بررسی طراحی بدنه و کابین MVM 315 نیو اسپرت اکسلنت
مدیران خودرو در سال 1391 نخستین مدل ام وی ام 315 را در ایران مونتاژ و روانه بازار کرد. در طول سالهای دهه 90 شمسی مدلهای مختلفی از این خودرو توسط ام وی ام روانه بازار شد؛ اما مدل فیس لیفت MVM 315 بیشترین توجه را به خود جلب کرد. کوچکترین کراساوور امویام از زمستان 95 توسط مدیران خودرو به بازار ایران راه یافت و به دلیل شباهتهای ظاهری به نسخه هاچبک کراس 315، با استقبال نسبی روبرو شد. از تابستان 97، مدیران خودرو 5 آپشن جدید را به تیپهای “لاکچری” و “اسپرت اکسلنت” امویام X22 اضافه کرد.
بله، با استفاده از حالت آفرود، تنظیمات خودرو به گونهای تغییر میکند که رانندگی در مسیرهای ناهموار و آفرود را آسانتر میکند. ازاینرو در صورت عدم محدودیت در بودجه، خرید نسخه صفر کیلومتر و یا تصمیم برای خرید ماشین کارکرده نیز خرید x22 pro توجیه منطقیتری در مقایسه با x22 معمولی دارد. متریال داخلی تغییر چندانی به خود ندیده است، اما در ترکیب با طراحی بهبودیافته داخلی، حس و حال بهتری به سرنشینان منتقل میکند که بدون تردید فراتر از احساس نسخههای قدیمیتر X22 است. تریم داخلی دورنگ مشکی/نارنجی، با حجم کمتر به نسخه فیسلیفت ام وی ام X22 پرو نیز راه یافته است.
تجربه نشان داده است که دیسک و صفحه ام وی ام 315 خیلی زودتر از سایر خودروها تمام میشوند. بهخصوص اگر از بازار دست دوم اقدام به خرید این خودرو میکنید، پیشنهاد ما این است که در همان ابتدا برای تعویض دیسک و صفحه اقدام کنید تا با مشکل خاصی روبهرو نشوید. گشتاور این موتور ۱۴۰ نیوتنمتر است و مصرف سوختش ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر.
با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهرهمند شوید. سلام به همه دوستان محترم من بین این ماشین و لیفان ایکس ۵۰(دنده ای) گیر کردم.ممنون میشم یه راهنمایی کنید. سلام خدمت همه دوستان من بین این ماشین و لیفان ایکس ۵۰(دنده ای)گیر کردم ممنون میشم راهنمایی کنید. کمپانی چری در تبلیغات خود برای رونمایی از ام وی ام 315 از تصویر نمادین نهنگ استفاده کرد.
آخرین چیزی که بگم اینه که همین شرکت چینی که خیلیا میان بدمیگن ازش ۳۱۵ ساخته که حتی ماشین آمپر آب ندارهفقط در صورت جوش آوردن یه آلارم رو کیلومتر میده.. گیربکس یکی از مهمترین قسمتهای خودرو است که وظیفه انتقال نیرو از موتور به چرخها را بر عهده دارد. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی با شما ارتباط برقرار کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام فرم را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند.
از نظر مشخصات فنی و پیشرانه آسوده خاطر باشید؛ چراکه یکی از معایب ام وی ام 315 در مدلهای مختلف، ثابت بودن توانایی فنی آنهاست. مدل دنده اتوماتیک با قیمت ۷۹۰ میلیون تومان در بازار معامله میشود و قیمت کارخانه آن، با ۱۱ میلیون بالاتر از دنده معمولی، به قیمت ۵۸۱ میلیون تومان و با شرایط نقدی و اعتباری قابل خریداریست. در مدلهای تولیدی ۱۳۹۷ به بعد، در همه مدلهای امویام X۲۲ بر تعداد آپشنها اضافه شد. این آپشنها کنترل کشش و پایداری، کنترل حرکت در سربالایی، سنسور فشار باد تایر و ترمز کمکی است.
جعبه دنده دستی ۵ سرعته دستی این خودرو نیز نیروی موتور را به چرخهای جلو منتقل میکند. اگر تجربهای از استفاده از حالتهای اکو و اسپرت در خودرو ام ویام X22 داشتهاید یا هرگونه سؤال یا نظری دارید، ما منتظر نظرات شما هستیم. این نظرات برای ما بسیار ارزشمند است و میتواند بهبود محتوا و اطلاعات ارائه شده را تسهیل کند. در تیپ ساده ام وی ام X22، حالتهای رانندگی محدود به حالت استاندارد میباشد و امکان انتخاب حالتهای دیگر از جمله حالت اکو و اسپرت وجود ندارد. عرضه نسخههای مختلف با فیس لیفت و تغییرات فنی و حضور نزدیک به ده سال در بازار ایران، از این خودرو یک گزینه اقتصادی روزمره بسیار محبوب ساخت. مقایسه x22 pro با x22 معمولی در حقیقت رقابت میان یک خودرو واحد از دو نسل متفاوت است که هر دو در بازار خودرو ایران حضور پر رنگ دارند.
ترمزهای قدرتمند و عملکرد دقیق جعبهدنده اتوماتیک نیز از دیگر مزایای این خودرو به شمار میروند. مدیران خودرو برای جلوگیری از سردرگمی مشتریان، نام تیپ اسپرت اکسلنت را به “اکسلنت اسپرت” تغییر داده است. عملکرد جعبهدنده 4 سرعته اتومات X22 نسبت به X50 (CVT) بهتر است، ولی به پای استپوی اتومات نمیرسد. در مقابل، ام وی ام X22 اکسلنت با ویژگیهایی نظیر صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، سیستم مالتیمدیا، دوربین عقب و تنظیم دستی تهویه مطبوع، نیازهای عمومی رانندگان را به خوبی برطرف میکند. با این حال، فاقد برخی از ویژگیهای پیشرفته مدل لاکچری مانند صندلیهای چرمی، سیستم کروز کنترل و تهویه اتوماتیک است. این مدل بیشتر برای کسانی مناسب است که به امکانات سادهتر و اقتصادیتر نیاز دارند.
در سال ۹۷ مدیران خودرو ۵ آپشن زیر را به نسخه لاکچری به صورت سفارشی اضافه کرد. سایت مگ نویس بهترین مقالات در زمینه خودرو، دوچرخه، موتور، گردشگری، مهاجرت و به طور کل مقالات کاربردی را منتشر و به شما معرفی میکند. مگ نویس به عنوان بهترین وبلاگ ایرانی شناخته میشود و اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار کاربران قرار میدهد. در نهایت، تصمیم شما باید بر اساس بودجه، نیازهای شخصی و ترجیحات شما اتخاذ شود. با توجه به بررسی دقیق تفاوتهای فنی و امکانات این دو مدل، امیدواریم که قادر به انتخاب خودرویی مناسب و کاربردی برای خود باشید.
مدل دنده دستی با قیمت ۷۳۵ میلیون تومان در بازار معامله میشود و با ۵۷۰ میلیون تومان، با شرایط نقدی و اعتباری از کارخانه قابل خریداری است. اما از لحاظ امکانات رفاهی در رنج قیمتی خود، بسیار قابل قبول است و میتواند یکی از انتخابهای موجود در بازار باشد. جدا از تمایزهای طراحی، یکی از مهمترین موارد مقایسه x22 معمولی با x22 pro در بخش امکانات رفاهی و ایمنی است. متریال داخلی بهکاررفته در فضای X22 معمولی حرف چندانی برای زدن نداشت.
البته، باید در نظر داشت که هزینههای بالاتر ممکن است برای کسانی که به دنبال راحتی بیشتر و فناوریهای پیشرفتهتر هستند، توجیهپذیر باشد. یکی از مشکلات مشترک ام وی ام 315 با خودروهای داخلی، مواد اولیه بیکیفیت مورد استفاده در طراحی بدنه داخلی و داشبورد است. البته این مشکل در رقبای دیگر ام وی ام 315 یعنی پژو 206 و لیفان ایکس 50 نیز وجود دارد. رسیدن به درک درست از معایب یک خودرو در تصمیمگیری برای خرید آن اهمیت زیادی دارد. بنابراین دعوت میکنیم که با دقت زیاد نکاتی که در این بخش از مطلب مزایا و معایب ام وی ام 315 ذکر میکنیم، توجه نمایید.
با توجه به شتاب صفر تا صد ۱۴ ثانیهای این هاچبک مونتاژی و سقف سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت آن، به نظر برخی نمونههای داخلی مانند پژو ۲۰۶ تیپ ۵، هیجان رانندگی بیشتری را منتقل میکنند. چهره جدید خودرو از تناسب طراحی بهتری برخوردار است و ابعاد چراغها، سپرها و حتی رینگها با بدنه همخوانی بیشتری دارد. کوچک بودن ابعاد جلو پنجره با هواکش بزرگ پایین آن جبران شده و نواری کرومی احاطه کننده این جلو پنجره کوچک، جنبه شکیلی به ظاهر خودرو بخشیده است. اما استفاده بیش از حد از تزئینات و قطعات پلاستیکی، که به منظور اسپرتتر جلوه دادن ظاهر خودرو صورت گرفته، طراحی آن را شلوغ و پیچیده کرده است. این پیچیدگی جنبه مثبتی ندارد و بیشتر جنبه پنهان کننده ضعفها را به خود گرفته است.
همچنین سواری X۲۲ یک سواری خشک بوده و اکثر مالکان از ضربههای اتاق، خصوصا در صندلیهای عقب گلهمند هستند. در قسمت صندوق عقب، یک فضای ۴۲۰ لیتری با قابلیت جمع شدن صندلیهای عقب را داریم که با جمع شدن صندلیها، یک فضای باری بزرگ را در اختیار راننده میدهد که میتواند خیالتان را از این بابت راحت کند. ترکیب تریم مشکی و نارنجی رنگ روی داشبرد، دربها و روکش صندلیها جزو اولین مواردی است که به چشم میخورد. کیفیت مقالات منتشر شده در سایت مگ نویس به قدری خوب است که شما را از هرگونه منابع دیگر برای مطالعه، بینیاز میکند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
یکی از عواملی که در انتخاب بین ام وی ام X22 لاکچری و اکسلنت تأثیرگذار است، طراحی و ظاهر خودرو است. بهطور کلی، طراحی ام وی ام X22 در هر دو مدل ظاهری جذاب و مدرن دارد، اما تفاوتهای مهمی در جزئیات طراحی بهویژه در مدل لاکچری مشاهده میشود. حتما قبل از تصمیمگیری نهایی برای خرید این خودرو، نظرات تعدادی از صاحبان آن را نیز جویا شوید.
خیر، حالت اسپرت علاوه بر افزایش قدرت و شتاب، تجربه رانندگی دقیقتر و هیجانانگیز تری را فراهم میکند. بله، حالت اکو با تنظیماتی مانند کاهش حساسیت پدال گاز و کاهش قدرت سیستم تهویه مطبوع، میزان توان موتور را کاهش میدهد. نسخه فیس لیفت با نام ام وی ام X22 pro در نمای داخل نیز با بهبودهای بصری همراه شد. ساختار کلی داشبرد با طراحی خطوط شکسته و زوایای مبهم، بدون انسجام با یکدیگر، در ابتدا کمی غریب جلوه میکند. اما ترکیب تریم مشکی پیانویی و تریم تزئیناتی شبیه به فیبر کربن، در کنار فرمان D-Cut و کلاستر آنالوگی که حالا ساختار دایره دارد، بیننده را اندکی به یاد طراحی کابین محصولات برند آئودی میاندازد.
در بین موتورهای داخلی، TU5 که روی پژو 206 و پرشیا نصب میشوند تقریبا مشخصات یکسانی با موتور MVM 315 دارند. برخی از رانندگان این خودرو از مشکل صدای زیاد موتور در کابین نیز گلایهمند هستند. امویام ۳۱۵ هاچبک جدید با الهام از عناصر طبیعی و با رویکرد مدرن شرکت چری طراحی گرفته است.
ام وی ام X22 اکسلنت نیز برای رانندگی در داخل شهر و مسیرهای کوتاهتر مناسب است. سیستم تعلیق این مدل کمی سفتتر است که ممکن است باعث شود که رانندگی در جادههای ناهموار کمی سختتر از مدل لاکچری باشد، اما بهطور کلی در شرایط شهری و ترافیک عملکرد خوبی دارد. اما ام وی ام X22 اکسلنت در حالی که طراحی بهروز و مدرنی دارد، سادهتر و کمتر پیچیده است. پنجرهها، جلوپنجره و دیگر جزئیات طراحی این مدل سادهتر از مدل لاکچری است و برای افرادی که به دنبال ظاهری کاربرپسند و کاربردیتر هستند، انتخاب مناسبی است. ام وی ام X22 لاکچری با خطوط تیزتر، جلوپنجره برجستهتر و چراغهای جلو و عقب که طراحی ویژهای دارند، بیشتر توجهها را جلب میکند. این مدل بهگونهای طراحی شده که از جذابیت و لوکس بودن بیشتری برخوردار باشد و میتواند نظر افرادی که به دنبال ظاهری شیک و متفاوت هستند را جلب کند.
همچنین در برخی قسمتها مانند زیر سپر جلو و عقب، به یک نوار ساده بسنده نشده و نقشهایی روی آن پیاده کردهاند. همانطور که در اوایل گزارش اشاره شد، این خودرو از قیمت مناسبی نسبت به آپشنهای خود دارد. خودروی X۲۲ از همان ابتدا دارای آپشنهای قابل قبولی بود که در مدلهای جدیدتر، بر تعداد این آپشنها اضافه شد.
بلکه باید عملکرد آن را در بخشهای مختلف بهتفکیک زیر ذرهبین برد تا در نهایت قضاوت منطقی صورت بگیرد. خودرویی چینی که بیش از یک دهه از حضور آن در ایران میگذرد و به همین دلیل میتوان نگاه کارشناسی دقیقی به نقاط ضعف و قوت آن انداخت. اگر هنوز بین خرید MVM 315 و سایر رقبای همرده آن مردد هستید، پیشنهاد میکنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. مدیران خودرو، نمایندگی رسمی چری در ایران، مونتاژ امویام ۳۱۵ هاچبک، با نام اصلی چری فالوین، را از سال ۹۱ در ایران آغاز کرد.
یکی از بهترین موضوعات در تجربه رانندگی با ام وی ام 315 بدون تردید، سیستم تعلیق نرم آن است. این موضوع در احساس راحتی برای راننده در طول نشستن پشت فرمان خودرو اهمیت زیادی دارد. البته سیستم تعلیق نرم خودرو تا حدی روی هندلینگ این خودرو تاثیر منفی گذاشته است که در ادامه بیشتر به آن میپردازیم. اما ضعف اصلی، متریال به کار رفته در کابین است که در تمام تولیدات این سطح در کشور دیده میشود. به این ترتیب که معمولا در کارکردهای نه چندان بالا، این قطعات دچار استهلاک زودرس شده و به صدا میافتند.
بهصورت کلی تغییرات ایجادشده در جلو و عقب خودرو، جلوه جدید و پویایی به ظاهر آن داده و باعث شده تا ۳۱۵ اسپرت اکسلنت در بین رقبا، ظاهری متفاوت و برجسته داشته باشد. در نهایت انتخاب بین حالتهای اکو و اسپرت بستگی به نیاز و ترجیح شما دارد. اگر مصرف سوخت برای شما مهم است و یا در مسیرهای شهری رانندگی میکنید، حالت اکو انتخاب مناسبتری است. اما اگر به دنبال تجربه رانندگی هیجانانگیز و اسپرت هستید، حالت اسپرت را انتخاب کنید. در جهان پیشرفته و فناوریمحور امروزی، مفهوم حفظ محیط زیست و کاهش مصرف انرژی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
این خودرو که از گیربکس اتوماتیک برخوردار بود، آپشنهای بیشتری را نیز در خود جای داد. در واقع MVM 315 پلاس را میتوان فیس لیفت شایستهای از این خودرو چینی محبوب دانست. یک نکته مهم اینکه مشخصات فنی انواع امویام ۳۱۵ در تمام تیپها و نسخه ها ثابت باقی مانده است.
تولید X22 معمولی در سال ۱۴۰۰ خاتمه یافت تا X22 pro جایگزین آن روی خط تولید شود. در نتیجه امروزه ام وی ام X22 معمولی تنها در نسخه کارکرده و دست دوم در بازار موجود است و قیمت آن بر حسب کارکرد و سلامت، به میزان قابل قبولی پایینتر از مرز یک میلیارد تومان است. ام وی ام X22 لاکچری بهخاطر امکانات پیشرفتهتر و ویژگیهای لوکستر نسبت به ام وی ام X22 اکسلنت، قیمت بالاتری دارد.
پیشرانه همان نسخه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی بهکاررفته در هاچبک 315H است که با توجه به وابستگی شدید فنی به این خودرو، جای تعجب ندارد. قبل از بررسی مزایا و معایب ام وی ام 315 باید به یک نکته مهم اشاره کنیم. هر چند این خودروی سواری در دو مدل سدان و هاچبک وارد ایران شد؛ اما در حال حاضر تقریبا پیدا کردن مدل سدان آن مانند یافتن سوزن در انبار کاه است. تا قبل از سال 1395 گروه مدیران خودرو، ام وی ام 315 را در دو مدل ساده و اسپرت بهفروش میرساند. بله، تمامی تیپهای اسپرت، لاکچری و اسپرت اکسلنت ام ویام X22 به دو حالت رانندگی اکو و اسپرت مجهز هستند. در این مقاله، ابتدا به معرفی کلی خودروی ام وی ام X22 و ویژگیهای آن خواهیم پرداخت.
در این بخش به بررسی مزایا و معایب هر کدام از این حالتها میپردازیم تا شما بتوانید بهترین حالت رانندگی را برای نیازهای خود انتخاب کنید. اما در تیپهای اسپرت، لاکچری و اسپرت اکسلنت که به ترتیب بعداً به بازار عرضه شدند، دو حالت رانندگی اکو و اسپرت به طور پیش فرض در دسترس قرار گرفته است. با استفاده از این حالتها، رانندگی به شیوههای مختلفی امکانپذیر است که هر یک ویژگیها و عملکردهای خاص خود را دارند.
سیستم روشنایی در روز بر لبه کاپوت جا خوش کرد و سیستم روشنایی اصلی به داخل سپر روانه شد تا رویهای را در پیش بگیرد که سالها پیش از سوی جیپ چروکی و سیتروئن C4 کاکتوس به بازار جهان ارائه شده بود. اما این موضوع بههیچ عنوان منفی تلقی نمیشود، چرا که مشتریان ایرانی منطبق بر سلیقه بازار جهان، بهشدت از خودروهای کراساوور استقبال کرده و X22 را به آغوش گرم خود پذیرفتند. یکی از جنبههای بسیار مهم در خرید هر خودرویی، هزینه نگهداری و دسترسی به لوازم یدکی آن است. بهویژه اگر قصد دارید خودرو را برای مدت طولانیتری نگه دارید، این عامل تأثیر زیادی در تصمیم شما خواهد داشت. نوار مشکی رنگ پلاستیکی که دور تا دور لبه پایین ماشین شاهد هستیم بخشی از این شلوغی محسوب میشود. نواری که اطراف گلگیرها، زیر درها، سپرها و حول مهشکنهای عقب و جلو دیده میشود.
اگر به دنبال خودرویی با امکانات لوکستر، راحتی بیشتر و عملکرد بهتر در شرایط مختلف هستید، ام وی ام X22 لاکچری برای شما مناسبتر است. اما اگر قصد دارید خودرویی با هزینههای پایینتر، امکانات استاندارد و ارزش خرید بالاتر داشته باشید، ام وی ام X22 اکسلنت انتخاب بهتری خواهد بود. بررسی مزایا و معایب ام وی ام 315 برای خانوادهها بدون نگاه به موضوع جادار بودن خودرو کامل نمیشود. علیرغم اینکه با یک خودرو هاچبک سروکار داریم، ام وی ام 315 در مقایسه با پژو 206 کابین و صندوق عقب بهمراتب بزرگتری دارد.
ام وی ام X22 لاکچری به دلیل سیستم تعلیق پیشرفتهتر و طراحی دقیقتر، تجربه رانندگی نرمتر و راحتتری ارائه میدهد. این مدل برای رانندگانی که به دنبال هندلینگ دقیقتر، فرمانپذیری بهتر و شتاب بیشتر در هنگام شتابگیری هستند، گزینه مناسبی است. همچنین سیستمهای کمکی رانندگی مانند سیستم کنترل پایداری، باعث میشود که رانندگی در شرایط مختلف جادهای راحتتر و ایمنتر باشد. امویام ۳۱۵ در ابتدا در دو نسخه هاچبک و سدان عرضه شد؛ اما با کاهش تقاضا برای مدل سدان، تولید آن متوقف شد و اکنون تنها نسخه اسپرت هاچبک در بازار موجود است. مدل اسپرت این خودرو به دو تیپ لاکچری و اکسلنت تقسیم میشود که در حال حاضر تنها نسخه اکسلنت آن قابل سفارش است. حالتهای مختلف رانندگی در خودروها به یکی از عناصر اساسی تبدیل شدهاند که رانندگان امکان میدهند تا تجربههای متنوعی از رانندگی را تجربه کنند.
طبیعی است که در مقایسه با یک خودرو داخلی مانند پژو 206 بازار دست دوم ام وی ام 315 وضعیت ضعیفتری داشته باشد. اما در حال حاضر این خودرو در بازار ایران معامله میشود و حتی برای خرید لوازم یدکی آن نیز خیلی به زحمت نمیافتید. حداکثر قدرت موتور این خودرو 107 اسب بخار و همچنین بالاترین گشتاور آن نیز 140 نیوتن متر است. بر این اساس باید توجه داشته باشید که با خودرویی کاملا معمولی از نظر مشخصات فنی روبهرو هستید.
اگر صاحب وب سایت هستید و قصد انتشار محتوا در مگ نویس را دارید، میتوانید با ما تماس بگیرید.
سیستم تعلیق این مدل ممکن است کمی سفتتر از مدل لاکچری باشد، اما برای کسانی که به دنبال خودرو با عملکرد خوب در مسیرهای شهری و روزمره هستند، مناسب است. شتابگیری و هندلینگ این مدل بهاندازه کافی خوب است، اما در مقایسه با مدل لاکچری، کمتر اسپرت و دقیق به نظر میرسد. رانندگان جاده در بررسی مزایا و معایب ام وی ام 315 روی موضوع شتابگیری خیلی حساس هستند. با توجه به مشخصات فنی پیشرانه ام وی ام 315، نمیتوان انتظار شتابگیری خیلی زیادی از این خودرو داشت. در آزمایشهای شتابگیری که از این خودرو به عمل آمده، بازه زمانی بین 15 تا 16 ثانیه برای پر کردن سرعت 0 تا 100 به دست آمده است.
امویام X۲۲ اکنون با دو گیربکس پنج دنده دستی و چهار سرعته اتوماتیک عرضه میشود. هر دو مدل از یک پیشرانه چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ با ۱.۵ لیتر حجم موتور، حداکثر ۱۰۵ اسببخار قدرت و ۱۳۵ نیوتنمتر گشتاور استفاده میکند. برند ویکی برای سهولت خرید و فروش خودرو و ارائه انواع خدمات خودرویی پا به عرصه گذاشته است. لیزینگ خودرو مرکزیت فعالیت برند ویکی را شامل میشود و میلیونها متقاضی خرید و فروش خودرو از این پس با ویکی سروکار خواهند داشت. خریداران، فروشندگان، خودروسازان و در ادامه تعمیرکاران خودرویی، نمایندگیهای فروش قطعات خودرویی و هرآنچه به خودرو و خودروسوار مرتبط است را میتوان در ویکی به انجام رساند.
نسخه فیس لیفت این خودرو نیز در سال ۹۳ وارد خط مونتاژ شد که به امویام 315 جدید (315 New) معروف شد. امویام X22 با رانندگی لذتبخش، امکانات رفاهی مناسب، خدمات پس از فروش گسترده و مصرف سوخت کم، گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک کراساور جمع و جور و با قیمت مناسب هستند. بعد از روشن شدن موتور، گیربکس به طور پیش فرض در حالت ECO (اقتصادی) قرار میگیرد. با فشار دادن دکمه تغییر حالت رانندگی، میتوانید بین حالتهای ECO و SPORT (ورزشی) سوئیچ کنید.
البته نمونههای اتوماتیک آن نیز وجود دارند که این مشکل در آنها وجود ندارد. به همین دلیل برای جابجایی بین دندهها شاید خیلی احساس راحتی نداشته باشید. حتما هنگام خرید ام وی ام 315 دقت کنید که کدام مدل این خودرو را انتخاب میکنید.
دیدگاهتان را بنویسید