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتنمتر برای پژو 508L مجهز به موتور ۱/۶ لیتر توربو فراهم میشود. هر چند که رنو و چند برند امریکایی، چند دهه قبل از پژو اقدام به مونتاژ محصولات مختلف در خاک کشورمان کردند؛ از اوایل دهه ۷۰ خورشیدی تا امروز انواع ۴۰۵ و ۲۰۶ با تیراژ بسیار بالا برای مردم ما عرضه میشود. این شرایط، برند پژو را برای بازار ایران، دارای شهرت و جایگاه ویژه کرده است. کابین پژو 508L اسپرت و مدرن، با فاصله از رقبای ساخت ژاپن و کره است. برخلاف غالب خودروهای دنیا، راننده برای تماشای اطلاعات فنی مربوط به پنل (کلاستر) از فضای بالای فرمان استفاده میکند. حتی دستهدنده، روی سطح شیبدار نزدیک فرمان نصب شده است تا خلاقیت در کابین ۵۰۸ را بیشتر نشان دهد.
مدل پایه دارای نمایشگر لمسی ۱۰ اینچ است اما نمونهی ۱۲/۳ اینچ در نسخههای سفارشی ارایه میشود. مدل ۲۰۲۵ نسبت به نمونههای قبل از فیسلیفت، تفاوتهای جالبی ارایه میدهد. سه خط موازی LED برای روشنایی روز، حالت عمودی دارند و جلوپنجره نیز حالتی مشبک با طرح سهبعدی فراهم میکند.
از نمای جانبی هم میتوان حالت خاص چراغها با فرم بومرنگی را مشاهده کرد. حجمدهی بدنه برای پژو 508L با ظرافت قابل قبول انجام شده و فاقد شلوغی است. خطوط برش درها و کشیدگی سقف تا انتهای درپوش صندوق، این موضوع را نشان میدهد.
سایت مستر یدکی توسط افرادی تاسیس شده است که نزدیک به 25 سال در بازار خرید لوازم یدکی پژو و سایر خودروها حضور دارند و از نزدیک با مشکلات این بازار و نیازمندیها و درخواست های مشتریان آن آشنا هستند. این اطمینان به شما مشتری محترم داده می شود که این سایت کاملا صادقانه با مشتریان خود برخورد می کند چرا که دوام این بیزینس، کاملا بستگی به صداقت ما با مشتری خواهد داشت. همچنین این سایت تلاش دارد تا شما را به موقع از آخرین تغییرات بازار و بهترین مدل های لوازم یدکی آشنا کند تا شما به موقع بتوانید بهترین خرید خود را انجام دهید. همچنین لیست قیمت قطعات ایران خودرو از جمله خودرو پژو را می توانید از ما بخواهید. قمیت لوازم یدکی پژو متناسب با مدل های متفاوت 206، 027، 405 و …
پاساژ امیران در نگاه اول اکثرا رنو فروش هستن ، اما قطعات ماشین های چینی هم چندتایی فعالیت دارند. سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است. تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقهمند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم. ثبت بدودن محدودیت آدرس نوشتاری، شماره تماس، نمایش نقشه، شبکه اجتماعی، سایت، عکس، ویدئو، توضیحات، ثبت فایل دانلودی و … برای دیدن آدرس مکانیکی پژو محمد در خرمشهر در نقشه گوگل مپ اینجا کلیک نمایید.
مواد پلاستیکی سیاه در محدودهی بین چراغها، چندان جذاب دیده نمیشود و همراه ادوات پایین سپر، حس لوکس ۵۰۸ را کاهش میدهد. حجمدهی بدنه، کاپوت عقب و محل نصب پلاک با شخصیت اسپرت این خودرو، هماهنگ هستند. پیشبینی میشود نمونهی وارداتی، فاقد فناوری هیبرید با میانگین مصرف سوخت ۷ لیتر در صد کیلومتر باشد.
متاسفانه یکی از مشکلات عدیده بازار لوازم یدکی خودرو در ایران، وجود واسطههای بسیار است. بهطوری که به گفته بسیاری از فروشندگان لوازم یدکی، چیزی نزدیک به 40 الی 50 درصد از قیمت این لوازم در بازار ناشی از واسطه گری است. مشکل مزمن دیگر بازار لوازم یدکی خودرو در ایران، اصل نبودن بسیاری از این قطعات است. موتورسیکلتهای سه چرخ به دلیل تعادل و فرمانپذیری بسیار خوب، در کشورهای مختلف دنیا شهرت دارند اما غالبا گران هستند. از سویی دیگر، واردات یک موتورسیکلت ۴۰۰ سیسی با قیمت نجومی، در نهایت محصولی برای کلکسیونرها و ثرومندان ایرانی فراهم خواهد کرد.
پژو جزو نخستین شرکتهای خودروسازی جهان است و امروزه یکی از زیرمجموعههای گروه استنلانتیس محسوب میشود. آسان سیکلت پیشتاز، ۷ مدل موتورسیکلت ساخت پژو را در نمایشگاه امسال رونمایی کرده تا عزم جدی برای فعالیت در بازار موتورسیکلت را نشان دهد. در این صنعت، پژو بیش از ۱۲۵ سال سابقه دارد و هماکنون با سه گروه کارخانه در فرانسه، چین و هند فعالیت میکند.
این مدل از موتور ۲۴۹ سیسی با گشتاور ۲۱/۵ نیوتنمتر استفاده میکند و همراه ترمز ABS در ایران عرضه میشود. برای بازار اروپا پژو PM02 حدود ۴ هزار یورو قیمت دارد و احتمالا هزینه خرید ۷۰۰ میلیون تومانی برای مشتری ایرانی خواهد داشت. بودجهی لازم برای خرید پژو 508L مونتاژ چین همراه موتور ۱/۶ لیتر توربو و امکانات گفته شده در بالا، حدود ۲۵ هزار دلار است. نسخهی پلاگین هیبرید با تجهیزات کامل، نزدیک به ۳۰ هزار دلار قیمت دارد.
متروپولیس ۴۰۰ در اروپا حدود ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ یورو است و برای مصرفکنندهی ایرانی، حدود ۹۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان هزینه خرید خواهد داشت. پژو محمد در محله دروازه ری قم و در بلوار پانزده خرداد واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مسجد جامع و امامزاده شاه سید علی و اداره کل پست استان قم و مرکز خدمات حوزه های علمیه قم و خدمات موتورسیکلت رزمنده قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میباشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حملونقل عمومی آسان میسازد.
ابعاد این خودرو، مشابه تویوتا کمری ۲۰۱۵ موجود در ایران است و البته سدان فرانسوی، اندکی بزرگتر محسوب میشود. این پاساژ حدودا اواسط دهه هشتاد ساخته شد ، به غیر از رنو فروش ها یا چینی فروش ها شرکت هایی مثل پویا قطعه بادوام که تولید کننده و پخش کننده انواع واشر هستن هم اینجا همکف پاساژ دیده میشه. لوازم دیفرانسیل پژو 504 برای خرید این قطعه باید در خواست بدین ، ما با فروشنده هماهنگ کنیم، اگر موجود داشت وصلتون کنیم. مطابق آنچه از پژو در سالهای اخیر دیدهایم، سبک طراحی آیندهنگر و فناوری محور برای ۵۰۸ جدید نیز ارایه شده است. پشت فرمان این خودرو، حس کابین هواپیما یا حتی سفینههای فضایی در فیلمهای علمی –تخیلی تداعی میشود.
میزان دسترسی در بازار به قیمت لوازم یدکی پژو، به طور معمول در زمان های تحریم کاهش می یابد ولی ایساکو امیدوار است که بتواند با مدیریت جوان خود، بر این مشکلات فائق آید. پژو بزرگترین تولید کننده خودرو در فرانسه و دومین تولید کننده برتر اروپا است. این برند فرانسوی در سال 1810 بهمنظور تولید آسیاب قهوه، توسط خانواده پژو شروع به کار کرد. پس از دو سال آرماند پژو یک دوچرخه تولید کرد و هفت سال بعد با همراهی دایملر، توانست اولین خودروی خود که یک خودروی سه چرخ بود را تولید کند. كمپانی پژو در سال 1899 توانست 3000 خودرو بههمراه انواع لوازم یدکی پژو را تولید کند که در آن زمان اتفاق بزرگی بود. هیوندای سوناتا و کیا اپتیما K5 جدید هم، تقریبا ۴ میلیارد تومان هزینه خرید دارند اما چنان محدود و کمتعداد وارد شدهاند که عملا فضای رقابتی فراهم نمیکنند.
در حالت کلی می توان لوازم یدکی پژو را به پنج دسته لوازم یدکی بدنه، جلوبندی، برق خودرو، موتوری و گیر بکس و در نهایت اقلام مصرفی خودرو تقسیم کرد. بهجرات می توان گفت که برند پژو معروفترین برند خودرو در ایران است که فروش بالایی در بازار دارد. پژو 206، 207، 405، 407، 2008 و پژو پارس یا همان پرشیا مدلهایی از این برند فرانسوی هستند که ایرانیان بیشتر با آنها سر و کار داشتهاند. برای آگاهی از اطلاعات خرید لوازم یدکی پژو 206 با مستر یدکی همراه باشید.
هنوز مشخص نیست، مدلهای وارداتی آسان سیکلت پیشتاز وابسته به کدام کارخانه باشند اما میتوان اطمینان داشت، فرانسوی نباشند. طی سالهای اخیر، بعضی موتورسیکلتها برای مردم کشور ما به کالای لوکس تبدیل شدند. علاوهبر مدلهای خاص و کلکسیونی ساخت برندهای ژاپنی که قیمت میلیارد تومانی دارند؛ تنوع عجیبی از موتورهای چینی و هندی در بازهی ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان در بازار ایران دیده میشود. حالا واردات محصولات پژو نیز، احتمالا در کلاس قیمتی بالا و گرانتر از ۵۰۰ میلیون تومان خواهد بود.
همچنین توان باربری بسیار خوب برای این نوع از اسکوترها فراهم است. جانگو کلاسیک (تصویر بالا سمت راست)، شباهت بیشتری به وسپاهای قدیمی دارد و همراه چراغ دایرهای از مدل اصلی پژو جانگو، قابل شناسایی است. از نظر فنی، جانگو استاندارد و جانگو کلاسیک، تفاوتی ندارند و هر دو پیشرانه ۱۲۵ سیسی ارایه میکنند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت، خدمات و محتوای مربوط به آن متعلق به شرکت ایدهکاوان سرآمد سیستم است. برای پژو 508L طول ۴,۸۷۰ و عرض ۱,۸۵۵ و ارتفاع ۱,۴۵۵ و فاصله محوری ۲,۸۴۸ میلیمتر وجود دارد.
لوازم و قطعات یدکی پژو همانند اتومبيل های ديگر شامل لنت ترمز، شمع موتور، فيلتر هوا، فيلتر روغن، فيلتر بنزين ، تيغه برف پاك كن ، باطری و قطعاتی ديگر از اين قبيل هستند. قطعات و لوازم يدكي پژو كم مصرف نيز مانند سرسيلندر ، بوش و پيستون، استارت، دينام، كمك فنر، رينگ چرخ و دريچه گاز هم در دسته قطعات یدکی پژو قرار ميگيرند. البته لوازم يدكی های بسيار ديگری برای اتومبيل های پژو وجود دارد كه نسبت به طول عمر و ميزان استهلاك پایين ترشان زمان تعويضشان ديرتر اتفاق ميافتد.
یکی از مهمترین نکات مثبت در طراحی پژو 508L جدید، فقدان ادوات پلاستیکی سیاهرنگ برای سپر است. همچنین لبهی کاپوت به خوبی تا کاسه چراغها کشیده شده و خط اضافی ندارد. اسکوترهای سنگین (مکس اسکوتر)، با پیشرانهی بزرگتر از ۳۰۰ سیسی تولید میشوند. این مدلها، علاوهبر قدت و شتاب مشابه موتورسیکلتهای اسپرت، سهولت در سواری برای تردد بلند مدت فراهم میکنند.
شما می توانید برای اینکه بهترین خرید را داشته باشید قیمت های لوازم یدکی مستر یدکی را با سایتهای دیگر مقایسه کنید. پس مراقب باشید قطعهای را ارزان نخرید که برای شما گران تمام شود. از قطعات آشنایی هستند که شما معمولاً نام آنها را می شنوید و آنها را می خرید ولی قطعات بسیار زیاد دیگری هم هستند که شما با آنها آشنا نیستید.
از مجموع موارد گفته شده، ضمن توجه به نرخ ۹۰ هزار تومانی برای دلار، حدود قیمت قابل پیشبینی برای پژو 508L وارداتی، ۴ میلیارد تومان است. دیگر موتورسیکلت اسکوتر پژو برای بازار ایران، قدرت و توان فنی قابل قبول دارد. توییت ۱۷۰ ظاهر مشابه جانگو دارد و از چراغهای LED استفاده میکند. باتوجه به ارزش ۳ هزار یورویی این موتورسیکلت در اروپا، بعید نیست برای مصرفکننده ایرانی ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان قیمتگذاری شود. پژو XP400 از تایرهای عاجدار مناسب عبور از مسیرهای خاکی استفاده میکند. همچنین امکاناتی شامل نمایشگر دیجیتال و مسیریاب ماهوارهای نیز دارد تا گزینهای جالب برای سفرهای بین شهری یا طبیعتگردی باشد.
نسخهی L نسبت به ۵۰۸ مونتاژ فرانسه، ۱۲ سانتیمتر کشیدهتر است؛ اما فاصله محوری این خودروها فقط ۵ سانتیمتر تفاوت دارد. واردات خودروهای پژو از طریق روابط تجاری با شرکتهای چینی انجام میشود و ظاهرا سیف خودرو، نمایندهی فروش خواهد بود. صندلیهای چرم با راحتی قابل قبول، ۵۰۸ جدید را به کلاس لوکس نزدیک میکند. این خودرو به لطف فاصله محوری تقریبا ۳ متری، فضای بسیار خوب جلوی زانو برای ۴ سرنشین بلند قد ارایه میدهد. صندلیهای عقب نیز، قابل جمع شدن هستند و حمل بار تا ۱۵۳۷ لیتر را ممکن میکنند. پشت خودرو با پیوستگی چراغها، متفاوت از مدلهای قدیمی پژو است اما نوار روشنایی در سراسر این قسمت، وجود ندارد.
احتمالا با هدف جذب مشتریان در کلاس قیمتی پایینتر، اسکوتر ۵۰ سیسی پژو توسط آسان سیکلت پیشتاز وارد ایران شده است. این مدل در بازار اروپا، بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه فروش دارد و نیاز به تردد روزانه با سرعت پایین را برآورده میکند. قیمت پژو کیسبی ۵۰ سیسی در فرانسه ۱۵۰۰ یورو است و احتمالا برای مشتری ایرانی، ۲۰۰ تا ۲۲۰ میلیون تومان هزینه خرید خواهد داشت.
قیمت پژو XP400 با امکانات استاندارد، ۶ هزار یورو است و برای مشتری ایرانی، حداقل یک میلیارد تومان هزینه خرید خواهد داشت. هماکنون برای وسپا ۱۲۵ و ۱۵۵ و ۲۵۰ قیمتهای نجومی تا ۱/۲ میلیارد تومان نیز وجود دارد. پیشبینی میشود پژو جانگو کلاسیک حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان قیمتگذاری شود. معرفی نسل دوم در سال ۲۰۱۸ همزمان با تحریمها علیه ایران شکل گرفت و طبیعتا نتوانست در کشور ما جایی داشته باشد.
ظاهرا نسخهی L همراه فیس لیفت جدید، وارد ایران خواهد شد که از محصولات کارخانهی دانگ فنگ –پژو سیتروئن موسوم به DPCA است. شرکت پژو (Peugeot) توسط خانوادهٔ پژو در سال ۱۸۱۰ با ساخت دستگاههای خانگی آسیاب قهوه، شروع به کار کرد. دوچرخه و موتورسیکلت سبک، دیگر محصولات پژو بودند که قبل از خودروهای بنزینی توسط برند فرانسوی، تولید شدند.. نخستین خودروی پژو، به نام تیپ ۱ (Type one) یک مدل سهچرخ بود که در سال ۱۸۸۶ توسط آرمان پژو و با همکاری گوتلیب دایملر تولید شد.
همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت تهران، شرکت آسان سیکلت پیشتاز از چند مدل پژو رونمایی کرد. اسکوتر Tweet 200، متروپولیس، PM 02، جانگو کلاسیک و XP400، موتورسیکلتهای جدید پژو در ایران هستند. باتوجه به عرضهی ۵۰۸ در اروپا و دیگر کشورهای جهان، تنوع پیشرانههای بنزینی و دیزلی برای این خودرو، زیاد است. سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودروها حدود ۷ تا ۸ ثانیه است اما ۵۰۸ دو دیفرانسیل پلاگین هیبرید، در زمان ۵/۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد و نهایت سرعت ۲۵۵ کیلومتر برساعت دارد.
دیدگاهتان را بنویسید