اما طراحی متفاوت سپرها و چراغ ها و افزوده شدن رکاب بغل موجب شده تا این خودرو در مقایسه با پژو ۴۰۵ زیباتر بنظر برسد. صدها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیمبها نصب کنید و به سادگی خرید درون برنامهای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامهها را توسط آنتی ویروسها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامهی مخرب، به کاربر اعلام میکند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. تنها در پارس ELX به دلیل استفاده از رینگ ۱۵ اینچی و لاستیک های (185/65R15) کمی ارتفاع خودرو بیشتر شده است. همچنین در مدل ELX قسمت بالای قاب آینه های بغل رنگی است و در سایر مدل ها رنگ قاب آینه های بغل یکرنگ است. در این بازی سعی شده بهترین کیفیت و بهترین امکانات یک بازی ماشینی برای شما به ارمغان بیاوریم که بتواند ساعت ها و روزها شما را سرگرم کند.
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم.
این موتور نسبت به XU7 صدا و مصرف کمتر و استهلاک پایین تری دارد و به همین خاطر بسیار پرطرفدار است. نقاشی خودرو، بهویژه مدلهای محبوبی مانند پژو پارس، یکی از هنرهای جذاب و کاربردی است که میتواند هم برای علاقهمندان به هنر و هم برای کسانی که به طراحی خودرو علاقه دارند، لذتبخش باشد. در این مقاله، مراحل اساسی و نکات کلیدی برای طراحی و نقاشی پژو پارس به صورتی شیک و جذاب را بررسی خواهیم کرد.در ادامه می توانید مدل های نقاشی پژو پارس را ببینید. بعد از گذشت بیش از ۲ دهه از تولید پژو پارس با ظاهری کاملا تکراری و قدیمی این خودرو هنوز طرفداران زیادی دارد و جزو خودروهای پرفروش بازار است. چندی بعد ایران خودرو تصمیم گرفت آنرا به عربستان صادر کند و به دلیل وجود حرف (پ) در نام آن و حساسیت اعراب به کلمه پرشیا، نام آنرا به پژو سفیر تغییر داد.
نکته اینجاست که به علت دوگانه سوز شدن خودرو قدرت پیشرانه آن تا حدود قابل توجهی کاهش پیدا کرده که نتیجه آن شتاب و توان کمتر است. پژو پارس با کابینی شبیه به پژو ۴۰۵ تولید می شود که این مساله یک امتیاز منفی برای این خودرو محصوب می شود. خودروی پارس از صندلی های راحت تری نسبت به پژو ۴۰۵ برخوردار است و طراحی مناسب غربیلک فرمان، دکمه های روی فرمان، کیلومتر شمار و سامانه تهویه مطبوع اتوماتیک آن را از پژو ۴۰۵ کمی متمایز میکند. همچنین طراحی داشبرد جدید با پلاستیک خشک و بی کیفیت کمی به تنوع کابین آن افزوده است.
کافیه کمی توی سرویس اشتراک ویدیو فیلو بچرخی تا بتونی جدید ترین ویدیوهای رایگان آموزشی، خبری، عاشقانه، طنز، مذهبی، ورزشی، آشپزی، سلامتی، موزیک ویدیو و… درضمن فیلو بهت این امکان رو میده که با آپلود ویدیو، درآمد آنلاین خیلی خوب داشته باشی. در صورتی که اپلیکیشن فیلو را نصب کرده اید؛ برای تماشا یا دانلود این ویدیو وارد اپلیکیشن شده، از منو گزینه اسکن را انتخاب کرده و کد زیر را اسکن کنید. برای دانلود این ویدیو، اپلیکیشن فیلو را از مارکت ها یا بصورت مستقیم نصب کنید.
سپس به دلیل عدم دریافت مجوز صادرات از سوی کشور عربستان، نام آن به پژو پارس تغییر یافت. پژو پارس در واقع نسخه فیس لیفت شده پژو ۴۰۵ است که با تاثیر از طراحی ظاهری (پژو ۴۰۶ و پژو ۶۰۵) و مختص بازار خودروی ایران ساخته شده است. از رقبای پژوپارس در بازار خودروی کشور میتوان به سمند LX ، سورن LX ، دنا و دناپلاس اشاره کرد که البته قیمت پژو پارس در مقایسه با رقیبان خود بسیار پایین تر است.
پارسELX لقب پرشتاب ترین، کم مصرف ترین و پر قدرت ترین پارس را تا کنون با خود یدک می کشد. پیشرانه این خودرو با زانتیا 1.8 لیتری مشابه بوده که از سرعت و شتاب خوبی بهره مند است. از سال 1392 ایران خودرو موتور این تیپ را به XUM تغییر داد که نتیجه آن تنها استهلاک و مصرف بالاتر و شتاب و قدرت پایین تر بود. به همین علت نیز استقبال از این خودرو به حدی پایین آمد که تولید آن در سال 1396 متوقف شد. پارس LX TU5 یکی دیگر از تیپ های خانواده پارس است که طرفداران زیادی دارد. پارس LX از نظر مشخصات فنی و امکانات رفاهی کاملا با پارس سال متفاوت است.
پارس سال سفارشی ELX با موتور TU5 دیگر تیپ جدید پارس است که از نظر مشخصات فنی و موتور کاملا مشابه با پژوپارسLX TU5 است. همچنین در بخش امکانات رفاهی، این خودرو سطح امکانات قابل قبولی نسبت به قیمت و بازار خود دارد. استفاده از موتور محبوب TU5 بر روی این خودرو در کنار استفاده از تجهیزاتی مانند کروز کنترل و مانیتور باعث می شود تا استقبال از این خودرو بالا رفته و طرفداران زیادی را پیدا کند. پارس اتوماتیک در اصل همان پارس LX است که به جعبه دنده اتوماتیک AL4 مشابه با پژو 206 تیپ 6 مجهز شده و تولید آن از سال 1389 آغاز شد.
در داخل کابین آن فضای کافی برای پاها و سر سرنشینان هم در ردیف جلو و هم در ردیف عقب وجود دارد. صندوق عقب آن با ظرفیت گنجایش ۴۷۰ لیتر فضای مناسبی در اختیار استفاده کنندگان خود قرار میدهد. نقاشی پژو پارس میتواند تجربهای لذتبخش و آموزنده باشد که مهارتهای هنری شما را تقویت میکند. با رعایت مراحل و نکات ذکرشده، میتوانید اثری شیک و جذاب خلق کنید که نشاندهنده تواناییها و خلاقیت شما باشد. طراحی پارس متعلق به دهه ۱۹۸۰ میلادیست و شبیه به بیشتر محصولات قدیمی و دمده پژو است.
پژو پارس سال (پارس معمولی) تیپ پایه و ارزانترین نسخه از پژو پارس محسوب می شود که از نظر فنی مجهز به موتور معروف XU7 است. این خودرو در میان تمام تیپ های پارس بیشترین مصرف سوخت را به صورت ترکیبی دارد. این خودرو ابتدا با نام پژوپارس معمولی به فروش می رسید اما پس از رخ دادن چند تغییر مختلف در امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو، نام پارس سال برای آن انتخاب شد. شرکت ایران خودرو با تولید ۱۱ مدل پژوپارس و استفاده از ۵ نوع موتور مختلف، از سال ۱۳۷۹ تا کنون این خودرو را تبدیل به متنوع ترین خودروی ساخت داخل کرده است.
فقط یک تیپ از این خودرو مجهز به موتور TU5 چهار سیلندر و جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک است. پارس سال سفارشی ELX با موتور XU7P یکی از همین تیپ های جدید است که از نظر فنی تفاوتی با پژوپارس سال با موتور XU7P ندارد. تنها در بخش امکانات رفاهی این خودرو تغییراتی نسبت به تیپ های قبلی دارد. یکی از این تغییرات اضافه شدن مانیتور بزرگ به داشبورد خودرو به صورت فابریک بوده که موردی بسیار جذاب برای بازار ایران است. پارس دوگانه سوز عضو دیگری از خانواده پرجمعیت پژوپارس است که اواخر دهه 80 توسط ایران خودرو معرفی شد. پارس دوگانه سوز از نظر مشخصات فنی به غیر از دوگانه سوز بودن باقی مشخصاتش مشابه با پژوپارس معمولی است.
به غیر از جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک، این خودرو تفاوتی از نظر مشخصات فنی با پژوپارسLX ندارد. این خودرو شتابی حدود 15 ثانیه دارد که خودروی تنبل و کندی محسوب می شود اما مصرف سوخت ترکیبی آن حدود 8 لیتر در هر 100 کیلومتر اعلام شده است. این خودرو به علل مختلفی از جمله مشکلات جعبه دنده آنچنان مورد استقبال قرار نگرفت. پارس نیز مانند سایر سدان های ایران خودرو یک مدل گازسوز CNG دارد که مجهز به موتور XU7 چهارسیلندر دوگانه سوز است که این موتور با سوخت گاز CNG توانایی تولید ۸۳ اسب بخار قدرت را دارد. پژو پارس (Peugeot Pars) پرطرفدارترین و پرتیراژ ترین محصول ایران خودرو است که از سال ۱۳۷۹ با نام پژو پرشیا وارد بازار ایران شد. این خودرو از سال 1384 به خط تولید ایران خودرو اضافه شد و تولید آن تا سال 1396 ادامه داشت.
پارس سال XU7P محصول جدید ایران خودرو است که از نظر فنی تغییراتی نسبت به پژو پارس سال XU7 قدیمی پیدا کرده. البته این تغییرات چندان مثبت نبوده و تنها مصرف سوخت خودرو نسبت به تیپ قدیمی حدود 2 لیتر بهتر شده اما در مقابل از قدرت، شتاب و سرعت خودرو به طرز چشمگیری بدتر شده است. از نظر امکانات رفاهی نیز مواردی که در تیپ های قبلی به مرور حذف شدند مانند ترمز دیسکی عقب بر روی این خودرو اضافه شده تا با پسوند پلاس به فروش رسد.
از سال ۱۳۹۰ با شروع تحریم ها، کیفیت ساخت این خودرو بخصوص در قطعات کابین در مقایسه با مدل های قدیمی تر خود، افت چشمگیری داشت. این خودرو از نظر طراحی داخل کابین در مقایسه با خودروهای چینی و محصولات جدید ساخت داخل، از نظر طراحی داخل کابین تقریبا حرفی برای گفتن ندارد. پژوپارس به دلیل برخورداری از فضای داخلی برزگ و جادار میتواند انتخاب مناسبی برای خانواده های کم جمعیت باشد.
دیدگاهتان را بنویسید