ام وی ام چالوس

مدیران خودرو چالوس؛ آدرس، تلفن، ساعت کاری، تصاویر و نظرات کاربران نقشه و مسیریاب بلد

کیفیت متریال استفاده شده در کابین X77 در حد مناسب است و از محصولی در این کلاس انتظار بیشتر از این هم نمی‌رود. همچنین به دلیل فاصله محوری قابل قبول، می‌توانیم فضای جادار برای سرنشینان ردیف جلو و داخل کابین این محصول مدیران خودرو بیابیم. مدیران خودرو 777 از سال 1396 کار خود را آغاز کرد و به تدریج و با پیگیری برنامه توسعه خود، حالا به عنوان یکی از بهترین نمایندگی‌های چری در جهان و رتبه یک فروش در ایران است. نمایندگی مدیران خودرو فقیه نصیری MVM 169 در شهرک هواپیمایی چالوس و در استان مازندران، ایران واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مرکز پخش عمده کالای برق نوران مدرن و پمپ بنزین شرکتی ۱ و مجتمع مسکونی دریای چالوس و فست فود نانو و دادگستری شهرستان چالوس قرار گرفته است.

البته برخی اصلاحات و ارتقای نرم‌افزاری روی پیشرانه این خودرو صورت گرفته تا توان بیشتری را به‌صورت دقیق‌تر به چرخ‌های جلو منتقل کند. همچنین گیربکس دو کلاچه ۶ سرعته حالا از نوع روغنی شده تا استهلاک کمتری داشته باشد و عملکرد روان و دقیق‌تری نسبت به نمونه‌های خشک از خود نشان دهد. نمایشگرهای پیوسته روی داشبورد، هر کدام ۱۲/۳ اینچ هستند و خصوصا برای اطلاعات پشت فرمان (کلاستر) تفاوت چشمگیر با مدل قدیمی ایجاد می‌کنند. ام‌وی‌ام X5 فاقد تزئینات قرمزموجود در کابین X55 است اما برای تودری‌ها و طرح صندلی، تغییری دیده نمی‌شود.

بنابراین می‌توان انتظار داشت که شتاب و چابکی این خودرو نسبت به تیگو ‌۷ نسل اول چندان تغییر نکرده باشد و به‌طور کلی می‌توان شتاب صفر تا صد حدود ۱۰.۵ ثانیه را از این کراس‌اور جمع و جور مدیران خودرو انتظار داشت. هم‌اکنون برای پیش‌فروش MVM X55 مونتاژ مدیران خودرو، قیمت یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان وجود دارد. در سبد محصولات این شرکت، تیگو ۷ پرو با قیمت ۲ میلیارد تومان دیده می‌شود و فونیکس FX تقریبا ۲/۲ میلیارد تومان است. از مجموع این موارد می‌توان نتیجه گرفت، MVM X5 حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون‌ تومان گران‌تر از X55 قیمت‌گذاری شود. شرکت مدیران خودرو قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین شریک کمپانی چری در ایران محسوب می‌شود که از حدود بیش از ۱۵ سال پیش (اواسط دهه ۸۰)، مونتاژ و عرضه محصولات این خودروساز چینی در ایران را بر عهده دارد.

خوشبختانه طراحی داخلی و به ویژه بخش داشبورد ام ‌وی ‌ام X77 به‌طور کامل متحول شده و حالا از یک سبک نوین مطابق با محصولات جدید چینی استفاده می‌کند. سبک طراحی طبق معمول از نمایشگرهای یکپارچه مالتی‌مدیا با نمایشگر کیلومترشمار به حالت شناور بهره می‌برد که جلوه فناورانه و زیبایی‌شناختی کابین را ارتقا بخشیده است. در مسیر برگشت و پس از 13 ساعت تست مداوم خودروها، با رانندگی آرام مسیر چالوس به سمت تهران بازگشتیم و در تمامی مسیر سعی کردیم رانندگی آن را بسنجیم.

در نمای اصلی، چراغ‌های باریک برای بهبود حس اسپرت به کراس‌اور کوچک چری اضافه شده‌اند. مدل جدید، عملا فضای خالی برای هدایت هوا به سمت رادیاتورها ندارد و محل نصب پلاک است. چری برای این بخش، از تزئینات نگینی نقره‌ای رنگ استفاده کرده و مواد پلاستیکی با طرح سیاه براق دارد. این خودروها روی پلتفرم مشترک تولید می‌شوند و هم‌اکنون انواع X55 و تیگو ۷ پرو، داشبورد کاملا یکسان دارند. از سویی دیگر، ام وی ام ایکس ۵ و تیگو ۷ پرو مکس نیز، کابین مشابه خواهند داشت.

در قسمت عقب نیز از چراغ‌های طرح جدید با فرم پیوسته استفاده شده تا مطابق با گرایش‌های روز مورد توجه مشتریان قرار گیرد. همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، اتاق ام وی ام ایکس ۷۷ همان اتاق چری تیگو ‌۷ است که حالا به صورت کلی فیس‌لیفت شده و نمای زیبایی پیدا کرده است. البته باید اشاره کنیم که چری تیگو‌ ۷ در زمان خودش طراحی مدرنی ارائه می‌داد و این طراحی مدرن باعث شده تا بعد از چند سال همچنان بدنه نسبتا زیبا و جذابی برای مشتریان امروزی داشته باشد و استایل این خودرو همچنان در مقایسه با محصولات روز چندان مورد انتقاد واقع نشود. حداکثر قدرت موتور ام وی ام X77 برابر با ۱۵۰ اسب بخار است که حدود ۳ واحد نسبت به تیگو 7 افزایش نشان می‌دهد، ولی مقدار گشتاور آن تغییر نکرده و روی ۲۱۰ نیوتن متر ثابت مانده است.

در این  طرح  کلیه دارندگان خودروهای برندهای ام وی ام، فونیکس، اکستریم و حتی برند های مطرح داخلی و خارجی  که سال ساخت خودروی آنها از سال 1395 به بعد می باشد می توانند با مراجعه به وب سایت نمایندگی 777 و تکمیل فرم رزرو ثبت نام،  نسبت به ثبت درخواست جایگزینی خودروی خود اقدام نمایند. چری یکی از قدیمی‌ترین صادرکنندگان خودروهای چینی محسوب می‌شود که موفق به فروش در بازار جهانی شد. هرچند که محصولات اولیه، طراحی ناخوشایند و کیفیت فنی بسیار پایین داشتند؛ اما به مرور زمان، خودروهای چری سهم بیشتری از بازار کشورهای شرق آسیا و امریکای جنوبی گرفتند. تاریخ تاسیس چری به سال ۱۹۹۷ می‌رسد و حالا در کنار جیلی و بی‌وای‌دی و هاوال و چانگان، در گروه خودروسازان برتر چین ازنظر کیفیت فنی و ایمنی است. استفاده از پنل کنترل لمسی به همراه شیفتر دنده جدید شبیه به آنچه که در تیگو ‌۷ پرو موجود است، باعث شده تا در مجموع شاهد یک کابین مدرن و مطابق با خودروهای میان‌رده چینی در ام ‌وی ‌ام X77 باشیم. همان طور که انتظار داشتیم، مشخصات فنی ام وی ام ایکس‌۷۷ تفاوت اساسی با تیگو‌۷ نسل اول ندارد.

گیربکس استفاده شده روی این خودرو از نوع CVT است و یک دکمه در سمت چپ فرمان، روی داشبورد قرار داشت و می توانستیم نوع رانندگی را به صورت Eco و یا Sport کنیم که تقریباً نگارنده از اول سفر اقدام به تغییر آن به اسپرت کرد. این شراکت تا حدی تداوم پیدا کرده و ریشه دوانیده که حالا کمپانی معتبر چری برای نشان ایرانی ام وی ام یک محصول خاص تولید کرده تا آن را به صورت اختصاصی در بازار ایران عرضه کند. البته انتظار نداریم که کمپانی چری از پلتفرم یا اتاق جدید برای عرضه یک محصول در بازار ایران استفاده کند. بنابراین مطابق انتظار، اتاق و پلتفرم این خودرو کاملا برای بازار ایران آشنا بوده و متعلق به چری تیگو ۷ IE یا همان تیگو ‌۷ نسل قدیم محسوب می‌شود. با این حال، فیس‌لیفت کلی روی این اتاق صورت گرفته و کابین و امکانات آن کاملا تغییر کرده تا در حد یک خودروی امروزی توسعه پیدا کند و بتواند با رقبای میان‌قیمت نبرد نزدیکی را انجام دهد. اواخر تابستان بود که پس از رونمایی از ام وی ام X33S در نمایشگاه مشهد، که به نام X33S شناخته می شود، تست جامعی را از این خودرو در داخل شهر منتشر کردیم و به بررسی جدیدترین شاسی بلند ام وی ام پرداختیم.

مهم‌ترین تفاوت فنی X5 با X55 به گیربکس ۶ سرعته‌ی دبل کلاچه مربوط است که جای‌گزین نمونه‌ی CVT در X55 شده. با این شرایط، موتور ۱/۵ لیتر توربو همراه قدرت ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر مثل سال‌های قبل ارایه خواهد شد اما شتاب‌گیری به لطف جعبه‌دنده‌ی جدید، بهتر خواهد بود و احتمالا سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۹ ثانیه فراهم خواهد کرد. این محصول از نظر اندازه‌ی بدنه، اندکی بزرگ‌تر از ام‌وی‌ام ایکس ۳۳ (تیگو ۳) و البته کوچک‌تر از چری تیگو ۵ است. مدل جدید که مردم ایران به نام X55 می‌شناسند، سال ۲۰۱۴ معرفی شد و پس از فیس لیفت سال ۲۰۱۹ جای‌گزین X33 شد.

مدیران خودرو چالوس در شهرک هواپیمایی چالوس و در خیابان امام خمینی،بلوار امام رضا واقع شده است. اما روزانه هزاران آگهی خرید ماشین اقساطی در شیپور ثبت می‌شود که می‌توانید با بررسی آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید. تست رانندگی ضمن این‌که نوع سواری خودرو را مشخص می‌کند، بسیاری از ایرادات خودرو را که حتی با استفاده از دستگاه دیاگ قابل تشخیص نیستند را نیز نمایان می‌سازد.

در انتها جا دارد از شرکت مدیران خودرو برای هماهنگی این تست کمال تشکر را داشته باشیم و بهتر است که دیگر شرکت های خودرویی نیز بتوانند چنین شرایطی را برای تست بهتر خودروهایشان فراهم کنند. با چی بخریم مقایسه کن، محاسبه کن، تحویل بگیرمدیران خودرو 777 به وسیله کارشناسان متخصص به شما کمک می کند تا براساس بودجه و ویژگی های مدنظر خود خودروی متناسب با نیازتان را مقایسه و انتخاب کنید . در این مسیر مدیران خودرو 777 در تلاش است با مشاوره ای تخصصی و در عین حال منصفانه، به شما در انتخابی درست کمک نماید . چرم مصنوعی و مواد نرم باکیفیت، در بخش بالا و میانی دیده می‌شوند؛ ضمن اینکه فرمان استفاده شده برای X5 تفاوت جالبی با X55 فراهم می‌کند. ابعاد MVM X5شامل طول ۴,۳۳۸ میلی‌متر با عرض ۱,۸۳۰ میلی‌متر و ارتفاع سقف ۱,۶۴۵ میلی‌متر تفاوتی با ام‌وی‌ام ایکس ۵۵ ندارد.

با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام فرم را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی باشما ارتباط برقرار کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما جهت ثبت نام قطعی با شما ارتباط برقرار کنند. زیرا شیپور به شما کمک می‌کند تا خودرو یا وسایل نقلیه خود را سریع، شفاف و آسان به فروش برسانید. فروشنده باید برگه استعلام تخلفات رانندگی تسویه‌شده و به‌روز خودرو را به همراه داشته باشد. وب‌اپلیکیشن یا PWA دیوار سرویسی است که نصب آن، استفاده از دیوار را بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن و به‌روز‌رسانی و تنها با کلیک روی آیکون آن فراهم می‌کند. در نسخهٔ وب‌اپلیکیشن نیازی به دانلود و به‌روزرسانی نیست و کاربران iOS و اندروید با دسترسی‌ به آیکون اپلیکیشن در کنار سایر اپ‌های موبایل خود می‌توانند از آن استفاده کنند.

صندلی‌های ردیف دوم برای افراد بلند قد، چندان ایده‌ال نیست اما برای سرنشینان جلو، ایراد خاصی دیده نمی‌شود. صندوق ۳۴۰ لیتری این خودرو نیز برای یک کراس‌اور، جادار و راضی‌کننده نیست. مورد دیگر قابل اشاره، نوع نمایش شمارنده های پشت کیلومتر شمار است که اعداد به صورت عمودی بر خطوط نمایش داده شده اند و ما را به سرعت به یاد نمایش مشابه در خودروهایی نظیر تویوتا کرولا و یا فورد ماستنگ نسل قبل می اندازد. صرفا در ستون انتهای بدنه، شیشه‌ی سیاه اضافه شده است و ادوات پلاستیکی، مشابه قبل هستند. رینگ ۱۷ اینچ برای X5 هم‌اندازه‌ی چرخ‌های X55 است اما طرح متفاوت و فاقد جزئیات قرمز دارد. در جدول زیر مشخصات فنی این خودرو آورده شده اما برای مشاهده لیست کامل تجهیزات می توانید به صفحه مشخصات فنی ام وی ام X33S مراجعه کنید.

ام وی ام X77 کراس‌اوور جمع و جور نیمه‌اقتصادی است که در محدوده قیمتی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان (البته با فرض ثبات شرایط اقتصادی فعلی) به فروش خواهد رسید و در این میان باید با محصولاتی همچون ریرا ایران خودرو، فیدلیتی الیت، فیدلیتی پرایم، کی ام سی X5 و کی ام سی A5 به رقابت بپردازد. در صورت برخورداری از قیمت منطقی و همچنین ارائه خدمات پس از فروش مناسب، ام‌وی‌ام ایکس‌۷۷ می‌تواند جایگاه مناسبی در بازار کراس‌اوورهای میان‌قیمت برای خود فراهم کند و فروش مناسبی را در بازار ایران به دست آورد. اما شباهت ام وی ام X77 با تیگو ۷ تنها از نمای بغل است و چهره قسمت عقب این خودرو به طور کلی تغییر کرده است. اصلاحات صورت‌گرفته روی چهره، به‌ویژه با حضور جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های دی‌لایت نواری و طراحی جدید سپر بسیار مدرن جلوه می‌کند و هماهنگی قابل قبولی با اتاق پیدا کرده است.

همچنین صفحه نمایش میانی داشبورد و نوع طراحی دور آن که به امتداد صفحه پشت کیلومتر شمار است، هماهنگ و جذاب هستند. در ادامه راه و در جوار رودخانه کنار جاده، و بعد از عکاسی سعی کردیم دو چرخ جلو را به آب بزنیم و کمی در مسیر گل آلود کنار رودخانه، عملکرد آن را بسنجیم. در این مرحله ام وی ام X33S توانست بدون مشکلی و البته با کمی مهارت رانندگی از گل ها و شرایط ناهموار کنار رودخانه جان سالم بدر برد و به راحتی خود را به جاده برگرداند. در خصوص تجهیزات، ام وی ام در مقایسه با رقبای هم قیمت خود در وضعیت خوبی قرار دارد و به راستی در این مورد چینی ها هیچ وقت کم نگذاشته و هر خودرویی از آنها در هر رنج قیمتی مملو از تجهیزات و امکانات گوناگون است.

طراحی لایه‌ای و فرم سراسری دریچه‌های تهویه نیز زیبایی بصری داشبورد را ارتقا داده که در کنار تریم دورنگ می‌تواند جذابیت زیادی برای نمای داخلی MVM X77 ایجاد کند. همچنین اگر بخواهید مسافتی نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر را در حالت ترکیبی با ام وی ام X77 بپیمایید، احتمالا تحت شرایط استاندارد حداقل به ۶.۷ لیتر بنزین نیاز خواهید داشت که این رقم در شرایط ایده‌آل است و در واقعیت به بالای ۷.۵ لیتر هم می‌رسد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این مدل نسبت به X33 قدیمی که بیش از یک دهه توسط مدیران خودرو تولید شد، کمی کوچک‌تر است. ام وی ام X5 جدیدترین محصول مدیران خودرو بر اساس چری X55 تولید می‌شود و به جای گیربکس CVT از مدل اتوماتیک دو کلاچه استفاده می‌کند. زمان دقیقی برای فروش خودرو اعلام نشده، اما به احتمال زیاد در اواسط سال ۱۴۰۴ مشتریان امکان خرید خودرو را خواهند داشت. همان‌طور هم که گفته شد قیمت خودرو بین ۱و نیم  تا ۲ میلیارد تومان تعیین می‌شود. در مورد صندوق عقب باید اشاره کنیم که فضایی معادل صندوق عقب تیگو ‌۷ نسل قدیم در محفظه پشت صندلی‌های ردیف دوم ام وی ام X77 جانمایی شده که تقریبا معادل ۴۱۰ لیتر است.

شاید اولین موردی که بسیار جلب توجه کند این مورد است که در مدل اسپرت، سقف خودرو به رنگ مشکی طراحی شده که به نظر نگارنده شاید به مذاق بعضی خوش نیاید و در مقابل برای بعضی جوانان حتی نقطه قوت محسوب می شود. قسمت دومی که دستخوش تغییرات اساسی شده، طراحی جلوپنجره و نمای جلویی است که باید آن را نسبت به قبل یک قدم رو به جلو دانست که X33S را به خودروهای روز نزدیک تر کرده است. کمترین تغییرات را در نمای جانبی شاهد هستیم، جایی که بارزترین تغییر استفاده از رینگ های اسپرت 5 پر دوبل است که حقیقتاً طراحی زیبایی دارند. نمای عقبی نیز تغییرات جزئی و نه کلی را به خود دیده است ولی در کل بهتر از قبل شده است، و به جز وجود سر اگزوزهای نمایشی که حتی داخل آنها پر شده و خروجی اگزوز از قسمت چپ و زیر سپر بیرون زده است، باقی قسمت ها در این نما نمره قبولی را می گیرند.

شاید تمام این مقاله را برای این قسمت آماده کرده باشیم تا تجربه خود را از چندین ساعت رانندگی با ام وی ام X33S در جاده چالوس و کمی هم آفرود سبک به اشتراک بگذاریم. تمامی طول مسیر، ام وی ام های آماده شده با پنج سرنشین بزرگسال بودند و در جاده هر فشاری را هم که فکر کنید به این خودروهای زبان بسته آوردیم. پس از بازدید و بررسی خودرو نیاز به عقد قولنامه میان طرفین معامله است. مراجعه به مراکز تعویض پلاک نیروی انتظامی و تعویض پلاک و برگه سبز خودرو از مراحل بعدی است که باید انجام داده شود. در نهایت پس از مراجعه به دفتر اسناد رسمی و ثبت سند قطعی خودرو، می‌توانید بیمه را به نام خریدار انتقال دهید. بنابراین به طور کلی طراحی بدنه و استایل ام‌وی‌ام X77 همچنان زیباست و با توجه به طرح چهره مدرن می‌تواند به راحتی با کراس‌اوورهای میان‌رده موجود در بازار رقابت کند.

اما بدون اغراق بزرگترین پیشرفت این خودرو در داخل آن است، جایی که بیشترین و البته مفیدترین تغییرات را دارد. دیگر از آن داشبورد قبلی با طرح کاملاً کسل کننده خلاص شده ایم و تمامی بخش ها همانند خودروهای جدید بازار هستند. از نشان دهنده‌ها و غربیلک فرمان گرفته تا صفحه نمایش نصب شده در داشبورد وسط. نکاتی که شاید نظر هر بیننده ای را به سوی خود جلب کند، نوارهای قرمز رنگی است که دور خروجی های تهویه مطبوع و یا قسمت های دیگر کابین قرار گرفتند و نمای داخل اتاق را بسیار زیبا و اسپرت جلوه داده اند.

در پشت، طرح پیوسته به چراغ‌ها اضافه شده و حالا ام وی ام ایکس ۵ بسیار شبیه جک KMC X5 است. طراحان چری برای فیس لیفت اساسی روی این کراس‌اور، حجم‌دهی بدنه، خصوصا طرفین سپر را به کلی تغییر داده‌اند تا نمای عقب X5 تفاوت زیادی با X55 داشته باشد. در مدل جدید، محل نصب پلاک، بالا آمده و حفره‌های عمودی مشابه نمای روبرو، اضافه شده‌اند.

دیگر نکته‌ی جالب اینکه، چری 5x علاوه‌بر ایران و چین، در برزیل، مصر، اندونزی و پاکستان نیز مونتاژ می‌شود. همچنین نسخه‌ی تمام برقی از این خودرو نیز به تعداد محدود در چین تولید شد که در زمان ۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسید. امکانات ام وی ام X77 نسبت به تیگو‌۷ بسیار ارتقا پیدا کرده و مهم‌ترین شاخصه آن برخورداری از سیستم راداری نوین موسوم به ADAS است که تجهیزات نوینی نظیر رادار نقطه کور، دستیار رانندگی بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک و کروز کنترل تطبیقی را به فهرست آپشن‌های این خودرو اضافه می‌کند. مواردی مثل نمایشگرهای یکپارچه کیلومترشمار و مالتی‌مدیا، سقف پانورامیک، گرم‌کن صندلی‌های جلو، حسگرهای پارک جلو و عقب و تهویه مطبوع با تنظیمات دوگانه در لیست تجهیزات رفاهی این خودرو حضور خواهند داشت.

تستی که در شهر انجام شد و در آن قسمت های مختلف این خودرو را مورد بررسی قرار دادیم که می توانید در صفحه تست و بررسی ام وی ام X33S مشاهده کنید. اجازه دهید قبل از هر چیز توضیحاتی در مورد چهره و ظاهر این خودرو بدیم. چینی ها علیرغم پیشرفت چشمگیر خود در بخش طراحی، با گذشت زمان خودروهای خود را بیشتر شبیه خودروهای موفق دیگر می سازند که نمونه ی آن را نیز می توانید در ام وی ام 315 جدید ، چری آریزو 5 و یا حتی لیفان 820 نیز مشاهده کنید. ام وی ام X33S نیز از این قاعده مستثنی نیست و از نظر ظاهری مخصوصاً نسبت به مدل قبلی، پیشرفت چشمگیری داشته است.

ام وی ام X33S در حال حاضر قیمتی در حدود ۷۵ الی ۷۷ میلیون تومان دارد و می‌توان در بازار صفر کیلومترها رقبایی مانند جک S5 دنده دستی ، لیفان X60 اتوماتیک را برای این خودرو نام برد. ام وی ام X33S را باید خودرویی با طراحی بروز، امکانات مناسب و البته شاسی بلندی ارزان قیمت دانست که یکی از مزایای آن شرایط فروشی است که مدیران خودرو برای آن در نظر گرفته و توانسته طیف وسیعی از مشتریان بالقوه را راضی به خرید آن کند. این سبک خودرو با  قیمت مشابه سدان، راحتی بیشتر برای رانندگی و البته حس نزدیک به شاسی‌بلندها را فراهم می‌کند. احتمالا به همین دلیل، ام‌وی‌ام X33 مدیران خودرو برای مدتی نسبتا طولانی، پرفروش‌ترین خودروی چینی بازار ایران بود و حالا جانشین آن نیز در کشور ما مورد استقبال قرار گرفته است. البته همزمان با ناتوانی سایپا و ایران خودرو در تولید انواع شاسی بلند و کراس‌اور، مردم ایران چاره‌ای جز خرید مدل‌های چینی ندارند. همانطورکه می دانید در یک خودروی 2 لیتری سوار بودیم که می توانست 136 اسب بخار و 180 نیوتن متر را تولید کند.

تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم. سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *