بررسی خودرو KMC J7: از طراحی تا عملکرد فنی و امکانات فروش تخصصی انواع ردیاب پیشرفته و حرفهای ️
همچنین، سیستم کنترل ایستایی در سربالایی به شما کمک میکند تا در مواقع دشوار از توقف ناگهانی جلوگیری کنید. در زمینه ایمنی، کیامسی J7 مجهز به سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری است که به حفظ تعادل خودرو در شرایط مختلف کمک میکند. ترمز ضد قفل و ترمز کمکی نیز به افزایش اطمینان در هنگام توقف ناگهانی کمک میکنند. بهعلاوه، وجود دو سنسور عقب به تسهیل پارک خودرو و کاهش تصادفات کمک شایانی میکند. طراحان برای افزایش جذابیت این مدل، تغییرات قابلتوجهی در نمای ظاهری جک J7 ایجاد کردهاند، بهگونهای که KMC J7 دارای جلوپنجرهای بزرگ و مشکی است که به سه قسمت تقسیم شده و بهجای جلوپنجره کرومی با میلههای عمودی ظاهر شده است.
نکته جالب دیگر طراحی قسمت جلوی این ماشین و به کارگیری 142 چراغ LED در این بخش از ماشین است. علاوه بر این، رینگهای 18 اینچی مشکی مات و جزئیات بالا در طراحی سپر به همراه طراحی یکدست چراغها در قسمت عقب ماشین، در کنار وجود اگزوز دوگانه ظاهر کاملا اسپرتی به این ماشین داده است. ارزش خرید خودروی کی ام سی جی ۷ به عنوان یکی از انتخابهای متنوع در بازار خودروهای چینی کشورمان نسبتا بالا است.
با این قیمت، گزینههای زیادی به غیر از آریزو 6 جی تی و شاین مکس ایران خودرو به چشم نمیخورد. در حال حاضر آریزو 6 جی تی، یکی از جدیدترین و البته پرشتابترین سدانهای مونتاژی بازار به شمار میرود که قیمت بالاتری هم نسبت به جک J7 دارد. از طرف دیگر با وجود اینکه طراحی ظاهری، امری سلیقهای به شمار میرود، اما ماشین J7 نسبت به شاین مکس ایران خودرو از المانهای بهروز بیشتری استفاده میکند که منجر میشود، زیباتر به نظر برسد. در هر حال اگر قصد انتخاب یک سدان چینی با بودجهای کمتر از دو میلیارد تومان را در بازار داشته باشید، آریزو 6 جی تی، گزینه پرشتابتر، کی ام سی J7 گزینه زیباتر و البته مطمئنتر و همچنین شاین مکس گزینه باکیفیتتر محسوب میشود. کی ام سی SR3 نسبت جک S3 عرضه شده در ایران در بخش دماغه بیشترین تغییرات ظاهری را به خود دیده است.
البته در می توان در میان خودرو های وارداتی نیز رقبایی برای این خودرو در نظر گرفت که از جمله آن ها می توان به؛ شاین مکس، MG GT و GAC Empow و… اشاره کرد که مسلما قیمت بالاتری نسبت به کی ام سی J7 دارند. در این میان یکی از سدان هایی که در بازار ایران حضور مثبتی داشته و طرفداران بسیاری در بازار ایران پیدا کرده، KMC J7 است خودرویی که به خاطر طراحی جذاب و منحصر به فردش از همان ابتدا مورد استقبال قرار گرفت. دریچههای سیستم تهویه مطبوع هوا در جلو ساختار بسیار زیبایی داشته و با استفاده از پوشش کروم تزئین شدهاند. نور محیط داخلی کابین را میتوان تغییر داد و از بین چند رنگ گوناگون یک مورد دلخواه را انتخاب کرد. کنسول وسط از نوع شناور بوده و در قسمت زیرین آن میتوان از دو پورت USB و یک خروجی برق 12 ولت استفاده کرد. همچنین بر روی کنسول مرکزی پد شارژ بیسیم تلفن همراه وجود داشته و کنسول میانی به سردکن مجهز شده است.
این پیشرانهها نیازمند سوخترسانی باکیفیت هستند و باید نگهداری از آنها را در اولویت قرار داد. قوای محرکه KMC J7 توسط یک جعبه دنده دو کلاچه به محور جلو منتقل میشود و مطمئنا در مقایسه با نسخههای ساده کیفیت بهتری دارد، اما متاسفانه در ترافیکهای تند و سنگین استهلاک بالاتری دارد. توجه داشته باشید به احتمال زیاد طرفداران این خودرو خواهان شتاب و عملکرد این خودرو هستند و چندان به فکر استهلاک آن نخواهند بود.
آپشنهای دیگر شامل صندلیهای برقی برای راننده و سرنشین جلو، گرمکن صندلیها و ورود و استارت بدون کلید هستند که به افزایش راحتی و کارایی خودرو میانجامند. در مجموع، کیامسی J7 با این امکانات، ترکیبی از راحتی، ایمنی و فناوری را برای رانندگان فراهم میآورد. همکاری جک و کرمان موتور از دهه 1390 خورشیدی آغاز شد و برخلاف لیفان، این همکاری تا به امروز ادامه یافته است.
دسته دنده برقی بوده و شیفتر پشت فرمان هم میتواند بر جذابیت رانندگی بیافزاید. روکشهای داخلی، ترکیبی از چرم و پارچه بوده و تونل مرکزی و کنسول با پوشش شیشهای و پیانو بلک براق هم جلوهای بسیار دلپذیر و لوکس به کابین دادهاند. نتیجه تمامی اینها به شتاب بسیار خوب 8.8 ثانیه منتهی شده که جک J7 را در جایگاه یکی از سریعترین خودروهای مونتاژ داخل قرار میدهد. از دیگر مشخصات فنی KMC J7 میتوان به سیستم تعلیق مکفرسون در جلو و مستقل چند اتصالی (مولتیلینک) در عقب اشاره کرد.
در غیر این صورت کمکها بهسرعت باز و بسته میشوند که نتیجه آن چیزی جز کوبش نخواهد بود. جهت بهرهمندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخشهای مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید. طراحی و کدنویسی سایت خودروم توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد. خودروم در بهار سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را با تمرکز بر صنعت خودروسازی ایران و چین آغاز کرد.
از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمندتر ویجیاتو همراهی میکنیداز شما سپاسگزاریم. در صورتی که درباره امتیاز هر بخش نظر متفاوتی با ما دارید در بخش کامنت ها منتظر خواندن نظرات همراهان عزیز خواهیم بود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. این محصول توسط زیر شاخه لوکس جک یعنی Sehol و با نام کامل A5 Plus در بازارهای جهانی شناخته میشود.
اما به سر وقت بررسی KMC J7 از نظر طراحی ظاهری برسیم که الحق زیبا و جذاب است و در قیاس با نسخه قبلی این خودروی سدان همه چیز تمام از آب در آمده است. همچنین کابین نسبت به قبل جادارتر شده و فضای صندوق بار هم پیشرفت خوبی داشته است. هماکنون این لیفت بک اسپرت را میتوان به چشم یک خودروی خانوادگی دید که میتواند یاوری برای سفرهای خانوادههای ایرانی باشد. نسخه وارد شده به کشورمان از خودرو جک جی ۷ که توسط کرمان خودرو تولید میشود، از نظر آپشنها در وضعیت خوبی قرار دارد و با توجه به آپشنهایی که دارد، میتواند رانندگان ایرانی را به خوبی راضی نگه دارد.
برای اشاره به معایب ماشین هم میتوان به صندلی برقی راننده (صندلی کنار راننده دستی) و گرم کن صندلی برای سرنشینان جلو اشاره کرد. علاوه بر این رقبای هم رده این ماشین یعنی آریزو 6 پرو و بهمن رسپکت در کنار رقبای قدیمیتری مثل مزدا 3 و سراتو هم قابل توجه هستند و هر کدام از این ماشینها طرفداران مخصوص به خود را دارند. در نمای کنار این خودرو نیز طراحان با حجمپردازی سعی داشتند این بخش را عضلانیتر کنند که در این بخش نیز موفق ظاهر شدند. طول جک جی 7 به 4780 میلیمتر، عرض آن 1820 میلی متر، ارتفاع آن 1492 میلیمتر و فاصله محوری آن نیز به 2770 میلیمتر میرسد. من مرتضی قانع هستم، متولد 1373 در اراک، دانش آموخته مهندسی کامپیوتر و مدیریت بازرگانی. سال 1396 کار خودم را در حوزه تولید محتوا در زمینههای خودرو، فناوری و نظامی آغاز کردم.
در ابتدا نمایشگر عمودی مرکزی ۱۰.۴ اینچی که تقریباً مشابه مرسدس S کلاس جدید طراحی شده جلب توجه میکند. البته حاشیه این نمایشگر زیاد بوده و انتظار ویژگیهای آنچنانی هم از آن نباید داشت. سادگی و حذف دکمهها، استفاده از کلاستر دیجیتالی و نورپردازی داخلی قابل تنظیم باعث شده تا کابین جی سون علاوه بر اسپرت بودن، پیشرفته نیز به نظر برسد. تودوزی ترکیبی چرم و پارچه به رنگ سیاه و طوسی با دوختی سفید رنگ بر روی صندلیهایی با پشتسری یکپارچه، یک فضای اسپرت را تداعی میکند. کی ام سی جی سون اولین سدان چینی بازار است که بهجای سانروف معمولی از سقف پانورامیک با قابلیت بازشو بهره میبرد. قیمت KMC J7 در بازار در دی ماه 1403 حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام شده است.
گرافیک چراغ های LED عقب خودروی KMC J7 با چراغ های جلو کاملا هماهنگی داشته و در این قسمت نیز شاهد استفاده از چراغ های LED سرتاسری هستیم که امروزه به یک ترند در صنعت خودروسازی جهان تبدیل شده است. سپر عقب نیز مانند سپر جلو طراحی اسپرتی داشته و در دو گوشه آن مه شکن ها به صورت عمودی جانمایی شده اند. لازمه یک خودروی اسپرت خروجی های اگزوز واقعی در سپر عقب بوده و ماشین KMC J7 نیز دارای دو خروجی اگزوز بوده که به صورت مایل از دو طرف سپر عقب بیرون زده اند.
کیامسی J7 به دلیل طراحی جذاب و اسپرت خود، اولین ویژگی است که نظر خریداران را به خود جلب میکند. بدون شک، اکثریت افراد به طراحی ظاهری خودرو توجه میکنند و J7 با جلوپنجره مشکی و چراغهای LED فضای مدرنی را به نمایش میگذارد. همچنین، امکانات رفاهی متنوعی همچون نمایشگر اطلاعات و سرگرمی، تهویه اتوماتیک و سیستمهای متعدد ایمنی مانند ترمز ضد قفل و کنترل پایداری، تجربه رانندگی راحتی را برای سرنشینان فراهم میکند.
بررسی kmc j7 خودرو نشان میدهد که این مدل با موتور قدرتمند خود قادر به ارائه شتاب و قدرت مناسب است. این خودرو به خوبی میتواند در شرایط مختلف جادهای عمل کند و تجربهای لذتبخش از رانندگی را برای کاربران فراهم آورد. همچنین، سیستم تعلیق پیشرفته kmc j7 موجب راحتی بیشتر در هنگام رانندگی میشود. این خودرو جدیدترین سدان بازار ایران است که می تواند نسبت به رقبا شتاب بهتری را به مشتریان ارائه دهد و امروز توسط کرمان موتور به بازار عرضه می شود. همچنین در ادامه این قسمت به سراغ بررسی عملکرد قابلیت اندروید اتو و اپل کارپلی در سیستم مالتی مدیا خودروها رفته ایم. KMC J7 یک سدان سایز متوسط با طراحی مدرن و امکاناتی پیشرفته است که توسط شرکت کرمان موتور، با همکاری یکی از برندهای معتبر چینی به نام جک، وارد بازار ایران شده است.
طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور J7 به ترتیب ۴۷۸۰، ۱۸۲۰، ۱۴۹۲ و ۲۷۷۰ میلیمتر و وزن خالص آن هم ۱۴۸۵ کیلوگرم اعلام شده است. ابعاد ماشین بزرگتر از سدانهای کامپکت دیده میشود و مخصوصاً فاصله بین دو محور کشیده آن باعث میشود تا فضای پای زیادی برای سرنشینان مهیا باشد. شبکههای اجتماعی دیجیاتو سریعترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است.
بااینحال، برای راحتی کاربران، پنج دکمه فیزیکی زیر نمایشگر قرار داده شده است تا دسترسی به امکانات ضروری خودرو میسر شود. کی ام سی جی 7 خودرویی آیندهنگر است و شاهد مثال این آیندهنگری نیز حضور امکاناتی نظیر اهرم تعویض دنده الکترونیکی، ترمز پارک برقی و نشانگرهای پشت فرمان دیجیتال است. خوشبختانه همانطور که از این هیولای کوچک انتظار داریم، کیفیت متریال مناسب است و در مقایسه با سایر محصولات جک بهبود قابل توجهی داشته است. KMC J7 خودرویی با طراحی جذاب، توان فنی و محرکه مناسب ,سواری نرم و امکانات مناسب است. بااینحال، در بخشهایی مانند کیفیت رنگ و بدنه، سیستمهای کمکی و هشدار دهنده رانندگی و حساسیت به کیفیت سوخت و تا حدی عملکرد گیربکس در فشار نیاز به بهبود دارد. به طور کلی دیدگاه مثبتی می توان به این خودرو داشت و بنابر شرایط خرید آن انتخاب بدی نخواهد بود.
از طرفی مزه برجام به دهان کرمان موتور شیرین بود و این شرکت شریکی مانند هیوندای را برای خود دست و پا کرد. هیوندای در کنار جک مونتاژ میشد و کار به جایی رسید که مقامات هیوندای نسبت به وجود برند جک معترض شده و کرمان موتور برنامهریزی برای کنار گذاشتن و خداحافظی با آن را شروع کرد. اما دونالد ترامپ و نادیده گرفتن یک توافق سیاسی بینالمللی توسط او، بازگشت تحریمها را به دنبال داشت و هیوندای پس از مدت کوتاهی فعالیت در ایران، یکبار دیگر با کشور ما خداحافظی کرد.
از لحاظ ابعاد اما ماشین J7 تقریباً از هیوندای الانترا بزرگتر و از هیوندا آزرا کوچک تر است. از زمان عرضه نخستین خودروهای چینی به بازار ایران تا امروز، برندهای مختلفی از این کشور آسیایی به مشتریان ایرانی معرفی شدهاند. خودروهای این برند طی چند سال اخیر با لوگوی کرمان موتور به بازار عرضه شدهاند. از بین انواع خودروهای جک در ایران، تنها دو نسخه جک J4 و KMC J7 در بخش سدانها قرار دارند و باقی آنها از نوع کراساوور هستند. آنچه در مطلب امروز دیجیاتو خواهید خواند، تست و بررسی کی ام سی J7 بهعنوان سدان نیمهلوکس این خودروساز است. در نهایت، KMC J7 با تلفیقی قدرتمند از طراحی مدرن، مشخصات فنی پیشرفته و امکانات رفاهی فراوان، خودرویی است که میتواند انتظارات رانندگان ایرانی را برآورده کند.
با در نظر گرفتن رقابت شدید در بازار خودرو و تنوع مدلها، انتخاب خودروی مناسب میتواند دشوار باشد. یکی از خودروهایی که به دلیل طراحی جذاب و مشخصات فنی قابلتوجه به محبوبیت رسیده KMC J7 است. در این مقاله، قصد داریم به بررسی دقیق مشخصات فنی این خودرو بپردازیم و مزایا و ویژگیهای منحصربهفرد آن را برای شما تشریح کنیم.
البته راندمان این پیشرانه از رقیب جدید خود، یعنی آریزو 6 جی تی (که درحقیقت آریزو 5 جیتی است) کمتر خواهد بود. پیشرانه KMC J7 از استاندارد عدم آلایندگی یورو 6 پیروی میکند و مطابق بررسی کی ام سی J7 در دیجیاتو، به بنزین باکیفیت نیاز دارد. کی ام سی J7 موتور و گیربکسی مشابه با جک S5 جدید TGDI و همچنین کی ام سی K7 کراس اوور دارد.
در فیس لیفت SR3، تغییرات در جلوپنجره، چراغهای جلو و عقب، و طراحی سپرهای خودرو قابل مشاهده است. جلوپنجره جدید با خطوط مشکی و کرومی، ظاهری اسپرتتری به خودرو بخشیده و طراحی چراغهای LED در قسمت جلو و عقب باعث بهبود نوردهی و زیبایی آن شده است. همچنین، رینگهای آلومینیومی جدید و طراحی اسپرتتر بدنه، این خودرو را به یک انتخاب مناسب برای کسانی که به دنبال خودرویی با طراحی روز هستند، تبدیل کرده است. خودرو کی ام سی SR3 کرمان موتور از نظر قیمت، مشخصات فنی، امکانات رفاهی، بررسی طراحی ظاهری مورد توجه خریداران است.
KMC J7 با طراحی مدرن و اسپرت، یکی از زیباترین سدانهای بازار ایران محسوب میشود. جلوپنجره بزرگ، چراغهای LED باریک و خطوط تیز روی بدنه، ظاهر تهاجمی و جذابی به آن بخشیده است. کروم کاری های روی بدنه , طرح های فیبر کربن روی سپر و چراغ های به هم پیوسته و منحصر به فرد (سلیقه ای) و طراحی ارگونومیک و اسپرت این خودرو از نکات جذاب این سبک طراحی هستند. همچنین، طراحی داخلی جذاب، فضای جادار کابین و امکانات ایمنی و رفاهی متنوع، این خودرو را به گزینهای مناسب برای خانوادهها و جوانان تبدیل کرده است.
با دیدن تصاویر کی ام سی جی 7 اولین چیزی که به ذهن هر کس میرسد این است که با محصولی خشن و تهاجمی مواجه هستیم که مولفههای اسپرت دارد. از جمله مهمترین بخشهایی که این سدان را در حد و اندازه یک هیولا توصیف میکنند، چراغهای کشیده و خشن و ورودیهای هوای بزرگ در قسمت دماغه است. کیفیت رنگ این خودرو در سطح متوسط قرار دارد و برخی گزارشها از آسیبپذیری رنگ در برابر خطوخش حکایت دارند. همچنین، ضخامت بدنه در مقایسه با برخی رقبا کمتر بوده که میتواند در تصادفات از استحکام کلی خودرو بکاهد. البته لازم به ذکر است که کیفیت پایین رنگ بدنه در بین خودروهای مونتاژی کشور در تمام شرکت های خصوصی موضوع تازه ای و نیست و اغلب این خودرو ها در زمینه ضخامت و کیفیت رنگ ضعف جدی دارند.
کنسول kmc j7 با طراحی مدرن و کاربرپسند، تجربهای راحت و دلنشین برای سرنشینان فراهم میآورد. این کنسول به گونهای طراحی شده که به راحتی در دسترس راننده باشد و امکانات مختلفی را در خود جای داده است. در بررسی kmc j7، توجه به جزئیات و کیفیت مواد استفاده شده در کنسول، به وضوح مشهود است. استفاده از مواد نرم و باکیفیت باعث میشود که کار با کنسول به یک تجربه لذتبخش تبدیل شود. همچنین سه ابزار اگزوزهای دوگانه، مه شکنهای عمودی و دیفیوزر عقب روی طراحی ظاهری قسمت پشتی تأثیر بهسزایی گذاشتهاند.
موتور توربوشارژ قدرتمند، شاسی مستحکم و سیستم تعلیق نرم، سواری لذتبخش و پایداری بالا را در جادههای شهری و برونشهری تضمین میکند. طراحی داخلی مینیمالیستی و مدرن، با استفاده از متریال باکیفیت و ترکیب رنگهای هماهنگ، فضایی دلنشین و آرام را برای سرنشینان فراهم میکند. صفحه نمایش لمسی بزرگ، سیستم صوتی پیشرفته، فرمان چندکاره، صندلیهای راحت و امکانات رفاهی متنوع، از جمله ویژگیهای برجسته کابین این خودرو هستند. اگر به دنبال خودرویی با طراحی اسپرت، عملکرد دینامیک و امکانات ایمنی و رفاهی پیشرفته هستید، KMC J7 گزینهای عالی است. این خودرو با موتور توربوشارژ 1.5 لیتری، شتاب سریع، سقف پانورامای برقی، دوربین 360 درجه و سیستمهای ایمنی نظیر شش کیسه هوای 10 نقطهای و کنترل پایداری ESP، تجربهای راحت و ایمن را برای شما فراهم میکند. بررسی kmc j7 نشان میدهد که این مدل با ترکیب طراحی زیبا، عملکرد قوی و فناوریهای مدرن، یکی از گزینههای برتر در بازار خودرو است.
بررسی kmc j7 خودرو نشان میدهد که این مدل با طراحی بهینه و موتور کارآمد خود، مصرف سوخت مناسبی دارد. این موضوع نه تنها به کاهش هزینههای سوخت کمک میکند بلکه به کاهش آلایندگی نیز میانجامد. کیامسی J7 با مجموعهای از امکانات و آپشنهای متنوع طراحی شده است که نیازهای مختلف رانندگان را پوشش میدهد و تجربهای راحت و ایمن را فراهم میسازد. یکی از این امکانات، کروز کنترل استاندارد است که رانندگان را قادر میسازد تا سرعت خودرو را به طور اتوماتیک تنظیم کنند.
در بررسی KMC J7، مشاهده میشود که این سیستم تعلیق، راحتی سرنشینان را در سفرهای طولانی بهبود میبخشد و از نوسانات ناخواسته جلوگیری میکند. وجود دکمههای کنترلی با طراحی مناسب و دسترسی آسان به آنها، به راننده این امکان را میدهد که در حین رانندگی کنترل بهتری بر روی خودرو داشته باشد. در نقد بررسی kmc j7، میتوان به اهمیت این ویژگی در افزایش ایمنی اشاره کرد. همچنین، کنسول kmc j7 با وجود طراحی جذابش، فضای کافی برای نگهداری اشیاء روزمره دارد. وجود جا لیوانی، محفظههای ذخیرهسازی و دیگر امکانات جانبی، تجربه سفر را برای سرنشینان راحتتر میکند.
موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ این خودرو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار، شتاب خوبی را ارائه میدهد. گیربکس CVT به کار رفته در این مدل، تغییر دندههای نرم و بیصدایی را ممکن میسازد که این نکته به نرمی رانندگی کمک میکند. در بررسی kmc j7، شتاب و عملکرد این خودرو به خوبی در شرایط مختلف جادهای نمایان است. در داخل KMC J7 با فضایی ساده اما شیک روبهرو خواهید شد که در آن ترکیبی از نمایشگرهای دیجیتال با خطوط ساده و مستقیم جلب توجه میکنند. در این بین یکی از تغییراتی که تریم داخلی ماشین J7 نسبت به نسخههای اولیه تجربه کرده است، اینکه در ابتدا برخی از قسمتهای کابین از تریم پارچهای استفاده شده بود که حس اسپرتی را به راننده منتقل نمیکرد.
امیدواریم مطالعه این مقاله به شما در خرید خودرو مورد نظرتان کمک کرده باشد. با در نظر گرفتن تمامی جنبهها، KMC J7 گزینهای جذاب برای خریداران ایرانی است که به دنبال خودرویی با طراحی اسپرت، امکانات رفاهی مدرن و قیمت مناسب هستند. اگرچه این خودرو در برخی بخشها مانند کیفیت رنگ و نبود برخی امکانات لوکس نقصهایی دارد، اما با توجه به قیمت و عملکرد کلی، یکی از گزینههای مناسب در دسته سدانهای بازار ایران به شمار میرود. کابین J7 با توجه به فاصله محوری ۱۸۲۰ و طول ۴۸۷۰ فضای مناسبی را برای سرنشینان فراهم میکند. صندلیهای جلو ارگونومیک و راحت هستند، اما در بخش عقب، ارتفاع سقف برای افراد قدبلند کمی محدود است.
هم اکنون خودروی A5 پلاس یا KMC J7 (کیامسی جی 5) یکی از محصولات بروز برند سهول بوده و در بازار چین به فروش میرسد. کرمان موتور برای خروج از بحران به طور کامل با لیفان قطع همکاری کرد و تنها جک را برای ادامه همکاری در کنار خود نگاه داشت. جک هم به خوبی شرایط کرمان موتور را درک کرده و خودروهای جدید و متناسب با نیاز کرمان موتور را برای مونتاژ به ایران آورد و امروز شاهد مونتاژ نسخه فیسلیفت و بهبود یافته جک S5 و پیکاپ جک T8 هستیم. البته در این بین کرمان موتور تصمیم گرفت فقط مونتاژ نکند و بیشتر به مسئله داخلیسازی خودروهای مونتاژی و در نهایت تولید خودرو در سگمنتهای مختلف فکر کند.
نقد و بررسی kmc j7 خودرو به وضوح نشان میدهد که نمای جلویی این خودرو با جلوپنجره بزرگ و چراغهای LED جذاب، ظاهری خیرهکننده دارد. همچنین، خطوط بدنه خودرو به گونهای طراحی شدهاند که به آن حالتی دینامیک و اسپرت ببخشند. بررسی kmc j7 خودرو همچنین به طراحی داخلی آن نیز میپردازد که با استفاده از مواد باکیفیت و طراحی ارگونومیک، راحتی را برای سرنشینان فراهم کرده است. این خودرو دارای سیستمهای کاربردی مانند دوربین عقب و دوربین جانبی است که میدان دید راننده را بهبود میبخشد. همچنین، دوربین ۳۶۰ درجه برای مشاهدهٔ محیط اطراف خودرو در هنگام پارک به کار میآید. در داخل کابین، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی و سیستم تهویه اتوماتیک راحتی بیشتری را برای سرنشینان فراهم میکند.
در قسمت کنسول میانی تریم مشکی پیانویی اجرا شده که زیبایی کابین کی ام سی J7 را دوچندان کرده است. خرید خودرو از نمایندگی کرمان موتور 1780 یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال کیفیت، تنوع و خدمات حرفهای هستند. با دسترسی به مجموعهای گسترده از خودروهای کرمان موتور و امکان انتخاب بر اساس سلیقه و نیاز، این نمایندگی تجربه خریدی راحت و مطمئن را برای شما فراهم میکند. همچنین، شرکتهای خودروسازی معمولاً تبلیغات و جشنوارههای فروش ویژهای برای kmc j7 برگزار میکنند. در بررسی kmc j7، این نوع برنامهها به افزایش فروش و جلب مشتریان جدید کمک میکند.
در تجربه رانندگی ما با این خودرو، شتاب صفر تا صدی بین 10.5 الی 11 ثانیه ثبت شد. بنابراین با وجود قدرت بیشتر KMC J7 نسبت به آریزو 6 پرو یا ریسپکت پرایم، شتاب صفر تا صد این خودرو رقم مشابهی بهدست میآید. کرمان موتور در بین تمام خودروسازان چینی ابتدا به سراغ لیفان رفت و سپس همکاری با جک را آغاز کرد.
کی ام سی جی 7 یا سهول A5 پلاس به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که میتواند قدرتی برابر با 184 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتنمتر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته دو کلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخها را بر عهده خواهد داشت. کی ام سی جی 7 با چنین مشخصاتی میتواند در بازار ایران نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.
در همین قسمت دو پورت شارژ USB در زیر دریچه های سیستم تهویه این خودرو جانمایی شده اند. در کنار قیمت و شرایط فروش، خدمات پس از فروش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. Kmc j7 با ارائه خدمات پس از فروش مناسب و قطعات یدکی در دسترس، خیال خریداران را از لحاظ نگهداری خودرو آسوده میکند.
حداکثر سرعت KMC J7 نیز به 210 کیلومتر در ساعت میرسد که نشاندهنده قدرت موتور و کارایی سیستم انتقال قدرت آن است. در این بخش از چراغ های به هم پیوسته استفاده شده که گرافیک بسیار خوبی دارند و هماهنگی بسیار خوبی را با طراحی بخش های جلو این خودرو به وجود آورده اند. در کنار تمامی این موارد استفاده از دو خروجی اگزوز واقعی طراحی این خودرو را بیش از پیش اسپرت کرده است.
سیستم تعلیق کی ام سی J7 در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع مولتی لینک است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز 6 لیتر بهازای هر صد کیلومتر عنوان شده که البته در شرایط واقعی رقم بالاتری (در حدود 9.5 لیتر در یکصد کیلومتر) را تجربه خواهید کرد. اگر به دنبال خودرویی هستید که هم در شهر خوش بدرخشد و هم در مسافرتهای جادهای همراه مطمئنی باشد، KMC J7 گزینهای مناسب است. با توجه به شرایط اقتصادی کشور، امکان خرید ماشین قسطی نیز فراهم شده است تا شما بتوانید بدون دغدغه مالی، صاحب این خودروی جذاب شوید. چه در ترافیک شهری و چه در جادههای آزاد، J7 با قدرت و اعتماد به نفس شما را به مقصد میرساند.
حالا کرمان موتور مانده بود و دو شرکت چینی که یکی از آنها در عالم ورشکستگی غوطور شده و در سوی دیگر کمپانی جک که آرام و آهسته نظارهگر جدال کرمان موتور با مشکلات بود. KMC J7، خودرویی که با طراحی بیرونی جسور و خطوطی روان، نگاهها را به خود خیره میکند. جلوپنجرهای گسترده با طرحی ششضلعی و چراغهای جلوی کشیده و باریک، به این خودرو ظاهری مدرن و اسپرت بخشیده است. با این حال، اگر بخواهیم آن را با دوربین گوشیهایی مانند داخل تیگو ۷ پرو مقایسه کنیم، باید بگوییم که در این زمینه داخل تیگو ۷ پرو عملکرد بهتری از خود نشان میدهد.
در نقد و بررسی kmc j7، مشاهده میشود که این طراحی مدرن نه تنها زیبایی را به ارمغان میآورد، بلکه عملکردی عالی نیز دارد. خودرو kmc j7 یکی از مدلهای جدید و پرطرفدار است که در بازار خودرو معرفی شده است. بررسی kmc j7 خودرو نشان میدهد که این مدل با طراحی مدرن و ویژگیهای منحصر به فرد، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. من با مدل ۴۰۱ خود ۹۰ هزار کیلومتر رانندگی کردهام و با سرعت بالا در جادهها رفتهام. تا کنون تنها خرجهای مصرفی مثل روغن، بنزین، لنت و لاستیک داشتهام و هیچ هزینه غیرعادی نکردهام.
دیدگاهتان را بنویسید