پژو ۴۰۵ glx خاکستری

خرید و فروش و قیمت پژو ۴۰۵ GLX در بازار خودرو

برخلاف ظاهر، در طراحی داخلی پژو ۴۰۵ GLX وضعیت بهتری را شاهد هستیم و ادوات و تجهیزات با هماهنگی مناسبی داخل کابین کنار هم قرار گرفته اند. حتی با وجود کیفیت پائین مونتاژ و همچنین کاهش پیدا کردن کیفیت پلاستیک های به کار رفته در کابین، باز هم می توان نمره قبولی به این قسمت داد. شاید قابل توجه ترین نکته در طراحی داخلی کابین، استفاده از رنگ بژ در داشبورد، صندلی ها و رودری های باشد که در ترکیب با رنگ متضاد مشکی کنسول وسط، کمی از یکنواختی داخل خودرو کاسته اند.

این رسانه در همان سال پایگاه خبری خودرو را در فضای وب تاسیس کرد و با انتشار اخبار مختلف صنعت خودرو، شاخه های فعالیت خود را گسترش داد. در حال حاضر پایگاه خبری اسب بخار یکی از پرمخاطب ترین رسانه های صنعت خودرو در ایران است و به صورت روزانه به اخبار و حواشی آن می پردازد. طراحی پژو ۴۰۵ در زمان خود بسیار زیبا بود کخ خب از پینین فارینا هم جز این نمی توان انتظار داشت.

بااین‌حال بازار خرید و فروش مدل‌های دست‌دوم این محصول همچنان داغ است که بسته به وضعیت سلامتی خودرو، قیمت آن بسیار متغیر است. اگرچه ایرانی‌ها از قدمت بالای تولید تعدادی از خودروهای داخلی مطلع هستند، اما کمتر کسی می‌داند که پلتفرم پژو ۴۰۵ برای اولین بار در سال ۱۳۶۵ تولید شده و برای آخرین بار در سال ۱۳۷۴ و با معرفی نسخه‌ی پژو ۴۰۶ از جانب فرانسوی‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. بااین‌حال تاریخچه مونتاژ و تولید پژو ۴۰۵ GLX در ایران به سال ۱۳۶۹ باز می‌گردد و تا سال ۱۳۹۹ و البته به شکل خیلی محدودی تا سال ۱۴۰۱ نیز ادامه داشته است. این خودرو بهترین خودروی اروپا در سال ۱۹۸۸ انتخاب شد و در بدو ورود به ایران نیز خودروی باکیفیت و به‌روزی بوده است.

اتاق جادار و همچنین مقاومت کم بدنه خودرو در برابر جریان هوا، از برجسته ترین نکات مثبت بدنه خودرو هستند. در طراحی ۴۰۵ بر روی زوایای تند اطراف خودرو تأکید شده است؛ همین زوایا و گوشه های تیز نیز علت اصلی چشم نواز نشدن این طرح شده اند. این در حالی است که اگر به جایگزین پژو ۴۰۵ (یعنی پژو ۴۰۶) نگاه کنید، با وجود گذشت چندین سال باز هم تازگی دارد. علت نیز ملایم شدن زوایای تند اطراف خودرو و به کارگیری برآمدگی های خمیده شکل در نمای جانبی و کاپوت خودرو هستند، طراحی نسبتا مشابهی که در پژو پارس LX کلاس ۱۵ نیز مشاهده می شود.

این قدرت از طریق کی گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل شده و حداکثر سرعت این خودرو هم ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. امکانات ایمنی پژو GLX 405 بسیار محدود است و در بهترین حالت می‌توان به وجود سیستم ترمز ضد قفل ABS و وجود کیسه هوای راننده و سرنشین جلو اشاره کرد؛ این کیسه هوا صرفا در برخوردهای از جلو کاربرد دارد و خبری از کیسه‌های هوای جانبی نیست. در زمینه امکانات ایمنی نیز این خودرو از ایموبلایزر یا همان سوییچ ضدسرقت استفاده می‌کند که وظیفه‌ی آن جلوگیری از به‌کاربردن سوییچی به‌غیر سوییچ اصلی خودرو برای روشن‌کردن آن است. به‌صورت پیش‌فرض امکانات رفاهی این خودروی کهنه‌کار در بهترین حالت به آینه‌های برقی جانبی، شیشه‌های بالابر برقی و یک سیستم صوتی ساده خلاصه می‌شود. به گفته بسیاری از مصرف کنندگان، پژو ۴۰۵ خودروی مناسب تری برای سفرهای بین شهری است چون مصرف سوخت جاده ای آن تقریباً ۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصاف پیموده شده است. این آمار و ارقام نزدیکی بالایی با مصرف سوخت سیکل ترکیبی خودرو رانا دارد و برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم شرایط فروش فوری رانا ایران خودرو را هم مشاهده کنید.

در زمان تولید اولیه این محصول، خودرو پژو ۴۰۵ جزو خودروهای زیبای بازار اروپا بود و سرعت و امکانات مناسبی را در قیمتی قابل‌قبول ارائه می‌کرد. بااین‌حال و با توجه به استانداردهای روز دنیای خودرو، این محصول درکنار ظاهر قدیمی خود، فاقد هیچ‌گونه امکانات ایمنی و رفاهی بوده و مصرف سوخت آن نیز بیشتر از خودروهای تولیدی روز است. یکی از معایب مهم خودرو پژو ۴۰۵ را می‌توان ایمنی به‌شدت پایین آن در تصادفات دانست. جدای از این‌که خبری از کیسه‌های جانبی برای سرنشین‌های این خودرو وجود ندارد، سیستم ترمز این محصول کاملا منسوخ شده است. درنهایت به‌دلیل مقاومت پایین شاسی و بدنه‌ی این محصول، در هر گونه برخوردی، بخش عمده‌ای ضربه به کابین و سرنشین‌ها منتقل می‌شود و سلامتی آن‌ها را نیز به خطر می‌اندازد. پژو ۴۰۵ در بخش فنی به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۸ سوپاپ ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که می تواند حداکثر ۱۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۳ نیوتن متر گشتاور را تولید کند.

مراجعه به مراکز تعویض پلاک نیروی انتظامی و تعویض پلاک و برگه سبز خودرو از مراحل بعدی است که باید انجام داده شود. در نهایت پس از مراجعه به دفتر اسناد رسمی و ثبت سند قطعی خودرو، می‌توانید بیمه را به نام خریدار انتقال دهید. تست رانندگی ضمن این‌که نوع سواری خودرو را مشخص می‌کند، بسیاری از ایرادات خودرو را که حتی با استفاده از دستگاه دیاگ قابل تشخیص نیستند را نیز نمایان می‌سازد.

رینگ‌های عقب و جلوی این خودرو ۱۴ اینچی بوده و عرض تایرهای استاندارد آن برای هر دو محور ۱۸۵ میلی‌متر است. پژو ۴۰۵ با توجه به اینکه قیمت خوبی داشت و به نسبت قیمتش ارزنده بود، توانست در بازار موفق شود و طرفداران زیادی داشته باشد. همان‌طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره نمودیم اصلی‌ترین رقبای پژو 405، رانا، سمند SE و پژو 405 SLX هستند که از برتری‌های اندکی نسبت به این خودرو برخوردارند، اما در این رنج قیمت نمونه‌های کارکرده رنو L90 یا پژو 206 SD را هم می‌توان به‌عنوان گزینه‌ای مناسب در نظر گرفت زیرا علاوه بر پیشرانه قوی‌تر از کیفیت و امنیت بالاتری نیز برخوردار هستند. اسب بخار فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ با محور تست و بررسی ویدیویی خودروها آغاز کرد.

وزن خالص ۴۰۵ ۱۱۰۰ کیلوگرم و طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب ۴۰۴۸، ۱۶۹۴ و ۱۴۱۰ میلی متر است. از لحاظ فضای صندوق بار نیز مشکلی وجود ندارد چون ۴۷۰ لیتر فضا برای حمل و نقل در دسترس است. در قسمت پشت خودرو هم همچنان همان ظاهر ساده و البته هماهنگ با نمای جلو حکم فرماست. در این قسمت شاهد خطوط طراحی افقی و موازی با یکدیگر هستیم که بالا و میان چراغ های اصلی قرار دارند. چراغ های اصلی در این بخش مانند چراغ های جلو طراحی چهار ضلعی و مستطیلی شکل دارند. پژو ۴۰۵ GLX از جمله محصولات بسیار موفق پژو در ایران بوده که بسیاری از خودروهای ملی ما مدیون این سدان فرانسوی است.

سلام موتور ۴۰۵ slx موتور tu5 هستش که اوایل تو ایران تو پژو ۲۰۶ تیپ ۴.۵.۶بوده و بعدها رو سمند و ۴۰۵ و پارسو.. اما موتور glx ایکس یو سون بوده که واقعا استهلاک بشدت بالایی داشته و می شد گفت مصرف سوخت بالاتری هم داشت در کل slx بهتره چون موتورش قدرت بیشتری داره استهلاک کمتری هم نسبت به glx و خودروهای با موتور xu7 داره و مصرف سوختش هم خوبه. پژو ۴۰۵ در ابتدای دهه ۷۰ شمسی پا به جاده های ایران گذاشت و در آن سال ها به لطف هندلینگ مناسب، طراحی قابل قبول و مشخصات فنی خوب در مدت کمی جایش را در بازار پیدا کرد و به یک محصول پرفروش تبدیل شد. پژو ۴۰۵ همانطور که ابتدای متن اشاره کردیم آغازگر پروژه های ملی ایران خودرو یعنی سمند، سورن و خاندان دنا بود.

مشخصات فنی پژو ۴۰۵ GLX امکان شتاب‌گیری صفر تا صد ۱۱ الی ۱۲ ثانیه‌ای را برای این خودرو ممکن کرده است؛ بسته به نوع موتور استفاده‌شده و مشخصات آن این عدد می‌تواند کمی بالاتر یا پایین‌تر باشد. به‌طور معمول این خودروی قدیمی در بهترین وضعیت خود توانایی دست‌یابی به سرعتی تا ۱۹۰ کیلومتر بر ثانیه را در اختیار علاقمندان خود می‌گذارد. در کارویترین این فرصت برای شما فراهم شده است تا بتوانید در کوتاهترین زمان ممکن برای خرید انواع خودرو های روز دنیا اقدام کنید.

در نمای جلوی این خودرو شاهد چراغ هایی کشیده و بسیار ساده هستیم که چسبیده به جلوپنجره خودرو طراحی شده‌اند. جلوپنجره خودرو نیز با استفاده از خطوط افقی طراحی شده و همچنین سپر جلو هم طراحی بی آلایش و بدون هیچگونه جزئیات دارد. اگر به دنبال یک خودروی خانوادگی جادار هستید که قیمت معقولی هم داشته باشد، پژو ۴۰۵ میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. اما روزانه هزاران آگهی خرید ماشین اقساطی در شیپور ثبت می‌شود که می‌توانید با بررسی آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نمایید.

تمام حقوق مادی و معنوی مطالب و قالب این سایت نزد موتور1 محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری از مطالب و یا قالب آن بر اساس قوانین انفورماتیک ایران پیگرد قانونی دارد. طراحی و کدنویسی سایت موتور1 توسط علی علیزاده صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد. گروه موتور1 با رعایت اصل صداقت و حقیقت گویی از فروردین 98 فعالیت خود را در زمینه بررسی خودرو شروع کرد. جای شما در این لیست خالی است، فروشگاه خود را در معرض دید بیش از یک میلیون کاربر روزانه زومیت قرار دهید.

پژو 405 خودرویی جادار و با قیمت معقول است که برای مصارف شخصی اتومبیل مناسبی به نظر می رسد. لطفاً در ادامه این نوشتار با نقد و بررسی پژو 405 GLX با پیشرانه XU7JP با کارویترین همراه شوید. پژو ۴۰۵ های جدیدتر هم که داشبوردی مشابه پژو پاری ها مدل بالا داشته و به اصطلاح به آن داشبورد سوناتایی می گویند. فضای کابین ۴۰۵ به لطف ارتفاع مناسب و فاصله محوری استاندارد برای یک خودروی سدان در هر دو ردیف خودرو قابل قبول ارزیابی شده و به همین خاطر می توان این خودروی سدان سایز متوسط را خودرویی خانوادگی دانست.

با تمامی این‌ها میزان مصرف سوخت خودرو بسته به شرایطی از جمله وضعیت موتور، باد لاستیک‌ها و نحوه‌ی رانندگی می‌تواند بیشتر از ارقام گفته شده باشد. پژو ۴۰۵ GLX از سال ۱۳۹۳ با داشبورد جدید یا به اصطلاح سوناتایی به بازار عرضه شد که طراحی جدیدتری نسبت به قبل داشت اما کیفیت آن هم پایین تر بود.داشبورد این خودرو با پارس یکی بوده و فرمان استفاده شده در این خودرو گرد میباشد که داخل آن هم ایربگ قرار داده شده است.طراحی صفحه کیلومتر هم به نسبت قدیم تغییر کرده و طراحی به نسبت خوبی دارد که پس زمینه زرد هم دارد. این موتور در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه ۹۷ اسب بخار و در ۳۵۰۰ دور بر دقیقه ۱۴۸ نیوتون بر متر نیرو تولید می کند. این نیروی تولید شده توسط جعبه دنده ۵ سرعته دستی که اتفاقاً هماهنگی مناسبی هم با پیشرانه دارد، به چرخ های جلو منتقل می شود. بزرگ ترین نقطه ضعف موتور پژو ۴۰۵ GLX، میزان تولید بالای آلاینده های آن است به همین دلیل هم استاندارد یورو ۲ به آن تعلق گرفته است. در حال حاضر و پس از ۳۰ سال تولید خودروی پژو ۴۰۵ متوقف شده است و دسترسی به قیمت پژو ۴۰۵ صفر امکان‌پذیر نیست.

پژو ۴۰۵ یکی از سدان های برند فرانسوی پژو بوده که توانست موفقیت بسیار خوبی را در کشورهای هدف پژو بدست آورد. با توجه به اینکه طراحی ۴۰۵ به سال ۱۹۸۴ بر می گردد، نباید امروزه انتظار داشت این طرح قدیمی بیننده را هیجان زده کند. دریچه های سیستم تهویه مطبوع خودرو کنار یکدیگر در بالاترین بخش داشبورد قرار گرفته و زیر آنها هم در مدل های قدیمی یک ساعت دیجیتال به همراه چند دکمه از جمله فلاشر تعبیه شده بود. پس از آنها هم پنل سیستم تهویه و سیستم پخش خودرو قرار گرفته که با یک درب قابل باز و بسته شدن بود. مقابل راننده هم یک فرمان دو شاخه ساده و یک کلاستر تمام آنالوگ به کار رفته بود. فرمان خودروهای پژو و مدل پژو 405 GLX از نوع هیدرولیک است و سیستم ترمز پیش‌فرض آن نیز در جلو از نوع دیسکی و در عقب از نوع کاسه‌ای است.

همچنین در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پژو ۴۰۵ صفر  می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا تمام اطلاعات مورد نیاز در اختیار شما قرار بگیرد. پژو ۴۰۵ GLX در بخش کابین هم درست مشابه نمای بیرونی طراحی ساده‌ای دارد البته که در مدل های ۹۵ به بعد به خاطر اجباری شدن کیسه های هوا جلو، داشبورد این خودرو هم مشابه پارس شد. کابین و داشبورد قدیمی پژو GLX از متریالی بسیار با کیفیت بهره می برد اما رفته رفته این کابین افت کیفیت بسیار زیادی را تجربه کرد که در دیگر محصولات هم شاهد آن بودیم و تنها صرف این خودرو نبود.

در مقابل مصرف سوخت شهری آن ۱۲ لیتر در هر صد کیلومتر است که عدد تقریباً زیادی است. در کنسول وسط دریچه های کولر و بخاری، سیستم صوتی و کلیدهای کنترل بخاری و کولر قرار داده شده اند. از نظر فضا پژو ۴۰۵ یکی از جادارترین خودروها در کلاس خود بوده و فضای مناسبی هم برای سرنشینان جلو و هم سرنشینان عقب فراهم کرده است. برای خرید نقدی پژو ۴۰۵ ای ال ایکس می توانید بهترین شرایط فروش فوری و نقدی را در فروشگاه آنلاین خودرو کارویترین مشاهده نمائید. نتیجه این کار تبدیل شدن ۴۰۵ به یکی از محبوب ترین خودروهای ایران و کسب جایگاه عنوان پرفروش ترین خودرو بعد از پراید بود. قرار بود تولید ۴۰۵ در سال ۱۳۹۵ متوقف شود ولی چنین اتفاقی نیفتاد و تاکنون نیز ۴۰۵ همچنان تولید و عرضه می شود؛ البته باکیفیت به مراتب پائین تری نسبت به مدل های قدیمی تر.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه فروش فوری پژو ۴۰۵ می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. در پائیز سال ۱۹۹۵ پژو ۴۰۶ به عنوان جایگزین ۴۰۵ توسط خودروساز فرانسوی معرفی و تولید ۴۰۵ متوقف شد. جالب است بدانید ۴۰۵ یکی از پرفروش ترین اتومبیل های خانگی پژو در فرانسه بود و در بریتانیا نیز بین سالهای ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۳ فروش خوبی تجربه کرد. در ایران نیز در اواخر دهه ۶۰ شمسی بود که مردم از ظاهر یکنواخت و از رده خارج پیکان به ستوه آمده بودند و بازار تشنه خودروی جدید بود. سران ایران خودرو که می دانستند سرمایه گذاری بر روی پیکان از رده خارج شده منتفی است، مدل های GL GLX پژو ۴۰۵ را در سال ۱۳۶۸ به بازار عرضه کردند.

پژو ۴۰۵ یک خودروی اندازه بزرگ خانوادگی است که توسط شرکت خودروسازی پژوی فرانسه در جولای سال ۱۹۸۷ به بازار آمد. درست یکسال بعد از طرف European Car of The Year به عنوان بهترین خودروی سال ۱۹۸۸ انتخاب شد و نهایتاً ۲٫۵ میلیون از آن در اروپا به فروش رفت. در ادامه با بررسی شرایط فروش نقدی پژو ۴۰۵ GLX و بررسی کامل این خودرو همراه کارویترین باشید. مشتریان گرامی قادر خواهند بود با مراجعه به وب سایت تهران خودرو، از انواع خودروها، قیمت روزخودرو ها و همچنین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو اطلاع پیدا کنند. در صورت لزوم در تماس با کارشناسان مجموعه ما راهنمایی های لازم را در رابطه با فروش اقساطی تمامی خودروهای ایران خودرو کسب نمایند.

در یک نگاه کلی به پژو ۴۰۵ می‌توان گفت که طراحی خارجی و داخلی این خودرو شاید بیش‌ازحد ساده و قدیمی به نظر برسد، اما هماهنگی خاصی در تمامی اجزای آن به چشم می‌خورد که باعث می‌شود چهره ساده این پیرمرد فرانسوی هنوز هم برای عده زیادی دوست‌داشتنی به‌نظربرسد. شاید جالب باشد که بدانید طراحی پژو ۴۰۵ توسط شرکت مشهور پینین فارینا ایتالیا انجام‌شده است، شرکتی که طراحی خودروهای مشهوری همچون فراری ۵۹۹ و مازراتی کواتروپورو را در کارنامه خود دارد. نمای داخلی که اکنون در پژو ۴۰۵ شاهد آن هستیم، نسبت به گذشته کمی تغییر کرده است و شرکت ایران‌خودرو سعی داشته با برخی اقدامات نمای داخلی بروزتری را برای این خودرو به وجود بیاورد، اما باید قبول کرد که چندان هم در این امر موفق نبوده است! پژو ۴۰۵ در بخش فنی از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۷۶۱ بهره می‌برد که قادر است ۱۰۰ اسب بخار قدرت در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۵۳ نیوتن متر گشتاور را در ۳۰۰۰ دور در دقیقه تولید نماید. این موتور فرانسوی الاصل که همه ما آن را با نام XU7JP/L3 می‌شناسیم، نیروی تولیدی خود را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌نماید تا این سدان ۱۱۰۰ کیلوگرمی بتواند در عرض ۱۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست یابد. پژو ۴۰۵ در دسته تولیدات ارزان و اقتصادی بازار قرار داشته و بنابراین در این خودرو از آپشن‌های رفاهی و ایمنی گسترده استفاده نشده است.

بدون شک پژو 405 یکی از به یادماندنی ترین خودروهایی است که تا به حال به بازار ایران ورود پیدا کرده است. این خودرو آنقدر محبوب بوده و هست که اکثر مردم حداقل یکبار تجربه سواری یا مالکیت آن را در طول عمر خود داشته اند. نوار کرومی دوباره روی سپر عقب دیده میشود و چراغ ترمز سوم هم بر خلاف SLX، روی طاقچه خودرو قرار دارد.

یک خودرو پژو ۴۰۵ GLX دست دوم با اینکه سال ۸۷ تولید شده، اما در این ۱۱ سال کلا ۱۳۸ هزار کیلومتر کار کرده که رقم معقولی به حساب می‌آید. فروشنده می‌گوید آن را کاملا سالم نگه داشته و صرفا یک لکه رنگ روی آن افتاده است. از مهم ترین تجهیزات پژو ۴۰۵ می توان به آینه های جانبی برقی، سیستم ضد سرقت (ایموبالایزر)، ریموت قفل مرکزی، چراغ نقشه خوان، تنظیم اهرمی پشتی صندلی جلو، شیشه بالابر برقی درب های جلو و تریم داشبورد به رنگ بژ اشاره کرد. مصرف سوخت پژو ۴۰۵ GLX به صورت ترکیبی حدود ۹ لیتر بوده و باک این خودرو هم ۷۰ لیتر حجم دارد. از نظر سواری پژو ۴۰۵ نسبتا سواری نرمی در میان رقبایش داشته اما چندان نمی توان روی هندلینگ آن حساب باز کرد. پژو ۴۰۵ سرانجام با معرفی پژو ۴۰۶ که آن هم سرچشمه‌ای برای تولد پژو پارس بود، از خط تولید پژو کنار رفت اما در ایران تا همین چند سال پیش همچنان با تیپ های مختلف توسط ایران خودرو تولید می شد.

اگر به‌دلیل وضعیت وخیم بازار خودروی ایران، اجبار در خرید این خودرو را کنار بگذاریم، پژو ۴۰۵ بیش از دو دهه است که ارزش خرید خود را به‌طور کامل از دست داده است و تهیه خودرویی با ایمنی پایین، نداشتن حداقل امکانات رفاهی و مصرف سوخت بالا هیچ توجیه منطقی ندارد. ابعاد بدنه خودروی Peugeot 405 GLX در حدود ۴۴۰ در ۱۷۰ در ۱۴۱ سانتی‌متر است و فاصله بین دو محور آن به ۲۶۶۹ میلی‌متر می‌رسد. وزن این خودرو در حالت عادی ۱۱۰۰ کیلوگرم است که این مسئله در رابطه با مدل دوگانه سوز و وجود کپسول در صندوق عقب کمی بیشتر است. خرید پژو ۴۰۵ صندوقی با گنجایش ۴۷۰ لیتر در مدل عادی را در اختیار علاقمندان آن می‌گذارد. وب‌اپلیکیشن یا PWA دیوار سرویسی است که نصب آن، استفاده از دیوار را بدون نیاز به دانلود اپلیکیشن و به‌روز‌رسانی و تنها با کلیک روی آیکون آن فراهم می‌کند. در نسخهٔ وب‌اپلیکیشن نیازی به دانلود و به‌روزرسانی نیست و کاربران iOS و اندروید با دسترسی‌ به آیکون اپلیکیشن در کنار سایر اپ‌های موبایل خود می‌توانند از آن استفاده کنند.

در کارویترین شرایط ویژه ای را برای فروش فوری پژو ۴۰۵ با تحویل فوری در نظر گرفته ایم. پژو ۴۰۵ یکی از سدان‌های پرطرفدار کمپانی پژو بوده که از سال ۱۹۸۷ در سبد محصولات این شرکت قرار داشته است. اولین بار در سال ۱۳۷۰ شرکت ایران‌خودرو، این سدان فرانسوی را به بازار داخلی عرضه نمود که به لطف پیشرانه پرتوان و هندلینگ مناسب خود با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. نمونه‌ اولیه این خودرو به یک پیشرانه ۲ لیتری کاربراتوری (XU92C) مجهز شده بود که محبوبیت زیادی در بین جوانان داشت، اما پس از مدتی ایران‌ خودرو یک پیشرانه ۱.۸ لیتری انژکتور با کد XU7JP/L3 را جایگزین نمونه کاربراتوری اولیه نمود که از آلایندگی و مصرف کمتر و همچنین توان کمتری نسبت به نمونه کاربراتوری برخوردار بود. این خودرو پس از گذشت سال‌های طولانی همچنان فروش چشمگیری برخوردار است به‌ طوری‌ که در ۶ ماه نخست سال ۱۳۹۶ با فروشی فراتر از ۱۰۹ هزار دستگاه توانست رتبه چهارم پرفروش‌ترین خودروی بازار ایران را از آن خود کند. پژو ۴۰۵ دارای آپشن‌ها و امکاناتی نظیر دو عدد کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، رینگ‌های فولادی، ترمز ضد قفل ABS، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، کاسه چراغ کریستالی جلو و عقب، فرمان هیدرولیک، سیستم صوتی با چهار اسپیکر، تهویه دستی مطبوع، تنظیم صندلی راننده و سرنشین جلو به صورت دستی، تزیینات داخلی کرم رنگ، روکش صندلی پارچه‌ای و آینه‌های جانبی با تنظیم برقی است.

فروشنده باید برگه استعلام تخلفات رانندگی تسویه‌شده و به‌روز خودرو را به همراه داشته باشد. عشق اول آخره،واقعا هیچ ماشینی دلبر تر از ۴۰۵ تو ایران نیست.لاتی،اثالت،زیباییو…….. زیرا شیپور به شما کمک می‌کند تا خودرو یا وسایل نقلیه خود را سریع، شفاف و آسان به فروش برسانید.

طراحی جعبه ای شکل پژو ۴۰۵ GLX که در بحث طراحی نقطه ضعف آن بود، در مبحث ایمنی به نقطه قوت آن تبدیل شده است! دارا بودن بدنه محکم و همچنین مجهز شدن ترمز های خودرو به سامانه های ضد قفل ABS و EBD باعث شده اند تا خودرو در جاده و خیابان عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد. پژو ۴۰۵ در مقایسه با برادر جوان تر خود یعنی پژو پارس اتوماتیک امکانات کمتری دارد، اما در بحث قدرت و کیفیت در نوع خود حرف های بسیاری برای گفتن دارد. مصرف سوخت پژو ۴۰۵ GLX در کاربری شهری در حدود ۱۲/۸ لیتر، در بزرگراه‌ها حدودا ۶/۸ لیتر و در حالت مصرف سوخت ترکیبی در حدود ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است؛ باک پژو ۴۰۵ ظرفیتی ۷۰ لیتری دارد.

این محصول ایران خودرو دارای ۴ سیلندر بوده که به ازای هر کدام از آن‌ها ۲ سوپاپ و در مجموع ۸ سوپاپ برای این موتور استفاده شده است. حداکثر توان موتور پژو ۴۰۵ جی ال ایکس به ۱۰۰ اسب بخار می‌رسد که این توان در دور موتور ۶ هزار دور بر دقیقه حاصل می‌شود. با توجه به نیاز روز افزون مردم جهت خرید و فروش آسان و بی واسطه خودرو وب سایت Z4Car زدفورکار (زوم فور کار) بر آن شد تا فضایی مطمئن و کارآمد را در مسیر خرید و فروش خودرو ارائه دهد و علاوه بر آن در حیطه خودرو اطلاعات جامع و دقیقی را اعم از نقد و بررسی خودروها ، قیمت روز خودرو،شرایط فروش شرکتها و … برای مخاطبان فراهم کند. این مسأله به علاوه فضای جادار کابین و صندوق بار حجیم آن که برای بسیاری از مصرف کنندگان در اولویت قرار دارند، ۴۰۵ را به گزینه خرید بسیاری از مردم قرار داده اند. از دیگر نقاط قوت پژو ۴۰۵ می توان به استحکام تقریباً بالای بدنه و مصرف سوخت پائین بین شهری آن اشاره کرد. به نظر می رسد ۴۰۵ برای مصرف کنندگانی که به ظاهر اهمیتی نداده و به دنبال خرید خودوریی کمی بهتر البته بهتر از پراید می گردند، انتخاب مناسبی باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *