بررسی خودرو جک s3

جک J4 یا جک S3؛ کدام برای شما مناسب‌تر است؟ خسروانی

چانگان با طراحی بهینه و ایربگ‌های جانبی، رقیبی جدی برای جک S3 به‌حساب می‌آید؛ اما در عوض جک S3 با ارائه امکانات بیشتر و داشتن بازار دست دوم بهتر، مزیت‌هایی را برای خریداران فراهم می‌کند. جک S3 از لحاظ فضای داخلی نیز کابین و صندوق جادارتری دارد و از نظر هماهنگی بین موتور و گیربکس از وضعیت بهتری بهره می‌برد. متاسفانه این روزها قیمت جک S3 در ایران از محدوده خودروهای اقتصادی خارج شده و به ارقام میلیاردی رسیده است. البته سایر خودروها نیز در بازار آزاد گران شده‌اند و حالا دیگر این قیمت‌ها در بازار ایران چندان دور از انتظار و عجیب نیست. به هر حال، شورای رقابت قیمت جک S3 در سال ۱۴۰۲ را ۶۳۲ میلیون تومان اعلام کرده.

جک S3 در بازار با رقبای مختلفی همچون رنو ساندرو استپ وی، ام وی ام X22 و چانگان CS35 مواجه است. هریک از این خودروها ویژگی‌های خاص خود را دارند و می‌توانند انتخاب خریداران را تحت تاثیر قرار دهند. رنو ساندرو استپ وی به دلیل اعتبار برند و هزینه‌های نگهداری پایین‌تر، دارای جایگاه مناسبی در بازار است. دریچه‌های تهویه زیبا و دیگر جزئیات ظریف در بخش‌های مختلف، نمایی جذاب را به‌وجود آورده‌اند. ارگونومی مطلوب دکمه‌ها و ادوات کنترلی، دسترسی به تنظیمات را آسان می‌کند و کیفیت متریال، هرچند در برخی نقاط متوسط است، اما با توجه به رده قیمتی این خودرو کاملا قابل قبول به نظر می‌رسد. این خودرو باوجود ابعاد بزرگ‌تر و ۲۰۰ کیلوگرم وزن بیشتر، حدود ۲ ثانیه زودتر از S3 به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد.

جک J4 با توجه به امکانات و مصرف سوخت بهینه خود، گزینه‌ای اقتصادی محسوب می‌شود و برای افرادی که به دنبال خودرویی کم‌هزینه و کاربردی هستند، مناسب خواهد بود. اگر حاضر هستید مبلغ بیشتری برای امکانات رفاهی و ایمنی بهتر پرداخت کنید، S3 گزینه مطلوب‌تری خواهد بود. این خودرو دارای 6 کیسه هوا برای راننده و سرنشینان جلو و جانبی است که در صورت بروز تصادف از سرنشینان محافظت می‌کند. همچنین، جک اس 3 مجهز به سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم توزیع نیروی ترمز الکترونیکی (EBD) و سیستم کنترل پایداری (ESP) است که در شرایط لغزنده و در هنگام ترمزگیری‌های ناگهانی کمک می‌کند تا خودرو از مسیر منحرف نشود. حداکثر قدرت موتور جک S3 معادل ۱۰۷ اسب بخار است که آن هم در ۶۰۰۰ دور در دقیقه به دست می‌آید. بیشترین گشتاور این پیشرانه نیز به ۱۵۵ نیوتن‌.متر می‌رسد که از ۳۵۰۰ دور در دقیقه در اختیار راننده قرار می‌گیرد.

ام‌وی‌ام X۳۳، با نسخه‌ی فیس‌لیفت‌ عرضه می‌شود و حالا X۳۳ S اسپرت نام دارد که با پیشرانه‌ی ۲ لیتری به قدرت ۱۳۴ اسب‌بخار، اعتماد عامه‌ی مردم را جلب کرده است. از سوی بازار داخلی، کیفیت ساخت و استهلاک قطعات X۳۳، قابل قبول ارزیابی می‌شود و البته با کمی قیمتی بالاتر از جک S۳، جذابیت زیادی برای خریدار ایرانی دارد. مدل جدید X33 با گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته (غیر CVT) ساخت ۱۴۰۱، هم‌اکنون ۶۸۰ تا ۷۰۰ میلیون قیمت دارد و نسخه‌ی CVT مونتاژ ۱۳۹۹ با کارکرد کمتر از ۵۰ هزار کیلومتر، حدود ۵۰۰ تا ۵۵۰ میلیون تومان است.

با این حال، اگر به دنبال خودرویی با توان بیشتر و عملکرد بهتر در جاده‌های ناهموار هستید، ممکن است جک اس 3 نتواند تمام انتظارات شما را برآورده کند. تصمیم‌گیری برای خرید این خودرو باید بر اساس نیازها و انتظارات خاص شما انجام شود. نمای عقب جک S3 نیز ناهماهنگی خود با سایر بخش ها را حفظ کرده و شاید زشت ترین بخش ظاهری این خودرو باشد. چراغ های دنده عقب و مه شکن روی سپر قرار دارند و 2 سر اگزوز تزئینی نیز دو طرف آن به چشم می خورد. نکته مهم درمورد کلاس بدنه جک s3 این است که برخی معتقدند این محصول جک بیشتر شبیه ماشین هاچ‌بک است و نباید آن را شاسی‌بلند دانست.

کراس اوور کوچک چینی در بازار آزاد خرداد ۱۴۰۲ با مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود. مقایسه جک s3 و چانگان CS35 نشان می‌دهد که در ساخت رقیب چینی جک از مواد و طراحی بهتری استفاده شده است. حجم موتور هر دو ماشین یکسان است، ولی چانگان CS35 عملکرد فنی بهتر و قدرت بالاتری دارد.

همچنین خودروی یادشده از سیستم كنترل فشار باد چرخ ها TPMS به عنوان یک ابزار هشداردهنده ایمنی بهره می‌گیرد. خودروی یادشده به دلایل مختلف، توانسته است به بازار کشورهایی همچون ایتالیا نیز ورود کند. همراه مکانیک قصد دارد تا مشخصات فنی جک s3 را به صورت تخصصی در این مطلب در قسمت‌های مختلف بررسی کند. جک S3 رقبایی همچون هایما S5، ام وی ام X22، لیفان X60، چانگان CS35 و ام وی ام X33 را در مقابل دارد. جک S3 یکی از بهترین خودروهای حاضر در این بازه قیمتی به شمار می‌رود چراکه در کنار کیفیت مناسب، بازار خریدوفروش خوبی دارد و راحت‌تر به فروش می‌رسد و خدمات پس از فروش بهتری برای آن عرضه می‌شود. فرم جلوپنجره استفاده‌شده در این خودرو الهام گرفته‌شده از محصول الانترا کمپانی هیوندای است که با داشتن ۳ نوار کرومی منحنی شکل و قرار گرفتن لوگوی کمپانی JAC در وسط، فضای نسبتاً زیادی را از قسمت جلوی خودرو گرفته که با اجزای دیگر خودرو هماهنگی لازم را ندارد.

مجموعه فروشگاه های لوازم یدکی طهران کمپانی، دو  شعبه فعال در تهران و رشت  دارد و شما می توانید از ساعت 9 صبح تا 9 شب  در تمامی ایام سال، قادر به خرید لوازم یدکی از آن هستید. لوازم یدکی ام وی ام، لوازم یدکی جک، لوازم یدکی لیفان، لوازم یدکی برلیانس، لوازم یدکی فونیکس، لوازم یدکی چری، لوازم یدکی هایما، لوازم یدکی جیلی، لوازم یدکی چانگان و لوازم یدکی دانگ فنگ در طهران کمپانی به فروش می‌رسند. صفحه نمایش لمسی در مرکز داشبورد قرار دارد که امکاناتی مانند سیستم چندرسانه‌ای، ناوبری و اتصال به تلفن همراه را فراهم می کند. گیربکس‌های CVT نیز با شتاب و چابکی میانه چندانی ندارند و تنها به دلیل عملکرد نرم، گزینه مناسبی برای کاربردهای خانوادگی به حساب می‌آیند.

جک J4 به یک موتور 1.6 لیتری مجهز است که توان تولید 118 اسب بخار قدرت را دارد. این موتور به همراه گیربکس CVT، ترکیبی اقتصادی و کم‌مصرف را ارائه می‌دهد و تجربه رانندگی نرمی را فراهم می‌کند. مصرف سوخت پایین، یکی از مزایای اصلی این خودرو برای کسانی است که به دنبال کاهش هزینه‌های سوخت هستند. اگرچه جک S3 از برخی ایرادهای طراحی در ظاهر و کابین رنج می‌برد، اما امکانات متنوع و ارتفاع بیشتر از سطح زمین، ارزش خرید این خودرو را برای بسیاری از خریداران افزایش داده است. با ورود به داخل جک s3، کیفیت طراحی و ارگونومی مناسب اجزاء داخلی آن بیشتر به چشم می‌آید و ترکیب امکانات مختلف و استفاده از متریال قابل قبول، حس خوبی را به سرنشینان منتقل می‌کند. هرچند عرض کم صندلی‌های عقب، نشستن سه بزرگسال را کمی دشوار کرده است، اما این خودرو فضای کافی برای استفاده‌های خانوادگی را دارد.

برای افرادی که به دنبال خودرویی مقرون به صرفه با ظاهر جذاب و امکانات مناسب هستند، جک S3 میتواند یک گزینه خوب در بازار کراس اوورها باشد. شتاب صفر تا صد 10.8 ثانیه‌‌ای خودرو را شاید بتوانیم مهم‌ترین مورد از مشخصات فنی جک s3 بدانیم. عددی که شاید برای بسیاری از خوانندگان با چنین موتوری غیرقابل‌انتظار باشد، اما اس 3 چینی آن را ثبت کرده‌است. چراغ‌های مه شکن رو سپر مشکی جک S3 و زیر جلوپنجره‌ی خودرو طراحی‌شده که باعث ایجاد فضای خالی در زیر چراغ‌های جلوی خودرو می‌شود که نسبت به خودروی جک S5 امتیازی منفی در طراحی نمای جلوی خودرو محسوب می‌شود. طراحی ظاهری جک اس ۳ همانند دیگر محصولات شاسی‌بلند این خودروساز چینی به‌شدت تحت تأثیر محصولات هیوندای صورت گرفته است.

این محصول شاید در طراحی بیرونی ضعف‌هایی داشته باشد اما در داخل کابین به ترکیبی زیبا و هماهنگ دست یافته که همه جوره شما را راضی نگاه خواهد داشت. اندک مشکلات کیفی قابل مشاهده هم برای این رنج قیمتی کاملاً طبیعی به نظر می‍‌رسد و نمی‌توان ایراد چندانی به نماینده اقتصادی جک وارد نمود. داشبورد حجیم، نشانگرهای اسپرت پشت‎‌آمپر، دریچه‌های خوش استایل تهویه و امکانات قابل قبولی که در قسمت‌های مختلف به چشم می‌آیند از جمله نکاتی هستند که به افزایش جذابیت‌های کابین جک s3 یاری رسانده‌اند و ارگونومی مطلوب، این مزیت‌ها را تکمیل نموده است. حداکثر سرعت آن 175 کیلومتر در ساعت و میانگین مصرف سوخت آن نیز 7 لیتر در ازای صد کیلومتر است.

کیفیت ساخت بدنه جک S3 در حد قابل‌قبولی است و درزها و پانل‌ها به‌خوبی به هم چفت شده‌اند. زیر کاپوت جک S3، یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی قرار گرفته است که با 107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور، شما را در جاده‌ها همراهی می‌کند. این موتور با گیربکس‌های 5 سرعته دستی یا CVT اتوماتیک هماهنگ می‌شود تا رانندگی لذت‌بخشی را به شما هدیه دهد. شتاب صفر تا صد جک S3 با گیربکس دستی 11.8 ثانیه و با گیربکس اتوماتیک 10.8 ثانیه و حداکثر سرعت این خودرو 175 کیلومتر بر ساعت است.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حدود 7 لیتر در هر 100 کیلومتر است که آن را به گزینه ای مناسب برای رانندگی های روزانه و سفرهای درون شهری تبدیل میکند. فضای کابین جک S3 با توجه به ابعاد جمع و جور خودرو، برای خانواده های کوچک یا افراد مجرد کاملاً مناسب است. صندلی‌ها راحت و با پوشش های پارچه ای یا چرمی عرضه می شوند و فضای مناسبی برای سر و پای سرنشینان جلو و عقب فراهم می کنند. بسیاری افراد اعتقاد دارند که ظاهر بیرونی ماشین برای دیگران است و در نتیجه باید به دیزاین داخلی که بصورت مداوم در دایره دید خودمان قرار می‌گیرد اهمیت بیشتری بدهیم.

کارنامه جک در ایران با توجه به استقبال عمومی از سدان J5 و کراس‌اوور S5 نشان می‌دهد که این برند می‌تواند در آینده نیز سهم زیادی از بازار خودروهای وارداتی را به خود اختصاص دهد.اولین خودروهای برند جک در سال 1391 و توسط شرکت کرمان خودرو به ایران وارد شد. اما با ورود جی 5 در سال 1394 و ماشین جک اس 5 در سال 1395 این برند به محبوبیت زیادی در میان خریداران دست پیدا کرد. جک S3 اولین بار در سال 2014 در بازار چین تولید شد و در سال 2017 نسخه فیس‌لیفت شده آن با کمی تغییرات در جلوپنجره به بازار ایران وارد شد.اس 3 یک خودروی کراس‌اوور جمع و جور و شهری است که نسبت به برادر بزرگتر خود S5 ابعاد کوچکتری دارد. با توجه به امکانات و تجهیزات قابل قبول، مصرف سوخت مناسب و سازگاری با شرایط آب و هوایی ایران، شاسی بلند S3 خیلی زود توانست رضایت مصرف‌کنندگان را به‌همراه داشته باشد.

با این شرایط، از دیدگاه نگارنده، خرید X33 با گیربکس اتوماتیک جدید یا CVT قدیمی، منطقی‌تر از جک S3 است. نسخه‌ای از جک S۳ که برای واردات به ایران انتخاب شده، پیش از این در بازار چند کشور دنیا وجود داشته است. آنچه نکته مثبت کراس‌اور کامپکت جک نسبت به دیگر محصولات چینی عنوان می‌شود، سیستم تعلیق نرم و فنربندی قابل قبول در دست‌اندازها است. هرچند راننده‌ی S۳، با هدف تپه‌نوردی و سفرهای خارج جاده، به سراع این خودرو نمی‌رود؛ می‌توان در سرعت‌گیرهای شهری و حرکت با سرعت پایین در مسیرهای خاکی دارای پستی بلندی متوسط، روی توانایی‌های S۳ حساب کرد. رانندگی با این محصول، نرم و قابل قبول توصیف شده است؛ هرچند صدای پیشرانه تا حدودی در کابین شنیده می‌شود و کیفیت عایق‌کاری، در حد خودروهای کره‌ای نیست. از نکات مثبت در طراحی داخلی جک S۳، می‌توان به خلاصه بودن کلیدها و پرهیز از شلوغی گیج‌کننده با انبوه دکمه‌ها اشاره کرد.

خودروسازی جک یا به بیان صحیح‌تر، جِی اِی سی (JAC) با نام کامل JAC Motors در سال ۱۹۶۴ شکل گرفت. این برند، کمتر از ۱۵ سال سابقه‌ی مفید در ساخت خودروهای خانوادگی دارد و پیش‌تر بر تولید کامیون‌های سایز متوسط تجاری متمرکز بوده است. تنوع سبد محصولات جک، قابل تأمل است و امروزه چهار مدل سواری J4 ،J5 ،J6 و A60، همراه‌با چهار شاسی‌بلند S2 ،S3 ،S5 و S7 را شامل می‌شود. این خودروساز چینی، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای هم بر محصولات تمام الکتریکی داشته است و در حال حاضر یک مدل سواری و یک مدل کراس‌اور از این نوع، تولید می‌کند. در مجموع، تیراژ تولید جک حدود ۶۰۰ هزار دستگاه در سال است و عمده‌ی محصولات آن، در بازار داخلی چین فروخته می‌شوند.

در قسمت عقب خودرو، طراحی چراغ ها و درب صندوق به نحوی است که تناسب خوبی با بخش جلو و خطوط بدنه دارد. در مجموع، جک S3 با ابعادی کوچک و طراحی مدرن، خودرویی جذاب برای شهر و رانندگی روزمره است. کرمان موتور s3 از قطعات زیبایی ساخته شده که هر کدام از آن ها به تنهایی طراحی جذابی دارند، اما متاسفانه عدم رعایت تناسب میان بخش‌های مختلف، بخش اعظم زحمات طراحان را هدر داده و محصول نهایی از بسیاری زوایا ناهماهنگ از کار درآمده است. مثلاً جلوپنجره بیش از حد بزرگ و رینگ‌ها زیادی کوچک در نظر گرفته شده‌اند و کاپوت بسیار کوتاه ماشین نیز هیچ سنخیتی با شیشه بلند و حالت خاص ستون A ندارد. محل نصب آینه‌های جانبی هم چندان مناسب به نظر نمی‌رسد و عدم توازن میان عرض و ارتفاع خودرو، هارمونی کلی را خدشه‌دار نموده است. فقط 2 کیسه هوای سرنشین و راننده در جک اس 3 وجود دارد که باعث می‌شود امتیاز ایمنی خودرو به‌شکل قابل‌ملاحظه‌ای کاهش پیدا کند.

مانیتور ۷ اینچ، جذابیت اصلی کابین است و البته قطعات نقره‌ای‌رنگ و شبه‌فلز، زیبایی فضای داخلی S3 را افزایش می‌دهند. یک نمایشگر باریک هم برای اطلاع‌رسانی ساعت و هشدارهایی مثل نبستن کمربند ایمنی، بالاتر از مانیتور اصلی و روی داشبورد قرار دارد. به گزارش خبرگزاری ایمنا، کی ام سی SR3 نسخه فیس لیفت و بروز شده جک S3 به شمار می‌رود که شرکت کرمان موتور آن را به عنوان جایگزین جک S3 رونمایی کرده است. در جک S3، جزئیات دقیق و ارگونومی مناسب باعث می‌شوند که تجربه رانندگی و حضور در کابین لذت‌بخش باشد.

از دیگر موارد عجیب S3، باید به باک ۴۵ لیتری آن اشاره کرد که برای یک کراس‌اور، عجیب به نظر می‌رسد. کوتاه بودن کاپوت جلو، به زیبایی خودرو لطمه می‌زند و البته نقش زیادی در کاهش هزینه‌های تولید دارد؛ اما مانور با جک را ساده‌تر کرده است. سقف S۳ شیب زیادی در قسمت عقب دارد که باعث می‌شود سرنشین جلو، از فضای خوبی در بالای سر استفاده کند؛ اما برای سرنشینان عقب با قد بالای ۱۸۵ سانتی‌متر، مشکل‌ساز است. این موضوع، در رانندگی طبیعی به چشم نمی‌آید؛ اما با حضور خودرو در دست‌اندازهای عمیق، می‌تواند منجر به برخورد سر مسافر عقب با سقف شود. علاوه بر این، عرض کم خودرو مانع از حضور راحت ۵ سرنشین در جک S۳ خواهد شد؛ مگر اینکه افرادی لاغر اندام از این محصول استفاده کنند. کم‌عرض بودن خودرو، حتی راننده و سرنشین جلو را تحت تأثیر قرار می‌دهد و کمی ناراحت است.

این خودرو به طور متوسط حدود 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف می‌کند که برای یک خودروی کراس‌اوور بسیار مقرون به‌صرفه است و باعث کاهش هزینه‌های سوخت در بلندمدت می‌شود. یک کراس‌اوور جمع‌وجور مانند جک S3 با طراحی مدرن و اسپرت، امکانات رفاهی و ایمنی مناسب و قیمت رقابتی، به‌عنوان یک انتخاب ایده‌آل برای خانواده‌های جوان و افراد مجرد به‌حساب می‌آید. شرکت جک موتورز، تولید‌کننده انواع ماشین جک، اولین بار در سال 2014 مدل s3 را معرفی و سپس در سال 1395، کرمان موتور این خودرو را به ایران وارد کرد.

طراحی فضای داخلی اس 3 کاملا معقول است و شاید تنها مورد عجیبش داشبورد بسیار حجیم آن باشد که البته حجیم بودن طراحی آن به علت فرم خاص ستون A گریز ناپذیر است. در قسمت بالایی کنسول میانی داشبورد یک مانیتور برای سیستم مولتی مدیا به چشم می خورد و در زیر آن نیز مانیتور پنل تهویه مطبوع اتوماتیک وجود دارد کمی پایین تر هم یک محفظه برای قرار دادن وسایل که در خود خروجی برق 12 ولت و فندکی را هم قرار داده به چشم می خورد. صفحه کیلومتر و فرمان جک S3 کاملا شبیه به جک S5 است و کلید های کنترل سیستم مولتی مدیا و کروز کنترل نیز روی آن به چشم می خورد.

سپر این خودو، نسبتا ساده طراحی شده و تنها در بخش کوچی از فضای زیر، دارای پلاستیک سیاه‌رنگ است. خطوط بدنه، با احتیاط زیاد و بسیار کم‌عمق در سپر S۳ استفاده شده‌اند که علاوه بر کاهش هزینه‌های تولید، ریسک شلوغ شدن و به‌هم ریختگی در طراحی این کراس‌اور را کاهش می‌دهد. از سویی دیگر، چراغ مه‌شکن هم در قسمت پلاستیکی جا داده شده است که باعث ایجاد فضای خالی قابل‌توجه در لبه‌ی جانبی سپر و زیر چراغ اصلی شده است. از نکات مثبت در نمای اصلی این خودرو، می‌توان به فرم خوب کاپوت اشاره کرد که در راستای ستون A و هماهنگ با فرم چراغ جلو، دارای خطوط حجم‌دهنده است.

این مطلب از لوازم یدکی طهران کمپانی را با بررسی جک s3 از نظر مشخصات و عملکرد فنی آغاز می‌کنیم و پس از کاوش کامل، به سراغ طراحی ظاهری و امکانات داخل ماشین جک اس ۳ می‌رویم. به روال جذاب‌ترین بخش‌ مطالب نقد و بررسی خودرو، از تجهیزات جک اس ۳ می‌گوییم و مهم‌ترین معایب و مزایای این محصول کرمان‌موتور را بر اساس تجربه کاربران و کارشناسان خودرو فهرست می‌کنیم. کمپانی جک از خودروسازان خوشنام چینی حاضر در بازار داخل به حساب می‌آید که اغلب محصولاتش در کشورمان مورد استقبال قرار گرفته‌اند. کیفیت قابل‌قبول و استفاده از آپشن‌های مناسب از جمله نقات قوتی هستند که باعث شدند اعتبار این برند روندی صعودی داشته باشد. در این بین نباید نقش کرمان‌موتور را به عنوان نماینده فروش جک نیز نادیده گرفت، چراکه خودروساز وطنی با تداوم عرضه و ارائه خدمات نسبتا خوب، زمینه را برای عرض اندام بهتر محصولات کمپانی JAC مهیا نموده است.

اما به هر حال ، ظاهر جک S3، به‌ویژه در بخش طراحی چهره هماهنگی چندانی با استایل بدنه ندارد. ضمن آن که بدنه خودرو هم می‌توانست با کمی حجم‌پردازی بیشتر و طراحی بهتر نمای عقب، جذاب‌تر باشد. بین پانل‌ های مخصوص دور موتور و سرعت ماشین دو بخش دیگر را قرار داده ‌اند که شامل مانیتور برای اطلاع دادن مصرف سوخت و کیلومتر و … می ‌باشد و در بخش دیگر هم هشدار دهنده های لامپ مثل ایرادات باتری، فشار روغن، نقض در لنت و … وجود دارد. در نمای جلوی جک S3 یک جلو پنجره بسیار بزرگ با تزئینات کرومی که تناسبی با ابعاد خودرو ندارد به چشم می خورد.

جک S3 یکی از کراس‌اوورهای کوچک شرکت JAC Motors است که با هدف جلب نظر مشتریانی که به دنبال خودرویی اقتصادی، خانوادگی و مناسب برای استفاده شهری هستند، به بازار ایران عرضه شده است. این خودرو توسط کرمان موتور مونتاژ و وارد بازار ایران شده و با توجه به طراحی جذاب، امکانات مناسب و قیمت رقابتی، توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کند. در این مقاله به بررسی کامل جک S3 از نظر طراحی، فضای داخلی، مشخصات فنی، ایمنی و امکانات رفاهی خواهیم پرداخت تا به شما در تصمیم‌گیری برای خرید این خودرو کمک کنیم.

همچنین ارتفاع نسبتاً بالای خودرو و استفاده از رینگ های آلومینیومی در اندازه های متنوع به ظاهر کراس اووری آن تأکید می کنند. این خودرو با خطوط تیز و دینامیک در بدنه، جلو پنجره بزرگ و کرومی و چراغ های LED، ظاهری اسپرت و جذاب دارد. نسخه موجود خودروی یادشده در ایران که با نام جک s3 شناخته می‌شود، در واقع همان مدل ابتدایی است که در سال 2014 به تولید انبوه رسید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *