تفاوت پژو 405 GLX و پژو 405 SLX چیست؟ + تصاویر
در انتهای مطلب مقایسه پژو 405 glx با slx به طور خلاصه میتوان گفت اختلاف بین این دو خودرو تا مدلهای ۱۳۹۱ صرفا در بخش ظاهری خلاصه میشود. اما از سال ۱۳۹۱ به بعد که پژو ۴۰۵ اس ال ایکس با موتور ۱۶ سوپاپ TU5 به بازار آمد و اختلاف فنی بین این دو بسیار بیشتر شد، مشتریان به دلیل موتور باکیفیت و کم استهلاکتر، رغبت بیشتری برای خرید پژو ۴۰۵ SLX نشان دادند. پژو ۴۰۵ جی ال ایکس و اس ال ایکس از لحاظ فنی تا سال ۹۱ هیچگونه اختلافی نداشتند و هر دو محصول با موتور ۱.۸ لیتری چهار سیلندر ۸ سوپاپ XU7 روانه بازار میشدند. اما از سال ۹۱ به بعد پژو ۴۰۵ slx عمدتا با موتور ۱۶ سوپاپ ۱.۶ لیتری TU5 متعلق به پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به بازار عرضه شد.
از آنجایی که در بازار ایران پژو 405 در رده محصولات نسبتا ارزان و مقرون به صرفه طبقه بندی می شود، در نتیجه نمی توان از این خودرو انتظار آپشن های رفاهی و ایمنی گسترده را داشت. البته در سال های اخیر اضافه شدن دو ایربگ استاندارد باعث ارتقای کیفیت این محصول از نظر ایمنی شده است. در ادامه بررسی معایب پژو 405 SLX و 405 GLX به یکی از مهمترین معایب این خودروها یعنی عایقبندی ضعیف کابین میرسیم.
همچنین وجود امکانات قدیمی مثل دستی بودن تنظیم آینه و بالابر شیشه و تنظیم صندلی، از دیگر ایردات این خودرو است که البته با توجه به سال ساخت این خودرو نبود امکانات حتی ساده امروزه هم طبیعی است. تولید کنندگان خودرو با محصولات صندلی و فولکس واگن در نمایشگاه موتور تهران11 فوریه 1403حضور پررنگ دیما دیزل در نم� … بالاخره در دنده ۳ سرعت به صد کیلومتر در ساعت می رسد، ولی انتظار بی جا از آن نداشته باشید.
همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیقترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. اما پژو 405 که در حال حاضر تحت عنوان GLX به فروش میرسد، یک پیشرانه 4 سیلندر 1761 سی سی دارد که قادر است 100 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 153 نیوتن متر در 3000 دور دقیقه تولید نماید. خودرو که در ابتدا با عنوان پژو پرشیا به دست مشتریان ایرانی میرسید، در اصل نسخه فیسلیفت پژو ۴۰۵ محسوب میشود که با نیمنگاهی به طراحی ظاهری پژو ۴۰۶ و مخصوص بازار ایران ساخته شده است. پارس در مقایسه با ۴۰۵ از ظاهر جذابتر و امکانات بیشتری برخوردار بوده و یکی از محبوبترین و پرفروشترین سدانهای ایران خودرو تاکنون به شمار میآید. در خودرو های پژو ۴۰۵ GLX و GLI با تعویض فیلتر به ۴.۷۵ لیتر روغن و بدون تعویض فیلتر به ۴.۲۵ لیتر روغن موتور نیاز است.
پژو 405 اولین بار در سال 1987 به بازار عرضه شد و یک سال پس از زآن به عنوان خودروی سال اروپا شناخته شد. پس از آن مدلهای بسیاری با همکاری شرکت طراحی ایتالیایی پنین فارینا مانند پژو ۵۰۴ عرضه کرد. در زمان بحران مالی، فروش شرکت بسیار کاهش یافت، اما شرکت توانست نجات پیدا کند. در سال ۱۹۳۳ این شرکت مدل پژو ۴۰۲ را روانه بازار کرد که نخستین مدلی بود که سقف آن قابلیت جمع شدن داشت. کلیه حقوق برای ایران جیب محفوظ بوده و استفاده از اخبار و قیمت ها با ذکر منبع و درج لینک مربوطه مجاز میباشد. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام میشود.
درواقع مهمترین تفاوت ایجاد شده بین دو مدل GLX و SLX پژو 405، همین بهروزرسانی ظاهری مدل اس ال ایکس بوده که البته با کمترین هزینه و بدون تغییر در استایل بدنه صورت گرفته است. شرکت ایران خودرو در سال ۱۳۸۸ به منظور آنکه پاسخی به انتقادات مشتریان پیرامون عدم تغییر محصولات و بهروزرسانی آنها داده باشد، با اصلاحات ظاهری که روی بدنه پژو ۴۰۵ جی ال ایکس اعمال کرد، مدل جدیدی از این خودرو را با نام پژو SLX 405 به سبد تولیدات خود اضافه نمود. پژو ۴۰۵ اس ال ایکس از جنبههای ظاهری و فنی تفاوتهایی با مدل جی ال ایکس دارد که در ادامه به صورت جداگانه به هر یک از آنها پرداختهایم. پژو 405 -خودرویی است که در سال 1988 عنوان بهترین خودرو را در اروپا داشته است و به دلیل مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب از خودروهای محبوب ایرانیان بوده و هست.
همین مورد نیز موجب شد تا فروش این دو ماشین قدیمی نسبتا بالا باشد و مشتریان از آنها استقبال کنند. پژو یک برند فرانسوی است که در ابتدا پژو ۴۰۵ توسط این شرکت طراحی و تولید شده است. این خودرو بعد از ورود به ایران توسط شرکت ایران خودرو تولید و به بازار عرضه شده است.
کافی است تا چند ساعتی با پژو 405 SLX یا 405 GLX رانندگی کنید و کمی با این خودروها گاز بدهید تا از نفوذ زیاد سروصدای پیشرانه و محیط پیرامون به داخل کابین کلافه شوید! این مسئله در مورد پژو 405 GLX بیشتر دیده میشود؛ چراکه پیشرانه XU7 ذاتا پیشرانه پرسروصدایی است و ترکیب این پرسروصدا بودن با عایقبندی ضعیف کابین، نتیجهای فاجعهبار به دنبال دارد. در خارج از اروپا، خودروهای پژو در کشورهای درحالتوسعه مونتاژ و عرضه میشوند و کیفیت قابلقبولی دارند. پژو اوایل دههی ۱۹۹۰ از بازار آمریکا خارج شد اما احتمال دارد که دوباره به این کشور بازگردد. پژو یکی از قدیمیترین برندهای تاریخ خودروسازی است که در اواسط قرن نوزدهم شکل گرفت. پژو در سالهای اول بهتولید آسیاب فلفل و نمک و قهوه مشغول بود، اما در سال ۱۸۹۶ بهصنعت خودروسازی وارد شد.
اولی قطع واردات خودرو و محدود شدن بازار خودرو و مسئله دوم عرضه نمودن بهتر جی ال ایکس بود. رنو تندر 90 یکی از خودرو های پر فروش بازار که موفقیت خود را به دلیل کیفیت و سواری خوب خود دارد رنو تندر 90 است که توسط ایران خودرو و پارس خودرو عرضه می شود. لوگان ، ال 90 و تندر 90 نام هایی است که به این خودروی پر طرفدار گفته میشود. سمند LX -یکی دیگر از تیپ های پر طرفدار از سری خودروی سمند است که در سال 1383 تولید شد. به طور کلی پژو ۴۰۵ به عنوان یک سدان قدیمی متاسفانه بیش از حد روی خط تولید ایران خودرو باقی ماند و باعث شد که مشتریان در این رنج قیمت به دلیل عدم ورود خودروهای جدید همرده، انتخاب چندان دیگری به جز پژو ۴۰۵ جی ال ایکس و اس ال ایکس نداشته باشند.
اصولا پژو ۴۰۵ به عنوان یک خودروی اقتصادی از آپشن شاخص و مهمی بهرهمند نبوده و این قاعده برای هر دو تیپ جی ال ایکس و اس ال ایکس تقریبا به طور مشابه رعایت شده است. شرکت خودرو سازی ایران خودرو بزرگترین شرکت خودرو سازی ایران می باشد که سالیانه هزاران خودرو تولید می کند و با بالاتر بودن کیفیت محصولات خود نسبت به رقبا توانسته خود را برترین شرکت خودرو سازی کشور انتخاب کند. این شرکت مانند دیگر شرکت های خودرو سازی سطح جهان مدل های مختلفی از محصولات را تولید و به بازار ها عرضه می کند. امید میرود با رویکرد جدید وزارت صنعت و شرکت ایران خودرو و سایپا در تولید و واردات خودروهای جدید اقتصادی، دیگر شاهد عرضه محصولات قدیمی به بازار کشور نباشیم تا مشتریان ایرانی نیز بتوانند از خودروهای باکیفیت و مطابق استانداردهای روز دنیا به قیمت مناسب بهرهمند شوند. پژو 405 SLX نیز به پیشرانه TU5 مجهز شدهاست؛ هرچند این پیشرانه 1/6 لیتری 16 سوپاپ نسبت به پیشرانه XU7 کممصرفتر، کمصداتر و بادوامتر است، اما برای استفاده در خودرویی همچون پژو 405، انتخاب چندان مناسبی محسوب نمیشود.
بهنظر میرسد که خود شرکت ایران خودرو نیز متوجه این نقطه ضعف شدهاست؛ ازاینرو چند وقتی است که پژو 405 نسخه SLX با سه عدد پشتسری یکپارچه برای صندلی عقب تولید میشود. شاید در این مورد معتقد باشید که ما داریم بیانصافی میکنیم و به قول معروف مته به خشخاش میگذاریم؛ اما بایستی گفت که وقتی خودروهای ارزانقیمتتری مثل پراید و تیبا مجهز به پشتسری صندلی عقب هستند، فقدان این مورد در پژو 405 GLX یک نقطه ضعف قابل توجه به حساب میآید. قدیمی بودن خودرو فقط در بخش طراحی آن نیست و هنگام بررسی امکانات رفاهی نیز کاملا قابل مشاهده است.
البته طراحی داخلی پژو 405 به دلیل الزام خودروسازان به استفاده از 2 عدد ایربگ در محصولات خود در سالهای اخیر کاملا متحول شدهاست و جلوهای بهروز نسبت به طراحی ظاهری خودرو دارد. واقعیت هم دور از این نیست، پژو 405 با ظرافت کمی طراحی شده و سادگی و تخت بودن اجزای مختلف آن، هیچ جذابیت برای قشر جوان ندارد. زمان نگاه کردن به چهار طرف پژو 405، به راحتی میتوان به سادگی بیش از حد آن پی برد. برای نمای کناری مجله خبری خودرو سمند و درهای آن هیچ حجمدهی و انحنایی در نظر گرفته نشده است. برای نمای جلو و عقب نیز سادهترین چراغها طراحی شده و اصلا گرافیک جذابی را شکل نمیدهند. در میان خودروهای تولید داخل خودروی «پژو ۴۰۵» یک خودروی بسیار محبوب و پرطرفدار است این خودرو از زمان نخستین عرضه اش تا به حالا موفق گردیده است تا فروش خیلی خوبی را تجربه نماید .
در نمای جانبی از زههای بغل درب به منظور کاهش سادگی این بخش از بدنه کمک گرفته شده است. شاید جالب باشد بدانید که پژو 405 توسط شرکت معروف ایتالیایی پینین فارینا طراحی شده است، شرکتی که خودروهای معروفی مانند فراری 599 و مازراتی کواتروپورو را طراحی کرده است. سال 1383 ایران خودرو نمونه اقتصادی 405 را با نام GLI عرضه کرد که فاقد تجهیزات متداول بود و با استقبال چندانی در بازار مواجه نشد و حدود یکسال بعد نیز GLI از خط تولید کنار رفت. کار تولید و مونتاژ این خودرو در کشورمان توسط ایران خودرو در سال 1370 آغاز شد.
بهعنوان مثال مهشکنهای جلوی پژو 405 SLX با طراحی مدور خود با ظاهر کلی خودرو هماهنگ نیستند. کابین پژو 405 در طول 30 سال گذشته تنها یکبار توسط مجموعه ایران خودرو تغییر یافته است و قبل از این تغییر، یک کابین ساده در این خودرو قرار گرفته بود. کابین جدیدی که در این خودرو قرار گرفته است، یک تغییر مناسبی بود چرا که نسبت به طراحی های روز تغییر پیدا کرد و تا حدودی قابل قبول شد چرا که کابین ابتدایی آن بسیار ساده و البته تکراری شده بود.
6 لیتری (TU5) نیز برای مدل SLX قابل سفارش شد درحالیکه پیشرانه مدل GLX آن در نسخه های بنزینی و دوگانهسوز همچنان از نوع 1. ايران خودرو با توجه به نياز مشتريان اين خودروي محبوب، هم اكنون توليد دو مدل باحجم موتور 1. داشبورد جديد و يكپارچه اين خودرو علاوه بر طراحي داخلي زيبا و وجود تجهيزات رفاهي مناسب، مجهز به كيسه هواي ايمني راننده و سرنشين جلو نيز شده است.
نخستین نشانواره پژو که در آن از طرح شیر استفاده شده بود، برای تیغه ارهها و وسایل فولادی این شرکت، طراحی شد. در اواخر ۲۰۰۹ نیز پژو دچار افول عملیاتی و کاهش فروش شد که در پی آن «فیلیپ وارین» به جای «کریستین استریف» مدیریت شرکت را به عهده گرفت. عدد صفر وسطی نیز نشان دهنده سوراخ هندل خودروهای اولیه پژو است که بر روی یک صفحه، در جلوی خودروهای آن زمان قرار گرفته بود. شرکت ساپکو نیز از سال 1373 قطعات پژو 405 را جابجا کرد و تا سال 1377 بیش از نیمی از قطعات این خودرو را تامین کرد و خودروی پژو 405 در آن زمان یکی از زیباترین خودروهای بازار ایران به شمار می رفت. پژو 405 در حال حاضر در سه نوع مختلف تولید و عرضه می شود که شامل پژو 405 GLX، پژو 405 SLX و پژو 405 دوگانه سوز (CNG) می شود. درواقع طراحان ایران خودرو سعی داشتهاند در طراحی این نسخه برخی المانهای بهروز را به چهره قدیمی پژو 405 GLX تزریق کنند، اما نتیجه کار یک طراحی ظاهری ناهماهنگ از آب درآمده است.
موتور کاربراتوری و 2 لیتری این خودرو باعث شده بود تا این خودرو بتواند از نظر سرعت و شتاب عملکرد خوبی داشته باشد. شاید یکی از ایرادات بزرگ این خودرو نسبت به مدل های جدید 405 مصرف سوخت بالای آن باشد. با توجه به درخواست شما کاربران سایت فروش خودرو به بررسی تفاوت میان GLX و SLX می پردازیم، پژو 405 که خودرو محبوب و یکی از پرفروش ترین خودروهای داخلی در سالهای تولید تا به حال می باشد محصول پژو فرانسه در سال 1988 می باشد که موفق به کسب جایزه ها و عنوان های متعددی در آن زمان شد. موتور این خودرو XU7JP/L3 می باشد که توانایی 100 اسب بخاری در کنار گشتاور6000 دور در دقيقه را دارد این موتور با توجه به قدمت تولید و وجود قطعات و لوازم یدکی بالا به همراه سادگی در تعمیر آن حسنی بزرگ برای این خودرو می باشد.
پژو 405 SLX را می توان به فیس لیفتی از پژو 405 نامید که با تغییراتی در ظاهر و تجهیزات خودرو همراه شده است در زیر به تفاوت های میان SLX و GLX اشاره می کنیم. در ادامه میخواهیم به موردی بپردازیم که شاید آنچنان به چشم نیاید، اما میتواند در نوع خود یک نقطه ضعف قابل توجه باشد. همین نکته به ظاهر ساده باعث میشود تا سرنشینان عقب در مسافرتهای طولانی از درد گردن گلایه داشته باشند. پس از استارت زدن، صدای پیشرانه ۴ سیلندر ۱٫۸ لیتری آن به گوش می رسد که می تواند پس از صدای پیکان و پراید، خاطره انگیز ترین صدای پیشرانه برای اکثر ایرانیان باشد. این مورد به سال های 83 و 84 برمی گردد که به دلیل عدم استفاده از بست استاندارد در مجموعه سوخت رسانی خودرو، فاجعه های بزرگی به بار آمد.
پژو ۴۰۵ مدل mi16 یکی از بهترین مدلهای پژو در دوران تولید این خودرو بوده است. درواقع پس از گذشت چند ماه از رانندگی با پژو 405 SLX و 405 GLX و طی چند هزار کیلومتر مسافت، بعضا سروصداهای عجیبی از داشبورد و مجموعه جلوبندی شنیده میشود که بسیار آزاردهنده است. مهم ترین معایب پژو 405 در طول تمام سال های حضور در بازار ایران، معایب فنی آن هستند. جایی که به علت یک نقص فنی بسیار ساده، جان ده ها نفر از هموطنان با آتش سوزی پژو 405 گرفته شد. در نسخه ۱٫۸ لیتری خودروی «پژو ۴۰۵ SLX» شاهد بهتر عملکردن آن در مقایسه با نسخه ۱٫۶ لیتری در جاده های کوهستانی و پرشیب خواهیم بود . طبق اعلام شرکت سازنده مصرف سوخت ترکیبی پژو 405 برابر با 9 لیتر در هر صد کیلومتر است که در مقایسه با سایر سدانهای موجود در این رنج قیمتی کمی غیر اقتصادی به نظر میرسد.
جالب است بدانید که پژو 405 SLX و 405 GLX در ارزیابیهای کیفی انجام شده از سوی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، هیچگاه بیشتر از دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب نکردهاند و همراه با چند مدل خودرو دیگر، در پایین جدول کیفی خودروهای داخلی قرار دارند. یکی از مهمترین معایب پژو 405 SLX و 405 GLX مربوط به پیشرانههای این خودروها است. این پیشرانه 8 سوپاپ، ساختاری قدیمی دارد و بازدهی پایین و مصرف سوخت بالا از معایب عمده آن بهشمار میرود، اما این تمام ماجرا نیست و معضل خرابی مکرر واشر سرسیلندر پیشرانه XU7 از مشکلات عمده این خودرو محسوب میشود. طراحی قدیمی – کیفیت پایین ساخت – عایق بندی ضعیف و مصرف سوخت بالا در نسخه ی GLX از معایب این خودرو میباشد اما در مقابل سواری نسبتا راحت ، کابین جادار و مصرف سوخت پایین در نسخه ی SLX و هزینه ی نگهداری مناسب از مزایای این خودرو میباشد. پژو 405 در ایران نیز اولین بار در سال 1369 توسط ایران خودرو با موتور های مختلف و در مدل های مختلف GL ، GLi و GLX تولید شد. رفته رفته با داخلی سازی قطعات این خودرو کیفیت آن نیز کاهش یافت و سپس پژو 405 SLX نیز به عنوان مدل به روزرسانی شده ی GLX با تغییراتی در نمای داخلی و خارجی عرضه شد.
پژو 405، خودرویی مونتاژی و البته محبوب در کشور می باشد که دارای مزایا و معایبی است و این در حالی است خط تولید ابتدایی این خودرو به حدودا 30 سال میرسد و اما باز برخی از مشکلات در این خودرو هنوز پابرجا هستند. خودرو پژو 405 جزء یکی از خودروهای پرمصرف می باشد که به دلیل افزایش نرخ بنزین، بدون شک گزینه مناسبی نخواهد بود و البته نسخه گازسوز هم برای این خودرو توسط ایران خودرو درنظر گرفته شده است که می توانید سفارش دهید. با این وجود در ادامه این گزارش از نمناک قصد داریم به بررسی مزایا و معایب پژو 405 بپردازیم و بدون شک قبل از خرید این خودرو باید از آنها مطلع باشید.
در ترمزگیری های شدید پژو بسیار نرم عمل می کند و در مسیری صاف باقی می ماند، اما یکی از ضعف های ترمز در دست انداز ها و سرعت گیر ها مشخص می شود. اگر کاملا به عملکرد ونحوه عکس العمل آن مسلط نباشید، تجربه حداقل یک برخورد کوچک سپر به سپر را با خودروی جلویی در کارنامتان ثبت خواهید. قبل از این که به هماهنگ کردن قدرت ۹۷ اسب بخار و ۱۵۳ نیوتون متر گشتاور موتور با کلاچ عادت کنید ممکن است چند باری در شروع حرکت خاموش کنید. از نقاط قوت پژو 405 می توان به کابین جادار، لوازم یدکی فراوان، خدمات پس از فروش گسترده و خدمات تعمیراتی خوب، عملکرد نسبتا خوب سیستم تعلیق و ارائه یک سواری نه چندان خشک اشاره کرد.
در شروع حرکت پژو به دلیل پوشیدن کفش های جدید و پهن تر به مقدرا بسیار کمی هرزگردی دارد و به سرعت تعویض دنده را طلب می کند. نمای عقب نیز حرف چندانی برای گفتن نداشته و چراغهایی ساده به فرم چهارضلعی به همراه سپری سادهتر، برخی تزیینات جزیی و لوگوی پژو در آن دیده میشود. SLX که در 1388 به بازار آمد، دارای چراغ کریستالی، اضافهشدن مهشکن و اسپویلر درب صندوق بود و همچنین داشبورد، صفحه کیلومتر و سردنده آن هم مجددا طراحی شد. BMW و M8 Coupe به خاطرات می پیوندند12 فوریه 1403فروش فوری به ایران Khodro برای یک قرارداد سحر با تحویل 30 روزه12 فوریه 1403تول� … یک شرکت مایا در ششمین نمایشگاه بین المللی تهران از مدل کامیون کمپرسی DMA 6×4 رونمایی این نمایشگاه از از 1 تا 2 فوری� … فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .
این مجموعه با تجریهی هزاران همراهی در خرید و با ارائهی خدمات همه جانبهی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربهی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. پژو 405 SLX کمی سنگین وزن تر از GLX میباشد و شاید همین باعث شده که کمی شتاب کمتری نسبت به GLX داشته باشد و در نهایت هر دو به حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت می رسند. چراغهای جلو نیز به صورت چهارضلعی فوقالعاده ساده در کنار جلوپنجرهای کشیده با نوارهای افقی جای داده شدهاند؛ سپر جلو هم با حداقل تزیینات، نیمه پایینی چهره را پوشانده است.
نسل اول پژو 405 به نام پژو GLX با موتور 4 سیلندر L3 در لیست خودروهای پر مصرف قرار دارد، اما نسل جدید پژو 405 یعنی پژو 405 slx از مصرف سوخت بهتری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار است و دلیل اصلی آن هم موتور 4 سیلندر TU5 آن می باشد. کافیست نگاهی به قیمت پژو ۴۰۵ در بازار آَشفته خودرو بیاندازید؛ افرادی که خواهان خرید پژو ۴۰۵ هستند، باید هزینه بسیاری را بپردازند؛ از همین رو حداقل انتظار برای خریداران، آپشنهای اولیه استاندارد برای خودرو است. تنها آپشنی که در پژو ۴۰۵ بهچشم میخورد آینه برقی آن هم در مدلهای جدید است و خبری از آپشنهای بروز و جدید در این خودروی قدیمی نیست.
اما بهنظر میرسد با توجه به ساختار قدیمی این خودرو، کمکم بایستی به فکر از رده خارج کردن و جایگزینی این شیر پیر با یک خودروی بهروزتر باشیم. البته پرداختن ما به معایب پژو 405 SLX و 405 GLX به معنای نادیدهگرفتن نقاط قوت این خودروها نیست، اما بایستی مزایا و معایب خودروهای مختلف را بررسی کنیم تا در نهایت خریداران این خودروها بتوانند با چشم بازتری انتخاب خود را انجام دهند. شما میتوانید برای مقایسه قیمت پژو 405 SLX با در نظر گرفتن سال تولید و قیمت پژو 405 SLX به صفحات قیمت دهی همراه مکانیک مراجعه کنید. عملکرد بهتر خودروی «پژو ۴۰۵ اس ال ایکس » در نسخه ۱٫۸ لیتری به دلیل ضرایب بهتر گیرباکس و گشتاور بیشتر تولید پیشرانه می باشد . در این میان صرفا پژو ۴۰۵ اس ال ایکس به چراغهای مه شکن جلو مجهز است که مدل GLX از آنها بهرهای نبرده است. یکی از اتومبیلهای پرفروش در ایران، پژو 405 است که توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو در بازار داخلی عرضه میشود.
اما با کمی تغییر ارتفاع در جهت مخالف تفکرات کارخانه ای، اوضاع بسیار بهتر خواهد شد. ۴۰۵ در صورتی که به تنهایی وظیفه جا به جایی راننده را برعهده داشته باشد، در پیچ های تند و پی در پی کمی تنبلی از خود نشان می دهد. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است.
دیدگاهتان را بنویسید