ام وی ام ایکس ۳۳

قیمت و مشخصات ام وی ام X33 جدید MVM New X33 کاراپ

همچنین می‌توان از کراس‌اوور بک X3 پرو خودروسازان بم به عنوان دیگر رقیب این خودرو نیز نام برد. البته شرکت کرمان موتور اخیراً نمونه فیس‌لیفت S3 را نیز با نام KMC SR3 روانه بازار کرده که از لحاظ ظاهری و امکانات رفاهی، یک سروگردن بالاتر از جک S3 قرار می‌گیرد و می‌تواند رقیب سرسختی برای X33 کراس مدیران خودرو باشد. ام وی ام ایکس ۳۳ اس نیز مانند دیگر هم‌وطنانش سعی داشته بیشترین امکانات رفاهی و ایمنی را در رده قیمتی خود ارائه دهد. البته در این خودرو طراحی رودری‌ها و پشت آمپر نسبت به ایکس ۲۲ تغییراتی داشته. همچنین تریم داخلی ایکس ۳۳ اس بر خلاف ایکس ۲۲ که تلفیقی از نارنجی و مشکی بود، قرمز و مشکی است. از نظر نگارنده طراحی رودری‌ها در این خودرو هیچ تناسبی با دیگر اجزا ندارند.

یکی از نقاط ضعف ام وی ام ایکس ۳۳ اس پایین بودن ارتفاع سواری آن نسبت به رقبای هم کلاس است. به‌طوری‌که راننده و سرنشینان نمی‌توانند به طور کامل حس سوارشدن بر یک کراس اور را درک کنند. ترمزهای ایکس ۳۳ اس عملکرد خوبی دارند و مانند برخی از خودروهای هم رده پس از اعمال فشارهای زیاد و متعدد، زود داغ نمی‌کنند و عملکرد خود را از دست نمی‌دهند. با اینکه بر روی این خودرو سیستم کنترل پایداری قرار ندارد، هندلینگ آن برای یک استفاده خانوادگی راضی‌کننده است. هرچند اگر سامانه کنترل پایداری وجود داشت راننده می‌توانست با اطمینان خاطر بیشتری به دل پیچ‌ها بزند.

در داخل اتاق ام وی ام ایکس 33 کراس شاهد صندلی‌های دستی با گرمکن، سانروف و سیستم نور پردازی 64 رنگ هستیم و تریم داخلی طرح چرم هم زیبایی این بخش را بیشتر می‌کند. روی داشبورد ام وی ام X33 Cross هم موارد جذابی مانند مولتی مدیا و کلاستر دیجیتال، فرمان دی کات و طراحی دو رنگ دیده می‌شود و همان طرح دراگون اسکین هم دوباره تکرار شده است. اندازه و ابعاد ام وی ام ایکس 33 کراس شامل 4200 میلی متر طول، 1760 میلی متر عرض و 1570 میلی متر ارتفاع می‌شود و فاصله محوری هم به 2555 میلی متر می‌رسد.

دو کیسه هوای جانبی برای سرنشینان جدید این خودرو تعبیه شده تا جمعا 4 کیسه هوا در آن وجود داشته باشد. علاوه بر آن انواع سیستم‌های ترمز و کنترلی مانند ABS، HAC، HDC، EPB، EBD و ESP در این ماشین تعبیه شده تا کار برای راننده به‌مراتب راحت‌تر شود. خیر؛ سیستم انتقال قدرت در ام وی ام X33 کراس تنها به صورت دیفرانسیل جلو عمل می‌کند.

حتی نام اصلی ماشین X33 کراس نیز متفاوت بوده و در سرزمین اصلی یا سایر بازارهای صادراتی چری با نام اومودا C3 شناخته می‌شود که عضوی از خانواده جوان و مدرن اومودا به حساب می‌آید. نمایندگی 777 در سه سال اخیر به یکی از پیشروان صنعت خودرو در کشور تبدیل شده است. این موفقیت به دلیل تلاش‌های مستمر و تیم متخصصی است که همواره به‌دنبال ارائه بهترین خدمات به مشتریان هستند. درواقع به دلیل ارائه شرایط فروش ایکس 33 کراس از نمایندگی 777 با خدمات کامل و اختصاصی، مشتریان تجربه خرید راحت و بدون دغدغه‌ای را خواهند داشت. برای علاقه‌مندان به خرید این خودروی مدرن جذاب، شرایط ثبت نام خودرو ایکس 33 کراس به‌روز شده و فرصتی استثنایی برای ثبت نام در این طرح فراهم شده است.

هر چند MVM X33 Cross از پلتفرم کاملا مشابهی در مقایسه با سه نسل قبلی برخوردار است؛ اما مشخصات فنی و همچنین طراحی ظاهری آن تغییرات زیادی را تجربه کرده است. قیمت این خودرو قطعا بالاتر از ام وی ام X22 پرو خواهد بود و این یعنی قیمتی بالاتر از ۱ میلیارد تومان را برای این کراس اوور خواهیم داشت. بر اساس قیمت و سگمنت رقبایی مثل جک S3 و یا بک X3 پرو را برای این خودرو خواهیم داشت که البته باید دید واکنش بازار نسبت به این کراس اوور چگونه است. البته شاید نسخه دنده ای ام وی ام X33 کراس را بتوان رقیبی برای نسخه اتوماتیک ایکس ۲۲ هم دانست که این یعنی یک رقابت درون خانوادگی را هم برای این دو کراس اوور شاهد خواهیم بود. یکی از مهم‌ترین مواردی که خریداران عزیز باید در شرایط ثبت نام خودرو ایکس 33 ام تی، درنظر بگیرند این است که ارائه کامل و صحیح مدارک از سوی خریدار و ضامن در شرایط اقساطی ضروری است. همچنین متقاضیان باید بدانند که درصورت تمایل به تسویه زودتر از موعد اقساط، امکان انجام این کار بدون محاسبه سود اضافی فراهم است.

ایکس 33 کراس اتوماتیک 1314 کیلوگرم وزن داشته و به صورت میانگین 6.1 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر پیمایش سیکل ترکیبی مصرف می کند. همچنین قابل ذکر است که این خودرو از استانداردهای عدم آلایندگی یورو 6 پیروی می کند. موتور 2 لیتری 24 سیلندر با قدرت 139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه قدرت را به جلو انتقال میدهد و قادر است ام وی ام ایکس 33 جدید را تا حداکثر سرعت 175 کیلومتر در ساعت پیش ببرد. در اولین ویدیو تست و بررسی اختصاصی گجت نیوز به سراغ خودرو کراس اور ام وی ام ایکس 33 کراس – MVM X33 Cross رفتیم تا زیر و بم آن را بالا و پایین کنیم. در ام وی ام ایکس ۳۳ اس ترمزهای هر چهار چرخ دیسکی هستند و از فناوری‌های EBD و ABS بهره می‌برند. یکی از نکات عجیبی که در این خودرو وجود دارد، عدم تجهیز آن به سامانه کنترل پایداری است!

در قسمت میانی داشبورد یک مانیتور برای دسترسی به سیستم مولتی مدیا خودرو قرار گرفته و پایین تر از آن کلید هایی پیانویی و یک فضای دو طبقه برای قرار دادن وسایل و گوشی موبایل قرار دارد. کنسول میانی نیز میزبان یک موس برای کنترل سیستم صوتی و همچنین کلید ترمز دستی برقی است. این خودرو پیشرانه ۱ لیتر توربوشارژ سه سیلندر مجهز است که مثل دیگر پیشرانه های چری فناوری AVL اتریش را دارد.

در نمایندگی 777 مدیران خودرو، فرصت استثنایی برای بهره‌مندی از شرایط فروش نقد و اقساط ایکس 33 کراس فراهم شده است. با توجه به تقاضای بالا و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این خودرو، ما شرایط ویژه‌ای برای فروش نقدی و اقساطی ایکس 33 کراس ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود، از شرایط فروش ایکس 33 کراس بهره‌مند شده و به‌راحتی مالک این خودروی جذاب و مدرن شوید. در ادامه با جزئیات بیشتری از شرایط فروش خودرو ایکس 33 کراس آشنا خواهید شد. بنابراین مواردی مثل شتاب اولیه در این خودرو بهبود پیدا کرده و لذت رانندگی برای کاربر به حد بالاتری رسیده است. ام وی ام X33 یک خودروی کراس اوور خانوادگی است که به عنوان اولین نماینده کشور پهناور چین در ایران در کلاس خودروهای کراس اوور پا به جاده های ایران گذاشت.

از نظر مشخصات فنی دیگر خبری از پیشرانه 2 لیتری قدیمی خانواده X33 نیست و اکنون می بینیم که این خودرو مشخصاتی مشابه به آریزو 5 جدید پیدا کرده است. قلب تپنده این خودروی کراس اوور یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ است که حداکثر می تواند 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور را تولید کند. این قدرت از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک CVT با قابلیت شبیه سازی 9 سرعت به چرخ های جلو منتقل می شود. همین موارد سبب شده تا X33 توربو نسبت به دیگر اعضای خانواده شتاب بالاتر و مصرف پایین تری داشته باشد. این کراس‌اوور جمع‌وجور چینی از دهه 1380 تاکنون مهمان جاده‌های ایران بوده و تاکنون سه نسل آن در قالب مدل‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند. وجه مشترک هر سه نسل ام وی ام X33، بهره‌مندی از پلتفرم و پیشرانه مشترک بود.

این خودرو که توسط شرکت تولید می شود در اصل همان تیگو 3 بوده که در ایران با عنوان MVM X33 شناخته می شود. ام وی ام X33 کراس اتوماتیک شرکت مدیران خودرو به پیشرانه ۱ لیتر توربو سه سیلندر مجهز است که توان تولید ۱۱۲ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. پیشرانه این خودرو مثل دیگر پیشرانه‌های چری تکنولوژی AVL اتریش را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده CVT با ۹ دنده مصنوعی به چرخ‌های جلو می‌رسد. موتور ۲ لیتری ایکس ۳۳ اس در ابتدا با صدا و لرزش زیادی روشن می‌شود؛ اما پس از آن تقریباً به وضعیت معقولی می‌رسد. شتاب گیری خودرو کاملاً معمولی است و به‌هیچ‌عنوان تناسبی با ظاهر خشن و اسپرتش ندارد. البته این شتاب گیری آرام تا حدودی به تنفس طبیعی بودن موتور و قدرت پایین آن برمی‌گردد.

با ورود به کابین ایکس33 با یک کابین نسبتا ساده و ناهماهنگ که با متریال بی کیفیت هم ساخته شده مواجه می شویم. از این موارد که چشم پوشی کنیم فضای دید مناسبی درون کابین این خودرو وجود دارد و فضای پا و سر هم در هر دو ردیف قابل قبول ارزیابی می شود، از این رو این کراس اوور انتخابی مناسب برای خانواده هاست. در نسخه فیس لیفت نیز داشبورد مجددا باز طراحی شده و قطعات دکوراتیو هم به رنگ تیره تبدیل شده‌اند.

ام وی ام X33S جدید سومین عضو خانواده ایکس ۳۳ در فهرست تولیدات مدیران خودرو به شمار می‌رود. این کراس اوور جمع‌وجور از برخی به‌روزرسانی‌های ظاهری و فنی برخوردار شده که در این مطلب به تشریح آن خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید ام وی ام X33 جدید را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا مشخصات MVM X33S AT SPORT را به طور کامل به اطلاع برسانیم.

فروش بالای X33 در ایران در کنار پیدا شدن رقبای هموطن در این سگمنت مدیران خودرو را برآن داشت تا نسل های بعدی و در واقع فیس لیفت های جدید این خودرو را به بازار عرضه کند. همین موضوع سبب شد تا در این مدت بیش از یک دهه دو نسخه فیس لیفت جدید دیگر نیز از ایکس 33 در ایران معرفی شود. ام وی ام X33 فیس لیفت و ام وی ام X33S دو فیس بعدی از این خودرو بودند که به ترتیب طی این چند سال به بازار ایران عرضه شدند. ام وی ام X33S توربوشارژ نیز آخرین عضو این خانواده است که در واقع می توان آن را تر و فرز ترین نسخه ام وی ام X33 دانست.

مدارک هویتی، درآمدی و شغلی که نشان‌دهنده توانایی پوشش اقساط باشد، الزامی است. این خودرو به طور متوسط حدود 6.1 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر می‌سوزاند. مطابق با قوانین بانکی، در صورت دیرکرد در پرداخت اقساط، جریمه به‌صورت روزشمار درنظر گرفته می‌شود. اقساط در بازه زمانی 12 تا 60 ماه، برحسب انتخاب مشتری، قابل پرداخت است. البته در لیست مشخصات MVM X33S AT SPORT موتور توربوشارژ هم دیده می‌شود که به دلیل تیراژ بسیار پایین، در بازار تقریبا کمیاب هستند. در ادامه جزئیات کامل مشخصات MVM X33S در قالب جدول به اطلاع شما می‌رسد.

در واقع باید گفت پلتفرم و سیستم تعلیق این خودرو نیز هیچ تفاوتی با X22 پرو نداشته و باید انتظار همان سواری و هندلینگ را از X33 کراس CVT نیز داشته باشیم. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. سلام ،من می‌خوام با این‌گونه اوصاف که دوستان و تجربه گران داشتند ،دنده ای بگیرم ،چون در شهر ما اصلا بنزین سوپر پیدا نمی‌شه ،اونم سوپر ایرانی که سرتا پا تقلبی است.ثبتنام کی هست ؟لطفا خبر بدهید. تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم. مدارک مورد نیاز در خرید اقساطی، به‌صورت کلی شامل مدارک هویتی، درآمدی و شغلی است.

خوشبختانه این نقص در ام وی ام X33 کراس تا حد بسیاری برطرف شده و نسخه جدید از امکانات رفاهی و ایمنی متنوعی برخوردار است. با وجود اینکه مدیران خودرو عادت دارد محصولات خود را در قالب چند تیپ به بازار عرضه کند، اما ام وی ام X33 کراس تا کنون با یک نسخه به دست مشتریان رسیده است. با توجه به وزن حدود 1.3 تنی ام وی ام X33 کراس، نباید انتظار چندان بالایی از این خودرو در زمینه شتاب و کشش داشت.

قدرت تولید شده در X33s توسط یک گیربکس cvt با هفت دنده مصنوعی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. در نسل قبلی این خودرو، علاوه بر گیربکس اتوماتیک cvt، امکان انتخاب گیربکس ۵ سرعته دستی نیز بود. در ام وی ام X33 کراس اتوماتیک زیر کاپوت پیشرانه ۱ لیتر توربوشارژ سه سیلندر مجهز است که مثل دیگر پیشرانه های چری فناوری AVL اتریش را دارد.

مصرف سوخت ترکیبی فیس لیفت این کراس اوور هم 8.3 لیتر در هر 100 کیلومتر و شتاب آن نیز 13 ثانیه اعلام شده بود. بزرگترین تغییر نسخه جدید X33 در مقایسه با سه نسل قبلی آن در بخش مشخصات فنی X33 کراس رخ داده است. دیگر خبری از موتور دو لیتری تنفس طبیعی نیست و به جای آن موتور یک لیتری سه سیلندر توربوشارژر زیر کاپوت خودرو قرار دارد.

این خودرو دارای چهار کیسه هوا، سیستم‌های کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه دیجیتال و شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سنسور پارک و دوربین عقب، پاور ویندوز و دیگر امکانات است. نمایشگر مرکزی 10.5 اینچی در امتداد صفحه کیلومتر قرار گرفته تا ظاهر یکپارچه و به‌روز پیدا کند. چیدمان کنترلرها و دگمه استارت موتور هم در میانه داشبورد به جذابیت ام وی ام X33 کراس افزوده‌اند و صندلی‌ها هم برای رانندگی چند ساعته مناسب و راحت به نظر می‌رسند. سلام.دوستان بنزین x33 کراس اتومات معمولي عیب نداره؟سوپر که فکر کنم گیر نمیاد. اکتان بزنیم ؟چیکار کنیم؟اگه اکتان می زنید چه مارک و مدلی ؟لطفا تو این زمینه اگه تجربه دارید راهنمایی کنید.من ثبت نام کردم و هنوز تحویل نگرفتم.

خرید نقدی ایکس 33 کراس فرآیندی ساده و سریع داشته و نیاز به ارائه مدارک کمی دارد و مراحل آن بسیار آسان است. همچنین، با خرید ایکس 33 کراس به‌صورت نقدی، خودرو شامل بیمه نیز می‌شود که امنیت و اطمینان خاطر بیشتری برای شما به‌ارمغان می‌آورد. در ادامه، جزئیات کامل مربوط به شرایط فروش نقدی این خودرو توضیح داده خواهد شد.

همچنین این خودرو در دسته کراس‌اوورهای کامپکت شهری طبقه‌بندی می‌شود و بنابراین X33 کراس مدیران خودرو قابلیت آفرود ندارد. وقتی به چهره ام وی ام X33 کراس (X33 Cross) نگاه کنیم به سرعت متوجه شباهت بسیار آن با ام وی ام X22 می‌شویم. بله؛ مدیران خودرو این امکان را برای تسویه زودتر از موعد اقساط ایکس 33 کراس فراهم کرده است. ایکس 33 کراس CVT در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم تعلیق نیمه مستقل تورشن بیم بهره می برد.

صندلی‌های خودرو به روکش چرمی آبی تیره مجهز هستند که این رنگ روی قسمت بالایی روکش فرمان نیز مشاهده می‌شود. کنسول میانی خودرو نیز ارتفاع بلندی دارد که در قسمت جلویی آن درگاه شارژ USB و جایگاه شارژ بی‌سیم قرار گرفته‌اند. با این حال فاصله بین دو محور ام وی ام ایکس ۳۳ کراس تفاوتی با X22 پرو ندارد و همین مسأله باعث می‌شود تا فضای کابین و قسمت بار این خودرو دستخوش تغییر نشده باشد.

البته در این میان و از اواسط سال ۱۴۰۰ نسخه اکسلنت اسپرت این خودرو هم به بازار آمد که دارای کیت بدنه شامل سپر اسپرت جدید دیفیوزر عقب و رکاب‌های جانبی می‌شد. طراحی داخلی X33 کراس تفاوت فاحشی با سایر محصولات چری در ایران داشته و به خاطر سال تولید جدیدتر، طرحی کامل نوین و متفاوت دارد. در نگاه اول تریم داخلی کرم رنگ این خودرو جلب توجه می کند که ترکیب آن با بخش های مشکی رنگ در قسمت های بالایی باعث شده اند تا فرم اسپرت کابین از بین نرود. در نمای مقابل راننده یک فرمان D کات قرار گرفته و پشت سر آن صفحه کیلومتری دیجیتالی به چشم می خورد.

ام وی ام X33 همانطور که اشاره شد جزو اولین کراس اوور هایی بود که پایش به جاده های ایران باز شد. نسل اول این خودروی کراس اوور در ایران توانست به فروش قابل قبولی دست پیدا کند. با عرضه نسل اول MVM X33 در ایران رفته رفته شرکت های دیگر نیز به این فکر افتادند تا از سرزمین اژدها خودروهایی در این کلاس را به بازار معرفی کنند.

سلام.من یک ماهه گرفتم،سواریش عالیه،شتابش خوبه و کم نمیاره،امکاناتش خوبه،ایرادش با توجه به سایر امکاناتش،نداشتن پاپر ویندوز هستش که یکم عجیبه.در کل خیلی سرتر از همرده های خودشه. این خودرو دارای ابعادی معادل 4200 میلی‌متر طول،۱76۰میلی‌متر عرض و 1570 میلی‌متر ارتفاع است. سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.

همچنین جریمه دیرکرد در پرداخت اقساط بر اساس مفاد قرارداد اعمال خواهد شد. برای علاقه‌مندان به خرید این خودرو، جدیدترین شرایط ثبت نام خودرو ایکس 33 ام تی اعلام شده است. ثبت نام و خرید ایکس 33 ام تی با تسهیلات ویژه و شرایط اقساطی مناسب فراهم شده که به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا با پرداخت پیش‌پرداخت مناسب و اقساط منعطف، این خودرو را تهیه کنند. در شرایط فروش اقساطی ایکس 33 کراس، شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت کامل مبلغ خودرو، به‌صورت اقساطی صاحب این خودروی شاسی‌بلند محبوب شوید.

نمای جلو چراغ های اصلی کاملا کشیده و باریک طراحی شده و جلوپنجره نیز متصل به چراغ هاست. سپر خودرو ظاهری عضلانی داشته و میزبان چراغ های مخصوص روز و مه شکن است. در نمای جانبی تنها قاب آینه ها تغییر یافته و در نسخه اسپرت ستون ها و سقف نیز به رنگ مشکی درآمده‌اند. طراحی داخلی ام وی ام X33 جدید چندان تغییر نکرده به استثنای استفاده از غربیلک فرمان جدید، تحول چشمگیر دیگری در نمای داخل ایکس ۳۳ اس اسپرت AT مشاهده نمی‌شود. البته در تیپ اسپرت اکسلنت از برخی تزیینات طلایی‌رنگ جهت متمایز جلوه دادن کابین این نسخه در مقایسه با مدل اسپرت بهره گرفته شده است. نسل‌های قبلی X33 معمولا مصرف سوخت بین 6 تا 7 لیتر در 100 کیلومتر را دارند.

اگر تجربه رانندگی با ام وی ام X33 را دارید، لطفا نظرات خود را درباره مزایا و معایب آن با ما در میان بگذارید. برای اطلاع از قیمت X33 CROSS اتوماتیک و قیمت X33 CROSS دنده ای کلیک کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایا و معایب ام وی ام X33 جدید نسخه سال 1402 بپردازیم.

ام وی ام X33 کراس شاسی بلند کامپکت مدیران خودرو است که در سبد محصولات این خودروساز بالاتر از ام وی ام X22 پرو قرار می گیرد. جعبه دنده اتوماتیک CVT 9 سرعته وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو ام وی ام X33 کراس را برعهده دارد. با ورود به کابین این خودرو تنها موردی که تفاوت یافته است غربیلک فرمان خودرو بوده که شبیه به دیگر محصولات جدید مدیران خودرو است.

با انتخاب خرید ایکس 33 ام تی به‌صورت نقدی، شما، خریداران عزیز، قادر خواهید بود در کوتاه‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل خودرو خود را تحویل بگیرید و از تمام مزایا و امکانات آن بهره‌مند شوید. با توجه به آنچه درباره مزایا و معایب ام وی ام X33 برشمردیم، تصمیم‌گیری نهایی درباره خرید این خودرو بر عهده شماست. طراحی داخلی و خارجی زیبا، مصرف سوخت بهینه و امکانات رفاهی ایده‌آل سه نقطه قوت این ماشین هستند. در مقابل پیشرانه فنی معمولی و کابین نسبتا کوچک نیز این خودرو را به یک ماشین شهری تبدیل کرده‌اند. لازم به ذکر است نسخه جدید X33 اواخر سال 2010 رونمایی شد که در اصل فیس لیفتی برای نسل اول تیگو 3 بود.

از آن جایی که با یک پیشرانه کم‌حجم و کوچک روبرو هستیم، این خودرو در شرایط عادی و رانندگی شهری عملکرد قابل قبولی دارد. اما اگر تعداد سرنشینان خودرو تکمیل باشد و در قسمت عقب نیز مقداری بار قرار دهید، انتظار کاهش شتاب و کشش، طبیعی خواهد بود. کاهش حجم موتور X33 کراس به این خودرو کمک کرده است تا از نظر مصرف سوخت، بسیار اقتصادی عمل کند. مصرف سوخت X33 کراس به صورت ترکیبی حدود پنج لیتر در 100 کیلومتر است که با توجه به باک 48 لیتری آن، نیاز چندانی به سوخت‌گیری در فاصله‌های کوتاه نخواهید داشت. البته باید به خاطر داشت که نسل جدید پیشرانه‌های چری از استاندارد آلایندگی یورو 6 پیروی می‌کنند و به سوخت باکیفیت نیاز دارند. دید به اطراف به‌واسطه آینه‌های نسبتاً بزرگ و ارتفاع پایین شیشه‌های جانبی بسیار وسیع و مناسب است.

ترمز های این خودرو نیز در هر چهار چرخ از نوع دیسکی بوده و به امکاناتی نظیر ABS و EBD نیز مجهز است. با نگاهی به مزایا و معایب X33 مشخص می‌شود که در مجموع نقاط قوت این خودرو نسبت به نقاط ضعف آن‌ها می‌چربند. خیلی از خریداران در بازار این سوال را مطرح می‌کنند که آیا X33 ماشین خوبی است؟ به‌همین دلیل تصمیم گرفتیم در قالب این مقاله به‌بررسی مهم‌ترین مزایا و معایب ام وی ام X33 بپردازیم. پیشنهاد می‌کنیم قبل از تصمیم برای خرید X33 حتما این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *