قیمت جدید انواع کوییک در بازار و کارخانه اعلام شد+ جدول
تفاوت در مصرف سوخت بسیار ناچیز بوده و تقریباً هر دو خودرو عملکرد یکسانی دارند. گلگیرهای کوییک بچه گلگیر لاستیکی مشکی دارد که نمایی اسپرت به آن میدهد و با طراحی روز خودروهای هاچبک دنیا هماهنگ است. ترمز جلوی تیبا دیسکی و ترمز عقب آن کاسهای است که آنهم مشابه ریو است. در زمینه شتابگیری، این دو خودرو با شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در حدود ۱۳ ثانیه عمل میکنند.
شایان ذکر است کابین هر دو خودرو مشابه یکدیگر بوده هرچند در نسخههای موسوم به ساینا S و کوییک S برخی تفاوتها همچون غربیلک فرمان و پشت آمپرهای جدید وجود دارد. از نظر تجهیزات نیز با سادهترین موارد روبرو هستیم که میتوانید در جدول زیر آنها را مشاهده کنید. دو مدل از خودروهای محبوب بازار ایران ساینا و کوییک هستند که هر کدام ویژگیها و مزایای خاص خود را دارند. در این مقاله به بررسی و مقایسه این دو مدل خواهیم پرداخت و با ارائه جدول مقایسه و راهنمای خرید به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
هر دو خودرو از یک پلتفرم مشترک بهره بردهاند، به همین دلیل بسیاری از قطعات داخلی آنها هم یکسان است. با این حال، برای انتخاب نهایی، مقایسه طراحی داخلی کوییک با ساینا برای مشخص کردن تفاوتهای جزئی ضرورت دارد. تجربه رانندگی هر دو خودروی کوییک و ساینا به نظر میرسد که به دلیل یکسان بودن پلتفرم و قوای محرکه، مشابه یکدیگر باشد.
ساینا آپشنال با امکاناتی مانند دوربین عقب، سامانه مالتیمدیا و صفحه نمایش (MFD) به بازار عرضه میشود که این امکانات در مدل پایه کوییک وجود ندارد. از سوی دیگر، کوییک اتوماتیک نیز با امکانات بیشتری نسبت به مدل دستی خود ارائه میشود. سایپا پس از حدود ۱۵ سال از آغاز تولید پراید، با معرفی خودروی جدیدی به نام تیبا، که بر پایه پلتفرم ارتقایافته پراید موسوم به X200 ساخته شده بود، توانست توجه مشتریان را جلب کند.
به همین سبب، مقایسه کوییک R با ساینا S تا حدی میتواند نشان دهد که کدام یک بهتر است. مقایسه کوییک R با ساینا S؛ کدام بهتر است؟ سوالی که این روزها ذهن بسیاری از خریداران خودروهای اقتصادی را به خود مشغول کرده است. هر دو خودرو از محصولات خوشنام گروه خودروسازی سایپا هستند و با توجه به قیمت رقابتی و امکاناتی که ارائه میدهند، توانستهاند جای خود را در دل بسیاری از خریداران باز کنند. این تجهیزات، سطح ایمنی این خودروها را نسبت به نسل قبلی پراید، بهبود بخشیده است. مصرف سوخت ترکیبی نسخههای دندهای ساینا و کوییک به ترتیب برابر با ۷.۰۲ و ۷.۱۴ لیتر در صد کیلومتر است. در نسخههای اتوماتیک، این اعداد به ۷.۶ و ۷.۶۷ لیتر در صد کیلومتر افزایش مییابد.
هر دو خودرو جزو خودروهای کم مصرف بازار محسوب میشوند و برای افرادی که به دنبال صرفهجویی در مصرف سوخت هستند، گزینههای مناسبی هستند. با این حال، استفاده از پلاستیکهای خشک و کیفیت نسبتاً متوسط، از انتقال حس خوشایندی به خریداران جلوگیری کرده است. هر دو کابین به یکدیگر شباهت دارند، اما تفاوتهای کوچک در غربیلک فرمان و پشت آمپرها در نسخههای S، برخی از ارتقاهای داخلی را نشان میدهند.
البته ساینا اتوماتیک فاقد سیستم مالتی مدیا است و از این نظر در ردهای پایینتر از کوییک اتوماتیک قرار میگیرد. بنابراین برای مقایسه کوییک و ساینا از نظر طراحی ظاهری میتوانیم بگوییم که کوییک از نظر خریداران جوانتر، خودرویی زیباتر است اما ساینا برای خانوادهها و افراد محافظهکار جذابیت دارد. در مقابل، ساینا S با طراحی سنتی و فضای داخلی جادارتر، برای خانوادهها و افراد خواهان خودروی کاربردی مناسب است. داشبورد ساینا S طراحی سنتی دارد، اما صفحه کیلومترشمار و غربیلک فرمان آن از مدلهای اتوماتیک و آپشنال گرفته شده است که ظاهری مدرنتر به آن میبخشد. نمای عقب ساینا نیز در مقایسه با تیبا بسیار جذابتر و امروزیتر است؛ اما نسبت به کوئیک اندکی متواضعتر به نظر میرسد و متانت نهفته در آن، میتواند مشتریان بازار کمتنوع ایران را جذب کند. در نگاه اول، طراحی داخلی کوییک و ساینا به دلیل اشتراکات فراوان، بسیار شبیه به هم به نظر میرسد.
البته تفاوت ابعاد بدنه باعث شده است تا راننده در کابین کوئیک حس بهتری داشته باشد؛ بهویژه ارتفاع بیشتر کوئیک از سطح زمین، رانندگی خوشایندتری را پدید آورده و میزان تسلط بر جاده را به میزان اندکی ارتقا بخشیده است. همچنین نوع غربیلک فرمان کوئیک با طراحی ظاهری اسپرت، باعث میشود تا حس و حال راننده پشت فرمان این خودرو نسبت به ساینا با هیجان و لذت بیشتری همراه شود. ساینا اتومات با قیمت متوسط نسبت به رقبا، گزینهای اقتصادی برای خانوادهها به شمار میرود. کوییک اتومات نیز به دلیل قیمت پایینتر در مقایسه با ساینا، برای افرادی که به دنبال یک خودروی اقتصادی و مقرون به صرفه هستند، جذابیت بیشتری دارد. اما در صورتی که خریداران به دنبال امکانات بیشتری باشند، ممکن است ساینا انتخاب بهتری باشد.
این ماشین در سه تیپ پایه (SE)، فول (SE-A) و پلاس (SE-LUX) به بازار آمده و دنده اتوماتیک CVT را می توانید در تیپ پلاس کوییک که فول ترین مدل این خودرو است، مشاهده کنید. بهطورکلی این دو خودروی سایپا تفاوتهای بسیاری با هم ندارند و به همین دلیل نمیتوان برتری خاصی برای یکی نسبت به دیگری قائل شد. مهمترین نکتهای که باید با توجه به آن تصمیم بگیرید، طراحی ظاهری و نوع بدنه آنهاست. بر این اساس اگر یک خودروی خانوادگی با صندوق عقب جادار و ظاهری عامهپسند میخواهید، ساینا و درصورتیکه به دنبال هاچبکی با طراحی اسپرت و جوانپسندانهتر هستید، کوییک گزینه بهتری خواهد بود. ساینا و کوییک دو مورد از محبوبترین گزینهها برای کسانی است که به فکر خرید خودروی ایرانی نسبتا ارزان قیمت هستند.
این پیشرانه، به همراه یک گیربکس 5 سرعته دستی، وظیفه انتقال قدرت به چرخهای جلو را بر عهده دارد. داشبورد دو رنگ آن کمی زیباتر است و یک صفحه نمایش لمسی شامل دوربین دید عقب در کنسول وسط قرار داده شده است. تنها نقطه قوت کوییک در داخل کابین، غربیلک فرمان آن است که بسیار زیبا و جذاب است و روی بدنه آن یک سری دکمه برای کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل قرار داده شده است. متأسفانه این فرمان با همه زیباییای که دارد، کاملا با داشبورد و سایر اجزای بیروح داخلی کوییک ناهماهنگ است. کوییک جزو خودروهای هاچ بک است و بهجز یکسری تغییرات ظاهری، مزیت آنچنانی نسبت به تیبا و ساینا ندارد.
این خودرو که ابتدا با نام مینیاتور و سپس تیبا شناخته شد، در سال ۸۸ به بازار عرضه شد و به دلیل استقبال خوب مشتریان، سایپا تصمیم گرفت نسخه فیسلیفت آن را با نام ساینا در سال ۹۵ معرفی کند. مدل اتوماتیک کوییک، امکانات بیشتری نسبت به مدل دستی دارد و به مواردی مانند سنسور پارک، فرمان برقی و سیستم ورود بدون کلید مجهز شده است. با این حال، مدل دستی کوییک نیز از نظر امکانات رفاهی، نسبت به مدل معمولی ساینا، وضعیت بهتری دارد.
اگر شما هم تجربه رانندگی با این خودروها را دارید، نظر خود را درباره آنها با ما به اشتراک بگذارید. کوییک و ساینا دو محصول گروه خودروسازی سایپا هستند که طراحی آنها در داخل انجام شده و اشتراکات زیادی بین آنها وجود دارد. اکنون قصد داریم مقایسهای بین این دو خودرو داشته باشیم و ارزش خرید هر کدام را بررسی نماییم. استفاده از پلاستیکهای با کیفیت متوسط در داشبورد و تودوزیها، در کنار چینش منطقی ابزارها، تجربه رانندگی مناسبی را ارائه میدهد. صندلیها از لحاظ ارگونومی در سطح متوسط قرار دارند و برای مسافتهای کوتاه شهری مناسباند. ساینا بسیار زودتر از کوییک به بازار آمد و به دلیل طراحی خاص بدنه اش مورد استقبال قرار گرفت.
اگر اولویت شما خودرویی خانوادگی و صفرکیلومتر با هزینههای نگهداری و قیمت قطعات یدکی کمتر باشد ساینا انتخاب بهتری خواهد بود. اگر هم به دنبال طراحی جذابتر و اسپرت تر هستید و البته نمیخواهید سراغ نمونههای کارکرده خودروهایی همچون ۲۰۶ بروید کوییک خودروی مناسب شماست. مجدداً باید تاکید کنیم که این دو خودرو درواقع ازلحاظ باطنی و فنی، تفاوتی با یکدیگر ندارند؛ بنابراین تجربه رانندگی آنها نیز مشابه یکدیگر است و نمیتوان اختلاف سواری مشهودی بین ساینا و کوئیک یافت.
همانطور که اشاره کردیم در مقایسه صندوق عقب ساینا و کوییک، این ساینا است که سر بلندتر از برادر دیگرش است. در بخش فضای کابین در نسخه های پایه هر دو خودرو شاهد ظاهری یکسان و مشابه هستیم. البته که این طراحی کابین نسبت به پراید و تیبا کمی زیباتر شده است اما یکی از نقاط منفی بزرگ که در هر دو خودرو نیز دیده می شود کیفیت پایین متریال داخلی است.
این بررسی ها نشان می دهد که کوییک برخلاف ظاهر جدید و ویژگی های شگفت انگیزش، موتور چندان قدرتمندی ندارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد خودرو کوییک فرمان برقی آن است که باعث شده از جذابیت های آن نیز به حساب بیاید. غربیلک فرمان در هر دو خودرو طراحی سه شاخه کاملا ساده و خسته کنندهای دارد. لازم به ذکر است که طراحی داشبورد و کابین در نسخه های جدیدتر ساینا و کوییک که با پسوندهای S و G شناخته می شوند تغییر کرده و به مراتب زیباتر و جذاب تر شدهاند. معمولاً قیمت ساینا پایینتر از کوییک است و برای افرادی که دنبال یک گزینه اقتصادیتر هستند، انتخاب مناسبی محسوب میشود.
در میان آگهیهای کوییک کارکرده، کوییک دندهای اس مدل ۱۴۰۲ بدون رنگ با ۲۰،۲۰۰ کیلومتر کارکرد نزدیک به ۴۵۰ میلیون تومان به فروش میرسد و کوییک دندهای آر مدل ۱۴۰۲ صفر کیلومتر ۴۸۷ میلیون تومان تعیین قیمت شده است. همچنین پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۳ صفر کیلومتر با قیمت ۳۸۰ میلیون تومان به فروش میرسد. به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، در این گزارش به بررسی لیست قیمت خودروهای اقتصادی سایپا (کوییک، تیبا و پراید) میپردازیم. بر اساس آگهیهای تیبا کارکرده در سایتهای فروش خودرو، تیبا هاچ بک مدل ۱۳۹۹ بدون رنگ با ۲۱ هزار کیلومتر کارکرد با قیمت ۴۴۰ میلیون تومان به فروش میرسد. همچنین تیبا صندوقدار بنزینی مدل ۱۴۰۱ صفر کیلومتر حدود ۴۷۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده است.
کوییک با تزئینات اسپرتتر و طرح ششضلعی دریچه هواکش در سپر جلو، جذابیت بیشتری برای مشتریان جوان دارد، درحالیکه ساینا با طراحی محافظهکارانهتر، بیشتر برای خانوادهها مناسب است. نمای پشت کوییک که شباهتهایی به برخی مدلهای بامو دارد، به دلیل فرم هاچبک خود جذابتر از ساینا به نظر میرسد. طراحی داخلی هر دو خودرو نیز اگرچه بهتر از تیبا به نظر میرسد اما استفاده از پلاستیکهای خشک و بیکیفیت باعث میشود حس خوشایندی به خریدار منتقل نشود.
این اقساط انعطافپذیر امکان پرداخت کل مبلغ خودرو را بین ۱۵ تا ۳۰ ماه فراهم میکنند. BAC X3 یک کراساوور کامپکت است که در اصل توسط کمپانی جیلی در چین طراحی و تولید شده است. در کوییک سپر طراحی ساده تری دارد و خبری از خطوط شکسته روی سپر خودرو نیست. همچنین مه شکن ها نیز بروز شدهاند و به همراه یک قسمت دوکی شکل تعبیه شده اند که در بعضی از تیپ های کوییک محل نصب چراغ های روز است. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهرهمند شوید. به گزارش سایت طلا، کوییک به عنوان یکی از جانشینان خودرو پراید شناخته میشود، که در ادامه گزارش به بررسی جدیدترین قیمت این خودرو در بازار آزاد میپردازیم.
اگر شما هم قصد خرید یکی از این خودروهای اقتصادی را دارید اما در انتخاب بین ساینا و کوییک مردد هستید، در ادامه با ما همراه باشید. این دو خودرو را میتوان نسخههای فیسلیفت و ارتقا یافته تیبا دانست، چرا که هر دو از پلتفرم و قوای محرکه مشابهی بهره میبرند. ساینا بر پایه تیبا صندوقدار و کوییک بر اساس تیبا هاچبک یا همان تیبا ۲ طراحی شدهاند. با توجه به توقف تولید تیبا و تیبا ۲، خریداران باید بین ساینا و کوییک یکی را انتخاب کنند.
هر یک از این مدلها خود ویژگیها و مزایای منحصر به فردی دارند که ممکن است به بررسی نیاز داشته باشد. همچنین طراحی کابین ساینا در مقایسه با تیبا تغییر زیادی را تجربه نکرده و همچنان یک طراحی کاملا ساده را مشاهده میکنیم. کیفیت متریال به کار رفته در کابین چندان بالا نیست و در هر دو خودرو ساینا و کوییک از پلاستیک خشک در بیشتر بخشها استفاده شده است.
حداکثر سرعت تیبا ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت میرسد و کوییک نیز میتواند تا حوالی ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. ساینا S دندهای دوگانهسوز مدل ۱۴۰۳ در حدود ۵۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است. ساینا S دندهای بنزینی نیز با کاهش ۱۰ میلیون تومانی، ۴۸۰ میلیون تومان شده است. تنها تفاوت آنها در این بخش، شیب کمی بیشتر پشتی صندلی عقب ساینا است که موجب خستگی کمتر سرنشینان در مسافرتهای طولانی خواهد شد. ساینا S در تیپهای آپشنال و اتوماتیک، امکانات رفاهی بیشتری نظیر کروز کنترل، دوربین عقب، نمایشگر 7 اینچی، ترمز کمکی، دکمههای کنترلی فرمان، ناوبری و شیشه دودی ارائه میدهد. ساینا S اتوماتیک، علاوه بر این امکانات، از فرمان برقی و محدودکننده سرعت نیز بهره میبرد.
چراغهای مه شکن بر روی سپر هستند و خطوط شکسته بر روی بدنه دیده میشود از جمله بر روی کاپوت و در نمای جانبی. باوجود اینکه عملکرد طراحان در بخش جلو خوب بوده، اما در نمای عقب با طراحی چندان جذابی روبهرو نیستیم. سایت فروش خودرو در امارات این امکان را فراهم میکند که بدون واسطه، انواع خودروهای نو و کارکرده را بررسی و بهترین گزینه را بر اساس بودجه و نیازتان انتخاب کنید…. انتخاب بهترین روغن موتور برای TU5 تاثیر مستقیمی بر عملکرد، طول عمر و کاهش هزینههای نگهداری این موتور دارد. صفحه نمایشگر 7 اینچی و لمسی وسط داشبورد قرار گرفته و یک صفحه پرکاربرد و سرگرم کننده را برای شما به نمایش درمی آورد. قابلیت اتصال بلوتوث، USB و CD PLAYER با همراهی صفحه نمایشگر، تجربه لذت بردن از موزیک را برای شما دوچندان می کند.
با این حال با توجه به اینکه هر دو خودرو روی پلتفرم پراید ساخته شدهاند و سیستم ترمز و تعداد کیسههای هوا در آنها یکسان است، میتوان گفت که از نظر ایمنی شرایط تقریبا مشابهی دارند. باتوجهبه آمار بالای سرقت خودروهای ایرانی از جمله ساینا و کوییک، از خرید بهترین جی پی اس خودرو برای این محصولات سایپا نیز غافل نشوید. طی سالهای گذشته از میان انواع خودروهای موجود در سبد محصولات شرکت سایپا دو خودروی کوییک و ساینا توانستهاند فروش قابل توجهی را تجربه کنند و نظر خریداران بسیاری را به سوی خود بکشانند. چنین موضوعی باعث شده است که بسیاری از افراد برای خرید یکی از این محصولات بر سر دوراهی بمانند و از خود بپرسند که کوییک بهتر است یا ساینا؟! از همین رو در این مقاله از سایت پیندو به سراغ مقایسه کوییک و ساینا رفتهایم تا این دو خودرو اقتصادی سایپا را با هم مقایسه کنیم و نسبت به هم بسنجیم.
اگر خودرویی مطمئن، اقتصادی و با طراحی جذاب میخواهید، ساینا و کوییک با امکانات رفاهی مناسب و مصرف سوخت بهینه، بهترین گزینه برای شما هستند. کیان خودرو با ارائه شرایط ویژه فروش اقساطی، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بدون نگرانی از پرداخت یکجا، صاحب خودروی رویایی خود شوید. هر دو خودروی یاد شده با توجه به استانداردهای روز دنیا حرفی برای گفتن نخواهند داشت اما مصرفکننده داخلی به ناچار میبایست بین ساینا و کوییک صفرکیلومتر یا محصولات کارکرده ایرانخودرو و دیگر برندها یکی را انتخاب کند.
برای اینکه انتخابی مناسب مطابق با نیاز خود داشته باشید، می توانید سوالات خود را با مشاوران فروش سپند خودرو در میان بگذارید. با این حال برتری ساینا نسبت به کوییک این است که مصرف سوخت مناسب تر و اقتصادی تری دارد. ساینا نیز در سه تیپ روانه بازار شده که مدل لوکس آن فول ترین امکانات را دارد. همه این تیپ ها فرمان هیدرولیکی دارند و شتاب صفر تا صد آن ها 14 ثانیه است.
پژو۲۰۷ دندهای TU۵ مدل ۱۴۰۳ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۸۲۰ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ اما یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان به فروش رفت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روند یک هفته گذشته بازار خودرو حاکی از آن است که پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو به قیمت ۳۵۵ میلیون تومان رسیده است. قیمت اطلس G دندهای مدل ۱۴۰۳ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۵۸۵ میلیون تومان شد.
غربیلک فرمان کوییک با رویه چرمی و با ترکیب رنگ مشکی و قرمز، جلوه ای زیبا و جوان پسند به اتاق این خودرو بخشیده است. علاوه بر آن طراحی داشبورد و فرمان در خودرو کوییک به روزتر شده و شکل متفاوت آن، جلوی کابین را به یک فضای منحصر به فرد تبدیل کرده است. ساینا با کلاس بدنه سدان و کوییک با کلاس بدنه هاچ بک در رقابت محبوبیت، اولین تمایز خود را به نمایش می گذارند. وجود صندوق عقب باعث شده تا ساینا برای افرادی که به سفرهای خانوادگی علاقه دارند، خودروی محبوب تر و کاربردی تری باشد.
مزایای هر خودرو به نیاز و سلیقه خریدار بستگی دارد و هیچ کدام بطور قطعی برتری کلانی ندارند. سلام، شیرین کریمی هستم.به شما کمک میکنم که متناسب با نیاز و بودجه خود ،محصول مناسب را انتخاب کنید.از صحبت با شما خوشحال خواهم شد.
روی فرمان کوییک کلیدهای کنترلی کارآمدی را می بینید که باعث می شود هنگام رانندگی به راحتی و سرعت به این دکمه ها دسترسی داشته باشید. این ویژگی ساده برای رانندگی در اتوبان ها و جاده های خطرناک اهمیت زیادی دارد و باعث می شود هنگام کنترل ضبط یا سیستم تهویه، تمرکزتان را از دست ندهید. تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقهمند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم. شما باید ساینا دنده ای رو با کوییک دنده ای مقایسه کنی نه اتومات.انوقت بهتر متوجه میشی که برای کوییک دنده ای، داری هزینه اضافی میدی .
اما اگر سدانی خانوادگی با کابین جادارتر و امکانات بیشتر میخواهید، ساینا S انتخاب بهتری است. جلوپنجره آن کرومی بوده و بزرگتر است که این مسأله باعث شده زیباتر بهنظر برسد. سپر جلو یک تکه است، اما طراحی بهتری در مقایسه با تیبا دارد و شکل ورودی هوای آن بهتر شده است.
برای رفع این چالشها و شرکت در طرح فروش اقساطی خودرو در مجموعه کیان خودرو، میتوانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید. در این مقاله به بررسی تفاوتهای تیپهای ساینا و کوییک بهعنوان دو خودرو اقتصادی پرداختیم. مدلهای مختلف کوییک به دلیل طراحی مدرن و امکانات رفاهی بهتر، تجربه رانندگی راحتتری را ارائه میدهند. ساینا به دلیل قیمت پایینتر و تمرکز بر جنبههای اقتصادی، گزینهای مقرونبهصرفهتر در مقایسه با کوییک است. مدلهای مختلف ساینا، از جمله ساینا S، SX و EX، با امکانات پایهای و کیفیت ساخت معقول عرضه میشوند و هزینههای نگهداری و تعمیرات آنها نیز کمتر است. در نظر داشته باشید که مشخصات فنی تیپهای مختلف کوییک ممکن است در جزئیات با یکدیگر متفاوت باشد.
البته در صورت خرید این نسخه بایستی به فضای کوچکتر صندوق بار آن نیز توجه داشته باشید. طبق اعلام رسمی سایپا، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است. ساینا S با فاصله محوری بیشتر و سیستم تعلیق تنظیمشده، پایداری بالاتری در جادههای ناهموار و سرعتهای بالا ارائه میدهد. فضای داخلی جادار و صندوق عقب بزرگ ساینا S، راحتی بیشتری را در سفرهای طولانی فراهم میکند.
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. سلام خدمت شمادرحقیقت این دو خودرو کاملا یکسان هستند و تفاوتهای آنها تنها در ظاهر خلاصه میشود. با خرید ساینا s تنها یک صندوقبار بزرگتر نسبت به کوئیک دراختیار خواهید داشت.
یکی از عواملی که خودرو کوییک را به یک ماشین حرفه ای و دوست داشتنی تبدیل می کند، امکانات ریز و درشتی است که سایپا برای آن در نظر گرفته است. امکان استارت بدون کلید، سیستم کنترل باد تایرها، وجود NAVIGATION یا مسیریاب، سیستم باز شدن در هنگام تصادف و هشدار سرقت با بوق در بالای لیست ویژگی های منحصر به فرد کوییک قرار گرفته اند. امکاناتی که با سیستم قفل مرکزی و سیستم ضد سرقت در ماشین ساینا برابری نمی کند. برعکس، کوییک یک خودرو هاچ بک جمع و جور و مورد توجه جوان ترها و ماشین اولی ها است. همین ویژگی باعث شده تا در طرح فروش اقساطی کرمان خودرو تحویل فوری به انتخاب درصد زیادی از کم سن و سال ترها تبدیل شود.
دیدگاهتان را بنویسید