کوییک مشخصات ماشین کوئیک + عکس ماشین کوییک
استهلاک پایین، هزینههای تعمیر و نگهداری کمتر نسبت به خودروهایی مثل پژو ۲۰۶، فراوانی قطعات، کابین جادار و امکانات نسبتاً مناسب هم از دیگر نقاط قوت این خودرو هستند. از سوی دیگر، هرچند با پانل میانی جدید داشبورد، نمای داخلی کوییک GXR H کمی بهتر و بروزتر شده ولی یکی از مشکلات اصلی کوییک یعنی داشبورد پلاستیکی سیاه و بیکیفیت همچنان بر قوت خود باقی است. کیفیت ساخت پایین، ارگونومی ضعیف، جلوبندی ضعیف، پلتفرم قدیمی و لرزش و سروصدای بالای موتور هم از دیگر معایب کوییک GXR H هستند.
متأسفانه باوجود تمامی سیستمهای مدرنی که از آنها نام بردیم، ترمزهای عقب این خودرو همچنان از نوع کاسهای بوده که مطمئناً میتواند تاثیر منفی بسیار زیادی بر ترمزگیری این خودرو (مخصوصا در جادههای لغزنده) بگذارد. برای بررسی کوییک gxr l باید ابتدا تاریخچهٔ تیپهای مختلف کوییک را مرور کنیم. در سال ۱۴۰۰ درحالیکه حدود سه سال از عرضهٔ کوییک به بازار میگذشت، سایپا نسخهٔ جدیدی از این خودرو را با نام کوییک S معرفی کرد. این تیپ اساساً یک فیسلیفت جزئی روی کوییک محسوب میشد که در جلو از طراحی جدیدی برای سپر و جلوپنجره بهره میبرد.
به علاوه درنظر داشته باشید که در مدل اتوماتیک کوییک، بایستی قلقهای گیربکس CVT مانند دیلی اولیه در شتابگیری و مکانیسم خاص آن را تحمل کنید. با این حال آپشنهای ارائه شده در تیپ اتومات مانند کیلس استارت که در تیپ GX و GXR لحاظ شدهاند، ارزش پرداخت هزینهای اندک بالاتر بابت این تیپ کوییک را دارند. نسخه از فیس لیفت یوزپلنگی با پیشرانه بدون تغییر که به عنوان تیپ آپشنال و همراه با کوییک s روانه بازار شد، تعداد امکانات بیشتری در مقایسه با تیپهای قبلی در کانالوگ خود داشت. آپشنهای کوییک جی شامل مواردی از جمله ایموبلایزر، ایزوفیکس صندلیها، سیستم ضدسرقت با آینه برقی، کامپیوتر سفری و نویگیشن ماهوارهای و سنسور پارک دنده عقب میشوند.
حرف R در انواع سایپا کوییک از ابتدای کلمه Rainbow به معنی رنگینکمان گرفته شده است و اشاره به دورنگ بودن بدنه و همچنین نمای داخل اتاق دارد. سایپا این مدل از انواع کوییک را برای رقابت با پژو ۲۰۷ MC به بازار فرستاد که با استقبال خوبی نیز روبرو شد. رنگآمیزی چندرنگ بدنه که رنگ نارنجی سایپا نیز در آن به چشم میآید و استفاده از قطعاتی مثل لبه زیر سپر جلو، باله روی سقف در قسمت عقب، رینگهای اسپرت نارنجیرنگ، هواکشهای روی در موتور و… به این خودرو شکل و شمایلی خاصتر از انواع سایپا کوییک معمولی را میدهد. سایپا کوییک به طور ذاتی، شتاب نسبتا خوبی دارد که به خاطر داشتن موتور پرتوان نسبت به وزن این خودرو است. سایپا هم که سرمایهگذاری زیادی روی کوییک کرده و در حال حاضر نیز فروش بسیار خوبی دارد، در سال ۱۴۰۱، نسخه اسپرت از سایپا کوییک را به نام SE که مخفف عبارت Sport Edition است، رونمایی کرد.
طراحی داخلی کوییک دنده ای، مشابه ساینا می باشد و هیچ تفاوتی نسبت به آن ندارد. با این وجود داخل کابین کوییک دنده ای ساده هیچ تفاوتی نسبت به ساینا ندارد و دقیقا همه چیز شبیه به ساینا می باشد. اما کوییک اتومات پلاس دارای تغییراتی نسبت به ساینا می باشد و کابین آن همانند ساینا آپشنال یا همان ساینا پلاس می باشد که که دارای مالتی مدیا، فرمان برقی با دکمه های کنترل، سیستم تهویه دستی و… تیپهای GX H و GXR H کوییک عرضهٔ محدودی داشتهاند و قیمت کارخانهای جدید آنها مشخص نیست ولی در بازار در حال حاضر، کوییک GXR H حدود ۴۸۰ میلیون تومان قیمت دارد. با وجودی که این تیپ آپشنهای بیشتری برخوردار است ولی چندان از تیپ GXR L گرانتر نیست و به همین دلیل، میتواند ارزش خرید بیشتری داشته باشد.
به لطف این تغییرات، خروجی موتور به ۹۱ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور رسیده که افزایشی جزئی را نسبت به ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور نسخهٔ قبلی نشان میدهد. همچنین حداکثر قدرت و گشتاور این موتور نیز در دور کمی پایینتری (۵,۲۵۰ rpm برای قدرت و ۴ هزار rpm برای گشتاور) تولید میشود. علاوه بر این، به گفتهٔ سایپا، مصرف سوخت این موتور هم کمتر شده و به ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است درحالیکه این رقم در نسخهٔ قبلی ۷.۲ لیتر بود. این نسخه از سایپا کوییک از گیربکس اتوماتیک CVT با ۴ دنده مصنوعی استفاده میکند. اما سایپا یک نسخه بهروزتر نیز در کنار مدل فول به نام فول پلاس عرضه کرد که از گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته CVT و همچنین دریچه گاز و پدال گاز برقی، سیستم هشداردهنده و نمایشدهنده فشار باد تایرها، وجود دکمههای کنترلی روی فرمان، سیستم راهیاب، دوربین دنده عقب بهره میبرد. سایپا برای کوییک طیف گستردهای از تجهیزات و آپشنها را هم در نظر گرفته که میتواند یکی از نقاط قوت آن باشد.
در عقب کوییک اما تا حد زیادی همان نمای آشنای تیبا ۲ به چشم میخورد اما بااینحال با انتقال جا پلاک از سپر به روی درِ صندوق و طراحی جدید چراغها سعی شده تا نمایی متفاوت با تیبا هاچبک ایجاد گردد. همچنین تک پروژکتور عقب تیبا ۲ نیز در کوییک جای خود را به دو نمونه در طرفین سپر داده که در بالای پوشش پلاستیکی سپر عقب نصب شدهاند. علاوه بر این، در بخش زیرین سپرهای جلو و عقب هم محافظی نقرهایرنگ تعبیه شده درحالیکه نوشتهٔ فارسی کوییک درعقب خودرو نیز نکتهٔ جالب و البته عجیبی است؛ اما درمجموع طراحی کلی کوییک را میتوان قابلقبول ارزیابی کرد. بنابراین به این موضوع می رسیم که خودرو کوییک از نظر فنی هیچ کونه تفاوتی با سایر خودرو های سایپا ندارد و هر گونه امکاناتی هم که وجود دارد مربوط به مدل اتومات آن می باشد و در مدل های دستی از همان فرمان هیدرولیک سابق استفاده شده است. تیپهای مختلف کوییک به 2 ایربگ ABS و EBD مجهز هستند و با استاندارد آلایندگی یورو 4 و مصرف سوخت ترکیبی بهاندازه 7/14 لیتر کار میکنند. شما میتوانید نوع گیربکس و تعداد دندههای انواع تیپ های کوییک را در جدول زیر مشاهده کنید.
خودرو کوییگ از پیشرانه 105 لیتری استفاده می کند که در حقیقت همان موتور 1.3 لیتری پراید می باشد که کمی بهبود پیدا کرده است. کوییک فقط تا زمانی که استارت نخورده است با پراید متفاوت است، پس از آن که کلید را می چرخانید صدایی که از پیشرانه خودرو شنیده می شود، شنیدن صدا از کابین، حس و حالی که از رانندگی تجربه می کنید، تمامی این موارد شما را به یاد پراید می اندازد. موتور خودرو کوییک با حجمی ۱۵۰۰ سی سی با ۴ سیلندر ۸ سوپاپه، بی شباهت به موتور سایپا و تیبا نیست.
همچنین رنگ داخل چراغهای جلو دودی شده است و دی لایتهایی به کنار مه شکنها اضافه شده که مجموع این ویژگیها باعث شده تا نمای این خودرو از ساینا زیباتر شود. البته دی لایتها به عنوان آپشن ارائه میشوند و قیمت آنها حدود دو میلیون تومان است. علاوه بر این، از چند وقت پیش رینگ آلومینیومی نیز از کوییک ساده حذف شده و این مدل با رینگهای فولادی و قالپاق به بازار عرضه میشود.
مدل دندهای از انواع تیپ های کوییک دارای پیشرانه 1/5 لیتری با قدرت 87 اسب بخار و جعبه دنده دستی 5 سرعته تیبا و ساینا است. تفاوت این مدل کوییک با خودروهایی مانند تیبا و ساینا در وجود امکاناتی مانند سنسور دنده عقب، طرح اسپرت چراغهای جلو، فرم بهتر سپر نسبت به تیبا، زه و طرح گرافیکی روی درهای جانبی و چراغهای دو تکه عقب است. تقریبا در تمامی کشورهای جهان، هر خودرو پیش از ورود به بازار باید گواهینامههای معتبر از تست تصادف و میزان امنیت خود را ارائه نماید، اما همانطور که میدانید به دلیل عدم وجود موسسه استاندارد ایمنی معتبر و مدرن در ایران، وضعیت امنیت اغلب خودروهای تولید داخل کاملا نامعلوم است. از آنجایی که اغلب محصولات شرکت سایپا، سابقه بسیار بدی در برقراری امنیت سرنشینان دارند، اعتماد به ادعاهای بیاساس شرکت سایپا کمی سخت به نظر میرسد!
سایپا کوییک یک نسخه کراس هاچ بک از ساینا است و به تازگی نسخههای دیگر از این خودرو به نامهای کوییک R (دو رنگ) و کوییک S (فیس لیفت) وارد بازار شدهاند تا با تغییراتی جزئی و افزایش قیمت چند میلیونی، به بازار آشفته کشور تنوع بدهند. پیشرانه سری S کوییک هم به کمی بهروزرسانی به سطح آلایندگی یورو ۵ رسیده و از دریچه گاز برقی بهره میبرد. همچنین از امکانات این خودرو میتوان به دیلایت چراغهای جلو، فرمان دیکات، تنظیم ارتفاع چراغهای جلو، ترمز ABS به همراه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD و ترمز کمکی BAS، نشانگر تعویض دنده، سیستم تهویه مطبوع با نمایشگر دیجیتالی، سنسور دنده عقب، آینههای برقی و… اشاره کرد.
کوییک اس در مقایسه با تیپهای قبلی، چند سانتیمتر مرتفعتر با عرض اندکی کمتر طراحی شده است. برای خرید بهتر است به مزایا و معایب کوییک و ساینا توجه کنید و ویژگی های هر دو را به دقت بررسی کنید، و متناسب با نیاز و بودجه خوب آنها را انتخاب کنید، اگر تخصص لازم در این زمینه را ندارید بهتر است با کارشناسان در این زمینه مشورت کنید. شرکت سایپا که تولید کننده کوییک می باشد در سراسر کشور نمایندگی های بسیاری دارد که موجب شده است خدمات متنوعی برای مشتریان خود ارائه دهد، در این میان خریداران کوییک می توانند از آن بهره مند شوند.
اما در عقب خودرو هیچ اختلافی بین این مدل با دیگر مدل های کوییک دیده نمیشود. ضمن اینکه برای افزایش جذابیتهای داخلی این مدل از انواع کوییک، قابهای رنگی برای دور دریچههای سیستم تهویه نیز به کار رفته است. لازم به ذکر است که فرمان خودرو برقی است و مدل دندهای خودروی کوییک از 5 دندهی دستی پشتیبانی میکند. رانا از محصولات بسیار خوب ایران خودرو است که به دلیل کم مصرف بودن، امکانات و تجهیزات بیشتر، طراحی شیک و زیبا و پیشرانه قوی توانسته محبوبیت خوبی در بین مردم کسب کند. این خودرو به نسبت قیمت خوبی که دارد در رقابت با کوییک توانسته سبقت خوبی از او بگیرد. ظاهر کوییک نسبتا جذابتر از خودروی ساینا است، کوییک از طراحی به روز و زیبایی برخوردار است و بیشتر قشر جوان علاقه مند به این خودرو هستند.
هر کس میخواد یه ماشین خر کار و کم خرج براتو شهر و جاده داشته باشه در خرید کوییک شک نکنه . در جواب به این اعتراضات آقای مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت کوییک نامی ایرانی است که به 4 هزار سال پیش تعلق دارد. در قسمت کاسه داخلی خودرو چراغهای جلو به صورت دودی طراحی شده و دیلایت هایی هم در بالای چراغهای مهشکن اضافه شده اند.
کوییک، نام جدیدترین سری هاچ بک مجموعه سایپا می باشد که دقیقا همان ساینا می باشد که برخی تغییرات در آن اعمال شده است. کوییک در اواخر سال 95 رونمایی شد که باواکنش های زیادی در فضای مجازی روبرو شد. سایپا با معرفی این خودرو تمام تلاش خود را در این راستا انجام داده است تا بتواند این خانواده جدید را در لیست خودروهای کراس اور موجود در کشور قرار دهد که با نگاهی به بدنه این خودرو می توانید به سادگی متوجه این اقدام توسط سایپا شوید. در داخل اتاق کوییک اس، یک سری تغییرات در چیدمان بعضی دکمهها نیز مشاهده میشود.
طراحی قسمت عقبی با چراغهای دو قسمتی و سپر جدید با دو مه شکن در طرفین و محافظ نقرهای رنگ در بخش زیرین آن، مناسب است و میتوان به آن نمره قبولی داد. سایپا سعی کرده تا با ارائه روکشهای پلاستیکی در دهانه گلگیرها و روی رکابها و همچنین ریلهای روی سقف نمایی کراس اوور مانند را برای سایپا کوییک ایجاد کند. یکی دیگر از قابلیتهای این خودرو دستگیرههای در موسوم به آسان بازشو هستند؛ اما جنس دستگیرهها از پلاستیک بی کیفیت است، در حالی که فاصلهی زیاد بین پانلهای بدنه نیز نشان دهنده بیدقتی در ساخت و مونتاژ این خودرو است.
سایپا با الهام گرفتن از خودروهای روز دنیا توانسته است ظاهری اسپرت و جذاب برای کوییک خلق کند. در بخش جلو جلوپنجرهای کوچک با طرح کرومی و چراغهای LED به همراه خطوط برجسته روی کاپوت به خودرو ظاهری جذاب و پویا دادهاند. همچنین سپرهای جلو و عقب طراحی شیک و هماهنگی دارند که حس اسپرت بودن را تقویت میکنند.
مدتی پس از عرضه موفق کوییک ، سایپا نسبت به ارائه نسخههای دیگر نظیر مدل R یا همان دو رنگ، نمونه اتوماتیک مجهز به گیربکس CVT و همچنین نسخههای فول با پسوند پلاس اقدام نمود تا طیف گسترده تری از مشتریان را به خود اختصاص دهد. پس از موقیت سایپا کوییک به مدت بسیار کمی پس از عرضه، سایپا اقدام به معرفی دو خودروی کوییک R و کوییک R پلاس کرد. کوییک اتوماتیک از همان پیشرانه تیبا، ساینا و کوییک استاندارد استفاده میکند. به این ترتیب شاهد یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری قدیمی هستیم که قدرت ۸۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۲۸ نیوتون متری تولید میکند. نیروی تولیدی پیشرانه همانطور که گفته شد از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو فرستاده میشود.
برای مثال پنل بخش تنظیمات دکمههای مربوط به برفپاککن شیشه عقب و تنظیم ارتفاع چراغهای جلو با دیگر مدلهای کوییک، متفاوت است. در این قسمت دکمه مربوط به صندوق پران عقب و دکمه قفل شیشههای عقب نیز قرار دارند. انواع کوییک R در پالت رنگی قرمز، مشکی، سفید و نقرهای با تناوبهای مختلف اجرا میشوند و اخیراً نسخه آبی نیز به انواع تیپ های کوییک آر افزوده شده است.
همچنین در این صفحه آمپر جدید، نمایشگر کوچکی بهعنوان کامپیوتر سفری نیز تعبیه شده است. خودرو کوئیک، نسخه هاچ بک خودرو ساینا می باشد که تغییرات کلی در آن اعمال نشده است و تنها تغییرات جزئی را در ظاهر آن می توان مشاهده کرد که به نسبت، از خودرو ساینا جذابتر می باشد. بدون شک کوییک بیشتر به عنوان خودرو شهری می تواند مورد استفاده قرار گیرد چرا که خودرو مقرون به صرفه ای می باشد. با این وجود خودرو کوئیک دنده ای، نسبت به ساینا هیچ تغییراتی را در موتور اعمال نکرده است و دقیقا موتور ساینا در دل کوییک دنده ای قرار دارد. اما کوییک اتوماتیک پلاس، موتور CVT را درون خود جای داده است که اولین خودرو ایرانی می باشد. تفاوت کوییک جی با کوییک اس از سطح آپشنها و همچنین تفاوت طراحی داشبورد این دو خودرو نشات میگیرد.
همه مدلهای کوییک در بخش آپشنها عموماً مجهز به دیلایت، کروز کنترل، سیستم تعلیق مکفرسون در جلو و تورشن بیم در عقب، ترمزهای دیسکی خنک شونده در جلو و کاسهای در عقب، ABS و EBD هستند. در طراحی ظاهری همه مدلها، ترکیب اندکی ناهماهنگ بدنه تخم مرغی با دماغه تهاجمی و خشن، روف رک و زههای پلاستیکی اعمال شده است. بعد از نزدیک به دو دهه حضور پراید در بین پرتیراژترین خودروهای سایپا در تیپهای مختلف، این گروه خودروسازی تصمیم گرفت برای تغییر بازار در جهت جلب رضایت مصرف کنندگان، محصول جدیدی با چهرهای متفاوت عرضه نماید.
برای اطلاع از آخرین قیمت انواع کوییک صفر در کارخانه و بازار این صفحه از پدال را دنبال کنید. برای اطلاع از قیمت روز انواع کوییک صفر در کارخانه و بازار این صفحه از پدال را دنبال کنید. ناگفته نماند که نمونههای اتوماتیک این خودرو جدیدتر هستند و با قیمت بالاتری هم معامله میشوند. در سال 95 در مجلس، نسبت به انتخاب نام این خودرو اعتراضاتی صورت گرفت و استفاده از این نام را نقض صریح قانون ممنوعیت بکارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه دانست. این ماشین در اسفند ماه سال 2016 با حضور مسئولینی همچون علی لاریجانی رئیس سابق شورای جمهوری اسلامی و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت و تجارت رونمایی شده است.
تولید کوییک در ایران از سال 1396 توسط گروه خودرو سازی سایپا شروع و به بازار عرضه شد. اگرچه قسمت جلویی سایپا کوییک همانند ساینا است؛ اما در اینجا طراحی سپر و جلوپنجره فرق کرده است و آن فریم ناپخته ساینا دیگر وجود ندارد. برقی بودن فرمان باعث شده تا انرژی بسیار کمتری برای سواری صرف کنید و این موضوع باعث کاهش خستگی در رانندگی خواهد شد. ترمزها هم احساس خوبی را منتقل نمیکنند ولی با استفاده از ABS+EBD عملکرد مطلوبی در سرعتهای پایین و متوسط نشان میدهند. در نسخه دستی خودرو، نیروی محرکه تولید و به وسیله گیربکس پنج سرعته منتقل میشود. کوییک نسخه هاچبک خودرو ساینا به شمار میرود با اندکی تغییر در بخش جلوپنجره و سپر.
از جمله امکانات کوییک R میتوان به سنسور دنده عقب، 2 عدد ایربگ، ترمز ضد قفل، سیستم ترمز کمکی، مهشکنهای جلو و عقب، 4 اسپیکر، سیستم صوتی با پشتیبانی USB، سیستم تهویه دیجیتال و آینههای کناری با تنظیم برقی اشاره کرد. یکی از هاچبکهای کراس محبوب و پرفروش این روزهای سایپا، کوییک است که توانسته عملکرد بهتری نسبت به دیگر تولیدیهای این شرکت داشته باشد. اگر شما هم قصد خرید خودرو را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید؛ زیرا با انواع تیپهای کوییک همراه با ویژگی هر مدل آشنا میشوید. سایپا کوییک پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی دارد که در محدوده 5300 دور بر دقیقه توانایی تولید 87 اسب بخار قدرت و در محدوده 4000 دور بر دقیقه می تواند خروجی گشتاور 128 نیوتن متری تولید کند. گفتیم که تیپ GXR درواقع نسخهٔ دورنگ کوییک GX محسوب میشود؛ بنابراین، این تیپ از لحاظ طراحی تفاوتی با کوییک S و GX ندارد و صرفاً با طرح دورنگ بدنه از این دو تیپ مذکور متمایز میشود.
تیپ s، یک کوییک معمولی دندهای با پیشرانه سابق است که در جامهای جدید عرضه میشود. یکسال بعد از پیوستن مدل اتوماتیک به انواع مدل کوییک، سایپا با اندکی الهام از خودروهای سیتروئن C۳ کوشید نسخه مولتی کالر کوییک را با تریمهای دورنگ و جذاب سازی کابین، تحت عنوان کوییک آر عرضه نماید. در این نسخه، تریم رنگی در بخش دیفیوزرهای عقب و جلو، سقف، زه جانبی، مه شکن، فریم خروجی هوا، رودریها، پارچه صندلی و آینه جانبی اجرا شده و به صورت قرمز و مشکی عرضه میشود. نام R (نمایانگر نام RAINBOW برای این مدل کوییک) صرفاً اشاره به چهره زیباسازی شده دارد و تغییرات خاصی در قسمت پیشرانه مشاهده نمیشود. اولین مدل کوییک، در تیپ دندهای و لو آپشن عرضه شد که در بخش طراحی کابین و ظاهر، ویژگی منحصر به فردی نداشت و به صورت تک رنگ عرضه میشد. تیپ معمولی، ارزانترین مدل در میان انواع کوییک بوده و کابینی با فضای نسبتاً کم، ارگونومی قابل قبول اما متریال درجه دو ارائه میدهد.
در داخل، سایپا برای دو تیپ فول آپشن یعنی GX H و GXR H اقدام به طراحی پانل میانی جدیدی برای داشبورد کرده که با تریم مشکی براق، دریچههای تهویهٔ دایرهای و نمایشگر ایستاده در بالا، کمی فضای تکراری و خستهکنندهٔ کابین کوییک را بروزتر و بهتر کرده است. همچنین دریچههای تهویهٔ جدید پرتاب باد بسیار بهتری نسبت به نمونههای قبلی دارند. بااینحال، دیگر قسمتهای داشبورد تغییری نداشته و همچنان شاهد همان فضای سیاه پلاستیکی و بیکیفیت هستیم. بعد از استارت زدن، نخستین موضوعی که موجب جلب توجه میشود صدای زیاد پیشرانه و ورود آن به کابین درست مثل دیگر اتومبیلهای سایپا است.
با وجود اینکه کوییک یک خودروی شهری است در مسیرهای جادهای نیز عملکرد رضایتبخشی دارد. البته با توجه به قدرت متوسط موتور در مسیرهای شیبدار و سربالاییها خودرو نیاز به فشار بیشتری دارد و شتاب آن بهویژه در سرعتهای بالا کاهش مییابد. برای بهبود عمر کلاچ و عملکرد بهتر خرید بلبرینگ کلاچ با کیفیت بالا از فروشگاه کشاورز کلاچ توصیه میشود. بلبرینگ باکیفیت عملکرد صحیح سیستم انتقال قدرت را تضمین میکند و از خرابی زودهنگام جلوگیری میکند. رنگ هایی که برای خودرو کوییک توسط مجموعه سایپا در نظر گرفته شده اند عبارتند از قرمز، مشکی، سفید و آبی که برای درخواست رنگ متفاوت، می توانید از طریق شعب و نمایندگی های سایپا درخواست رنگ مدنظر خود را بدهید که باید هزینه بیشتری را بپردازید. سایپا یکی از دو شرکت خودروسازی مهم در ایران است که در تولید خودروهای هاچبک بسیار پویا عمل کرده است.
بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با “نقد و بررسی کامل خودرو کوییک”، کلیک کنید. اگر هنوز هم درباره انواع تیپ های کوییک و انتخاب بهترین مدل آنها به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، سوالات خود را در بخش نظرات همین صفحه بنویسید تا کارشناسان ما در شیپور، شما را راهنمایی کنند. همچنین اگر هم صاحب یکی از این مدلهای کوییک هستید، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. اسب بخار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ با محور تست و بررسی ویدیویی خودروها آغاز کرد. این رسانه در همان سال پایگاه خبری خودرو را در فضای وب تاسیس کرد و با انتشار اخبار مختلف صنعت خودرو، شاخه های فعالیت خود را گسترش داد. در حال حاضر پایگاه خبری اسب بخار یکی از پرمخاطب ترین رسانه های صنعت خودرو در ایران است و به صورت روزانه به اخبار و حواشی آن می پردازد.
بدین ترتیب یک ورودی هوای بزرگ در میانه سپر طراحی شده و پروژکتورها هم در عمق سپر قرار گرفتهاند؛ اما در کنار پروژکتورها، چراغهای روشنایی در روز نصب شدهاند که کاملاً ناهماهنگ بوده و همانند قطعهای اضافه به نظر میرسند. همانند تمامی کراساوورنماها، زیر سپر جلوی سایپا کوئیک هم محافظی نقرهایرنگ تعبیه شده است. این مدل از سایپا کوییک نسخه دورنگ نیز دارد که با اسم کوییک GXR به فروش میرسد. قیمت کوییک GX با دیگر مدلهای دندهای و سادهای سری S برابر است، اما قیمت کوییک GXR به دلیل بدنه دورنگ کمی بیشتر تعیین شده است.
دیدگاهتان را بنویسید