ایکس 33 کراس اتومات X33 CROSS CVT + مشخصات فنی + تصاویر و ویدیو
این خودروها از موتورهای 2 لیتری بهره میبرند که برخی از آنها تنفس طبیعی و بعضی دیگر نیز توربوشارژ هستند. بههمین دلیل طبیعی است که مصرف سوخت این خودرو در مقایسه با قبل حداقل 20 درصد کاهش پیدا کند. با توجه به باک 48 لیتری این ماشین، نیاز نخواهید داشت تا در کوتاه مدت به پمپ بنزین مراجعه کنید. این خودرو از چراغهای مدرن با طرح اسپرت و نوار LED روشنایی و رینگهای جدید آلومینیوم استفاده میکند که همراهبا رنگآمیزی دوگانه (سقف سیاه و بدنهی متفاوت) فراتر از مدلهای قبلی بهنظر میرسد. امویام X33 S باربند و سانروف و جایگاهی ویژه برای یدکی دارد که علاوهبر زیبایی کاربردی هستند و به بهبود راحتی سرنشینان منجر میشوند. درمقایسهبا رقبا، کراساور کامپکت چری بهتر از چانگان XC35 و لیفان X60 است؛ اما درمقابل محصولات جدیدتر، نظیر هایما S5 و هاوال H2 برندهی مطلق نیست.
مدل ۱.۶لیتری ام وی ام X33 با آپشنهای کامل (تیپ لاکچری) در بازار جهانی حدود ۱۳هزار دلار قیمت دارد. ام وی ام X33 یکی از محصولات شرکت مدیران خودرو است که در اصل می توان آن را اولین کراس اوور چینی در بازار ایران دانست. این خودرو که توسط شرکت تولید می شود در اصل همان تیگو 3 بوده که در ایران با عنوان MVM X33 شناخته می شود. قبل از اینکه به بررسی مزایا و معایب X33 بپردازیم، لازم است که به یک موضوع مهم دیگر بپردازیم. باید توجه داشته باشید که مدیران خودرو 4 نسل مختلف از این کراس اوور چینی را در بازار ایران عرضه کرده است. خودرویی دندهای که بهدلیل قیمت مناسب در مقایسه با رقبای کرهای و همچنین آپشنهای رضایتبخش مورد استقبال قرار گرفت.
بعد از مدتی مدیران خودرو نسخه X33 اتوماتیک را نیز در بازار عرضه کرد. ام وی ام ایکس 33 کراس دندهای از یک پیشرانه ۱۵۰۰ سیسی تنفس طبیعی بهره میبرد که حساسیت کمی نسبت به کیفیت بنزین دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخهای جلو منتقل میشود.
در نمای جانبی کمی شرایط عادی شده و یک ظاهر نسبتا ساده با کمی حجم پردازی مشخص است. همچنین نمای عقب ظاهری شبیه به نسل دوم تویوتا راو 4 دارد اما این کجا و آن کجا! شاید تنها جذابیت این نما وجود تایر زاپاس پشت درب صندوق باشد اما یک نکته منفی بیش از همه چیز به چشم می آید آن هم ناقص بودن سپر عقب که طراحی این خودرو را ناقص کرده است.
در انتخاب متریال برای طراحی بدنه و داشبورد از مواد اولیه با کیفیت بالاتری استفاده شده است. ضمن اینکه طراحی داشبورد با دکمههای پیانویی در کنار فرمان دی کات جذابیت بالایی را برای آن به ارمغان آورده است. ما خودمون تارا داریم واقعا یه تومن هم نمی ازره همه چی انگار اسباب بازی هست آما این ماشین مثبت به قیمتش نمیگم ارزون هست اما نسبت خودروهای داخلی خیلی خیلی عالی هست. اما وقتی پا به داخل کابین ام وی ام x33 کراس میگذاریم، شخصیت مستقلی را میبینیم که تقریباً هیچ شباهتی به x22 ندارد. نمای عقب x33 کراس جایی است که به رسم دیگر خودروهای بهروز چینی، چراغهای عقب متصل بههم را میبینیم. هرچند این چراغها گرافیک جذابی دارند اما طرح آنها چندان با استایل کلی خودرو هماهنگ نیست.
پیشرانه ام وی ام X33 نیو مشابه نسل قبلی است اما با استفاده از گیربکس اتوماتیک، سعی شده تا این خودرو برای مصارف درون شهری مناسبتر باشد. علاوه برآن استفاده از گیربکس اتوماتیک CVT موجب شده تا ام وی ام X33 نیو نسبت به نسل قبلی، بیست درصد مصرف سوخت کمتری داشته باشد. جدیدترین مدل چری تیگو 3 که در ایران با نام امیویام X33 S عرضه میشود، ازنظر فنی برای رانندگی آرام در شهر و سفرهای معمول خانوادهای چهارنفره مناسب است. میانگین مصرف سوخت این خودرو با پیشرانهی دولیتری تنفس طبیعی در محدودهی نُه تا دَه لیتر در صد کیلومتر، برای مصرفکنندهی ایرانی پذیرفتنی بهنظر میرسد و البته، کمی بیشتر از هایما S5 و هاوال H2 خواهد بود.
به مواد استفادهشده با ارفاق میتوان نمرهی قبولی داد و آن را مناسب استفادهی خانوادهای چهارنفره دانست. این خودرو با صندوق ۵۵۰ لیتر در حالت استاندارد ارائه میشود که البته با خواباندن صندلیهای عقب افزایش پیدا میکند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی با شما ارتباط برقرار کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام فرم را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. شرایط مالی مورد نیاز در ثبت نام و خرید ایکس 33 ام تی برای خرید نقدی و اقساطی متفاوت است. در خرید نقدی، کل مبلغ خودرو باید در مدت زمان تعیینشده پساز ثبت نام پرداخت شود.
مشابه نمای روبهرو، فضای داخلی ام وی ام X33 در مدل جدید کاملا متحول شده است. فرمان مدرن با فریم فلزی و نمایشگر بزرگتر همراه جایگاه ویژه در داشبورد و طراحی خلاقانه برای مجرای خروجی هوا، جلوهای تازه برای سرنشین فراهم میکند. در مدل X33 S اسپرت که نسخهای ویژه در بازار ایران محسوب میشود، ادوات سرخرنگ در بعضی قسمتهای داشبورد و پوشش داخلی درها دیده میشوند. حفرهی مربوط به چرخهای جلو و عقب، دایرهی منظم نیستند و با حالت منحنی ارائه میشوند.
این خودرو با سه نسخه در ایران عرضه شد و توانست فروش خوبی را برای مدیران خودرو رقم بزند. اما با کنار رفتن مدل X33، جای خالی یک کراس اوور کوچک که بالاتر از X22 قرار بگیرد حس می شد و پس از معرفی X22 پرو، حالا کراس اوور ام وی ام X33 کراس به بازار ایران می آید تا سبد محصولات ام وی ام دوباره کامل شود. این کراس اوور خودرویی بر مبنای چری اومودا C3 است و اومودا هم زیر شاخه ای مدرن و جدید از چری است که بازار هدف مشتریان جوان را دنبال می کند.
در نسخه فیس لیفت نیز داشبورد مجددا باز طراحی شده و قطعات دکوراتیو هم به رنگ تیره تبدیل شدهاند. کیفیت متریال و مونتاژ تا حدود زیادی بهتر شده و همچنین فضای کابین کماکان مناسب و قابل قبول است. در شرایط فروش نقد و اقساط ایکس 33 ام تی نمایندگی 777، خریداران میتوانند با انعطافپذیری بالا، پرداختهای خود را تنظیم کرده و از گزینههای متنوع اقساطی استفاده کنند. این شرایط باعث میشود تا هر فرد با هر توان مالی بتواند بهراحتی خودرو مورد نظر خود را تهیه کند. همچنین، نمایندگی 777 به دلیل داشتن چندین شعبه در تهران و البرز، دسترسی آسان و خدمات گستردهای را به مشتریان در سراسر کشور ارائه میدهد. از مزایای دیگر خرید از نمایندگی 777 میتوان به تحویل اختصاصی، خدمات VIP پس از فروش، تست رانندگی در پیستهای اختصاصی مدیران خودرو و پشتیبانی فنی کامل اشاره کرد.
وقتی به سبد محصولات مدیران خودرو در بازار ایران نگاه میکنیم، محصولات موفق و ناموفق زیادی بهچشم میخورند. بعضی از خودروها بهدلایلی همچون طراحی مطلوب، مشخصات فنی ایدهآل و امکانات رفاهی مناسب مورد توجه قرار گرفتهاند و در مقابل گروهی هم انتظارات را برآورده نکردهاند. ام وی ام X33 را باید در ردیف کراس اوورهای با فروش نسبتا موفق در بازار ایران بهشمار آورد.
از نمای جانبی، تفاوت خاصی میان بدنهی X33 S و مدل قبلی وجود ندارد؛ ولی بهدلیل استفاده از ادوات فلزی روی درها، تشخیش مدل جدید از نسخهی قدیمی امکانپذیر است. رینگهای X33 S نیز زیباتر شدهاند و حالا خریدار میتواند از طرح اسپرت چرخهای آلومنیوم هفده اینچ استفاده کند. در نسخهی اسپرت، ریل باربند هم ظریفتر شده؛ اما همچنان از آنتن کوسهای خبری نیست و نمونهی سنّتی با پوشش سیاه در انتهای سقف دیده میشود. برای خرید اقساطی، بیمه بدنه نیز تا پایان پرداخت اقساط خودرو الزامی است. بهعلاوه خریداران عزیز باید بدانند که گارانتی و خدمات پس از فروش بهصورت کامل طبق شرایط شرکت ارائه خواهد شد.
X33S در بخش مشخصات فنی از همان پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی تنها با برخی اصلاحات استفاده می کند که توانایی تولید 136 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور را دارد. جعبه دنده این نسل تنها از نوع اتوماتیک CVT با شبیه سازی 9 سرعته است. اما نسخه توربوشارژ ام وی ام X33S مشخصاتی مشابه به آریزو 5 توربو جدید دارد که تیراژی محدود داشته و تنها هدف تولید آن رفع نیاز طرفداران X33S بود که به دنبال خودروی تند و تیز بودند. در این قسمت، نهتنها کلیدهای کاربردی متعدد برای کروزکنترل و سیستم صوتی و پاسخگویی به تماس تلفنی وجود دارد؛ بلکه مواد مرغوبتر با ادوات نقرهایرنگ دیده میشوند. ساختار فرمان حالت استخوانی و اسپرت دارد و بهجای پلاستیک، از چرم مصنوعی همراهبا خط دوخت داخلی برخوردار است.
اما در خرید اقساطی، پساز پرداخت پیشپرداخت، اقساط ماهیانه بر اساس نرخ بهره 23درصد تعیین میشود و همه جزئیات در قرارداد قید خواهد شد. مشکلات X33 در زمینه تامین قطعات هنوز یکی از بحثهایی است که مدیران خودرو در بیرون از کلان شهرهایی مانند تهران هنوز نتوانسته بهخوبی برطرف کند. ضمن اینکه توجه داشته باشید قیمت قطعات یدکی این خودرو نیز نسبتا بالاست. تریم سه رنگ سفید، آبی و مشکی (یا نقرهای) را در بدنه داخلی آن شاهد هستیم.
در عین حال هنوز موتور تنفس طبیعی 2 لیتری را در این ام وی ام X33S شاهد بودیم. مشخصات x33 کراس تفاوت چندانی با ام وی ام x22 پرو ندارد و در این خودرو هم شاهد یک پیشرانه سه سیلندر 1 لیتری توربو و گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر (CVT) هستیم. حداکثر گشتاور پیشرانه x33 کراس مشابه پیشرانه x22 پرو و برابر با 150 نیوتن متر است اما حداکثر قدرت آن 10 واحد بیشتر شده و به 112 اسب بخار رسیده است. امویام X33 S تا زمانیکه ارزانتر از هایما S5 و هاوال H2 باشد، بهدلیل قدرت بیشتر و ظاهر بهتر درمقایسهبا لیفان X60 و چانگان XC35، پرتقاضا باقی خواهد ماند. البته، نباید فراموش کرد برچسب قیمتی بیش از ۲۰۰ میلیونتومان برای کراساور کامپکت چینی هنوز برای خریدار ایرانی با درآمد کنونی پذیرفتنی نیست. افزونبراین، سابقهی مدیران خودرو و حضور طولانیمدت ام وی ام X33 در بازار ایران، خیال مردم را از بابت خدمات پس از فروش و گارانتی و تأمین قطعات این خودرو در سالهای آینده راحت میکند.
مدیران خودرو تلاش کرده تا شرایط فروش ایکس 33 ام تی را به گونهای تنظیم کند، که خریداران بتوانند با توجه به نیاز و توان مالی خود، از گزینههای متنوع فروش نقدی و اقساطی این خودرو استفاده کنند. این شرایط ویژه باعث شده تا علاقهمندان به خودرو ایکس 33 ام تی بتوانند با سهولت بیشتری اقدام به خرید کنند و از امکانات و قابلیتهای پیشرفته این خودرو لذت ببرند. ام وی ام X33 کراس اتوماتیک، در واقع نسخه فیس لیفت ماژور X22 پرو اتوماتیک است که در بازار چین با نام چری Omoda C3 شناخته شده و به تازگی به بازار این کشور معرفی شده است. سری اومودا چری در واقع کراس اور هایی هستند که با داشتن ظاهر مدرن و مد روز بازار مشتریان جوان و طرفدار طراحی های نوین را هدف قرار داده اند.
این موتور توان تولید نهایت قدرت ۱۱۲ اسب بخار قدرت و نهایت گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر را دارد. در زمینه امکانات رفاهی، ام وی ام ایکس 33 کراس CVT آپشن های نسبتا مناسبی را نسبت به قیمت خود ارائه می دهد. ام وی ام ایکس ۳۳ خودرویی شناخته شده بین ایرانیان است که توسط مدیران خودرو عرضه شد. وجه اشتراک هر سه نسل ام وی ام X33 بهرهمندی از پلتفرم و پیشرانه مشترک بود. سه نسل قبلی این خودرو از پیشرانههای دو لیتری تنفس طبیعی بهره میبردند که به همراه گیربکسهای دندهای یا اتوماتیک در اختیار مشتری قرار میگرفت. خودرو ایکس ۳۳ کراس براساس پلتفرم جدیدی توسعه یافته است و پیشرانه متفاوتی نسبت به سه نسخه پیشین دارد.
با نگاهی به مزایا و معایب X33 مشخص میشود که در مجموع نقاط قوت این خودرو نسبت به نقاط ضعف آنها میچربند. خیلی از خریداران در بازار این سوال را مطرح میکنند که آیا X33 ماشین خوبی است؟ بههمین دلیل تصمیم گرفتیم در قالب این مقاله بهبررسی مهمترین مزایا و معایب ام وی ام X33 بپردازیم. پیشنهاد میکنیم قبل از تصمیم برای خرید X33 حتما این مطلب را تا پایان مطالعه کنید. تغییرات درون کابین ام وی ام X33 کراس نسبت به ظاهر خارجی آن بیشتر است و حس یک خودرو جدید و بروز را منتقل میکند. تریم کابین ام وی ام X33 کراس از رنگهای سفید، آبی و نقرهای تشکیل شده است که در ترکیب با یکدیگر ظاهر زیبایی را تشکل دادهاند و ظاهر لوکسی برای خودرو به وجود اورده است.
در نمای جانبی سقف منحنی و مشکی رنگ را داریم و رینگ های دو رنگ ۱۷ اینچی در این خودرو بکار رفته است. نکته مهم اضافه شدن فلاپ های برجسته مشکی رنگ روی گلگیرها است که باعث شده تا ام وی ام X33 کراس کمی پهن تر بنظر برسد و استایل کراس در این خودرو بخوبی القا شود. همانطور که گفته شد این خودرو محصولی از نشان اومودای چری با نام اومودا ۳ است.
ام وی ام x33 باسابقهترین کراساوور چینی موجود در بازار کشورمان است و تاکنون با چهرهها و مشخصات متفاوتی در مدیران خودرو مونتاژ شده است. جدیدترین نسخه x33 برای بازار ایران، پلت فرم متفاوتی نسبت به نسخههای قبلی این خودرو دارد و با نام x33 کراس شناخته میشود. به همین دلیل امروز به سراغ بررسی مشخصات x33 کراس رفتهایم تا بیشتر با این کراساوور کوچک و جذاب آشنا شویم. با ورود به کابین این خودرو با یک طراحی بروز برخلاف نسخه های قبلی مواجه می شویم که نکتهای مثبت تلقی می شود. طراحی داشبورد از یک ظاهر ساده به ظاهری پویا با خطوط تند و تیز تبدیل شده است.
در نمای جانبی تنها رکاب به انتهای درب ها اضافه و طرح رینگ ها نیز اسپرت تر از قبل شده که اتفاقی مثبت است. نمای عقب اما تغییر چندانی نداشته و طراحان چری همان نمای قبلی را مناسب این نسخه دانستهاند. متاسفانه همچنان خبری از یک سپر کامل و زیبا نیست و تاثیرات منفی بر روی این بخش گذاشته است. شرکت مدیران خودرو در پاییز سال 1402 یکی از خودروهای کراس محبوب خود را روانه بازار کرد.
با توجه به ابعاد بدنه و وزن ۱۳۱۳ کیلوگرمی این خودرو، پیشرانهای با این حجم و قدرت کاملا برای آن مناسب است و قدرت خوبی را در اختیار راننده قرار میدهد. گشتاور بالای این خودروی نسبت به رقبای خود موجب میشود خودرو در دور موتورهای پایینتر از قدرت مناسبی برخوردار باشد. امویام X33 کراس اتوماتیک از یک موتور 3 سیلندر 1 لیتری توربو بهره میبرد که توانایی تولید 102 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور را دارد. توان تولیدی این موتور از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می شوند. قابل ذکر است که مجموعه موتور و گیربکس این خودرو به طور کامل با X22 پرو اتوماتیک مشترک است.
مشابه دیگر خودروهای گروه چری، X33 هم جلوپنجرهی سادهای دارد که با زمینهی سیاه و خطی افقی همراهبا فلز کروم و نشان شرکت سازنده ارائه میشود. این خودرو فقط در ایران برند MVM دارد و در دیگر کشورها، با لوگوی شبیه به A مربوط به گروه چری تولید میشود. در نمای جلوی این خودرو طراحی چراغ ها تغییری نکرده اما مجموعه جلوپنجره و سپر طراحی متفاوتی پیدا کردهاند. مه شکن ها حذف شده و چهره خودرو در این قسمت خشن تر و جسورانه تر شده است.
شتابگیری X33 S مسلما با رسیدن به سرعت صد کیلومتربرساعت در زمانی حدود چهارده ثانیه رضایتبخش نیست؛ اما نیازهای روزانه را برآورده میکند و احتمالا توقع خریدار نیز، بیشازاین نخواهد بود. همچنین، نباید فراموش کرد هایما و هاوال با موتورهای توربوشارژ ۱.۵ لیتری همراهبا قیمت بیشتر درمقایسهبا X33 S، در زمانی حدود دوازده ثانیه به سرعت صد کیلومتربرساعت میرسند. این محصول با سه چهره، سابقهی حضور دَهساله در بازار کشور دارد و محصولی شناختهشده محسوب میشود. هرچند مدلهای قبلی X33 ظاهر جذاب یا امکانات فراتر از انتظار نداشتند، بهدلیل قیمت مناسب و شرایط فروش اقساطی، موفق به جذب مخاطب شدند. این درحالی است که سال ۱۳۹۶، با پیشپرداخت ۳۰میلیون تومان یا مبلغ نقدی درحدود ۸۰میلیون تومان، امکان خرید X33 S اسپرت برای مصرفکننده ایرانی وجود داشت. جدیدترین ثبت نام مدیران خودرو برای این محصول، با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه برای حداکثر ۵۵ درصد قیمت است.
فالوین در سال 2009 با شرکت در تست های تصادف موسسه C-NCAP موفق به دریافت 4 ستاره ایمنی شده بود. هرچند سال ها از آن تست گذشته و X33 کراس و چری فالوین هم دقیقا یک خودرو نیستند، با این حال می توان اطمینان نسبی داشت که این خودرو حداقل هایی را در زمینه ایمنی دارد. همچنین مدیران چهار ایربگ (سرنشینان جلو و جانبی) نیز برای محصول جدید خود در نظر گرفته است. در عین حال قبل از تصمیمگیری برای خرید MVM X33 کراس، بد نیست که این محصول را با رقیب سر سختاش یعنی جک S3 نیز مقایسه کنید. اگر تجربه رانندگی با ام وی ام X33 را دارید، لطفا نظرات خود را درباره مزایا و معایب آن با ما در میان بگذارید.
سپر عقب در قسمت درب صندوق بدون برآمدگی طراحی شده و اصلا هماهنگ با قسمت های دیگر نیست. خرید خودرو ایکس 33 ام تی از نمایندگی 777 یکی از بهترین گزینهها برای علاقهمندان به این خودرو محسوب میشود. با توجه به شرایط فروش ایکس 33 ام تی از نمایندگی 777، مشتریان میتوانند از خدمات ویژهای مانند مشاوره حرفهای، پشتیبانی کامل در تمام مراحل خرید و شرایط اقساطی مناسب بهرهمند شوند. این نمایندگی با داشتن تیم متخصص و چندین سال سابقه درخشان، همواره تلاش کرده تا تجربهای بدون دغدغه و مطمئن برای خریداران فراهم کند. یکی از معایب X33، فضای نسبتا کوچکتر کابین آن در مقایسه با کراس اوورهای رقیب موجود در بازار است. این خودرو با طول و عرض و ارتفاع بهترتیب 4200، 1760 و 1570 میلی متر طراحی شده است.
دقت داشته باشید تصاویر این مطلب مربوط به نسخه اتوماتیک است که مورد تست و بررسی آخرین خودرو قرار گرفته است. ام وی ام X33S نام دومین فیس لیفت ام وی ام X33 است که در سال 1395 توسط مدیران خودرو رونمایی و جایگزین نسخه قبلی شد. این خودرو نسبت به نسخه های قبلی تغییرات نسبتا زیادی پیدا کرد و توانست فروش ایکس 33 در ایران را افزایش دهد. این خودرو در دو تیپ ام وی ام X33S اسپرت و ام وی ام X33S ساده به فروش می رسید که تنها تفاوت این دو تیپ در نمای ظاهری است. ام وی ام X33S در دو تیپ ساده و اسپرت تولید شد که تیپ اسپرت تنها از نظر ظاهری سپر جلوی متفاوت و رکاب جانبی را نسبت به نسخه ساده داشت. ام وی ام X33 همانطور که اشاره شد جزو اولین کراس اوور هایی بود که پایش به جاده های ایران باز شد.
مبلغ پیشپرداخت ایکس 33 ام تی بین 50 تا 85 درصد کل مبلغ خودرو خواهد بود. مدارک مورد نیاز در خرید اقساطی، بهصورت کلی شامل مدارک هویتی، درآمدی و شغلی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید با کارشناسان نمایندگی ام وی ام در اصفهان تماس بگیرید.
برای اطلاع از قیمت X33 CROSS اتوماتیک و قیمت X33 CROSS دنده ای کلیک کنید. صندلیهای این خودرو روکش چرمی آبی تیره دارند که این رنگ روی قسمت بالایی روکش فرمان هم دیده میشود. کنسول میانی ارتفاع بلندی دارد و در قسمت جلویی آن شارژ USB و جایگاه شارژ بیسیم قرار گرفتهاست. با این حال فاصله بین دو محور x33 cross تفاوتی با ام وی ام X22 پرو ندارد و همین مساله باعث میشود تا فضای کابین و قسمت بار این خودرو دستخوش تغییر نشده باشد و فضای نسبتا کمی داشته باشد. بنابراین همچنان با یک کراساوور جمع و جور مواجه هستیم که بیش از گذشته به یک خودرو درون شهر تبدیل شده است.
در قسمت میانی داشبورد یک مانیتور برای دسترسی به سیستم مولتی مدیا خودرو قرار گرفته و پایین تر از آن کلید هایی پیانویی و یک فضای دو طبقه برای قرار دادن وسایل و گوشی موبایل قرار دارد. کنسول میانی نیز میزبان یک موس برای کنترل سیستم صوتی و همچنین کلید ترمز دستی برقی است. موتورهای زنجیر تایم به سبب فناوری بهتر از استهلاک کمتری نسبت به خودروهای تسمه تایم برخوردار هستند. بر اساس آنچه چری می گوید در طراحی داخلی و دوخت رودری ها از پوست اژدها الهام گرفته شده و نورپردازی داخلی طوری تنظیم شده تا این تودوزی ها زیبایی بیشتر داشته باشند. تنظیمات سیستم تهویه از طریق دکمه های پیانویی در پایین دریچه ها انجام می شود و در کل طراحی قابل قبولی در کابین می بینیم. در بحث امکانات هم ام وی ام X33 کراس در رده ای بالاتر نسبت به ایکس ۲۲ پرو قرار می گیرد و شما می توانید لیست امکانات این خودرو را در جدول مشخصات فنی مطالعه کنید.
این مجموعه با تجریهی هزاران همراهی در خرید و با ارائهی خدمات همه جانبهی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربهی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. با سلام به نظر مياد جامعه به سمت خودروهاي اقتصادي پيش مي رود اما اگر ساختار خودرو به سمت بنزين معمولي برود فكر كنم بازار خوبي خواهد داشت . برای اطلاع از قیمت X33 CROSS اتوماتیک و قیمت X33 CROSS دنده ای کلیک کنید. سلام.من یک ماهه گرفتم،سواریش عالیه،شتابش خوبه و کم نمیاره،امکاناتش خوبه،ایرادش با توجه به سایر امکاناتش،نداشتن پاپر ویندوز هستش که یکم عجیبه.در کل خیلی سرتر از همرده های خودشه. سلامتیان خودرو محور با بیش از نیم قرن تجربه و حضور در حوزه صنعت خودرو، با 7 شوروم فعال فروش و 2 مرکز تخصصی خدمات پس از فروش در استان اصفهان آمادهی خدمترسانی به همشهریان عزیز میباشد. کراساور تیگو 3 با ابعادی به طول ۴۴۱۹ میلیمتر و عرض ۱۷۶۵ میلیمتر و ارتفاع سقف ۱۶۵۱ ارائه میشود؛ در حالیکه فاصلهی محورهای آن ۲۵۱۰ میلیمتر است.
ایکس 33 کراس اتوماتیک 1314 کیلوگرم وزن داشته و به صورت میانگین 6.1 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر پیمایش سیکل ترکیبی مصرف می کند. همچنین قابل ذکر است که این خودرو از استانداردهای عدم آلایندگی یورو 6 پیروی می کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 جدید نسخه سال 1402 بپردازیم. ام وی ام X33 کراس بهتازگی در نیمه مهر ماه 1402 در دو مدل دستی و اتوماتیک بهترتیب با قیمت 850 و 941 میلیون تومان درب کارخانه قیمتگذاری شده است.
افرادی که با نسخههای گذشتهی X33 آشنایی دارند، بهسختی باور میکنند تمامی این مدلها از سیزده سال قبل تاکنون، با پلتفرمی واحد تولید شدهاند. نمونهی اولیه طراحی ناهماهنگی با چراغهای بزرگ و ناخوشایند داشت؛ اما با فیسلیفت سال ۲۰۱۰ جذابیت بیشتری پیدا کرد. این محصول بهلطف بازطراحی سال ۲۰۱۴ متحول شد و شبیه به خودروهای تغییر نسل یافته، جلوهای تازه پیدا کرد. جدیدترین مدل ام وی ام X33 در ایران، با دو تیپ S و S اسپرت عرضه میشود که صرفا در جزئیات سپر جلو متفاوت هستند. لازم به ذکر است نسخه جدید X33 اواخر سال 2010 رونمایی شد که در اصل فیس لیفتی برای نسل اول تیگو 3 بود.
متریال به کار رفته در داشبورد کیفیت نسبتا مناسبی دارند و همچنین فضای سرنشین ها در هر دو ردیف نیز مناسب و قابل قبول است. در طراحی این خودرو از خودروهای ژاپنی و کرهای کپی های متعددی صورت گرفته است. نمای جلو چراغ های اصلی فرم نسبتا گرد و بزرگی دارند که در کنار جلوپنجره نسبتا کوچک آن بیننده را سردرگم می کند.
چری خودرو، هماکنون رتبهی دهم ساخت و مونتاژ خودرو در چین را با تیراژ ششصدهزار دستگاه در سال بهخود اختصاص داده است. چری علاوهبر تولیدات خود، برای شرکتهای مطرح دنیا، خصوصا جگوار و لندروور، خودرو مونتاژ میکند و درمجموع، نزدیک به یکچهارم کل تولیدات این شرکت به خارج از چین صادر میشوند. پیش از هر چیز باید یادآوری کنیم خودروهای برند MVM هم زیرمجموعهی شرکت چری هستند و در کشور چین با همان نام چری شناخته میشوند.
چری برای طراحی کراس اور جدید خود از همان زبان طراحی خانواده اومودا استفاده کرده و بنابراین X33 کراس شباهت هایی به فونیکس FX یا همان چری اومودا 5 دارد. در نمای جلو چراغ های اصلی در سپر قرار گرفته و دیلایت ها با طراحی نوینی در جلوپنجره فریم لس این خودرو حل شده اند. امکانات کمک رانندگی کراس اور جدید مدیران خودرو نیز به سیستم کنترل پایداری ESP و سیستم کمکی حرکت در سربالایی HAC محدود می شوند.
ایکس 33 کراس CVT در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق نیمه مستقل تورشن بیم بهره می برد. ترمز های این خودرو نیز در هر چهار چرخ از نوع دیسکی بوده و به امکاناتی نظیر ABS و EBD نیز مجهز است. سلام، بنده هم حدود دوماه هست گرفتم، اتوماتیکش هست، غیر از خشک بودن، از همه لحاظ عالیه و انصافا با ماشین های ایرانی نمیشه قیاسش کرد. یکی دیگر از مزایای MVM X33 جدید، ارتقای امکانات رفاهی و ایمنی آن است. دو کیسه هوای جانبی برای سرنشینان جدید این خودرو تعبیه شده تا جمعا 4 کیسه هوا در آن وجود داشته باشد. علاوه بر آن انواع سیستمهای ترمز و کنترلی مانند ABS، HAC، HDC، EPB، EBD و ESP در این ماشین تعبیه شده تا کار برای راننده بهمراتب راحتتر شود.
دیدگاهتان را بنویسید