مقایسه خودرو لاماری با تیگو ۸ پرو

مقایسه تیگو 8 پرو با پرو مکس؛ تفاوت های مشخصات فنی و ظاهری + فیلم و عکس

بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. در فضای داخلی کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ اول از همه دو نمایشگر به‌چشم می‌خورند که به شکل به هم پیوسته از مرکز تا گوشه چپ داشبورد را فرا گرفته‌اند. نمایشگر مرکزی که متعلق به سیستم اطلاعات و سرگرمی یا مولتی‌مدیا است، در محدوده ۸ اینچی قرار دارد. نمایشگر پشت فرمان که نقش صفحه آمپر دیجیتال را ایفا می‌کند، کمی بزرگ‌تر و حدود ۱۰ اینچ است. در ضمن باید ذکر کرد که سیستم مولتی مدیای این کراس اوور وارداتی از رابط‌های اندروید اوتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند تا کاربران هر دو سیستم عامل بتوانند به بهترین شکل با سیستم مولتی مدیای خودرو خود تعامل برقرار کنند.

یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر با توان 254 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور390 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه و همچنین سیستم تمام چرخ محرک AWD از بزرگترین تغییرات این خودرو به حساب می‌آید. موتور لاماری ایما هیبرید 1.5  لیتری توربوشارژر امی باشد که این موتور همراه با یک موتور برقی است. البته شما نمی‌توانید از نهایت قدرت و گشتاور دو پیشرانه به طور همزمان استفاده کنید. انتقال قدرت لاماری ایما هیبرید را گیربکس هفت سرعته دوکلاچه انجام خواهد داد. تیگو 8 پرومکس با موتور 2 لیتری و 4 سیلندر، توان خروجی معادل 254 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن‌متر در 2000 دور در دقیقه تولید می‌کند.

با خرید تیگو ۸ پرو شما از نشستن روی صندلی های چرمی جذابی که هم برای راننده و هم برای شاگرد قابل تنظیم است، لذت خواهید برد. تنظیمات این صندلی برای راننده ۶ جهته و برای شاگرد ۴ جهته است و حتی می توانید بخش قوس کمرتان را هم تنظیم کنید. سایت فروش خودرو در امارات این امکان را فراهم می‌کند که بدون واسطه، انواع خودروهای نو و کارکرده را بررسی و بهترین گزینه را بر اساس بودجه و نیازتان انتخاب کنید….

پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با ۱۵۶ اسب بخار قدرت و گیربکس CVT، مشخصات اصلی این نسخه را تشکیل می‌دهد. به گزارش خودرونویس، مقایسه تیگو ۷ پرو هیبرید و لاماری ایما هیبرید می‌ تواند به خریداران کمک کند تا با ویژگی‌های فنی، طراحی و امکانات این دو خودرو بهتر آشنا شوند و انتخاب مناسبی انجام دهند. در این مقاله، به بررسی جزییات طراحی خارجی، طراحی داخلی، مشخصات فنی، عملکرد و تجهیزات ایمنی و رفاهی هر دو خودرو خواهیم پرداخت. در مقایسه سیستم گیربکس، هر دو خودروی تیگو ۸ پرومکس و لاماری ایما به گیربکس خودکار دوکلاچه مجهز هستند و هر دو از ۷ دنده بهره می‌برند.

یکی‌دیگر از خودروهای باکیفیت چینی وارداتی گروه بهمن موتور، بستیون T77 است؛ این  کراس‌اوور جذاب و باکیفیت چینی در سال ۲۰۱۸ طراحی شده است و به دلیل قطعه‌های باکیفیت، استهلاک فوق‌العاده کمی دارد. این مجموعه با تجریه‌ی هزاران همراهی در خرید و با ارائه‌ی خدمات همه جانبه‌ی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربه‌ی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. در بحث مقایسه لاماری با تیگو 7 پرو از دیدگاه طراحی، این ماشین‌ها دو سوی یک پاره‌خط هستند و تقریبا هیچ المان مشترکی در میان آن‌ها وجود ندارد. خیر، اطلاعات نشان می‌دهند که لاماری ایما از سیستم بازیابی انرژی ترمز برخوردار نمی‌باشد. این اطلاعات نشان می‌دهد که هر دو خودرو تلاش کرده‌اند تا به اندازه کافی امکانات ایمنی را در اختیار رانندگان خود قرار دهند.

در سال 2022 نسخه پیشرفته‌تری با پسوند پلاس یا در بعضی از بازارها مانند ایران با پسوند پرو معرفی شد که با پیشرفت‌های فنی مختلف، به تقویت جایگاه برند تیگو کمک ‌کند. انتخاب بین لاماری ایما و چری تیگو 8 پرومکس به میزان ویژگی‌ها و نیازهای شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک SUV قدرتمند با امکانات فنی بیشتر هستید، چری تیگو 8 پرومکس گزینه خوبی است.

تیگو ۸ pro معمولی دارای ۳ حالت رانندگی است که شامل کامفورت، نرمال و اسپرت است . BAC X3 یک کراس‌اوور کامپکت است که در اصل توسط کمپانی جیلی در چین طراحی و تولید شده است. یک جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه وظیفه انتقال نیرو به محور جلو را برعهده دارد و در شرایط بهینه تست، به صورت رسمی شتاب 0 تا 100 کیلومتر 8,9 ثانیه‌ای برای این خودرو عنوان شده است. این خودرو در شهر تهران و تست انجام شده توسط خودروبانک شتابی در حدود 9.36 ثانیه را ثبت کرده است. در نمای پیشانی خودرو، چراغ‌های اصلی در یک قاب کوچک قرار گرفته و با استفاده از چراغ های روز مجهز و زینت داده شده‌اند.

یک جعبه دنده 7 سرعته خودکار دوکلاچه تر نیروی تولیدی پیشرانه را به دو دیفرانسل انتقال می‌دهد که نقطه قوت اصلی این خودرو است. این خودرو از 6 مود رانندگی (اکو، نرمال، اسپورت، برف، گل و آفرود) برای شرایط مختلف جاده‌ای بهره می‌برد. شتاب رسمی 0 تا 100 کیلومتر 7.8 ثانیه اعلام شده است اما در تست‌های ما 8.15 ثانیه برای این خودرو ثبت شده است که برای خودرویی با وزن 1712 کیلومتر عدد مناسبی است.

انتظار می‌رود کیا اسپورتیج ۲۰۲۳ وارداتی کوشا خودرو با قیمت حداقل ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی در بازار ایران در دسترس قرار بگیرد. این درحالی است که احتمال دارد قیمت آن به حوالی ۴ میلیارد و ۵۰۰ تومان هم برسد. جدال سنگین کراس‌اوورهای سایز کوچک نه‌فقط در بازار ایران، بلکه در تمامی بازارهای جهان به یک درگیری استاندارد و طبیعی در میان خودروسازان بدل شده است.

این خودرو از نظر ابعاد  و اندازه  تفاوت خاصی با لاماری ندارد ولی در بخش فنی با تغییرات بسیاری روبرو هستیم. و همچنین امکانات ایمنی و رفاهی در لاماری ایما هیبرید بسیار چشمگیرتر می باشد. یکی دیگر از مواردی که در مقایسه تخصصی لاماری ایما و تیگو8 باید به آن اشاره کنیم، مقایسه فنی این دو خودرو است. گیربکس در هر دو خودرو دو کلاچه و خودکار است و همین امر باعث شده است که عملکرد این دو خودرو مشابه به یکدیگر باشد. به طور کلی، کاربرانی که از هر دو خودرو استفاده کرده‌اند به این مسئله اشاره می‌کنند که راحتی حرکت در خودرو تیگو بیشتر از خودرو لاماری ایما است و این تفاوت زیاد محسوس نیست. بنابراین، شما می‌توانید با خیال آسوده هر خودرویی را که احساس می‌کنید به نیازهای شما نزدیک است، خریداری کنید.

اگر علاقه دارید که صاحب یک خودرو تیگو شوید اما بودجه مناسب را ندارید پیشنهاد می‌کنیم به شرایط فروش اقساطی تیگو 7 فکر کنید. در آذر ماه ۱۴۰۲ قیمت لاماری x5 در نمایندگی حدود ۱/۷۰۱ میلیارد برآورد شده‌ و در بازار آزاد تا ۱.۹۶۰ میلیارد تومان متغیر است. در مقابل تیگو ۷ پرو با قیمتی حدود ۱.۵۹۸ میلیارد تومان در نمایندگی و حداکثر ۱.۸۵۰ میلیارد تومان در بازار عرضه می‌شود. برای خرید تیگو به صورت اقساطی با مطالعه و تحقیق در مورد شرایط فروش مدیران خودرو اقساطی، تصمیم آگاهانه‌ای نسبت به بودجه خود برای خرید ماشین بگیرید. تیگو ۸ پرو ازسسیتم دیفرانسیل جلو استفاده میکند ولی تیگو ۸ پرومکس دو دیفرانسیل است یعنی از سیستم تمام چرخ محرک یا همان AWD بهره گرفته است.

لاماری ایما با سیستم محور محرک جلو طراحی شده است که این ویژگی معمولاً برای خودروهای سبک‌تر و با مصرف سوخت بهینه‌تر مناسب است. این نوع سیستم انتقال قدرت، هدایت و کنترل مناسبی برای شرایط شهری و جاده‌ای فراهم می‌کند. ماشین تیگو ۷ پرو با موتور توربوشارژ با توان تولید قدرتی به اندازه ۱۵۶ اسب بخار و گشتاوری حدود ۲۳۰ نیوتن متر تولید می‌شود.

انتخاب میان تیگو ۷ پرو و لاماری ایما برای خرید خودرو نیازمند در نظر داشتن فاکتورهای بسیار زیادی از جمله قیمت خودرو، ارزش در بازار دست دوم، خدمات پس از فروش، سطح امکانات رفاهی، توان فنی و زیبایی بصری است. هر دو گزینه از نسخه‌های خوش فروش بازار با تیراز تولید قابل توجه به حساب می‌آیند و از دیدگاه ارائه خدمات، هر دو گزینه از سوی شرکت‌های خوش‌نام و باسابقه عرضه می‌شوند. بازار کشور ما نیز به لطف خودروسازان چینی حالا دست کمی از بازارهای بین المللی ندارد و امروزه دیگر سرشار از انواع کراس‌اوورهای سایز کوچک و سایز متوسط چینی است.

اگرچه تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید نیز ظاهر بسیار چشم‌نواز و زیبایی دارد اما جذابیت و حس اسپرت و خشن در لاماری ایما هیبرید بسیار تقویت شده است. مقایسه تیگو ۷ پرو هیبرید و لاماری ایما هیبرید نشان می دهد که لاماری ایما هیبرید نیز از پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ ۱.۵ لیتری استفاده می ‌کند که قادر به تولید ۱۶۸ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر است. قدرت تولیدشده توسط یک جعبه‌دنده DHT به چرخ‌های جلو منتقل می ‌شود و خودرو برای طی کردن شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، به ۸.۱ ثانیه نیاز دارد پیش از این که به حداکثر سرعت خود که ۱۶۰ کیلومتر در ساعت است برسد.

خیر، اطلاعات موجود نشان می‌دهد که چری تیگو 8 پرومکس از سیستم مسیریابی مجهز نمی‌باشد. تشخیص نقاط کور در چری تیگو 8 پرومکس وجود دارد اما لاماری ایما این امکان را ندارد. چری تیگو 8 پرومکس دارای سیستم‌هایی نظیر تشخیص نقاط کور و کمکی پارک خودکار است که در مواقع خاص به راننده کمک می‌کنند.

در تمام درب‌ها تریم پلاستیکی به‌کار رفته است؛ فقط در برخی از نقاط می‌توان تریم پارچه‌ای را هم مشاهده کرد. سیستم تهویه این شاسی بلند هم دستی است و در ناحیه عقب دریچه‌های هوا برای سرنشینان این ناحیه تعبیه نشده است. همچنین حالا که صحبت از دریچه‌ها به میان آمد، باید اشاره کرد این خودرو وارداتی از آپشن قفل کردن دریچه‌های سیستم تهویه هوا برخوردار است. در ادامه محصول دیگر این شرکت با یک پیشرانه 2 لیتری پرتوان البته توربوشارژ و مهم‌تر از آن قابلیت 2 دیفرانسیل با نام فونیکس تیگو 8 پرومکس، فصل جدیدی را در کتاب فعالیت‌های خود و خودروهای کراس‌اوور چینی بازار ایران باز کرد. لاماری ایما در اصل محصول یکی از زیرمجموعه‌های شرکت دانگ فنگ به نام فورتینگ (Forthing) است و فورتینگ T5 EVO نام دارد که سال 2020 معرفی و به بازار چین عرضه شد.

با اوج گرفتن میزان محبوبیت کراس‌اوورها به‌جای خودروهای سدان، استیشن واگن و MPV، خودروسازان هزینه و زمان بیشتری را صرف ارائه یک کراس‌اوور جدید می‌کنند. در تیگو۸ پرو وقتی پنجره ها را بالا می دهید یک فضای اکوستیک بسیار ساکت را تجربه می کنید. در این کابین ساکت، سیستم صوتی ۸ اسپیکره ی سونی بسیار تجربه جذابی از موسیقی ۳۶۰ درجه را بهتان می دهد. هر دو این خودرو ها بسیار با کیفیت هستند و بسته به نیاز و مقدار هزینه ای که مشتری برای خرید ماشین در نظر دارد می‌تواند آنها را خریداری کند. در راستای خرید این خودروها، نمایندگی سلامتیان میتواند به صورت حرفه ای به شما خدمات رسانی کند. با افزایش روزافزون جمعیت شهری و به تبع آن افزایش آلودگی و گرمایش کره زمین، شاهد افزایش نگرانی‌ها درباره محیط‌زیست و تأثیرات صنعت خودرو روی آن هستیم.

این خودرو با یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ از پیشرانه‌های کم توان 1.5 فاصله گرفت و به رقیبی برای وارداتی‌های کهنه‌کار تبدیل شد. مقایسه لاماری ایما و تیگو 7 پرو موضوعی است که در این مقاله از مجله خودرو همراه مکانیک به سراغ آن رفته‌ایم تا دو کراس‌اوور تازه‌ نفس و خوش‌چهره بازار را از جنبه‌های مختلف نسبت به هم بسنجیم. نسخه‌های هیبریدی هر دو خودرو با نام‌های لاماری ایما HEV و فونیکس تیگو ۷ پرو e پلاس در بازار کشور موجود است. لاماری ایما و چری تیگو 8 پرومکس به عنوان دو خودروی محبوب در دسته‌های CUV و SUV با امکانات بدنه‌ای متنوع و مدرن شناخته می‌شوند. تیگو 8 پرو e پلاس هیبریدتوسظ مدیران خودرو و لاماری هیبرید توسط شرکت آرین پارس موتور وارد بازر شده اند.

در نتیجه برای رقابت با تیگو ۷ پرو در زمینه امکانات و آپشن‌ها، نیازمند درنظر داشتن ایما X یا ایما هیبرید هستیم. اما در این صورت نیز باز هم نسخه پرو مکس تیگو ۷ نه‌فقط در بخش امکانات و آپشن‌ها بلکه در بخش فنی نیز می‌تواند یک سر و گردن قوی‌تر عمل کند. لاماری ایما و چری تیگو 8 پرومکس هر دو دارای چراغ روشنایی در روز و فعال شدن خودکار چراغ‌ها هستند که به افزایش امانت و امکان رؤیت بهتر در هر شرایط رانندگی کمک می‌کنند. همچنین، سنسورهای پارک عقب در هر دو خودرو برای کمک به راننده در حین پارکینگ مفید هستند.

این قدرت باعث می‌شود تا خودرو در مدت 7.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و همچنین بتواند به حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت نیز دست یابد. پیشرانه ۴ سیلندر بنزینی توربوشارژ ۱.۵ لیتری تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید تغییری نکرده اما ۲ موتور الکتریکی اضافه‌شده در این ساختار به معنای افزایش ملموس و قابل توجه شتاب‌گیری خودرو است. موتور بنزینی قادر به تولید نزدیک به ۱۶۰ اسب بخار است و قدرت خروجی ترکیبی خودرو در مجموع به ۳۲۶ اسب بخار و گشتاور ۵۱۰ نیوتن‌متر می ‌رسد.

تیگو ۷ پرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو (نسخه ارتقایافته به‌کاررفته در تیگو ۷ نسل اول) در اتصال با گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر (CVT) در ساختار محور جلو (FWD) بهره می‌گیرد. اما نسخه پرو مکس تیگو ۷ به عنوان تریم گران قیمت‌تر، به پیشرانه ۱.۶ لیتری و گیربکس دو کلاچ تر به‌کاررفته در تیگو ۸ پرو مجهز است و طبیعتا گزینه‌ای توانمندتر به حساب می‌آید، اما مورد بررسی این مقاله نیست. مقایسه لاماری با تیگو 7 پرو از دیدگاه سطح امکانات رفاهی و ایمنی، محصولات خانواده فونیکس در ایران بسیار شناخته شده است.

درحالی که تیگو 7 پرو با چهره‌ای کلاسیک و نسبتاً محافظه‌کار، سعی دارد همه سنین و سلایق را تاحدود زیادی راضی نگه دارد. در مقابل لاماری ایما آرین پارس موتور از همان ابتدا از ترکیب المان‌ها و فاکتورهای اگزاتیک بسیار بیشتری استفاده کرد. چه در نسخه ابتدایی و چه در نسخه فیس لیفت، ایما در نمای جلو خشونت و جسارت بسیار بیشتری به نمایش می‌گذارد. استفاده از جلوپنجره فرورفته با تریم مشکی در اتصال به دو گوشه سپر عمودی و دربر دارنده سیستم روشنایی اصلی و همچنین انتقال سیستم روشنایی در روز (DRL) به بالای سپر، هر هر فاکتوری که مربوط به خانواده کراس‌اوورهای اسپرت بود، بهره گرفت. فونیکس تیگو ۷ پرو در نسل دوم سبک و سویی لوکس‌گرا در پیش گرفت و بر خلاف نسل اول خود، تلاش بیشتری کرد تا در گروه شاسی بلندهای نیمه لوکس بگنجد. بنابراین با سادگی بیشتر در سبک طراحی نمای جانبی و مخصوصا کاستن از المان‌های طراحی اگزاتیک، در نسل دوم از رویه‌ای سنگین‌تر و باوقارتر بهره‌مند شد.

در انتخاب بین لاماری ایما و چری تیگو 8 پرومکس، تفاوت‌های فنی و امکانات رفاهی باید با نیازها و ترجیحات شخصی مطابقت داشته باشد. هر دو خودرو از امکانات پیشرفته و طراحی زیبا بهره‌مندند، و انتخاب بین آن‌ها ممکن است به یک تجربه رانندگی حساب شده و ارتباط فراوان با خودرو منجر شود. بنابراین، در انتخاب خودرویی که با سلیقه و نیازهای شما هماهنگ است، دقت کنید و لذت یک سفر مطمئن و لذت‌بخش را تجربه کنید. با این حال، لاماری ایما دارای سیستم تعلیق جلو مک‌فرسون و تعلیق عقب چند اتصالی است، در حالی که اطلاعات مربوط به سیستم تعلیق چری تیگو 8 پرومکس در دسترس نیست. همچنین، چری تیگو 8 پرومکس دارای ستون فرمان تلسکوپی است که به راحتی تنظیمات فرمان را به دلخواه راننده انجام می‌دهد.

فضای داخلی به خوبی طراحی شده و صندلی‌ها به شکلی ارگونومیک و راحت تنظیم شده‌اند. سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک خودرو از سامانه پاکسازی و یونایزر هوای کابین بهره می ‌برد. لاماری ایما هیبرید مجهز به بلوتوث، پورت USB و خروجی‌های ۱۲ وولت و ۵ وولت در ردیف جلو و عقب است. نبود اتصالات Apple CarPlay و Android Auto در این مدل بسیار به چشم می‌آیند و تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید از این لحاظ، برتری محسوسی دارد.

مقایسه تیگو ۷ پرو هیبرید و لاماری ایما هیبرید می‌ تواند به خریداران کمک کند تا با ویژگی‌های فنی، طراحی و امکانات این دو خودرو بهتر آشنا شوند و انتخاب مناسبی انجام دهند. در این مقاله میخواهیم به مقایسه خودرو تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرومکس بپردازیم. در سال های اخیر برند فونیکس خودور هایی به بازار عرضه کرده که با قیمت مناسب کیفیت های بسیار بالایی دارند.از خودرو های با کیفیت میتوان به خودرو تیگو اشاره کرد که در۲ نوع به بازار عرضه شد. در سمت دیگر قلب تپنده برادر چهارچرخ محرک یعنی تیگو 8 پرومکس با یک پیشرانه 2 لیتری مجهز به توربوشارژ جان می‌گیرد. موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم دقیق 1998 سی سی توان تولید حداکثر قدرت 254 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 390 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه را داراست.

در این مقاله مشخصات فنی و ظاهری لاماری ایما و تیگو ۷ پرو را مقایسه و بررسی می‌کنیم. به منظور انتقال حس و حال رانندگی با یک خودروی کاملاً پیشرفته به سرنشینان، کلیدهای فیزیکی در کنسول مرکزی به حداقل کاهش داده شده و بجای آن، بیشتر از همه، از کلیدهای لمسی روی کنسول مرکزی و در کنسول ابزار استفاده می‌شود. در بخش پایین نمایشگر، دریچه‌های سیستم تهویه در یک نوار مشکی رنگ قرار دارند. فاصله بین دو محور فونیکس تیگو 8 پرومکس 2710 میلیمتر است که این خودرو را به طور کامل در طبقه شاسی بلندهای متوسط قرار می‌دهد. با این حال، با وجود سیستم AWD و دیفرانسیل محرک عقب، بخشی از فضای پای عقب و فضای بار در مقایسه با نسخه تک دیفرانسیل پرو محدودتر است. کابین خانواده فونیکس تیگو 8 از یک دیزاین سه رنگ شامل مشکی، مارون و نقره‌ای بهره می‌برد که حال هوای یک خودرو لوکس را تداعی می‌کند.

این دو خودرو دارای شباهت‌ها و تفاوت‌های مختلفی هستند و همین امر باعث شده است مقایسه لاماری و تیگو 8 به یک مسئله بسیار مهم در میان کسانی تبدیل شود که به دنبال یک خرید هوشمندانه هستند. تیگو 8 و لاماری ایما هر دو از خودروهای شاسی بلند وارداتی هستند و از زمانی که به ایران وارد شده‌اند، مورد توجه کاربران توجه قرار گرفته‌اند. در گذشته، خودروهای شاسی بلند برای کسانی مناسب بودند که جمعیت زیادی داشتند، اما امروزه، این خودرو جوان پسند شده‌اند و وسیله‌ای هستند که افراد می‌توانند حسن سلیقه خود را به دیگران نشان دهند.

به غیر از این تفاوت دیگری در کابین این خودرو مشاهده نمی‌شود و هردو از امکانات خوبی برخوردار هستند که مانند هم هست. این ویژگی ها شامل گرمکن فرمان، گرمکن صندلی عقب، دوربین ثبت وقایع، شیشه‌های جدید با عایق صوت. سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است. هر دو خودرو هم 5 ستاره ایمنی را از مؤسسه چینی C-NCAP دریافت کرده‌اند و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با وجود شرایط ویژه فروش اقساطی تیگو ۸ پرو e پلاس در سپند خودرو، این ماشین را با اقساط بلندمدت بخرید. از نظر فنی، تیگو 8 پرومکس با یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شود که ترکیبی از قدرت و راندمان بالا را ارائه می‌دهد. این موتور، عملکرد روان و واکنش‌پذیری خوبی داشته و برای مسافرت‌های طولانی و رانندگی در شهر مناسب است. در مجموع، چری تیگو 8 پرومکس با امکانات لوکس، ویژگی‌های ایمنی کامل، طراحی جذاب و قیمتی مناسب، انتخاب عالی برای افرادی است که به‌دنبال یک خودروی شاسی‌بلند همه‌فن‌حریف و مدرن هستند.

در سال ۱۴۰۲، بازار خودرو ایران شاهد ورود دو محصول جدید و پیشرفته از سوی دو شرکت معتبر خودروسازی بود. مدیران خودرو، با عرضه فونیکس تیگو ۸ پرومکس، محصولی متفاوت و پیشرفته را به سبد محصولات خود اضافه کرد. این خودرو با تکیه بر فناوری‌های روز و ترکیب امکانات فراوان، تلاش داشت تجربه‌ جدید و کارآمدی را برای خریداران ایرانی فراهم کند. از سوی دیگر، شرکت آرین پارس موتور، خودروی لاماری را با امکاناتی مشابه تیگو 8 پرو به بازار عرضه کرد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *