آموزش رانندگی با ام وی ام ۱۱۰ اتومات

خرید و فروش خودرو ام‌وی‌ام 110 اتوماتیک ۴ سیلندر در تهران با بهترین قیمت دیوار

در ابتدا شما باید بررسی نمایید که روغن خروجی از خودرویتان چه رنگی است . تفاوت روغن موتور و روغن گیربکس را می توان از روی رنگشان تشخیص داد . روغن موتور بر خلاف روغن گیربکس زرد رنگ است ولی روغن گیربکس قرمز است . یکی از مزایای این مرکز تعمیرات گیربکس ام وی ام، وجود تعمیرکاران و کارشناسان با تجربه، آموزش دیده و ماهر است.

در مجموع، دنده اتوماتیک به خاطر راحتی و کارایی بالا، گزینه‌ای جذاب است، اما هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن نیز باید مورد توجه قرار گیرد. قطعات جدید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا مشکلات در آینده پیش نیاید. در هر صورت، تعمیر گیربکس ام وی ام ۱۱۰ باید توسط فنی کار تخصصی و با استفاده از تجهیزات مناسب انجام شود.

ام وی ام ۱۱۰S نسل جدید خودروی نام آشنای ام وی ام ۱۱۰ یا همان چری QQ بود که توانست به واسطه طراحی پویا و قابل قبول در کنار نکات مثبتی مانند ابعاد فوق العاده جمع و جور و مصرف بسیار پایین مورد استقبال قرار گیرد. این خودرو اکنون دیگر تولید نشده اما نمونه‌های کارکرده آن با تیپ‌های مختلف در بازار خودرو وجود دارد که هنوز هم می‌تواند یک گزینه نسبتا به‌روز و مناسب در دسته خودروهای جمع و جور شهری باشد. بسیاری از رانندگان خودرو گمان می‌کنند روغن موجود در گیربکس‌ خودروهای اتوماتیک مانند خودروهای دنده‌ای نیازمند تعویض نیست و بازدید دوره‌ای آن کفایت می‌کند!

اگر مشکل رانندگی وجود دارد، فنی کار باید با استفاده از دستگاه تشخیص خطا، مشکل را تشخیص دهد. تعمیر گیربکس ام وی ام 110 یکی از خدمات تعمیرگاه‌های خودرو در ایران است که برای مشتریانی که این خودرو را دارند، بسیار مهم و حیاتی است. گیربکس ام وی ام 110 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای چینی در ایران است که در سال‌های اخیر به دلیل قیمت مناسب و امکانات خوب آن، بسیار محبوب شده است. یکی از سوالاتی که عموما در مورد خودروهای اتوماتیک مطرح می‌شود، میزان مصرف سوخت این خودروها و مقایسه آن با خودروهای دنده‌ای است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که مصرف سوخت در خودروهای اتوماتیک بین 0.5 تا 16 درصد بیشتر از خودروهای دنده‌ای است. با پیشرفت فناوری، دنیای خودروها نیز دچار تحولات چشمگیری شده است.

همچنین از پلاستیک خشک در داشبورد زیاد استفاده شده که در بلند مدت کاملا از فرم افتاده و به صدا می افتند. در بخش میانی داشبورد ابتدا دریچه های تهویه مطبوع با ظاهری بیضی شکل قرار دارند. پس از آن قسمت تنظیمات سیستم تهویه مطبوع خودرو که به صورت کاملا دستی است تعبیه شده و سپس یک ضبط ساده قرار دارد. گیربکس اتوماتیک به‌طور خودکار دنده مناسب را با توجه به سرعت و شرایط جاده انتخاب می‌کند. چه از نوع خشک تسمه لاستیکی در موتورسیکلت‌ها و چه از نوع تر (روغنی) دارای زنجیر فولادی در خودروها، گیربکس‌های ضریب متغیر به شتاب‌گیری ناگهانی بسیار حساسیت دارند.

در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز ام وی ام ۱۱۰S نسبت به نسل قبلی بهتر شده، البته این خودرو در دو تیپ کامفورت و لاکچری به بازار عرضه شده که تیپ لاکچری امکانات بیشتری دارد. تیپ کامفورت اما از داشتن برف پاک کن عقب، سنسور دنده عقب و رینگ‌های آلومینیومی محروم است. ام وی ام ایکس 22 از زمستان 95 وارد ایران شد و در 7 تیپ موجود است. استار گیربکس متخصص تعمیر گیربکس های اتوماتیک است پس اگر تیپ اتوماتیک این خودرو را دارید می توانید جهت تعمیر گیربکس ام وی ام x22 به تعمیرگاه استار گیربکس مراجعه نمایید.

کافیست مجموعه نکات این مقاله را چند بار بخوانید و به ذهن بسپارید. با چند مرتبه سوار شدن بر یک خودرو اتوماتیک، خیلی راحت می‌توانید زیر و بم رانندگی با یک ماشین گیربکس اتوماتیک را یاد بگیرید. با فشردن پدال گاز، تعویض دنده اتوماتیک به‌صورت خودکار انجام می‌شود. این خودرو در سه مدل سه سیلندر، چهار سیلندر اتوماتیک و 4 سیلندر دنده ای وجود دارد. اگر خودروی شما ام وی ام 110 اتوماتیک است می توانید برای تعمیر گیربکس ام وی ام به استار گیربکس مراجعه کنید. این خودرو یک کپی دقیق از دوو ماتیز می باشد که به دلیل جمع و جور بودنش خانم های زیادی آن را خریداری می کنند، گرچه معایب این مدل ام وی ام نسبت به محاسنش بیشتر است.

در بعضی از خودروها به‌جای دنده ۱ تا ۳، باید روی حالت L قرار بگیرند. وقتی در ترافیک سنگین قرار می‌گیرید و یا پشت چراغ قرمزهای طولانی هستید، بهتر است به جای نگه داشتن پدال ترمز، خودرو را در حالت N قرار دهید. البته در مواقع توقف زیر 1 دقیقه بهتر است با تغییر وضعیت گیربکس موجب استهلاک آن نشوید. زمانی که قصد حرکت به سمت عقب را دارید، باید دنده را در حالت R قرار دهید. به این ترتیب با فشردن پدال گاز، ماشین به سمت عقب حرکت می‌کند.

قطعا شما هم در همان نگاه اول به ظاهر فانتزی و شاد ام وی ام 110s پی برده‌اید و آن را بیشتر مناسب خانم‌ها می‌دانید؛ به ویژه اگر رنگ صورتی را بر بدنه خودرو بپاشید، حتما با ما هم نظر خواهید شد. وب‌اپلیکیشن یا PWA دیوار سرویسی است که نصب آن، استفاده از دیوار را بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن و به‌روز‌رسانی و تنها با کلیک روی آیکون آن فراهم می‌کند. در نسخهٔ وب‌اپلیکیشن نیازی به دانلود و به‌روزرسانی نیست و کاربران iOS و اندروید با دسترسی‌ به آیکون اپلیکیشن در کنار سایر اپ‌های موبایل خود می‌توانند از آن استفاده کنند.

پیش از قرار دادن دنده در این حالت، اطمینان حاصل کنید که خودرو به طور کامل ایستاده است و از ترمز استفاده کنید. لازم به ذکر است که، هزینه تعمیر گیربکس ام وی ام ۱۱۰ به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله نوع خرابی، نوع گیربکس (اتوماتیک یا دستی) و غیره. واحد تعمیر قطعات گیربکس اتوماتیک شامل، شیر برقی، پولی، شفت، و … فشار سوخت یکی از مواردی است که در عملکرد مناسب خودروهای اتومات بسیار موثر است، لذا همواره سعی کنید تا باک خودرو خیلی خالی نشود.

توضیح وظیفه گیربکس به زبان ساده آن است که موتور اتومبیل نیروی اصلی حرکت را تامین می‌کند اما برای انتقال این نیرو به چرخ‌ها به گیبرکس نیاز خواهد داشت. بهترین روش برای تمیز کردن فیلتر گیربکس ام وی ام مراجعه به یک تعمیرگاه مجاز است. تعمیرکاران با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، فیلتر گیربکس را به طور کامل تمیز می‌کنند. استار گیربکس ارائه دهنده ی انواع گیربکس های استوک وارداتی از کشور های خارجی همچون امارات میباشد . شما می توانید انواع گیربکس های استوک را برای خودرو های ام وی ام با گارانتی و قیمت مناسب همراه با خدمات پس از فروش از استار گیربکس تهیه کنید . اگر علائمی مانند سروصدای گیربکس، نشتی روغن، لغزیدن گیربکس و سخت جا به جا شدن گیربکس را مشاهده کردید.

معمولا حرارت بالا در گیربکس های اتوماتیک ام وی ام کیفیت روغن گیربکس را کاهش می دهد. اگر عوض کردن دنده برایتان سخت شده ممکن است احتیاج به تعویض روغن داشته باشید. اگر خودروی شما روشن شوو ولی حرکت نکند و از آن صدای قرچ قروچی به گوش برسد احتمالا باید به فکر تعویض روغن باشید. تعمیر گیربکس اتوماتیک ام‌وی‌ام ۱۱۰ نیازمند متخصصین ماهر و آشنا به این نوع خودرو است. این گیربکس به عنوان یکی از اجزای حساس و پیچیده خودرو، نیازمند دقت و استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت است.

با رعایت این نکات و نحوه استفاده صحیح از دنده اتوماتیک، می‌توانید تجربه‌ای مطمئن و لذت‌بخش از رانندگی داشته باشید. برای شروع حرکت به سمت جلو با ماشین دنده‌اتوماتیک، بعد از روشن‌کردن ماشین، ترمزدستی را می‌خوابانیم. حرف M مخفف manual یا حالت دستی برای رانندگی در شرایط سربالایی و سرپایینی می‌توانیم از دنده‌های دستی ۱، ۲ و ۳ روی دنده‌اتومات استفاده کنیم تا کنترل بیشتری روی خودرو داشته باشیم.

وضعیت over drive که در بعضی از خودرو های اتوماتیک و معمولاً در کنار شیفتر (دنده پشت فرمان) دنده و یا بر روی آن قرار دارد در حقیقت مانند همان دنده‌پنج در خودروهای دنده‌ای است. چند اشتباه رایج حین رانندگی با دنده اتومات وجود دارند که آسیب زیادی به گیربکس وارد می‌کنند. در اینجا به چند نکته مهم اشاره می‌کنیم که باید حتما حین رانندگی با ماشین اتومات در نظر داشته باشید. برای روشن کردن خودرو اتومات، مطمئن شوید که دنده روی حالت P باشد. به این ترتیب مطمئن خواهید شد که هنگام روشن کردن، ماشین حرکت نخواهد کرد.

به موتور اجازه دهید خود را پیدا کرده و کم‌کم سرعت را بالا ببرید. اغلب گیربکس‌های اتوماتیک مناسب برای شتاب‌گیری‌های ناگهانی و رانندگی پر فشار نیستند، البته قضیه در مورد خودروهای اسپرت اتومات کمی متفاوت است. درون کابین و داشبورد ام وی ام 110 مانند طراحی بیرونی آن از طراحی دایره‌ای و بیضی شکل زیادی استفاده شده است. متریال بکار رفته در داشبورد و کابین این خودرو کیفیت پایینی داشته و دوام مطلوبی ندارند.

بنابراین در صورت رانندگی طولانی‌مدت با روغن گیربکس کم، خودروی شما با مشکلات متعددی روبرو خواهد شد. بهتر است هر 5 هزار کیلومتر مقدار روغن گیربکس کنترل شود و به ازای هر 50 هزار کیلومتر از روغن جدید استفاده کنید. وقتی خودرو در حالت D یا همان درایو متوقف ‌شده‌است، فشار کمتری به گیربکس خودرو وارد می‌شود؛بنابراین در ترافیک و چراغ قرمز که مدت زمان توقف خودرو کمتر از 2 دقیقه است، گیربکس را خلاص نکنید. خلاص کردن گیربکس و قراردادن دوباره‌ آن در حالت D، استهلاک بیشتری را برای گیربگس به‌همراه دارد. درصورتی‌که توقف بیشتر از دو دقیقه باشد، از همان حالت N برای توقف استفاده کنید.

یکی از اصلی ترین نشانه های تعمیر گیربکس ام وی ام لرزش آن می باشد. لرزش های معمولی و کم در خودرو به خاطر چرخیدن میل لنگ و قطعات دیگر طبیعی است اما اگر لرزش ها بسیار ملموس و شدید بود ممکن است مشکل از توربین گیربکس ام وی ام، خراب شدن دسته های گیربکس یا ایراد در چرخ دنده ها باشد. این نشانه را جدی بگیرید و حتما جهت تعمیرات به یک تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک مراجعه نمایید. در جمع‌بندی، تعمیر گیربکس اتوماتیک ام‌وی‌ام ۱۱۰ به دلیل پیچیدگی و حساسیت اجزای آن، نیازمند دسترسی به تکنسین‌های ماهر و با تجربه است که توانایی انجام اصلاحات و تعمیرات با استفاده از قطعات اصلی را دارند.

وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. از نظر طراحی ظاهری همانطور که اشاره شد ام وی ام 110 یک کپی چینی از ماتیز است. همچنین یک جلوپنجره بسیار کوچک و منحنی شکل میان چراغ های اصلی قرار گرفته که شبیه به لبخند به نظر می رسد و چهره خودرو را خندان کرده است.

البته باید هم‌زمان ترمزدستی را هم بکشیم که ماشین حرکت نکند در ‌این حالت فشار چندانی به گیربکس وارد نمی‌شود. البته اگر توقف کوتاه و کمتر از ۲ دقیقه بود بهتر است دنده را تغییر ندهیم؛ یعنی در همان حالت D باقی بماند. در بعضی از ماشین‌های اتومات وقتی که گیربکس را در حالت M (دستی) قرار می‌دهیم وقتی دور موتور به بالاترین حد مجاز خود می‌رسد، دنده به‌صورت خودکار تعویض می‌شود. وقتی دنده را در حالت P قرار می‌دهیم، گیربکس خودرو قفل می‌شود. وقتی قرار است ماشین را پارک کنیم از این دنده استفاده می‌کنیم.

همچنین گشتاور حاصل از این پیشرانه ۱۲ سوپاپ، برابر ۹۳ نیوتن متر است که در بازه ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه پدیدار خواهد شد. حداکثر سرعت این خودروی ۹۳۶ کیلوگرمی برابر ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت عنوان شده و گنجایش باک سوخت آن در حدود ۳۵ لیتر است. گنجایش فضای صندوق عقب نیز بسیار محدود و معادل ۱۹۰ لیتر است که در قیاس با صندوق عقب تندر ۹۰ با حجم ۵۱۰ لیتر، به مقدار زیادی حقیر به نظر می‌رسد. در قسمت فوقانی دریچه‌های میانی تهویه نیز یک فضای فرو رفته به فرم بشقاب وجود دارد که شاید مناسب قرار دادن جعبه دستمال کاغذی باشد. در داخل کابین ام وی ام ۱۱۰ اگر چه همه چیز عالی به نظر نمی‌رسد اما به هر حال، نسبت به گذشته شاهد پیشرفت مشهودی در فضای داخلی این خودرو هستیم. نکته جالب در نمای کناری ام وی ام ۱۱۰s، محل قرارگیری دستگیره درب عقب است که به صورت مایل و چسبیده به فریم پنجره تعبیه شده است.

در گیربکس‌های چهار دنده با خاموش‌کردن وضعیت over drive دنده چهار را غیرفعال می‌کنیم و در خودروهای پنج‌دنده، کلید Over Drive مربوط به دنده‌پنج است. ۲-برای هر تغییر سرعتی نیاز نیست مدام دسته‌دنده را حرکت دهیم و بالاجبار هم‌زمان با آن پدال کلاچ را فشار دهیم و مدام هماهنگی بین آنها ایجاد کنیم. با پیشرفت تکنولوژی همان‌گونه که مثلاً لوله‌کشی آب در منازل جای آب‌کشیدن از چاه را گرفته، دنده‌های ‌اتوماتیک خودرو نیز جای دنده دستی که مشکلات و دردسرهای زیادی برای ما ایجاد می‌کرد را گرفته است. معمولا از این دنده در حالت ترافیک و پشت چراغ قرمز استفاده می‌شود که باید به‌صورت موقت خودرو را متوقف کنید. در این مطلب راهنمای رانندگی با خودرو گیربکس اتومات را آماده کرده‌ایم. ضمن اینکه به بررسی مهم‌ترین اشتباهات رانندگان هنگام سواری با این خودروها می‌پردازیم.

کیفیت می‌تواند بسته به برند و مدل خودرو به طور قابل‌توجهی متفاوت باشد. به‌طورکلی، گیربکس‌های CVT در خودروهای چینی به دلیل قیمت پایین‌تر، از کیفیت پایین‌تری نسبت به خودروهای ژاپنی و اروپایی برخوردار هستند. اگر نیاز به‌سرعت بیشتری داشتیم، پدال گاز را هم فشار می‌دهیم تا ماشین با سرعت بیشتری به سمت عقب حرکت کند. در بعضی از ماشین‌های اتوماتیک حالت Snow Mode یا رانندگی در برف وجود دارد. در این حالت، خودرو روی دنده ۲ حرکت می‌کند و حتی با فشاردادن پدال گاز، به دنده‌های بالاتر منتقل نمی‌شود.

در اینجا خبری از درب محفظه داشبورد به صورت مرسوم نیست و در عوض یک حفره بزرگ در کنار داشبورد (روبروی صندلی شاگرد) آماده بلعیدن اشیا و لوازم شماست. در این مقاله قصد داریم تا این کوچولوی دوست داشتنی را در بوته نقد قرار داده و جنبه‌های مختلف باطنی و ظاهری آن را مورد کنکاش قرار دهیم. بنابراین در ادامه با دیجیاتو همراه شوید تا با هم به بررسی ام وی ام 110s بپردازیم. ۴- عمر کلاچ‌های خشک به علت سایش بالا و همچنین تماس مستقیم، نسبت به کلاچ‌های تر کمتر است. ۳- کلاچ‌های خشک به علت این که در انتقال گشتاورهای بالا ممکن است بلغزند و هرزگردی داشته باشند، برای انتقال گشتاورهای بالا (High Torque) مناسب نیستند. ۱- به علت این که در کلاچ خشک خبری از روغن نیست، میزان خوردگی صفحات اصطکاکی کلاچ زیاد است و سروصدای بیشتری دارد.

تعمیر این گیربکس با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و با رعایت نکات فنی مناسب، می‌تواند عملکرد بهتر و طول عمر بیشتری برای خودرو فراهم آورد.ام وی ام 110 محصول خاص مدیران خودرو که در ابتدا چری QQ نام داشت. در پایان، رانندگی با دنده اتوماتیک در خودروهای بی‌ام‌و تجربه‌ای مدرن و راحت است که با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، کنترل و عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. به یاد داشته باشید که در کنار راحتی و کارایی دنده اتوماتیک، ایمنی و کنترل دقیق خودرو نیز باید در اولویت قرار گیرد. با رعایت این اصول و تکنیک‌ها، نه تنها می‌توانید از رانندگی خود با بی‌ام‌و لذت ببرید، بلکه عمر مفید خودرو و عملکرد بهینه آن را نیز تضمین کنید. حالت S، که به “Sport Mode” یا حالت ورزشی معروف است، به‌ویژه برای افزایش شتاب و واکنش سریع خودرو طراحی شده است. در این حالت، خودرو به‌طور سریع‌تری به حرکت درمی‌آید و شتاب بیشتری ارائه می‌دهد.

نسل اول این خودرو از سال ۱۳۸۴ در ۳ تیپ ام وی ام ۱۱۰ ۳ سیلندر، ام وی ام ۱۱۰ ۴ سیلندر دنده‌ای و ام وی ام ۱۱۰ ۴ سیلندر اتوماتیک در ایران به فروش رسید و تولید آن تا سال ۱۳۹۴ ادامه داشت. بعضی رانندگان خودروهای دنده اتومات عادت دارند مشابه با خودروهای دنده‌ای در زمان روشن کردن خودرو، ابتدا دنده را در حالت N یا خلاص می‌گذارند و دور موتور را بالا می برند، سپس دنده را در حالت Drive قرار می‌دهند. این عادت اشتباه آسیب جدی به گیربکس‌های اتوماتیک وارد می‌کند و هزینه‌های زیادی را برای صاحب خودرو به‌همراه دارد. در این قسمت از آموزش نحوه استفاده صحیح از دنده اتوماتیک به معرفی حالت L می‌پردازیم.

این کار کمک می‌کند تا از حرکت ناخواسته خودرو جلوگیری شود و امنیت بیشتری برای خودرو فراهم شود. در مبحث تعمیر گیربکس ام وی ام 110 خوب است که با نحوه کار این گیربکس نیز آشنا شویم. هر دو نوع گیربکس با استفاده از دنده های مختلفی که در آنها قرار دارند، کار می کنند.

اگر قبلاً ماشین دنده‌ای داشته‌اید و اخیراً ماشین دنده‌اتومات خریده‌اید ممکن است (برای خود من پیش‌آمده) تصمیم به کلاچ گیری کنید و چون پدال کلاچی وجود ندارد فشار پاتون روی پدال ترمز تخلیه شود و محکم ترمز بگیرید. در این حالت با فشاردادن پدال گاز، تعویض دنده‌ به‌صورت خودکار و بدون این که ما کاری انجام دهیم اتفاق می‌افتد. برای رانندگی در شرایط سربالایی و سرپایینی می‌توانید از دنده‌های دستی 1، 2 و 3 روی دنده اتومات استفاده کنید تا کنترل بیشتری روی خودرو داشته باشید.

خطوط سیال و منحنی بدنه در فضای داخلی نیز ادامه دارند و به جرات می‌توان گفت که هیچ خط تند و تیزی در کابین مشاهده نمی‌شود. در واقع ام وی ام 550 و ام وی ام 530 از نظر مشخصات فنی و پلتفرم هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تمایزات آن‌ها به موارد ظاهری و آپشن‌ها ختم می‌شود. در واقع چری با عرضه مدل E5 یا ام وی ام 550، سعی کرد تا فرم جعبه‌ای مدل پیشین را اندکی تغییر دهد و آن را کاربرپسند جلوه دهد.

دو تیپ اتوماتیک اسپرت اکسلنت و اتوماتیک اسپرت از نظر مشخصات فنی تقریبا شبیه هم اند و گیربکس آن ها چهار دنده اتومات دو حالته می باشد. مشخصات اتوماتیک ساده نیز به همین صورت است اما اتوماتیک لاکچری X22 دو حالت رانندگی اکو و اسپرت دارد  در حالی که تیپ اتوماتیک ساده فقط یک حالت اکو را دارد. ​​یکی از مهم‌ترین اختراعات صنعت خودرو سیستم انتقال قدرت مبتنی بر دنده اتوماتیک است که با ورود به بازار، تحول چشمگیری در آن ایجاد کرد. رانندگی با ماشین اتومات بسیار راحت‌تر از خودروهای دنده دستی است و این امر مخصوصا برای افرادی که ساعات طولانی مشغول رانندگی هستند ملموس‌تر خواهد بود، به‌ویژه رانندگانی که در شهرهای شلوغ رانندگی می‌کنند. البته دقت داشته باشید که راحت‌تر بودن به این معنی نیست که بدون تکرار و تمرین بتوان از رانندگی با این خودروها لذت برد. در خودروهای دنده اتوماتیک، فقط دو پدال گاز و پدال ترمز وجود دارد که در ابتدا ممکن است برای برخی از رانندگان کمی گیج‌کننده باشد.

اگر این مشکلات نادیده گرفته شوند و به تعویق بیفتد، ممکن است باعث آسیب به قطعات داخلی گیربکس شود و هزینه تعمیر بیشتر شود. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. پنل پخش صوت که فاقد درگاه سی دی بوده و از طریق پورت usb، قابلیت پخش آهنگ را داراست، نمایی بسیار قدیمی و از مد افتاده دارد. کلیدهای گردان تنظیم سیستم تهویه و سایر دکمه‌های مرسوم نیز در ناحیه زیرین آن جانمایی شده‌اند. ورودی هوا نسبت به قبل بزرگتر شده و در کنار جایگاه‌های مشکی رنگ مه شکن‌ها، حالتی لبخندگونه را برای چهره mvm110s پدید آورده است. چهره mvm110s پس از فیس لیفت از آن حالت گنگ و ساده‌لوحانه خود به یک وضعیت بشاش که نشاط و سرزندگی را به بیننده انتقال می‌دهد، تغییر یافته است.

5-  جهت توقف، پا را از روی پدال گاز برداشته و به آرامی پدال ترمز را فشار دهید و به یکباره توقف نکنید. میزان مصرف سوخت این پیشرانه سه سیلندر که در جوار گیربکس ۵ سرعته دستی روزگار می گذراند، معادل ۴.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است. در مجموع، فضای داخلی ام وی ام ۱۱۰s اگرچه نسبت به گذشته دچار تحولات مثبتی شده اما از نظر متریال ادوات کابین و نوع طراحی، باز هم دچار نقص و کمبود است.

اما متخصصان استار گیربکس با تشخیص صحیح و حرفه ای خودروی شما را تعمیر خواهند کرد. مدیران خودرو که یکی از زیر مجموعه های شرکت کرمان موتور می باشد، این روزها برخی از خودروهای شرکت چینی چری را مونتاژ کرده و با نام برند mvm ( ام وی ام) به بازار عرضه می کند. جالب است بدانید که چری جزو 10 شرکت تولیدکننده برتر کشور چین می باشد. کمیاب شدن قطعات یک خودرو قطعا در بازار دست دوی آن هم تاثیر منفی گذاشته و باعث کم ‌رونق شدن فروش آن می‌شود.

۳- گیربکس‌های جدید با همکاری میان ECU و TCU (کامپیوتر پیشرانه و گیربکس) و محدودکردن دور موتور، به راننده اجازه پاورلانچ کردن نمی‌دهند. دانگ فنگ یک خودرو چینی است که توسط ایران‌خودرو به فروش می‌رسد. البته اگر این مورد را به آموزشگاه بگوئید، قطعاً آنها می‌گویند که ما همچین کاری را نمی‌کنیم و حواستان باشد فقط به خود مربی بگویید که نیاز به این آموزش دارید. ۱-می تونیم پای چپمان رو کلاً بزاریم بالا “حالت چهارزانو بنشینید فقط پای راستتان مثل همیشه از صندلی آویزان باشد و فقط با همین پای راستمان رانندگی کنیم. همیشه انجام دو کار برای پاهای ما بسیار ساده‌تر از انجام سه کار با “سه پدال است” و نیازی به فکرکردن و تمرکز ندارد. مواردی پیش می‌آید که دنده از حالت P خارج نمی‌شود و اصطلاحا قفل می‌کند.

از این دنده وقتی استفاده می‌شود که قرار است خودرو را پارک کنید. نمای جانبی ام وی ام 550 ساده و بدون آلایش است و همه چیز بدون هیچ گونه حجم اضافه سرجای خود قرار دارد. متاسفانه ایراد بزرگ خودروهای چینی یعنی رینگ‌های کوچکتر از اندازه استاندارد در ام وی ام 550 نیز مشاهده می‌شوند که ظاهر جانبی خودرو را به هم ریخته‌اند.

البته ما توصیه می‌کنیم؛ چون امنیت این مدل جستجوها پایین‌تر است اگر خانم هستید حتماً با یک همراه سر جلسه آموزشی بروید. اصولاً مربی‌هایی که ماشین و آموزش دنده‌اتوماتیک را دارند را می‌توانید در این سرچ‌ها پیدا کنید و با آنها جلسه آموزشی را هماهنگ کنید. که اگر مجبور شدیم ماشین دیگری را یدک بکشیم یا برای رانندگی در سربالایی‌ها و سرپایینی‌های تند مناسب است.

در نمای جلو چراغ‌های اصلی به صورت بیضی شکل طراحی شده که به همراه حجم دهی‌های روی سپر ظاهری شاد و خندان به خود گرفته است. همچنین در بخش زیرین سپر نیز یک قسمت مشکی رنگ تعبیه شده که درون آن چراغ‌های مه‌شکن و ورودی هوا قرار دارند. علاوه‌بر این بلافاصله پس از روشن کردن موتور، به فکر سرعت‌های بالا نباشید.

در میان مدل های مختلف دوو که در ایران به فروش می رسید خودرویی با نام ماتیز رفته رفته بر سر زبان ها افتاد. یکی از رایجترین مشکلات، صاحبان خودروهای اتوماتیک، قفل شدن گیربکس در حالت پارک یا P است. بنابراین این روند را به عادت تبدیل کنید تا همیشه به همین شیوه عمل کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *