مقایسه X22 و جک S3 پیشرانه جک اس ۳ ایکس ۲۲ ام وی ام کرمان موتور
بنابراین از لحاظ شتاب و واکنش گیربکس و هماهنگی آن با موتور، میتوان روی ام وی ام X22 پرو حساب بیشتری باز کرد. همچنین مصرف سوخت کراس اوور کوچک ام وی ام از جک S3 کمتر است و میشود توقع داشت که در هر ۱۰۰ کیلومتر حدود یک لیتر کمتر از محصول کرمان موتور بنزین بسوزاند. هر دو شرکت کرمان موتور بهعنوان نماینده رسمی جک و مدیران خودرو بهعنوان نماینده رسمی ام وی ام در ایران، خدمات پس از فروش گستردهای (شامل تعمیرات و نگهداری، تأمین قطعات یدکی و ارائه گارانتی) را برای خودروهای خود ارائه میدهد.
هر دو خودرو امکاناتی مانند صندلیهای چرمی، سانروف، تهویهمطبوع اتوماتیک، آینههای جانبی تاشو برقی، گرمکن، فرمان چرمی و کروز کنترل دارند. در بخش بعدی مقایسه ام وی ام x22 و جک s3 به سراغ طراحی این دو خودرو چینی میرویم. جک s3 در نگاه اول دارای طراحی عجیبی است که ممکن است همه افراد با آن ارتباط خوبی برقرار نکنند.
اما سواری نرم جک S3 یکی از نقاط قوت آن است و باعث شده تا تجربه رانندگی و کاربری این کراس اوور کوچک نسبت به حریفش دلنشینتر و رضایتبخشتر باشد. هندلینگ و فرمانپذیری این خودرو در سطح قابلقبولی قرار دارد و سواری آن در جادههای ناهموار، آسایش سرنشینان را به ارمغان میآورد. درحالیکه رانندگی با X22 به نرمی جک S3 نیست و سیستم تعلیق آن در عبور از ناهمواریها، ضربهها را بیشتر به کابین منتقل میکند، علاوهبر این، فرمانپذیری X22 نیز چابکی و دقت جک S3 را ندارد. ام وی ام x22 در آپشنهایی مانند 2 حالت رانندگی، کنترل کششی به همراه امکاناتی مانند سقف مشکی و گارد و رکاب اسپرت، نسبت به جک s3 برتری دارد.
اما در مورد S3 کیفیت سواری در وضعیت نسبتاً بهتری قرار دارد و رفتار سیستم تعلیق اتومبیل نرمتر میباشد. در نهایت انتخاب بین جک S3 و ام وی ام X22 به نیازها و اولویتهای شما بستگی دارد. اگر به دنبال رانندگی اسپرت و قدرت موتور بالا هستید، جک S3 انتخاب مناسبتری برای شما است. شرایط فروش اقساطی جک s3 کرمان موتور این امکان را به شما میدهد که بدون نیاز به پرداخت کل مبلغ خودرو در لحظه، صاحب این کراساوور جذاب شوید، حال اگر راندمان و مصرف سوخت برایتان اهمیت بیشتری دارند، ام وی ام X22 میتواند گزینه بهصرفهتری باشد. هر دو شرکت محصولات پرفروش و محبوبی در بازار دارند و توانستهاند بهخوبی اعتماد مشتریان ایرانی را بهدست آورند.
گفتنی است پیشرانه 3 سیلندر ام وی ام ایکس 22 پرو به همراه گیربکس CVT نه سرعت مصنوعی نسبت به سایر مدلهای ایکس 22 توان مطلوبتری را ارائه خواهد داد و در قالب یک شاسی بلند خانوادگی میتواند به نیاز مشتریان به خوبی پاسخ دهد. جک S3 بلافاصله پس از عرضه به بازار ایران به دلیل عدم برخورداری از طراحی ظاهری جذاب و ناهماهنگی در بخشهای مختلف مورد انتقاد قرار گرفت، اما در طرف مقابل ام وی ام ایکس 22 با ظاهر جذاب خود توانست نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. با این حال پس از مدت کوتاهی با اولین مورد منفی یعنی سواری نسبتا خشک ام وی ام X22 مواجه خواهیم شد. در واقع X22 در مقایسه با خودروی ام وی ام 315 کوبش های بیشتری به کابین منتقل می کند، درحالی که خودروی جک S3 کیفیت سواری نسبتا بهتری برای سرنشینانش دارد و رفتار سیستم تعلیق نرم تر خواهد بود.
از سال ۱۳۹۶ که جک S3 به فروش میرسید، مهمترین انتقاداتی که بر آن وارد میشد نمای ظاهری زشت و فرم نامتعارف آن بود که مشتریان ایرانی کمکم به آن عادت کردند و جک S3 را به عنوان یکی از کراساوورهای خوشفروش موجود در کشور پذیرفتند. اما موتورهای توربوشارژ جدید، بهویژه انواع مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت حساسیت بیشتری به کیفیت بنزین داخلی دارند. درنتیجه احتمال اینکه با ایراداتی مثل ناک زدن، خرابی رینگ و پیستون و… مواجه شوند، بسیار بیشتر است. بنابراین اگر به دنبال موتور کم استهلاکتر و با دردسر نگهداری کمتر هستید، میتوانید روی جک S3 حساب بیشتری باز کنید.
جعبه دنده cvt اتوماتیک نیز وظیفه دارد این میزان نیرو را به تایرهای جلو انتقال دهد. اما اگر به دنبال یک طراحی خارجی جذابتر و امکانات رفاهی بیشتر هستید، جک S3 ممکن است انتخاب مناسبی باشد. این خودرو از امکاناتی همچون سانروف برقی، چراغهای اتوماتیک، تهویه مطبوع اتوماتیک، و دیگر امکانات راحتی و ایمنی بهرهمند است. با افزوده شدن جک S3 به خانواده خودروهای شاسیبلند جک، کرمان موتور بر آن بود تا پس از موفقیت جک S5، یک گزینه دیگر را به بازار ایران معرفی کند. این خودرو کوچک در ظاهر، ممکن است در نگاه اول تمامی افراد را به خود جلب نکند، اما با ویژگیهای خوب و قیمت مناسب، به سرعت جایگاه خود را در بازار ایران به دست آورد.
ضمن این که پیشرانه این شاسی بلند از نوع تنفس طبیعی بوده و نسبت به کیفیت بنزین حساسیت کمتری را نشان خواهد داد که همین موضوع در طولانی مدت استهلاک کمتری را به همراه خواهد داشت. به طور کلی جک S3 در بخش فنی نسبت به ام وی ام ایکس 22 پرو در سطح بهتری قرار دارد و در این بخش نمره بیشتری را کسب میکند. جک S3 قوای محرکه موردنیاز خود را توسط یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی ۱.۶ لیتری به قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر تأمین میکند.
مثلا فروشنده جک S3 مدل ۱۴۰۰ در تهران آن را با ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ۸۷۰ میلیون تومان آگهی کرده و در همین تهران قیمت امویام X22 پرو مدل ۱۴۰۰ با ۲۶ هزار کیلومتر کارکرد در یک آگهی دیگر ۸۳۰ میلیون تومان نوشته شده است. امویام X22 پرو اتوماتیک هم که پارسال در نمایندگیهای مدیرانخودرو ۸۴۲ میلیون تومان فروخته میشد، نزدیک ۳۰ میلیون گران شده است. با وجود این که طراحان این خودروساز چینی سعی داشتند داشبوردی مدرن بر اساس زبانهای طراحی روز دنیا را به وجود آورند، اما طراحی آنها ناهماهنگ بوده و نتوانسته انتظارات را برآورده سازد.
در این بین ام وی ام X22 طراحی ظاهری پختهتری دارد و با قیمت مناسبتری هم خرید و فروش میشود. اما در عوض جک S3 با توجه به برتریهای فنی در قدرت موتور و کیفیت سواری، قادر است به راحتی این اختلاف قیمت را توجیه نماید و مشتری را برای پرداخت پول بیشتر وسوسه کند. در بازار خودروی ایران، برند جک یکی از گزینههای پرطرفدار محسوب میشود که توسط کرمان موتور مونتاژ میشود. این شرکت با ارائه مدلهای متنوع، توانسته است نیازهای مختلف خریداران را پوشش دهد.
مثلاً چراغها و جلو پنجره محصول ام وی ام طراحی سادهتری نسبت به جک S3 دارند، اما بدلیل چیدمان و تناسب بهتر، دماغه زیباتری خلق نمودهاند. فرم کلی بدنه هم در عین سادگی شیک از کار درآمده و به سختی میتوان به آن ایرادی وارد کرد. – ام ویام X22 با طراحی داخلی مدرنتر و امکانات رفاهی بیشتر ممکن است به نظر برسد. تجربه رانندگی از جانب کاربران مهمترین عاملی است که در انتخاب خودروها تأثیرگذار است. در بررسی تجربه رانندگی خودروهای جک S3 و ام وی ام X22، مشاهده میشود که هر دو خودرو مزایا و معایب خود را دارند. اگرچه هیچ کدام از گیربکسها خیلی سریع و باهوش نیستند، اما به هر حال در این رده قیمتی، وضعیت تمامی ماشینهای اتوماتیک مشابه است و از این رو نمیتوان ایراد بزرگی به سیستم انتقال قدرت S3 و X22 وارد کرد.
نهایتا بسته به اینکه کدام یک از معیارهای ذکر شده بیشتر موردتوجه مشتری قرار دارد، هر یک از این دو خودرو تقریبا میتوانند انتخابی متقاعدکننده در رنج قیمت حدود ۶۰۰ میلیون تومان به بالا تلقی شوند. جک S3 از همان ابتدا که وارد بازار کشور شد با یک انتقاد اصلی مواجه بود و آن ظاهر نهچندان جذاب و تا حدودی ناهماهنگ این خودرو است که همچنان نیز نقطهضعف اصلی این کراس اوور کمحاشیه بهحساب میآید. اما برعکس، ام وی ام X22 در مدل اولیه خود نیز از لحاظ ظاهری مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفته و در حال حاضر X22 Pro نیز با توجه به تغییر چهره مدرن خود، جذابیت بیشتری از لحاظ طراحی بیرونی نسبت به جک S3 خواهد داشت.
ابعاد جک اس ۳ از لحاظ طولی برابر ۴۳۲۵ میلیمتر بوده و عرض آن ۱۷۶۵ میلیمتر است. همچنین طرحان این خود قطعات نقره ای رنگ بسیاری در جلو داشبورد این خودرو بکار برده اند که کیفیت چندان بالایی ندارد، اما در هر صورت به جذابیت های بصری کابین این خودرو افزوده است. همچنین استفاده از صفحه نمایش لمسی در میانه داشبورد و پنل پشت فرمان کاملا دیجتالی حس یک خودروی مدرن را ایجاد می نماید. بکار گرفتن تریم دو رنگ برای برخی از قسمت های نظیر دور ورودی های هوا و روکش صندلهای حس جوان پسند بودن را بیشتر تشدید می کند .
این موضوع باعث مطرح شدن ابهامات در ذهن خریداران میشود؛ آیا ام وی ام X22 پرو بهتر است یا جک S3؟ برای پاسخ به این سوال، نیاز است این دو خودرو را از نظر مشخصات فنی، امکانات، قیمت، ارزش خرید، و مزایا و معایب مقایسه کنیم. طراحی داشبورد، نمایشگر و کنسول مرکزی، از جنس متریال باکیفیت ساخته شده و چیدمان ارگونومیک آن باعث شده تا همه چیز در دسترس راننده باشد. فضای کابین نیز برای یک سدان خانوادگی مناسب است و صندلیهای نرم و راحت، تجربهای خوشایند را برای سرنشینان فراهم میکنند. وقتی به بحث قیمت می رسیم کفه ترازو به سمت جک اس ۳ نزدیک می شود، قیمت معامله شده برای خودروی جک اس ۳ برای آخرین روزهای پایان سال ۹۸ در بازار حدود ۲۳۰ میلیون تومان است ولی قیمت این خودرو توسط کرمان خودرو ۲۱۷ میلیون پانصد هزار تومان اعلام شده است. این خودرو طراحی جذابی دارد و چه در طراحی خارجی، و چه در طراحی داخلی، پیشرفت محسوسی را در مقایسه با سایر محصولات این کمپانی نشان میدهد.
در سینه جک S3 یک پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری به حجم دقیق 1590 سی سی با آرایش خطی قرار دارد که به این ماشین نیرو می بخشد . جک S3 به لطف این پیشرانه قابلیت تولید118 اسب بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 155 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 3500 دور در دقیقه را دارا میباشد . شاید بر روی کاغذ جک S3 ماشین تند و تیزی نباشد اما در عمل برای کاربری درون شهر و نیازهای روزانه این ماشین کاملا جوابگوی شما است . جک S3 برای انتقال قدرت از گیربکس 5 سرعته دستی یا اتوماتیک CVT بهره می برد که هر دو عملکرد مناسبی دارند و حداقل از ام وی ام X22 یک سطح بالاتر را دارند . کرمان موتور برای شاسی بلند جک S3 یک موتور 4 سیلندر تنفس طبیعی ۱.۶ لیتری را در نظر گرفت که میتواند قدرتی برابر با ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتنمتر را تولید کند. یک گیربکس CVT اتوماتیک نیز قدرت تولیدی از این پیشرانه را به چرخهای جلو منتقل میکند.
در نهایت، انتخاب بین این دو خودرو بستگی به سلیقه، نیازها و اولویتهای هر خریدار دارد. بهتر است قبل از تصمیمگیری، یک آزمایش رانندگی انجام داده و مزایا و معایب هر خودرو را به دقت بررسی کنید. با توجه به مقایسهای که انجام شد بین خودروهای جک S3 و ام وی ام X22، نمیتوان به طور قطعی اظهار نظر کرد که کدام یک بهتر است. هر یک از این خودروها ویژگیها و امکانات خاص خود را دارند که ممکن است با ترجیحات و نیازهای مختلف مشتریان همخوانی داشته باشد. – این بستگی به سلیقه و نیازهای خریداران دارد، اما ام ویام X22 با طراحی مدرن و امکانات رفاهی ممکن است برای خریداران جوان جذابتر باشد.
در ادامه مقایسه ام وی ام x22 و جک s3 با ما همراه باشید تا به مقایسه قوای فنی این دو خودرو بپردازیم. جک s3 به پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر باقدرت 107 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن متر مجهز شده است. قدرت خروجی این پیشرانه نسبتاً کوچک از طریق گیربکس CVT به چرخهای جلو جک s3 منتقل میشود. بااینکه گیربکس CVT مشکلات خاص خود را دارد، اما عملکرد نسبتاً خوبی در این خودرو از خود نشان میدهد. شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت جک s3 در حدود 10.8 ثانیه است و مصرف ترکیبی این خودرو نیز در حدود 7.6 لیتر در صد کیلومتر است.
بنابراین در ظاهر عملکرد فنی x22 pro و جک S3 تا حدودی نزدیک به هم است اما در این میان جک میتواند شتاب و چابکی نسبتا بهتری را ارائه دهد. بهطوریکه در تستهای غیررسمی میزان شتاب صفر تا صد کراس اوور کرمان موتور چیزی حدود ۱۴ تا ۱۴.۵ ثانیه ارزیابی میشود. در خصوص جعبه دنده، جک S3 از گیربکس CVT استفاده کرده و جعبه دنده اتوماتیک X22 هم از نوع قدیمی 4 سرعته است. اگرچه هیچ کدام گیربکسهای خیلی سریع و باهوشی نیستند، اما به هر حال در این رده قیمتی وضعیت تمامی ماشینهای اتوماتیک مشابه میهمانان امروزمان است و از این رو نمیتوان ایراد بزرگی به سیستم انتقال قدرت S3 و X22 وارد کرد. اصلاً شاید بهتر باشد در مورد رفتار گیربکس و توانایی های حرکتی پیش داوری نکنیم و قضاوت را به مرحله بعدی یعنی تست عملی موکول نماییم.
در مقابل نیز فرمان دارای روکش چرم و حساس بهسرعت، نویگیشن، اتولایت، چراغ بدرقه، تهویه خودکار و گرمکن آینه جانبی تنها در جک s3 در دسترس است. در قسمت بعدی مقایسه ام وی ام x22 و جک s3 نگاهی به طراحی داخلی این خودروها میاندازیم. هر دو خودرو در بخش طراحی داخلی تقریباً در یک سطح قرار میگیرند؛ اما به نظر میرسد هر یک از آنها اهداف متفاوتی را دنبال میکنند. در طراحی کابین جک s3 سعی شده است تا حس یک شاسیبلند بزرگ و خشن به سرنشینان القا شود. امکانات مناسب، ظاهر جوانپسند و قیمت رقابتی ازجمله مهمترین دلایلی بودند که باعث موفقیت سریع ام وی ام در بازار ایران شدند. این خودرو به دلیل فروش مناسب، همچنان در سبد محصولات مدیران خودرو قرار دارد و از مهمترین محصولات ام وی ام در ایران محسوب میشود.
هنگامی که در پشت فرمان این دو خودرو چینی قرار میگیرید متوجه فضای محدودتر جک S3 نسبت به ام وی ام X22 خواهید شد. این خودرو به علت برخورداری از ویژگی و آپشنهای بالا در مدت زمان کوتاهی توانست در میان عموم محبوبیت زیادی کسب کند. در زمان نگارش مقاله، جک S3 در بازار و در مدل 98 حدود 193 الی 200 میلیون تومان قیمت دارد و ام وی ام X22 در مدل 98 و صفر کیلومتر، حدود 183 الی 195 میلیون تومان قیمت دارد. زیر کاپوت ماشینهای امروزمان موتورهایی کوچک با راندمانی معمولی قرار گرفته که حداقل روی کاغذ چندان هیجانانگیز به نظر نمیرسند.
اگر این خودرو را با رقبای هم کلاس و هم قیمت خود مقایسه کنیم متوجه میشویم که کی ام سی SR3 چندان کار راحتی را در مقابل رقبای خود ندارد چرا که برخی از رقبای این خودرو سبک طراحی بهتری و بعضاً امکانات بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار میدهند. از جمله این رقبا میتوان به؛ ایران خودرو ریرا، امویام X33 کراس وX35 تیگارد، بک X3 PRO، ام وی ام X22 پرو، اشاره کرد. تفاوت قیمت جک S3 در کارخانه و بازار با این اوصاف به مرز ۸۰ میلیون تومان میرسد و آنطرف گپ قیمت امویام X22 پرو در نمایندگی و بازار آزاد کمی بیش از ۵۴ میلیون تومان تخمین زده میشود. در بازار مدلهای دستدوم هم جک S3 را با قیمت بیشتری نسبت به امویام X22 پرو معامله میکنند. ظاهر ام وی ام ایکس 22 با استفاده از طراحی خاص سپر ها ، چراغ های زیبا و خطوط و برجستگی جذاب زیبا است و قطعا اگر برای اولین بار این ماشین را از نزدیک ببینید طراحی اش توجه شما را به خودش جلب می نماید . ام وی ام بیش از آنکه یک کراس اوور باشد یک ماشین هاچ بک است که کمی قد بلند شده است و طرح یک کراس اوور را به خود گرفته است .
تجهیزاتی همچون گرمکن صندلی جلو، سامانه کنترل کشش، ترمز پارک برقی، اتوهلد، ورود بدون کلید و… جزء مهمترین ویژگی های X22 پرو هستند. همچنین، مصرف سوخت کمتری دارد که میتواند عملکرد مقرون به صرفه تری را فراهم کند. جلوپنجره بزرگتر، چراغهای باریک و کشیده، خطوط برجسته روی بدنه و طراحی جسورانه آن باعث شده تا ظاهری اسپرت و پویا داشته باشد. علاوه بر این، ارتفاع بلندتر بدنه نسبت به جک J4، حس قدرت و تسلط بیشتری را به راننده میدهد.
این خودرو همانند رقیب خود از صفحه نمایش لمسی بزرگی در میانه داشبود استفاده کرده تا اثبات نماید این کراس اور ازران قیمت به مدرن بودن هم فکر می کند. اما جک اس ۳ برخلاف ام وی ام x22 بوده از پنل پشت فرمان کلاسیک عقربه ای استفاده کرده که با برخوداری از قاب چند ضلعی از زیبایی خاصی بهره می برد. کراساور X22 با نوعی پختگی در طراحی روبرو است که فراتر از یک محصول چینی به نظر میرسد. کافی است نگاهی به نسخهی اول X33 داشته باشید تا به یاد آورید که همین چند سال پیش، ظاهر خودروهای چینی قابل مقایسه با محصولات مدرن دنیا نبود؛ اما باید قبول کرد که سری جدید محصولات چری (MVM) و خصوصا خودروی X22، طراحی بهتر و البته راضیکنندهای دارند.
این ویژگیها باعث شدهاند تا جک S3 گزینهای مناسب برای افرادی باشد که به دنبال امکانات پیشرفتهتر و راحتی بیشتر هستند. فرارو- مقایسه جک S3 و X22 Pro دوئل دوتا از ارزانترین شاسیبلندهای صفرکیلومتر فعلی است. کرمانموتور جک S3 را ۶۷۵ میلیون و مدیرانخودرو X22 Pro را تقریبا ۶۴۰ میلیون تحویل متقاضیان میدهد که طبق انتظار هر دو مدل در بازار آزاد با قیمت بیشتری معامله میشوند. مونتاژ جک S3 تقریبا چهار سال زودتر از X22 Pro کلید خورد و به همین دلیل دست طرفداران جک در بازار مدلهای دست دوم بازتر است. از حیث فنی هم تاحدودی کفه ترازو به سمت جک S3 سنگینی میکند، ولی X22 Pro مصرف سوخت کمتری دارد.
همچنین، کمربندهای ایمنی این مدل به پیشکشنده مجهز شدهاند که در صورت تصادف، امنیت سرنشینان را افزایش میدهد؛ بنابراین امویام X22 پرو (چه دندهای و چه اتوماتیک) با تجهیزات ایمنی بیشتر، عملکرد بهتری نسبت به جک S3 دارد. برای خریداران علاقهمند به بهرهگیری از این تکنولوژیهای پیشرفته در حین استفاده از تسهیلات مالی، شرایط فروش x22 مدیران خودرو اقساطی امکان خرید راحتتر و باصرفهتری را فراهم میآورد. نمایشگر لمسی بزرگتر، داشبوردی با طراحی جذابتر و متریال باکیفیتتر باعث شده است که حس لوکستری در این کراساوور به چشم بیاید. علاوه بر این، فضای داخلی آن کمی جادارتر از J4 است و برای سفرهای طولانیتر، راحتی بیشتری را به همراه دارد. اگر به دنبال خودرویی با امکانات بیشتر در کابین هستید، S3 گزینهای جذاب محسوب میشود. پیشرانه مذکور مانند قبل، حداکثر قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر را ارائه می نماید.
هر دو خودرو دارای پشتیبانی نسبتاً مناسبی هستند و بازار خریدوفروش خوبی نیز دارند. بهاینترتیب رقابت بین ام وی ام x22 و جک s3 در این دسته به نبرد بیپایانی شباهت دارد. ام وی ام x22 و جک s3 دو کراساوور پرطرفدار و پرفروش در جمع خودروهای چینی موجود در بازار ایران هستند که توانستهاند بازار کراساوورهای کوچک بازار ایران را تا حد زیادی در اختیار بگیرند. کمپانیهای جک و ام وی ام با اختلاف کمی نسبت به هم در اوایل دهه 90 وارد بازار ایران شدند و با ارائه سدانها و شاسیبلندهای باکیفیت قابلقبول و محبوب، اسمورسم خوبی در بازار ایران بهدست آوردند. در این راه شرایط ویژه خرید اقساطی از نمایندگی سپند خودرو با کمترین پیشپرداخت و اقساط بلندمدت مسیر شما را هموارتر و سادهتر میکند. سپند خودرو با 15 سال سابقه در بازار خودرو، بهترین و مناسبترین شرایط را پیش روی شما قرار میدهد.
درنهایت انتخاب شما کدام گزینه است؛ جک s3 یا x22 پرو؟ در قسمت دیدگاهها، نظر خود را مطرح کنید. امویام X22 پرو دندهای با بیشترین توان و گشتاور، عملکرد بهتری در سرعتهای بالا و شرایط سخت رانندگی دارد. از نظر طراحی نیز، اگرچه جک S3 ظاهری ساده و خوشساخت دارد، امویام X22 پرو با طراحی دینامیکتر و جذابتر، مناسب افراد علاقهمند بهظاهر اسپرت و مدرن است.
دیدگاهتان را بنویسید