ام وی ام در شیپور مازندران

خرید و فروش خودرو ام‌وی‌ام 315 صندوق‌دار در استان مازندران با بهترین قیمت دیوار

چراغ های جلو اکنون میزبان چراغ های روز شده و فرم نسبتا کشیده و خشنی به خود گرفته‌اند و هماهنگی خوبی با جلوپنجره و سپر دارند. در نمای جانبی خوشبختانه سایز رینگ ها ارتقا پیدا کرده و در نمای عقب هم گرافیک داخلی چراغ های اصلی بروز شده‌اند. همچنین قاب تایر زاپاس بازطراحی شده و هماهنگی بیشتری با این نما پیدا کرده است. ام وی ام X33 یکی از محصولات شرکت مدیران خودرو است که در اصل می توان آن را اولین کراس اوور چینی در بازار ایران دانست. این خودرو که توسط شرکت تولید می شود در اصل همان تیگو 3 بوده که در ایران با عنوان MVM X33 شناخته می شود. X33S در بخش مشخصات فنی از همان پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی تنها با برخی اصلاحات استفاده می کند که توانایی تولید 136 اسب بخار قدرت و 180 نیوتن متر گشتاور را دارد.

طراحی داشبورد از یک ظاهر ساده به ظاهری پویا با خطوط تند و تیز تبدیل شده است. متریال به کار رفته در داشبورد کیفیت نسبتا مناسبی دارند و همچنین فضای سرنشین ها در هر دو ردیف نیز مناسب و قابل قبول است. زیرا شیپور به شما کمک می‌کند تا خودرو یا وسایل نقلیه خود را سریع، شفاف و آسان به فروش برسانید.

با ورود به کابین این خودرو تنها موردی که تفاوت یافته است غربیلک فرمان خودرو بوده که شبیه به دیگر محصولات جدید مدیران خودرو است. باقی موارد تغییری پیدا نکرده و همان ظاهر زیبا و نسبتا ارگونومیک X33S در این خودرو وجود دارد. تست رانندگی ضمن این‌که نوع سواری خودرو را مشخص می‌کند، بسیاری از ایرادات خودرو را که حتی با استفاده از دستگاه دیاگ قابل تشخیص نیستند را نیز نمایان می‌سازد.

این خودرو که در چین تیگو 3 نام دارد اولین محصول کراس اوور چری محسوب می شود که بر اساس نسل دوم تویوتا راو 4 ساخته شده است. یکی از دلایل فروش خوب X33 ورود در بهترین برهه زمانی بود چرا که در آن زمان مردم می توانستند با پرداخت رقمی بسیار کمتر از خودروهای کره‌ای و ژاپنی صاحب یک کراس اوور شوند. البته نباید از شرایط فروش مناسب مدیران خودرو و امکانات رفاهی این خودرو در زمان خودش غافل شد. از نظر ظاهری این خودرو نسبت به نسخه های قبلی تفاوت های مشهود و مثبتی پیدا کرد. نمای جلو چراغ های اصلی کاملا کشیده و باریک طراحی شده و جلوپنجره نیز متصل به چراغ هاست.

اما نسخه توربوشارژ ام وی ام X33S مشخصاتی مشابه به آریزو 5 توربو جدید دارد که تیراژی محدود داشته و تنها هدف تولید آن رفع نیاز طرفداران X33S بود که به دنبال خودروی تند و تیز بودند. اما روزانه هزاران آگهی خرید ماشین اقساطی در شیپور ثبت می‌شود که می‌توانید با بررسی آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. در نمای جلوی این خودرو طراحی چراغ ها تغییری نکرده اما مجموعه جلوپنجره و سپر طراحی متفاوتی پیدا کرده‌اند. مه شکن ها حذف شده و چهره خودرو در این قسمت خشن تر و جسورانه تر شده است. در نمای جانبی تنها رکاب به انتهای درب ها اضافه و طرح رینگ ها نیز اسپرت تر از قبل شده که اتفاقی مثبت است.

سپر خودرو ظاهری عضلانی داشته و میزبان چراغ های مخصوص روز و مه شکن است. در نمای جانبی تنها قاب آینه ها تغییر یافته و در نسخه اسپرت ستون ها و سقف نیز به رنگ مشکی درآمده‌اند. لازم به ذکر است نسخه جدید X33 اواخر سال 2010 رونمایی شد که در اصل فیس لیفتی برای نسل اول تیگو 3 بود. جدیدترین عضو خانواده X33 نسخه توربوشارژ آن است که مدیران خودرو اواخر سال 1400 از آن رونمایی کرد. نسخه توربوشارژ ام وی ام X33 خودرویی است که به بازار آمده تا با دیگر رقبای هموطنش که از نظر فنی خودروهای تر و فرزی بودند به رقابت بپردازد. در طراحی این خودرو از خودروهای ژاپنی و کره‌ای کپی های متعددی صورت گرفته است.

مراجعه به مراکز تعویض پلاک نیروی انتظامی و تعویض پلاک و برگه سبز خودرو از مراحل بعدی است که باید انجام داده شود. در نهایت پس از مراجعه به دفتر اسناد رسمی و ثبت سند قطعی خودرو، می‌توانید بیمه را به نام خریدار انتقال دهید. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.

کیفیت متریال و مونتاژ تا حدود زیادی بهتر شده و همچنین فضای کابین کماکان مناسب و قابل قبول است. وب‌اپلیکیشن یا PWA دیوار سرویسی است که نصب آن، استفاده از دیوار را بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن و به‌روز‌رسانی و تنها با کلیک روی آیکون آن فراهم می‌کند. در نسخهٔ وب‌اپلیکیشن نیازی به دانلود و به‌روزرسانی نیست و کاربران iOS و اندروید با دسترسی‌ به آیکون اپلیکیشن در کنار سایر اپ‌های موبایل خود می‌توانند از آن استفاده کنند. اما در نسخه فیس لیفت نسبت به نسل قبلی برخی ایرادات بزرگ طراحی آن برطرف شده هرچند کماکان خودروی جذابی به نظر نمی رسید.

فروشنده باید برگه استعلام تخلفات رانندگی تسویه‌شده و به‌روز خودرو را به همراه داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، برای تهیه خودروی اپتیما در بازار بسته به مدل و کارکرد آن باید هزینه‌های مختلفی پرداخت کرد.

ام وی ام X33 همانطور که اشاره شد جزو اولین کراس اوور هایی بود که پایش به جاده های ایران باز شد. نسل اول این خودروی کراس اوور در ایران توانست به فروش قابل قبولی دست پیدا کند. با عرضه نسل اول MVM X33 در ایران رفته رفته شرکت های دیگر نیز به این فکر افتادند تا از سرزمین اژدها خودروهایی در این کلاس را به بازار معرفی کنند. فروش بالای X33 در ایران در کنار پیدا شدن رقبای هموطن در این سگمنت مدیران خودرو را برآن داشت تا نسل های بعدی و در واقع فیس لیفت های جدید این خودرو را به بازار عرضه کند. همین موضوع سبب شد تا در این مدت بیش از یک دهه دو نسخه فیس لیفت جدید دیگر نیز از ایکس 33 در ایران معرفی شود.

ام وی ام X33 فیس لیفت و ام وی ام X33S دو فیس بعدی از این خودرو بودند که به ترتیب طی این چند سال به بازار ایران عرضه شدند. ام وی ام X33S توربوشارژ نیز آخرین عضو این خانواده است که در واقع می توان آن را تر و فرز ترین نسخه ام وی ام X33 دانست. ام وی ام X33 از نظر قوای فنی به یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده بود که حداکثر می توانست 139 اسب بخار قدرت و 182 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این نیرو از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ های جلوی خودرو منتقل می شد. نسخه جدید یا همان فیس لیفت این خودرو نیز از همین پیشرانه بهره می برد منتها جعبه دنده آن از نوع اتوماتیک CVT بود. ام وی ام X33 فیس قدیم با گیربکس دنده‌ای نسبت به نسخه فیس لیفت که از یک گیربکس CVT استفاده می کرد کمی فرزتر بود و هماهنگی موتور و گیربکس در آن بهتر از نسخه فیس لیفت به نظر می رسید.

نمای جلو چراغ های اصلی فرم نسبتا گرد و بزرگی دارند که در کنار جلوپنجره نسبتا کوچک آن بیننده را سردرگم می کند. در نمای جانبی کمی شرایط عادی شده و یک ظاهر نسبتا ساده با کمی حجم پردازی مشخص است. همچنین نمای عقب ظاهری شبیه به نسل دوم تویوتا راو 4 دارد اما این کجا و آن کجا! شاید تنها جذابیت این نما وجود تایر زاپاس پشت درب صندوق باشد اما یک نکته منفی بیش از همه چیز به چشم می آید آن هم ناقص بودن سپر عقب که طراحی این خودرو را ناقص کرده است. سپر عقب در قسمت درب صندوق بدون برآمدگی طراحی شده و اصلا هماهنگ با قسمت های دیگر نیست.

نمای عقب اما تغییر چندانی نداشته و طراحان چری همان نمای قبلی را مناسب این نسخه دانسته‌اند. متاسفانه همچنان خبری از یک سپر کامل و زیبا نیست و تاثیرات منفی بر روی این بخش گذاشته است. نسل اول این خودرو برای اولین بار در سال 2005 در نمایشگاه شانگهای چین رونمایی شد.

ام وی ام X33 دنده‌ای همچنین از نظر مصرف سوخت به صورت ترکیبی حدود 9.5 لیتر در هر 100 کیلومتر می سوزاند! مصرف سوخت ترکیبی فیس لیفت این کراس اوور هم 8.3 لیتر در هر 100 کیلومتر و شتاب آن نیز 13 ثانیه اعلام شده بود. ام وی ام X33 یک خودروی کراس اوور خانوادگی است که به عنوان اولین نماینده کشور پهناور چین در ایران در کلاس خودروهای کراس اوور پا به جاده های ایران گذاشت. نسل اول این خودرو توانست به واسطه نبود رقیبی هم قیمت فروش قابل قبولی را تجربه کند. اما اگر واقع بینانه بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم نسل اول و دوم ام وی ام X33 خودروهای چندان با کیفیتی نیستند و نمنونه های سالم آن اکنون بسیار کمیاب شده‌اند. اما نسل سوم آن که با نام X33S شناخته می شود خودرویی با طراحی قابل قبول و امکانات رفاهی زیاد است که می تواند حرف هایی برای زدن در مقابل رقبا داشته باشد.

لازم به ذکر است مدیران خودرو نسخه توربوشارژ X33S را نیز رونمایی کرد که در تعداد محدود تولید شده و خودرویی تر و فرز تر از دیگر نسخه های X33S است. از نظر مشخصات فنی دیگر خبری از پیشرانه 2 لیتری قدیمی خانواده X33 نیست و اکنون می بینیم که این خودرو مشخصاتی مشابه به آریزو 5 جدید پیدا کرده است. قلب تپنده این خودروی کراس اوور یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ است که حداکثر می تواند 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این قدرت از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با قابلیت شبیه سازی 9 سرعت به چرخ های جلو منتقل می شود. همین موارد سبب شده تا X33 توربو نسبت به دیگر اعضای خانواده شتاب بالاتر و مصرف پایین تری داشته باشد. ام وی ام X33S نام دومین فیس لیفت ام وی ام X33 است که در سال 1395 توسط مدیران خودرو رونمایی و جایگزین نسخه قبلی شد.

این خودرو نسبت به نسخه های قبلی تغییرات نسبتا زیادی پیدا کرد و توانست فروش ایکس 33 در ایران را افزایش دهد. این خودرو در دو تیپ ام وی ام X33S اسپرت و ام وی ام X33S ساده به فروش می رسید که تنها تفاوت این دو تیپ در نمای ظاهری است. ام وی ام X33S در دو تیپ ساده و اسپرت تولید شد که تیپ اسپرت تنها از نظر ظاهری سپر جلوی متفاوت و رکاب جانبی را نسبت به نسخه ساده داشت. با ورود به کابین ایکس33 با یک کابین نسبتا ساده و ناهماهنگ که با متریال بی کیفیت هم ساخته شده مواجه می شویم. از این موارد که چشم پوشی کنیم فضای دید مناسبی درون کابین این خودرو وجود دارد و فضای پا و سر هم در هر دو ردیف قابل قبول ارزیابی می شود، از این رو این کراس اوور انتخابی مناسب برای خانواده هاست. در نسخه فیس لیفت نیز داشبورد مجددا باز طراحی شده و قطعات دکوراتیو هم به رنگ تیره تبدیل شده‌اند.

اما اگر قصد خرید یک شاسی بلند اتوماتیک خوش قیمت را دارید سری ایکس ۲۲ و ایکس ۳۳ می‌تواند با بازه قیمتی بین ۹۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان گزینه جذابی برای شما باشد. در میان آگهی‌ها ام بی ام x۳۳ اس CVT مدل ۱۳۹۱ بدون رنگ با ۱۰۲ هزار کیلومتر کارکرد به چشم می‌خورد که قیمت آن حدود ۹۴۰ میلیون تومان تعیین شده است. با ورود به کابین این خودرو با یک طراحی بروز برخلاف نسخه های قبلی مواجه می شویم که نکته‌ای مثبت تلقی می شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *