بررسی خودرو سانگ یانگ چیرمن

قیمت و مشخصات سانگ یانگ چیرمن Chairman

اما اگر روزی نیازمند شدید، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهم که هیچ نگرانی بابت خودروی خود نداشته باشید. خدا را شاکرم که در این 15 سال فعالیت حرفه‌ای خود توانسته‌ایم در راستای شعار خود “مثل روز اول” خدمت‌رسانی کنیم. امیدواریم که این مقایسه سانگ یانگ چیرمن با خودروهای هم‌رده‌اش توانسته باشد اطلاعات مفیدی از این خودرو و ارزش خرید آن در اختیارتان قرار دهد. به طور تصادفی، این طراحی همچنین پیش بینی مرسدس-بنز کلاس-اس (دبلیو۲۲۰) آینده را داشت که منجر به ایجاد حیرت در شرکت آلمانی شد. مرسدس-بنز از سانگ یانگ درخواست کرد که خودرو را دوباره طراحی کند تا کمتر شبیه مرسدس-بنز به نظر برسد و از فروش آن در بازارهای صادراتی توسعه‌یافته مانند اروپا و ایالات متحده خودداری کند. این خودرو از نمای رو به‌ رو ، با چراغ ‌های بزرگ و مثلثی عرضه می ‌شود که حالت بال پرنده دارند .

سانگ یانگ چیرمن از رینگ‌ های هفده یا هجده ‌اینچی در نسخه‌ های مختلف استفاده می ‌کند . قطعاً استفاده از پلتفرم طراحی شده توسط بنز باعث شده تا افرادی که با ظاهر این خودرو مواجه می شوند کمتر به یاد یک خودرو آسیایی بیفتند . چیرمن با بدنه ای به طول 5 متر همراه با ارتفاع حدود 1متر و نیم دارای اتاق سایز بزرگ و بسیار لوکس است . وزن این خودرو 1630 کیلوگرم است که بر روی رینگ و لاستیک های 16 اینچی سوار شده است .

هنگام عرضه به بازار کره جنوبی در سال 1997، چیرمن یک سدان شرکتی سطح بالا بود. سازنده آن، سانگ‌یانگ، بیشتر به خاطر خودروهای SUV و RV شناخته شده و چیرمن تنها سدان آن بوده است. اولین نسل چیرمن بر روی پلتفرم مرسدس-بنز دبلیو۱۲۴ ساخته شد، اما بیشتر شبیه یک نسخه مدرن‌تر از مرسدس-بنز دبلیو۱۴۰ بود. شاسی ‌بلند چینی در طراحی بال عقب و چراغ‌ های قرمز هشداردهنده در طرفین سپر کمی خلاقیت به ‌خرج داده تا نمایی مدرن برای سانگ یانگ چیرمن فراهم شود . مشابه نمای جانبی ، در پشت خودرو هم از ادوات کروم استفاده شده که پایین سپر ، ورودی صندوق ، دستگیره و زهوار بالای پلاک را پوشش می‌ دهند .

این خودرو مصرف سوخت نسبتاً کمی نیز دارد که در هر صد کیلومتر به میزان 10 و نیم لیتر بنزین می‌سوزاند. به دلیل آن که این خودرو توسط کمپانی بنز طراحی شده، مشاهده کنندگان آن کمتر متوجه می‌شوند که این خودرو یک خودرو آسیایی است. این مدل سانگ یانک یکی از رقبای اصلی خودروهای رنو کپچر، پژو ۲۰۰۸، رنو داستر و نیسان جوک نیز شد. هر دو خودرو مجهز به امکاناتی نظیر حسگر دنده‌ عقب و قابلیت تنظیم برقی آینه‌های بغل هستند، ولی اپیروس امکانات رفاهی بیش‌تری نظیر بلندگوهای USB، حسگر باران و حسگر روشن و خاموش کردن خودکار چراغ‌ها ست. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت مهندسی سرزمین ابرار می باشد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سانگ یانگ موتورز قدیمی‌ترین شرکت خودروسازی کره جنوبی است که فعالیت خود را از نیمه قرن بیستم میلادی آغاز کرد. مالکیت این شرکت بارها تغییر کرد تا در نهایت به KG Mobility تغییر نام داد. زمینه فعالیت این شرکت، تولید انواع شاسی‌بلندها و کراس‌اوورهای چهارچرخ محرک با قابلیت آفرود است.خودروهای سانگ یانگ عملکرد بالا را با قیمت مقرون به صرفه ترکیب می‌کردند و به همین دلیل مورد استقبال کاربران قرار گرفتند.

موتور این مدل از بنز می‌تواند نیرویی معادل ۲۳۱ اسب‌بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه را تولید کند، این‌در‌حالی است که قدرت موتور چیرمن چیرمن ۲۰۰ و ۲۲۰ به‌ترتیب ۱۹۴ و ۲۲۰ اسب بخار است. موتور چیرمن به حداکثر گشتاور ۲۷۰ نیوتن‌متر در ۴۷۰۰ دور در دقیقه می‌رسد که این رقم برای موتور بنز معادل ۳۰۰ نیوتن‌متر در ۲۵۰۰ دور در دقیقه است. اگر قصد مسابقه دارید، بنز تا ۲۵۰ کیلومتر در ساعت سرعت می‌گیرد، چیرمن نیز می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.

نباید فراموش کرد که کم‌وبیش هیچ‌کدام از شرکت‌های کره‌ای در بازار خودروهای لوکس موفق ظاهر نشدند و علناً این بازار را به برندهای قدرتمند و بزرگ‌ واگذار کرده‌اند. در ادامه به مقایسه سانگ یانگ چیرمن با کیا اپیروس و مرسدس بنز E280 خواهیم پرداخت و این خودروی لوکس کره‌ای را با رقیبان فعلی‌اش مقایسه خواهیم کرد. همانطور که مستحضر هستید؛ تجربه نقش بسیار مفید و موثری در خدمت‌رسانی مخصوصا در حوزه خدمات خودرو دارد. البته ناگفته نماند که برخلاف بسیاری از شرکت‌های خودرو سازی دنیا، سانگ یانگ تاکنون هیچ تمایلی برای تولید ماشین‌های مدل هاچبک یا سدان از خود نشان نداده است. این شرکت خودروسازی قدیمی کره‌ای همه تمرکز خود را تنها بر روی خودروهای شاسی ‌بلند و حجیم قرار داده است. به همین دلیل انواع خودرو سانگ یانگ به نام خودروهای کراس اور نیز معروف هستند.

اگر اندازه‌ی چراغ‌ های عقب را فراموش کنیم ، نمای پشت سانگ یانگ چیرمن تفاوت خاصی با پرادو 2010 ندارد. برای مثال ، صندوق هاوال لولای جانبی دارد و به‌ سمت راست باز می‌ شود ؛ اما درپوش پرادو ، به ‌سمت بالا می ‌رود . شرکت سانگ‌یانگ در سال ۱۹۵۴ تأسیس شد، در ۱۹۸۶ توسط گروه سانگ‌یانگ خریداری شد.

بدین شکل از دومین ملاک جهت خدمات رسانی قابل قبول عموم نیز بهره مند هست. از نمای جانبی ، تفاوت ‌های زیادی بین سانگ یانگ چیرمن و پرادو دیده می‌ شود ؛ هرچند مشابهت‌ هایی در فریم پنجره‌ ها و طراحی رینگ ‌ها دارند . این محصول چینی خطوط حجم ‌دهنده‌ی متعددی دارد که به‌ وضوح اطراف گِل‌ گیر ها را پوشش می‌ دهند .

سانگ‌یانگ شرکت خودروسازی کره‌ای است، که به‌عنوان چهارمین شرکت خودروسازی بزرگ کره‌ای به‌شمار می‌آید. این مدل تیوولی فضای داخلی بزرگتری نسبت به دیگر نسخه‌ها داشته و بدنه‌ی آن حجیم تر نسبت به نسخه استاندارد تیوولی است. به نحوی که فضای عقب دارای 1140 لیتر فضا بوده که با جمع کردن صندلی‌ها برای سرنشینان فضای بازی فراهم می‌گردد. همچنین این خودرو از سیستم تهویه با تنظیم اتوماتیک وسیستم کنترل کیفیت آب و هوا ( AQS ) با دریچه های مجزا و کنترل مستقل برای سرنشین های عقب بهره می برد تا بتواند هوایی مطبوع را برای سرنشین ها فراهم سازد . از امکانات رفاهی دیگر می توان به کامپیوتر سفری و سیستم صوتی و تصویری با صفحه نمایش لمسی با قابلیت پخش DVD / VCD  به همراه 10 عدد بلنگو و چنجر8 تایی اشاره کرد .

اولین خودرو شرکت سانگ، سانگ یانگ مدل تیوولی می‌باشد که در بین خودروهای سانگ یانگ موجود در کشور ما بیشترین آمار را از آن خود کرده است. سانگ یانگ تیوولی یک خودرو کراس اور کوچک است که با همکاری شرکت خودروسازی ماهیندرا در سال ۲۰۱۵ به بازار خودرو جهانی معرفی گشت. همانطور که مستحضر هستید شرکت خودروسازی سانگ یانگ در حال حاضر انواع و اقسام خودرو سانگ یانگ را در کلاس‌های کراس اور، وانت، شاسی ‌بلند و مینی ‌ون تولید می‌کند. خودروهای سانگ یانگ با توجه به داشتن کیفیت بالا، طراحی عامه پسند، پیشرانه قدرتمند و بسیاری مزایای دیگر، طرفداران فراوانی را در سراسر جهان از آن خود کرده است.

یکی از ویژگی‌های مطلوب دیگری که این خودرو دارد این است که صندوق عقب بزرگی با حجم 470 لیتر در خود جای داده است. بنابراین در درجه اول اگر صاحب خودروی لوکسی چون سانگ یانگ هستید نهایت مراقبت را از خودروی خود کنید. و در شرایطی که حادثه رخ داد با خیال راحت خودروی خود را به این مجموعه بسپارید و مثل روز اول تحویل بگیرید. این مدل تیوولی مجهز به یک موتور توربو دیزل 1.6 لیتری است که توان تولید 113 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر است و این نیرو به کمک سیستم چهار چرخ متحرک آن به چرخ ها منتقل می‌گردد.

از جمله مزیت های این خودرو می توان به مصرف پایین آن که 10 و نیم لیتر در هر 100 کیلومتر است اشاره کرد . این موتور دارای 4 سیلندر به همراه 24 سوپاپ می‌باشد که می‌تواند قدرتی برابر 197 اسب بخار آزاد کند. سومین عاملی که شرایط را برای انتخاب مجموعه هنرکده علی مومنی مساعد کرده است، فراهم کردن امکان ارتباط آسان و راحت برای مشتریان هست. این مجموعه با بیان شعاری همچون انتخاب بهتر تلاش کرده است با راه اندازی این سایت امکان خدمت رسانی را به صورت گسترده فراهم آورد. با این‌که نخستین مدل از این خودرو به سال ۲۰۰۴ توسط شرکت کیا به بازار خودرو عرضه شده بود، ولی بعد از ۵ سال تازه برای نخستین‌بار به بازار ایران وارد شد و با استقبال نسبتاً خوبی هم مواجه شد. در 23 نوامبر 2017، شرکت سانگ‌یانگ موتور اعلام کرد که به منظور تمرکز مضاعف بر SUVها و کراس‌اوورها، تولید چیرمن پس از کمی بیش از بیست سال متوقف خواهد شد.

در بحث امکانات رفاهی هم، هر دو خودرو به امکاناتی نظیر حسگر دنده عقب، سامانه‌ تنظیم برقی آینه‌های بغل و کروزکنترل مجهزند، اما مرسدس بنز حسگر باران و سامانه‌ کنترل باد لاستیک هم دارد. اما چیرمن از نظر استاندارد آلایندگی وضعیت بهتری دارد و با کسب امتیاز یورو ۵ از مرسدس بنز با امتیاز یورو ۴ با طبیعت مهربان‌تر است. در بازار ایران اما برای بررسی به سراغ مدلی رفتیم که سال‌ها در ایران مونتاژ می‌شد، بنز کلاس E280 مدل ۱۳۸۸ که توسط کارخانه ایران خودرو مونتاژ می‌شد. موسو، چیرمن، اکتیون، کوراندو، رکستون، کایرون و اخیرا تیوولی، نیوکوراندو و رکستون G4 خودروهای نام آشنای این شرکت هستند که در سالهای مختلف در بازار ایران عرضه شده‌اند. البته قطعات مشترکی با مرسدس بنز دارد و این باعث شده از نظر قطعات موتوری مشکل کمتری داشته باشد.

چیرمن یک ماشین لوکس بر اساس پلت فرم مرسدس بنز کلاس E است که از سال 1997 توسط خودروساز کره ای سانگ یانگ تولید شده است. نسخه دوم سانگ یانگ چیرمن از سال 2008 در حال تولید است و با نام چیرمن W شناخته می شود ، این نسخه بر اساس مرسدس بنز کلاس S تولید می شود و دارای 5 ستاره ایمنی است. قبل از خرید خودروهای گران قیمتی چون سانگ یانگ لازم است کارشناس مجربی ماشین را از لحاظ رنگ و بدنه، فنی و موتوری، تشخیص دیاگ، آپشن‌ها و تخمین کیلومتر مصرفی بررسی کند. بدین منظور کافیست برای کارشناسی خودرو سانگ یانگ با هنرکده علی مومنی تماس گرفته و در صورت لزوم درخواست کارشناسی در محل بدهید. همچنین اگر شما صاحب یک خودرو سانگ یانگ مدل تیوولی هستید و بدنه آن نیاز به صافکاری و نقاشی دارد، مجموعه هنرکده علی مومنی در این زمینه بهترین و به روز ترین خدمات را همراه با کادر مجرب خود به شما ارائه خواهد داد.

موتور قدرتمند – آپشن های مناسب – فرمان پذیری بالا – راحتی صندلی ها – کیفیت بالای مواد به کار رفته در خودرو. در طراحی داخل خودرو و داشبورد از پلاستیک فشرده شده و آلومینیوم استفاده شده است و صفحه‌نمایش سرعت نیز در مرکزیت خودرو قرارگرفته است، دقیقه بالای قسمت پخش صوت و تصویر. هدف من و تمامی اعضای تیمم بر این هست تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ، ماشین‌ تان را مثل روز اول تحویل دهیم.

این شرکت با ادغام شدن دو شرکت دانگ هاون و شرکت دانگ بنگ شروع به فعالیت کرد. اولین خودرو سانگ یانگ، خودرو جیپ بود که نخستین بار در سال ۱۹۶۴ وارد بازار خودرو گردید. با مقایسه سانگ یانگ چیرمن با مرسدس بنز E280 متوجه می‌شویم که هر دو خودرو به یک موتور ۶ سیلندر با آرایش خورجینی مجهز هستند. حجم موتور دو خودرو تفاوت دارد به این ترتیب که چیرمن تیپ ۲۰۰ به یک پیشرانه‌ ۲۷۹۹ سی‌سی و تیپ ۲۲۰ به پیشرانه ۳۱۹۹ سی‌سی است، در طرف دیگر بنز با حجم پیشرانه ۲۹۹۶ سی‌سی قرار دارد. خودرو چیرمن توسط شرکت مرسدس بنز طراحی شده و در بین مهروموم‌های 1997 میلادی تا 2014 میلادی در کره جنوبی تولید و به فروش رسیده است. این خودرو از نظر بسیاری از کارشناسان جذاب توصیف شده است چرا که از لحاظ ظاهری به خودروهای بنز بسیار شبیه است.

اولین نکته در نمای بیرونی سانگ یانگ چیرمن ، شباهت انکار ناپذیر به نسل چهارم پرادو است . این خودرو ازنظر ابعاد نیز ، تفاوت خاصی با شاسی ‌بلند محبوب تویوتا ندارد . سال 2006 ، شرکت خودروسازی ددی اتو (Dadi Auto )  کپی مفتضحانه ‌ای از تویوتا پرادو نسل سوم با نام ددی شاتل ( Dadi Shuttle ) عرضه کرد که البته ، رسانه‌ های جهانی آن را مسخره و از آن انتقاد کردند . امروزه و هم‌ زمان با انقلاب بزرگ در طراحی خودرو های چینی ، محصولات الهام‌ گرفته از برند های مشهور دنیا را خودرو سازان بزرگ این کشور می ‌سازند . سانگ یانگ چیرمن کپی جزء‌ به‌ جزء از پرادو 2009 نیست و همراه ‌با تغییرات در ادوات مختلف عرضه شده است .

خودروهای سانگ یانگ، کراس اور شاسی بلند و پر آوازه‌ای می‌باشد که دارای طرفداران بی‌شماری در دنیا است. شرکت خودروسازی سانگ یانگ در سال ۱۹۹۱ با شرکت خودروسازی بزرگ دایملر- بنز شروع به فعالیت مشارکتی کرد. حسن فعالیت مشارکتی با شرکت دایملر- بنز برای شرکت سانگ یانگ در این بود که توانست بدون تغییر در زیرساخت‌های خود به راحتی به بازارهای جهانی راه یابد. در حال حاضر شرکت خودروسازی سانگ یانگ با ارائه انواع خودرو سانگ یانگ مدل کراس اور شاسی بلند جایگاه قابل قبولی را در بازارهای جهانی یافته است.

با بهره مندی از چنین موتور پر قدرتی ، دور از انتظار نیست که چیرمن بتواند سرعت حداکثری 230 کیلومتر برساعت را ثبت کند . طبق آزمایش های صورت گرفته این خودرو کره ای شتاب 0 تا 100 معادل 11 ثانیه را به خود اختصاص داده است . وضعیت اتقال قدرت این خودرو از چرخ های عقب ( دیفرانسیل عقب ) انجام می گیرد . نوع موتور مورد استفاده در این خودرو از نوع انژکتوری پاشش چند نقطه ای MPIبوده که به بک بنزینی با ظرفیت 80 لیتر وابسته است .

از هالوژنی قدرتمند در مرکز کاسه ‌چراغ و نوار LED روشنایی روز در پایین استفاده شده است . گوشه ‌ی بیرونی چراغ به‌ سمت ستون A امتداد دارد تا حالت اسپرت خودرو تقویت شود . عرض جلو پنجره تقریبا دو برابر انحنای داخلی کاسه‌ چراغ‌ است ؛ به‌ همین ‌دلیل ، ابهت سانگ یانگ چیرمن را افزایش می ‌دهد .

با‌این‌حال شاید بهتر باشد علاوه ‌بر اعتبار و نام، به نکات ریزتر هم نگاهی بیاندازیم. چیرمن W اولین سدان لوکس کره ای است که از سیستم چهار چرخ متحرک استفاده می کند. برآورد، سامانه هوشمند و آنلاین تخمین قیمت خودرو است که با استفاده از یک الگوریتم هوشمند و تحلیل داده های بدست آمده از معاملات روز بازار، کارشناسی آنلاین قیمت خودرو را با کمترین خطا انجام می دهد. به دلیل بازار دست دوم ضعیف خودرو چیرمن، خرید آن را به شما پیشنهاد نمیکنیم. از معایب این خودرو نیز می‌توان به مصرف سوخت آن، ضعیف بودن در بازار دست‌دوم و نبود قطعات کافی و پایین بودن نمره آن در استانداردهای آلایندگی اشاره کره. از جمله مزایایی که این خودرو دارد می‌توان به طراحی ظاهری جذاب، موتور قدرتمند، آپشن‌های مناسب، فرمان پذیری بالا، راحت بودن صندلی‌ها، کیفیت مناسب متریال به کار رفته در ساخت خودرو اشاره کرد.

با مقایسه سانگ یانگ چیرمن با کیا اپیروس متوجه می‌شویم که هر دو خودرو به یک موتور ۶‌ سیلندر مجهز شده‌اند که علاوه ‌بر حجم موتور بالا مصرف بنزین قابل ملاحظه‌ای هم دارند. تیپ ۲۰۰ سانگ یانگ چیرمن به یک پیشرانه‌ ۲۷۹۹سی‌سی و تیپ ۲۲۰ آن به پیشرانه ۳۱۹۹سی‌سی تجهیز شده، حجم پیشرانه‌ اپیروس ۳۷۷۸ سی‌سی است و حسابی از رقیب هم‌شهری‌اش پرحجم‌تر است. اما چند سال بعد دوو این سهام را به شرکت سایک موتور چین واگذار کرد و نهایتا، عمده سهام شرکت در سال 2010 به ماهینداری هند واگذار گردید. من علی مومنی مدیر مجموعه هنرکده علی مومنی به شما خوش‌آمدگویی عرض می‌کنم.امیدوارم که هیچ وقت نیازمند به من و تمامی همکارانم در صنف تعمیرات بدنه خودرو نباشید.

تخصص این هنرکده در صافکاری و صافکاری بدون رنگ به حدی است که سانگ یانگ را همانند روز اول تحویل شما می‌دهد. لازم به ذکر است که در صورت لزوم کارشناس هنرکده صافکاری بدون رنگ این خودرو با ابزارهای خاصی چون میله های PDR نیز انجام خواهد داد. این در صورتی است که ماشین شما تورفتگی و آسیب دیدگی جزئی در بدنه داشته باشد. ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم به صورت اجمالی اقدام به معرفی مشخصات و ویژگی انواع خودرو سانگ یانگ بپردازیم. اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات سانگ یانگ دارید تا انتهای مطالب همراه هنرکده علی مومنی باشید. شرکت سانگ یانگ به عنوان یکی از شرکت های بزرگ خودرو سازی کره ای است که در سال 1954 میلادی تأسیس شده و در سال 2010 میلادی با مبلغی به ارزش 470 میلیون دلار به شرکت هندی ماهیندرا فروخته شد .

حجم ‌دهی اصلی در این قسمت ، به جایگاه مه ‌شکن‌ ها مربوط است و انحناهای کوچی هم ، با هدف تأکید بر چراغ ‌ها و جلو پنجره دیده می‌ شود . سانگ یانگ چیرمن آزمون ‌های ایمنی بنیاد تست تصادف خودرو های چینی   (CNCAP )  را با پنج ستاره و استرالیا ( ANCAP ) را با چهار ستاره پشت ‌سر گذاشته است . امتیاز نهایی این خودرو در آزمون ‌های استرالیا ، 30.65 از 37 در سال 2015 بوده است . بنابر اعلام رسمی ANCAP و فیلم‌ های موجود ، سانگ یانگ چیرمن در برخورد از زاویه‌ های مختلف ، استقامت درخور توجهی دارد ؛ اما هنگام تصادف ‌های شدید ، محافظت عالی از زانو ها و پایین پای سرنشینان جلو فراهم نمی ‌کند .

اگرچه در سطح جهانی فروخته شد، اما Chairman H به دلیل بررسی ضعیف و عدم وجود نمایندگی های سانگ یانگ، در خارج از کره فروش خوبی نداشت. این موضوع تا حدی با تغییر نام خودرو به عنوان دوو در برخی کشورها، که شامل جلوپنجره شرکتی دوو نیز بود، اصلاح شد. یکی از شرکت‌های بزرگ کره‌ای به نام سانگ یانگ که در سال 1954 میلادی تأسیس شده است سازنده این خودرو جذاب، یعنی چیرمن است. البته باید بدانید که این شرکت خودروسازی در سال 2010 میلادی و با مبلغ 470 میلیون دلار به شرکت هندی ماهیندرا واگذار و فروخته شد. در کنار تجربه مفید و بالا، مجموعه هنرکده علی مومنی تشکیل شده از یک تیم فنی متخصص و کارآزموده است.

از نکات مثبت در طراحی این نما ، چراغ‌ های عمودی قرمز رنگ ، فقدان قطعات پلاستیکی ارزان ‌قیمت و جایگاه مناسب برای پلاک عقب است . سانگ یانگ چیرمن مانند شاسی ‌بلند های قدیمی ، از مه‌ شکن‌ های دایره‌ ای استفاده می ‌کند که برای خودرو پرچم ‌دار یک برند ، نکته‌ی منفی به‌ حساب می ‌آید . حفره ‌ی زیر جلو پنجره و جایگاه پلاک شناسایی خودرو نیز ، کارایی چندانی ندارند و پس از نصب پلاک ، ناهماهنگ به ‌نظر می ‌رسند . از نکات مثبت در نمای رو به ‌رو ، می ‌توان به پرهیز شرکت سازنده از نصب قطعات سیاه ‌رنگ پلاستیکی در سپر اشاره کرد .

آپشن هایی همچون کروز کنترل ، دزدگیر و آژیر و سیستم ضد سرقت ( ایموبیلایزر ) با قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل این خودرو را در نوع خود کم نظیر می کند . نسخه دوو تا سال 2002 ارائه شد و تا سال 2005 جایگزین نشد، زمانی که دوو استیتمن (هولدن تغییر نان داده شده) را معرفی کردند. در سال 2011، Chairman H یک بار دیگر طراحی مجدد شد و همچنان نشانه های طراحی مرسدس بنز خود را حفظ کرد. در مجموعه اتو بی رنگ علی مومنی، سریع‌تر از هر جای دیگر لوازم و ابزار لارم برای تعمیر بدنه خودروی خود راپپیدا خواهید کرد. این خودرو همراه ‌با شش کیسه ‌هوا ، شامل چهار کیسه‌ هوای سرنشینان جلو و دو کیسه‌ هوای پرده ‌ای در طرفین ارائه می ‌شود .

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *