مقایسه خودرو جک J4 با جیلی GC6 مدل 2018
البته انتظار می رفت که شاهد حضور طولانی تر و شرایط سرویس دهی بهتری برای این خودرو باشیم، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و پس از مدت زمان کوتاهی روند تحویل این محصول جیلی نیز متوقف شد. موتور خودرو برای چنین بدنهای ضعیف است به خصوص در شتابگیری این ضعف بیشتر از هر زمان دیگر به چشم میآید این شتابگیری با حداکثر سرنشینان نیز به بدترین حالت خود میرسد اما در سرعتهای بالاتر وضعیت بهتر خواهد شد. معایب و محاسنیکی از مشکلاتی که در خودروهایی چون جیلی وجود دارد عدم وجود خدمات گسترده برای این خودروهاست. چون که این ماشین شتاب صفر تا 100 را در کمتر 12 ثانیه طی میکند ولی این رقم برای دنا 12.8 ثانیه است. دریچههای تهویه میانی با فرم ذوزنقه مانند خود چندان زیبا به نظر نمیرسند و دو دریچه دایرهای شکل جانبی با حواشی کرومی رنگ از چهره ساده اما دلنشین تری برخوردار هستند.
اگر بخواهیم یک نتیجه گیری کلی نسبت به مقایسه این دو خودرو داشته باشیم باید گفت از نظر طراحی بدنه، امکانات کاربردی و وضعیت فعلی تولید، برتری با جک است و به طور کلی می توان نتیجه گرفت که انتخاب J4 منطقی تر است. شرکت کرمانموتور برای ارتقای سطح استانداردهای ایمنی این محصول، نسخه جدید خودرو جی 4 را از شهریورماه سال جاری با تجهیزات ایمنی ارتقایافته بهبازار عرضه کرده است. آرام استارت میخورد ولی با اینکه پیشرانه کوچکی دارد ناگهان صدایش جوری بلند میشود که انگار یک پیشرانه 8 سیلندر زیر کاپوت قرار گرفته است. همهچیز جعبهدنده جاتکو خوب است غیر از ضرایبش؛ یعنی چون این یک نسخه 4 سرعته است، فاصله بین دندهها خیلی زیاد پُر میشود و دور موتور زیادی برای درگیر شدن چرخدنده بعدی هدر میرود. سیستم تعلیق این خودرو به خصوص در قسمت عقب عملکرد نرمی را به همراه ندارد و همین موضوع برای بسیاری افراد ناخوشایند خواهد بود.
مقایسه جک J4 و جیلی GC6 یکی از رقابت های جذاب دو خودروی پرطرفدار وارداتی و ارزان قیمت است. اما در مجموع طراحی داخلی جک جی 5 نیز همانند طراحی بیرونی آن حرفهای زیادی برای گفتن دارد و با توجه به کیفیت مواد و استفاده از یک زبان طراحی جذاب در کنار ترکیبهای کرومی، یک پله بالاتر از مدل مشابه در جیلی قرار میگیرد. ولی فضای کابین و صندوق عقب جیلی امگراند EC7 خیلی بهتر از جک J5 بوده که برای خانوادهها مناسبتر است. در این بخش، به مقایسه مشخصات فنی دو مدل محبوب کرمان موتور، کی ام سی J7 و جک S5 پرداختهایم تا تفاوتهای عمده این دو خودرو را از نظر پیشرانه، گیربکس، مصرف سوخت و سایر ویژگیها بررسی کنیم.
با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهرهمند شوید. این خودروها در تست مؤسسه چینی C-NCAP موفق شدهاند 5 ستاره ایمنی را به دست آورند. البته پر واضح است که اعتبار این مؤسسه چینی به هیچ وجه در سطح همتای اروپایی یا آمریکایی خود نیست.
اما اگر به قسمت داشبورد برگردیم، در بالای صفحه نمایش یک تورفتگی وجود دارد که احتمالاً برای قرار دادن بسته دستمال کاغذی مناسب است. جیلی EC۷، خودرویی ساخت کشور چین است که در سال ۲۰۰۹ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۷۹۲ سیسی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۳۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ و ۲۰۰ دور در دقیقه است. بررسیهای فنی نشان میدهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۷۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.
البته نباید فراموش کرد که محبوبیت محصولات چینی در ایران به دلیل عدم حضور رقیبی جدی برای آنها است. وگرنه خودروهای چینیها توانایی رقابت با برندهای معتبر جهانی را ندارند. در هر صورت، امروزه استقبال مناسبی از تولیدات شرکتهای چینی به عمل میآید. در مقاله ” مقایسه جک j4 و جیلی Gc6 ” با مجله همراه مکانیک همراه شوید تا شاهد یک جدل جذاب باشیم و بتوانیم شما را در امر انتخاب خودرو موردنظر، یاری نمائیم.
با وجود تمامی خصوصیات مثبت و ویژگیهای کارامد هریک از این دو خودروی جذاب، طبیعتا هریک دارای ضعفهایی هستند که شناخت آنها میتوانید تصمیم آگاهانهتری داشته باشید. در جدول زیر میتوانید نقاط مثبت و منفی جک اس 3 و جی 4 را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. شرکتهای ایرانخودرو و سایپا نقش مهمی در تولید جادارترین ماشین ایرانی دارند و مدلهایی مانند پژو پارس، سورن پلاس، تارا، شاهین و رنو تندر ۹۰ را به بازار عرضه… در خصوص ایمنی این خودرو باید گفت که جک J4 موفق شده هر 5 ستاره موسسه ایمنی و تصادفات CNCAP چین را بدست آورد اما نکته اینجاست که در کشور ما ایربگهای جانبی از روی خودرو حذف شدهاند و همین مورد میتواند اعتبار این 5 ستاره چینی را مقداری خدشهدار نماید. ویدئوی زیر خودرو جک J4 را بررسی کرده و مشخص می کند ارزش خرید این خودرو چقدر است که به خریداران این خودرو کمک زیادی می کند.
اما جک J4 دقیقاً چه مزیت هایی دارد؟ خب احتمالاً دقت کرده اید که کمپانی جک در طراحی بسیاری از محصولاتش، خودروهای هیوندای را الگو قرار می دهد. جک J4 هم از این قاعده پیروی کرده و کپی ارزان قیمتی از هیوندای اکسنت است. البته چهره J4 به اندازه اکسنت عامه پسند نیست و از سبک خاص طراحی جک پیروی می کند. جلوپنجره طراحی شده برای این خودرو، چندان با ماهیت اقتصادی آن همخوانی ندارد و بیش تر ما را به یاد خودروهای لوکس می اندازد. در نمای عقب، سبک طراحی تخم مرغی، طرف داران و منتقدان خودش را دارد. ظاهر J4 شاید فریبنده نباشد، اما نسبت به سایر خودروهای بازار تازه تر است.
بهویژه که جک J4 فعلا از لحاظ خدمات پس از فروش و قطعات یدکی نسبت به رقبای داخلی بسیار ضعف دارد و همین مسئله باعث میشود مشتریان ایرانی با تامل بیشتری به سمت خرید این خودرو حرکت کنند. خودروهای کلاس سدان کامپکت اقتصادی یکی از محبوبترین کلاسهای خودرو در جهان به حساب میآیند، زیرا با قیمت نسبتاً مناسبی در دسترس عموم قرار میگیرند و به دلیل کاربردهای متنوعی که دارند، میتوانند نیازهای عمومی و روتین طیف متنوعی از مصرف کنندگان را برطرف کنند. کابین محصولات جیلی از کیفیت مناسبی برخوردار است به خصوص اینکه با دیگر خودروهای چینی فرق دارد و کمی با کیفیتتر است هر چند که ایراداتی نیز در آن به چشم میآید. به عنوان مثال؛ هنگام بسته بودن دریچههای هوا باز هم هوای بیرون به کابین راه میآید یا اینکه بعد از طی مسافتی در حدود ۲۰ هزار کیلومتر کمکهای آن به صدا خواهد افتاد. دلیل دوم هم که همان ناکارآمدی آشنای مدیریت در سطح کشور است، که شاید تأثیرات بیشتری نسبت به دلیل اول هم دارد.
با مقایسه جیلی GC6 با جک J4 باید گفت که در بخش طراحی بدنه، جک J4 از هیوندای اکسنت الهام گرفته و همین مهم باعث شده این خودرو در عین سادگی طراحی کمایراد و هماهنگی داشته باشد. درحالیکه جیلی GC6 نیوفیس در حین تغییر چهره جایی بین طراحی قدیمی و جدید گیر کرده و نتوانسته ظاهر یکنواختی را برای خود دستوپا کند. درباره جیلی GC6 الیت هم باید گفت طراحی بسیار قدیمی ظاهریاش کاملاً از جک J4 جا میماند. اگر قصد خرید یکی از این دو مدل را دارید راحت و بی دردسر قبل از هر اقدامی از طریق سایت یا اپلیکیشن شیپور، به صفحهی این دو خودرو و مدلهای آنها بروید و انواع مدلهای کارکرده و تمیز را با هم مقایسه کنید تا قیمت دستتان بیاید.
شما میتوانید برای اطلاع از آخرین قیمت خرید و فروش جیلی GC6 در بازار، به بخش آگهیهای خودرو در سایت دیوار مراجعه کنید. یکی استفاده از یک نمایشگر درمرکز داشبورد که البته این نمایشگر در نسخه مونتاژی حذف شده، دیگری تریم دو رنگ مشکی و کرم که در همه کابین دیده میشود البته این تریم دو رنگ هم در نسخه مونتاژی در داخل ایران حذف شده و کابین یکدست مشکی رنگ است. نکته دیگر هم استفاده از روکش چرمی برای صندلیهاست که در مقابل پلاستیک خشکی که در تمام کابین به کار رفته یک نکته مثبت به شمار میرود. جک J4 در طراحی بدنه به خوبی J5 نیست و اثری از دماغه و چراغهای کشیده نیست و به جای آن از زبان طراحی جدیدی به ویژه در نمای جلو خودرو استفاده شده. بر روی کاپوت و نیز بر روی بدنه خطوط کشیده زیادی دیده میشود که علاوه بر تاثیرگذاری بر روی آیرودینامیک، موجب زیباتر شدن خودرو هم شده است.
مجموعه ما بهعنوان یکی از گزینههای معتبر در حوزه فروش خودرو، خدمات مشاورهای و شرایط اقساطی مناسب را ارائه میدهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط فروش اقساطی و انتخاب بهترین ماشین، با کارشناسان ما در تماس باشید. ترمز ABS به همراه EBD و EBA از دیگر امکانات ایمنی این خودرو هستند سیستمهای کنترل پایداری و کنترل کشش نیز در این مدل قرار دارند.
طراحی ظاهری جی 5 زیبا و مهندسی در نظر گرفته شده، اگر چه برخی موارد مانند آینههای بغل این موضوع را کمی نقض کرده و هارمونی را بر هم زده است، طراحی جلوی خودرو و چراغهای LED کاملاً زیباست و تلاقی در عقب با ستون، یکی از جذابیتهای این مدل است. خرید خودرو به سلیقه شخصی و بودجهای که برای تهیه آن کنار گذاشتهاید، ارتباط مستقیم دارد. باید گفت که رقابت خودروهای چینی معمولاً با خودروهای ساخت داخل است. برای مثال خودرو جک j4، که در اوایل با قیمت 50 میلیون تومان به کشور وارد میشد، برای رقابت با تندر 90 و خودروهای داخلی در این بازه قیمتی وارد شد. اما در مورد خودروهای بررسی شده در این مقاله باید گفت که اگر به ظاهر خارجی اهمیت بیشتری میدهید، جک j4 را انتخاب کنید.
اما قیمتگذاری غیرمنطقی برای این خودرو و عرضه نهچندان منظم سبب شده تا مزیتهای این خودرو به عنوان یک خودروی اقتصادی نسبتا باکیفیت و کماستهلاک در ایران چندان شکوفا نشود. شاید عده ای از شرکت جک به دلیل کپی برداری از طراحی داخلی J4 از هیوندای اکسنت ناراحت باشند، اما واقعیت این است که اصالت در رده خودروهای اقتصادی چندان مهم نیست و این خودروساز چینی توانسته است محیطی زیبا، کارآمد و ارگونومی مناسب برای سرنشینان خلق نماید. هدف کرمان موتور از عرضه J4، به نوعی جایگزینی آن با J5 است که مدت زیادی در ایران به تولید رسید و تولید آن چندی قبل متوقف شد. باتوجه به موفقیت J5 به دلیل کیفیت بالا و ویژگیهای فنی خوب، انتظار میرود جک J4 هم روزهای خوبی را در ایران پشت سر بگذارد و بتواند موفقیت برادر بزرگتر خود را تکرار کند. به همین دلیل، فرم طراحی چراغ ها و درب صندوق، شباهت زیادی به مدل J5 دارد.
آنچه که در طراحی عقب این جیلی آزار دهنده به نظر می رسد، فرم بیش از حد جعبه ای صندوق عقب است. جیلی امگراند EC7 با موتور 1.8 لیتری و قدرت 137 اسب بخار، از جک J5 با موتور 1.5 لیتری و 111 اسب بخار، قدرت بیشتری ارائه میدهد. حجمدهی داشبورد فضای کافی را برای قرار دادن دکمههای کنترلی مولتی مدیا به حالت شیبدار فراهم آورده که زیبایی خاصی به این قسمت بخشیده است. در مجموع مقایسه جیلی j4 و جیلی Gc6 از نظر طراحی داخلی نشان میدهد که نماینده شرکت جیلی گوی سبقت را جیلی j4 ربوده و برتری خود را به نمایش میگذارد. در نهایت، جک J۴ گزینه بهتری برای کسانی است که به دنبال خودرویی اقتصادی و ساده هستند، در حالی که جک S۳ انتخاب مناسبی برای افرادی است که مشکلی با هزینه بیشتر ندارند و امکانات بیشتر مدنظر آنهاست.
توجه داشته باشید تولید جیلی GC6 در حال حاضر متوقف شده و نسخه های صفر موجود در بازار قبلاً تحویل مشتریان شده، اما در مقابل جک J4 همچنان برنامه های تولید خود را ادامه می دهد و کرمان موتور قصد دارد با داخلی سازی بیش تر تولید این خودرو را گسترش دهد. پس جک J4 خودرویی است که فعلاً با نسخه های صفر در بازار وجود خواهد داشت و از نظر قطعات و ارائه خدمات شرایط بهتری نسبت به جیلی GC6 خواهد داشت. در مقابل GC6 محصول کمپانی عظیمی به نام جیلی است که حالا به عنوان یکی از پیشرفته ترین خودروسازهای دنیا شناخته می شود، پس از نظر اصالت برتری با GC6 است. با افزایش یک باره قیمت کره ای ها و ژاپنی های وارداتی در اثر افزایش قیمت ارز، چینی ها هم گران تر شدند و این بار به نوعی، جایگاه سابق وارداتی ها را پر کردند. اکنون می توان گفت که انتخاب بسیاری از خریداران قشر متوسط رو به بالای بازار ایران، به ناچار همین گزینه های چینی هستند.
هر دو خودرو جک J۴ و S۳ در بخش ایمنی از امکانات پیشرفتهای برخوردارند که تضمینکننده راحتی و امنیت سرنشینان هستند. جک J۴ با سیستم ترمز دیسکی مجهز به ABS و EBD در هر دو محور جلو و عقب، امنیت بالایی را در شرایط مختلف جادهای فراهم میآورد. علاوه بر این، سیستم ترمز پارک برقی (EPB+AUTOHOLD) برای اطمینان از ایمنی در توقفهای طولانی و شیبها کاربردی است. در زمینه تعلیق، جک J۴ از سیستم بازو جناغی در عقب و سیستم MacPherson در جلو بهره میبرد که ثبات و راحتی را در رانندگی فراهم میکند. این سدان دارای سیستم تهویه دستی، نمایشگر کوچکتر و صندلیهای پارچهای است. اگرچه ممکن است امکانات آن به اندازه S3 لوکس نباشد، اما همچنان برای استفاده شهری گزینهای کاملاً مناسب محسوب میشود.
نظر شما درباره مقایسه بالا چیست؟ به نظر شما کدام خودرو ارزش خرید بیشتری دارد؟ نظرات و پیشنهاداتتان را با ما و خوانندگان بلاگ دیوار در میان بگذارید. از نظر ابعاد نیز بسترن B30 دست بالا دارد و از ابعاد بزرگتری برخوردار است. بنابراین میتوانیم توقع داشته باشیم که با کابین بزرگتر و فضای بار بیشتری مواجه باشیم. وقتی کشویی صندلی را در حالت میانه قرار میدهید، کاملاً نزدیک شیشه جلو هستید. وقتی هم که صندلی را عقب ببرید، دیگر جایی برای سرنشینان عقب باقی نمی ماند.
هر دو خودرو با توجه به استاندارد آلایندگی یورو ۵ از مصرف سوخت مناسبی نیز برخوردارند. پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر، مطلب مقایسه بسترن B30 با خودروهای هم رده را مطالعه کنید. از نظر ایمنی جک جی ۴ سیستمهای ترمز ABS و EBD مجهز است و همچنین از دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو بهره میبرد. با این حال، بنابر اعلام شرکت سازنده در تولید این خودرو از فولاد بسیار مقاوم استفاده شده است.
همین فرم تخم مرغی، ظاهری منحصر به فرد به J4 می بخشد که آن را شبیه به هیچ خودرو دیگری نمی کند. دیفیوزر عقب همرنگ با بدنه است و دو شبرنگ کوچک را نیز در بر می گیرد. با تمام تفاسیر گفتهشده از این خودروی چینی محبوب، ممکن است برخی از شما تمایلی به خرید خودروی چینی نداشته باشید و خودروی ایرانی را ترجیح بدهید.
تریم داخلی دو رنگ به همراه روکش چرمی صندلی ها ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سیستم مالتی مدیا کامل از جمله امکانات جیلی GC6 هستند و تا به اینجا در این مقایسه برتری از نظر آپشن از آن جیلی GC6 میباشد و در باقی موارد جک J4 برابر یا بهتر میباشد . جیلی GC6 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری مجهز است که توان تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت این موتور از طریق جعبه دنده اتوماتیک ۴ سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود.
در این قسمت هواکشهای کولر و بخاری در سایز برزگ طراحی شدهاند، طوری که روی داشبورد خودنمایی میکنند. یک خط نیز در قسمت میانی داشبورد وجود دارد که آن را به دو نیمه بالایی و پایینی تقسیم میکند. کنسول میانی جک j4 تا اندازه ممکن، باریک طراحی شده، اما مکان قرارگیری صفحه نمایش لمسی 8 اینچی آن در بالای خط میانی مناسب است. سرانجام هم باید به فرمان اشاره کرد، که طرحی شکیل دارد و لوگوی شرکت جک در قسمت میانی آن قرار داده شده است. این دو خودرو با طراحیهای متفاوت و ویژگیهای فنی خاص خود، انتخابهای مناسبی برای کسانی هستند که به دنبال خودرویی با عملکرد عالی و تجهیزات رفاهی پیشرفتهاند. کی ام سی J7 به عنوان یک سدان لوکس و جک S5 به عنوان یک کراساوور جمعوجور، هرکدام در دستهبندی خاص خود گزینههای جذابی به شمار میروند.
کروز کنترل روی فرمان قرار دارد و امکان تنظیم سرعت را برای راننده فراهم میکند. در قسمت عقب، چراغها طراحی باریکی دارند و بهصورت افقی در دو طرف بدنه قرار گرفتهاند. شیشه عقب کمی زاویه دارد و در بالای آن یک اسپویلر سقفی مشاهده میشود. اگر قصد خرید ماشین تا ۲ میلیارد را دارید، BAC X3 گزینهای اقتصادی با طراحی ساده به شمار میرود.
با توجه به کپی برداری از هیوندای، ارگونومی و دیزاین کلیدها در سطح خوبی ارزیابی می شود. جای خالی نمایشگر لمسی و سان روف را که می بینیم، کاملاً توی ذوق مان می خورد! بر روی کاغذ، ترکیب پیشرانه ۱.۵ لیتری ۱۰۳ اسب بخاری با گیربکس CVT، اصلاً جذاب به نظر نمی آید.
در نقطه مقابل بسترن B30 نیز از ۲ عدد کیسه هوا برای سرنشینان جلو برخوردار است و در کنار ترمزهای دیسکی خود از سیستمهای ترمز و پایداری ABS, EBD, TCS, ESP بهره میبرد. با مقایسه جک J4 با بسترن B30 در مییابیم که طراحی کابین جایی است که بسترن B30 برتریهای خودش را به رخ میکشد چراکه سبک طراحی کابین جک J4 یادآور کابین هیوندای اکسنت است و متریال درون کابین حس یک خودروی اقتصادی را منتقل میکند. با این حال، بسترن B30 طراحی بهتر و مدرنتری دارد و ردِپای محصولات فولکس واگن در آن دیده میشود و از متریال با کیفیتتری نیز ساخته شده است. بهویژه افرادی که میخواهند نمونههای صفرکیلومتر این خودرو را بخرند عمدتا ترجیح میدهند که خرید محصولات تولید داخل را تجربه کنند.
برای مثال چند وقت پیش میتوانستید با بودجه 50 تا 60 میلیون تومانی خودرو جک j4 را تهیه کنید، و خرید جیلی Gc6 به بودجهای در بازه قیمتی 70 تا 80 میلیون تومان نیاز داشت. اما اکنون برای تهیه جک j4 به بودجهای در بازه قیمتی 110 تا 120 میلیون تومان و برای خرید جیلی Gc6 هم به مبلغی در حدود 125 تا 140 میلیون تومان نیاز خواهید داشت. شرکت خودروسازی جیلی هم یکی دیگر از خودروسازان چینی است که محصولات متنوعی در بازار ایران دارد. باید اشاره کرد که شرکت جیلی مالکیت برندی مانند ولوو را به عهده دارد، به همین دلیل موفق شده از مهندسی مدرن این شرکت سوئدی بهرهبرداری کند. به طور کلی می توان گفت چرخ خیاطی جک سریعتر نمونه های ارتقا یافته را به بازار عرضه می کند تا نیاز بازار را جبران کند. برند زوجی نیز با تولید محصولات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک که مصرف انرژی، تولید صدا و لرزش پایینی دارند، سعی می کند تمام مشتریان را راضی کند.
ترمزهای جک J4 در حالت عادی در وضعیت مناسبی قرار دارند، اما با توجه به این که ترمز عقب این خودرو کاسهای است، همانند مدلهای دیسکی از قدرت مناسبی برخوردار نخواهد بود. پلاستیک های به کار رفته در کابین نیز خشک و بی کیفیت هستند، البته در سطح رقبای این رده اما انتظار بیشتری از شرکت خودروسازی جیلی داشتیم. ارگونومی وسایل نیز خوب به نظر می رسد، هیچ نقطه ضعف و قوت عمده ای وجود ندارد. اما در مورد صندوق عقب باید بپذیریم که محفظه ای متناسب با ابعاد بدنه داریم. طراحان جیلی با کمک خطوط، استفاده از رنگ های جذاب و اصول هماهنگی موفق شدند فضایی زیبا و دلنشین را در کابین GC6 طراحی کنند. فرمان و نمایشگر جدید و همچنین تغییر برخی جزئیات دیگر، شکل و شمایل اتاق را یک سطح بالاتر از نسخه الیت کرده و جلوه مجلل تری به خود گرفته است.
جیلی GC6 هم قرار بود که آغازگر بازگشت شکوهمند جیلی به ایران باشد که در نهایت به بن بست تحریم ها برخورد کرد و به تنها محصول جیلی در ایران تبدیل شد. انتخاب میان جک J5 و جیلی امگراند EC7 به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. اگر طراحی ظاهری و هماهنگی در بدنه برای شما اهمیت بیشتری دارد، جک J5 میتواند گزینه بهتری باشد. در مقابل، اگر به دنبال امکانات رفاهی پیشرفتهتر، ایمنی بالاتر و موتور قدرتمندتر هستید، جیلی امگراند EC7 گزینه مناسبتری است. با بررسی دقیق ویژگیها و مقایسه قیمتها از طریق پلتفرمهایی مانند شیپور، میتوانید بهترین تصمیم را برای خرید یا فروش خودروی خود بگیرید. BAC X3 یک کراساوور شهری با مصرف سوخت اقتصادی، ابعاد مناسب و طراحی ساده است.
اگرچه ترمزهای جیلی در جلو و عقب از نوع دیسکی است ام جک جی ۴ تنها در ترمز جلو از این سیستم بهره میبرد. با مقایسه جک J4 با جیلی GC6 اکسلنت باید گفت که از نظر طراحی، کابین جک J4 مطلوب است ولی در حد و اندازههای یک سدان اقتصادی ظاهر شده و کیفیت متریال نیز خیلی بالا نیست، در نقطه مقابل جیلی سعی کرده که طراحی GC6 را به محصولات روز دنیا نزدیک کند. تریم دو رنگ در کنار روکش چرمی صندلیها و ارگونومی خوب ادوات باعث که کابین جیلی GC6 یک سروگردن بالاتر از جک J4 باشد. جیلی GC6 محصولی است که اگر با قیمتی مناسبتر روانه بازار میشد و پشتیبانی بهتری از سوی شرکت مونتاژ کننده دریافت میکرد، قطعا میتوانست موفقیتهای بیشتری در بازار کسب نماید.
اگرچه مصرف سوخت آن کمی بیشتر از J4 است، اما ارتفاع بلندتر و ویژگیهای فنی خاص آن، رانندگی در مسیرهای ناهموار را آسانتر میکند. جک J4 و جیلی GC6 در بازار این روزها در رده قیمتی بالای ۳۰۰ میلیون تومان قرار می گیرند. با توجه به تغییرات قیمتی بازار، رقبای پیشین این دو خودرو بالاتر قیمت گذاری می شوند، پس این دو خودرو رقیب مستقیم هم هستند.
در نهایت، انتخاب بین این دو مدل بستگی به نیازهای شخصی و اولویتهای شما دارد. شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی جک در ایران، خدمات فروش و پس از فروش این خودروها را ارائه میدهد. همچنین، خسروانی به عنوان نماینده رسمی کرمان موتور با کد 1780، با ارائه خدمات متنوع، گزینهای مطمئن برای خرید و پشتیبانی خودروهای جک محسوب میشود. انتخاب خودروی مناسب نیاز به بررسی دقیق مشخصات فنی و خدمات پس از فروش دارد. مجموعه سپند خودرو با ارائه شرایط فروش متنوع، امکان خرید آسان را برای مشتریان فراهم کرده است.
دیدگاهتان را بنویسید