بررسی وضعیت خودرو ثبت نامی سایپا

مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی saipacorp com

در این قسمت افراد باید از گزینه های مشاهده شده بر روی گزینه لیست ثبت نام ها و پرداخت ها کلیک کنند. مبایعه نامه خودرو یکی از مهم‌ترین اسناد در معاملات خرید و فروش ماشین است که به‌عنوان مدرک قانونی برای اثبات مالکیت و تعهدات مالی طرفین شناخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ورود به سایت کویر موتور می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید. بلاگ ازکی راهنمای کامل و جامع برای کسب اطلاعات و اخبار در حوزه بیمه است که هدف آن پاسخ‌گویی به تمام سوالات بیمه‌ای مخاطبین است. شما می‌توانید تمامی اخبار، قوانین و اطلاعاتی که درباره خرید و استفاده از انواع بیمه نیاز دارید را در این وبلاگ مطالعه کنید. سامانه مشورت یک مرجع آموزشی و مشاوره ای کامل در زمینه استفاده از خدمات الکترونیک سامانه های اینترنتی است که در راستای ارتقا سطح علمی و اطلاعاتی جامعه در رابطه با خدمات الکترونیک با اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح فعالیت دارد.

اگر برای ثبت نام خودرو اقدام کرده اید، باید بدانید که چطور پیگیری کنید و مراحل لازم برای دریافت خودروی مورد نظرتان را انجام دهید. در صفحه جدید، شماره پذیرش، شماره درخواست،‌ کد ملی، شماره شناسنامه و کد را وارد کنید. علت تاخیر تحویل خودرو در نمایندگی های خودروساز مختلف به عوامل زیادی بستگی دارد. به همین منظور پس از مراجعه به سایت مشتری باید مطابق تصویر زیر بر روی گزینه تماس با ما که در کادر قرمز رنگ قرار دارد، کلیک کرده و سپس با انتخاب یکی از راه های ارتباطی مورد نظر، فرآیند بررسی وضعیت مشتری خودرو را تکمیل کند.

بنابراین همانند نحوه پیگیری تحویل خودرو در سایپا، فرم بررسی وضعیت مشتری خودرو زامیاد پس از مراجعه به سایت saipacorp.com، مطابق تصویر زیر می باشد. از این رو در گام بعدی با کلیک بر روی گزینه وضعیت خودروی مشتری از لیست خدمات موجود در قسمت فروش، فرم پیگیری خودرو برای خریداران نمایش داده می شود. پس از مراجعه به سایت صفحه بررسی وضعیت مشتری خودرو سایپا مانند تصویر زیر برای کاربر نمایش داده می شود.

از طرفی لازم است حواستان به پیامک و اطلاعیه‌های این شرکت باشد تا زمان ارسال دعوتنامه سایپا ساینا، اطلس، کوییک یا هر خودروی دیگری که ثبت‌نام کرده‌اید را متوجه شوید. پس از مشاهده وضعیت خودرو، چنانچه خودروی شما آماده تحویل باشد باید با داشتن مدارکی چون برگه خرید اینترنتی یا فرم قرارداد خرید خودرو و اطلاعات هویتی و … به نمایندگی اعلام شده مراجعه کنید. توجه داشته باشید که در صورت عدم داشتن هر یک از مدارک، خودروی شما تحویل داده نخواهد شد. اگر در سال گذشته در طرح‌های قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده‌اید و اولویت شما برای پاییز و زمستان سال جاری تعیین شده، احتمالاً با پیام «ارسال به خودروساز» در پروفایل خود مواجه شده‌اید. درج این پیام یعنی این که باید منتظر پیامک واریز وجه از سوی خودروساز بمانید و بعد از تکمیل وجه، می‌توانید برای بستن قرارداد به نمایندگی مراجعه کنید و منتظر تحویل خودروی خود بمانید.

شرکت سایپا یکی از بزرگترین مجموعه های خودرو سازی در ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۴۶ شمسی آغاز کرده و از آن زمان تاکنون خدمات و محصولات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می کند. این شرکت جهت رفاه حال مشتریان خود، همراه با افزایش استفاده از خدمات آنلاین و اینترنتی، سامانه ای را راه اندازی کرده تا از این پس بتواند در کنار خدمات حضوری، انواع خدمات غیرحضوری و آنلاین را نیز ارائه کند. به همین دلیل با راه اندازی سامانه saipacorp.com، امکان مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی برای آن دسته از مشتریانی که قبلا برای خرید خودرو ثبت نام کرده بودند، فراهم شد. در این مقاله علاوه بر ارائه راهنمای تصویری چگونگی پیگیری وضعیت خودرو، به سوال پرتکرار کاربران یعنی «چرا وضعیت خودرو مشتری سایپا بالا نمیاد؟» نیز پاسخ خواهیم داد. شماره درخواست یک کد 8 رقمی است که مربوط به سامانه های اطلاعاتی شرکت سایپا می باشد و برای هر فاکتور به سورت مجزا قید می شود. پیگیری وضعیت خودرو مشتری سایپا با شماره درخواست به صورتی است که مشتری با وارد شدن به صفحه وضعیت خودرو و ثبت این اطلاعات می تواند از زمان تحویل خودرو خود مطلع شود.

درصورتی‌که بودجه لازم برای ثبت نام در طرح‌های فروش سایپا را ندارید، می‌توانید از خدمت شرایط فروش اقساطی سایپا که توسط همراه مکانیک ارائه می‌شود، بهره‌مند شوید. آن‌طور که سایت سایپا در سایت خود اعلام کرده، شماره پذیرش بعد از بستن قرارداد و نهایی شدن پذیرش پرونده شما در سیستم فروش سایپا برایتان پیامک می‌شود. روش دیگری که از طریق آن می‌ توان وضعیت خودرو را پیگیری کرد روش پیگیری خودرو با شماره ردیف قرارداد سایپا است.

همان‌طور که مشاهده کردید، این امکان برای شما فراهم شده است که با وارد کردن اطلاعات شخصی مثل کد ملی به راحتی پیگیری خودرو خود را از طریق وب‌سایت‌های ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و مدیران خودرو انجام دهید. برای کارهای مختلف مثل استعلام پلاک فعال، پرداخت خلافی، پرداخت عوارض خودرو و… و در کل هر خدمتی که برای خودروی خود نیاز دارید می توانید روی کمک آیتول حساب باز کنید. لازم به ذکر است که ایران خودرو معمولا نتایج پیگیری را به‌صورت پیامک به شماره همراه شما ارسال می‌کند. در برخی موارد با مراجعه به بخش مربوطه می‌توانید روز و ساعت دقیق تحویل خودرو را خودتان انتخاب کنید. پس از آماده شدن خودرو برای پیگیری کارت سبز، سند، بیمه و … نیز از طریق سامانه اقدام کنید.

مشتریان می توانند با در دست داشتن کارت ملی خود، به نمایندگی انتخاب در زمان ثبت نام مراجعه کرده و از آخرین وضعیت خودروشان مطلع شوند. به همین خاطر، مشتریان اغلب استفاده از روش های غیر حضوری را نسبت به آن ترجیح می دهند. علاوه بر این، وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی تنها در صورتی قابل مشاهده است که فاکتور خودرو به نام خریداری ثبت نهایی شده و ارسال شده باشد. در صورتی که هنوز اتوموبیل خریداری شده شما توسط شرکت فاکتور نشده باشد، امکان بررسی وضعیت از طریق نمایندگی ها وجود نداشته و باید سراغ سایر روش های موجود بروید. در ادامه، شیوه های دیگر پیگیری وضعیت خودرو سایپا که عمدتا آنلاین هستند را هم برای تان آورده ایم. از این رو مشتری پس از تکمیل فرم پیگیری وضعیت خودرو برند کرمان موتور، امکان دستیابی به جدول زمان بندی پیگیری تحویل ماشین خود را دارا می باشد.

۴️⃣ با ورود به صفحه جدید می توانید برای مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی اقدام کنید. به همین منظور نیز باید اطلاعاتی چون کد ملی، شماره شناسنامه، شماره پذيرش و شماره درخواست خود را وارد کنید. پس از درج عبارت امنیتی نشان داده شده در تصویر، بر روی «مشاهده وضعیت» کلیک کنید. از این رو خریداران با مراجعه به سایت customer.ikco.ir امکان مشاهده خدمات در زمینه پیگیری تحویل ماشین و تكمیل مراحل ثبت نام تا مرحله تحویل ماشین خود را دارا می باشند. مطابق تصویر زیر در میز خدمت مشتری در نظر گرفته شده ایران خودرو برای بررسی وضعیت مشتری خودرو، اطلاعات شفافی در بخش های متنوع آن نظیر سوالات متداول و راهنمای خریداران وجود دارد.

برای بررسی و استعلام اسامی پذیرفته‌شدگان در قرعه‌کشی هم می‌توانید به سامانه سایپا مراجعه کنید. به‌طور کلی، پیگیری امورات مختلف مربوط به این شرکت از راه سامانه‌های آنلاین مقدور شده و به کاربران امکان صرفه‌جویی در زمان را می‌دهد. منتظر نتایج سایپا هستید؟ قصد پیگیری خودروی سایپای خود را دارید؟ اگر نتیجه‌ای جالب توجه دریافت کردید، ما را هم در جریان بگذارید. شما در سامانه یکپارچه چه خودرویی ثبت‌نام کرده بودید؟ وجه خودرو را واریز کردید؟ به نظرتان چرا بسیاری از مردم از خریدشان انصراف می‌دهند؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌تان را برایمان بنویسید. در ادامه لیست اسامی پذیرفته شدگان قرعه کشی محصولات سایپا مطابق با تصویر زیر مشخص شده و افراد می بایست برای مشاهده پذیرفته شدگان، کد پیگیری را وارد نموده و بر روی گزینه جستجو کلیک کنند. اگر بعد از خواندن این مقاله، سوال یا ابهامی در خصوص وضعیت خودرو مشتری سایپا داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.

پیگیری وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی یکی از روش های شایع است که تقریبا تمامی افراد ترجیح می دهند تا برای اطلاع از زمان تحویل خودرو از این امکان بهره ببرند. در این مقاله از سایت مشورت، به روش‌های بررسی وضعیت خودرو مشتری سایپا با استفاده از روش‌هایی شامل شماره درخواست، کد ملی، شماره ردیف قرارداد، تماس تلفنی و به‌صورت حضوری اشاره کردیم. ما در مجموعه مشورت همه روزه و حتی در روزهای تعطیل، در ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب، پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم. ضمن اینکه می‌توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها نیز با ما به اشتراک بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما عزیزان را درج کنیم.

پس از درج تمامی اطلاعات و واریز هزینه، درخواست شما توسط کارشناسان سایپا بررسی شده و فرم قرارداد تحویل مشتری داده می شود. شرکت خودرو سازی سایپا یکی از بزرگ ترین مجموعه های خودرو سازی در ایران است و از زمان تاسیس تا کنون محصولات مختلفی را به مشتریان و متقاضیان خود ارائه کرده است. همچنین این شرکت برخی از خودروهایی که تقاضای کمتری دارند را در قالب طرح فروش بدون قرعه کشی عرضه کرده و افراد از زمان شروع طرح تا تکمیل فروش می توانند برای خرید خودرو اقدام کنند. شرکت سایپا در زمان تحویل خودرو به مشتریان مدارک و اسنادی را از افراد دریافت می کند.

امکان ثبت نام اینترنتی خودرو، یکی از بزرگ ترین و مهم ترین خدمات آنلاین ارائه شده از طریق این وبسایت است. همچنین امکان مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی نیز برای خریداران خودرو سایپا فراهم شد. بدین منظور نیز در مقاله فوق چگونگی مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی را به همراه راهنمای تصویری ارائه کردیم. یکی از اطلاعاتی که افراد هنگام ثبت نام در طرح های فروش خودرو باید وارد کنند، کد ملی بوده و اشخاص برای ورود به سامانه فروش خودرو شرکت سایپا می توانند از کد ملی و رمز عبور ثبت نام خود بهره ببرند. افراد امکان پیگیری ثبت نام سایپا با کد ملی را به صورت مستقیم نداشته و اشخاص تنها از طریق کد رهگیری خود می توانند برای مشاهده نتایج پذیرفته شدگان هریک از طرح های فروش خودرو شرکت سایپا اقدام کنند. شرکت سایپا به منظور ایجاد امکانات برای مشتریان خود، امکان پیگیری وضعیت خودرو مشتری سایپا را به وجود آورده است.

با استفاده از کد ملی و ورود به صفحه اصلی پیگیری وضعیت خودروی شرکت سایپا هم می‌توانید از وضعیت تحویل خودرو مطلع شوید. برای آغاز مراحل پیگیری تحویل ماشین مدیران خودرو، خریدار ابتدا باید به سایت toptec.mvmco.ir مراجعه کند. در گام بعدی کاربر باید نوع برند خودرویی که هنگام ثبت نام انتخاب کرده است را در فرم بررسی وضعیت مشتری خودرو برای اطلاع از پیگیری تحویل ماشین خود، انتخاب کند. در واقع نوع برند انتخابی خودو در فرم پیگیری وضعیت خودرو مشتری به دو برند چری و ام وی ام دسته بندی می شود و جزئیات دیگری از مدل ماشین را شامل نمی شود.

در گذشته با توجه به نبود این فرایند و مراجعه مستقیم متقاضیان خودرو به نمایندگی‌های معتبر خودروسازان، پیگیری زمان تحویل و دیگر جزئیات مربوط به تحویل خودرو نیز از همان طریق انجام میشد. اما به دلیل تغییر این روند و به وجود آمدن چالش برای متقاضیان و همچنین ناهماهنگی اطلاعات، شرکت‌های خودروسازی با ایجاد سامانه‌هایی جهت پیگیری وضعیت خودرو مشتری، اقدامی‌بزرگ در جهت اطمینان خاطر مشتریان کردند. به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصاد100، شرکت سایپا با راه اندازی سامانه ای، امکان پیگیری وضعیت خودروهای ثبت نامی را برای مشتریان فراهم کرده است. خریداران می توانند به سایت سایپا مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری، از وضعیت تحویل خودرو مطلع شوند. پیگیری ثبت نام سایپا توسط متقاضیان، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و افراد باید در بازه زمانی مشخص برای پیگیری ثبت نام این شرکت اقدام کرده تا از مراحل دریافت خودرو ثبت نامی خود جا نمانند.

چرا که امکان ثبت نام اینترنتی خودرو های آرین پارس موتور از طریق سامانه های فروش آن هنوز راه اندازی نشده است و مشتریان برای آگاهی و بررسی وضعیت تحویل خودرو خود باید از طریق نمایندگی فروشی که ثبت نام خود را تکمیل کرده اند، مراجعه کنند. در حال حاضر نمایندگی خودرو زامیاد، یكی از شركت های بزرگ گروه خودروسازی شرکت سایپا به شمار می رود. ۵️⃣ با طی کردن مراحل فوق موفق به مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی خواهید شد. توجه داشته باشید که در برخی مواقع، مشتریان نمی توانند وضعیت خودروی خود را مشاهده کنند و سوال می کنند که «چرا وضعیت خودرو مشتری سایپا بالا نمیاد؟»، به دلیل پرتکرار بودن این سوال، در بخش بعدی به بررسی دلایل رخ دادن این مشکل خواهیم پرداخت.

البته توجه داشته باشید که پیگیری تحویل ماشین سایپا با شماره درخواست از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی هه امکان پذیر است که به دلیل نیاز به صرف زمان زیاد، کم تر مورد استفاده قرار می گیرد. در بخش قبل، نحوه بررسی آخرین وضعیت خودرو ثبت نامی از شرکت سایپا را با استفاده از کد ملی توضیح دادیم. همان طور که مشاهده کردید، روش های مختلفی برای انجام این کار وجود داشت که متقاضی با توجه به شرایط، می تواند هر یک از این موارد را انتخاب کند.

اشخاص در صورتی که جزو پذیرفته شدگان طرح فروش بدون قرعه کشی سایپا باشند، کد رهگیری آنان نمایش داده می شود. در ادامه پذیرفته شدگان 72 ساعت فرصت دارند برای پرداخت هزینه خودرو شرکت سایپا اقدام کرده و مراحل دریافت خودرو خود را تکمیل کنند. در واقع کارشناسان پشتیبانان پارس خودر در ساعات اداری روز های غیر تعطیل پاسخگوی مشتریان در حوزه های مختلف مانند پیگیری از حوزه تحویل خودرو، پیگیری از حوزه فروش خودرو، پیگیری اسناد و مدارک خودرو و رسیدگی به شکایت های مشتریان می باشند.

این مجموعه با تجریه‌ی هزاران همراهی در خرید و با ارائه‌ی خدمات همه جانبه‌ی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربه‌ی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت andishemoaser.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اندیشه معاصر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۱۵۱۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید.

معمولاً پس از پایان ثبت نام، اسامی واجدین شرایط نیز مشخص و در حساب کاربری متقاضیان درج می‌شود. به خاطر داشته باشید که این شماره بسیار مهم است و باید تا زمان تحویل خودرو آن را نزد خود نگه دارید. برای اطلاع از آخرین تغییرات در وضعیت خودرو به‌صورت دوره‌ای به سامانه مراجعه کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل یا پرسش نیز می‌توانید از طریق بخش «پشتیبانی سامانه یکپارچه فروش خودرو» با تیم پشتیبانی ایران خودرو در ارتباط باشید. در این روش مشتریان پس از واریز وجه خودرو خود، فرم قرارداد اینترنتی دریافت می‌ نمایند که در آن شماره ردیف قرارداد وجود دارد و بر اساس این شماره می‌ توانند وضعیت خودرو خود را مورد پیگیری قرار دهند.

این روش نیز مانند روش قبلی می‌ باشد و یکی از موارد خواسته شده برای مشاهده وضعیت خودرو، شماره ردیف قرارداد است. در صورتی که به هر دلیلی افراد در زمان مقرر مبلغ مشخص شده را واریز نکنند، این امر به منزله انصراف افراد از دریافت خودرو تلقی شده و اشخاص دیگری جایگزین آنان خواهند شد. در صورتی که کد رهگیری افراد فراموش یا مفقود شده باشد، می توانند برای بازیابی کد پیگیری با کدملی اقدام کنند.

برای استفاده از این بخش مشتریان سایپا می توانند با ورود به صفحه وضعیت خودروی مشتری به آدرس اینترنتی که در زیر ارائه شده است، مراجعه کرده و شماره درخواست خود را وارد و اطلاعات را به دست بیاورند. در واقع نحوه پیگیری تحویل ماشین از نمایندگی های مختلف خودروسازی با یکدیگر تفاوت هایی دارد که در ادامه مقاله به طور جداگانه فرآیند پیگیری تحویل هر یک بررسی شده است. در کنار صفحه مربوط به رهگیری وضعیت خودرو سایپا، صفحه فروش محصولات این شرکت نیز وجود دارد که افراد می توانند با وارد کردن اطلاعات شماره ملی خود از وضعیت خودرو اطلاع کسب کنند.

سایپا در کنار سامانه خود اقدام به ایجاد یک اپلیکیشن موبایل نموده که امکان استفاده از خدمات متنوعی را برای کاربران و مشتریان فراهم می سازد. متقاضیان با دانلود و نصب این اپلیکیشن، به سادگی می توانند از آخرین وضعیت خودرو ثبت نامی شان مطلع شوند. یکی دیگر از روش های تعیین شده توسط گروه سایپا برای بررسی آخرین وضعیت خودرو مشتریان، استفاده از تلفن گویای این شرکت می باشد. این شیوه یکی از کاربردی ترین و در عین حال دقیق ترین راه هایی است که می توانید به کمک آن از آخرین وضعیت تولید، فاکتور شدن، انتقال یا تحویل خودروتان مطلع شوید. شماره تلفن گویای در نظر گرفته شده برای وضعیت خودرو مشتری سایپا ، ۰۹۶۵۵۰ می باشد. شما می توانید با تمامی اپراتورهای تلفن همراه و هم چنین تلفن های ثابت با این شماره تماس گرفته و مراحل تحویل اتوموبیل ثبت نامی خود را پیگیری کنید.

در واقع روند پیگیری تحویل ماشین در پارس خودرو مانند نمایندگی نگین خودرو دارای فرم بررسی وضعیت مشتری خودرو نمی باشد. چرا که پیگیری تحویل ماشین های پارس خودرو از طریق راه های ارتباطی دیگر مانند برقراری تماس های تلفنی با پشتیبانان امکان پذیر می باشد. با توجه به اینکه ایران خودرو، محصولات خود را به دو روش فروش نقدی و پیش فروش بر اساس قرعه كشی به فروش می رساند، نحوه پیگیری تحویل ماشین ایران خودرو برای هر دو شیوه خرید یکسان می باشد. تنها کافی است کاربر با توجه به اطلاعات ایجاد شده در زمان ثبت نام مانند نام كاربری و رمز عبور دریافتی خود به میز خدمت مشتری ایران خودرو به نشانی customer.ikco.ir مراجعه کند. با مشاهده دلایل بالا، پاسخ سوال «چرا وضعیت خودرو مشتری سایپا بالا نمیاد؟» را خواهید یافت. اما راه حل چیست؟ در صورتی که موفق به مشاهده وضعیت خودروی خود نشدید، بهتر است برای مدتی دست نگه دارید تا خطاهای فنی سامانه رفع شود و یا حجم کاربرانی که در سامانه حضور دارند کاهش یابد.

اگر از طریق سامانه یکپارچه در قرعه‌کشی ساپا ثبت‌نام کرده‌اید، نتایج قرعه‌کشی را هم می‌توانید در همان سامانه ببینید. با ورود به حساب کاربری‌تان در این سامانه متوجه می‌شوید چه خودرویی و برای چه تاریخی برنده شده‌اید. در نوبت دوم طرح فروش سامانه یکپارچه، موعد تحویل برخی خودروها پاییز و زمستان ۱۴۰۲ و برخی ۱۴۰۳ اعلام شد. هروقت پیامک واریز وجه دریافت کردید، معمولا ۷۲ ساعت وقت دارید وجه پیش‌فروش را واریز کنید. واریز نکردن وجه موردنظر در بازه زمانی مشخص، به‌منزله انصراف شما از خرید تلقی می‌شود.

در صفحه باز شده افراد گزینه های مختلفی را مشاهده کرده و باید بر روی گزینه لیست ثبت نام ها و پرداخت ها کلیک کنند. در ادامه افراد باید کد ملی و رمز عبور خود را وارد نموده تا وارد پرتابل شخصی خود شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ورود به سایت سایپا یدک می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید. پس از انتخاب گزینه تماس با ما در سایت رسمی آرین پارس موتور، پل های ارتباطی میان مشتریان و نمایندگان آرین پارس موتور به شرح تصویر زیر برای کاربر نمایش داده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه فروش گروه بهمن می توانید مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار داه ایم، مطالعه نمایید.

برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که در مقاله بالا به سه روش مشاهده وضعیت خودرو مشتریان سایپا با شماره درخواست، پیگیری وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی و استعلام وضعیت خودرو مشتری سایپا با تلفن اشاره کردیم. برخلاف روند گذشته که شرکت سایپا به صورت حضوری و با مراجعه به نمایندگی‌ها، خودرو را از کارخانه به مردم می‌رساند، الان برای خرید خودرو باید به سامانه‌های فروش و طرح‌های ثبت نامی‌مراجعه کرد. این فرایند باعث شده تا از زمان ثبت نام در طرح تا آماده شدن خودرو، کمی‌ فاصله ایجاد شود. پس شرکت سایپا با فراهم کردن روش‌های مختلف این امکان را به متقاضیان محترم، برای پیگیری سفارش خودرو داده است. در این مطلب از جابیک، تلاش کردیم تا تمامی‌ راه‌های کاربردی پیگیری وضعیت خودرو مشتری سایپا را به شما معرفی کنیم. مشتریان شرکت سایپا می توانند با مراجعه به سامانه این شرکت به نشانی اینترنتی saipacorp.com، جهت مشاهده وضعیت خودرو مشتری سایپا با کد ملی، اقدام کنند.

اگر قبلا در سایت ثبت‌نام کرده‌اید، با وارد کردن کد ملی، کلمه عبور و تصویر امنیتی، می‌توانید وارد حسابتان شوید. اگر قبلا ثبت‌نام نکرده‌اید، روی «ثبت‌نام» کلیک کنید تا فرم زیر برایتان نمایش داده شود. شرکت خودروسازی سایپا همه ساله طرح های مختلفی را برای فروش خودروهای خود به متقاضیان ارائه نموده و از جمله این طرح ها می توان به طرح پیش فروش، فروش فوق العاده و بدون قرعه کشی اشاره نمود.

برای اطلاع از نحوه پیگیری ثبت نام سایپا با کد رهگیری، مشتریان این شرکت می توانند به سایت وضعیت خودرو مراجعه کرده و گزینه مربوط به پیگیری را انتخاب کنند. اگر به هر دلیلی مشتری کد رهگیری خرید شرکت سایپا را گم کرده باشد می تواند با مراجعه به صفحه فروش اینترنتی محصولات و وارد شدن به پروفایل خود، شماره کد رهگیری خود را بازیابی کند. در این مقاله در خصوص مراحل تحویل خودرو سایپا به‎‌طور کامل صحبت کردیم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دادیم. پس از ثبت‌نام در فروش خودروهای سایپا، ابتدا باید مبلغ علی‌الحساب را پس از دریافت دعوتنامه پرداخت کنید.

در این بخش افراد باید تیک تاریخ ایجاد از را زده و از پیش از تاریخ ثبت نام تا تاریخ امروز را انتخاب کرده و در نهایت بر روی گزینه جستجو کلیک کنند. در واقع عدم هماهنگی ‌های لازم با زنجیره های تامین و قطعه ‌سازان یکی از چالش های اساسی برای اکثر خودروسازان به حساب می آید. چرا که این هماهنگی موجب کمبود مواد و قطعات اولیه شده و خسارت های جبران ناپذیری را در انجام برخی فرآیند های وابسته به یکدیگر در مرحله تولید می کند. از این رو کار تامین کننده بر عملیات قطعه ساز تاثیر گذاشته و به صورت زنجیر وار کار قطعه ساز بر روی عملیات خودروساز اثر می گذارد.

درصورتی‌که شما هم جزء لیست برندگان قرعه کشی سایپا باشید، این موضوع از طریق ارسال پیامک از سمت شرکت سایپا به شما اعلام خواهد شد. باید این نکته را مدنظر داشته باشید که در پیامک ارسالی اولویت تعیین شده و وضعیت شما به عنوان برنده اصلی یا به عنوان رزرو و ذخیره، مشخص شده است. ضمناً در پیامک ارسال شده از سمت شرکت سایپا هیچ لینکی برای پرداخت وجه در اختیار شما گذاشته نشده و وجود لینک برای پرداخت وجه، نشانه کلاه برداری و جعلی بودن پیامک است. فروش فوق‌العاده خودروی کوییک GXR-L به‌صورت نقدی و با شرایط تحویل فوری انجام می‌شود، در حالی که خودروهای کوییک GX-L، اطلس E پلاس و سهند تیپ ۳ در قالب پیش‌فروش عرضه خواهند شد. هدف از این طرح، تسهیل دسترسی به خودروهای جدید برای اقشار مختلف جامعه و تنظیم بازار خودرو در شرایط اقتصادی فعلی است. ثبت‌نام در این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۰ اسفند آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

البته دقت داشته باشید که این تلفن گویا تنها مخصوص پیگیری وضعیت خودرو نبوده و خدمات متعدد دیگری مانند حمل و امداد را هم ارائه می دهد. از این رو پس از برقراری تماس، باید گزینه سوم یعنی ارتباط با کارشناسان گروه سایپا را انتخاب کنید. به این ترتیب، امکان پیگیری تحویل ماشین سایپا به صورت دقیق و از طریق صحبت با کارشناسان، برای تان فراهم می شود. طی سال های گذشته با ایجاد سامانه شماره های ملی، امکان استفاده از این کد در تمامی بخش های مختلف جامعه فراهم شد و همواره از شماره ملی افراد به عنوان یک رمز مطمئن استفاده می شود.

نتیجه قرعه کشی سایپا معمولاً چند روز پس از پایان فرصت نام‌نویسی اعلام می‌شود و اگر طرح بدون قرعه کشی باشد، می‌توانید بلافاصله بعد از پایان زمان ثبت نام اسم و مشخصات خود را در سایت اعلام نتایج قرعه کشی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com ببینید. در غیر این‌صورت، مراحل ثبت‌نام را طی کنید و اطلاعات خواسته‌شده را در بخش مربوطه وارد کنید تا به صفحه پیگیری سفارش خود برسید. فرم قرارداد شامل تمامی اطلاعات شناسنامه ای مشتری، اطلاعات مربوط به محل زندگی فرد، شماره درخواست خرید و همچنین مبلغ واریز و شماره فاکتور پرداخت می باشد که پس از تایید توسط کارشناس شرکت سایپا، به صورت پرینت شده در اختیار مشتری قرار می گیرد. در صورتی که از مشتریان شرکت سایپا هستید و قصد پیگیری وضعیت ماشین خود و پیگیری زمان تحویل خودرو را دارید، می‌طبق مراحل بعدی در این مقاله اقدام نمایید. 🔗 برای اطلاع از مراحل پیگیری ثبت نام سایپا با کد رهگیری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. در بخش قبلی چگونگی استعلام وضعیت خودرو شرح داده شد، اما گاه کاربران در زمان استعلام گیری با مشکل مواجه شده و موفق به مشاهده وضعیت خودرو نمی شوند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *