کی ام سی X5: بررسی مزایا و معایب خرید ایرانی کار
این محصول از نظر اندازهی بدنه، اندکی بزرگتر از امویام ایکس ۳۳ (تیگو ۳) و البته کوچکتر از چری تیگو ۵ است. مدل جدید که مردم ایران به نام X55 میشناسند، سال ۲۰۱۴ معرفی شد و پس از فیس لیفت سال ۲۰۱۹ جایگزین X33 شد. دیگر نکتهی جالب اینکه، چری 5x علاوهبر ایران و چین، در برزیل، مصر، اندونزی و پاکستان نیز مونتاژ میشود.
محصول جدید کرمان موتور، کابین به مراتب مدرنتری دارد و از امکانات بیشتری سود میبرد. نمایشگر ایستاده موجود در قسمت میانی داشبورد، شاخصترین المان کابین X5 بهشمار میرود. این نمایشگر اندازهای برابر با ۱۲.۸ اینچ دارد و از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی میکند.
گیرکس دو کلاچه این خودرو در وضعیت نرمال هنگام شتابگیریها پاسخ مناسبی به شما نمیدهد، اما در وضعیت اسپرت پاسخ گیربکس سریعتر بوده و این مشکل تا حدی بهبود مییابد. از نمای پشت میتوان به وضوح رد پای جک S5 را در این خودرو دید، گویی طراحان تمام انرژی خود را برای جلوی این ماشین استفاده کردهاند و توان تغییر در عقب این خودرو را نداشتند. چراغهایی را میبینیم که همان فرم جک S5 را داراست، اما حالا دیگر به هم پیوستهاند و در آنها به جای لامپ رشتهای، نوار و LEDهای کوچک را شاهدیم. سر اگزوزهای روی سپر هم برخلاف نسلهای پیش دیگر راه به جایی ندارند و اسپویلر عقب هم دچار شکستگیهایی در طراحی شده است.
صندلی های X5 اما در ردیف جلو ارگونومی بهتری از صندلی های جک S5 داشته و راحت ترند. در ردیف عقب نیز دو دریچه تهویه مطبوع به همراه دو خروجی USB برای شارژ گوشی موبایل تعبیه شده اند. مصرف سوخت اعلامی X5 نیز 7.9 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش ترکیبی است که البته در واقعیت بالاتر از این عدد خواهد بود. این امر قطعاً نشان دهنده اطمینان پترولکس از کیفیت بالای روغن های خود است. به نظر میرسد این گیربکس نیاز به ارتقای برنامه داشته باشد؛ چون گاهی برای انتخاب دنده درست مردد شده و چندین تعویض پشتسرهم انجام میدهد یا از روی یک دنده میپرد. فقدان شیفتر پشت فرمان یا تعویض دستی هم از کمبودهایی است که برای افرادی که مداخله شخصی بیشتری در رانندگی میخواهند محسوس خواهد بود.
صندلیهای X5 هم به طور کلی قابل قبول بود و تنظیم برقی گودی کمر راننده به همراه 3 حافظه در اختیار راننده است. شاید تنها نکتهای که جای خالیاش احساس میشود تهویه صندلیها بود، که با توجه به اقلیم ایران و صندلیهای تمام چرم مشکی جزء امکانات واجب به حساب میآید. محصول جدید، صرفاً در قسمت فریم درها و پنجره ها و برش چراغ عقب روی گلگیر، شباهت به مدل قدیمی دارد.
با فاصله محوری ۲۶۶۰ میلیمتر، فضای داخلی KMC X5 بسیار جادار است و راحتی سرنشینان را تضمین میکند. صندوق عقب ۴۸۵ لیتری این خودرو نیز گنجایش کافی برای حمل بارهای روزمره را فراهم میکند. با تا کردن صندلیهای عقب، این فضا به ۱۸۱۶ لیتر افزایش پیدا میکند و به شما امکان میدهد تا وسایل بزرگتری را حمل کنید. KMC J7 با امکانات رفاهی مانند سقف پانورامای برقی، نورپردازی متغیر کابین، صندلیهای برقی و دکمه استارت، راحتی بیشتری دارد. در حالی که JAC S5 امکانات خوبی مانند سانروف، سیستم صوتی با شش بلندگو و صفحه نمایش لمسی دارد، اما از لحاظ امکانات لوکستر، KMC J7 برتری دارد.
همچنین فاصله بین دو محور کی ام سی X5 به 2660 میلیمتر میرسد که با جک S5 فیس لیفت مشابه است. صندوق عقب KMC X5 نیز 485 لیتر فضا را در اختیار کاربر قرار میدهد که در صورت تا کردن صندلیهای عقب، این حجم به 1816 لیتر افزایش خواهد یافت. خودرو کی ام سی ایکس ۵ (KMC X5) بهعنوان یک کراساوور مدرن و جذاب، با ویژگیها و امکانات متنوع خود، گزینهای مناسب برای خریداران در بازار خودرو ایران به شمار میآید.
وظیفه انتقال قدرت به چرخها را یک گیربکس دوکلاچه شش سرعته تَر بر عهده دارد. مثل اکثر کراساوورهای چینی، در این خودرو نیز نیروی موتور به چرخهای جلو ارسال میشود. جالب اینکه سهول یا سول نتیجه همکاری جک با کمپانی بزرگ فولکس واگن و برند سئات است و یک شرکت مشترک (جوینت ونچر) بهشمار میرود.
نمایشگرهای پیوسته روی داشبورد، هر کدام ۱۲/۳ اینچ هستند و خصوصا برای اطلاعات پشت فرمان (کلاستر) تفاوت چشمگیر با مدل قدیمی ایجاد میکنند. امویام X5 فاقد تزئینات قرمزموجود در کابین X55 است اما برای تودریها و طرح صندلی، تغییری دیده نمیشود. ام وی ام X5 جدیدترین محصول مدیران خودرو بر اساس چری X55 تولید میشود و به جای گیربکس CVT از مدل اتوماتیک دو کلاچه استفاده میکند.
در حالی که JAC S5 موتور 2.0 لیتری توربو شارژ دارد که در نسخه توربو 174 اسب بخار قدرت تولید میکند و از گیربکس CVT استفاده میکند. این تفاوتها در عملکرد موتور و گیربکس میتواند در تجربه رانندگی اثرگذار باشد. در این بخش، به مقایسه مشخصات فنی دو مدل محبوب کرمان موتور، کی ام سی J7 و جک S5 پرداختهایم تا تفاوتهای عمده این دو خودرو را از نظر پیشرانه، گیربکس، مصرف سوخت و سایر ویژگیها بررسی کنیم. مهمترین فرق کی ام سی ایکس ۵ با جک اس ۵ نیو، تفاوت نمای چهره و قسمت پشت این خودروهاست.
در کلاس خودروهای کراساوور بازار ایران، فیدلیتی پرایم و خودروی جک k7، خودروهایی هم رده با kmc x5 محسوب میشوند که توجه خریداران بسیاری را جلب کردهاند. در صورت تمایل برای خرید این خودروها، با بررسی شرایط خرید قسطی جک، فیدلیتی و کیامسی، ماشین موردنظر خود را با شرایط ویژه تهیه کنید. اگر پیگیر محصولات تازهوارد چینی باشید، در همان نگاه نخست به تصاویر کی ام سی X5 بلافاصله به یاد کراساوور برقی نیو ES8 خواهید افتاد.
نمای داخلی کی ام سی X5 از لحاظ میزان فضا تفاوت چندانی با جک اس ۵ ندارد و ۴ تا ۵ سرنشین بزرگسال را با حداقل محدودیت درون خود جا میدهد. ظرفیت صندوق عقب نیز معادل ۴۸۵ لیتر است که برای این کلاس از خودروهای خانوادگی، گنجایشی مناسب به حساب میآید. گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۶ سرعته نیز مانند گذشته نیروی موتور را دریافت و از طریق پلوسها به دیسک چرخهای جلو انتقال میدهد. متاسفانه کماکان خبری از سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک روی محصولات کرمان موتور به گوش نمیرسد. کی ام سی X5، محصول جدیدی از سری شاسیبلندهای شرکت کی ام سی، با طراحی مدرن و ویژگیهای فنی پیشرفته وارد بازار شده است. این خودرو با ترکیبی از عملکرد قوی، تکنولوژیهای روز و راحتی بینظیر، توجه بسیاری از علاقهمندان به خودروهای شاسیبلند را به خود جلب کرده است.
لبه بارگیری صندوق عقب مماس با سپر بوده که مناسب نشستن و استفاده در پیکنیک است و میتوان بهراحتی در این قسمت نشست و با تا کردن صندلیهای عقب حتی فضایی مسطح برای خواب نیز فراهم میشود. بنابراین به طور کلی طراحی بدنه و استایل امویام X77 همچنان زیباست و با توجه به طرح چهره مدرن میتواند به راحتی با کراساوورهای میانرده موجود در بازار رقابت کند. شرکت مدیران خودرو قدیمیترین و اصلیترین شریک کمپانی چری در ایران محسوب میشود که از حدود بیش از ۱۵ سال پیش (اواسط دهه ۸۰)، مونتاژ و عرضه محصولات این خودروساز چینی در ایران را بر عهده دارد.
در این مقاله به بررسی جزئیات طراحی، مشخصات فنی و امکانات این خودرو میپردازیم تا دلایل محبوبیت آن را بهتر درک کنیم. کیامسی X5 کراساوری مناسب برای استفاده روزمره شهری خانوادههاست، برای کسانی که به ظاهر اهمیت میدهند هم جالب است و سرهای بیشتری نسبت به S5 را در خیابان به سمت خود برمیگرداند. این خودرو تفاوت زیادی از نظر فنی با جک S5 نکرده، مسالهای که باعث میشود بازار یدکی و تعمیرات تضمین شدهتری داشته باشد.
در نمای جانبی، دیگر خبری از خطوط تیز و شکسته نیست و تقریباً به جز قسمت ضربهگیر پایین درها، تفاوتی با جک S5 دیده نمیشود. رینگهای آلومینیومی دو رنگ ۱۸ اینچی، طراحی خوبی دارند و کمی استایل جانبی را بهبود دادهاند. بهتر بود در این قسمت هم بدنه تغییراتی را تجربه میکرد تا تمایز ظاهری بیشتری بوده؛ چراکه باعث پیدا کند و بعلاوه بین نمای ساید و جلو و عقب خودرو هم هماهنگی بیشتری پدید آید. درحالیکه چینیها این خودرو را در سال ۲۰۱۹ بازنشسته کردند، در سال ۱۳۹۹، فیس لیفت S5 با نام نیوفیس روانه بازار کشورمان شد. این محصول از یک موتور جدید ۱.۵ لیتری توربو سود میبرد و تعدای آپشن و تجهیزات رفاهی بیشتر به آن افزوده شده بود. این خودرو طوری طراحی شده که به صورت دیفرانسیل جلو عمل کند و به همین جهت افراد نباید انتظار استفاده از آن به عنوان یک خودرو آفرودی داشته باشند.
بهعلاوه، چراغهای kmc x5 شبیه اغلب خودروهای آسیایی در قسمت جانبی سپر جلو و عقب قرار گرفتهاند. در نمای عقبی این خودرو نیز باریکتر شدن چراغها و اتصال آنها از طریق یک نوار باریک قرمز رنگ از جمله تغییرات چشمگیر طراحی این بخش خودرو کی ام سی x5 هستند. همانطور که انتظار میرفت، قیمت KMC X5 در ابتدای عرضه، فراتر از نرخ جک S5 فیسلیفت تعیین شده بود؛ چرا که این خودرو تجهیزات بیشتری دارد و البته برخی قسمتهای ظاهری آن نیز متفاوت است. قیمت KMC X5 در زمان نگارش این گزارش (بهمن 1403) یک میلیارد و 475 میلیون تومان از درب کارخانه و یک میلیارد و 800 میلیون تومان در بازار اعلام میشود. در این محدوده قیمتی جدیترین رقیب KMC X5، ام وی ام X55 پرو از مدیران خودرو خواهد بود.
به علت یکسان بودن اتاق، همان فرم تکراری درب ها، ستون ها و گلگیر ها در اینجا نیز تکرار شده اند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. در زیر این کنسول، فضایی خالی ایجاد شده که میتوان برای قراردادن گوشی یا لوازم کوچک استفاده نمود.
جلوپنجره جدید با خطوط مشکی و کرومی، ظاهری اسپرتتری به خودرو بخشیده و طراحی چراغهای LED در قسمت جلو و عقب باعث بهبود نوردهی و زیبایی آن شده است. همچنین، رینگهای آلومینیومی جدید و طراحی اسپرتتر بدنه، این خودرو را به یک انتخاب مناسب برای کسانی که به دنبال خودرویی با طراحی روز هستند، تبدیل کرده است. کی ام سی j7 یا جک S5؟ این سوالیست که برای خریدارانی که به دنبال خودرویی در رنج قیمتی 1میلیارد و 200 تا 300 میلیون هستند پیش میآید. خودروهای چینی در سالهای اخیر توانستهاند با ارائه امکانات مطلوب و قیمت مناسب، سهم قابلتوجهی از بازار خودروهای داخلی را به خود اختصاص دهند. در این میان، دو مدل از برند کرمان موتور، یعنی جک کی ام سی J7 و جک S5 اتوماتیک، از جمله خودروهای محبوب در بازار ایران محسوب میشوند.
این شراکت تا حدی تداوم پیدا کرده و ریشه دوانیده که حالا کمپانی معتبر چری برای نشان ایرانی ام وی ام یک محصول خاص تولید کرده تا آن را به صورت اختصاصی در بازار ایران عرضه کند. البته انتظار نداریم که کمپانی چری از پلتفرم یا اتاق جدید برای عرضه یک محصول در بازار ایران استفاده کند. بنابراین مطابق انتظار، اتاق و پلتفرم این خودرو کاملا برای بازار ایران آشنا بوده و متعلق به چری تیگو ۷ IE یا همان تیگو ۷ نسل قدیم محسوب میشود.
اما در مقابل، سیستم تهویه این خودرو برخلاف جک S5 اتوماتیک دوکاناله نیست و از نوع الکتریکی است. سنسور پارک جلو و سیستم کنترل حرکت در سراشیبی (HDC) هم دیگر کمبودهای کی ام سی X5 نسبت به جک S5 هستند. با این تفاوت که در کی ام سی X5 به لطف یکسری بهبودهای نرم افزاری، بازدهی پیشرانه کمی بهبود یافته است. اما گیربکس کی ام سی X5 برخلاف جک S5 فاقد حالت تیپ ترونیک است که میتواند یک نقطه ضعف برای این خودرو محسوب شود. KMC J7 بهدلیل طراحی فست بک و ویژگیهای اسپرت، خودرویی با طراحی منحصر به فرد و مدرن است و برای افرادی که به دنبال خودرویی جوانپسند و کارآمد هستند، جذاب به نظر میرسد. در مقابل، JAC S5 با طراحی کراساوور و ویژگیهای سختافزاری خاص، خودرویی مناسب برای خانوادهها و کسانی که به دنبال خودرویی مقاوم و کارآمد هستند، است.
کی ام سی X5 در نمای جلو به دلیل وجود چراغهای بسیار بزرگ و جلوپنجره غول پیکر مشکی رنگ، چهرهای کاملاً شرقی و تاحدودی اغراق شده دارد که به هیچ عنوان شبیه به جک S5 نیست. در مورد صندوق عقب باید اشاره کنیم که فضایی معادل صندوق عقب تیگو ۷ نسل قدیم در محفظه پشت صندلیهای ردیف دوم ام وی ام X77 جانمایی شده که تقریبا معادل ۴۱۰ لیتر است. با اینکه در طراحی بیرونی این خودرو شباهتهایی با جک S3 دیده میشد اما طراحی داخل کابین این دو خودرو کاملاً با یکدیگر متفاوت است و طراحی داخل کابین کی ام سی SR3 به مراتب سبک طراحی بهتر و بروزتری است. علاوه بر این، امکان تست درایو، مشاوره تخصصی از کارشناسان فروش و خدمات پس از فروش با کیفیت، اطمینان از پشتیبانی مستمر خودرو را به شما میدهد. نمایندگی خسروانی 1780 با ارائه طرحهای اقساطی متنوع، خرید خودرو را برای تمامی افراد با بودجههای مختلف تسهیل میکند. در مقایسه ابعاد بدنه، کی ام سی J7 یک سدان با ابعاد 4780 میلیمتر طول، 1820 میلیمتر عرض و 1492 میلیمتر ارتفاع است.
در ادامه جدول مشخصات ظاهری KMC X5 را میبینید و اگر آن را با جک S5 مقایسه کنید، خواهید دید که X5 بهدلیل بازطراحی نمای جلو و عقب، کمی بلندتر از اس ۵ است. سهول X6 به خودی خود در هیچ تست تصادفی شرکت نکرده است؛ با این حال با توجه به اینکه این خودرو تنها یک فیس لیفت از جک S5 است، می توان 5 ستاره ایمنی C-NCAP جک را به حساب سهول یا همان KMC X5 نیز واریز کرد. البته قابل ذکر است که S5 استفاده شده در تست تصادف از 6 ایربگ بهره می برده اما X5 مونتاژی در ایران فاقد ایربگ های پرده ای است که ایمنی آن را در تصادفات جانبی تحت الشعاع قرار می دهد. فضای داخلی KMC X5 جادار و راحت است و به راحتی میتواند راننده و سرنشین قد بلند را در خود جای دهد. صندلیها از روکش چرم مصنوعی با کیفیت بالا ساخته شدهاند و از ارگونومی مناسبی برخوردارند.
کی ام سی X5 با مشخصات فنی فوق، عملکرد قابل قبولی را ارائه میدهد و میتواند X5 را در عرض کمتر از 12 ثانیه از 0 به 100 کیلومتر بر ساعت برساند. فرمان X5 نیز از دقت و حساسیت بالایی برخوردار است و رانندگی با آن لذتبخش است. این خودرو که براساس کراساوور موفق جک یعنی S5 ساخته شده است، نخستین بار در سال 2022 یعنی 3 سال بعد از توقف تولید جک S5 در چین، معرفی و به بازار عرضه شد. کی ام سی X5 از جدیدترین کراساوورهای بازار است که با توجه به ویژگیهای معقول و قیمت رقابتی خود میتواند مورد توجه طیف وسیعی از خریداران قرار بگیرد. به همین دلیل امروز به سراغ بررسی مشخصات کی ام سی X5 آمدهایم و میخواهیم با این فرزند جدید کرمان موتور بیشتر آشنا شویم. اما شباهت ام وی ام X77 با تیگو ۷ تنها از نمای بغل است و چهره قسمت عقب این خودرو به طور کلی تغییر کرده است.
با این حال، این موتور و گیربکس اکنون در KMC X5 عملکردی نسبتا هماهنگ تر دارند. این سبک خودرو با قیمت مشابه سدان، راحتی بیشتر برای رانندگی و البته حس نزدیک به شاسیبلندها را فراهم میکند. احتمالا به همین دلیل، امویام X33 مدیران خودرو برای مدتی نسبتا طولانی، پرفروشترین خودروی چینی بازار ایران بود و حالا جانشین آن نیز در کشور ما مورد استقبال قرار گرفته است. البته همزمان با ناتوانی سایپا و ایران خودرو در تولید انواع شاسی بلند و کراساور، مردم ایران چارهای جز خرید مدلهای چینی ندارند.
چرم مصنوعی و مواد نرم باکیفیت، در بخش بالا و میانی دیده میشوند؛ ضمن اینکه فرمان استفاده شده برای X5 تفاوت جالبی با X55 فراهم میکند. صرفا در ستون انتهای بدنه، شیشهی سیاه اضافه شده است و ادوات پلاستیکی، مشابه قبل هستند. رینگ ۱۷ اینچ برای X5 هماندازهی چرخهای X55 است اما طرح متفاوت و فاقد جزئیات قرمز دارد. بیشترین سرعت کی ام سی X5 در شرایط استاندارد به 170 کیلومتر بر ساعت میرسد. این امکانات باعث راحتی و آسایش بیشتر سرنشینان میشود و تجربه رانندگی را لذتبخشتر میکند.
در قسمت تعلیق هم مشخصات جذابی را میبینیم که شامل سیستم تعلیق مکفرسون در محور جلو و سیستم تعلیق مولتیلینک در محور عقب میشود. این ترکیب را در جک اس ۵ هم دیده بودیم و از آنجایی که مشخصات رینگ و تایر هم تغییر چندانی نکرده، میتوان انتظار سواری مشابه با نسل قبلی را داشت. سیستم تعلیق و ترمز های کی ام سی X5 نیز کاملا مشابه جک S5 است؛ تعلیق مک فرسون در محور جلو و تعلیق مولتی لینک در محور عقب به همراه ترمز های دیسکی در هر چهار چرخ که مجهز به ABS – EBD و EBA هستند.
داشبورد X5 از طراحی مدرن و زیبایی برخوردار است و در آن از متریال باکیفیتی استفاده شده است. همچنین، X5 به امکانات رفاهی متعددی مانند سانروف پانوراما، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر لمسی بزرگ و باکیفیت، دوربین 360 درجه و … مجهز شده است که از نقاط قوت این خودرو محسوب میشوند. کراس اوور KMC X5 در اصل نمونه فیس لیفت و ارتقا یافته S5 است، که در نمای جلو، نمای عقب و طراحی کابین نسبت به نسخه قبلی تغییرات چشمگیری را تجربه کرده است. وقتی به صورت مستقیم به دماغه خودرو نگاه کنید، به زحمت میتوان شباهتی بین KMC X5 و جک S5 پیدا کرد. مهمترین تفاوت فنی X5 با X55 به گیربکس ۶ سرعتهی دبل کلاچه مربوط است که جایگزین نمونهی CVT در X55 شده. اما طراحی داخلی کی ام سی ایکس ۵ نسبت به جک اس ۵ نیو کاملاً عوض شده و حالا اتاق بسیار لوکس، مدرن و جذابتری در این خودرو دیده میشود.
زیر سپر عقب KMC X5 دیفیوزر مشکی رنگ را داریم و دو خروجی اگزوز با حاشیه نقره ای رنگ در دو گوشه سپر طراحی شده اند. گیربکس انتخاب شده برای این خودرو دو کلاچه تر با 6 دنده است، که در محصولات گستردهای با نام JAC دیده میشود و آمار خرابی بالایی ندارد، به شرط این که به سیستم خنککننده آن توجه به خصوصی داشته باشید. پیشرانه 1.5 هم البته نیازمند استفاده از اکتان بوستر در هر بار سوختگیری است. توجه داشته باشید به علت حساسیت بالاتر پیشرانههای پاشش مستقیم به رسوبات، از مکملهای ضد رسوب و تمیزکننده سیستم سوخترسانی هم استفاده کنید. جایی که چینی ها به خوبی روی آن دست گذاشته اند و با استخدام طراحان بزرگ صنعت خودرو توانسته اند نگاه ها را به سمت خودروهای چینی جلب کنند. کی ام سی X5 نیز یکی از همین خودروهاست که از ترندهای روز دنیا برای طراحی آن استفاده شده است.
در مقایسه KMC X5 با ام وی ام X55 میتوان دید با وجود اینکه پیشرانه هر دو خودرو از حجم یکسان بهره میبرند، اما حداکثر قدرت و گشتاور تولیدی موتور X5 کرمان موتور، بیشتر است. همچنین از لحاظ ظاهری هم با توجه به اینکه KMC X5، بعد از X55 Pro مدیران خودرو به بازار معرفی شد، دارای المانهای طراحی بهروزتری است. البته X55 Pro از ایربگ پردهای نیز بهره میبرد که باعث بالا رفتن امنیت خودرو میشود، اما در مقابل، کی ام سی X5 به سقف پانورامیک مجهز شده است که زیبایی بیشتری دارد. در نهایت با وجود اینکه قیمت کارخانه هر دو خودرو، نزدیک به یکدیگر است، اما ماشین X5 کرمان موتور بیش از 180 میلیون تومان در بازار گرانتر معامله میشود. همانند اکثر فیسلیفتها، نمای جانبی KMC X5 تغییر خاصی را تجربه نکرده است و همچنان میتوان شباهتهایی میان کی ام سی X5 و جک S5 را در این خودرو مشاهده کرد. به جرأت میتوان گفت به جز طرح جدید رینگها، هیچ تفاوتی میان X5 کرمان موتور و جک S5 در نمای جانبی مشاهده نمیشود.
اما موتور مدل پرچمدار این کراس اوور خوشاستیل نزدیک به ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ الی ۳۰۰ نیوتن.متر (بسته به کالیبراسیون) گشتاور تولید میکند. این موتور استاندارد آلایندگی یورو ۶ را دارد و به دلیل تجهیز به توربوشارژر نیازمند سوخت باکیفیت است. تقریباً تمامی مصرفکنندگان خودرو در بازار ایران، به خوبی با کراساوور جک آشنا هستند.
برخلاف جک S5 که سعی کرده بود تا شبیه خودروهای هیوندای باشد، ماشین KMCX5 ذات چینی خود را بیشتر از مدل اصلی آشکار میکند. در نمای جلو، یک جلوپنجره بزرگ و ذوزنقهای شکل به چشم میخورد که جلوهای تهاجمی به خودرو بخشیده است. چراغهای روشنایی اصلی همانند بسیاری از رقبای این خودرو، همچون لاماری ایما به قسمتهای جانبی سپر منتقل شدهاند و چراغهای آشکار روی کاپوت، وظیفه نمایش چراغ روشنایی در روز را برعهده دارند.
دیدگاهتان را بنویسید